Έρευνα σε 155 πόλεις για φιλικότητα προς το ποδήλατο.

3 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Theodore
Απών/απούσα

Το Copenhagenize.com ψάχνει εθελοντές για να βοηθήσουν στην έρευνα που θα κάνει σε 155 πόλεις. Στη λίστα περιλαμβάνονται Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Λεπτομέρειες εδώ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Wicca
Απών/απούσα

Καλά ε..έχεις φάει χοντρό κόλλημα με αυτό το site Θοδωρή!!!

Για τους εθελοντές που θα συμμετάσχουν τι ακριβώς είναι αυτά που θα τους ζητηθεί να κάνουν;;; Αυτά που λένε εδώ μου φαίνονται τουλάχιστον γενικά. ( και ενίοτε αόριστα)

Quote:
Once confirmed, each volunteer will complete an in-depth survey about cycling culture, infrastructure, politics, etc, in their city/cities. It could take some time, especially if you need to do a bit of research, or make a phone call, to answer the questions. I'd say a couple hours should be sufficient.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Προσέξτε το σημερινό πρωτοσέλιδο (17-11-2012) στο http://www.copenhagenize.com/

Έχει ένα πολύ αιχμηρό άρθρο εναντίον του δήμου της Κοπεγχάγης γιατί θέλει να ρυθμίσει την κυκλοφορία των ποδηλατο-ταξί. Διαβάστε τι γράφει για το δήμο της πιο φημισμένης ποδηλατούπολης του κόσμου:

Pedicabs the Latest Victim of Copenhagen's Anti-Cycling Militia
Τα Ποδηλατοταξί το τελευταίό θύμα της αντι-ποδηλατικής παραστρατιωτικής παράταξης της Κοπενγχάγης.

But apparently thinking new is not something Copenhagen City Hall is capable of doing at the moment. Easier to just regulate than embrace.
Προφανώς οι καινοτόμες σκέψεις δεν είναι κάτι που ο Δήμος της Κοπεγχάγης είναι ικανός να κάνει αυτή τη στιγμή. Πιο εύκολο είναι να ρυθμίσει παρά να αγκαλιάσει.

This from a Mayor who was spotted in her chaffeur-driven car being ferried less than a kilometre through the city centre to have lunch. And back again. An A to B that would have been quicker - and more intelligent - on a bicycle. Or perhaps even a pedicab.
Αυτό από μία Δημαρχίνα που εμφανίστηκε να την οδηγεί ο σωφέρ της με αυτοκίνητο λιγότερο από ένα χιλιόμετρο στο κέντρο της πόλης για να φάει μεσημεριανό. Και πίσω. Μια διαδρομή από το Α στο Β που θα ήταν πιο γρήγορη - και πιο έξυπνη - με ποδήλατο. Ή ίσως και με ποδηλατοταξί.

it is just another anti-cycling measure in a long line of anti-cycling measures coming out of City Hall.
Είναι ένα ακόμα αντι-ποδηλατικό μέτρο σε μια μακρά σειρά από αντι-ποδηλατικά μέτρα που βγαίνουν από το Δημαρχείο.

Welcome to The New Copenhagen.
Καλώς ήλθατε στην Νέα Κοπεγχάγη

contact