Bλάβη/ακινητοποίηση χωρίς δυνατότητα μεταφοράς - υπάρχει λύση;

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
petalida
Απών/απούσα

Φίλοι, γεια σας!

Ο τίτλος δεν είναι σαφής, επομένως εξηγούμαι:

Ας υποθέσουμε ότι σε μια βόλτα μας με το ποδήλατο τυχαίνει μια βλάβη που για κάποιον λόγο δε μπορούμε να επιδιορθώσουμε επί τόπου, οπότε και ακινητοποιείται σε σημείο που δεν εξυπηρετείται καθόλου από ΜΜΜ που επιτρέπουν τη μεταφορά.
Όπως καταλαβαίνω, η λογική λύση είναι να το κλειδώσουμε κάπου με ασφάλεια και να επιστρέψουμε για να το πάρουμε αργότερα. Τι γίνεται όμως όταν δεν έχουμε πρόσβαση σε ιδιωτικό μέσο μεταφοράς, είτε γιατί οι ίδιοι δεν έχουμε αυτοκίνητο, είτε γιατί οικογένεια, φίλοι κτλ δεν μπορούν να βοηθήσουν (δεν οδηγούν, δεν μπορούν να βρουν χρόνο, δεν μας πολυσυμπαθούν, είναι σε αποστολή στο διάστημα - με λίγα λόγια δεν μπορούμε να βασιστούμε σ' αυτούς);

Μου πέρασε η ιδέα των ραδιο-ταξί και τηλεφώνησα σ' ένα τοπικό κέντρο (Αθήνα). Η συγκεκριμένη δεν αναλαμβάνει μεταφορά ποδηλάτων κι απ' τη κουβέντα μου δώθηκε η εντύπωση ότι είναι απίθανο να το κάνει κάποια άλλη.

Μέχρι να δημιουργηθεί το πρώτο παράρτημα Bike Angels-Athens, τι γίνεται σ' αυτήν την περίπτωση...;

Ή θα εύχεται ο ιδιοκτήτης να είχε διαλέξει σπαστό;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
xifias
Απών/απούσα

διαλεγεις διαδρομες που εχουν καβατζα,δε πας στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα,δηλαδη,τραμ μετρο η κατι τετοιο.η απαντηση ετσι κ αλλιως στο ερωτημα σου γεναται μονη της.αν δεν οδηγας αν δεν οδηγανε αν δεν σε περνει το ταξι,αν αν αν,απλα καλεις ενα ραδιοταξι,κλειδωνεις τοποδηλατο εκει κ πας σπιτι.

πολλες φορες οι επιλογες μας εχουν το αντιστοιχο αντιτιμο.αποφασιζουμε κ ενεργουμε.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

οι πιθανότητες που έχεις να βρείς ταξί (τηλεφωνόντας σε ράδιο ταξί και ζητώντας να βάλεις το ποδήλατό σου στο πορτ μπαγκαζ) είναι πλέομ πολύ μεγάλες. Αν δε τάξεις και ένα έξτρα ταληράκι στον ταξιτζή, αγγίζουν το 100%.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Τα ποδήλατα είναι απλά σαν μηχανισμός αρκεί να ασχοληθείς και να τα κατανοήσεις. Από εκεί και πέρα μπορείς με ελάχιστο εξοπλισμό να προετοιμαστείς για τα πάντα. Δεν θεωρώ πως μπορεί να τύχει κάτι τόσο στραβό ώστε να ακινητοποιηθούν (πέρα από κάποιο ατύχημα όπου όμως εκεί κοιτάζουμε να 'μαστε εμείς καλά και δεν ανησυχούμε για το ποδήλατο).

Αν λοιπόν θεωρείς πως στη δύσκολη κανείς δεν θα προστρέξει γα βοήθεια τότε πρέπει να προετοιμαστείς για αυτήν ακριβώς την περίπτωση.

Το πλέον συνηθισμένο είναι να σκάσει το λάστιχο και μάλιστα όχι μια αλλά περισσότερες φορές. Μια σαμπρέλα οπωσδήποτε μαζί, ένα σετ μπαλώματος από το τζάμπο (για την περίπτωση που σταθούμε πάνω από μια φορά στην ίδια βόλτα άτυχοι) και μια τρόμπα που να μπορει να φουσκώσει τα λάστιχά σου σε επιθυμητή πίεση.

