http://noi-italia2012en.istat.it/fileadmin/user_upload/allegati/S13I05G0...
Θάνατοι σε αυτοκινητιστικά ανά 1εκ. κατοίκους
Countries Values
Greece 113,2
Romania 110,8
Bulgaria 102,9
Poland 102,3
Latvia 97,4
Lithuania 91,3
Portugal 79,4
Belgium 77,5
Czech Republic 76,2
Cyprus 74,7
Hungary 73,9
Italy 67,6
Slovenia 67,4
Austria 65,8
Slovakia 65,0
Luxembourg 63,1
France 61,5
Estonia 58,2
Spain 53,6
Finland 50,3
Denmark 47,8
Ireland 47,4
Germany 44,6
Netherlands 38,5
Malta 36,1
United Kingdom 31,2
Sweden 28,4
EU 27 62,0
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
που είναι και τα τελευταία επίσημα. Αν και στο ΣΟΣΤΕ
υπάρχει κριτική για το αν καταγράφονται όλοι οι θάνατοι.
Φέτος πιθανόν και να έχουμε χάσει την πρωτιά λόγω μεγάλης πτώσης στη χρήση του ΙΧ λόγω κρίσης (-30% αναφέρουν τα δημοσιεύματα). Κάτι που ενισχύει την άποψή μας ότι όσο λιγότερο αυτοκίνητο τόσο το καλύτερο. Η επίσημη άποψη αντίθετα περιορίζεται στη δημιουργία νέων ή στη βελτίωση υπαρχόντων οδικών έργων (γιατί αυτά έχουν φράγκα). Για περιορισμό του ΙΧ ούτε κουβέντα!
Δεν διάβασα την κριτική αλλά γενικά η σύμβαση είναι να θεωρείται κάποιος νεκρός από ατύχημα αν πεθάνει μέχρι και ένα μήνα μετά το ατύχημα. Στην Ελλάδα δε νομίζω ότι κανένας ασχολείται να κάνει κάτι τέτοιο, να τσεκάρει δηλαδή τι έγινε δηλαδή μετά την μεταφορά του στο νοσοκομείο, άντε ίσως και για κανένα δύο 24ώρα μέχρι δηλαδή να τελειώσει το γραφειοκρατικό της δήλωσης του ατυχήματος, απόδειξη ότι πέρσι ή πρόπερσι είχαν δημοσιεύσει τα στατιστικά θανάτου της χρονιάς πριν καν τα μέσα Γενάρη...
Φαντάσου δηλαδή με πραγματικά στατιστικά που θα ήμασταν...
Θα πρέπει να βγάλουμε αφίσα "Στον 1 άλλοι 4 δώρο στο Χάρο", τι χουβαρντάς λαός που είμαστε. μιας και αυτή είναι η αναλογία μας με τους καλύτερους 1:5.
Και μην ξεχνάμε ότι αρκετοί από τους καλύτερους είναι χώρες που έχουν τον μισό χρόνο χιόνια ή όλο σχεδόν το χρόνο βρεγμένους δρόμους, φαντάσου να οδηγούσαμε εδώ υπό αυτές τις συνθήκες, δεν θα είχε μείνει ρουθούνι.
Υ.Γ: Το ξέρα ότι κάποια πρωτιά έπρεπε να είχαμε στην Ευρώπη, δεν μπορεί...