Απερίγραπτο συμβάν με οδηγό Τρόλει

27 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
gavos
Απών/απούσα

Έχω ξαναγράψει για διάφορα περιστατικά που μου έχουν συμβεί με συνειδητή υπαιτιότητα οδηγών λεωφορείων. Σήμερα ανεβαίνοντας τη Σταδίου και ενώ κινούμουνα εντός λεωφορειολωρίδας λίγο δεξιότερα από τη μέση της, περίπου στις 15:20 ένα τρόλει με προσπέρασε με ταχύτητα και με χτύπησε δυνατά από πίσω στον αριστερό μου ώμο χωρίς ευτυχώς να πέσω. Το τρόλει σταμάτησε λίγα δεκάδες μέτρα παραπάνω στη στάση της Κλαυθμώνος. Οπλισμένος με υπομονή ετοιμάζομαι για την ακόλουθη συζήτηση στο τζάμι του οδηγού του τρόλει:

-Δεν με είδες;
-Τα ποδήλατα είναι για το πεζοδρόμιο.
-Τα ποδήλατα είναι κανονικά οχήματα, δηλαδή για το δρόμο.
-Όταν βγάλεις άδεια κυκλοφορίας και πινακίδα έλα να μου το πεις.
-Δηλαδή άμα δεν έχω χαρτιά, με πατάς;
-Αν με γράφεις εσύ, σε γράφω κι εγώ.

Έπειτα από αυτό έκλεισε το τζάμι. Λίγο πιο πάνω με εμένα πάλι μπροστά επανέλαβε το ίδιο σενάριο σε πιο light έκδοση (καθάρισα τα μισά παράθυρα του τρόλει με τον αριστερό μου ώμο).

Η γραμμή του τρόλει είναι η 15 και η πινακίδα του ήταν η 7049.

Μου έχουν τύχει πολλά σκηνικά με λεωφορεία και οι κατόπιν συζητήσεις με τους οδηγούς τους ήταν με πολύ νεύρο. Πρώτη φορά όμως ένιωσα ότι μιλάω με "δολοφόνο" εν ψυχρώ.

Νιώθω ότι με πνίγει το δίκιο γιατί δεν ξέρω τι να κάνω που να επιφέρει κάποιο αποτέλεσμα. Θέλω να δράσουμε μαζικά αν συμφωνείτε. Δε θέλω να στείλω άλλη μία επιστολή-καταγγελία που δε θα μου απαντήσουν (το έχω κάνει παλιότερα). Δε θέλω να λάβω μία απάντηση σαν και αυτή που έλαβε η wheelofortune αν θυμάμαι καλά. Δε μου αρκεί. Δεν αρκεί γενικά.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
terminator
Εικόνα terminator
Απών/απούσα

Οι πιο πολλοι οδηγοί-δημόσιοι υπάλληλοι ΜΜΜ δεν έχουν την παιδεία που χρειάζεται για να κυκλοφορούν στους δρόμους.
Το ίδιο και χειρότερα οι οδηγοί ταξί-φορτηγών κλπ.
Γενικά ο Έλληνας είναι ότι νάναι σε όλα (δες τους πολιτικούς, που τους ψηφίζουμε,γιά να καταλάβεις).
Οτι και να κανεις-κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.
Πρόσεχε στον δρόμο και καλύτερα μακριά απο λεωφορειόδρομους...

alepouda
Εικόνα alepouda
Απών/απούσα

περα απο οτιδηποτε αλλο που θα μπορούσε να γινει
καλό θα ήταν να σταλεί και μια επιστολή διαμαρτυρίας-καταγγελίας του περιστατικού στον ΗΛΠΑΠ και στο Υπ. Συγκοινωνιών

ειναι καλο που εχεις κρατήσει το νουμερο του τρολευ

gavos
Απών/απούσα

terminator wrote:
Οτι και να κανεις-κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.
Πρόσεχε στον δρόμο και καλύτερα μακριά απο λεωφορειόδρομους...

Συγγνώμη αλλά δε συμμερίζομαι την απαισιοδοξία σου. Έχουμε δύναμη που μπορούμε να ασκήσουμε.

Από λεωφορειόδρομο δε γίνεται να μη περνάω. Επιπλέον θεωρώ την επέκταση και την περιφρούρησή τους επιβεβλημένη στα πλαίσια της προώθησης των ΜΜΜ.

Λεωφορεία και ποδήλατα οφείλουν και μπορούν να συνυπάρξουν στη μεταβατική περίοδο μέχρι να πλημμυρίσει η πόλη με ποδήλατα. Στο 90% του χρόνου ένα ποδήλατο δεν είναι πιο αργό από ένα λεωφορείο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Έχει να κάνει με τον οδηγό, την ώρα και τη στιγμή, και με την δική σου στάση.
Καταλαβαίνεις σε μια 6ωρη / 8ωρη βάρδια οδηγού ΜΜΜ τι βλέπει και τι ακούει στην Αθήνα... οπότε τα νεύρα κρόσσια.... τον δικαιολογώ κατά ένα 15%....

Φυσικά καλά έκανες και του είπες αυτά που του είπες.

Ίσως να έπρεπε να προσθέσεις ότι ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ έχεις κάθε δικαίωμα να κινείσαι στο δρόμο. Εκείνος ως επαγγελματίας οδηγός ΩΦΕΙΛΕΙ να ξέρει καλά τον ΚΟΚ, καλύτερα από όλους.

Την επόμενη φορά ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ θα θυμηθεί τα λόγια σου.

Αλλά αν τον αντιμετωπίσεις με άσχημο τρόπο και φωνές, ο επόμενος ποδηλάτης θα πάθει χειρότερα..... και είμαστε λίγοι και μετρημένοι οι άτιμοι...

gavos
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Έχει να κάνει με τον οδηγό, την ώρα και τη στιγμή, και με την δική σου στάση.
Καταλαβαίνεις σε μια 6ωρη / 8ωρη βάρδια οδηγού ΜΜΜ τι βλέπει και τι ακούει στην Αθήνα... οπότε τα νεύρα κρόσσια.... τον δικαιολογώ κατά ένα 15%....

Ίσως να έπρεπε να προσθέσεις ότι ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ έχεις κάθε δικαίωμα να κινείσαι στο δρόμο. Εκείνος ως επαγγελματίας οδηγός ΩΦΕΙΛΕΙ να ξέρει καλά τον ΚΟΚ, καλύτερα από όλους.

Την επόμενη φορά ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ θα θυμηθεί τα λόγια σου.

Αλλά αν τον αντιμετωπίσεις με άσχημο τρόπο και φωνές, ο επόμενος ποδηλάτης θα πάθει χειρότερα..... και είμαστε λίγοι και μετρημένοι οι άτιμοι...


Εγώ δεν τον δικαιολογώ καθόλου. Για μένα ο επαγγελματίας οδηγός πρέπει να έχει ισχυρότερη αναισθησία στα νεύρα του δρόμου, αλλιώς πρόκειται για επικίνδυνο άνθρωπο.

Συμφωνώ ότι δεν είναι συχνές αυτές οι περιπτώσεις. Θα προσθέσω ότι αυτό μας έλειπε να ήταν και συχνές.

Όσον αφορά τον ΚΟΚ δεν είχε κανένα νόημα να συνεχίσω να προσπαθώ να τον πείσω μέσω λογικής. Όταν δεν καταλαβαίνεις ότι πεζοδρόμιο="δρόμος για πεζούς" σημαίνει ότι η λέξη ΚΟΚ σου μυρίζει ζαχαροπλαστείο.

Τον αντιμετώπισα με απόλυτο σεβασμό παρόλο που αδιαφόρησε για τη σωματική μου ακεραιότητα. Και δε συμφωνώ ότι είμαστε λίγοι και μετρημένοι. Είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι.

alepouda
Εικόνα alepouda
Απών/απούσα

Τυπικά
μεχρι αυτη τη στιγμή που μιλάμε
στις λεωφορειολωρίδες επιτρέπονται Λεωφορεία, Τρόλευ και μηχανές
αλλα δεν προβλέπονται τα ποδήλατα.
Στην πραγματικότητα μαλλον προκειται περισσότερο για παράβλεψη μιας που τα ποδήλατα ήταν σπάνιο φαινόμενο μεχρι πρόσφατα
Για να ανατραπεί αυτό το παράλογο - αν θυμαστε - εστειλε τον Νοέμβριο μια επιστολή στο υπουργείο, ο ΘΑΝΟΣ ΒΛΑΣΤΟΣ
(ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ E.Μ.Π. Συγκοινωνιολόγος-Πολεοδόμος)
http://podilates.gr/?q=node/12807

εκτοτε δεν εχω ακούσει κάτι σχετικό
μπορεί να πνίγονται στη δουλειά εκει στο υπουργείο
εντωμεταξύ όμως εμεις κυκλοφορούμε και κινδυνεύουμε
απο τη βλακεία και απο την ελλιπή νομοθεσία.
Καιρός να το ανακινησουμε λίγο νομίζω

terminator
Εικόνα terminator
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Ίσως να έπρεπε να προσθέσεις ότι ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ έχεις κάθε δικαίωμα να κινείσαι στο δρόμο. Εκείνος ως επαγγελματίας οδηγός ΩΦΕΙΛΕΙ να ξέρει καλά τον ΚΟΚ, καλύτερα από όλους.

.


Στους λεωφορειόδρομους επιτρέπεται η κίνηση μόνο στα λεωφορεία και στα οχήματα έκτακτης ανάγκης.
Αρα νομικά είμαστε παράνομοι....

gavos
Απών/απούσα

alepouda wrote:
Τυπικά
μεχρι αυτη τη στιγμή που μιλάμε
στις λεωφορειολωρίδες επιτρέπονται Λεωφορεία, Τρόλευ και μηχανές
αλλα δεν προβλέπονται τα ποδήλατα.
Στην πραγματικότητα μαλλον προκειται περισσότερο για παράβλεψη μιας που τα ποδήλατα ήταν σπάνιο φαινόμενο μεχρι πρόσφατα
Για να ανατραπεί αυτό το παράλογο - αν θυμαστε - εστειλε τον Νοέμβριο μια επιστολή στο υπουργείο, ο ΘΑΝΟΣ ΒΛΑΣΤΟΣ
(ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ E.Μ.Π. Συγκοινωνιολόγος-Πολεοδόμος)
http://podilates.gr/?q=node/12807

εκτοτε δεν εχω ακούσει κάτι σχετικό
μπορεί να πνίγονται στη δουλειά εκει στο υπουργείο
εντωμεταξύ όμως εμεις κυκλοφορούμε και κινδυνεύουμε
απο τη βλακεία και απο την ελλιπή νομοθεσία.
Καιρός να το ανακινησουμε λίγο νομίζω


Τί μπορούμε να κάνουμε; Για κάποιο λόγο μου έρχεται ο Αμυράς στο μυαλό. Με τον Βλαστό πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε μήπως και του απαντήσανε;

alepouda
Εικόνα alepouda
Απών/απούσα

με τον Βλαστο λογικά ειναι σε επαφή οι εδω, οι ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ και οι ΦτΠ. Αν υπήρχε απάντηση θα ειχε αναρτηθει.

O Αμυράς ειναι καλή ιδέα, αν και δεν ξερω κατα πόσο εχει ο Δημος αρμοδιότητα για τις συγκοινωνίες. Θα ψαξω μηπως εχει twitter ή facebook για να εχουμε αμεση επικοινωνία.

Στην πραγματικότητα το θεμα ειναι απλό, δεν θα τους κοστιζε τίποτα να 'βαλουν' και επίσημα τα ποδήλατα στις λεωφορειολωρίδες, ούτε θα τους κόστιζε να τρίξουν τα δόντια στους οδηγούς για να μας σέβονται περισσότερο.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

gavos wrote:
Έχω ξαναγράψει για διάφορα περιστατικά που μου έχουν συμβεί με συνειδητή υπαιτιότητα οδηγών λεωφορείων. Σήμερα ανεβαίνοντας τη Σταδίου και ενώ κινούμουνα εντός λεωφορειολωρίδας λίγο δεξιότερα από τη μέση της, περίπου στις 15:20 ένα τρόλει με προσπέρασε με ταχύτητα και με χτύπησε δυνατά από πίσω στον αριστερό μου ώμο χωρίς ευτυχώς να πέσω. Το τρόλει σταμάτησε λίγα δεκάδες μέτρα παραπάνω στη στάση της Κλαυθμώνος. Οπλισμένος με υπομονή ετοιμάζομαι για την ακόλουθη συζήτηση στο τζάμι του οδηγού του τρόλει:

-Δεν με είδες;
-Τα ποδήλατα είναι για το πεζοδρόμιο.
-Τα ποδήλατα είναι κανονικά οχήματα, δηλαδή για το δρόμο.
-Όταν βγάλεις άδεια κυκλοφορίας και πινακίδα έλα να μου το πεις.
-Δηλαδή άμα δεν έχω χαρτιά, με πατάς;
-Αν με γράφεις εσύ, σε γράφω κι εγώ.

Έπειτα από αυτό έκλεισε το τζάμι. Λίγο πιο πάνω με εμένα πάλι μπροστά επανέλαβε το ίδιο σενάριο σε πιο light έκδοση (καθάρισα τα μισά παράθυρα του τρόλει με τον αριστερό μου ώμο).

Η γραμμή του τρόλει είναι η 15 και η πινακίδα του ήταν η 7049.

Μου έχουν τύχει πολλά σκηνικά με λεωφορεία και οι κατόπιν συζητήσεις με τους οδηγούς τους ήταν με πολύ νεύρο. Πρώτη φορά όμως ένιωσα ότι μιλάω με "δολοφόνο" εν ψυχρώ.

Νιώθω ότι με πνίγει το δίκιο γιατί δεν ξέρω τι να κάνω που να επιφέρει κάποιο αποτέλεσμα. Θέλω να δράσουμε μαζικά αν συμφωνείτε. Δε θέλω να στείλω άλλη μία επιστολή-καταγγελία που δε θα μου απαντήσουν (το έχω κάνει παλιότερα). Δε θέλω να λάβω μία απάντηση σαν και αυτή που έλαβε η wheelofortune αν θυμάμαι καλά. Δε μου αρκεί. Δεν αρκεί γενικά.

Εγώ τελικά εκτός από τον ΟΑΣΑ, που δημοσίευσα εδώ, πήρα απάντηση μετά και από την ΕΘΕΛ που ήταν η πιο αρμόδια. Μου ζήτησαν να κάνω καταγγελία με τα στοιχεία που εσύ έχεις κι εγώ όμως δεν ήμουνα αρκετά ψύχραιμη για να καταγράψω (άσε που δεν κουβαλούσα χαρτί και μολύβι). Εσύ που έχεις τα στοιχεία, είμαι σίγουρη, ότι θα έχεις κάποιου είδους σοβαρή απάντηση. Να στείλεις μήνυμα. Πρέπει να καταγράφονται τα περιστατικά για να ξεκαθαρίζονται και οι σχέσεις. Κι εγώ αν δεν με παρακινούσαν συνποδηλάτες δεν θα το έκανα. Εγώ έκατσα κι έφτιαξα και σκίτσα για να τους δώσω να καταλάβουν το χειρισμό. Σ'εσένα που υπήρξε και χτύπημα δεν το συζητάω. Έχεις όλα τα δίκια. Κι επειδή πηγαίνω από Σταδίου συχνότατα, ναι, όλοι έχουν την τάση να σε εξαφανίσουν, όπως και στην Κηφισίας και σε όλους τους δρόμους με πυκνή κίνηση. Όχι και να σε χτυπάει του στυλ είσαι αόρατος και δυό φορές και έχοντας πλήρη επίγνωση του τι κάνει!!! Αυτό με το "ποδήλατα μόνο στο πεζοδρόμιο", μου το πέταξε ένας πρόσφατα στην Κεφαλληνίας και Πανεπιστημίου. Και το άλλο περί πινακίδας μου το πέταξε άλλος επίσης στη Μάρνη. Μάλιστα μου είπε ότι είμαι και παράνομη. Αυτός με μηχανάκι παρακαλώ. Γενικώς στη συνείδηση των πολλών υπάρχει ένα στοιχείο γραφικότητας ή τεράστιας ενόχλησης για το ποδήλατο και τον ποδηλάτη κι εννοώ φυσικά κι όσους στέκονται πίσω μας σε κεντρικούς δρόμους. Φυσικά απ'το να σε προσπερνάει κανείς σε απόσταση αναπνοής με 100 ως το να σε χτυπάει κι όλας υπάρχει τεράστια διαφορά. Πολλοί λίγοι έχουν συνείδηση της ουσιαστικής δυναμικής της αστικής ποδηλασίας, άρα και του σεβασμού που χρειάζεται. Αυτό ισχύει κι ανάμεσά σ'εμάς τους ίδιους δυστυχώς.΄Όσο περισσότεροι κινούμαστε παντού τόσο θα διαπαιδαγωγούμαστε κι εμείς κι αυτοί στη συνύπαρξη. Η δική μας ψύχραιμη και άμεση συμπεριφορά όμως είναι που θα καθορίζει πάντα τα πράγματα. Εμείς όντας αδύναμοι στα μάτια τους και δυνατοί στα δικά μας, μπορούμε και πρέπει να έχουμε τη μεγαλοψυχία που αυτοί δεν έχουν.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Καλησπέρα,

έχεις την συμπάθεια μου και την ευχή να μή σου ξαναγίνει κάτι τέτοιο!!

gavos wrote:

Λεωφορεία και ποδήλατα οφείλουν και μπορούν να συνυπάρξουν στη μεταβατική περίοδο μέχρι να πλημμυρίσει η πόλη με ποδήλατα. Στο 90% του χρόνου ένα ποδήλατο δεν είναι πιο αργό από ένα λεωφορείο.

Ακριβώς· ώστε να ξεκινήσει το λεωφορείο, περνάμε 60 με 80 μέτρα. Πότε θα το παραδεχτούν επίσημα επί τέλους;;;

Καλή ποδηλασία με γιά και χαρά

gavos
Απών/απούσα

Μπορείς να μου δώσεις email για να τους στείλω; Και επίσης πως αντιμετωπίσανε τη θέση σου αν και βάσει νόμου είμαστε παράνομοι στις λεωφορειολωρίδες;

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

[quote=gavos]Μπορείς να μου δώσεις email για να τους στείλω; Και επίσης πως αντιμετωπίσανε τη θέση σου αν και βάσει νόμου είμαστε παράνομοι στις λεωφορειολωρίδες;[/quote

Μου συνέβη να χάσω την αλληλογραφία μαζί τους, γιατί την κρατούσα σε ένα νέτμπουκ που "κάηκε" ο σκληρός του δίσκος. Πάντως το μέηλ το είχα βρει μπαίνοντας στο site του ΟΑΣΑ. Ομολογώ, ότι τους απηύθυνα το λόγo, ωσάν να μην ήμουν παράνομη και ωσάν να είχα το δικαίωμα της δεξιάς λωρίδας, που είναι παραμπιπτόντως και λεωφορειόδρομος. Από όσο ξέρω τα δίκυκλα κινούνται υποχρεωτικά δεξιά και δια της εις άτοπον απαγωγής, απ'όσο ξέρω υποχρεωτικά και στις λεωφορειολωρίδες . Μου απάντησαν στο ίδιο πνεύμα και κανείς δεν ανέφερε, ότι κινούμαι παράνομα στη λεωφορειολωρίδα. Πιστεύω, ότι πέρνει νερό το άρθρο περί λεωφορειόδρομων και δίκυκλων. Ίσως γι'αυτό δεν πολυασχολείται κανείς. Ήδη κινείται δίκυκλος κόσμος σ'αυτές. Πού να πάει δηλαδή. Το να μην πάει είναι μια κουβέντα. Να μου πει κάποιος που θέλει να ανέβει προς Κηφισίας από Πατησίων. Αν δεν πάει από Αλεξάνδρας τι τοίχο ανηφόρα πρέπει να καβαλήσει στου Γκύζη ή τον Λυκαβητό. Αυτά είναι κοινή λογική, για όποιον θέλει να κινείται μεγάλες αποστάσεις σε ώρες αιχμής και μη. Κι έπειτα η ευθεία είναι η συντομοτέρα πάσης άλλης διαδρομής. Κάποιος που κατεβαίνει από την Κυψέλη προς το Σύνταγμα. Πώς θα πάει αν όχι μέσω Σταδίου;

tabakiera
Απών/απούσα

εγώ την κυριακή μεσημέρι κατέβαινα την αλεξάνδρας, ΠΑΝΤΑ στη λεωφορειολωρίδα, σχετικά άδεια η λεωφόρος κ ένας ΙΧ κολλάει πίσω μου και κορνάρει. Τον γράφω, επιταχύνει και περνάει ξυστά δίπλα μου, βρίζοντας και ταρακουνώντας με με τον αέρα του. Μετά πρόσεξα ότι ήταν σε ένα χιλιοτρακαρισμένο αμάξι και φαινόταν υπό κάποιου είδους επήρεια.
συμπέρασμα: τί ήθελα και προκαλούσα την τύχη μου?
με τόσους ψυχάκηδες και εγκληματίες που κυκλοφορούν, είτε ΙΧ, είτε - ούτε στον εχθρό μου - ταξιτζήδες είτε ΜΜΜ, πάλι καλά που γυρνάμε σπίτια μας ζωντανοί!
καλή η διεκδίκηση, αλλά να επιβιώσουμε από αυτή, έ?
πάνω απ όλα η ασφάλειά μας παιδιά, άμα γίνει η μαμακία, άντε να ψάχνεις το δίκιο σου στο μπουρδελιστάν που ζούμε.

τώρα για τον τυχερό-άτυχο φίλο, εφόσον σε ακούμπησε και το ξανάκανε εν γνώσει του, ο τύπος είναι βαρειά άρρωστος και δεν πρέπει να κυκλοφορεί στους δρόμους. Η έγγραφη καταγγελία είναι το λιγότερο, αν ζούσαμε σε κανονικό κράτος θα έπρεπε να μπορούσες να τον πάς αυτόφωρο ή να κινηθείς νομικά.
αφού είμαστε μπουρδέλο-κράτος, τουλάχιστον ας καταγράφονται τέτοια περιστατικά και η απάντηση των αρμοδίων, ώστε να τεκμηριώνεται η επίσημη αδιαφορία και αναλγησία απέναντί μας, την οποία - ατεκμηρίωτη- με την πρώτη ευκαιρία θα αρνηθούν.

Elderly biker
Εικόνα Elderly biker
Απών/απούσα

Εμένα πάλι, μου φαίνεται λίγο περίεργη η υπόθεση...
Χωρίς να θέλω να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, η καθημερινή κυκλοφορία στο κέντρο και ανάμεσα στις λεωφορειολωρίδες μου δίνει το δικαίωμα να πω την άποψή μου.
Κατ' αρχήν, τα τελευταία χρόνια οι οδηγοί λεωφορείων μου έχουν φερθεί άψογα σαν ποδηλάτη που κυκλοφορεί δίπλα τους. Είτε τους προσπερνάω, είτε με προσπερνάνε, δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα...
Τα τρόλλεϋ έχουν και μια ιδιαιτερότητα σε ο,τι αφορά την οδήγησή τους αφού κινούνται σε νοητές γραμμές οι οποίες εξαρτώνται από την τροφοδότησή τους και δεν μπορούν να απομακρυνθούν πολύ απ' αυτές. Τα υπόλοιπα οχήματα του οδοστρώματος θα πρέπει να το γνωρίζουν αυτό και να προσέχουν.
Από την τελευταία φράση του οδηγού συμπεραίνω ότι θα πρέπει να ήσουν λίγο προκλητικός στην οδήγησή σου και από τα λεγόμενά σου βλέπω ότι σου έχουν συμβεί κατ' επανάληψη παρόμοια περιστατικά... Τυχαίο;;;
Επίσης, αφού έγινε ο,τι έγινε, εσύ πήγες πιο πάνω και επανέλαβες την ίδια συμπεριφορά η οποία δημιούργησε το περιστατικό, καθαρίζοντας τα μισά τζάμια του τρόλλεϋ... Ντε, και καλά, δηλαδή... το τρόλλεϋ να κάνει στην άκρη (που δεν έχει και πολλά περιθώρια) κι όχι εσύ... Μήπως το τράβηξες λιγάκι το σχοινί...;
Η φράση "αν με γράφεις εσύ, σε γράφω κι εγώ" δείχνει ότι προηγήθηκε το δικό σου "γράψιμο"...
Καμμιά φορά, όταν είμαστε προκατειλημμένοι με μια μερίδα οδηγών, δημιουργούμε χωρίς να το καταλάβουμε τις κατάλληλες συνθήκες οι οποίες τους εκθέτουν για να επιβεβαιώσουμε την άποψή μας γι αυτούς...
Αν όλα τα είδη των οχημάτων επιδείκνυαν αλληλοσεβασμό, όλοι θα κινούμασταν αρμονικά, όπως γίνεται στις περισσότερες "ποδηλατικές" ευρωπαϊκές πόλεις...
Λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει...

