Προσπάθησα να δω τις πολύ (μα πολύ!) πετυχημένες αυτές σειρές. Λέω και εγώ, ...θα απολαύσω κάποιες γεωργο-παραγωγικές διαδικασίες, θα δω ένα λιοτρίβι να δουλεύει, θα πάρει το μάτι μου ένα κλάδεμα, θα ωφεληθώ ψυχή τε και σώματι απο το πράσινο, τις τεχνικές της γης, το σμίξιμο των ανθρώπων, τους μύθους ή τις αλήθειες για τις Σοδειές, τα κόλπα ... τους θρύλους της Γης, κάτι, τέλος πάντων απο τη γιορτή των αγροτών μέσα στη μητέρα Φύση που μας τα έδωσε όλα απλόχερα με τον Πλούτο της
Μάταια όμως...: βρήκα πρόχειρα σκηνικά, ένα ντέξιον εδώ, δυό φτηναδάκια (πλαστικά?!) μπουκαλάκια με κίτρινα υγρά παραπέρα, άδεια ολοκαίνουρια ημιφορτηγά...μέτριες ερμηνείες, και παχιά λόγια για εκδικήσεις, βεντέτες και ισασμούς. Σαχλαμάρες δηλαδή και όχι μόνον αυτό! έγινε θέμα με τα πνευματικά δικαιώματα, σε είδα, μου είπες, αντέγραψες και σούξου μούξου μανταλάκια!
Περιμέναμε σίγουρα κάτι παραπάνω απο αυτά τα κωμικοτραγικά γυρίσματα. Δεν είναι μόνο τα φορτηγά άδεια και άφθαρτα μόνο. ...Είναι άδειες οι ψυχές, στείρες οι καρδιές πλέον των παραγωγών και των ερμηνευτών μαζί. Πως να παίξεις ρε παιδιά τον αγρότη ή τον μεγαλο αγρότη αν δεν έχεις περάσει απο τη γη?! πως να σκηνοθετήσεις ρε καραμήτρο χωρίς έναν σύμβουλο παραγωγής, πριν περάσει το σήριαλ στο κοινό?!
Για γέλια και για κλάματα δηλαδή, σε μιά χώρα που όλοι γνωριζόμαστε, η μοίρα συνεχίζεται..Αλληλο καρφώματα, "εμφύλιοι πόλεμοι", παρακολουθήσεις και υποτιθέμενα ξανασμιξίματα γιατί?! για να σταματήσει υποτίθεται το κακό? ή να ξεκινήσει ένας άλλος κύκλος αίματος ή βολέματος.
Ελλαδάρα...Πόσα έχεις να τραβήξεις ακόμα....Δεν είσαι εσύ όμως αυτό που βλέπουμε στις σαχλονόπερες αυτές
Καλή Χρονιά, με ουσιαστική Δημιουργία εύχομαι σε όλους! καλές πεταλιές, με σκέψεις για νέα ξεκινήματα
Τι ακριβώς περίμενες δηλαδή; Και γιατί εκ πρώτης έπρεπε να περιμένεις κανένα φοβερό ρεαλισμό;
Όταν δηλαδή βλέπεις κανένα διαστημικό σήριαλ θεωρείς ότι οι ηθοποιοί ή το συνεργείο έχουν περάσει εκπαίδευση στην NASA;
https://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_13_(film)#Technical_and_historical_accuracy
δες παράγραφο Cast training and filming
In Los Angeles, Ed Harris and all the actors portraying flight controllers enrolled in a Flight Controller School led by Gerry Griffin, an Apollo 13 flight director, and flight controller Jerry Bostick. The actors studied audiotapes from the mission, reviewed hundreds of pages of NASA transcripts, and attended a crash course in physics.[15][16] Astronaut Dave Scott was impressed with their efforts, stating that each actor was determined to make every scene technically correct, word for word.[5] Scott was the chief technological consultant for the film.[18]
Αλλα μιλάμε για σοβαρές παραγωγές εκεί, με σύμβουλους σκηνοθεσίας, σκηνογραφίας, εκπαιδευμένους ηθοποιούς και τεχνικούς και μάλιστα απο τους ίδιους τους αστροναύτες ως συμβούλους
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Scott
Εδώ μιλάμε για Ελλάντα, ότι να ναι, αρκεί να μοιάζει το μπουκάλι με κάτι σαν λάδι! Αν ακούς τίτλο η γη της Ελιάς, ναι, νομίζω περιμένω έναν ρεαλισμό
Κόντρα στις προετοιμασίες κορυφαίων ηθοποιών, πριν αναλάβουν έναν ρόλο, βλέπε Ρόμπερτ ντε Νίρο
https://www.sansimera.gr/biographies/2403 έχουμε να "αντιτάξουμε" Φιλιππίδηδες, Χαϊκάληδες, βιαστές ψυχών και Στάθηδες, μαζί με ένα κάρο Τηλεσκουπιδιών, υψηλού επιπέδου Τέχνης
https://www.youtube.com/watch?v=yfVntCm39B4
Βέβαια υπάρχουν και κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις, που όμως επιβεβαιώνουν την παρακμή μας...
