Σε καμμιά περίπτωση δεν μπορείς να τα αναμίξεις, να συμπληρώσεις δηλαδή με διαφορετικό...
Αν έχεις καθαρό κύκλωμα, μπορείς συνήθως να χρησιμοποιήσεις υγρό φρένων.
Αν η δυσκολία είναι στο που θα βρείς τέτοιο , mineral oil είναι το υγρό των αναρτήσεων Σιτροέν LHM (σε κάθε βενζινάδικο) καθώς και το ATF, το λάδι των αυτόματων μεταδόσεων και υδραυλικών τιμονιών (εκτός από κάποια μοντέρνα και ακριβά)...
Thanks filos. Exw Kanei tin vlakeia kai ta anamiksa... tha kanw twra enan oliko eksaerismo me ta ugra pou proteines kai an den dw xa'i'ri tha to allaksw olokliro?!!!
επειδή τα ΑΤF κτλ, πουλιούνται σε μπουκάλια του λίτρου ενώ εσύ χρειάζεσαι περίπου 50cc, σου προτείνω να αδειάσεις το παλιό υγρό και να γεμίσεις μιά φορά με οινόπνευμα (καλύτερα αυτή την αλκοολούχα λοσιόν που έχουν τα σουπερμάρκετ και είναι φτηνή).
Μετά αδειάζεις και αυτή και γεμίζεις εξαερώνεις με το atf. Καλό θα είναι να αφήσεις να χυθεί (σε δοχείο εννοείται) πολύ υγρό, ώστε να σιγουρευτείς πως έχει ξεπλυθεί οτιδήποτε άλλο προηπήρχε στο κύκλωμα.
Αν βαριέσαι πολύ, μπορείς να παρακάμψεις τη διαδικασία με το οινόπνευμα, αλλά νομίζω πως αξίζει τον κόπο, ειδικά αν τα φρένα σου έχουν δουλέψει γιά χρόνια.
Στην χειροτερη περιπτωση εχεις καταστρεψει τσιμουχες, λαστιχακια κτλ. απο την στιγμη που το dot κυκλοφορησε στο κυκλωμα.
Στην καλυτερη περιπτωση πρεπει να το αδειασεις τελειως (ολο ομως) να λυσεις τα επιμερους εξαρτηματα και να τα τσεκαρεις-σκουπισεις-λιπανεις και να βαλεις καινουργια υγρα-εξαερωση και να ελπιζεις οτι δεν θελεις λαστιχακια και τετοια.
Αυτο με το ATF δεν το ξερω και δεν το εχω ψαξει επειδη δεν θεωρω την τιμη του mineral oil τοσο ακριβη ωστε να κατσω να το ψαξω. Θα ελεγα ομως απο την στιγμη που δεν ξερεις τι σωνεται και τι οχι απο το κυκλωμα φρενων σου να πας by the book.
Καθησα τωρα το απογευμα και του περασα ATF, οχι με οινοπνευμα αλλα με αρκετη ποσοτητα, σε σημειο που στην φωλια το κοκκινο χρωμα του υγρου να φενετε καθαρα(μαλιστα με μια αλλη συριγγα τραβιξα και απο κει υγρα). Το θεμα kktsol ειναι οτι ειμαι απο επαρχια και δεν βρηκα εδω γυρω mineral oil ετσι υποχρεωτικα πειραματιστηκα!!! Τωρα, το DOT δεν εμεινε ουτε 24ωρο στο κυκλωμα ετσι ελπιζω να μην εχει γινει ζημια...
hanuta21 για τα πρακτικά , δεν εχω σκοπό την συζήτηση αλλα τα γραπτά μένουν
Γκρίνια ΟΝ
είσαι επαρχεία αρα εχεις ενα κίνητρο να παραγγείλεις ιντερνετικά χωρίς ιδιαίτερες τύψεις (αυτό είναι δικαιολογία εν μέρη )
εμείς πάλι που είμαστε την πόλη ζοριζόμαστε να ψωνίσουμε τοπικά καθώς η διαθεσιμότητα , ποιότητα , ή η τιμή απλά ξεφεύγει απο το φυσιολογικό κάποιες φορές (γενικά πάντα).
Έχω εμπειρία απο προσπάθεια αγοράς λαδιού και την κρίνω ακατάλληλη , απο την μια ήθελε 15Ε το μπουκαλάκι ,απο την άλλη η συσκευασία είχε τα χάλια τις και φυσικά έπρεπε να τρέξω στην άλλη άκρη γιατί οι αποστολές στην Ελάδα κοστίζουν .Τωρα μπορεί να είμαι γκαντέμης και να πέφτω στις περιπτώσεις ή να φταίει που δεν εχω γνωστό ποδηλατά με στοκ .
