Θέμα Δεοντολογίας: Πρέπει ή όχι να σβήνονται τα υβριστικά και προκλητικά σχόλια;

44 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Έχοντας ζήσει πρόσφατα μια τέτοια περίπτωση που όλοι ή πολλοί από μας παρακολουθήσαμε να εξελίσσεται στο νήμα του airpeace79 θα ήθελα να το θέσω σαν θέμα δεοντολογίας στο Φόρουμ:

Είναι καλό να αποκλείονται οι υβριστές και να σβήνονται οι αναρτήσεις τους;
...
Προσπαθώντας να παρουσιάσω τις δύο λογικές που υποθέτω ότι θα μπορούσαν να διατυπωθούν πάνω σ' αυτό το θέμα, θα αρχίσω από εκείνη που αποκλείει τον υβριστή και σβήνει την ανάρτησή του, αντικαθιστώντας την με ένα σχόλιο από τον διαχειριστή, που εξηγεί τους λόγους και ανακοινώνει ή όχι τον αποκλεισμό.

Αυτή είναι η πάγια θέση του Φόρουμ μέχρι τώρα από όσον καιρό είμαι μέλος του.
Και επίσης είναι και η πάγια θέση σε πάρα πολλά φόρουμ εδώ ή αλλού.
Κατανοητή και σεβαστή σε πάρα πολλές περιπτώσεις.
Συμφωνούμε όμως ότι θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται έτσι κάποιος υβριστής πάντα;
Το επιχείρημα "τρέχα στο 'διπλανό φόρουμ' να δεις τη γλύκα" και το "πες τα αυτά αλλού να δεις τι θα πάθεις" είναι απόλυτο ή εμείς μπορούμε να έχουμε μια διαφορετική τακτική;
Ποιά θα ήταν μια άλλη πρόταση;
...
Ψηλαφώντας την άλλη πρόταση διατυπώνω κατ αρχάς τη σκέψη μου:

Πιστεύω ότι ένας άνθρωπος που επιλέγει ή δεν βρίσκει άλλο τρόπο εκτός από το να βρίζει, για να υποστηρίξει την άποψή του, κάνει κατά πρώτο λόγο κακό στην εικόνα του και στην άποψή του, και κατά δεύτερο λόγο (πολύ πιο ασήμαντο) σ' εκείνο ή εκείνους τους οποίους βρίζει.
Αφαιρεί μόνος του, από την άποψή του, το στοιχείο της πειστικότητας, της λογικής, της νηφαλιότητας.
Βρίζοντας αυτοακυρώνεται.

Άρα το πρώτο που θα επέλεγα είναι να αφήσω στη θέση του το υβριστικό σχόλιο για να είναι ορατός και κατανοητός ο λόγος του πιθανού αποκλεισμού του και να είναι έτσι κατανοητός και από τους υπόλοιπους που πιθανότατα δεν έχουν προλάβει να διαβάσουν το κομμένο σχόλιο.

Το δεύτερο που θα σκεφτόμουν θα ήταν αν με το να τον μπλοκάρω, κάνω κάτι που δημιουργεί ή όχι μια γκρίζα περιοχή με ημίφως, πίσω από το οποίο κάποιος άνθρωπος που επιλέγει τις βρισιές, μπορεί και να φαντάζει (ίσως μόνο στον εαυτό του) σαν θύμα ενός "σκοτεινού συστήματος" και υπό όρους ακόμη και ήρωας-θύμα αυτού του "σκοτεινού συστήματος".
...
Έτσι λοιπόν θα πρότεινα εκείνο που έγραψα και στο νήμα του airpeace79:
Παραμένοντας εκτεθειμένο ένα τέτοιο σχόλιο υφίσταται περισσότερες συνέπειες απ' ό,τι αν αυτό κρύβεται.
Όταν κρύβεται ένα σχόλιο, όχι μόνο προστατεύεται στην ουσία εκείνος που το έγραψε αλλά μπορεί και κατα έναν τρόπο να ανάγεται και σε ήρωας που οι κακοί άθρωποι του φόρουμ, τον απέκλεισαν άδικα.
...
Για το αν κρίνεται αποκλειστέος ή όχι, θα πρότεινα όχι και σε αυτό.
Εκτός ίσως από κάποιες περιπτώσει που μορούμε να συζητήσουμε.
Όλα στο φως.
Άς αφήσουμε έκθετες αυτές τις φράσεις να κολυμπάνε μέσα στο φώς.
Αν κάποιος αντί να φωτίζεται, επιλέγει να καίγεται κάτω απ' αυτό, γιατί να τον προστατέψουμε με αντιηλιακό;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

σ' ένα ιδιωτικό φόρουμ οι κανόνες είναι πιο προσωπικοί και συνάδουν με τις αρχές που έχει θέσει το πρόσωπο που ίδρυσε το φόρουμ, σ' αυτή την περίπτωση τα πράγματα έχουν μια απολύτως αυστηρή σχέση και οι επιλογές αντίστοιχες...

σ' ένα συλλογικό φόρουμ που μάλιστα έχει ξεκινήσει μια ομάδα ανθρώπων με σαφείς αρχές και με την προϋπόθεση αυτό το φόρουμ να μην μείνει μέσο διάδοσης αλλά και μέσο έκφρασης καινούργιων ανθρώπων, οι σχέσεις είναι και πρέπει να είναι χαλαρές με σκοπό τη ζύμωση των διαφορετικοτήτων....

στους ποδηλάτ-ισσ-ες διαχρονικά υπάρχουν άτομα που χρησιμοποιούν αυτή τη χαλαρή σχέση για να εκφέρουν λόγο με τρόπο απαξιωτικό για τους συνομιλητές τους και δεν μιλώ για την κριτική...κάθε άλλο...μιλώ για έναν ιδιότυπο ρατσισμό κι εγωλατρευτικό τρόπο, που αποσκοπεί να θίξει την υπόσταση του συνομιλητή, αποσκοπεί να υποβιβάσει το συνομιλητή...

δεν θα μ' ενδιέφερε να χαρακτηρίσω σε κατηγορίες αυτά τα άτομα, δεν τα γνωρίζω και συνηθέστατα κρύβονται και δεν εμφανίζονται με το πρόσωπό τους πουθενά...αλλά υπάρχει και το είδος που εμφανίζεται και παρ' όλα αυτά έχει το "θάρρος" να θίγει με τον άλφα ή βήτα τρόπο τους συνομιλητές του και δεν ξέρω σε ποια βάση μπορεί να επιλέγει κάτι τέτοιο να κάνει...

σε κάθε περίπτωση η διαχείριση δεν έχει να επιλέξει ανάμεσα στις εκφραζόμενες απόψεις αλλά στη δεοντολογία έκφρασής τους

και δεν πρόκειται για το βαθμό αθυροστομίας σ' ένα φόρουμ...πρόκειται για το βαθμό αλληλοσεβασμού

αν υπάρχει ένα θέμα για συζήτηση και ακολουθεί ένας ειρμός συμφωνιών ή διαφωνιών, καταλαβαίνει κανείς γιατί το να δυναμιτίζει κάποιος αυτό τον ειρμό με προσωπικές προσβολές εκτρέπει το μηχανισμό ζύμωσης και αν το κάνει και συνεχόμενα τινάζει στον αέρα τα πάντα...

αν εγώ σε προσφωνήσω "ηλίθιο", "πουλημένο", "προδότη", "γλύφτη του συστήματος", "κοριτσάκι", "πουλάκι" και δεν ξέρω τι άλλο κι ο αποδέκτης των προσφωνήσεων αυτών συνεχίζει να απαντά με σαφή επιχειρήματα είναι σαν να αποδέχεται αυτό τον κώδικα και να επιμένει με τον άλλον δικό του κώδικα ευγενείας ή σωστής δεοντολογίας να κάνει συζήτηση μ' αυτόν τον κώδικα προσβολής και απαξίωσης επί ίσοις όροις...

κι εγώ δεν γνωρίζω τι γίνεται σε άλλες μικρές διαδικτυακές κοινωνίες σ' αυτές τις περιπτώσεις, δεν θεωρώ τον εαυτό μου γνώστρια, παρά μόνο κι αυτό υπό αίρεση, του τι μπορεί να αλλοιώνει μιαν ισότιμη επικοινωνία στη βάση του αλληλοσεβασμού...

προσωπικά γράφω στα παλαιά μου υποδήματα τις διαδικτυακές νόρμες, θεωρώ την ανθρώπινη επικοινωνία σαν πρωτογενή και πρωταρχική κινητήρια δύναμη ακόμα κι ενός διαδικτυακού φόρουμ...ουδόλως μ' ενδιαφέρει το βέλο της ανωνυμίας...εκατό ψευδώνυμα να χρησιμοποιεί ένα μέλος ενός φόρουμ, εκατό πρόσωπα κι αν αναπτύσσει για μένα σημασία έχει ο άνθρωπος πίσω τους και αυτό που μεταφέρει μέσα στην διαδικτυακή κοινότητα...

ξαναλέω κι εδώ πως αυτό το στόρυ που δυο συγκεκριμένα άτομα, ένα άγνωστό μας κι ένα γνωστό μας, παίζουν εδώ και καιρό είναι πέρα από ψυχαναγκαστικές προσωπικότητες, που δεν είμαστε κι αρμόδιοι να κρίνουμε...

αρμόδιοι είμαστε ωστόσο να κρίνουμε αν απλά η συμπεριφορά τους εκτρέπει μια σοβαρή κουβέντα σε κουβέντα υβρεολογίων φανερών και απροκάλυπτων σε βαθμό εν προκειμένω ποινικό κατά την άποψή μου...

αν κάποιος δημοσιεύσει μια φωτογραφία συγκεκριμένων προσώπων με συνεργάτες ή φίλους και γράφει ως λεζάντα να αυτοί που πρόδωσαν και πούλησαν προς όφελος και συφερτικό τους έναν ολόκληρο κόσμο που ποδηλατεί κι αυτό το κάνει χωρίς ντοκουμέντα, απλά σαν με ένα λεκτικό εμετό, πρώτον όχι μόνο λασπώνει τις προσωπικότητές των ατόμων στη φωτογραφία αλλά τους αφαιρεί το δικαίωμα της ανωνυμίας στο φόρουμ, που αυτός ο λασπολόγος δικαιούται να χρησιμοποιεί κατά βούληση σαν μπερντέ για τις συμπεριφορές του και δεύτερον αν αυτοί της φωτογραφίας έχουν υπάρξει οι δημιουργοί των προϋποθέσεων να μπορεί αυτός ο μανιακός συκοφάντης να ασκεί τη μανία του αυτή, όχι σαν κριτική, αλλά σαν μανία σπίλωσης, θαρρώ πως το φόρουμ πρέπει να προφυλαχθεί από τέτοιες αθυροστομίες...

υπάρχουν όρια κι επαφίεται στον καθένα να τα διέρχεται όπως δεν θα προσβάλλει τους άλλους (τον εαυτό του ας τον προσβάλλει όσο θέλει) κι εκεί είναι ο λεπτός ρόλος της διαχείρισης θαρρώ, χωρίς να είμαι διαχείριση και ούτε ποτέ θα είμαι πουθενά...

αν το φόρουμ είναι ένα εργαλείο το θέμα είναι πώς δεν θα αχρηστεύεται το εργαλείο αυτό...

ομολογώ πως αρχικά κι εγώ παραξενεύτηκα γιατί διαγράφηκαν σχόλιο του Laou-Laou και απαντητικό δικό μου απ' το νήμα για την βόλτα με τους μαθητές, αλλά αμέσως ζύγιασα όπως η διαχείριση τη σημαντικότητα ενός νήματος τέτοιου σαν βάση για παραπέρα ανάλογες προσπάθειες άλλων δασκάλων και πώς τα δικά μας σχόλια κυριολεκτικά χάλαγαν μια πραγματική, όμορφη εικόνα για χάρη μιας λεκτικής ανταλλαγής πυρών που είχε σαν βάση της πάλι τη λασπολογία...απ' αυτή την άποψη καλό έκανε η διαχείριση...

κι επειδή όσο γράφω αυτά ακούω τα ηχητικά ντοκουμέντα των Αναστάσεων στην πόλη μας, εύχομαι Αναστάσιμη ζωή, αληθινή ζωή, γεμάτη δημιουργία κι αγάπη σε όλους!

Teo49080
Απών/απούσα

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν.
Αυτά και μόνο τα 2 σχόλια παραπάνω είναι αρκετά για να εκφράσουν το επίπεδο των συζητήσεων στο forum.
Σίγουρα ο καθένας αντιλαμβανεται διαφορετικά τη έννοια της δημοκρατίας αλλά αυτό δεν δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να ασυδοτει.
Ας γίνουν ευδιακριτοι οι κανόνες κι ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες που του αναλογούν, ειτε ομιλητής είτε διαχειριστής.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Πρώτα, θέλω να εκφράσω τον θαυμασμό μου στον didotou για την διαύγεια και την ωριμότητα με την οποία έθεσε το ερώτημα. Νιώθω ευγνωμοσύνη προς ένα τέτοιο συνομιλητή και νιώθω τυχερός που συμμετέχω σε έναν χώρο όπου μπορώ να διαλεχθώ μαζί του.

Στο δικό του ερώτημα έχω να αντιπαραθέσω ένα άλλο ερώτημα. Ένα ερώτημα που ακολουθεί εδώ και αιώνες την δική του παράλληλη πορεία στη σφαίρα της νομικής επιστήμης και της φιλοσοφίας. Το ερώτημα απορρέει από αυτή εδώ την πραγματική ιστορία και είναι το εξής:
Εάν εσύ didotou (και όχι μόνο, στον καθένα προφανώς απευθύνεται) ήσουν δικαστής, ποιον από τους δύο θα δικαίωνες; Τον Κόρακα ή τον Τεισία;

Στη συγκεκριμένη σελίδα της wikipedia αναλύεται το θέμα μόνο ως προς τη νομική πλευρά και "επιλύεται ευχερώς". De facto ο Τεισίας δεν είχε αναλάβει υποχρέωση να δικηγορήσει, οπότε με βάση τη νομική θεώρηση με τη στενή έννοια όντως το ζήτημα επιλύεται. Όμως ως προς την ηθική πλευρά δεν επιλύεται, διότι κάθε σύμβαση εξ ορισμού περιέχει και την ηθική πλευρά η οποία από τη φύση της έχει χαρακτήρα σιωπηρό και εννοούμενο, οπότε το ηθικό ζήτημα παραμένει. Οι δικαστές δεν έβγαλαν απόφαση όπως εκ του νόμου ώφειλαν, όμως με την "απόφασή" τους αφήνοντας κατά μέρος το νόμο διέσωσαν την ηθική.

Υπάρχουν φορές όπου η ανθρώπινη σκέψη φτάνει στα όριά της. Όταν δεν μπορούμε να απαντήσουμε, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να εκφράσουμε τα ερωτήματα, και να αφήσουμε ελεύθερα και αβίαστα να βρουν το δρόμο τους στη σκέψη όλων μας.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

το κουρασμένο μου μυαλό δεν αναγνωρίζει συνάφεια με το θέμα μας...βοήθεια i.alli.ellatha ή κάποιος πρέπει να μου το εξηγήσει ... αν έχει την καλοσύνη βέβαια

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

............................ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ.
Αλλά επίσης δεν πρέπει να μένουν στην ροή των συζητήσεων,να μεταφέρονται αυτούσια στον ΚΑΙΑΔΑ.
https://www.podilates.gr/forum/stisimo-toy-istohoroy/dimioyrgia-trash-area-sto-forum
Λυπάμαι πάρα πολύ ειδικότερα για το θέμα που άνοιξα (στα 40 σχόλια τα 35 εκτός θέματος),δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν εκεί,βαριέμαι να ασχοληθώ παραπάνω με το θέμα,αλλά αν κάποτε κάποιος ενδιαφερθεί θα κουραστεί στα πρώτα 20 ανούσια σχόλια.
Καμία αυτοσυγκράτηση απο κανέναν.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει! (ωραία η διασταλτική σκέψη, (επιφυλάσσομαι για απάντηση), νομίζω όμως οτι πρέπει να διαγράφονται τα υβριστικά μηνύματα, για να μη γίνουμε ζούγκλα)

Με την ανοχή των διαχειριστών υβρίζει ο Έναστρος, με την ανοχή τους πάλι "μιλάει".
Είναι υποκρισία η ...δεκαήμερη "κράτηση"! μαζί με αυτόν, οριστική αποβολή χρειάζονται και κάποιοι προωθητές εμπόρων εδώ, με κέρδος συμμετέχοντα μέλη, και γνωστοποίηση στο πάροχο Internet
όπως κάνει το "απέναντι μαγαζί" Αν θέλουμε να είμαστε νοικοκύρηδες...Διαφορετικά, θα θυμίζουμε Συνεταιριστική οργάνωση, απέναντι σε μιά ...οργανωμένη ΑΕ.
(εμείς είμαστε και καλά η συνεταιριστική οργάνωση! με το πλήθος των διαχειριστώνε! )
Κάθε χωριό έχει τη καμπάνα του και το τρελλό του! Χριστός Ανέστη, και μακάρι να ξεβρωμίσει το φόρουμ, να μιλάμε ελεύθερα, και να μη γυρνάμε στο ...."διαφωνώ με οτι λές, αλλα θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες"
Η ρητορική μίσους πρέπει να σταματήσει εδώ, και οι ...."παλιοί" του φόρουμ, να πάψουν να απειλούν τους νεότερους, αλλα να τους στηρίζουν ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, ή κοινωνικής προέλευσης

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

...από πλευράς μου ζητώ συγνώμη, όμως - που πάντα ένα όμως υπάρχει - το νήμα σου αναπόφευκτα, όπως και τα άλλα νήματα, ενεπλάκη στο ρεύμα μιας σύγκρουσης που γίνεται τόσο καιρό τώρα με την ανοχή όλων μας...αφού τους απευθύνουμε το λόγο σαν με έλλογη διαλεκτική, ενώ αυτοί πάλι όχι ... σε απόλυτο συντονισμό εδώ και καιρό δυο άτομα ή ένα άτομο σε δυο διαδικτυακούς ρόλους πιθανόν, κάνουν διαλυτική πρακτική σε όλα τα σοβαρά νήματα και με τρόπο άθλιο ...

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Didotou είσαι κάμποσα χρόνια μέλος αυτού του φόρουμ. Κατ'αρχήν, κατά την δική σου εκτίμηση, πόσες φορές έχει επέμβει η διαχείριση σε κάποιο θέμα? Κι εναντίον πόσων ανθρώπων? Θεωρείς πως η διαχείριση αυτού του φόρουμ είναι αυταρχική και κοβει/ράβει κατά πως την βολεύει? Με άλλα λόγια θα ήθελα ειλικρινά να μου εξηγήσεις εάν η αιτία να ανοίξεις αυτό το θέμα είναι η διαχείριση συνολικά ή αν σε ενόχλησε η δική μου παρέμβαση.

Είναι πράγματι ωραίο να ανοίγεις τέτοια θέματα. Από την εμπειρία μου σαν μέλος ή διαχειριστής σε πάμπολλα φόρουμ εδώ και χρόνια θα ήθελα να σου πω πως αυτό είναι από τα "ελευθεριακότερα" που υπάρχουν. Όταν σου εξηγησα πως αν πας σε οπιοδήποτε άλλο φόρουμ και βρίσεις θα σε πετάξουν με τις κλωστσιές, δεν εννοούσα πως "τρέχα στο διπλανό φόρουμ να δεις τη γλύκα", όπως υπαινίσσεσαι. Σου έδειξα απλά το common sense, όπως το αντιλαμβάνονται εκατομύρια χρήστες αυτών των εργαλείων (μια βόλτα στο mtbr.com με κοντά μισό εκατομύρια χρήστες θα σε πείσει ελπίζω).

Παρόλα αυτά, επειδή άνοιξες αυτό το θέμα θα σου παραθέσω τις απόψεις μου. Κατ' αρχήν είναι η πρώτη φορά που απέκλεισα κάποιον, ανέλαβα τις ευθύνες μου ως διαχειριστής και δεν άφησα ένα λογαριασμό συλλογικό να κρυφτώ πίσω του και το είπα στα ίσια ακριβώς για να δεχτώ κριτική. Αμέσως μετά εσύ ανοίγεις ένα θέμα σχετικό (στο πρότεινα άλλωστε) και ακολουθεί ο Λάου Λάου που άνοιξε θέμα σχετικά με την αφαίρεση της διαχείρισης από εμένα και την παρέμβασή μου.

Για να το τελειώνουμε αυτό, από μόνος μου ακυρώνω/αφήνω όποιο διαχειριστικό δικαίωμα είχα και αφήνω τους υπόλοιπους διαχειριστές να αναλάβουν δράση και να παρέμβουν όπως και όπου νομίζουν. Έτσι μπορώ κι εγώ να συμμετέχω χωρίς πρόβλημα να κατηγορηθώ για κάτι σαν ίσος με όλους.

Όμως πραγματικά είμαι περίεργος: Μόνο εμένα με προσβάλλει η γλώσσα του αίναστρου? Μόνο εμένα με πειράζει αυτή η χρυσαυγίτικη διαλεκτική πως όλοι "είστε" ίδιοι και τα πρόβατα ακολουθούν αυτούς που κρύβονται πίσω απο μια συνομωσία και "τα παίρνουνε"? Μόνο εγώ νιώθω αυτό το λαϊκό υποτιμητικό σεξισμό?

Τώρα που μπήκε ξανά στο θέμα με άλλο ψευδώνυμο (γιατί από τον ψυχάκια του διαδικτύου δεν γλυτώνεις έτσι εύκολα) και ξαναέγραψε την "άποψή" του, εξήγησέ μου τούτο: πως αυτό θα βοηθήσει το θέμα που άνοιξε ο airpeace να προχωρήσει? Όταν δηλαδή κάποιος μπει κι αρχίσει τα γαμωσταυρίδια, θεωρείς πως όλοι θα κάνουν πως ψιχαλίζει και θ' ανοιξουν την ομπρελίτσα συνεχίζοντας την "εικονική" βόλτα? Δεν βλέπεις πως οι άνθρωποι είτε σταματούν να συμμετέχουν είτε νιώθουν σαν θεατές σε ρωμαική αρένα?