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Ό,τι λάθος κι αν έχει κάνει πάντως ο gavos, δεν δικαιολογεί να τον "ακουμπήσει" για να τον "συνετίσει". Αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα. Προσωπικά δεν τους προσπερνάω ποτέ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Τους αποφεύγω όσο μπορώ. Γίνονται όμως κι απρόβλεπτα τα πράγματα μερικές φορές. Ας πούμε μου έχει τύχει σπάνια βέβαια να έχω τσεκάρει τον καθρέφτη μου και να είμαι καθαρή πίσω και ξαφνικά, σε χρόνο μικρό, να νιώθω τον όγκο τους δίπλα μου full speed, ούτε καν να κόψουν ταχύτητα. Μούχει τύχει όμως κι άπειρες φορές κι αυτό τους οφείλω να το πω, να μου παραχωρούν χώρο με κίνηση της κεφαλής κι εγώ να τους ευχαριστώ με τον ίδιο τρόπο. Γι'αυτό έχει σημασία να το καταγγείλει ο gavos. Για να βρεθεί ένας κώδικας συμπεριφοράς μεταξύ μας. Ξέρετε όσο αχανής κι αν φαίνεται η πόλη μας, δεν είναι. Πόσοι οδηγοί κινούνται σε συγκεκριμένες διαδρομές; Δεν είναι άγνωστος ο κόσμος που κινείται στην Σταδίου ή την Πατησίων. Η κοινοποίηση ανάμεσα στα μέρη συμβάντων είναι μια βάση συζήτησης κι όχι απαραίτητα ένας τρόπος να καταδικάσεις κάποιον. Όμως στην περίπτωση του gavos o οδηγός είναι επικίνδυνος προς τον ποδηλάτη κι όχι ο ποδηλάτης προς τον οδηγό.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Φιλε gavos κι εμένα μ' όλο το συμπάθειο και χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω το γεγονός δεν μου κάθεται καλά και μου φαίνεται πως η περιγραφή σου δεν είναι καλή γι' αυτό και νομίζω πως εάν γράψεις μια τέτοια αναφορά μάλλον δεν πρόκειται να βρεις κανένα δίκαιο.

Φυσικά θεωρώ απαράδεκτο το "ακούμπημα" ή το "κλείσιμο" που αναφέρει κι η wheelofortune αλλά κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου, μου φαίνεται δύσκολο να σε χτυπήσει εν κινήσει ένα τρόλευ στον ώμο δυνατά κι εσύ να μην πέσεις. Κατ' αρχήν τα τρόλευ πάνε αργά και με δυο ορθοπεταλιές τους ξεφεύγεις, χωρίς να 'σαι ο Σλεκ. Αλλά άντε και σε πρόλαβε ο τύπος, πως στο καλό σε χτύπησε στον ώμο? Και μάλιστα επαναλήφθηκε το σκηνικό πάλι χωρίς να πέσεις? Είτε οι ώμοι σου είναι δυνατοί σαν του άτλαντα, είτε κάτι διαφορετικό θα συνέβη αλλά δεν φαίνεται στην περιγραφή σου.

Κάτι τελευταίο, η επιβίωση στο δρόμο (τουλάχιστον για την Αθήνα) δεν είναι θέμα "νόμου" αλλά αίσθηση της κυκλοφορίας. Είναι κάτι που το αποκτάς με τον καιρό αφήνοντας για λίγο το "νόμο" στην άκρη και αφουγκραζόμενος το δρόμο. Αυτό που λένε "να είσαι αόρατος", να "ρέεις μέσα της". Δεν είναι εύκολο να το αποκτήσεις αλλά αυτό υπάρχει γύρω σου και πρέπει να το μάθεις. Αλλιώς θα ψάχνεις το νόμο "μετά" κι αυτό συνήθως δεν είναι ευχάριστη ποδηλατοπεριπέτεια.

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

terminator wrote:
RockaRolla wrote:
Ίσως να έπρεπε να προσθέσεις ότι ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ έχεις κάθε δικαίωμα να κινείσαι στο δρόμο. Εκείνος ως επαγγελματίας οδηγός ΩΦΕΙΛΕΙ να ξέρει καλά τον ΚΟΚ, καλύτερα από όλους.

.