Από κει και πέρα έχεις δυο ακόμα σημεία που πιθανά να αστοχήσουν.

Τα φρένα είναι το ένα από αυτά. Ευτυχώς έχεις δυό οπότε μπορείς να γυρίσεις ήρεμα και σιγά στο σπίτι. Αν όμως τα ελέγχεις τακτικά και μάθεις μόνος σου να τα ρυθμίζεις και να τα τσεκάρεις, χλωμό το κόβω να μείνεις από αυτά. Ένα ζευγάρι spare τακάκια ίσως να είναι υπερβολή.

Η μετάδοση συνήθως προειδοποιεί όταν κάτι πάει στραβά και το μέρος εκείνο που πιθανά να σε ταλαιπωρήσει είναι να βγει η αλυσίδα, πράγμα συνηθισμένο. Άρα πρέπει να μάθεις -τουλάχιστον- να την βάζεις στη θέση της. Αν αρχίσει να βγαίνει συχνά κάτι "τρέχει". Αν πάλι ανησυχείς μήπως χάσεις το master link τότε μάθε τι είναι καθώς και να κουβαλάς ένα spare μπας και...

Τέλος, αν μάθεις να κάνεις κάποιον βασικό έλεγχο στο ποδήλατό σου μπορείς να προβλέπεις τουλάχιστον τις πιθανές αστοχίες και να τις προλάβεις. Μπορείς επίσης να σταμπάρεις μερικά μεγάλα αξιόπιστα ποδηλατάδικα ώστε αν τυχόν μείνεις σε ώρα που λειτουργούν μπουκάρεις και σου δίνουν μια πρόχειρη λύση.

Αν πάλι όλα αυτά σου είναι αδιάφορα και δεν θες να ασχοληθείς καθόλου τότε καλύτερα να περιμένεις να γυρίσουν φίλοι/συγγενείς/γνωστοί από το διάστημα πριν αποφασίσεις να βγάλεις το ποδήλατο για μακρινή βόλτα!

magmike
Απών/απούσα

strouf wrote:
οι πιθανότητες που έχεις να βρείς ταξί (τηλεφωνόντας σε ράδιο ταξί και ζητώντας να βάλεις το ποδήλατό σου στο πορτ μπαγκαζ) είναι πλέομ πολύ μεγάλες. Αν δε τάξεις και ένα έξτρα ταληράκι στον ταξιτζή, αγγίζουν το 100%.

Αν είσαι κοπέλα το δηλώνεις εδώ πέρα και κάνεις casting στις δεκάδες προτάσεις που θα σκάσουν.Αν ... δεν, κάποια αδερφή/ξαδέρφη θα έχεις να παίξει τον ρόλο της ανήμπορης ποδηλάτισας

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...στο "πακεττο".

"...Τα φρένα είναι το ένα από αυτά. Ευτυχώς έχεις δυό οπότε μπορείς να γυρίσεις ήρεμα και σιγά στο σπίτι. Αν όμως τα ελέγχεις τακτικά και μάθεις μόνος σου να τα ρυθμίζεις και να τα τσεκάρεις, χλωμό το κόβω να μείνεις από αυτά. Ένα ζευγάρι spare τακάκια ίσως να είναι υπερβολή..."

Τα τακακια, ειναι λιγο δυσκολο να σε "αφησουν" απροειδοποιητα, ειδικα μεσα στην πολη. Οσο και να λειωσουν, κουτσα-στραβα, με λιγη προσοχη, θα γυρισεις στο σπιτι. Αν ομως βρισκεσαι σε ταξιδι, στη μεση του πουθενα, ενα εξτρα σετ τακακια, θα σε ξελασπωσει.
Εκεινα ομως που αμα σπασουν σε αφηνουν επι τοπου, ειναι τα συρματοσχοινα των φρενων (συχνα και των ταχυτητων). Και καλα, αν σπασει το ενα μονο, καπως θα γυρισεις σπιτι. Αν ομως εμπεδωσεις το νομο του Μερφυ, δηλαδη αν στην ιδια βολτα σπασουν και τα δυο συρματοσχοινα (μη γελατε, εχει συμβει), τοτε ενα, η δυο ανταλλακτικα συρματοσχοινα, θα σε βοηθησουν να γυρισεις σπιτι χωρις απροοπτα, και κυριως χωρις να λειωσεις τις σολες απο τα παπουτσια.
Τα συρματοσχοινα (φρενων η ταχυτητων) ειναι φθηνα, και γινονται ενα μικρο "κουλουρακι" οταν τυλιχτουν (χωρις ομως να τσακιστουν) προσεκτικα, και μπαινουν ανετα μεσα στο τσαντακι με τα εργαλεια, τα μπαλωματα και τη σαμπρελλα.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Στην Ρόδο υπάρχει λύση.
Έχουν δημιουργηθεί πιάτσες ταξί από φορτηγάκια με μικρές ανοιχτές καροτσες,αν χρειαστείς μικρομεταφορές τότε κανένα πρόβλημα.
Στην Αθήνα λειτουργεί η υπηρεσία της μεταφοράς ψυγείων,πλυντήριών και οικοσυσκευών από εταιρείες μεταφορών δεν αποκλείεται να μισθώνουν τα φορτηγάκια και για τέτοιες τρελόκαταστάσεις.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

