Φύλαξη και των λεωφορειολωρίδων από την τροχαία.

31 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Στα σκαριά βρίσκεται συνεργασία του υπουργείου
Προστασίας του Πολίτη με τον Οργανισμό και για τη
συστηματική φύλαξη των λεωφορειολωρίδων από
την Τροχαία.
Πρακτικά αναμένεται η υπογραφή μνημονίου
συνεργασίας του υπουργείου με τον ΟΑΣΑ, σύμφωνα
με το οποίο το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
θα παρέχει συγκεκριμένο αριθμό δυνάμεων της
Τροχαίας για την αστυνόμευση των
λεωφορειολωρίδων, με στόχο φυσικά την
απρόσκοπτη κυκλοφορία των λεωφορείων στις
λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας.
Ποδήλατα,ταξί και φορτηγά αποτελούν τους μόνιμους παραβάτες του μέτρου και αναμένονται αυστηρές ποινές που θα ξεκινούν από τσουχτερα χρηματικά ποσά και θα φθάνουν έως και την κατάσχεση του οχήματος του παραβάτη.
Το μνημόνιο θα περιλαμβάνει αριθμητικούς
στόχους, ενώ θα αξιολογούνται και τα
αποτελέσματα τα οποία θα εξετάζονται σε μηνιαία
βάση. Παρόμοια συνεργασία αναμένεται να
ξεκινήσει μεταξύ ΟΑΣΑ και δημοτικής αστυνομίας
της Αθήνας.
Με αυτό τον τρόπο, χωρίς ακόμη να έχει
υπολογιστεί το ακριβές αντίτιμο που θα ξεχρεώνει
το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη προς τον
ΟΑΣΑ, θα καλυφθεί μέρος των οφειλών προς τον
Οργανισμό, παρέχοντας ουσιαστικά υπηρεσίες για
τις οποίες υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε ο
Οργανισμός να καταβάλει αντίτιμο.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Wicca
Απών/απούσα

Ωραία. Άρα η δεξιά λωρίδα σε δρόμους που υπάρχει λεωφορειόδρομος δεν είναι ο λεωφορειόδρομος αλλά η αμέσως διπλανή λωρίδα. Άρα τα ταξί θα πρέπει να αποβιβάζουν τους επιβάτες τους στην δεξιά λωρίδα αυτή, επάνω στις διαχωριστικές γραμμές για να μην παραβιάζουν τον λεωφορειόδρομο!

Εννοείται ότι οι ποδηλάτες θα χρησιμοποιούν αυτή την λωρίδα για να κινούνται. Κανένα πρόβλημα φυσικά γιατί αμέσως επόμενη λωρίδα στα αριστερά των λεωφορειοδρόμων δεν έχει και σχάρες.
Προσέξτε μόνον μην πατήσετε κανέναν πεζό κατά την επιβίβαση αποβίβαση στα ταξί..!!!!

Υ.Γ Αν η μαλακία ήταν μετρητά θα το είχαμε λύσει το οικονομικό μας σε αυτή την χώρα...