Προσωπικά δεν με προσβάλλει η βρισιά ή ο λόγος, όσο ακραίος και να είναι. Μάλιστα εδώ μέσα, θα το 'χεις δει, έχω τσακωθεί με αρκετούς πάρα πολλές φορές για σοβαρότερους λόγους. Αλλά πάντα υπήρχε έστω μια στοιχειώδη θέση/άποψη, άσχετα με τον λόγο που εκφραζόταν. Τώρα τι υπάρχει?

Όσο για την ελευθερία της έκφρασης για την οποία -έμμεσα- διατείνεσαι, δεν είναι κάτι αδιόρατο και θολό που βρίσκεται κάπου ψηλά σ' ένα συννεφάκι. Είναι μια από τις έννοιες που οι άνθρωποι επινόησαν κι έχει ως επίκεντρό της τον ίδιο τον άνθρωπο και την έκφρασή του. Αν όμως η έκφρασή κάποιου εμποδίζει άλλους να εκφράζονται, τότε δεν τίθεται θέμα ελευθερίας αλλά το αντίθετο, είναι μια αυθαίρετη επιβολή της έκφρασης κάποιου επάνω σε άλλους.

Εγώ ειλικρινά κατηγορούσα όλα αυτά τα χρόνια όσους έχουν δικαιώματα διαχειριστών για την ολιγωρία τους και την ατολμία τους και με ενοχλούσε ο συνεχής προβληματισμός τους, σαν αυτον που κι εσύ θέτεις με τη σειρά σου. Αλλά πάλι εγώ τον τεισία θα πήγαινα και θα τον πλάκωνα στο ξύλο για να τελειώνουμε γιατι ηθικά είναι άδικος και πέρα από τον νόμο, υπάρχει το δίκαιο, κάτι που στην σημερινή κοινωνία μας είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

πάμε όλοι μαζί να δείρουμε μαζί το Τεισία, (μα όνομα είναι αυτό?! άλτττ τις εί?! εκενιέθηςςς!!! εγέρθουτω! ) Ο ηθικός λόγος, είναι οτι ξεπέρασε το (εύλογο) διάστημα της Πρακτικής Εξάσκησης, αφού ως γνωστόν, ο δρόμος της αναβολής, οδηγεί στη Χώρα του Ποτέ. Άφηνε εσκεμμένα το χρόνο να περάσει, φυγομαχώντας με τη προσδοκία να γίνει Έλλην Μπαταξής!
Ψηφίζω Scrabler διαχειριστή, για κοινή λογική και ψύχραιμη αντιμετώπιση, άλλωστε η συμμετοχή του σε τόσα φόρουμ, τον κάνει ιδανικό χειριστή δύσκολων περιστάσεων.
Είναι κρίμα, Πασχαλιάτικα να ψαχνόμαστε για το προφανές. Διαγράψτε χωρίς προειδοποίηση τα μαύρα πρόβατα.
Εντωμεταξύ γέννησε η γάτα μου και βρήκα το εξής:
http://mycat.e-steki.gr/showthread.php?t=27276
μου άρεσε το " Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε"

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

άλλη μια πληγή...κύρια από ύπουλους και δειλούς...ή από εγκληματικούς τύπους...συμβαίνει και στη μαφία αυτό...εννοώ τα πολλά διαφορετικά ονόματα... τουλάχιστον σ' εμένα αυτές οι συμπεριφορές προκαλούν αποστροφή και ναι είναι κλαυσίγελος η επανεμφάνιση με το ψευδώνυμο Λυτρωτής...άκου Λυτρωτής...κανένα δε φόρουμ δεν θωρακίζεται απέναντι σε τέτοιες συμπεριφορές...

κι είμαι ενάντια στην ψυχανάλυση να σκεφτεί κανείς...

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Όμως πραγματικά είμαι περίεργος: Μόνο εμένα με προσβάλλει η γλώσσα του αίναστρου? Μόνο εμένα με πειράζει αυτή η χρυσαυγίτικη διαλεκτική πως όλοι "είστε" ίδιοι και τα πρόβατα ακολουθούν αυτούς που κρύβονται πίσω απο μια συνομωσία και "τα παίρνουνε"? Μόνο εγώ νιώθω αυτό το λαϊκό υποτιμητικό σεξισμό?

Σίγουρα δεν είσαι ο μόνος!

scrabler wrote:
...ανέλαβα τις ευθύνες μου ως διαχειριστής και δεν άφησα ένα λογαριασμό συλλογικό να κρυφτώ πίσω του και το είπα στα ίσια ακριβώς για να δεχτώ κριτική.

Respect...

Αυτή είναι και η απάντηση στο θέμα που άνοιξε ο Λάου Λάου, αλλά απαξιώ καν να ασχοληθώ και να τη μεταφέρω εκεί.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

... να θυμίσω ότι σε άλλη θέση και όχι σαν διαχειριστής, όταν ο scrabler δέχτηκε προσωπικά υβριστικά σχόλια, όχι απλά δεν τα διέγραψε, αλλά τα δημοσιοποίησε και τα αντιμετώπισε με το γνωστό του χιούμορ.
https://www.podilates.gr/comment/304412#comment-304412
Η θέση του όμως ως διαχειριστής, είναι και θα πρέπει να είναι διαφορετική.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
το κουρασμένο μου μυαλό δεν αναγνωρίζει συνάφεια με το θέμα μας...βοήθεια i.alli.ellatha ή κάποιος πρέπει να μου το εξηγήσει ... αν έχει την καλοσύνη βέβαια

Δε νιώθω άνετα με την επεξήγηση, αλλά ας το κάνω. Όταν δεν μπορείς να αποφασίσεις σε ένα σοβαρό δίλημμα, αυτό που έχει σημασία δεν είναι η απόφαση που θα πάρεις όσο το πώς θα στηρίξεις την απόφασή σου με τα δέοντα στη συνέχεια. Εφαρμόζοντάς το στην περίπτωση αυτή θα έλεγα ότι δεν με χαλά ούτε το ένα ούτε το άλλο, και κρίνω ότι με κατάλληλο χειρισμό υπάρχουν οι προϋποθέσεις να υπάρξει αποτελεσματική και συλλογική άμυνα. Πρόσωπα δηλαδή, όπως didotou και scrabler, γιατί να μη ξεχνάμε αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε... ότι τον άνθρωπον φυγείν αναπόδραστον: και η αρχαία περίφημη δημοκρατία, όπως μας λέει ο Θουκυδίδης που την έζησε αυτή τη δημοκρατία από τα μέσα, ήταν επί της ουσίας "αρχή του πρώτου ανδρός" επί λέξει, και όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν αυτό το τελευταίο.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

...Scrabler παραμείνει στη θέση του...
...λευκή κεφαλή δεν θέλει βλακεία επικρατήσει...
...λευκή κεφαλή μίλησε...

τρενάκι αποσιωπητικών........................................................................

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

λευκή κεφαλή ευχαριστεί για επεξήγηση παρά δυσφορία i.alli.ellatha ... ούγκ! (χτύπημα στο ηλιοκαμμένο κούτελο!)

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Καταρχάς να ζητήσω μια συγνώμη που πασχαλιάτικα κάθισα και άνοιξα τέτοιο θέμα. Οπότε χρόνια πολλά σε όλους πρώτα πρώτα και μετά ας ξεκινήσω να ξεδιπλώνω κι εγώ τις σκέψεις μου.

Το πρώτο που λέω είναι ότι έχοντας μερίδιο ευθύνης στο ξεστράτισμα του νήματος του φίλου airpeace79 νιώθω ότι πρέπει να εξηγήσω ότι πραγματικά με άρπαξε από τη μυρωδιά ο σεξισμός και το φαλλοκρατικό μπουλίστικο δήθεν χιουμοράκι που περιλάμβανε σκυλιά, πουλάκια, κορίτσια, τούνελ και κ@λ@τρ@πίδες, θεωρώντας ότι κάποιος έπρεπε να πει κάτι εκτόςαπό ατάκες με αστεία ρητά κλπ.

