Έχω τις εξης απορίες
σε τι εξυπηρετεί ένα SUV εντός της πόλης ;
υπάρχει δρόμος στην επαρχία, σε νησια που δεν πηγαίνει ενα νορμαλ I.X. αλλά πηγαίνει ένα SUV. Γιατί η δική μου εμπειρία από όσα έχω δει είναι πως είτε ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ είτε πηγαίνει και ένα Ι.Χ. με πιο προσοχή.
υπάρχει οποιοσδήποτε κάτοχος SUV που να το χρησιμοποιεί σε off-road διαδρομές τέτοιες που δεν θα μπορούσε να τις κάνει με κανονικό και πιο φθηνό Ι.Χ. ;
για ποιο λόγο στις αμερικάνικες σειρές οι οικογενειάρχες πρέπει ντε και καλα να έχουν SUV( πολλά τα παραδείγματα ) κάπου διάβασα στο wiki πως τα SUV θεωρούνται φορολογικά σαν τα ημι-φορτηγά (pick-up / γυφτικα) και έχουν ευνοϊκότερη φορολογία ή διάβασα ελλειπώς;
πόσο παραπάνω καίει ένα SUV ;
πόσο παραπάνω κοστίζει ένα SUV ;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Δεν έχει κανένα νόημα να κάνεις ρητορικές ερωτήσεις περιμένοντας απαντήσεις που μάλλον -θεωρώ πως- θα ειρωνευτείς. Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε γιατί υπάρχουν φιξακια αφου δεν εξυπηρετούν κανένα κι είναι και αντιοικολογικά μιας που φρενάρουν με παντιλίκια κι είναι κι επικίνδυνα κ.ο.κ. ή γιατί να πωλούνται κυνηγετικές καραμπίνες με σκάγια και να μην πωλούνται κανονικές χράπα χρούπα με σφαίρες αφού θα 'ταν πιο τίμιο για τα πουλιά!
Εγώ το μόνο αυτοκίνητο που απέκτησα ποτέ ήταν ένα όμορφο lada niva που το 'χα από το 2008 και το πούλησα το Δεκέμβριο λόγω κρίσης. Το 'χα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για εκδρομές στα βουνά αλλά το 2010 δεν έκανα καμία κι έτσι το 'τρωγε η μαρμάγκα παρκαρισμένο. Έκανε πολύ φτηνότερα από το 90% των αυτοκινήτων που πουλιούνται και μ' άρεσε γιατί ήταν χεβυμεταλλάδικο και τσαμπουκαλεμένο. Δεν είχε το μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα αλλά πάλι δεν νομίζω να έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης το νιβάκι μου για την τρύπα του όζοντος!
Εκεί που πήγαινα με το νιβάκι μου θα μπορούσε να με πάει ακόμα κι ενα τσικουετσέντο. Το οποίο βέβαια μετά θα έμενε εκεί ή θα το γύρναγα εγώ σε μαύρες σακούλες ενώ το νιβάκι μου με γύριζε μόνο του πίσω. Στην πόλη ήταν ήσυχο αλλά δεν άντεχε την κίνηση, ούτε όμως κι εγώ, οπότε σπάνια να το έβλεπες πάνω από 1 φορά το μήνα, άντε να έκανα κανά χιλιόμετρο για να μη μείνω από μπαταρία.
Δεν έκαιγε πολύ παραπάνω γιατί γυρω στα 100 έκανε ένα τρελλό βουητό, σαν να απογειωνόταν αεροπλάνο, οπότε με τόσα λίγα χιλιόμετρα και δεξιά λωρίδα το μόνο που έκαιγε ήταν τα ηχεία μιας που για να καλύψω το βουητό έπρεπε να παίζω AC/DC στη διαπασών.
Όλα αυτά δεν τα 'γραψα για ν' απαντήσω στα ερωτήματά σου αλλά σκέφτηκα πως όπως κι εσύ ρωτάς κάτι για το οποίο έχεις ήδη διαμορφωμένη ιδέα έτσι κι εγώ γραπώνομαι και γράφω την εμπειρία μου ενώ παράλληλα χαμογελώ όταν σκέφτομαι τα ταξιδάκια μου μαζί του.
Δεν σκοπεύω να αγοράσω ποτέ αυτοκίνητο ξανά αλλά αν ποτέ αγόραζα ίσως να ξανάπαιρνα ένα λάντα. Δεν θα λεγα πως είναι πολιτικαλυ κορεκτ αυτο που λέω αλλά σάμπως εγώ είμαι?
ΥΓ1: Το Νίβα θεωρείται το πρώτο SUV λόγω του αυτοφερόμενου αμαξώματος. Παρόλο που είναι περισσότερο αγριεμένο από τα περισσότερα σύγχρονα offroad με ξεχωριστό σασί.
ΥΓ2: Λύσε μου λοιπόν τώρα κι εσύ μια απορία: εγώ σου έλυσα καμιά απορία?![](/sites/default/files/smileys/laugh.gif)
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο που βλέπουμε πολύ κόσμο να κυκλοφορεί με χωμάτινα trekking ή ακόμα και full suspension MTB αποκλειστικά σε άσφαλτο. Αυτοί θέλουν να έχουν ένα ποδήλατο που να τους αρέσει σε στυλ, να νιώθουν ότι μπορούν να πάνε λίγο χώμα εάν χρειαστεί και επιπλέον να μην φοβούνται τους χιλιομπαλωμένους αστικούς δρόμους.
SUV σημαίνει Sports Utility Vehicle, οπότε εξορισμού είναι ένα αυτοκίνητο για να σε βοηθήσει στα sports και hobby σου. Σίγουρα δεν εξυπηρετεί τίποτα ένα SUV μέσα στην πόλη, και αν είναι για να κάνεις καθημερινές κινήσεις μέσα στην πόλη έχεις πάρει λάθος αυτοκίνητο ή λάθος όχημα (μάλλον πρέπει να πάρει ποδήλατο).
Εγώ έχω ένα mini-SUV, και είναι ένα παλιό Daihatsu Terios 1300cc. Δεν το χρησιμοποιώ καθόλου μέσα στην πόλη και σπάνια για μακρινές εκδρομές. Όσο άνετο και αν είναι ένα αμάξι, δεν αντέχεις να τρέχεις στην εθνική με ένα τζιπάκι.
Όμως είναι ένα εργαλείο για τα hobby μου. Κάνω καταδύσεις (αυτόνομη), οπότε είναι πολύ σημαντικό να μπορώ να φτάσω στην ακρογιαλιά μιας απομονωμένης παραλίας με όλο τον εξοπλισμό (μπουκάλες, στολές, φαρμακείο κλπ κλπ). Μόνο ένα SUV/τζιπ κατεβαίνει πλήρως φορτωμένο στον όρμο των Λεγρενών κλπ κλπ. Μόνο ένα SUV/τζιπ μπορεί να βγάλει με ευκολία ένα φουσκωτό άνω των 4,5 μέτρων από την γλίστρα στο λιμάνι. Ακόμη το Terios με έχει βοηθήσει σε ορειβασία, φτάνοντας πολύ κοντά σε καταφύγια για να μεταφέρουμε τρόφιμα - προμήθειες και να πάρουμε τις κουβέρτες για πλύσιμο κλπ κλπ...
Τέλος και στην ποδηλασία με έχει βοηθήσει, αφού με μία σχάρα πάνω από την ρεζέρβα και πεσμένα καθίσματα μπορεί να κουβαλήσει μέχρι και 5 ποδήλατα για εκδρομή κάπου μακριά και ο οδηγός - συνοδηγός να είναι άνετοι.
Όσο για τις τελευταίες ερωτήσεις σου, το Terios μου καίει εκτός πόλης όσο καίει ένα αυτοκίνητο ίδιων κυβικών (1300cc) εντός πόλης. Το αγόρασα μεταχειρισμένο 9.000 ευρό και δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα στα 4 χρόνια που το έχω. Οπότε αν έχεις τα hobby φυσικά και αξίζει. Αν το θέλεις μόνο για την πόλη και να καβαλάς πεζοδρόμια φυσικά δεν αξίζει.
Διάβασα σωστές απαντήσεις (μια παρατήρηση, ελπίζω όταν λες AC/DC να εννοείς την περίοδο με Bon Scott... ή άντε μέχρι το πολύ καλό Who Made Who... ε?).![](/sites/default/files/smileys/sarcastic2.gif)
Παραθέτω αλλη μια ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ (κατ'εμέ) άποψη που ΔΥΣΤΥΧΩΣ την έχω ακούσει από σοβαρούς οικογενειάρχες:
"κυκλοφορώ με SUV γιατί είναι το πιο ασφαλές όχημα, αν τρακάρω με ότιδήποτε άλλο, η οικογένειά μου έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να πάθει τις μικρότερες βλάβες...."
... κοινώς με ότι τρακάρω του έχω γ$μ*σ3ι τα ράμματα και εγώ την έχω σκαπουλάρει.....
Και ναι το έχουν πει σοβαροί άνθρωποι... όσο σοβαροί μπορύν να χαρακτηριστούν μετά από τέτοια δήλωση.
"Οπότε αν έχεις τα hobby φυσικά και αξίζει. Αν το θέλεις μόνο για την πόλη και να καβαλάς πεζοδρόμια φυσικά δεν αξίζει."
προσωπικά SUV ούτε ζωγραφιστό δεν θέλω , απλώς ρωτούσα.
Eχω ενα φουσκωτο 8 μετρων με συνολικο βαρος ρυμουλκουμενου οχηματος περιπου 2 τον. Το φουσκωτο αποτελει τα τελευταια 20 χρονια το μεσο που με μεταφερει στην αγκαλια της μεγαλης μου αγαπης.... τη θαλασσα.
Το αγαπημενο μου αυτοκινητο ενα subaru impreza wrx ...δυστυχως δεν εχει αυτη την ικανοτητα ελξης. Ετσι αγορασα το 2006 ενα forester 2.5 turbo .Τραβαει και βγαζει το φουσκωτο απο τις γλυστρες για πλακα ειναι πολυ γρηγορο, ασφαλες, με τα καταλληλα λαστιχα παει off road και ειναι εξαιρετικα αξιοπιστο. Καιει ομως λιγο παραπανω....
Εχει λοιπον την ικανοτητα να συνδυαζει αυτα που χρειαζομαι απο ενα αυτοκινητο χωρις βεβαια πουθενα να ειναι το καλυτερο.
![](/sites/default/files/smileys/sarcastic2.gif)
![](/sites/default/files/smileys/laugh.gif)
Στα ποδηλατα θα το θεωρουσα το καλυτερο - ελαφρυτερο trekking.
Εχω κουρσα ......αλλα δεν παιρνει φτερα και σχαρα .....
Γιατί λες ότι είναι ασόβαροι?
Προσωπικά δεν έχω SUV ούτε και στην οικογένειά μου είχε κανείς αλλά με την προϋπόθεση ότι:
α)δεν θα το αγόραζα για να το οδηγώ μέσα στην πόλη αλλά για τα χόμπι
β)η ασφάλεια είναι απλά ένα (σημαντικό) κριτήριο μεταξύ άλλων και
γ)θα είχα τα λεφτά και την οικογένεια
τότε ίσως αγόραζα.
Την δικαιολογία ότι είναι ασφαλέστερο (σε περίπτωση τρακαρίσματος και όχι για να οδηγάς σαν καουμπόης) θα την παρέθετα στάνταρ (μεταξύ άλλων) αν με ρωτούσαν γιατί το αγόρασα.
Έτσι σκέφτομαι στο ρελαντί και σε ρωτάω για να μου πείς γιατί έχω λάθος.
Διευκρίνιση:
"... κοινώς με ότι τρακάρω του έχω γ$μ*σ3ι τα ράμματα και εγώ την έχω σκαπουλάρει....."
Σκέψου επίσης σαν δεδομένο ότι ένας οικογενειάρχης που βάζει μεσ΄τ'αμάξι γυναίκα, παιδιά κτλ, συνήθως θα οδηγεί ας πούμε κάπως συντηρητικά και το σκεπτικό του θα είναι "ΑΝ με τρακάρΟΥΝ, να την γλυτώσω" και όχι "οδηγάω όπως γουστάρω και όποιον πάρει ο χάρος"
κατά'τ'άλλα κατανοώ απόλυτα το ύφος των ρητορικών ερωτήσεων του jeanmarat
φιλικά
.......Το SUV δεν κάνει για την πόλη. Εγώ έχω δύο και τα αφήνω στο γκαράζ. Παίρνω πάντα το Cherokee που είναι πιο ματζόβολο.