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Σκοπός
Το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα που επικρατεί
στην πρωτεύουσα οδήγησε στην εφαρμογή τεχνικών
που συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση
της κυκλοφορίας και στη λήψη μέτρων με στόχο την
αναβάθμιση των υπηρεσιών των Μέσων Μαζικής
Μεταφοράς (ΜΜΜ) και κατά συνέπεια τη βελτίωση
της ποιότητας ζωής του πολίτη. Ένα τέτοιο μέτρο
είναι η προνομιακή μεταχείριση των ΜΜΜ κατά
μήκος των οδικών αρτηριών, με χωροθέτηση
Αποκλειστικών Λωρίδων Λεωφορείων (ΑΛΛ) Μέσων
Μαζικής Μεταφοράς. Τα τελευταία χρόνια ο ΟΑΣΑ
σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών
Μεταφορών και Δικτύων, λαμβάνοντας υπόψη την
διεθνή εμπειρία και τις μέχρι σήμερα θετικές
συνέπειες από την λειτουργία των ΑΛΛ, ανέπτυξε
ένα συνεκτικό δίκτυο λεωφορειολωρίδων μήκους 50
περίπου χλμ. Τα σημαντικότερα οφέλη από την
λειτουργία των ΕΛΛ συνοψίζονται στα εξής :
Αύξηση της ταχύτητας των ΜΜΜ σε 23 χλμ /ώρα
Βελτίωση της ποιότητας μεταφοράς των ΜΜΜ με
αποτέλεσμα να είναι περισσότερο ελκυστικά για το
επιβατικό κοινό
Αύξηση της επιβατικής κίνησης των ΜΜΜ και
μείωση της χρήσης των ΙΧ οχημάτων
Μείωση της κατανάλωσης καυσίμων για τα ΜΜΜ
Βελτίωση των περιβαλλοντικών συνθηκών
Σήμανση ΑΛΛ
Συνεχής διαγράμμιση πλάτους 10-20 εκ.
(χρησιμοποιείται σε τμήματα αποκλειστικής χρήσης
των ΜΜΜ)
Διακεκομμένη διαγράμμιση πλάτους 10-20 εκ.
(χρησιμοποιείται σε τμήματα μικτής κίνησης πριν τις
δεξιές στροφές, εισόδους σε παρόδιες , χρήσεις,
θέσεις ταξί κτλ)
Ανακλαστήρες σε μονή ή διπλή ή τετραπλή σειρά
Χρωματισμός με ειδικό αντιολισθηρό τάπητα
Διάφοροι τύποι πινακίδων
Χρήστες ΑΛΛ
Στις αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων
παράλληλης ροής επιτρέπεται η κίνηση, η στάση και
απαγορεύεται η στάθμευση των : α. Δημοσίων μέσων
μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ) β.
Ιδιωτικών μέσων μαζικής μεταφοράς (τουριστικά
λεωφορεία, σχολικά, κλπ) γ. Δικύκλων δ. Οχημάτων
άμεσης ανάγκης (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά,
αστυνομικά, κλπ) ενώ, Απαγορεύεται η κίνηση και η
στάση κάθε άλλου οχήματος (Ε.Ι.Χ., ΤΑΧΙ,
Ποδηλάτων ή Φορτηγών). Στις ειδικές λωρίδες
αντίθετης ροής απαγορεύεται η κίνηση των
δικύκλων (με εξαίρεση την οδό
Κυψέλης).Επιτρέπεται η χρήση των τμημάτων AΛΛ
από την λοιπή κυκλοφορία πριν από τις δεξιές
στροφές εξόδου ή τις εισόδους σε παρόδιους
χώρους κλπ και όπου υπάρχει κατάλληλη οριζόντια
(διακεκομμένη κίτρινη γραμμή) και κατακόρυφη
σήμανση.
Ώρες λειτουργίας
Η ρύθμιση για τις ΕΛΛ παράλληλης ροής ισχύει από
Δευτέρα έως Παρασκευή από 06:00 έως 21:00 και το
Σάββατο από 06:00 έως 16:00.Η ρύθμιση για τις ΕΛΛ
αντίθετης ροής ισχύει για όλο το 24ωρο.
Παραβίαση των ΑΛΛ
Το έργο της αστυνόμευσης των λεωφορειολωρίδων
έχει αναλάβει η Τροχαία Αττικής. Τονίζεται ότι το
ύψος του προστίμου εισόδου σε ΑΛΛ είναι 200 ΕΥΡΩ.
Σε περίπτωση στάθμευσης σε ΑΛΛ, επιπλέον του
προστίμου εισόδου, αφαιρούνται οι πινακίδες και
απομακρύνονται τα οχήματα. Τα έσοδα από τα
πρόστιμα εισπράττονται από την Τοπική
Αυτοδιοίκηση και όχι από τον ΟΑΣΑ.
ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ(σε
ΧΛΜ)
ΑΞΟΝΑΣ ΜΗΚΟΣ
(ΧΛΜ) ΤΜΗΜΑ ΡΟΗ
Λ.Κηφισίας 1,80 Αμπελόκηποι- Πανόρμου
κατεύθυνση προς περιφέρεια Φειδιππίδου - Ιατρίδου παράλληλης ροής
κατεύθυνση προς κέντρο Πανόρμου- Αιτωλίας παράλληλης ροής
Λ. Βασ. Σοφίας 3,55 Ακαδημίας - Μεσογείων
κατεύθυνση προς περιφέρεια Ακαδημίας – Πυρρή παράλληλης ροής
κατεύθυνση προς κέντρο Τσόχα - Ακαδημίας παράλληλης ροής
Σίνα -Πανεπιστημίου- Αμαλίας
Σίνα 0,20 Ακαδημίας -
Πανεπιστημίου λεωφορειόδρομος
Πανεπιστημίου – Αμαλίας 0,70 Σίνα -Φιλελλήνων αντίθετης ροής
Λ.Αμαλίας
Κατεύθυνση προς κέντρο 0,35 Λεωφ. Βασ. Ολγας-
Οθωνος παράλληλης ροής
Λ.Μεσογείων - Φειδιππίδου 0,55 Μιχαλακοπούλου-
Κηφισίας
παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς κέντρο
Λ.Μεσογείων 9,55 ΕΡΤ-Ξενοπούλου
(Π.Ψυχικό)
Κατεύθυνση προς κέντρο παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς περιφέρεια
Εθνάρχου Μακαρίου (Περιστέρι) 1,27 Γούναρη-Λ.Κηφισού
Κατεύθυνση προς κέντρο Γούναρη έως Λ.Κηφισού παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς περιφέρεια Λ.Κηφισού έως
Λ.Παν.Τσαλδάρη παράλληλης ροής
Σταδίου 0,60 Γ.Σταύρου-
Βουκουρεστίου
Κατεύθυνση προς κέντρο παράλληλης ροής
Πατησίων 5,70 Πανεπιστημίου-
Πλ.Κολιάτσου
Κατεύθυνση προς κέντρο Πλ.Κολιάτσου - οδό
Σατωβριάνδου παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς περιφέρεια Πανεπιστημίου -
Στουρνάρη αντίθετης ροής
Στουρνάρη-Πλ.Κολιάτσου παράλληλης ροής
Κυψέλης 1,00 Ευελπίδων - Πλ.Κυψέλης
Κατεύθυνση προς περιφέρεια αντίθετης ροής
Λένορμαν 2,18 Παλαμηδίου - Κρέοντος
Κατεύθυνση προς περιφέρεια από την οδό Παλαμηδίου
έως την οδό Τριπόλεως αντίθετης ροής
από την οδό Τριπόλεως
έως την οδό Κρέοντος παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς κέντρο από την οδό Κρέοντος
έως την οδό Παλαμηδίου παράλληλης ροής
Γούναρη (Πειραιάς) 0,26 Ελ. Βενιζέλου –
Τσαμαδού παράλληλης
ροής-ΕΛΛ στο
μέσο της οδού
Εθν Αντίστασης (Πειραιάς) 0,35 Λεωφ. Γεωργίου Α΄- (Ελ.
Βενιζέλου) πλ.
Ιπποδαμείας ΕΛΛ στο μέσο της
οδού
Πειραιώς 0,15 Μενάνδρου- Σωκράτους αντίθετης ροής
Σωκράτους 0,07 Αγ. Κωνσταντίνου –
Πειραιώς παράλληλης ροής
Ακτή Καλλιμασιώτη- Ακτή
Ποσειδώνος- Ακτή Μιαούλη (Πειραιά) 2,10
Ακτή Καλλιμασιώτη Δύο
Κατευθύνσεων σε όλο το μήκος παράλληλης ροής
Ακτή Μιαούλη -Δύο κατευθύνσεων σε όλο το μήκος παράλληλης ροής
Ακαδημίας 0,40 Βερανζέρου -
Ιπποκράτους παράλληλης ροής
Χαρ. Τρικούπη 1,10 Ναυαρίνουέως Ξιφίου παράλληλης ροής
Αθηνάς 0,11 πλ.Ομονοίας έως
Λυκούργου αντίθετης ροής
Λ.Ηρ. Πολυτεχνείου (Πειραιάς) 0,35 από Ελ.Βενιζέλου μέχρι
Β.Γεωργίου
κατεύθυνση προς Δημοτικό Θέατρο
Πειραιά παράλληλης ροής
Συγγρού 1,00 Ζίννη - Αθ. Διάκου
Κατεύθυνση προς κέντρο παράλληλης ροής
Λ. Αλεξάνδρας 4,50 Λ.Κηφισίας – Πατησίων
Κατεύθυνση προς περιφέρεια Μαυρομματαίων -
Σούτσου παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς κέντρο Εσλιν- Μαυρομματαίων παράλληλης ροής
Ιπποκράτους 1,40 Λ.Κατσώνη - Σόλωνος παράλληλης ροής
Μαυρομματαίων 0,20 Βασ. Ηρακλείου – Λ.
Αλεξάνδρας παράλληλης ροής
Βασ. Κωνσταντίνου 2,56 Βασ. Ολγας - ξεν. Χίλτον
Κατεύθυνση προς Κηφισιά παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς Φάληρο
Ακτή Ξαβερίου 2,42 Μ. Χατζηκυριάκου - Ακτή
Μιαούλη παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς κέντρο Πειραιά
Κατεύθυνση προς περιφ. Πειραιά
Λ.Δημοκρατίας (Αγ. Ανάργυροι) 1,50 Κύπρου έως Πλαστήρα
Κατεύθυνση προς κέντρο παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς περιφέρεια
Ερατοσθένους 0,40 Από Πλ.Πλαστήρα μέχρι
Βασ. Κωνσταντίνου -
(μονής κατεύθυνσης.) παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς κέντρο
Παπαδιαμαντοπούλου 0,70 Από Λ.Παπάγου μέχρι
Λ.Βασ. Σοφίας
(μονής κατεύθυνσης.) παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς κέντρο
Μεταμορφώσεως (Χαλάνδρι) 0,70 Από Δουκ. Πλακεντίας
μέχρι Ολύμπου αντίθετης ροής
Εθνάρχου Μακαρίου / Λ. Ποσειδώνος
(Δ. Φαλήρου / Δ. Μοσχάτου) 0,58 Πίνδου - Ζερβού παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς Πειραιά
Ακτή Κονδύλη (Δ.Πειραιά) 0,55 παράλληλης ροής
Κατεύθυνση προς κέντρο
Πειραιά Κατεύθυνση προς
περιφέρεια Πειραιά Ακτή Ηετιώνεια-
Π.Βλαχάκου
Αιτωλικού -Δερβενακίων
Ηπείρου (Δ. Αθηναίων) 0,33 Αχαρνών - Γ'
Σεπτεμβρίου παράλληλης ροής
Τσαμαδού (Δ.Πειραιά) 0,55 Εθν.Αντίστασης-
Γρ.Λαμπράκη λεωφορειόδρομος
Λ.Χατζηκυριακου
(Δ.Πειραιά)
κατεύθυνση προς οδό Θηβών 0,73 Κλεισόβης -Σαχτούρη αντίθετης ροής
Λ.Ηρ.Πολυτεχνείου
(Δ.Πειραιά)
κατεύθυνση προς οδό Θηβών 0,98 Σαχτούρη-Τσαμαδού αντίθετης ροής
ΙΙας Μεραρχίας
(Δ.Πειραιά)
κατεύθυνση προς Ακτή Μιαούλη 0,26 Ηρ.Πολυτεχνείου-Ακτή
Μιαούλη αντίθετης ροής
Ιερά Οδός (Δ.Αιγάλεω) 0,60 Λ.Κηφισού-Θηβών παράλληλης ροής
κατεύθυνση προς
Χαιδάρι κατεύθυνση
προς Αθήνα από Φιλαδελφείας ως
Χρ.Σμύρνης από
Θηβών έως
Φιλιππουπόλεως

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

says who? όλα αυτά;;;
κι ας προσθέσω κι εγώ τη φαντασία μου στην κουβέντα...
1. ας υποθέσουμε πως τα ΜΜΜ αρχίζουν και τρέχουν και τρέχουν ανενόχλητα στην περιβόητη λωρίδα τους...ωραία!
συνεπαγόμεναι νουθεσίαι
α. ΠΕΖΟΙ! μην τολμήσετε να διαβείτε δρόμο έξω από διαβάσεις, εδώ έχουν υπάρξει φορές που σας φάγανε λάχανο όντας πάνω στα πεζοδρόμια από χάσιμο ελέγχου του οχήματος...
β. ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΑΞΙ κάντε την προσευχή σας κάθε είδους, δεν έχει σημασία, ένας είναι ο Θεός για όλους, θα εισακουστείτε...ειδικά άτομα ΑΜΕΑ, παππούδες και όλοι αυτοί που χαλάνε την τελειότητα της φύσης...μην πω για παιδάκια...αυτά ε ...
γ. ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ αν ως τώρα είχατε ένα καθρεφτάκι αριστερά να βάλετε (όπως εγώ) ένα και δεξιά, ειλικρινά σώζει ζωές, γιατί φανταστείτε να κινείστε στην μεσαιοδεξιά λωρίδα και να θέλει να βγει απ' τη δική του τρόλεϋ διπλού οχήματος...οι περί ου ο λόγος ανάβουν φλας και βγαίνουν πάραυτα κι όποιον πάρει ο χάρος...καμιά σχέση με τα σεμνά, ευγενικά και πειθαρχημένα μικρά λεωφορεία...

Εγώ πάντως ετοιμάζω ένα φουσκωτό πορτοφόλι με πρόστιμα σε δόσεις, γιατί εγώ τη λωρίδα μου δεν θα την αφήσω μακάρι να μου κατασχέσουν τη Ροζαλία μου και μετά θα κάνω απεργία πείνας και μετά θα μας γράψουν οι διεθνείς εφημερίδες πώς στη χώρα που έχει κάνει τόσο σάλο με την "οικονομική της κρίση" κι ενώ κυκλοφορούν στο υπερδιπλάσιο οι τζιπάρες ως και στα στενά της γραφικής Πλάκας (ναι το έζησα κι αυτό κι ανέβηκα με το ποδήλατο στο κάτισχνο πεζοδρόμιο), ΠΩΣ λέγω θα πληρώσει πρόστιμα μια ταπεινή ποδηλάτισσα, θα γίνει τρελός ντόρος και τότε θα ελευθερωθούμε...είμαι έτοιμη να θυσιαστώ για να ελευθερωθούμε...ακόμα και να πληρώσω με τη σύνταξή μου τη δόση των χρωστούμενων είμαι...

και μετά ξύπνησα και τα όνειρα βγαίνουν ως το μεσημέρι όταν φυσάει γερός βοριάς όπως σήμερα...
περαστικά μας με τους εφιάλτες!!!