Το δεύτερο είναι μια εξήγηση που αισθάνομαι απαραίτητη για τον φίλο scrabler:

1. Δεν μου πέρασε ούτε για μια στιγμή να αμφισβητήσω ή να προτείνω την άρση του δικαιώματος / ευθύνης που έχεις σαν διαχειριστής. Καθόλου δεν είχε τέτοια πρόθεση αυτό το νήμα. Αυτό ούτε να το σκέφεσαι και σου το λέω δημόσια μπας και υπήρξε κάτι που είπα και το άφησε να εννοηθεί. Προφανώς και να παραμείνεις στη θέση σου. 100% μαζί σου και να είσαι σίγουρος ότι αν δεν μου πρότεινες εσύ και η RO να ανοίξω αυτό το νήμα δεν θα το άνοιγα.

2. Η πρόθεση του νήματος είναι η διερώτηση και μόνο γύρω από το πως μπορεί και πως πρέπει να προστατευθεί μια κοινότητα συζητητών αλλά και ζωντανών δρώντων και συμμετεχόντων προσώπων από έναν υβριστή.
Ίσως η σκέψη του airpeace79 (να πηγαίνουν αυτού του τύπου τα σχόλια σε κάποιου είδους "σκουπιδότοπο" να μην είναι κακή.

3. Μετά την ανάρτηση του vasscott για την δημοσίευση που είχατε κάνει τότε στον "σπίθα" μπήκα ξανά αποφασισμένος να ξαναδημοσιεύσω το σχόλιο και γω από μόνος μου αλλά ...Ω του θαύματος μας είχε προλάβει ο ίδιος και άρα δεν χρειάστηκε να το κάνω εγώ. Το έκανε από μόνος του και τελείωσε η ιστορία.

4. Στην ερώτησή σου φίλε scrabler για το αν ενοχλεί μόνο εσένα ο σεξισμός κλπ προφανώς και με ενοχλεί και μένα αφόρητα γι αυό και (ίσως και λάθος) απάντησα στα σχόλια αυτά σε πρώτο επίπεδο.
όταν το τερμάτισε με τα τούνελ και τις κ@λ@τρ@πίδες αισθάνθηκα ότι το θέμα είχε τελειώσει με την έννοια ότι όταν αυτού του τύπου οι απόψεις, εκτίθενται επενδεδυμένες με τέτοιο υβριστικό τρόπο αυτοακυρώνονται απόλυτα και μένουν πια σαν μνημεία του ποιός τις λέει και τις υποστηρίζει. Καλύτερη αντιπροπαγάνδα για αυτού του τύπου τις απόψεις δεν θα μπορούσε να υπάρχει κατά τη γνώμη μου.

5. Ποτέ δεν μίλησα με γνώμονα την "ελευθερία της έκφρασης" σε σχέση με τους υβριστές.
Αυτό να το ξαναπώ γιατί μπορεί και μέσα στα τόσα που ειπώθηκαν να είναι ακόμα θολό.
Αισθάνομαι ότι αυτό το φόρουμ έχει όση ελευθερία έκφρασης θα μπορούσε να υπάρχει ποτέ σε ένα φόρουμ και τέλος.
Εκείνο που ίσως μπορεί να παρερμηνεύεται είναι η παρακάτω φράση:

" Παραμένοντας εκτεθειμένο ένα τέτοιο σχόλιο υφίσταται περισσότερες συνέπειες απ' ό,τι αν αυτό κρύβεται.
Όταν κρύβεται ένα σχόλιο, όχι μόνο προστατεύεται στην ουσία εκείνος που το έγραψε αλλά μπορεί και κατα έναν τρόπο να ανάγεται και σε ήρωας που οι κακοί άθρωποι του φόρουμ, τον απέκλεισαν άδικα."

Προφανώς η φράση "που οι κακοί του φόρουμ τον απέκλεισαν άδικα" θα έπρεπε να είναι γραμμένη ως "οι δήθεν κακοί του φόρουμ κλπ". Νομίζω όμως ότι δεν υπάρχει κάποια παρεξήγηση σ' αυτό.
...
Όμως νομίζω ότι από τη στιγμή που αυτοεκτίθεται ο ίδιος από μόνος του και αυτόβουλα χωρίς να κρύβεται κάτω αό το σβήσιμο που του έγινε, φέρνει και σε ένα τέλος την συζητηση αυτή γιατι εκλείπει το αντικείμενο για το προκείμενο θέμα.
...
Παραμένει μόνο για το μέλλον.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Και ένα πράγμα ακόμη:
Είναι προς τιμήν του scrabler που δεν κρύφτηκε στιγμή πίσω από τον τίτλο του διαχειριστή και βγήκε και ανέλαβε ευθύνη.
Ο τρόπος αυτός είναι άψογος.
Respect και από μένα.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

didotou! well done!!! και συγνώμη που δεν το είπα εξ αρχής...έχω μια δόση βιασύνης που δεν μπορώ να εξηγήσω εδώ κι αυτό με κάνει καθόλου καθώς πρέπει άθελά μου...

δεν διαφοροποιούμαστε μεταξύ μας ως προς την βαθιά ενόχληση απ' τα γραφόμενά του, διαφοροποιούμαστε στην αντιμετώπισή τους...

εγώ σαφώς στηρίζω τη διαγραφή τους, όπως θα στήριζα και την αποπομπή από το φόρουμ, αλλά εγώ είμαι εγώ και οι άλλοι είναι οι άλλοι...

ειδικά που ξαναγράφτηκε με το αστείο ψευδώνυμο για να πει ό,τι είπε...

το είδος Laou-Laou είναι πιο κομψό στις εκφράσεις του, ή τουλάχιστον δεν θυμάμαι εκτός από ψέμματα και συκοφαντίες να εξέφερε άλλο λόγο...

και οι δυο αποπομπή πάντως ή κάθε τέτοιος αποπομπή να ησυχάζουμε...

είμαι λίγο δράκαινα; μπορεί!

ο Καιάδας είναι πολύ Σπαρτιατική λύση για τα γούστα μου...μου θυμίζει κι άλλα δυσάρεστα μιας στρατιωτικής φιλοσοφίας...και δεν είμαι υπέρ του διασυρμού...προτιμώ την εξαφάνιση...ποιός, πού, πότε και γιατί...κάπως έτσι!

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Αφού νομίζω ξεκαθαρίσαμε την εξαιρετικά φιλική και ξεκάθαρη διάθεση με την οποία γράφονται όσα γράφονται, ας περάσουμε και σε κάποια στοιχεία που μπορεί να θέλουν κάποια διευκρίνιση:

scrabler wrote:
Με άλλα λόγια θα ήθελα ειλικρινά να μου εξηγήσεις εάν η αιτία να ανοίξεις αυτό το θέμα είναι η διαχείριση συνολικά ή αν σε ενόχλησε η δική μου παρέμβαση.

