Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Αγόρασα πριν 10 μέρες το ποδηλατάκι μου, ένα Ideal Ergomax 2011 με φρένα magura.
Έχω κάνει περίπου 80 χιλιόμετρα και με ανησυχεί το θέμα της αλυσίδας. Μου έχει βγει 2 φορές από τα μπροστά γρανάζια. Και τις δύο ήταν σε ανηφόρα αλλάζοντας από το μεσαίο στο μικρό γρανάζι. Δηλαδή αντί να μπει σωστά στο μικρό βγήκε τελείως. Μήπως δεν κάνω σωστή αλλαγή ταχυτήτων; Ποιος είναι ο σωστός τρόπος.
Επίσης μερικές φορές αλλάζοντας από το μικρό γρανάζι στο μεσαίο δυσκολεύεται να "κουμπώσει" με την πρώτη. Αυτό που είδα και με ανησύχησε είναι ότι τα δοντάκια στο μεσαίο γρανάζι δεν έχουν όλα το ίδιο μέγεθος και σχήμα και φοβάμαι μήπως είναι φαγωμένα, σπασμένα ή κάτι άλλο.
Ορίστε και μια φωτογραφία για να δείτε το μεσαίο γρανάζι.
Το ποδήλατο το έχω αγοράσει με τηλεφωνική παραγγελία από το κατάστημα Πάτρας και δεν βρίσκομαι στην Πάτρα αυτή τη στιγμή για να το δουν. Θα είμαι εκεί σε έναν μήνα. Θέλει μήπως κάποιο λάδωμα η αλυσίδα;
Μια τελευταία ερώτηση: Μερικές φορές έχω ένα τρίξιμο από το πίσω φρένο. Καθάρισα την ζάντα με οινόπνευμα (κάτι τέτοιο είχα διαβάσει σε άλλο θέμα) και έχει ελαττωθεί αισθητά. Υπάρχει τρόπος να σταματήσει τελείως;
Το προβλημα ειναι απλο. Εισαι ΠΑΣΟΚ και ακολουθεις τα χναρια του George. Και αυτος επεσε επειδη του βγηκε η αλυσιδα στον δισκοβραχιωνα
Περα απο την πλακα θελει μια ρυθμιση το μπροστα ντεραγιε. Εχει πανω δυο βιδες που ρυθμιζουν τα ορια που κινηται το ντεραγιε. Πρεπει να ρυθμισεις τις βιδες για να μην πηγαινει τοσο αριστερα (παλι πολιτικα το γυρισα) ωστε να μην σου βγαινει η αλυσιδα.
Τα γραναζια ειναι ενταξει. Ετσι πρεπει να ειναι
Οταν φαγωθουν λιγο τα τακακια θα σταματησει και ο θορυβος.
Όπως είπε και ο από πάνω, τα δοντάκια στο μεσαίο γρανάζι είναι μια χαρά. Έτσι πρέπει να είναι (δες και σε άλλα ποδήλατα ότι έτσι είναι).
Τώρα όταν αλλάζεις μπροστά δίσκο, πρέπει να πατάς απαλά το πετάλι την ώρα της αλλαγής - ίσα ίσα για να γυρίσει αρκετά ο δισκοβραχίονας για να γίνει η αλλαγη.
Αν έχεις μεσαίο δίσκο και πας να αλλάξεις στον μικρό πάνω στην ανηφόρα πατώντας με δύναμη το πετάλι, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα βγει η αλυσίδα όσο καλά και να έχεις ρυθμίσει τον μπροστινό εκτροχιαστή.
Μάλλον επειδή έκανα γρήγορα πηδάλι βγήκε η αλυσίδα. Σας ευχαριστώ και τους δύο. Θα την τσεκάρω αυτή τη ρύθμιση. Πιο πολύ αγχώθηκα για το σχήμα από τα δοντάκια γιατί δεν είχα άλλο ποδήλατο πρόχειρο να συγκρίνω. Βλέπετε τα παλιά ποδήλατα δωρίστηκαν.
Πρέπει να ρυθμίσεις τα "τέρματα" του εκτροχιαστή. Μπορείς να συμβουλευτείς βιντεάκια στο youtube. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και απαιτεί ένα απλό κατσαβίδι!
http://www.youtube.com/watch?v=1tQxJqGVznM
ΘΕΛΕΙ ΡΥΘΜΙΣΗ.
Κανονικά η αλυσίδα πρέπει να μένει στα γρανάζια ακόμα και κάτω από ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. Μιλάμε για άγρια πράγματα, ΤΣΑΚ ΜΠΑΜ....
Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να φεύγει από τα όριά της.
Αν το ποδήλατο είχε αγοραστεί από "τοπικό" ποδηλατά, του το πήγαινες για την πρώτη ρύθμιση και ρεγουλάρισμα όλων των βιδών και συρματόσχοινων.
Τώρα ή πας σε ποδηλατά ή αναλαμβάνεις μόνος σου ("δοκιμή και σφάλμα"...).
Σε κάθε περίπτωση ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ.