Παραδόθηκε η επιστολή στο Δήμο Κερατσινίου, και θα ακολουθήσουν επιστολές προς όλους τους Δήμους που έχουν εφαρμόσει το "Σύστημα κοινόχρηστων ποδηλάτων".
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Keratsini1.doc | 36.5 KB |
Marousi.doc | 34 KB |
Δήμου Νέας Σμύρνης.doc | 32.5 KB |
Mosxato-Tauros.doc | 38 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Πολύ θα ήθελα να ήξερα τι κόστος έχει αυτό το πρόγραμμα (και κατά πόσο αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν αποδοτικότερα για ποδηλατικές υποδομές) , πως επιλέχτηκαν οι προμηθευτές και πως έγινε ο σχεδιασμός (π.χ. η ιδέα του να έχεις σταθμούς ενοικίασης μόνο σε κεντρικά σημεία – εκεί που βλέπει ο κόσμος δλδ. – και σε απόσταση μεταξύ τους 300-400 μέτρα – τελείως αντίθετο από το σχεδιασμό στο εξωτερικό που το παραλαμβάνεις από τη μία περιοχή και πας και το παρκάρεις στον τελικό σου προορισμό). Επίσης ενδιαφέρον θα ήταν να δει κάποιος τα στατιστικά από την αξιοποίηση τους, γιατί συνήθως οι σταθμοί ενοικίασης τις περισσότερες ώρες είναι γεμάτοι και τα ποδήλατα ακινητοποιημένα.
Προς θεού, δε ζητάω να γίνει κανένας έλεγχος από τους ποδηλάτες. Απλά εξωτερικεύω προσωπικές σκέψεις που έχω κάνει.
Κατά τα’ άλλα συγχαρητήρια για την επιστολή!
Παρ'ολο που μενω Κερατσινι δεν ηξερα καν οτι εχουμε συστημα κοινοχρηστων ποδηλατων. Και καλη μεν η επιστολη αλλα εχετε κατεβει καθολου Κερατσινι??? Εγω δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος. Ξερει κανεις αν εχει ξεκινησει ή ΘΑ το κανουμε???
Συμφωνώ και εγώ ότι το πιο σημαντικό δεν είναι τα κοινόχρηστα ποδήλατα, αλλά οι υποδομές (ποδηλατόδρομοι και όχι μόνον). Οταν ο πολίτης δει ότι μπορεί να μετακινηθεί ποδηλατικά με ασφάλεια, τότε θα πάρει δικό του ποδήλατο. Οι δήμοι έκαναν την κίνηση με τα κοινόχρηστα. Ισως δεν είναι η πιο σωστή κίνηση, αλλα είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Πιστεύω ότι πρέπει να την στηρίξουμε, μια που έγινε. Δηλαδή, ακόμη και εμείς που έχουμε το δικό μας ποδήλατο, ας κάνουμε καμιά βόλτα και με τα κοινόχρηστα, ώστε και από την χρήση τους να δει ο δήμος ότι το ποδήλατο έχει απήχηση. Σαφώς και θα μπορούσαν τα λεφτά για τα κοινόχρηστα να είχαν πάει σε υποδομές, αλλά θα είναι κρίμα, αφήνοντάς τα αχρησιμοποίητα, να νομιστεί ότι το ποδήλατο δεν ενδιαφέρει τους δημότες (και ψηφοφόρους, βεβαίως βεβαίως). Αντίθετα, μια καλή υποδοχή των κοινόχρηστων ίσως φέρει και άλλα, πιο απαραίτητα, έργα.
Πληροφορίες για τα κοινόχρηστα ποδήλατα
Το που και πως θα έπρεπε, ή θα μπορούσαν, και αν, τα χρήματα που κόστισε το έργο των κοινόχρηστων ποδηλάτων να διατεθούν σε άλλα έργα, είναι ένα θέμα που δεν μπορεί κανείς να το απαντήσει εύκολα μια και υπάρχουν πάρα πολλοί άγνωστοι σε εμάς παράγοντες που παίζουν ρόλο για την επιλογή αυτή.
Το θέμα είναι, οτι ναι μεν τα "έργα" για την προώθηση του ποδηλάτου άρχισαν όντως ανάποδα - δηλ. παροτρύνεις τον κόσμο να κάνει ποδήλατο σε δρόμους που δεν είναι και τόσο ασφαλείς για κάποιον άπειρο - από την άλλη πλευρά ας προσπαθήσουμε να είμαστε αισιόδοξοι (όπως μας λένε οι αρμόδιοι) διότι η χρήση των κοινόχρηστων ποδηλάτων θα μπορούσε να λειτουργήσει ως κίνητρο για να κάνουν οι δήμοι έργα υποδομών....
Αλλωστε αυτό είναι και το νόημα των επιστολών, να επισημάνουμε στους Δήμους τι θα μπορούσαν να κάνουν για να λειτουργήσει το έργο αυτό και να μπορέσει το ποδήλατο να προωθηθεί.
ΠΑντως για το Κερατσινι λιγο που το κοιταξα μεσω ιντερνετ ειδα που θεωρητικα ειναι οι βασεις αλλα διαθεσιμα ποδηλατα παντου μου εβγαζε 0 (μηδεν). Θα παω παντως να τα δω και απο κοντα αλλα θα μου επιτρεψετε να ειμαι λιγο δυσπιστος. Δυστυχως εδω στην περιοχη εχουμε ακουσει πολλα αλλα δεν εχουμε δει σχεδον τιποτα (για να μην πω απολυτως τιποτα και παραλειψω κατι που δεν ξερω). Ολα καπου στο τελος κολλανε.
Ίσως έχει νόημα στο σημείο που γράφετε για τους ποδηλατόδρομους να αναφερθεί ο σχεδιασμός των ποδηλατικών αξόνων του λεκανοπεδίου και πως θα συνδεθούν με αυτούς (πχ αναφέρετε τον άξονα Πέραμα-Κερατσίνι, αλλά πρέπει να καταλήγει και στον ανάλογο άξονα του χάρτη).
Αφορμή για το σχόλιο είναι το ότι άκουσα τις δηλώσεις του Πατούλη για το όλο project και όσον αφορά τους ποδηλατόδρομους του Αμαρουσίου μου φάνηκε ότι στο μυαλό του θέλει να γίνουν για να εξυπηρετούν μόνο το εμπορικό κέντρο του Αμαρουσίου σε σχέση με τις συνοικίες του. Απόλυτα θεμιτό και αυτό, αλλά πιο σωστό είναι να ενταχθούν και στο γενικότερο σχέδιο.
Σιγά την περιπλοκότητα. Το πράγμα είναι ξεκάθαρο: είναι κάκιστη ιδέα. Αν ήταν στο χέρι μας τα κονδύλια δεν θα έπαιρναν ποτέ αυτό το δρόμο. Για την ακρίβεια όχι προτού να υπάρξει ένα στοιχειώδες δίκτυο ποδηλατόδρομων. Και τότε ακόμα δεν θα επιλέγαμε ποτέ μα ποτέ να είναι ασύμβατο το σύστημα του κάθε δήμου με τα υπόλοιπα, θα επιλέγαμε να υπάρχει συμβατότητα. Να μπορείς δηλαδή να πάρεις ένα κοινόχρηστο ποδήλατο από την Αθήνα και να το αφήσεις στη Νέα Σμύρνη. Ποτέ οι ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ (ή οποιαδήποτε άλλη ποδηλατική οργάνωση από όσο γνωρίζω) δεν παρότρυνε κανένα δήμο να κάνει τέτοια επένδυση. Κάθε άλλο, πάντα εξηγούσαμε προς κάθε κατεύθυνση ότι είναι κακή ιδέα.
Το μοναδικό "λογικό" επιχείρημα που έχει ακουστεί υπέρ των κοινόχρηστων ποδηλάτων είναι ότι θα συμπαρασύρουν και άλλες αλλαγές και έργα υπέρ του ποδηλάτου. Τα εισαγωγικά σημαίνουν ότι είναι "λογικό" μόνο στην Ελλάδα. "Εφόσον αυτό που πρέπει να γίνει δεν μπορούμε να το κάνουμε (προφανώς λόγω ακραίας ανικανότητας, φαυλότητας και παρακμής) άκου τι θα κάνουμε: θα πετάξουμε στα σκουπίδια ένα ποσό τάδε (για το τάδε άχρηστο έργο) για να εγκλωβίσουμε τους ιθύνοντες στην κατεύθυνση της προώθησης του ποδηλάτου."
Τα παραπάνω πρέπει να είναι ξεκάθαρα.
Από κει και πέρα όμως αναγνωρίζω ότι μας την έφεραν. Μας έχουν φέρει προ τετελεσμένων. Επομένως τώρα ας κόψουμε τη γκρίνια και ας το στηρίξουμε το χαζοέργο όσο μπορούμε ώστε να έχει όσο περισσότερη επιτυχία γίνεται.
Πλάκα πλάκα το σύστημα του δήμου Αθήνας έχει καποια προοπτικη εφόσον θα είναι και το μεγαλύτερο (θα έχει τους περισσότερους σταθμούς), πιθανον να χρησιμοποιηθεί και απο τους τουρίστες και γενικά εχει μελετηθεί σχετικά καλά σε σχέση με τα υπόλοιπα. Στα αρνητικά είναι το ότι αναμένεται να υποστεί τους περισσότερους βανδαλισμούς. Κάτι άλλα συστήματα με 3 και 4 σταθμόυς τα κλαίω από τώρα, τι χρήση μπορεί να έχουν;
Δεν νομίζω οτι διαφωνούμε... Εχουμε πει έτσι και αλλιώς 10000000 φορές στους αρμόδιους, οτι πρέπει τα ενοικιαζόμενα ποδήλατα να έπονται των υποδομών και όχι αντίστροφα.... τους τα λέγαμε όταν ακόμα μας "ρωτούσαν" για τη γνώμη μας, χρόνια πριν.... Για αυτό λέω για άγνωστους παράγοντες, και ο νοών νοήτω.
Και όπως πάλι συμφωνώ, καλά θα είναι αντι να γκρινιάζουμε χωρίς αποτέλεσμα, να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι, μήπως και σωθεί η κατάσταση και τα όσα χρήματα δαπανήθηκαν...
@kktsol : http://keratsini-drapetsona.easybike.gr/el/
Αν δεν έχουν βάλει ακόμα τα ποδήλατα σε λειτουργία, μήπως θα μπορούσες να περάσεις και από το δημαρχείο να ρωτήσεις πότε θα....;;;
Και αν - που αποκλείεται - βρείς κάποιον υπεύθυνο ή κάποιον που να ξέρει για το πρόγραμμα αυτό, μάθε ό,τι περισσότερες πληροφορίες μπορείς και πες μας!!
Είναι λογικό να μην υπάρχει κοινό σύστημα υποδομών διότι
1. Ο κάθε δήμαρχος μιζώνει διαφορετικό προμηθευτή.
2. Ο κάθε δήμαρχος θεωρεί το ποδήλατο παιχνίδι.
3. Όταν θεωρούν άσκηση το να περπατήσεις 100 μέτρα,
είναι επιστημονική φαντασία να ποδηλατίσεις από τον
ένα Δήμο στον άλλο.
Δεν είναι τόσο θέμα υποδομών όσο αθλητικής παιδείας και
εγκεφαλικής χαζομάρας.
Λοιπον περασα απο την πλατεια Λαου στο Κερατσινι και υπαρχουν οι θεσεις αλλα οχι ποδηλατα. Δλδ δειχνει σαν να ειναι εργο υπο εξελιξη (τωρα με τι ρυθμο εξελισεται.....). Για να βρω καποιον να ρωτησω, εκει τουλαχιστον δεν παιζει. Θα δοκιμασω να γραφτω συνδρομητης να δω τι γινεται (αν και το να γραφονται συνδρομητες απο την στιγμη που δεν ειναι ακομα ενεργο το βλεπω δυσκολο.
.................................
Από τον Οκτώβριο και μετά η πόλη μας θα διαθέτει 81 κοινόχρηστα ποδήλατα και 112 θέσεις στάθμευσης. Στην έκτακτη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στις 18 Απριλίου το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα να υποβάλλει πρόταση στη σχετική πρόσκληση του χρηματοδοτικού προγράμματος «Αστική Αναζωογόνηση 2012-2015» με φορέα υλοποίησης το «Πράσινο Ταμείο», συνολικού προϋπολογισμού 244.130,40 €.
Συγκεκριμένα, το σύστημα κοινόχρηστων ποδηλάτων θα αποτελείται από 1 κεντρικό σταθμό με δυνατότητα εγγραφής και 6 περιφερειακούς σταθμούς χωρίς δυνατότητα εγγραφής. Οι σταθμοί αυτοί που θα περιλαμβάνουν από 16 θέσεις στάθμευσης, θα βρίσκονται στα εξής σημεία:
Δημαρχείο Παπάγου Χολαργού
Μετρό Εθνικής Αμύνης
Μετρό Χολαργού
Τέρμα 17ης Νοεμβρίου, Χολαργός
Πλατεία Δημοκρατίας Χολαργού
Οδός Αναστάσεως απέναντι από το παλιό Δημαρχείο Παπάγου
Πλατεία Μεταξά, Παπάγου
29 ευρώ το χρόνο συνδρομή αναμένεται να πληρώνουν οι χρήστες των ποδηλατών ενώ για την πρώτη ώρα που θα κινούνται με το ποδήλατο από τη στιγμή που θα το πάρουν από το σταθμό δεν υπάρχει καμία χρέωση. Παρόλα αυτά τη δεύτερη ώρα θα πληρώνουν μισό ευρώ, την τρίτη ώρα δύο ευρώ κ.ο.κ.
.................................
Οι Ποδηλάτες ΠΧ ήταν εκεί, παρακολούθησαν τη συζήτηση, έκαναν τις παρατηρήσεις τους σε μια 3λεπτη παρέμβαση. Εστιάσαμε στο θέμα της ασφάλειας και των ανύπαρκτων υποδομών για το ποδήλατο, παρατηρήσαμε μια συμφόρηση θέσεων στην περιοχή του Χολαργού και έλλειψη στην περιοχή του Παπάγου(πήραμε την απάντηση ότι θα το δουν στην πράξη, υπάρχει δυνατότητα επέκτασης του συστήματος ή μεταφοράς θέσεων σε άλλα σημεία), καταθέσαμε για ακόμα μια φορά την πρόταση μας για ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ και ζητήσαμε μεγαλύτερη συνεργασία της διοίκησης με τους Ποδηλάτες ΠΧ. Θα προγραμματιστεί νέα συνάντηση με το Δήμο ώστε να παρακολουθούμε από κοντά το θέμα αυτό, να συζητήσουμε τις προτάσεις μας για θέσεις στάθμευσης ποδηλάτων - την τοποθέτηση ράμπας στα αλσύλλια ώστε να είναι προσβάσιμα σε ΑΜΕΑ και ποδηλάτες - βελτίωση των χαραγμένων ποδηλατολωρίδων και έναν γενικότερο σχεδιασμό δράσεων και υποδομών για το ποδήλατο στην περιοχή. Χρειάζεται ένα πλάνο που να υλοποιείται και όχι αποσπασματικές δράσεις!
Δρόμους συνύπαρξης εννοούμε αυτούς ;
Bicycle Streets & Encounter-zones enter road traffic regulation (Austria)
. http://www.eltis.org/index.php?ID1=5&id=60&news_id=4032 .
Shared space in Practice
. http://www.publicrealm.info/prian_faqs.html .
Στο site του δήμου Νέας Σμύρνης (http://www.neasmyrni.gr/) υπάρχει η ανακοίνωση: "ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013"
Έχω κάνει μερικές βόλτες γύρω από την κεντρική πλατεία και έχω δει δυο-τρεις σταθμούς, με ποδήλατα. Το κακό είναι ότι δε βρίσκω κάπου στο νετ περισσότερες πληροφορίες για εγγραφή στο πρόγραμμα & χρήση των ποδηλάτων... μάλλον θα χρειαστεί να πάρω τηλέφωνο.
Και βέβαια δε λείπουν τα ευτράπελα: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: Ποδήλατα για…τυφλούς
Καμία έκπληξη δε μου προκαλεί το σκηνική στη Ν. Σμύρνη.
Τα έργα αυτά σχεδιάζονται από άτομα που δεν κυκλοφορούν
ούτε με ΜΜΜ, ούτε με ποδήλατα, ούτε περπατώντας οπότε
δεν έχουν την παραμικρή επαφή από το αντικείμενο της
γενικότερης μετακίνησης.
περιμένω την μερα που θα κλαπούν κ θα κάνουν την πάπια, μακάρι να βγω ψεύτης ,πόσο ποιο δύσκολο είναι να διαχωρίσουν ένα μικρό κομμάτι οδοστρ. Τουλάχιστον με μερικά μαλακά κολωνάκια παρά να δίνουν ποδήλατα με σταθμούς.
(εναλλακτικός τίτλος : "τα παράπονα του Πεταλιάρη" !)
Προς Δήμο Παπαρέων :
κοινοποίηση : Δήμο Μιλάνου, Άνω Κάτω Κολοπετινίτσας, Αρπαχτής,
ενοποιημένων κομπινοδήμων Ελλάδος-Ιταλίας και σία Α.Ε.
Πληροφορήθηκα με χαρά οτι θα μπείτε και στο χώρο, στο χορό δηλαδή της ποδηλασίας, καθώς έχετε λύσει όλα τα άλλα θέματα.Αφού σας θυμίσω οτι τώρα τα ισόβια είναι της μοδός, να ξέρετε οτι κολυμπάτε σε άγνωστα νερά!
Θα φάτε τα μούτρα σας, ήτοι ασχοληθείτε τουλάχιστον για την ώρα, στο καθάρισμα, κλάδεμα, βούλωμα λακουβών, ειδικά της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας.Ειδικότερα οι σκιές, είναι οι παγίδες θανάτου για όσους ποδηλατούν.
Το ποδήλατο δέν είναι άιντε γιούργια στα Ταμπούρια, συνεπώς μάλλον ψάχνετε να βολέψετε τους δικούς σας έμπορους και εισαγωγείς ποδηλάτων, τώρα που έχει ψωμί για όλους.
Μάλλον θέλετε τα ..εούργια ! Χαρακτηριστικά και δια παιδαγωγικούς σκοπούς
παραθέτω :
http://www.vicini.gr/site/projects%20pages/project%20I.html
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=277185908972477&set=pb.259877007...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=320859567938444&set=pb.259877007...
ευελπιστώ να με εγγράψετε και εμένα στις υπηρεσίες σας, με τη βοήθεια του φωτο σόπ, θα ενοικιάζω, θα υπεκμισθώνω, θα δανείζω κάτι που ούτε κάν...υπάρχει !
Αυτό θα πεί εξυπηρέτηση του πολίτη ! άυλα πράγματα...
Εννοείται πως όλοι οι άλλοι έμποροι που δέν καταφέρουν να "πουλήσουν" στους δήμους σας, θα σαμποτάρουν οποιαδήποτε "επιτυχία " του συστήματος!
Με τιμή, Petaliaris
( παρατέθηκε δια πάσα χρήση εκπαιδευτικό υλικό,φωτοσοπαρισμένο οπου πάς για πρότζεκτ, έρχεται άλλο ποδήλατο, μίξ εντ μάτς, τσάάκ, μπλάνκο αμα λάχει να ούμ, και φεύγεις έκπληκτος, νομίζοντας οτι πήρες Πόρσε, αλλα είναι ...Φρανκενστάιν! αναμφίβολης ποιότητος ! άραγε η Ιταλική μεριά τί να λέει ;;! ούνα φάτσα, ούνα ράτσα !)
http://imageshack.us/photo/my-images/15/46921037.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/842/hybrid2white.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/189/touring.jpg/
Δεν το έπιασα ακριβώς το παράδειγμα σου.
Τι "απάτη" ακριβώς έχεις ανακαλύψει?
Πως συνδυάζεις την vicini-hellas με τους δήμους?
ίσως έπρεπε σε άλλο νήμα να αναφερθεί το ψηφιακό του μασκάρισμα
για το "πρότζεκτ", αλλα θα μπορούσε με το φότοσοπ να γράψει :
Δήμος όπου νυχτώσει !
(το θέμα το γνωρίζει και ο ίδιος, πήγα και τον ενημέρωσα για τις εντυπώσεις που έχουμε εμείς ως καταναλωτές..)
Και πάλι δυσκολεύομαι λίγο να πιάσω τους χαρακτηρισμούς που δίνεις αλλά δεν με πολυαπασχολεί.
Εγώ πάντως άλλα κατάλαβα από την αρχική σελίδα που γίνεται αναφορά για την εξέλιξη κάποιων μοντέλων...
"Επίσης θα υπάρχουν και κάποια ποδήλατα (σειρά K-SERIES) που θα είναι ποδήλατα που αφού δοκιμαστούν σαν project θα διατίθενται και στο κοινό. Η συγκεκριμένη σειρά θα κυκλοφορεί μόνο στην Ελλάδα με την λογική ότι..."
λογική και Ελλάδα...δέ πολυσυμβαδίζουν !
φτάνει να πάρουμε το φτηνοσκέλετο απο το ήδη φτηνιάρικο ιταλικό
να του βάλουμε περιφερειακά...και έτοιμο το ...μεγαλοπρεπές πρότζεκτ!
Κάτι σά τους Δήμους με τις βαρύγδουπες ανακοινώσεις τους δηλαδή!
Μου θίγεται η όποια καταναλωτική νοημοσύνη, όταν μου μασκάρεις τη μάρκα ενός ποδηλάτου, για να του δώσεις τον "αέρα" ενός νό νέιμ, του δίνεις έναν ...υπερφίαλο αέρα, που δέν υπάρχει !
Το παινεύεις ή το "παινεύεις". Εκτός άν στη "βελτίωση" παρέχεται και βαφή ! Δηλαδή είμαστε παιδάκια ;!
είναι μάρκας ή δέν είναι το συγκεκριμένο ποδήλατο που στο ένα σάιτ είναι βαπτισμένο και στο άλλο είναι ...κοπρόσκυλο !?
Τα αγαπάω τα κοπρόσκυλα, αλλα η κοροϊδία είναι άσχημο πράγμα.
Μερικές φορές τα κοπρόσκυλα βγαίνουν καλύτερα απο τα ράτσας.
Αλλα θέλω να βλέπω τί μάρκα ή τί ράτσα είναι το καταναλωτικό μου αγαθό, που και ποιός το κατασκεύασε, για να ξέρω με ποιόν θα τα βάλω, άν κάτι μου σπάσει ή θέλω να το φτιάξω.
Το ίδιο ισχύει και για τους δήμους.Θέλω να βλέπω ποιά ποδήλατα και απο ποιόν δήμο θα πάνε σε ποιόν ! άν επιτραπεί ...!
Μακάρι να πάει καλά το εγχείρημα, όχι..."να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" ! να βγάλουν κάτι οι έμποροι, άν όχι όλοι...τότε η ..πλειοψηφία τους !
Δυστυχώς, δεν μπορώ να καταλάβω τη συσχέτηση με ο συγκεκριμένο θέμα για τους δήμους.
Νομίζω πάντως ότι στο θέμα που αναφέρεις ισχύει το αντίθετο. Δλδ πρώτα εξελίχθηκε το κοπρόσκυλο από τον Έλληνα αντιπρόσωπο και στη συνέχεια έγινε αποδεκτό από τη vicini και μετά από καποιες πινελιές μπήκε επέτρεψε να μπει επάνω η μάρκα της.
Μπορεί να κάνω και λάθος.
Σε κάθε περίπτωση είμαστε εκός θέματος και δεν υπάρχει λόγος.
Σωστος
τι απέγινε μ αυτά τα δημοτικά πρότζεκτ ;;
και άραγε τα χρήματα από ΕΣΠΑ ήταν χαριστικά ή δανεικά ;;
Δεν διάβασα τις επιστολές αλλά στο κέρατσίνι μάλλον δεν τις διάβασανε ούτε αυτοί.
Καθώς....
Με ανάρτηση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ () μας ενημερώνει
(υποχρεωτικά πρέπει να πούμε) ότι
πάρθηκε η σημαντική απόφαση να
δαπανηθούν 24.585,19 € ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ ΣΤΟΥΣ
ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ
ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ
ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ.
Παράθεση από εδώ
www.7news.gr/2014/04/2458519.html?m=1