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Εγω πάντως, όσο κι αν έψαξα, ΠΟΥΘΕΝΑ δεν βρήκα την είδηση του λαου-λαου.
Βρήκα μόνο αυτην εδώ http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=114569464
που στο κατω κατω μερος της αναφερει και την φυλάξη των λεωφορειολωρίδων

Quote:
το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη θα παρέχει συγκεκριμένο αριθμό δυνάμεων της Τροχαίας για την αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, με στόχο φυσικά την απρόσκοπτη κυκλοφορία των λεωφορείων στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας.

και που ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ!
Δεν αναφερει πουθενα ότι απαγορεύει τους ποδηλάτες, αναφερει την αστυνόμευση και την απρόσκοπτη κυκλοφορία των ΜΜΜ. Διαφωνεί κανείς με αυτά? Εκτός κι αν υπάρχει κάποια άλλη είδηση που βεβαια ο λάου λάου "ξεχασε" παλι να αναφερει την πηγη... εγω όσο κι αν εψαξα δεν την βρηκα.

ΥΓ: Στο δευτερο ποστ που κάνει αναφέρει καθαρά πως επιτρέπονται τα δίκυκλα. Δίκυκλα δεν είναι και τα ποδήλατα?

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Επιπλέον μπορείτε να πάτε σον ΟΑΣΑ και να διαβάσετε ποιοι είναι χρήστες των Αποκλειστικών Λωρίδων Λεωφορείων (ΑΛΛ)
http://www.oasa.gr/content.php?id=leofstripes

Quote:
Χρήστες ΑΛΛ

Στις αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων παράλληλης ροής επιτρέπεται η κίνηση, η στάση και απαγορεύεται η στάθμευση των : α. Δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ) β. Ιδιωτικών μέσων μαζικής μεταφοράς (τουριστικά λεωφορεία, σχολικά, κλπ) γ. Δικύκλων δ. Οχημάτων άμεσης ανάγκης (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομικά, κλπ) ενώ, Απαγορεύετα η κίνηση και η στάση κάθε άλλου οχήματος (Ε.Ι.Χ., ΤΑΧΙ, ημιφορτηγών ή φορτηγών).
Στις ειδικές λωρίδες αντίθετης ροής απαγορεύεται η κίνηση των δικύκλων (με εξαίρεση την οδό Κυψέλης).Επιτρέπεται η χρήση των τμημάτων AΛΛ από την λοιπή κυκλοφορία πριν από τις δεξιές στροφές εξόδου ή τις εισόδους σε παρόδιους χώρους κλπ και όπου υπάρχει κατάλληλη οριζόντια (διακεκομμένη κίτρινη γραμμή) και κατακόρυφη σήμανση.

Άρα λοιπον ΜΟΝΟ στους αντιθετης ροής λεωφορειόδρομους απαγορεύεται η κινηση δικύκλων κι αυτό επειδή είναι στενοι και δεν μπορεί να γίνει προσπέραση και νομίζω είναι κατανοητό από όλους (άλλωστε είναι και λιγοι).

Τελειώνοντας, όσοι αναδημοσιεύουν καλό είναι να βάζουν και την ΠΗΓΗ...

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Τι ισχύει;
Γιατί το δικυκλα δεν αντικατοπτρίζει τα ποδήλατα γι'αυτό και εστάλη επιστολη που ζητάει την πιλοτική χρήση αυτών από ποδήλατα
https://www.podilates.gr/forum/draseis-stohoi/epistoli-pros-oasa-gia-tis...
Αθήνα 15-9-2013
Προς κ. Αλέξανδρο Δελούκα,
Πρόεδρο του Οργανισμού Αστικών
Συγκοινωνιών Αθήνας
Μετσόβου 15,
106 82 Αθήνα
Θέμα: Υλοποίηση πιλοτικής χρήσης των
λεωφορειολωρίδων από τα ποδήλατα
Στην συνάντηση που είχαμε μαζί σας τον
περασμένο 15/2/13 συζητήσαμε διεξοδικά
το θέμα της χρήσης των
λεωφορειολωρίδων από τα ποδήλατα.
Θεωρήσατε ότι είναι αναγκαία και μια
δεύτερη πιλοτική περίοδος, επειδή η
πρώτη δεν ήταν σε φάση τυπικού
κυκλοφοριακού φόρτου.

Ή μιλάμε πάλι για αυτογκόλ,ποιοί είναι αυτοί που ανώνυμα κάτω από την ομπρελλα Ποδηλατ-ισς-ες αναιρούν κάτι που ισχύει και μας το παρουσιάζουν ως απαγορευτικό;

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Επειδή παίζεις ξανά το παιχνίδι του "κατηγορώ τον άλλο" σου θυμίζω τι έγραψες εσύ:

1η αναρτηση

Laou Laou wrote:

Ποδήλατα,ταξί και φορτηγά αποτελούν τους μόνιμους παραβάτες του μέτρου και αναμένονται αυστηρές ποινές που θα ξεκινούν από τσουχτερα χρηματικά ποσά και θα φθάνουν έως και την κατάσχεση του οχήματος του παραβάτη.

2η αναρτηση

Laou Laou wrote:

Στις αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων
παράλληλης ροής επιτρέπεται η κίνηση, η στάση και
απαγορεύεται η στάθμευση των : α. Δημοσίων μέσων
μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ) β.
Ιδιωτικών μέσων μαζικής μεταφοράς (τουριστικά
λεωφορεία, σχολικά, κλπ) γ. Δικύκλων δ. Οχημάτων
άμεσης ανάγκης (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά,
αστυνομικά, κλπ) ενώ, Απαγορεύεται η κίνηση και η
στάση κάθε άλλου οχήματος (Ε.Ι.Χ., ΤΑΧΙ,
Ποδηλάτων ή Φορτηγών
). Στις ειδικές λωρίδες
αντίθετης ροής απαγορεύεται η κίνηση των
δικύκλων (με εξαίρεση την οδό
Κυψέλης).

Όπως σου έδειξα στον ΟΑΣΑ δεν αναφέρει πως τα ποδήλατα απαγορεύονται.
http://www.oasa.gr/content.php?id=leofstripes
Κάτσε να το ξαναδιαβάσουμε μαζί:

Quote:
Απαγορεύετα η κίνηση και η στάση κάθε άλλου οχήματος (Ε.Ι.Χ., ΤΑΧΙ, ημιφορτηγών ή φορτηγών).

Κοίτα ρε κατι πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο του ιντερνετ! Για πότε γίναμε ημιφορτηγά και χαμπάρι δεν πήραμε... Και για να σοβαρευτούμε, δώσε τις πηγές σου γιατί είμαι σίγουρος πως αποκλείεται* να πρόσθεσες εσύ τη λέξη ποδήλατο.

* καικαλά

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Η Αστική Ποδηλασία είμαστε εμείς οι ίδιοι όταν καβαλάμε τα ποδήλατά μας στην πόλη.
...
Ο καθένας από μας, είναι φορέας του μυνήματος της Βιώσιμης Κινητικότητας, της Οικολογικότερης Μετακίνησης, της Ανεξαρτησίας από καύσιμα και της Ελευθερίας από τέλη, από πανάκριβα σέρβις και ανταλλακτικά αλλά και της Απαλλαγής της πόλης από την χημική ρύπανση και την ηχορύπανση. Θα πρόσθετα μάλιστα και την οπτική ρύπανση: όταν η πόλη είναι χωρίς αυτοκίνητα είναι πολύ πιο όμορφη!
...
Όποια απόφαση και να παρθει, αν δεν είμαστε εμείς κάτω στους δρόμους να γεμίζουμε της Λ/λωρίδες, δεν έχει νόημα τίποτα.
Και να σου πω και κάτι; Αμα δεν πάμε από τις ΛΛ, από που θα πάμε δηλαδή; Από την μεσαία λωρίδα;
...
Από κει και πέρα το μόνο πράγμα που μας κάνει Ποδηλάτ-ισσ-ες είναι το ποδήλατό μας, την στιγμή που το χρησιμοποιούμε για Αστική μετακίνηση και για όσο είμαστε επάνω του.
Δεν είναι καμιά ομπρέλα.
Αν δεν καβαλάμε το ποδηλατάκι μας, καμιά ομπρέλα δεν μας σώζει.
...
Από κει και πέραχρειάζεται και μια πλατφόρμα φορέων όπως αυτό το Φόρουμ, για να μπορεί να υπάρχει κάποιου είδους μεσολάβηση, ανταλλαγή ιδεών, διεκδίκηση, διαμαρτυρία, διατύπωση προτάσεων ή εκπροσώπιση.
Τι άλλο θα μπορούσε να γίνει;

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

ο Laou-Laou έχει πετύχει ένα πράγμα...να μας κάνει να του απαντάμε σοβαρά...ειλικρινά διανοείται κανείς να είχε αποφασιστεί όλο αυτό το κατεβατό που μας αράδιασε και να μην ξέραμε τίποτα και ο "φωτισμένος" να ήρθε όχι μόνο να μας το πει, αλλά και να μας κατακεραυνώσει για μια φορά ακόμα για την ανηθικότητά μας;

Laou-Laou, υπάρχεις;

Laou-Laou έχουμε και μια ζωή να ζήσουμε...απ' το να σφουγγαρίζουμε τους εμετούς σου...

αλλά μια φράση αλήθεια είναι μαγική ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ

Laou-Laou μήπως να πας να ζήσεις λίγο, γιατί όλο αυτό με το να ΣΚΑΡΩΝΕΙΣ ιστορίες εμένα μου κάνει ας μην πω τη λέξη ...

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Χρήσιμα Συμπεράσματα
Από την πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου των ΑΛΛ τα δικυκλα επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε αυτές,τότε οι 4-5 γνωστοί-άγνωστοι(και καλά ποδηλάτες)αποφασίζουν πως πρέπει να δουν τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ,χειραψίες-φωτογραφίες-γνωριμίες και εκατέρωθεν επιστολές και δελτία τύπου.
Ο λόγος;
Προσωπικές φιλοδοξίες;
Και καλά εκπροσωπούμε τους ποδηλάτες;

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Όταν πρωτοέγιναν οι ποδηλατολωρίδες, αντί για τα "μάτια γάτας" είχαν κάτι διαχωριστικά σταθερά και υπερυψωμένα περιπου 10 εκατοστα υψος κ πλάτος και δεν επιτρεπόταν κανένα όχημα περαν των λεωφορείων. Είχαν γίνει τότε πολλές κινήσεις διεκδίκησης και πορείες από τους μηχανόβιους της εποχής γιατί υπήρχαν πολλά ατυχήματα μια και οι μηχανές στριμώχνονταν τότε ανάμεσα και πολλές φορές πέφταν. Φίλος τότε είχε ατύχημα ακριβώς έτσι. Κατόπιν μπηκαν τα "μάτια γάτας" , ο ΚΟΚ άλλαξε κι επιτράπηκε στα δίκυκλα γενικά (το σήμα έδειχνε μοτοσυκλέτα) αλλά προφανώς, την εποχή εκείνη ποδήλατα δεν κυκλοφορύσαν στο δρόμο πολλά, παρόλο που ο νομοθέτης έκλεινε πονηρά το μάτι.

Με το "μπουμ" του ποδηλάτου υπήρχε μια ανοχή όλων γιατί είναι αδιανόητο να αφήνεις τις μηχανές και να μην αφήνεις τα ποδήλατα. Από τη φύση του και την ταχύτητά του το ποδήλατο διεκδικεί την δεξιά πλευρά του δρόμου. Δεν υπήρξε περίπτωση που τροχονόμος να έβγαλε έξω απο το λεωφορειοδρομο ποδήλατα. Αυτό ανέλαβαν να το κάνουν οι άλλοι βλαμμένοι αυτού του τόπου. Γιατί εκτός απο ποδηλάτες βλαμμένους, έχουμε και βλαμμένους οδηγούς λεωφορείων, βλαμμενους οδηγους ταξι, βλαμμενους μηχανόβιους (τυχερέ λάου λάου, δεν θα νιώσεις ποτέ μοναξιά).