Με αλλα λόγια αυτό δεν είναι δικαιολογία ειδικά για θεμα ασφαλείας οπως τα φρένα
Γκρίνια ΟΦ
τώρα πρακτικά σίγουρος δεν μπορείς να είσαι αφού η ορθή λύση είναι η πλήρης αποσυναρμολόγηση , ουσιαστικά αυτό είναι που θα ζήταγε και ενας πελάτης απο εναν τεχνικό και ενας (σωστός) τεχνικός που θα ήθελε να παραδώσει ενα σωστό επισκευασμένο προϊόν .
Εννοειτε οτι θ τα κοιταξω και εννοειτε οτι θα ειμαι προσεκτικος μεχρι να σηγουρευτω οτι δεν εχει γινει ζημια.
Εγω δεν ειπα αυτο, δλδ θα προσεχω ωσπου να δω εαν δουλευει παραξενα (ετσι καταλαβαινω αυτο που γραφεις).
Εγω ειπα
"ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να λυθει και να ελεχθουν τα επιμερους κομματια"
Δεν σου λεω καντο με το ζορι(το εχεις καταλαβει και κρινεις μονος σου). Απλως το γραφω μηπως διαβασει το thread και καποιος αλλος που εχει το ιδιο θεμα.
Ναι kktsol δεν παροτρύνουμε κανέναν να πάει να κάνει το ιδιο,προς θεού, ισα ισα λέω πως είμαι πολύ λάθος που ενέργησα χωρίς να ακούσω γνώμες.
Τώρα για τον φίλο scarpedico έχεις ρίξει από μόνος σου την μαγική λέξη ‘’αποστολές’’, που αυτές είναι που θέλω να αποφεύγω, φαντάσου ότι πολλές φορές πληρώνω παραπάνω και από το κόστος του προϊόντος!!! Δύσκολα τα πράγματα φίλος από όπου μπορώ κόβω!!!
Για άλλη μια φορά ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
"ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να λυθει και να ελεχθουν τα επιμερους κομματια"
Δεν μπορώ βέβαια να ισχυριστώ πως είναι ανώφελο. Θα έλεγα όμως πως εκτός ειδικών περιπτώσεων τύπου "ξεκινάω γιά κατάβαση από την Πάρνηθα" ή παρόμοιων, και εφ' οσον ότι ζημιά έγινε είναι μη αναστρέψιμη, το λύσιμο δεν είναι απαραίτητο.
Αν κάποια (ή έστω όλα) τα o-ring και τα τσιμουχάκια του συστήματος έχουν καταστραφεί, αυτό σημαίνει πως τα υγρά (αργότερα ή γρηγορότερα) θα αρχίσουν να στάζουν...
Πράγμα που σημαίνει πως εκ των πραγμάτων θα αναγκαστείς να δεις τι τρέχει και να επισκευάσεις.
Φυσικά δεν πρόκειται τα φρένα να εκραγούν ούτε να σταματήσουν να δουλεύουν αυτοστιγμεί.
Το λυσιμο ειναι το σωστο που πρεπει να γινει. Τωρα εαν εγω πω οτι το ξερω οτι πρεπει να λυθει αλλα θα το παω οσο παει και εαν αρχισουν να σταζουν το βλεπω ή οτι θα κανω την χρηση που κανω και εαν δω οτι δεν δουλευει οπως πρεπει τοτε το κοιταω ή θα κανω το βουνο μου και εαν τελικα δεν ειναι οπως πρεπει το παιρνω στα χερια εχει να κανει με το τι αποφασιζω εγω. Το σωστο ειναι να λυθει. Εννοειται οτι δεν προκειται να εκραγει, να σε αφησουν ομως στη μεση μιας βολτας ειναι πολυ πιθανο (edit θα μου πεις οτι εξαρταται απο την βολτα που κανεις και συμφωνω. Εαν κρινω απο δικη μου χρηση, εμπιστοσυνη για να παω βουνο δεν θα ειχα).
Σε καμμιά περίπτωση δεν μπορείς να τα αναμίξεις, να συμπληρώσεις δηλαδή με διαφορετικό...
Αν έχεις καθαρό κύκλωμα, μπορείς συνήθως να χρησιμοποιήσεις υγρό φρένων.