Ο μόνος λόγος που έχω SUV είναι επειδή έχω λεφτά, ματαιοδοξία, ανασφάλεια και μικρό πέος, οπότε όλα αυτά καλύπτονται με ένα SUV. Εγώ πήρα δύο για να να είμαι σίγουρος.
Κυκλοφορώ βέβαια με το Cherokee επειδή αν με δούνε οι φίλοι μου με το SUV αρχίζουν τα αστεία του τύπου "έλα βρε κακομοίρη φτωχομπινέ που πας με τη δευτεράντζα" και ντρέπομαι.
Στην Αράχοβα βέβαια είμαι αρχηγός. Πάω εγώ με το δικό μου και η γυναίκα μου με το άλλο. Παρκάρουμε όπου να ναι και διασκεδάζουμε αφάνταστα μέχρι το πρωί μαζί με όλα τα γνωστά ονόματα της show biz.
Το Cherokee το έχω για το χόμπι μου να πίνω καφέ στο Κολωνάκι
Αν δεν σε κάλυψα με την απάντησή μου, έλα μια μέρα στο Κολονάκι να πιούμε μαζί καφέ να σου τα πω αναλυτικά.
σχολιάζοντας τη λαίλαπα των SUV ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένας νόμος που να υποχρεώνει τα 4κίνητα off-road οχήματα, εφ' όσον οι ιδιοκτήτες τους δεν μπορούν να αποδείξουν ότι τα χρησιμοποιούν τακτικά για το λόγο που φτιάχτηκαν, 2 φορές το μήνα να περνάνε από ειδική πίστα-σπαστήρι με κροκάλα, λάσπες, κλαδιά, νεροφαγώματα κτλ κτλ. Και εγώ να είμαι από μια μεριά να βλέπω τις φάτσες των οδηγών των cayenne με τα ασφάλτινα λάστιχα όταν θα ξύνονται στα κλαδιά και θα χτυπάν τα κάρτερ στις κοτρόνες.
Πιγκουινε. προσεχε μη σου μπερδευτει στις ακτινες και πεσεις
![](/sites/default/files/smileys/in_love2.gif)
Το wrx είναι τετρακίνητο και με παραπλήσια ισχύ με το forester. Από τη στιγμή που το turbo forester δεν έχει τις κοντές σχέσεις του απλού, δεν βρίσκω κάποιο λόγο το wrx να μην έχει αντίστοιχη ικανότητα έλξης σε γλίστρα εκτός ίσως από τα λάστιχα που όμως μπορείς να τα αλλάξεις.
Δυστυχώς είναι πολλοί, σοβαροί σε καμία περίπτωση. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ένα SUV ειδικά εάν έχει πλαίσιο τύπου σκάλας μπορεί να είναι απείρως επικινδυνότερο σε σύγκρουση με σταθερό εμπόδιο από ότι ένα σύγχρονο μικρό αμάξι.
Δεν είναι παίρνουν όλοι cayenne μόνο για μόστρα στο Κολωνάκι (βλέπε http://www.youtube.com/watch?v=4ps0QNZoYW4 ). Το πρόβλημα δεν ξεκινά από την κατοχή SUV, που για μερικούς - ελάχιστους πιστεύω - μπορεί να είναι απαραίτητο. Το πρόβλημα ξεκινά όταν αποκτάει κάποιος SUV για λάθος λόγους και το κυριότερο δημιουργεί συμπεριφορές που ίσως δεν θα υπήρχαν εν απουσία αυτού, όπως ανεβάσμα σε πεζοδρόμια και ψευδαίσθηση παθητικής ασφάλειας με συνέπεια αδιαφορία για τους υπόλοιπους χρήστες της οδού.
Για τις αυξημένες εκπομπές ρύπων δεν μπορώ να πω και πολλά πράγματα καθώς με την ίδια λογική θα έπρεπε να δαιμονοποιούνται όσοι θέλουν 2 βαθμούς παραπάνω καλοριφέρ στο σπίτι τους καθώς σε επίπεδο εκπομπών CO2 είναι πιθανόν να αντιστοιχεί όσο η διαφορά χρήσης mini με cherokee. Το σωστό είναι να βάζει η πολιτεία μέτρα ώστε να ισχύει καλύτερα η λογική "αυτός που ρυπαίνει να πληρώνει" ώστε να μην γίνεται λάθος χρήση ενός εργαλείου σε τόσο μεγάλο βαθμό.