Ο Λόγος που άνοιξα το θέμα δεν είναι ούτε η διαχείριση συνολικά ούτε η δική σου παρέμβαση.
Η δική σου παρέμβαση ήταν η αφορμή για να με κάνει να σκεφτώ "τώρα αυτό το σβήσιμο/ απόκρυψη, πως θα το καταλάβει ο τρίτος αναγνώστης, που δεν το πρόλαβε να το διαβάσει;"
"Τι έλεγε και τι σχέση είχε με το θέμα;"
Κι αυτό γιατί οι συγκεκριμένες απόψεις (στην προκειμένη περίπτωση το γεγονός ότι το να παίρνει κανείς το μετρό για να πάει στο Ελληνικό πχ. είναι κοριτσίστικο ενώ το να βγει στη Βουλιαγμένης είναι αντρικό) θεωρώ ότι είναι απόψεις εξαιρετικά επιθετικές προς την αστική ποδηλασία γενικότερα πολύ πριν αποκτήσουν ή επενδυθούν τον υβριστκό τους χαρακτήρα.
...
scrabler wrote:
Τώρα που μπήκε ξανά στο θέμα με άλλο ψευδώνυμο (γιατί από τον ψυχάκια του διαδικτύου δεν γλυτώνεις έτσι εύκολα) και ξαναέγραψε την "άποψή" του, εξήγησέ μου τούτο: πως αυτό θα βοηθήσει το θέμα που άνοιξε ο airpeace να προχωρήσει?Προσωπικά δεν με προσβάλλει η βρισιά ή ο λόγος, όσο ακραίος και να είναι. Μάλιστα εδώ μέσα, θα το 'χεις δει, έχω τσακωθεί με αρκετούς πάρα πολλές φορές για σοβαρότερους λόγους. Αλλά πάντα υπήρχε έστω μια στοιχειώδη θέση/άποψη, άσχετα με τον λόγο που εκφραζόταν. Τώρα τι υπάρχει?

Απόψεις σαν κι αυτές και μάλιστα διατυπωμένες με τέτοιο "ανδρκό τρόπο" θεωρώ ότι βρίσκονται στην αιχμή του δόρατος όχι μόνο κάποιων ανθρώπων ενάντιων με την ύπαρξή μας στο δρόμο αλλά καταρύχουν και ανθρώπους από εδώ μέσα που εμφορούνται από ένα δήθεν ποδηλαταράδικο πάθος που λίγο έως πολύ λέει κάτι σαν "μόνο έτσι φιλαράκο είναι το άθλημα κι άμα σας αρέσει, αλλιώς πάρτε το κουβαδάκι σας και σε άλλη παραλία".
Με βάση αυτή τη νοοτροπία θα κυκλοφοράγανε μόνο οι αθλητές στο δρόμο (κι αυτό όποτε έχουν προπόνηση) ενώ οι υπόλοιποι θα ήταν 5-6 νοματαίοι όλοι κι όλοι μέσα στην πόλη.
Όταν λοιπόν βλέπω τέτοιες απόψεις να περιβάλονται και με τον μανδύα του ξεκάθαρου και απερίφραστου υβριστή / σεξιστή / χουλιγκανομπαρμπούτσαλου δεν μπορώ παρά να το το θεωρώ μάννα εξ ουρανού,
Είναι καρικατούρα!
Καλύτερη αυτοκατακεραύνωση των ίδιων τους των απόψεων δύσκολα θα μπορούσαμε να περιμένουμε να υπάρξει.
Είναι σαν να αποφασίζουν να κάνουν χαρακίρι από μόνοι τους.
Σαν να αυτοπυροβολούν το πόδι τους κατά την προσφιλή έκφραση που κυκλοφορεί τελευταία από αγγλική μετάφραση.
...
scrabler wrote:
Όσο για την ελευθερία της έκφρασης για την οποία -έμμεσα- διατείνεσαι, δεν είναι κάτι αδιόρατο και θολό που βρίσκεται κάπου ψηλά σ' ένα συννεφάκι. Είναι μια από τις έννοιες που οι άνθρωποι επινόησαν κι έχει ως επίκεντρό της τον ίδιο τον άνθρωπο και την έκφρασή του. Αν όμως η έκφρασή κάποιου εμποδίζει άλλους να εκφράζονται, τότε δεν τίθεται θέμα ελευθερίας αλλά το αντίθετο, είναι μια αυθαίρετη επιβολή της έκφρασης κάποιου επάνω σε άλλους.

Δεν διαφωνώ πουθενά.
Απλά δεν αισθάνομαι ότι ο υβριστής αυτός εμπόδισε κανένα. Περισσότερο πιστεύω ότι αυτοαναιρέθηκε και αυτοακυρώθηκε λέγοντας αυτά που είπε.
Τι εννοώ:
Προφανώς και δεν λέω ότι αυτά που έγραψε ο υβριστής είναι ευχάριστα.
Εκείνο που λέω είναι ότι ο υβριστής γελοιοποιεί τις ίδιες του τις απόψεις.
Όταν βγαίνει ο κουστουμάτος υπαλληλος ή ο διευθύνων και σου λέει "Κύριέ μου, δεν μπορώ να σας βάλω στο Μετρό ή στον ΛΛ ή στο σήμα τάδε ή να σας φτιάξω δέστρες ή δεν ξέρω και γω τι άλλο διότι δεν προβλέπεται ή δεν έχω προϋπολογισμό" αυτό είναι μια "γραβατωμένη" άποψη του τύπου "ας προσέχατε" που εμείς την αντιπαλεύουμε, την αντικρούουμε, την ξεσκεπάζουμε κλπ.
Όταν όμως αυτή την ίδια άποψη στη λέει ο άλλος, λέγοντας σου ότι "δεν θέλω εγώ Μετρό και ΜΜΜ γιατί δεν είμαι κορίτσι και εσείς πουλάκια μου που τα θέλετε αυτά τα πράγματα είσαστε κομματόσκυλα και εγώ θα ασχοληθώ με τούνελ και διάφορες ...τρυπίδες" έ τότε άλλο που δε θέλουμε!
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Γιατί αναδεικνύουν με τον πιο οφθαλμοφανή τρόπο ποιοί τύποι ανθρώπων είναι φορείς αυτών των απόψεων.
Έτσι λοιπόν νομίζω ότι δια του τερματισμένου αντιστρόφου όχι μόνο δεν εμποδίζουν το θέμα που ανέδειξε ο airpeace79 αλλά το προωθούν και με τα χίλια, άθελά τους.
...
scrabler wrote:
Εγώ ειλικρινά κατηγορούσα όλα αυτά τα χρόνια όσους έχουν δικαιώματα διαχειριστών για την ολιγωρία τους και την ατολμία τους και με ενοχλούσε ο συνεχής προβληματισμός τους, σαν αυτον που κι εσύ θέτεις με τη σειρά σου. Αλλά πάλι εγώ τον τεισία θα πήγαινα και θα τον πλάκωνα στο ξύλο για να τελειώνουμε γιατι ηθικά είναι άδικος και πέρα από τον νόμο, υπάρχει το δίκαιο, κάτι που στην σημερινή κοινωνία μας είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς.

Εντάξει εδώ διαφωνώ.
Τον Τεισία θα τον ανέλυα και θα τον εξέθετα έξω από τη λογική του, αποδομώντας τον κώδικα τιμής στον οποίο θεωρεί ο ίδιος ότι στηρίζεται.
...
Τι θα πρότεινα:
Για να γινεται εμφανής ο λόγος του αποκλεισμού αλλά και της απόκρυψης του σχολίου, θα πρότεινα (αν αυτό είναι εφικτό) να παραμένει το σχόλιο καμια δυο μέρες με παράλληλη προειδοποίηση ότι θα σβηστεί και ότι αυτός που το ανάρτησε αποκλείστηκε.
Έτσι νομίζω ότι επιτελούνται όλες οι επιθυμητές ενέργειες γύρω από αυτού του τύπου τα σχόλια.
Έτσι ο άμεσα ενδιαφερόμενος κόσμος που διαβάζει το νήμα καταλαβαίνει και βλέπει τα πάντα φάτσα κάρτα.
Τώρα μετά, θα μπορούσαν να πηγαίνουν στον "Καιάδα" του airpeace79 ή στο κενό αέρος που προτείνει η RO.
Και οι δύο προτάσεις από κει και πέρα είναι δεκτές με προτιμότερη για μένα του airpeace.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

συμφωνώ μέχρι τελείας, στα δικά μου λεγόμενα προσθέστε κι ένα είδος μη ψυχραιμίας, γιατί πάντα διαολίζομαι όταν κάποιος πάει να καταστρέψει κάτι ωραίο ... χτες έγραψα κι έσβησα ένα σωρό που μου'ρχονταν να γράψω, λέγοντας στον εαυτό μου ψυχραιμία! ψυχραιμία! αυτό θέλουν αυτοί, να θυμώσουμε!