Εκεί πέρα, στο Hollywood, οι παραγωγές έχουν να κάνουν με το θέαμα, με τα εφφέ, με τα σκηνικά, με το όλο στήσιμο της κάθε σκηνής. Απευθύνονται σε κοινό απέιρως μεγαλύτερο, τα έξοδα είναι τεράστια και τα έσοδα επίσης είναι τεράστια, νούμερα που δεν μπορεί να συλλάβει κανένας παραγωγός - σκηνοθέτης - σεναριογράφος - ηθοποιός στο Ελλάντα.
Και καλά κάνουν και γούστο τους καπέλο τους.
Εδώ, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, ότι ο ηθοποιός και το κάθε έργο, μιλάει στην καρδιά, στο συναίσθημα, στην λογική, στην ψυχή. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ. Έτσι, για κάθε Ράμπο που γράφεται εκεί πέρα, εμείς γράφαμε μια Αντιγόνη. Κάποτε.............. Και βάζαμε και καναν Χορν ή καναν Κατράκη να παίξει.... Κάποτε..... Και όντος μιλούσαν στην ψυχή μας, μπαίνανε μέσα βαθειά, και το βράδυ έμενες άγρυπνος και σκεφτόσουν μήπως τελικά και ο Κρέοντας είχε ένα δίκιο?
... και μετά ήρθαν τα 80ς και ο Ψάλτης και η Φίνου και η Δυναστεία.... και οκ, μια χαρά ήταν, όμορφο διάλειμμα που ακολουθούσε τη μόδα της εποχής σε όλα και στα πάντα.... αλλά το πρόβλημα είναι ότι μάλλον δεν ξεφύγαμε ποτέ από εκεί. Πέρασαν κοντά 40 χρόνια και ακόμα ζητάμε τον Ψάλτη και την Φίνου, σε μπασταρδεμένα-Δυναστεία-σενάρια του Δαλιανίδη.... Και η χαζοκωμωδία έγινε χαζοδράμα....
... αλλά στάσου.... με τι ακριβώς ασχολούμαστε? Με την Ελληνική τηλεόραση του '20 ????????????? Άστο. Καλύτερα πες για τα ντεραγιέ που έβγαζε ο Tullio το 70.
Έτσι πιστεύω και εγώ, και μάλιστα εγκληματικές παρεούλες μαντραχαλαίων ορίζουν τη διασκέδασή μας και κατευθύνουν την "Τεχνη"!
https://www.youtube.com/watch?v=l4egbqgna-8 Στο 02:23 η ομολογία για τα ροζ βίντεο ανηλίκων, απο όλους τους 'συνεργάτες', που ήξεραν, αλλα δεν ήξεραν!
Κάθε βράδυ σχεδόν τους έστελνε "υλικό", απο τα αγαπημένα του (σαβουρο ανέκδοτα, ακατάλληλα videos, σαχλαμάρες και άλλα προς "έγκριση". Ωστε ....ο "Μεγάλος" Κανάκης, να εγκρίνει, οπότε όχι μόνο ήξεραν όλοι αυτοί, αλλα τα έβλεπαν κι όλας. Και τώρα ποιούν την νήσσαν. Δείξε μου τον φίλο σου, να σου πω ποιός είσαι. Αρρωστα μυαλά, άρρωστη t.v.)
Oπότε...τι να λέμε τώρα? https://www.disraeligears.co.uk/site/campagnolo_dera...
καλύτερα να πάμε στα ..FM των εκτροχιαστώνε! μην εκτροχιαστούμε κι όλας!
https://www.youtube.com/watch?v=gWG9noUo_LA