@arxarios
1.
η ισχυς δεν εχει να κανει, αλλα η φερουσα ικανοτητα του σασι για ελξη η οποια προδιαγραφεται απο το εργοστασιο. Στη συγκεκριμενη περιπτωση η διαφορα ειναι μεγαλη πανω απο 300 κιλα στα μοντελα 2006. Η δυνατοτητα ελξης σου δινεται γραπτα απο το εργοστασιο για να τη χρησιμοποιησεις για να βγαλεις αδεια ρυμουλκουμενου επομενως πρεπει να ειναι στα κιλα που πραγματικα ελκεις και μπορει να φερει το ρυμουλκουμενο, ετσι ωστε να μην εχεις θεμα με τις ασφαλιστικες σε περιπτωση ατυχηματος ή σε περιπτωση ελεγχου.
2.
To forester ειναι αρκετα ψηλοτερο απο το wrx και επιπλεον εχει πισω αμορτισερ που διατηρουν το αμαξωμα οριζοντιο στο προκαθορισμενο υψος ανεξαρτητα απο τα φορτια στον πισω αξονα. Αυτο ειναι κρισιμο οταν εχεις βαρος στη μπιλια το κοτσαδορου 85 κιλα και βαλιτσες στο πορτμπαγκαζ ενω ταυτοχρονα προσπαθεις να ανεβεις ραμπες σε φερρυ ή σε παρκιγκ σκαφων
3. Το δικο μου ειναι αυτοματο εξαλειφοντας ετσι το μεγαλο προβλημα του πατηναρισματος του συμπλεκτη σε ραμπες και γλυστρες , το οποιο εχει σα συνεπεια τις πολυ συχνες αλλαγες δισκο πλατω.
4. Με 300 αλογα και πανω απο 40 κιλα ροπη οι κοντες σχεσεις σε ραμπες και γλυστρες ειναι περιττες πιστεψε με... ακουμπας το γκαζι και βγαινεις
Νομιζω οτι αυτα σε καλυπτουν
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δικαιολογηθώ αν έχω SUV ή όχι. Είχα τα λεφτά, το γούσταρα και το πήρα. Αδιαφορώ για την γνώμη κάποιου που ισοπεδώνει τα πάντα, γιατί δεν έχει την δυνατότητα να αποκτήσει κάτι. Όσον αφορά την πόλη αγόρασα και ένα Smart. Για το καλακαίρι έχω μια μηχανή και αν γουστάρω να αγοράσω τρακτερ και έχω τα λεφτά θα το κάνω![](/sites/default/files/smileys/yes.gif)
οτι και να λες, την εχεις μικρη .....![](/sites/default/files/smileys/sarcastic2.gif)
εγω εχω και ενα yaris και 2 ποδηλατα λες να ειναι μεσαια?
"εγω εχω και ενα yaris και 2 ποδηλατα λες να ειναι μεσαια? "
Νομίζω έχεις μεγάλα @@ και μεσαίο το μεσαίο
.........να σου πω πόσο την έχεις.
mini cooper = Γειά σου ρε τεράστιε!
Yaris = Καλά τα πας
SUV = Τι; Αυτό είναι μόνο;
Νταλίκα = Άσε μεγάλε, τα καταφέρνω και μόνη μου.
π
π
ριές κ
μ
ρωτές
![](/sites/default/files/smileys/sarcastic3.gif)
@swan
παρε και ένα τανκ για καλου κακου
Στο λέω αυτό επειδή τα δύο οχήματα έχουν πρακτικά το ίδιο σασί, οπότε θα ήταν κρίμα να μην πάρεις το όχημα των ονείρων σου. Μου κάνει εντύπωση λοιπόν η διαφορά στο ρυμουλκούμενο βάρος που δηλώνει το εργοστάσιο. Τώρα 300 άλογα σε εργοσιακό forester μου κάνει δύσκολο (το sti δεν εισάγεται επισήμως στην Ελλάδα) οπότε υποθέτω πως το έχεις "τσιγκλίσει" ελαφρώς.
Το SUV στη πολη δεν προσφερει τιποτε ουσιαστικο, εκτος απο επιμηκυνση πεους μεσα στη πολη.