Στους λεωφορειόδρομους επιτρέπεται η κίνηση μόνο στα λεωφορεία και στα οχήματα έκτακτης ανάγκης.
Αρα νομικά είμαστε παράνομοι....

Η λεωφορειολωρίδα επιτρέπεται η κίνηση στις ώρες 7πμ-9μμ τις καθημερινές και 7πμ-3μμ το Σάββατο στα Λεωφορεία, μηχανές και τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης (για τα ποδήλατα δεν ξεκαθαρίζει κάτι ο ΚΟΚ) και τις υπόλοιπες ώρες επιτρέπεται σε όλα τα οχήματα(Μεγάλες πινακίδες διπλα στα πεζοδρόμια των λεωφορειολωρίδων που κανείς δεν διαβάζει).

ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ με μερικούς-μερικούς, είναι ότι ένας συνποδηλάτης μας μπαίνει εδώ και μας κάνει μια 'καταγγελία', μας λέει μια ιστορία δρόμου και εμείς αμέσως να πέσουμε να τον φάμε ότι έφταιγε αυτός...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.....στους οδηγούς μηχανοκίνητων!

gavos
Απών/απούσα

@kaos
Έχουν δίκιο τα παιδιά να αμφισβητούν την πραγματικότητα που παρουσιάζω. Μή γίνουμε κι εμείς σαν τις επαγγελματικές ομάδες που λειτουργούν σαν familia, όταν καλούνται να υπερασπιστούν μέλη τους που δε σέβονται τίποτα. Αφού το είπα όμως αυτό οφείλω να πω ότι με θλίβει και λίγο το γεγονός ότι πρέπει να αποδείξω το οτιδήποτε, όμως είναι και φυσιολογικό από την άλλη.

@ederly biker
Έχεις δίκιο ότι τα τρόλει δε μπορούν να απομακρυνθούν πολύ. Έχει προβλεφθεί όμως να έχουν την ελευθερία να κάνουν προσπέραση "ολόκληρη", και αυτό έλειπε με όλα τα διπλοπαρκαρισμένα στις λεωφορειλωρίδες, θα έπρεπε να είναι μονίμως ακινητοποιημένα. Αυτός είναι και ο λόγος που οι γραμμές του τρόλει δεν είναι ακριβώς στη μέση της λωρίδας, αλλά στα αριστερά της. Οπότε ένα τρόλει μπορεί να σε προσπεράσει ακόμη και αν είσαι τέρμα αριστερά στη λεωφορειολωρίδα. Δε μπορώ να σκεφτώ κάποιο λάθος μου σε αυτό το θέμα, εφόσον κινούμουν εντός λωρίδας και μάλιστα προς το δεξί μέρος της.
Λες ότι συμπαιρένεις από τις φράσεις του ότι ήμουν προκλητικός. Αν δέχεσαι τις φράσεις αυτές ως πραγματικές οφείλεις με την ίδια λογική να αντιμετωπίσεις όλη την περιγραφή μου. Γιατί αν πατήσεις μόνο σε αυτή τη φράση σκεπτόμενος να τη λέει ένας λογικός άνθρωπος τότε ναι έχεις δίκιο. Όμως αν τη βάλεις στο πλαίσιο του ότι η φράση "... σε γράφω κι εγώ" στην πράξη μεταφράστηκε με οδηγικό τραμπουκισμό τότε κατά τη γνώμη σου ένα μυαλό που πράττει με αυτό τον τρόπο, τί θεωρεί σαν πρόκληση; Ίσως απλά και μόνο ότι διατηρώ τη θέση μου στο δρόμο; Επιβουλεβόμενος τα στιγμιαία δεκάδες μέτρα αέρα που υπάρχουν μπροστά μου; Κι έπειτα να με παροτρύνει να πάω από το δρομάκι των πεζών επειδή δεν έχω πινακίδες; Με ένα τέτοιο μυαλό λοιπόν μπορώ να σκεφτώ 10 λόγους για τους οποίους αυτός ο οδηγός θα νιώθει γραμμένος με απόλυτα politically correct ποδηλατικές συμπεριφορές.
Και έπειτα δεν επανέλαβα καμία "συμπεριφορά" όπως λες. Συνέχισα να κάνω ποδήλατο στη λωρίδα. Δε χρειάζεται να κάνει στην άκρη κανένα τρόλει στην τελική (κι αν χρειαστεί είπαμε ότι μπορεί). Ακόμη και στην ανηφορική Σταδίου η μέση ταχύτητα του ποδηλάτου είναι υψηλότερη από του τρόλει. Αν σεβόταν ο οδηγός τους επιβάτες, την κατανάλωση, και την εντροπία του δικτύου θα μπορούσε να μείνει για λίγα δευτερόλεπτα πίσω μου, ή να προσπεράσει με ασφάλεια γιατί μπορεί όπως 100άδες άλλοι συνάδελφοι του με έχουν προσπεράσει με ασφάλεια.
Έχεις δίκιο για την αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Θεωρώ όμως ότι δεν έχει εφαρμογή στο περιστατικό. Μπορεί να κάνω κι εδώ λάθος βέβαια. Ευχαριστώ για τις συμβουλές περί αυτοκριτικής στιγμιαία ένιωσα ότι έγραψα τον πόνο μου σε forum ψυχολογίας. Με προβληματίζει που με έβγαλες τόσο εύκολα λάθος όμως, ίσως επειδή κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Κατά τη γνώμη σου ποιά είναι συμπεριφορά η δική μου που θα μπορούσε να δικαιολογήσει τέτοιου είδους συμπεριφορά από τον οδηγό;