Κι εδώ έρχεται το ποδηλατικό κίνημα που θέλησε -και ορθά- να επισημοποιήσει, όχι απλά την κίνηση στις λεωφορειολωρίδες, αλλά την διεκδίκηση της ίδιας της ύπαρξης του ποδηλάτου στο οδόστρωμα μέσω της νομιμοποίησής της, μιας και η συμπεριφορά των υπολοίπων χρηστών έβλεπαν το ποδήλατο σαν κάτι "ξένο" που δεν είχε θέση στο δρόμο και που π.χ. θα "καθυστερούσε" ένα λεωφορείο γεμάτο με επιβάτες. Μερικά από τα περιστατικά μπορείς να τα διαβάσεις στο λινκ του 2013 που εσύ παρέθεσες. Καλύτερα όμως να διαβάσεις προσεκτικά το σύνδεσμο εδώ όπου φαίνεται καθαρά η θέση των ποδηλατών:

Quote:
Την Παρασκευή 15/2 έγινε η συνάντηση μελών της συνέλευσης με τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ για το θέμα της κίνησης των ποδηλάτων στις Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων (ΑΛΛ). Παρών ήταν και ο Θάνος Βλαστός, συγκοινωνιολόγος του ΕΜΠ.
Εκφράσαμε τη θέση ότι η είσοδός μας στις ΑΛΛ πρέπει να νομιμοποιηθεί διότι δεν έχουμε εναλλακτική. Οι ποδηλάτες πηγαίνουν στη δεξιά λωρίδα, είτε υπάρχει λεωφορειολωρίδα είτε όχι, καθώς είναι η πλέον ασφαλής θέση στο δρόμο.
Ο Θ. Βλαστός τόνισε και το συμβολικό χαρακτήρα του αιτήματός μας ως μήνυμα της πολιτείας ότι ενδιαφέρεται για την προώθηση του ποδηλάτου.
Από μεριά τους μας ενημέρωσαν για την πιλοτική "είσοδο" των ποδηλάτων στις ΑΛΛ το καλοκαίρι του 2011 όπου διαπίστωσαν πως τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν εμποδίζονταν από τα ποδήλατα. Ωστόσο είναι ακόμα επιφυλακτικοί να δώσουν το πράσινο φως και θέλουν να κάνουν δεύτερη πιλοτική περίοδο το χειμώνα ή την άνοιξη και να τεκμηριώσουν την κατάσταση με περαιτέρω παρατηρήσεις στον δρόμο. Το πιλοτικό θα εφαρμοστεί στις ΑΛΛ του Δήμου Αθηναίων, ο οποίος είναι αρμόδιος για να δώσει την άδεια.

Πρόσφατη κίνηση πέρσυ όπου μπορείς να διαβάσεις στον σύνδεσμο τον στόχο για την εκμετάλλευση των λεωφορειολωρίδων προς όφελος του ποδηλάτου. Όλες αυτές οι κινήσεις, είτε αφορύν ποδηλατόδρομους, είτε λεωφορειόδρομους, είτε οτιδήποτε έχει να κάνει με την ελευθερία κίνησης του ποδηλάτου, έχουν σκοπό την ανάδειξη της εναλλακτικής μετακίνησης και την καθιέρωσή της στη συνείδηση του κόσμου σαν μια επιλογή που μπορεί να είναι και ασφαλής και όμορφη. Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει, ας διαθέσει από το χρόνο του κι ας μπει στις συνελεύσεις ή στους συλλόγους (έχω ακούσει μάλιστα πως όλοι "αυτοί" που συμμετέχουν συνήθως γίνονται διάσημοι και πλούσιοι και τρωνε χαβιάρια και σαμπάνιες στα σαλόνια όλη μέρα!).

Βέβαια υπάρχει και η άλλη οδός, το να είσαι αραχτός στη κοσμάρα σου και να φυτεύεις λέξεις στις αναδημοσιεύσεις γιατί μάλλον πιστεύεις πως έτσι θα ξεσηκώσεις τα ποδηλατοχαιβάνια ενάντια στους ποδηλατοδυνάστες τους κι όλα αυτά μέσα από την ησυχία του καναπέ σου αλλά να ξέρεις πως το μόνο σίγουρο είναι πως αυτή η φασαρία εκεί πάνω ψηλά δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ...

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Κάτι μου λέει πως κατεεις μόνο την μισή αλήθεια και αυτό μάλλον οφείλεται στο γεγονός πως στις φωτογραφίες δεν Εχω κανένα μούσατο.(αντιθέτως Εχω έναν μουστακια)
Για διάβασε λίγο
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να ξετυλιγουμε το κουβάρι της διαπλοκής.
Ενα χρόνο λοιπόν πριν μπει σε διαβούλευση το νέο ΡΣΑ κάποιοι αποφασίζουν να εγείρουν θέμα στον ΟΑΣΑ περί χρήσης των ΑΛΛ,τι σημαίνει αυτό;
50 χλμ ενός συνεκτικου δικτύου στις πιο κεντρικές αρτηρίες του οδικού άξονα μπαίνουν σε διαδικασία αμφισβήτησης από τους ίδιους άγνωστους-γνωστούς και τον γνωστοΧ που έχουν εκπονήσει ενα δίκτυο ποδηλατοδρόμων το οποίο διασχίζει και είναι επικεντρωμενο σε μη κεντρικούς δρόμους.
Ουά -ου.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Πάμε στα βασικά: φυτεψες λέξεις σε αναδημοσιεύσεις ΝΑΙ ή ΟΧΙ?
Μπορείς να το απαντήσεις μονολεκτικά?
Μπορείς να δωσεις την πηγη των δημοσιεύσεών σου ΝΑΙ ή ΟΧΙ?

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Πες την αλήθεια επιτρεπόταν ΝΑΙ ή Οχι από την αρχή της εφαρμογής του μέτρου η παρουσία δικύκλων στις ΑΛΛ;
Όπως σωστά μας παρεθεσες στην αρχή;
Επί της βάσης και της ουσίας θα μας πεις;ο αποπροσανατολισμός στο ξαναειπα δεν βοηθάει.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Γιατί το έκανες?

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Πιλοτική χρήση,ξέρεις τι σημαίνει;
Γιατί;
Αλλά ΕΣΥ δεν μπορείς να απαντήσεις για πιο ουσιαστικά θέματα μιας και η δικιά σου συμμετοχή περιορίζεται κυρίως στα του πληκτρολογιου; σωστά;
Ζητάμε κάτι που επιτρέπεται να κατοχυρωθεί μέσω σήμανσης ή μέσω πιλοτικης εφαρμογής;
Αυτός ο λογαριασμός ποδηλάτες ορφανός έμεινε;

aldro
Απών/απούσα

ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ!
Φύλαξη και των λεωφορειολωρίδων

Στα σκαριά βρίσκεται συνεργασία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη με τον Οργανισμό και για τη συστηματική φύλαξη των λεωφορειολωρίδων από την Τροχαία. Πρακτικά αναμένεται η υπογραφή μνημονίου συνεργασίας του υπουργείου με τον ΟΑΣΑ, σύμφωνα με το οποίο το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη θα παρέχει συγκεκριμένο αριθμό δυνάμεων της Τροχαίας για την αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, με στόχο φυσικά την απρόσκοπτη κυκλοφορία των λεωφορείων στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας.