Ενταξει, μην ειμαστε αδικοι, ειναι πολυ πιο ανετα οχηματα και εχουν καλυτερη και εποπτικοτερη θεση οδηγησης. Καποιοι επενδυουν σε αυτα οταν περνουν πολλες ωρες μεσα σε αυτα γιατι ειναι σαν ενα μικρο σπιτακι. Φαντασου το πισω καθισμα σα το κρεβατι του δωματιου σου, οπου μπορεις να πετας διαφορα χαρτια και πραγματα χωρις να σε νοιαζει να τα τακτοποιησεις αμεσα...
ο πατερας μου εχει suv αλλα δε το χρησιμοποιει και πολυ. Για τις αστικες μετακινησεις προτιμα τη μηχανη του. Αλλα το γενικοτερο πλαισιο χρησης του ειναι αυτο.^
τα suv`s ειναι ακομα μια καταναλωτικη κρεπαλη στην οποια μας εχουν βαλει.δεν εχουν καμμια χρηστικοτητα αφου οι ιδιοκτητες τους αν δουν εστω και λιγη λασπη δεν θα τα βαλουν ποτε μεσα για να μην λερωθουν.-
----------------------------------------------------
K.B.K.(κώδικας βοϊδινής κυκλοφορίας)
http://boidi.polidendri.gr/
Μη Ψαρώνετε ρε μάγκες και μην καρφώνεστε!!!
Ο jeanmarat είναι γνωστός ρουφιάνος-εγκάθετος του ΔΝΤ και γυρίζει από forum σε forum να ανακαλύψει αυτούς που κλέβουν την ΨωροΚώσταινα!!!
Γιαυτό και μεις θα του τραγουδήσουμε στη Μάπα, το γνωστό Μυκονιάτικο Άσμα:
" Δε θα μας πάρεις πίσω τα cayenne... ΟΛΙ ΡΕΝ, ΟΛΙ ΡΕεεΝ!!! "
@arxarios
Μπορει να σου κανει εντυπωση αλλα ετσι ειναι, αν και τα 2. και 3. που εγραψα ειναι εξισου ή και περισσοτερο σημαντικα.
Υ.Γ. ποιος ειπε οτι ειναι εργοστασιακο? Δεν υπαρχει εργοστασιακο impreza ή forester με τoυρμπο κινητηρα στην Ελλαδα. Βεβαια ουτε το μαμα θα ειχε προβλημα με 230 ps και 32 kgm ροπη.
http://ferfal.blogspot.com/2008/10/thoughts-on-urban-survival-2005.html
"Thoughts on Urban Survival" - SHTF DRIVING
People that live in 1st world countries are used to well kept streets and roads. Let me tell you, after only a few months of no maintenance, street will look as if bombed from an airplane. Rain and temperature difference destroys the pavement very fast.![](/sites/default/files/smileys/laugh.gif)
![](/sites/default/files/smileys/yes.gif)
Right now in Buenos Aires there are holes in the street the size of trucks. There were cases of cars actually falling inside these craters, so you can imagine the conditions streets are in.
A low car, designed for perfect pavement should be avoided as much as possible. That’s why I said that if I could do everything all over again I would get a 4x4 SUV.
This doesn’t mean that you should buy a huge 4x4 truck to drive around the city all day long. That’s not very practical and you do need a fast, easy to maneuver vehicle that can get out of problems fast. A medium size SUV should be the ticket for both agility and 4x4 power. Getting stuck in a roadblock because your truck is to darn big to maneuver around it, then what’s the use of the 4x4?
...και το αγαπημένο μου απόσπασμα
Guys, you have to prepare for people throwing objects at your car, standing themselves in front of the vehicle so that you stop or crash against a light/tree/whatever, so that they can rob you. It takes time and determination, but you MUST get to a point where if the windshield blows in you can continue driving as best as you can, if someone puts twisted nails on the road and blows your tires, you keep calm and keep driving, always keep driving no matter what, until you get to a gas station or other place safe. Especially at night, or early morning you have to keep the car moving all the time. Of course this is not always possible. Sometimes there is too much traffic and you have to stop. In this case, slow down before you get to the cars, and keep the car moving slowly until the light changes, in order to always keep the car moving. Never cut away your own escape routes by getting too close to the car in front. Leave at least 5 meters or so in front of you, so that you have enough place to maneuver.