Αν η δυσκολία είναι στο που θα βρείς τέτοιο , mineral oil είναι το υγρό των αναρτήσεων Σιτροέν LHM (σε κάθε βενζινάδικο) καθώς και το ATF, το λάδι των αυτόματων μεταδόσεων και υδραυλικών τιμονιών (εκτός από κάποια μοντέρνα και ακριβά)...
Thanks filos. Exw Kanei tin vlakeia kai ta anamiksa... tha kanw twra enan oliko eksaerismo me ta ugra pou proteines kai an den dw xa'i'ri tha to allaksw olokliro?!!!
επειδή τα ΑΤF κτλ, πουλιούνται σε μπουκάλια του λίτρου ενώ εσύ χρειάζεσαι περίπου 50cc, σου προτείνω να αδειάσεις το παλιό υγρό και να γεμίσεις μιά φορά με οινόπνευμα (καλύτερα αυτή την αλκοολούχα λοσιόν που έχουν τα σουπερμάρκετ και είναι φτηνή).
Μετά αδειάζεις και αυτή και γεμίζεις εξαερώνεις με το atf. Καλό θα είναι να αφήσεις να χυθεί (σε δοχείο εννοείται) πολύ υγρό, ώστε να σιγουρευτείς πως έχει ξεπλυθεί οτιδήποτε άλλο προηπήρχε στο κύκλωμα.
Αν βαριέσαι πολύ, μπορείς να παρακάμψεις τη διαδικασία με το οινόπνευμα, αλλά νομίζω πως αξίζει τον κόπο, ειδικά αν τα φρένα σου έχουν δουλέψει γιά χρόνια.
Ειλικρινα δεν ηθελα να γραψω αλλα....
Στην χειροτερη περιπτωση εχεις καταστρεψει τσιμουχες, λαστιχακια κτλ. απο την στιγμη που το dot κυκλοφορησε στο κυκλωμα.
Στην καλυτερη περιπτωση πρεπει να το αδειασεις τελειως (ολο ομως) να λυσεις τα επιμερους εξαρτηματα και να τα τσεκαρεις-σκουπισεις-λιπανεις και να βαλεις καινουργια υγρα-εξαερωση και να ελπιζεις οτι δεν θελεις λαστιχακια και τετοια.
Αυτο με το ATF δεν το ξερω και δεν το εχω ψαξει επειδη δεν θεωρω την τιμη του mineral oil τοσο ακριβη ωστε να κατσω να το ψαξω. Θα ελεγα ομως απο την στιγμη που δεν ξερεις τι σωνεται και τι οχι απο το κυκλωμα φρενων σου να πας by the book.
καλησπερα
Καθησα τωρα το απογευμα και του περασα ATF, οχι με οινοπνευμα αλλα με αρκετη ποσοτητα, σε σημειο που στην φωλια το κοκκινο χρωμα του υγρου να φενετε καθαρα(μαλιστα με μια αλλη συριγγα τραβιξα και απο κει υγρα). Το θεμα kktsol ειναι οτι ειμαι απο επαρχια και δεν βρηκα εδω γυρω mineral oil ετσι υποχρεωτικα πειραματιστηκα!!! Τωρα, το DOT δεν εμεινε ουτε 24ωρο στο κυκλωμα ετσι ελπιζω να μην εχει γινει ζημια...
σας ευχαριστω και παλι παιδια...
Επρεπε να ειχες ρωτησει πριν πειραματιστεις. Δεν το συνεχιζω το θεμα της επαρχιας.
Επειδη μιλαμε για φρενα ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να λυθει και να ελεχθουν τα επιμερους κομματια. Ζημια στα λαστιχακια μπορει να εχει γινει και με 5 λεπτα.
Οντως φιλος, επρεπε να ειχα ρωτισει. Μεγαλη ανοησια!!!!
Εννοειτε οτι θ τα κοιταξω και εννοειτε οτι θα ειμαι προσεκτικος μεχρι να σηγουρευτω οτι δεν εχει γινει ζημια.
hanuta21 για τα πρακτικά , δεν εχω σκοπό την συζήτηση αλλα τα γραπτά μένουν
Γκρίνια ΟΝ
είσαι επαρχεία αρα εχεις ενα κίνητρο να παραγγείλεις ιντερνετικά χωρίς ιδιαίτερες τύψεις (αυτό είναι δικαιολογία εν μέρη )
εμείς πάλι που είμαστε την πόλη ζοριζόμαστε να ψωνίσουμε τοπικά καθώς η διαθεσιμότητα , ποιότητα , ή η τιμή απλά ξεφεύγει απο το φυσιολογικό κάποιες φορές (γενικά πάντα).
