Μια συμπλήρωση για τον ΚΟΚ.(Δεν ξέρω αν το γράφω στο σωστό μέρος... ελπίζω να το δείτε)
Στην Βουδαπέστη για να διευκολύνουν την χρήση του από τον Απρίλιο του 2009 περάσαν διατάξεις που επιτρέπεται να κυκλοφορεί το ποδήλατο σε όλους τους μονοδρόμους.
ΊΣως θα ήταν καλό να το χώσετε και αυτό κάπου στις διορθώσεις-προτάσεις σας.
Long-shot είναι νομίζω, αλλά στην Ελλάδα και το πιο απλό πράγμα είναι long Shot.
Πρέπει να το τρέξουμε όσο μπορούμε περισσότερο να μπουν από κάτω όσοι γίνεται περισσότερο, και να το συνυπογράψουμε.
2)Έχει προβλεφθεί στα σήματα σε συνδυασμό 3 σημάτων:
Από την πλευρά του απαγορεύεται ταμπέλα εκτός ποδηλάτου, σχήμα sharrows στο δρόμο (προαιρετικό, αλλά χρήσιμο), και από την πλευρά εισόδου των αυτοκινήτων μια ταμπέλα που δείχνει ότι επιτρέπετε στα ποδήλατα η αντίθετης ροής κίνηση.
Χωρίς σήμανση, θεωρήσαμε επικίνδυνη την κίνηση των ποδηλατιστών σε μονόδρομο, οπότε προβλέπετε αν θέλει να το κάνει (είναι αρμοδιότητα του ) ο δήμος.
Πιέστε όσοι θέλετε σε δρόμους που πραγματικά εξυπηρετούν και που έχουν τις προδιαγραφές (πλάτος) για να γίνει.
Μια συμπλήρωση για τον ΚΟΚ.(Δεν ξέρω αν το γράφω στο σωστό μέρος... ελπίζω να το δείτε)
Στην Βουδαπέστη για να διευκολύνουν την χρήση του από τον Απρίλιο του 2009 περάσαν διατάξεις που επιτρέπεται να κυκλοφορεί το ποδήλατο σε όλους τους μονοδρόμους.
ΊΣως θα ήταν καλό να το χώσετε και αυτό κάπου στις διορθώσεις-προτάσεις σας.
Long-shot είναι νομίζω, αλλά στην Ελλάδα και το πιο απλό πράγμα είναι long Shot.
Πρέπει να το τρέξουμε όσο μπορούμε περισσότερο να μπουν από κάτω όσοι γίνεται περισσότερο, και να το συνυπογράψουμε.
2)Έχει προβλεφθεί στα σήματα σε συνδυασμό 3 σημάτων:
Από την πλευρά του απαγορεύεται ταμπέλα εκτός ποδηλάτου, σχήμα sharrows στο δρόμο (προαιρετικό, αλλά χρήσιμο), και από την πλευρά εισόδου των αυτοκινήτων μια ταμπέλα που δείχνει ότι επιτρέπετε στα ποδήλατα η αντίθετης ροής κίνηση.
Χωρίς σήμανση, θεωρήσαμε επικίνδυνη την κίνηση των ποδηλατιστών σε μονόδρομο, οπότε προβλέπετε αν θέλει να το κάνει (είναι αρμοδιότητα του ) ο δήμος.
Πιέστε όσοι θέλετε σε δρόμους που πραγματικά εξυπηρετούν και που έχουν τις προδιαγραφές (πλάτος) για να γίνει.