Ούτε να απολογηθείς, ούτε να δικαιολογηθείς.
Γούστο σου καπέλο σου.
Αλλά από την άλλη μόνος σου δίνεις δικαίωμα για άσκηση κριτικής....
Άλλωστε δεν είπαμε κάτι για την κατοχή SUV. Όλοι μα όλοι κατακρίναμε την χρήση του μέσα στα στενάκια της Αθήνας.
Αν πχ πας κάθε μέρα 25+25 χλμ στη δουλειά σου και βγαίνεις Εθνική, μεγειά σου με χαρά σου, πάρε και Hummer.
Αν όμως βολτάρεις στο Κολωνάκι ή το παίρνεις για να πας στη Γλυφάδα για καφέ... ε, να περιμένεις κριτική και σχόλια.....
Μην προσποιουμαστε τους οικολογους οταν κινουμε
ενα πολυ βαρυ οχημα με πολλα κυβικα.Ακομα μην το παιζουν οικολογοι αυτοι που πατανε τερμα το γκαζι,που πατανε κορνες κλπ
Δεν λεει κανεις μην παρουν οι καταναλωτες suv
Αληθεια στις πολιτισμενες χωρες τι γινεται;Ειναι σαν
και εμας που εχουμε το αυτοκινητο σαν εικονα του εαυτου μας η καλυτερα σαν την εικονα που θα θελαμε να εχει ο εαυτος μας;
----------------------------------------------------
K.B.K.(κώδικας βοϊδινής κυκλοφορίας)
http://boidi.polidendri.gr/
Στη Ελλαδα υπαρχουν οικολογοι και οικωλογοι...ειναι γνωστο εξαλλου στον ομορφο αυτο τοπο, οτι δηλωσεις εισαι...![](/sites/default/files/smileys/smile.gif)
@rockarolla
Εχεις δικιο σαυτα που γραφεις... Η χρηση πρεπει να οδηγει στον τυπο του οχηματος...
"Δεν λεει κανεις μην παρουν οι καταναλωτες suv"
Εγώ το λέω. Εγώ όσους ξέρω το έχουν μια χαρά για την πόλη.
Επίσης :
Δεν ήξερα πως για να βγεις στην Εθνική χρειαζόσουν SUV, ούτε πως για 25 χλμ. για τη δουλεια σου χρειάζεται SUV.
Και όχι δεν είναι "γουστο σου καπέλο σου". Είναι γούστου σου καπέλου σου ΜΕΧΡΙ του δικαιώματος μερικών εκατομμύριων να μην το τρώμε στην μάπα όταν πηγαίνουμε εμείς στη δουλεια μας , να μην τρώμε στην μάπα το καυσαέριο σου , τον όγκο του και την ηχορυπανση του.
Αν είχαμε μια κυβέρνηση που δεν ήταν δούλος των εργολάβων , των επιχειρηματίων και των τραπεζιτων μια χαρά θα έβλεπα τον οικονομικό και γεωγραφικό περιορισμό των SUV. Θες να έχεις SUV άνθρωπε μου ; Ωραία θα πληρώνει ένα ωραίο τετραψήφιο τέλος και κατοχής και (γιατί όχι)κυκλοφορίας (Vehicle και Road Tax) και δεν θα το δούμε ούτε για αστείο στο κέντρο ώστε να πριμοδοτεί τα ΜΜΜ γιατί δικαίωμα στη μετακίνηση δεν έχουν μόνο τα SUV. Βέβαια η σημερινή κυβέρνηση και χαρατσώνει ή αφήνει τα αρχιλαμογια των κατασκευαστικών να χαρατσώνουν στις Εθνικές μέσω διοδίων και περικόπτει τα ΜΜΜ. Όλα αυτά με την πράσινη Τίνα πάντα.
Εγώ έτσι ξέρω πως δουλεύουν οι κοινωνίες ειδάλλως ρε φίλε να πάρω και εγώ ένα αμερικάνικο Monster Truck και να πολτοποιήσω και το SUV και όποιον γουστάρω στο κέντρο της Αθήνας . Γιατί ; Γιατί έτσι γουστάρω, δουλεύω , το πλήρωσα και ότι θέλω κάνω.
"Αληθεια στις πολιτισμενες χωρες τι γινεται;"
Η "πολιτισμένη" Αμερική είναι η χαρά του SUV.