Καλησπέρα και καλή χρονιά,
Μια απορία που είχα πάντοτε εφόσον αυτοί οι λεωφόροι έχουν 3 λωρίδες ίσως και παραπάνω σε σημεία και υπάρχουν παράδρομοι δεν μπορούν αυτοί να γίνουν δρόμοι 30 χλμ/ωρα βαμμένοι και συνύπαρξης τουλάχιστον όπως υπάρχε σε άλλες πόλεις ;
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrradstra%C3%9Fe(link is external)
Όχι μόνο ποδήλατα αλλά μαζί και τα δύο.
Πόσο δύσκολο είναι αυτό;
Βάψιμο και όριο άντε ίσως και φανάρι για ποδήλατα με διαγράμμιση στα φανάρια.
Στη Λ.Βουλιαγμένης μέτρησα τους παράδρομους
Απο Αγ. Δημητριο προς Βουλιαγμενη 56,8% έχει παράδρομο και το αντίστροφο από Βουλιαγμενη προς Αγ. Δημήτριο το 70% έχει παράδρομο.
Σε ποιον ανήκει ο δρόμος αν είναι όριο μεταξύ δύο δήμων;
Αξιολόγηση:
(1 ψήφος)
Χρόνια Πολλά σε όλους, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα καβάλα στα ποδήλατά μας....
Το πρόβλημα με τους παραδρόμους στην Αθήνα είναι ότι όλοι βρίσκονται σε κακά χάλια. Καλύτερα να το παίρνω στα χέρια και να το κουβαλάω, παρά να ποδηλατώ σε τέτοιο χάλια οδόστρωμα. Η Βουλιαγμένης και η Συγγρού, αλλά και όσους παραδρόμους θυμάμαι, είναι πιο κακοτράχαλοι και από τα μονοπάτια του Υμηττού. Και φυσικά, κάθε φορά που έχουν είσοδο-έξοδο πρέπει να κοιτάς τριγύρω και πίσω σαν μανιακός, για να γλιτώσεις από τους βιαστικούς που μπαίνουν-βγαίνουν.
Προτιμώ το δεξί 1/3 της δεξιάς λωρίδας, παρέα με τα τρόλευ, τα λεοφορεία, και όσους ΩΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΟΥΤΩΣ ή ΆΛΛΩΣ....
Το να βαφτίσεις μια λωρίδα και να την βάψεις, στο Ελλάντα δεν κάνει ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ. Εδώ έχουμε πλήρως σημασμένες λεοφορειολωρίδες και κανείς δεν δίνει σημασία. Καθημερινά κινούμε σε αυτές, ΩΣ ΩΦΕΙΛΩ ως ποδηλάτης, και μαζί μου έχω ένα κάρο ΙΧ και ταξί και μηχανάκια και πούλμαν και όλους τους οδηγούς του κόσμου.... Και περνάμε και από τροχονόμους και όλα καλά, κανείς δεν κάνει τίποτα.
Εντωμεταξυ τωρα που το λες εβλεπα την κατασταση στο Χαλανδρι τις προαλλες, εχει ξεκινησει ο Δημος (και πολυ καλως) ασφαλτοστρωσεις σε ολα τα δρομακια, ειδικα προς Τουφα, Δουκισσης Πλακεντιας και αυτες τις περιοχες. Ε ειδα μια χαρακτηριστικη εικονα, ο δρομος χαλι κανονικοτατα και απο διπλα ο ποδηλατοδρομος (ο οποιος σημειωτεον ειναι απο τους πολυ καλους της Αθηνας, στον δρομο, χωρισμενος με νησιδα και οχι στο πεζοδρομιο κτλ) ενα μαυρο χαλι ολο λακουβες, διαλυμενος και με την επιστρωση να εχει φαγωθει εντελως. Αν σαν ποδηλατης λοιπον πρεπει να περασω απο αυτον τον δρομο η θα παω κανονικα απο τον εξαιρετικο νεο δρομο αλλα παρανομα (συμφωνα με τον ΚΟΚ) η θα πρεπει να κανω downhill στον ποδηλατοδρομο με το extra challenge του να κανω ζιγκ-ζαγκ αναμεσα σε πεταμενα κλαδια, καδους, πεζους κτλ. Ε απλα θα αποφυγω τον δρομο και θα παω απο παραλληλο...
Οπότε τι κάνουμε ;
Εγώ δεν έχω πάει σε πρωτεύουσα χώρας στην Ευρώπησ ίσως κάτι Βουδαπέστη αν και δεν θυμάμαι με λεωφόρους 4 λωρίδες ή 3 ΚΑΙ παράδρομο και να μην υπάρχει λωρίδα ποδηλάτου.
Δεν το έχω δει και στις χώρες του νότου.
Τέτοια χλίδα για το ΙΧ με 4 λωρίδες και παράδρομους μόνο στην Αθήνα.
Αν γινόταν επανασχεδιασμός και ενοποίηση παράδρομου και δρόμου για να παραχωρηθεί λωρίδα ;
της Λ.Βουλιαγμενης με λίγες παρεμβάσεις γίνεται ωραίος ποδηλατόδρομος:
https://www.youtube.com/watch?v=qutKOiXXwUM(link is external)
https://www.youtube.com/watch?v=b6Eq1cBC_aM(link is external)
της Λ.Βουλιαγμενης με λίγες παρεμβάσεις γίνεται ωραίος ποδηλατόδρομος:
https://www.youtube.com/watch?v=qutKOiXXwUM(link is external)
https://www.youtube.com/watch?v=b6Eq1cBC_aM(link is external)