Quote:
ι θα πρότεινα:
Για να γινεται εμφανής ο λόγος του αποκλεισμού αλλά και της απόκρυψης του σχολίου, θα πρότεινα (αν αυτό είναι εφικτό) να παραμένει το σχόλιο καμια δυο μέρες με παράλληλη προειδοποίηση ότι θα σβηστεί και ότι αυτός που το ανάρτησε αποκλείστηκε.
Έτσι νομίζω ότι επιτελούνται όλες οι επιθυμητές ενέργειες γύρω από αυτού του τύπου τα σχόλια.
Έτσι ο άμεσα ενδιαφερόμενος κόσμος που διαβάζει το νήμα καταλαβαίνει και βλέπει τα πάντα φάτσα κάρτα.
Τώρα μετά, θα μπορούσαν να πηγαίνουν στον "Καιάδα" του airpeace79 ή στο κενό αέρος που προτείνει η RO.
Και οι δύο προτάσεις από κει και πέρα είναι δεκτές με προτιμότερη για μένα του airpeace.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

ευχαριστώ που με μαθαίνετε να μην είμαι μόνη μου, εμμονική στις ιδέες μου, αλλά σε μια κοινότητα με ανθρώπους που δεν χάνουν το στόχο...συ-ζητώντας

kastellopower
Απών/απούσα

γεια σας! είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ και η υπομονή μου εξαντλήθηκε θέλω να καταγγείλω την απαράδεχτη έλλειψη ατσάλινου πιρουνιού κούρσας που ψάχνω με ίσια μπλέιντς και απορροφητικό και άκαμπτο να είναι πρέπει να ψάχνω υπερατλαντικά στην άκρη του κόσμου διότι διαπιστώνω συγκεκριμένες ομάδες εδωμέσα και χαραχτήρες αχαραχτήριστοι τα έχουν εξαφανίσει (τα πιρούνια) για να κοπανιόμαστε στους παλιόδρομους ή να σπάνε τα κάρμπον και να αναγκαζόμαστε να παίρνουμε τρένο και τραμ και γουρούνα να εξυπηρετηθούμε στη δουλειά μας θέλω παντού να το καταγγείλω αυτό το αίσχος

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Πριν απαντήσω οφείλω μερικές διευκρινίσεις για τον ρόλο του διαχειριστή: Ξεκαθαρίζω ακόμα μια φορά πως δεν με ενδιαφέρει ο ρόλος γιατί θεωρω πως ειναι περισσότερο χρήσιμο αυτο το νήμα και άλλωστε δεν θα μπορούσα να συμμετέχω ισότιμα (σε οποιαδήποτε κουβέντα αφότου αποκαλυφθηκα) κρατώντας παράλληλα κι αυτόν το ρόλο κι αυτό σας παρακαλώ να το δεχτείτε για να κάνουμε ένα βήμα παραπέρα.

Ο ρόλος αυτός άλλωστε δεν είναι κάποιος τίτλος τιμής, κάποιο αξίωμα ή κάτι που -τέλος πάντων- σου προσδίδει κάτι. Είναι απλά ένα ρόλος (με την κομπιουτεράδικη έννοια) που σκοπό έχει να διευκολύνει τις συζητήσεις. Δυστυχώς όμως δεν είμαι καλός σε αυτό το ρόλο. Γιατί μπορεί να λέτε όλοι “μπράβο” που δεν στάθηκες πίσω από το συλλογικό λογ/σμό αλλά αυτό ήταν εύκολο για μένα μιας και αφού δεν πολυσυμμετέχω στην διαχείριση, μπορώ να πω εύκολα “άντε γεια” και να 'μαι πάλι ένας χρήστης σαν όλους.

Φανταστείτε όμως τους -μετρημένους στην μια παλάμη- ανθρώπους που ασχολούνται συστηματικά με την διαχείριση, που προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανό το φόρουμ και το λόγο που υπάρχει ο συλλογικός λογαριασμός podilat-iss-es. Αυτός ο συλλογικός λογαριασμός δεν μπήκε για να προστατεύσει την ανωνυμία τους (όπως αρκετοί νομίζουν) αλλά για να αναδείξει την συλλογικότητα και την συμφωνία μεταξύ τους και -το σημαντικότερο- να μην εμπλακούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις βάζοντας μπροστά την προσωπική τους άποψη, όπως δηλαδή έκανα εγώ αυτή τη στιγμή.

Προσπαθήστε δηλαδή να κατανοήσετε όλα αυτά τα χρόνια σε τι δύσκολη κατάσταση έρχονται όταν πρέπει να "κρύψουν" κάποιο σχόλιο, να διαγράψουν κάτι και μετά να το δικαιολογήσουν και μάλιστα μ' ένα τρόπο που να μην "κολλήσουν" το θέμα που παρεμβαίνουν αλλά να δράσουν "πυροσβεστικά", παρόλο που κι οι ίδιοι θύμωναν με όσα έβλεπαν.

Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα που ανέφερε ο Didotou, κατ' αρχήν δεν έχω κανένα πρόβλημα με σένα (ή κάποιον άλλο εδώ μέσα) αλλά απλά ζήτησα κάποιες διευκρινίσεις σε όσα είπες. Η άποψή μου είναι η ακόλουθη: Αν κάποιος καθίσει και σου παρουσιάσει επιχειρήματα τότε οφείλεις κι εσύ από την πλευρά σου να κάτσεις και να τα αντικρούσεις, με οποιοδήποτε τρόπο στα παρουσιάσει. Ακόμα κι αν η κουβέντα ξεφύγει, γινει πιο έντονη, όλα αυτά είναι θεμιτά και μέσα στο πλαίσιο της επικοινωνίας. Αλλά όπως και να έχει, μιλάμε για ανθρώπους που έχουν μια στοιχειώδη λογική και έχουν να πουν κάτι. Δεν συμπεριλαμβάνεται όμως "ο ψυχάκιας του δικτύου" και είναι λογικό γιατί δεν συναντιέται συχνά. Να υπενθυμίσω το φαινόμενο του cyclelife πριν χρόνια.

Ένας τέτοιος άνθρωπος θα μπει και θα γράψει πως «είστε φασίστες». Αν το διαγράψεις θα μπαίνει συνέχεια και θα γράφει πως τον σβήνεις επειδή «είστε φασίστες». Αν τον αφήνεις θα μπαίνει συνέχεια και θα γράφει «είστε φασίστες». Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει ούτε φρένο ούτε λογική. Παρόλα αυτά δεν έχω αντίρρηση με οποιαδήποτε αντιμετώπιση προτείνετε didotou & royal, αρκεί να μπορεί να υποστηριχτεί από τους διαχειριστές. Και ίσως ακόμα καλύτερος ο τρόπος που πρότεινε ο Rockarolla εδώ. Αλλά θα σας επισημάνω πως ο ψυχάκιας τρέφεται από αυτό ενώ όλοι οι άλλοι «δίνουν». Με άλλα λόγια εκείνος δεν κουράζεται ποτέ ενώ πολλοί τα «παίζουν» και δεν ασχολούνται πλέον (γιατί έχουν και μια πραγματική ζωή να ζήσουν).