- με ένα πολυεργαλείο, το ποδήλατο, όσο μεγάλο και αν είναι, σπάει σε κομμάτια και χωράει και σε μικρά πορτ μπαγκάζ. Αν βγάλεις δύο τροχούς και παλουκόσελο με τη σέλα... έτοιμο για ταξί.

- αν σκοπεύεις να πας σε μέρη μακρινά και άγρια, πάρε παρέα μαζί σου, ενημέρωσε οικογένεια, έχε κινητό, έχε τα απολύτως απαραίτητα.

- το να κοπούν ντίζες, ακόμα και να σπασουν 1-2 ακτίνες δεν είναι πρόβλημα. Κάπως θα τα καταφέρεις. Το μεγάλο πρόβλημα έχει να κάνει με αλυσίδα (να κοπεί), να φας κανα νύχι, να σπάσεις το πίσω ντεραγιέ..., να φύγει κανα πετάλι...

- το ποδήλατο, σε αντίθεση με ότι μπορεί να πιστεύουν κάποιοι ΤΣΟΥΛΑΕΙ και χωρίς αναβάτη επάνω.... Πάρτο στα χέρια... και ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.
[Το χειρότερο που μου έχει τύχει: πριν από χρόνια κάνουμε το κλασσικό "γύρω-γύρω όλοι" στον παράδρομο του ΣΕΦ. Ξαφνικά ο αριστερός βραχίωνας πέφτει κάτω.... Η βίδα εξαφανισμένη, ο βραχίωνας δεν κάθεται με τίποτα στη θέση του .... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΜ... και γυρνάω με το ποδήλατο στα χέρια.... μέχρι Ακρόπολη....]

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Πολλά μπορούν να συμβούν, ειδικά αν το ποδήλατο είναι ασυντήρητο ή όταν αποτελείται από αμφιβόλου ποιότητας εξαρτήματα..
Υπάρχουν διάφορες λύσεις, φτάνει να "πιάνουν τα χέρια σου και να κόβει το μυαλό σου"...
Πχ. σε βουνό που κοπηκε το λάστιχο, μπόρεσε ο ποδηλάτης να το επισκευάσει προσωρινά βάζοντας στρώσεις τσιρότων, και κομματιών μουσαμά (βρίσκεις πεταμένα πλαστικά παντού, ή και κάποιο χαρτονάκι). Χωρίς τεράστια πίεση στη σαμπρέλα, το λάστιχο αντέχει να πάει πολλα πολλά χιλιόμετρα.
Σε βουνό, που έσπασε ο άξονας του quick release του πίσω κέντρου, το ποδήλατο άντεξε για όλη την διαδρομή χωρίς πρόβλημα, ακόμα και όταν γύρισε στην ΑΘήνα, με μια πολύ έξυπνη πατεντούλα: πέρασε ο ποδηλάτης ένα σκοινί στο κέντρο (εκεί που θα έμπαινε ο άξονας) και το στερέωσε από τη μια μεριά με ένα πασαλάκι από τη σκηνή (δένοντας το πασαλάκι στο ψαλίδι του ποδηλάτου) και από την άλλη πλευρά έχοντας δεμένη την άλλη άκρη σε άλλο πασαλάκι, στριφογύρισε το σκοινί ώστε να τραβηχτεί/τεντώσει και να λειτουργήσει μια χαρά ως άξονας... Στερεώθηκε και το άλλο πασαλάκι στο άλλο ψαλίδι.
Τιμόνι που έσπασε λειτούργησε ξανά αφού πέρασε ο ποδηλάτης ένα γερό κλαδί μέσα σε αυτό και ένωσε τα δύο κομμάτια - κάτι σαν νάρθηκας αλλά από την εσωτερική πλευρά...
Υπάρχουν πολλά που μπορεί κανείς να κάνει προκειμένου να πάει σπίτι του....

petalida
Απών/απούσα

xifias wrote:
[...] πολλες φορες οι επιλογες μας εχουν το αντιστοιχο αντιτιμο.αποφασιζουμε κ ενεργουμε.

Βεβαίως, και μάλιστα θα έλεγα ότι πάντα οι επιλογές μας έχουν επιπτώσεις που πρέπει να συνυπολογίζουμε. Ήθελα να ρίξω στην εξίσωση το δεύτερο χειρότερο σενάριο (μετά δηλ. από την περίπτωση ατυχήματος, όπου, όπως λέει ο/η scrabler το τελευταίο που σκέφτεται κανείς είναι το ποδήλατο).

Οι διαδρομές που μ' ενδιαφέρουν είναι κυρίως ψυχαγωγικές και μικρές ( Πράγματι!

Αντίθετα, τα μαστορέματα είναι η χαρά του παιδιού! Έχω κατεβάσει ό,τι εγχειρίδιο βρήκα (και οι podilates έχουν εξαιρετική βιβλιοθήκη) και προετοιμάζομαι. Πιστεύω ότι μ' αυτά και βλέποντας αρχικά τον μάστορα και σχετικά βίντεο θα μπορώ να κάνω συντηρήσεις κι ελέγχους. Στο δρόμο θα έχω υλικά/εργαλεία μαζί κι αν είναι κάτι που φτιάχνεται επί τόπου θα στρωθώ στο πεζοδρόμιο χωρίς δεύτερη σκέψη. (Δε σου κρύβω ότι δε συμπαθώ τα σύγχρονα αυτοκίνητα γιατί με τα ηλεκτρονικά τους δε μας επιτρέπουν να έχουμε τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ ενός ιδιοκτήτη κι ενός μηχανισμού πάνω στον οποίο έχει πλήρη πρόσβαση κι έλεγχο).

Όμως αυτό που είχα υπόψη ήταν κάποια βλάβη που δεν επιδιορθώνεται, όπως αυτά που ανέφεραν Columbus discovers Cro-moly και RockaRolla. Ειδικά στον νόμο του Μέρφυ που ανέφερε ο/η Columbus έχω μεγάλη πίστη ότι συμβαίνει πάντα!

Πολύ καλή επισήμανση για το σταμπάρισμα των ποδηλατάδικων. Επομένως ένα ακόμα πράγμα που κάνει κανείς πριν ξεκινήσει, μαζί με έλεγχο ποδηλάτου, ειδοποίηση συγγενών/φίλων, ετοιμασία κατάλληλου εξοπλισμού/υλικών/εργαλείων, εύρεση στάσεων κατάλληλων ΜΜΜ, είναι και να κοιτάξει και τι ποδηλατάδες υπάρχουν κοντά στη διαδρομή που θα ακολουθήσει. Δε θα το 'χα σκεφτεί!

magmike wrote:
Αν είσαι κοπέλα το δηλώνεις εδώ πέρα και κάνεις casting στις δεκάδες προτάσεις που θα σκάσουν.Αν ... δεν, κάποια αδερφή/ξαδέρφη θα έχεις να παίξει τον ρόλο της ανήμπορης ποδηλάτισας

Ασφαλώς σε μεγάλη ανάγκη κάποιος θα ζητήσει τη βοήθειά συμποδηλατών/ισσών με τους οποίους έχει γνωριστεί και δεθεί με τον καιρό. Για μικρο-περιστατικά πιστεύω καλό να υπάρχουν εναλλακτικές για να μην κινητοποιείται κόσμος να σώσει την απελπισμένη δεσποσύνη!

Columbus discovers Cro-moly wrote:

[...]

Τα τακακια, ειναι λιγο δυσκολο να σε "αφησουν" απροειδοποιητα, ειδικα μεσα στην πολη. Οσο και να λειωσουν, κουτσα-στραβα, με λιγη προσοχη, θα γυρισεις στο σπιτι. Αν ομως βρισκεσαι σε ταξιδι, στη μεση του πουθενα, ενα εξτρα σετ τακακια, θα σε ξελασπωσει.
Εκεινα ομως που αμα σπασουν σε αφηνουν επι τοπου, ειναι τα συρματοσχοινα των φρενων (συχνα και των ταχυτητων). Και καλα, αν σπασει το ενα μονο, καπως θα γυρισεις σπιτι. Αν ομως εμπεδωσεις το νομο του Μερφυ, δηλαδη αν στην ιδια βολτα σπασουν και τα δυο συρματοσχοινα (μη γελατε, εχει συμβει), τοτε ενα, η δυο ανταλλακτικα συρματοσχοινα, θα σε βοηθησουν να γυρισεις σπιτι χωρις απροοπτα, και κυριως χωρις να λειωσεις τις σολες απο τα παπουτσια.
Τα συρματοσχοινα (φρενων η ταχυτητων) ειναι φθηνα, και γινονται ενα μικρο "κουλουρακι" οταν τυλιχτουν (χωρις ομως να τσακιστουν) προσεκτικα, και μπαινουν ανετα μεσα στο τσαντακι με τα εργαλεια, τα μπαλωματα και τη σαμπρελλα.

Χμ, απ' τα γραφόμενα σου, όπως και των scrabler, RockaRolla και lyhadj, βλέπω με ανακούφιση ότι μπορεί κανείς να είναι προετοιμασμένος ακόμα και για ζημιά που μοιάζει καταστροφική, αλλά τελικά μπορεί να είναι αντιμετωπίσιμη.

laou laou wrote:
[...] Στην Αθήνα λειτουργεί η υπηρεσία της μεταφοράς ψυγείων,πλυντήριών και οικοσυσκευών από εταιρείες μεταφορών δεν αποκλείεται να μισθώνουν τα φορτηγάκια και για τέτοιες τρελόκαταστάσεις.

Δεν το είχα σκεφτεί αυτό - αυτό είναι ό,τι πρέπει! Θ' αρχίσω να μαζεύω τηλέφωνα μεταφορικών. Αν υπάρχουν κάποιες που θα μπορούσαν ν' ανταποκριθούν άμεσα σε μια κλήση, ακόμα καλύτερα.

RockaRolla wrote:
- με ένα πολυεργαλείο, το ποδήλατο, όσο μεγάλο και αν είναι, σπάει σε κομμάτια και χωράει και σε μικρά πορτ μπαγκάζ. Αν βγάλεις δύο τροχούς και παλουκόσελο με τη σέλα... έτοιμο για ταξί. [...]

Καταπληκτικά νέα, κι η χαριστική βολή στις ανησυχίες μου! Στη χειρότερη περίπτωση δηλαδή, ένα διαλυμένο ποδήλατο χωράει σε ταξί.

lyhadj wrote:
[...]
Υπάρχουν διάφορες λύσεις, φτάνει να "πιάνουν τα χέρια σου και να κόβει το μυαλό σου"...

Πράγματι, ο ποδηλάτης πρέπει να είναι και λίγο Μαγκάιβερ και να' χει τα μάτια και το μυαλό του ανοιχτά. Ήδη σημειώνω αυτά που ανέφερες και προσθέτω πχ. σχοινί, κόλλα, χαρτόνι κτλ στη λίστα των πραγμάτων που παίρνουμε μαζί μας, κι ας μην πηγαίνω σε βουνά.

Βρε παιδιά, χαίρομαι πάρα πολύ που μοιράστηκα τον προβληματισμό μου μαζί σας! Το να τσουλήσω το ποδήλατο 3-4 χλμ δεν είναι πρόβλημα (το ποδαράτο όμως ΣΕΦ-Ακρόπολη του RockaRolla δε θα το κατάφερνα!), όμως είχα παραιτηθεί στην ιδέα ότι αν ήθελα περισσότερες επιλογές διαδρομών έπρεπε να περιοριστώ στο φθηνότερο σπαστό. Τώρα όμως μου αναπτερώσατε το ηθικό! Από τη μία με πείσατε ότι οι συχνότερες βλάβες που μπορεί να συμβούν (λάστιχα, φρένα, αλυσίδα, μετάδοση, συρματόσχοινα, ντίζες, ακτίνες) δε συνεπάγονται ακινητοποίηση, αλλά κι ότι ακινητοποίηση δε συνεπάγεται αναγκαστική εγκατάλειψη (και πιθανότατα απώλεια) του ποδηλάτου.