Το μνημόνιο θα περιλαμβάνει αριθμητικούς στόχους, ενώ θα αξιολογούνται και τα αποτελέσματα τα οποία θα εξετάζονται σε μηνιαία βάση. Παρόμοια συνεργασία αναμένεται να ξεκινήσει μεταξύ ΟΑΣΑ και δημοτικής αστυνομίας της Αθήνας.

Με αυτό τον τρόπο, χωρίς ακόμη να έχει υπολογιστεί το ακριβές αντίτιμο που θα ξεχρεώνει το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη προς τον ΟΑΣΑ, θα καλυφθεί μέρος των οφειλών προς τον Οργανισμό, παρέχοντας ουσιαστικά υπηρεσίες για τις οποίες υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε ο Οργανισμός να καταβάλει αντίτιμο.

.........................................................................................................................................................
Προφανώς για τα υπόλοιπα έπαιξε χαρτοκοπτική

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Πάμε πάλι από την αρχή
Η λέξη δικυκλα αναφέρεται και στα ποδήλατα Ναι ή Οχι;
Εγώ μάλλον λέω πως Οχι γιατί τότε δεν θα χρειαζόταν το παρακάτω
Κυκλοφορία ποδηλάτων στις λεωφορειολωρίδες
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 8 Ιουνίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τα ποδήλατα θα μπορούν να κυκλοφορούν καθ’ όλη
τη διάρκεια της ημέρας στις λεωφορειολωρίδες
παράλληλης ροής με την κυκλοφορία, που
βρίσκονται εντός δακτυλίου, με απόφαση που
υπέγραψε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών,
Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.
Η ρύθμιση αυτή θα ισχύσει δοκιμαστικά από τις 20
Ιουνίου έως τις 18 Σεπτεμβρίου 2011, ώστε να
εκτιμηθεί η επίπτωσή της στη λειτουργία των
λωρίδων αποκλειστικής κυκλοφορίας Μέσων
Μαζικής Μεταφοράς.
Ο scrabler όμως λέει Ναι,πως η λέξη δικυκλα περιλαμβάνει και τα ποδήλατα.
Άλλος;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
ο Laou-Laou έχει πετύχει ένα πράγμα...να μας κάνει να του απαντάμε σοβαρά...ειλικρινά διανοείται κανείς να είχε αποφασιστεί όλο αυτό το κατεβατό που μας αράδιασε και να μην ξέραμε τίποτα και ο "φωτισμένος" να ήρθε όχι μόνο να μας το πει, αλλά και να μας κατακεραυνώσει για μια φορά ακόμα για την ανηθικότητά μας;
.....

Νομίζω ότι το λάθος είναι πλέον στη μεριά μας.
Είναι αυταπόδεικτο.
Είναι πασιφανές.
Πολλές φορές.
Και για ικανό αριθμό θεμάτων.
Τελικά, η Royal έκανε τον κόπο και έγραψε και φάτσα-φόρα την αλήθεια.

Οι υπόλοιποι γιατί συνεχίζετε να ασχολείστε?
Και ειδικά να αποδείξετε τι? Και σε ποιόν?
Όποιος έχει ασχοληθεί πραγματικά, έχει τρέξει, έχει συναντηθεί, έχει ποδηλατοπορίσει, έχει φωνάξει, έχει μοιράσει flyers, έχει οργανώσει πορείες και διαμαρτυρίες ΞΕΡΕΙ. Τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ ενεργά μέλη του φόρουμ ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΟΥΝ. Τα υπόλοιπα, λόγοτερο ενεργά μέλη του φόρουμ, έχουν παρακολουθήσει - τουλάχιστον από σχετικές αναρτήσεις εδώ - τι έχει γίνει.
Ένας δεν γουστάρει.
ε και?

ας πάμε παρακάτω, όλοι σίγουρα έχουμε σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε

aldro
Απών/απούσα

Σοκαριστική αποκάλυψη .Ο Laou Laou ανέβάζει ψευδείς ειδησεις .Laou Laou ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ .Πάμε πάλι .Ανεβάζεις στο site ψέμματα ; Λαοουουουου

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Εάν στην λέξη δικυκλα δεν περιλαμβάνονται τα ποδήλατα(το πιστεύω)πως γίνεται να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα Ολα όσα Εχω παραθέσει στην αρχή;

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

ο Laou-Laou μας αποκαλύπτεται εξαιρετικά μελετηρός...εμείς πάλι καθόλου!
ευχαριστούμε που μας ανοίγει τα μάτια...

να φτιαχτεί ένα νήμα που να ονομάζεται ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ για να ξέρουμε που οδεύουμε...

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Γεια σας,
Μόλις γύρισα στην Αθήνα μπορείτε να μου πείτε αν μπορώ να χρησιμοποιώ νόμιμα τις λεωφορειολωριδες του Οασα;
Ρωτάω γιατί τελευταία φορά που ήμουνα Αθήνα θυμάμαι πως επιτρεπόταν(Αύγουστος 2011).

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Άστο καλύτερα.
Είναι για δίκυκλα εκεί.
Δεν είναι για ποδήλατα.
Θα σε γράψουνε.