ΥΓ: Σε ότι αφορά τον Τεισία, θα πω τα εξής: Ο Κόρακας πρόσφερε μια εργασία έναντι μια συμφωνημένης αμοιβής. Ο Τεισίας έκανε ότι μπορούσε χρησιμοποιώντας την γνώση που πήρε από τον Κόρακα για να μην πληρώσει (γι’ αυτό και η ανακοίνωση των δικαστών). Αλλά, όπως κι αν το δεις, μπορεί νομικά να έστεκε ο Τεισίας αλλά ο ίδιος δεν πλήρωσε με κανένα τρόπο την εργασία που παρήγγειλε και πήρε, γι’ αυτό και ηθικά έχει άδικο. Και πρέπει να φάει φατούρο καλό επειδή αφενός έμπλεξε και το δικαστήριο σε αυτό και αφετέρου έκανε τον Κόρακα κομμουνιστή που αμέσως μετά τον θυμό του είπε κάτι τέτοιο αν θυμάμαι καλά: «νόμος είναι το δίκιο του εργάτη». Για τα ατσάλινα πηρούνια της kastellopower δεν θυμάμαι να είπε τίποτα, τουλάχιστον εκείνη τη χρονιά!

Καλημέρα...

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

εσύ νέο μέλος (πώς σε είπαμε; kastellopower; χμμ! ναι!) σε ποιά κατηγορία ανήκεις...είσαι άντρακλας ή κορίτσια (βλέπεις δεν λέω κορίτσι γιατί είναι τρυφερή προσφώνηση)

όσον αφορά στο ατσάλινο πηρούνι θα συνιστούσα μια μίξη ατσαλιού και κάρμπον...είναι μια σύγχρονη εκδοχή παρασκευάζεται με τη μέθοδο των παλιών ναυπηγών, ξέρεις, ξύλο - στουπέτσι - πίσα και ξανά ...

εν προκειμένω ατσάλι-κάρμπον ίνα-μαντέμι και ξανά

στείλε πμ στην αφεντιά μου αν ενδιαφέρεσαι, έχω επινοήσει το είδος στο εργαστήρι μου κι έχει δοκιμαστεί στη Ροζαλία που ο σκελετός της έχει ταρακουνηθεί κάπως σ' ένα τρακάρισμα

λοιπόν αν νομίζετε πως δεν έχω τεχνικές γνώσεις είστε γελασμένοι
ένα σας λέω ότι κάνω πειράματα και θα εκπλαγείτε

αγαπητό νέο μέλος στη διάθεσή σας!

[didotou παρντόν για την εκτροπή, αλλά τέτοια νέα μέλη πρέπει να τους ψαρώνουμε λίγο]

eska.sa
Εικόνα eska.sa
Απών/απούσα

Δηλαδή ο χρήστης kastellopower δεν τρολάρει;
Ο γραπτός λόγος οφείλει να είναι καθαρός,καθαρός και αληθινός και όχι αβανταδόρικος.
Αδυνατώ να παρακολουθήσω το πνεύμα των συζητήσεων ειδικότερα όταν στερείται ουσίας.
Για τους κανόνες του φορουμ μπορώ να πώ,απλά δεν υπάρχουν,απο εκεί ξεκινούν όλα όσα πυροδοτούν flames.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

kastellopower wrote:
γεια σας! είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ και η υπομονή μου εξαντλήθηκε θέλω να καταγγείλω την απαράδεχτη έλλειψη ατσάλινου πιρουνιού κούρσας που ψάχνω με ίσια μπλέιντς και απορροφητικό και άκαμπτο να είναι πρέπει να ψάχνω υπερατλαντικά στην άκρη του κόσμου διότι διαπιστώνω συγκεκριμένες ομάδες εδωμέσα και χαραχτήρες αχαραχτήριστοι τα έχουν εξαφανίσει (τα πιρούνια) για να κοπανιόμαστε στους παλιόδρομους ή να σπάνε τα κάρμπον και να αναγκαζόμαστε να παίρνουμε τρένο και τραμ και γουρούνα να εξυπηρετηθούμε στη δουλειά μας θέλω παντού να το καταγγείλω αυτό το αίσχος

... η καλύτερη και σχετικοτερη απάντηση στο θέμα!!!
(Αλήθεια τι ψάχνεις? )

eska.sa
Εικόνα eska.sa
Απών/απούσα

Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σας........

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Για την ταμπακιέρα, έγραψα την πρότασή μου αλλού (μετά είδα αυτό το νήμα....).
Για τον Τεισία, νομίζω ότι λείπει μια ουσιώδης για μένα λεπτομέρια.
Ποιός πρότεινε τον τρόπο πληρωμής?
Αν τον πρότεινε ο δάσκαλος, κακό της κεφαλής του, έπαιξε και έχασε. Δεν του οφείλεται καμια αμοιβή για τις υπηρεσίες του.
Αν τον πρότεινε ο μαθητής, και ο δάσκαλος απλά συμφώνησε, (κάτι τέτοιο αφήνεται να εννοειθεί...??... ε?), θεωρώ ότι υπάρχει η πιθανότητα δόλου από πίσω (από την μεριά του μαθητή), οπότε ο δάσκαλος πρέπει να αποζημειωθεί για τις υπηρεσίες του.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

eska.sa wrote:
Δηλαδή ο χρήστης kastellopower δεν τρολάρει;
Ο γραπτός λόγος οφείλει να είναι καθαρός,καθαρός και αληθινός και όχι αβανταδόρικος.
Αδυνατώ να παρακολουθήσω το πνεύμα των συζητήσεων ειδικότερα όταν στερείται ουσίας.
Για τους κανόνες του φορουμ μπορώ να πώ,απλά δεν υπάρχουν,απο εκεί ξεκινούν όλα όσα πυροδοτούν flames.

απορώ πώς δεν καταλαβαίνεις τη χιουμοριστική αποφόρτιση ενός αρκετά παλιού μέλους του φόρουμ είναι η αλήθεια...ενώ δεν σε βλέπω να αντιδράς στις λασπολογίες και τις χυδαιολογίες που μας έχουν κάνει άνω-κάτω...

θα έλεγα πως αν περίμενες να είμαστε στρατιωτάκια ακούνητα αμίλητα αγέλαστα κάτω απ' την απειλή κάποιων κανόνων, προσωπικά χαίρομαι που δε είμαστε...

επίσης θα έλεγα πως τρεις μήνες είναι εξαιρετικά λίγος χρόνος για να κατανοήσει κανείς τι γίνεται εδώ, ειδικά αν δεν έχει γνωριστεί από κοντά με κανέναν...

σκέψου το καλύτερα θα σε συμβούλευα, η αλήθεια δεν είναι στη μέση πάντα... είναι στη μέση αν κάποιος κοιτάζει από μακριά έτσι κι αλλιώς...κοίτα λίγο κοντύτερα...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Βρε κόλλημα με τον Τεισία. Θα με κάνετε και νιώσω τύψεις στο τέλος!
Και κάτι ακόμα. Ένα ακόμα βίτσιο μου δηλαδή. Στα σοβαρά θέματα πάντα το ρίχνω στην πλάκα.
Κουσούρι, το ξέρω, αλλά τι να κάνω ο έρμος, μου έμεινε το κουσούρι από τον κερατά τον Κόρακα!