Ό,τι πληροφορία σας ζήτησα την πήρα και με το παραπάνω, φίλοι μου, και σας ευχαριστώ όλους! Προσβλέπω σε περισσότερη επικοινωνία μέσα από το φόρουμ, κι αν με το καλό αποκτηθεί και το ποδήλατο, να ποδηλατήσουμε μαζί. Μέχρι τότε, καλές κι ασφαλείς διαδρομές!

Υ.Γ. Μάλλον έκανα ρεκόρ μακρύτερου ποστ...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

α. ένα καλοσυντηρημένο ποδήλατο ΔΕΝ βγάζει εύκολα βλάβες.

β. ως βλάβη δεν θεωρώ τη σκασμένη σαμπρέλα (μπορεί να έχω κάνει 1000 χλμ χωρίς φουίτ, να αλλάξω σαμπρέλα στο 1001 και να ξανασκάσει στο 1002 χλμ.... κλασσική περίπτωση Ν. Μέρφυ...).

γ. Άρα εκεί κάνεις τα κουμάντα σου και πάντα κουβαλάς τρόμπα + σαμπρέλα + λεβιεδάκι αφαίρεσης ελαστικου + κανα μπάλωμα αυτοκόλλητο ή κιτ.
Βάλε και ένα πολυεργαλείο και είσαι έτοιμος για χιλιάδες χλμ....

δ. στην παραλιακή, ειδικά τώρα που φτιάχνει ο καιρός, θα συναντάς πιο πολλά ποδήλατα από ότι ΙΧ.... άρα ότι και να πάθεις ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΜΕΝΟΣ... γενικά οι ποδηλάτες είναι καλά παιδιά / σκίζονται για συμποδηλάτες σε ανάγκη... ειδικά αν είναι όμορφες κοπέλες...

ε. όπου υπάρχει ΜΜΜ, όπως ΤΡΑΜ - ηλεκτρικός - ΜΕΤΡΟ είσαι τζετ. Όσο μεγάλο ποδήλατο και αν έχεις.... χωράει.

Καλές πεταλιές και μην αγχώνεσαι για τέτοια μικροπράγματα.
Αν με το καλό κολλήσεις δυνατά το μικρόβιο και αρχίσεις και μιλάς για "γύρο της Ελλάδας με ποδήλατο"... το ξανασυζητάμε το θέμα....

ntam
Εικόνα ntam
Απών/απούσα

Ο νόμος του Μέρφυ αναλυτικά...

Στο τελευταίο brevet λοιπόν,είναι ο Μήτσος(φίλος και συνποδηλάτης).

-Πρωι πρωί μου κλείνει το κλειδί του αυτοκινήτου μέσα στο αμάξι.
-Έπεσε απο στάση λόγω πεταλιών πιο μετά.
-Τον δάγκωσε σκύλος στην γάμπα.
-Εν τέλει του έσπασε η αλυσίδα.

Και φυσικά δεν τερμάτισε.....γύρισε με το κτελ...

Αν έχεις τύχη διάβαινε...
Η καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται...

gkk
Απών/απούσα

Πέτα το, το ρημάδι, πέτα το. Χα. Φανταστικές κατηφόρες, καταραμένες ανηφόρες.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ntam wrote:
Ο νόμος του Μέρφυ αναλυτικά...

Στο τελευταίο brevet λοιπόν,είναι ο Μήτσος(φίλος και συνποδηλάτης).

-Πρωι πρωί μου κλείνει το κλειδί του αυτοκινήτου μέσα στο αμάξι.
-Έπεσε απο στάση λόγω πεταλιών πιο μετά.
-Τον δάγκωσε σκύλος στην γάμπα.
-Εν τέλει του έσπασε η αλυσίδα.

Και φυσικά δεν τερμάτισε.....γύρισε με το κτελ...

Αν έχεις τύχη διάβαινε...
Η καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται...

αυτόν τον φίλο σου.... έχω να του συστήσω ένα καλό πακέτο:
Connex TV + NOVA...και τα δύο....
....δεν το 'χει το "έξω"... δεν το 'χει...

almanous
Εικόνα almanous
Απών/απούσα

τόση ανησυχία για βόλτες εντός πόλης , ψυχαγωγικού χαρακτήρα , 5-10 χλμ ; Είσαι λίγο υπερβολικός .
Γενικότερα , όπως είπαν και οι προηγούμενοι , ένα καλοσυντηρημμένο ποδήλατο σπάνια σε αφήνει στα κρύα του λουτρού . Επειδή όπως διαβάζεις έχει συμβεί σε αρκετούς , είναι ποδηλάτες που κάνουν 5-10.000 χλμ ανά έτος όποτε οι πιθανότητες αυξάνονται . Βέβαια είναι και κατάλληλα προετοιμασμένοι με εργαλεία κτλ. .
Κόλλα εσύ το μικρόβιο του ποδηλάτου και οι περιπέτειες θα είναι απόλαυση και όχι γκαντεμιά .

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Ενα καλό (και συνήθως πιό ακριβό) ποδήλατο θα έχει μεν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσει κάποια βλάβη, όταν όμως είναι κακοσυντηρημένο, λάθος μονταρισμένο και όχι ρυθμισμένο, μάλλον δεν θα υπερτερεί και πολύ από κάποιο άλλο τύπου σουπερ μαρκετ.
Πάντως για τις διαδρομές που λες, δεν θα έχεις πρόβλημα: συναντάει κανείς πλέον παντού ποδηλάτες, και στα βουνα (Υμηττός, Πάρνηθα), και στα πάρκα (Συγγρού, Τρίτση, ΟΑΚΑ) και στους δρόμους..

petalida
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
[...]

lyhadj wrote:
[...]

Αν δεν πίστευα στην ποδηλατική αλληλεγγύη δε θα τολμούσα να ξεμυτίσω στους δρόμους! Μπα, δεν ανησυχούν οι μικρο-βλάβες. Αν κάτι όμως στραβώσει ανεπανόρθωτα ή σπάσει κι ακινητοποιηθώ μακριά από τραμ, αυτό θα ήταν πρόβλημα.

Γι' αυτό και οι λύσεις της αποσυναρμολόγησης ή/και της μεταφορικής είναι αυτό που ήθελα ν' ακούσω!

almanous wrote:
[...]

Μου το λένε γενικότερα ότι υπερβάλλω, αλλά όταν σε μια ανάγκη ξετρυπώνω το σπέσιαλ φορητό φαρμακείο ή την εργαλειοθήκη, ανακουφίζονται!

Σοβαρά μιλώντας τώρα, επειδή όπως είπα λόγω μη κατοχής αυτοκινήτου ακινητοποίηση=πιθανή απώλεια ποδηλάτου (όπως φοβόμουν πριν διαβάσω τις σωτήριες προτάσεις εδώ), ήθελα να 'χω προετοιμαστεί αν μπορούσα και γι' αυτό.

Όσο για το μικρόβιο, θα έλεγα ότι έχω ήδη μια παραλλαγή του! Τον γύρο της Ελλάδας που είπε κι ο RockaRolla δεν έχω τις βλέψεις (ή τη στόφα) να τον κάνω, αλλά όσα χρόνια δεν ποδηλατώ τα θεωρώ χαμένα. Από την άλλη, με φοβίζει η ποδηλασία στην πόλη - ευτυχώς τα πράγματα αλλάζουν.

RockaRolla, almanous και lyhadj, έχετε απόλυτο δίκιο για τη συντήρηση... Πρέπει και να εκμοντερνίσω τις γνώσεις μου. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που μαστόρεψα σε ποδήλατο και ήταν και μονοτάχυτο. Θα προτιμούσα να κάνω αγορά από κατάστημα όπου θα μπορώ να κάνω σέρβις/επιδιορθώσεις, να δημιουργήσω μια στενότερη σχέση με τον μάστορα και να μάθω και κάτι. Θα δούμε, θέλει οργάνωση.

Και πάλι, σας ευχαριστώ όλους και θα επανέλθω!

touteo
Εικόνα touteo
Απών/απούσα

οσο το μελετατε τοσο κινδυνευει να συμβει..σε μηχανολογικα και θεματα ασφαλειας ειμαι πιο προκατειλημμενος και απο μαγο σε χωριο στην Αφρικη.
για αυτο ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ.μη πω ΣΚΑΣΤΕ ΠΙΑ και γινω αγενης.

να προσθεσω και γω οτι οντως το ποδηλατο κουβαλιεται πισω..καλο ειναι να μη το αφηνεις πολυ μοναχουλι του..
και αφου θα εχεις γινει Μαστρο-Πεταλιδα 2 μηνες τωρα μπορεις να φυγεις με το ταξι και να γυρισεις με τα ανταλλακτικα να το φτιαξεις!!

contact