Προφανώς βρε άνθρωπε και μπορείς!
Τι σε απασχολεί και σένα πια τόσο πολύ;
...
Δε μου λες;
Τώρα σοβαρά τα λες όλα αυτά;

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Είμαι λίγο φοβιτσιαρης και διαβάζοντας το παρακάτω κατάλαβα το αντίθετο

Την Παρασκευή 15/2 έγινε η συνάντηση μελών
της συνέλευσης με τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ
για το θέμα της κίνησης των ποδηλάτων στις
Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων (ΑΛΛ).
Παρών ήταν και ο Θάνος Βλαστός,
συγκοινωνιολόγος του ΕΜΠ.
Εκφράσαμε τη θέση ότι η είσοδός μας στις
ΑΛΛ πρέπει να νομιμοποιηθεί διότι δεν
έχουμε εναλλακτική. Οι ποδηλάτες
πηγαίνουν στη δεξιά λωρίδα, είτε υπάρχει
λεωφορειολωρίδα είτε όχι, καθώς είναι η
πλέον ασφαλής θέση στο δρόμο.
Ο Θ. Βλαστός τόνισε και το συμβολικό
χαρακτήρα του αιτήματός μας ως μήνυμα της
πολιτείας ότι ενδιαφέρεται για την προώθηση
του ποδηλάτου.
Από μεριά τους μας ενημέρωσαν για την
πιλοτική "είσοδο" των ποδηλάτων στις ΑΛΛ το
καλοκαίρι του 2011 όπου διαπίστωσαν πως
τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν
εμποδίζονταν από τα ποδήλατα . Ωστόσο
είναι ακόμα επιφυλακτικοί να δώσουν το
πράσινο φως και θέλουν να κάνουν δεύτερη
πιλοτική περίοδο το χειμώνα ή την άνοιξη και
να τεκμηριώσουν την κατάσταση με περαιτέρω
παρατηρήσεις στον δρόμο. Το πιλοτικό θα
εφαρμοστεί στις ΑΛΛ του Δήμου Αθηναίων, ο
οποίος είναι αρμόδιος για να δώσει την άδεια.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Tι "λίγο φοβιτσιάρης"?
Kλασομπανιέρας θες να πεις!

Ainastros
Απών/απούσα

πριν τρία χρόνια όσοι κυκλοφορούσαμε είμασταν παράνομοι...

αφού ο λάου-λάου είναι ψεύτης..κανας που γνωρίζει θα μας πει? ... έστω διαπλεκόμενος συγκοινωνιολόγος ή ποδηλατοπαιδόφιλος..

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Λοιπόοοον*: Το θέμα των λεωφορειολ. είναι κάπως μπλεγμένο διότι δεν διευκρινίζεται ούτε στον ΚΟΚ ούτε στον κανονισμό του ΟΑΣΑ ξεκάθαρα τι γίνεται με τα ποδήλατα.
Στον μεν κανονισμό του ΟΑΣΑ λέει περι δικύκλων χωρίς να διευκρινίζει αν συγκαταλέγονται στα δίκυκλα μόνο τα μηχανοκίνητα ή όχι (ενώ αλλού στον ΚΟΚ πχ υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός). Στον δε ΚΟΚ γράφει (θα παραθέσω το άρθρο αργότερα αν έχω χρόνο ) οτι στις λωρίδες που παραχωρούνται σε ορισμένα οχήματα δεν επιτρέπεται η χρήση από άλλα οχηματα. Σε ερώτηση κάποιων ποδηλατών προς τον ΟΑΣΑ τι ισχύει σε περίπτωση πχ.ατυχήματος ποδηλάτη σε λεωφορειολωρίδα , η απάντηση ήταν οτι τα ποδήλατα δεν επιτρέπονται διότι παρακωλύουν την κυκλοφορία των λεωφορείων σε τόσο στενή λωρίδα και η λέξη "δίκυκλο" αναφέρεται ρητά σε μηχανοκίνητο, οπως άλλωστε τονίζεται και στην ταμπέλα του ΟΑΣΑ στην λωρίδα, κλπ κλπ.
Κατόπιν συζήτησης και ας πούμε "πίεσης" αποφασισε ο ΟΑΣΑ να κάνει έρευνα πιλοτικής χρήσης ποδηλάτων στις ΛΛ (μη χαμογελάτε...έτσι επέμεναν) και επειδή οταν τέλειωσε η "έρευνα" τα αποτελέσματά της ήταν μάλλον χωρίς νόημα, θεώρησαν οτι θα πρέπει να κάνουν μια δεύτερη πιο σωστή... δεν γνωρίζω τι απέγινε όμως.. Στο εντωμεταξύ έχουν πειστεί οτι η φυσική και η πιο ασφαλής μας θέση είναι στο δεξί τμήμα του δρόμου, έχει δεν έχει ΛΛ, και ετσι άτυπα τη χρησιμοποιούμε. Το βασικό όμως αίτημα να έχουμε κάποια γραπτή εγγύηση της μη απαγόρευσης των ποδηλάτων στα ΛΛ μένει σε εκκρεμότητα.

*Σημ. Τα 29 παραπάνω σχόλια τα διάβασα πολύ φευγαλέα μόνο για να πάρω μια ιδέα της συζήτησης οπότε ελπίζω να μην είμαι οφ τοπικ...

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

...να απαγορευτεί η κυκλοφορία στο φόρουμ του λάου λάου, γιατι πρώτον: κοπιοπαστάρει αμάσητες ειδήσεις ή "ειδήσεις" προκαλώντας αδικαιολόγητη ανησυχία. Δεύτερον, γιατι γράφει καθέτως, θορυβεί και τελικά καταλαμβάνει πολύτιμο χώρο και χρόνο, και τρίτον γιατι δεν είναι δυνατό να πιστέψουμε κάποιον που πιστεύει όλους τους δημοσιογράφους, με ό,τι σαβούρα κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο(βλέπε ανάρτηση με εκείνο το έκτρωμα "το πιό παλιό ποδήλατο στην Ελλάδα", ένα βαμένο "στρατιωτικό" όπως ένας άσχετος "συλλέκτης" καμωνόταν πως είχε στη κατοχή του. Δηλαδή κορόϊδευε τον εαυτό του πρώτα
ο "ιστορικός"
Με τη λογική σκεφτόμενοι, αναφέρει η δημοσίευση: "φύλαξη και των λεωφορειολωρίδων απο τη Τροχαία"....Εύλογα ερωτήματα: το καί, πού κολλάει?! φυλάσσονται όλα δηλαδή, άρα θα φυλάσσονται πλέον καί οι λεωφορειολωρίδες?! ή μήπως η Τροχαία κάνει τη δουλειά της, οπότε πλέον θα φυλάσσει καί τις Λεωφορειολωρίδες?! είναι αστεία πράγματα αυτά, γιατι η χώρα είναι ξέφραγο αμπέλι.
Το κάθε βλαμένο βάζει τα πόδια του πάνω στα καθίσματα του λεωφορείου, καινούρια βαγόνια τα βρωμίζουνε χωρίς λόγο, παιδεία μηδέν, βάνδαλοι παντού και ένας λάου λάου θα μας πειράξει τελικά?
ή μήπως είναι λύση η αστυνόμευση του μετρό (καί?!) απο αστυνομικούς?!

contact