Έχω εμπειρία απο προσπάθεια αγοράς λαδιού και την κρίνω ακατάλληλη , απο την μια ήθελε 15Ε το μπουκαλάκι ,απο την άλλη η συσκευασία είχε τα χάλια τις και φυσικά έπρεπε να τρέξω στην άλλη άκρη γιατί οι αποστολές στην Ελάδα κοστίζουν .Τωρα μπορεί να είμαι γκαντέμης και να πέφτω στις περιπτώσεις ή να φταίει που δεν εχω γνωστό ποδηλατά με στοκ .
Με αλλα λόγια αυτό δεν είναι δικαιολογία ειδικά για θεμα ασφαλείας οπως τα φρένα
Γκρίνια ΟΦ
τώρα πρακτικά σίγουρος δεν μπορείς να είσαι αφού η ορθή λύση είναι η πλήρης αποσυναρμολόγηση , ουσιαστικά αυτό είναι που θα ζήταγε και ενας πελάτης απο εναν τεχνικό και ενας (σωστός) τεχνικός που θα ήθελε να παραδώσει ενα σωστό επισκευασμένο προϊόν .
φιλικά πάντα
Εγω δεν ειπα αυτο, δλδ θα προσεχω ωσπου να δω εαν δουλευει παραξενα (ετσι καταλαβαινω αυτο που γραφεις).
Εγω ειπα
"ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να λυθει και να ελεχθουν τα επιμερους κομματια"
Δεν σου λεω καντο με το ζορι(το εχεις καταλαβει και κρινεις μονος σου). Απλως το γραφω μηπως διαβασει το thread και καποιος αλλος που εχει το ιδιο θεμα.
Ναι kktsol δεν παροτρύνουμε κανέναν να πάει να κάνει το ιδιο,προς θεού, ισα ισα λέω πως είμαι πολύ λάθος που ενέργησα χωρίς να ακούσω γνώμες.
Τώρα για τον φίλο scarpedico έχεις ρίξει από μόνος σου την μαγική λέξη ‘’αποστολές’’, που αυτές είναι που θέλω να αποφεύγω, φαντάσου ότι πολλές φορές πληρώνω παραπάνω και από το κόστος του προϊόντος!!! Δύσκολα τα πράγματα φίλος από όπου μπορώ κόβω!!!
Για άλλη μια φορά ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Δεν μπορώ βέβαια να ισχυριστώ πως είναι ανώφελο. Θα έλεγα όμως πως εκτός ειδικών περιπτώσεων τύπου "ξεκινάω γιά κατάβαση από την Πάρνηθα" ή παρόμοιων, και εφ' οσον ότι ζημιά έγινε είναι μη αναστρέψιμη, το λύσιμο δεν είναι απαραίτητο.
Αν κάποια (ή έστω όλα) τα o-ring και τα τσιμουχάκια του συστήματος έχουν καταστραφεί, αυτό σημαίνει πως τα υγρά (αργότερα ή γρηγορότερα) θα αρχίσουν να στάζουν...
Πράγμα που σημαίνει πως εκ των πραγμάτων θα αναγκαστείς να δεις τι τρέχει και να επισκευάσεις.
Φυσικά δεν πρόκειται τα φρένα να εκραγούν ούτε να σταματήσουν να δουλεύουν αυτοστιγμεί.
Το λυσιμο ειναι το σωστο που πρεπει να γινει. Τωρα εαν εγω πω οτι το ξερω οτι πρεπει να λυθει αλλα θα το παω οσο παει και εαν αρχισουν να σταζουν το βλεπω ή οτι θα κανω την χρηση που κανω και εαν δω οτι δεν δουλευει οπως πρεπει τοτε το κοιταω ή θα κανω το βουνο μου και εαν τελικα δεν ειναι οπως πρεπει το παιρνω στα χερια εχει να κανει με το τι αποφασιζω εγω. Το σωστο ειναι να λυθει. Εννοειται οτι δεν προκειται να εκραγει, να σε αφησουν ομως στη μεση μιας βολτας ειναι πολυ πιθανο (edit θα μου πεις οτι εξαρταται απο την βολτα που κανεις και συμφωνω. Εαν κρινω απο δικη μου χρηση, εμπιστοσυνη για να παω βουνο δεν θα ειχα).