@scrambler
Αρχικά νιώθω ότι έχω ήδη πλατιάσει, αλλά θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος. Ίσως αν δε μου είχε συμβεί να μη το πίστευα κι εγώ, δε σε κατηγορώ. Να πω ότι επειτα δεν είχα κανένα πόνο στον ώμο -το παραμικρό- οπότε υποθέτω ότι το "δυνατά" που είπα είχε να κάνει με τον αιφνιδιασμό καθώς η ταχύτητα του τρόλει ήταν μεγάλη και σε ένα θορυβώδη δρόμο όπως η σταδίου το τρόλει δεν το ακούς. Το χτύπημα όμως υπήρξε και με "έστριψε" προς τα κάγκελα της σταδίου που τη χωρίζουν από το πεζοδρόμιο. Μέχρι εδώ μπορώ να σε βοηθήσω, από εδώ και πέρα είτε θα με πιστέψεις είτε όχι.
Επιπλέον δε νιώθω να με κυνηγάνε τα οχήματα που έχω πίσω μου. Δεν κάνω προπόνηση με το ποδήλατο -στη δουλειά μου πάω- και ούτε ορθοπεταλιές με το σπαστό. Με ρούχα δουλειάς πεταλάρω γρήγορα μεν αλλά όχι τόσο δυνατά για να μην ιδρώνω πολύ. Και τελικά είπαμε ότι τη Σταδίου την έβγαλα πριν από το τρόλει αλλά αυτό είναι μέση ταχύτητα που θέλει μυαλό πίσω από το τιμόνι για να την αντιληφθείς. Ένας οδηγός που λιγουρεύεται τον στιγμιαίο αέρα μπροστά σου πόσο δύσκολο είναι να σε προσπεράσει; Εγώ πάντως σε κάθε περίπτωση δε νιώθω υποχρεωμένος να του "ξεφύγω". Είμαι λάθος σε αυτό;
Συμφωνώ μαζί σου για την αίσθηση της κίνησης. Όμως εκτός κι αν θεωρείς τα πάντα και για πάντα προβλέψιμα θεωρώ ότι ο νόμος είναι χρήσιμος ακόμα και γιαυτούς που την κατέχουν.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Υπάρχει πουθενά στον ΚΟΚ άρθρο ή στους δρόμους σηματοδότηση που να υποδηλώνει σαφή απαγόρευση κυκλοφορίας για τα ποδήλατα; Έχω δει περιορισμούς για φορτηγά και μεγάλα οχήματα. Όμως σε κανέναν δρόμο δεν το'χω δει για τα ποδήλατα. Και για τον ΚΟΚ ξέρω, ότι απαγορεύει μόνο στις εθνικές αρτηρίες. Κανονικά οπουδήποτε αλλού έχουμε το δικαίωμα να είμαστε. Μπορεί να μην υπάρχει σαφής θέση, αλλά άλλο τόσο δεν υπάρχει και σαφής απαγόρευση. Ακόμα και στην παραλιακή, που μας τρώνε τα πεζοδρόμια, για να είμαστε ασφαλείς, θα'πρεπε να μπορούμε να κινούμαστε. ΑΛΛΑ, ΟΜΩΣ, η πραγματικότητα άλλα τυρβάζει. Το Σάββατο, μεσημεράκι, στην παραλιακή, όπου ήτανε το γνωστό πήξιμο απ'άκρου εις άκρον, έγινε μια απίστευτη σύγκρουση μπροστά στα μάτια μας. Μεσαία λωρίδα, αυτοκίνητο Α είναι σταμάτημένο όπως όλα. Αυτοκίνητο Β πίσω του έξαφνα ξεκινάει και μπούούπ πέφτει πάνω στο Α. Τα χάσαμε όλοι. Δυστυχώς (και δεν είμαι εναντίον της χρήσης αυτοκινήτου, κατά πως συνηθίζεται) σε ορισμένους που έχουν αυτοκίνητα με κάποια ιπποδύναμη, που η χρήση της πρέπει να διακαιωθεί, γεννιέται φυσικά και συνεπακόλουθα η ψυχολογία του να δικαιώσουν τη χρήση τους, πάση θυσία και σε οιεσδήποτε συνθήκες. Σ' αυτή τη βάση γίνονται όσα γίνονται. Αλλιώς οι δεξιές λωρίδες παντού θα'πρεπε να είναι οι οάσεις από την παράνοια που δικαιωματικά μπορεί να λειτουργεί στις άλλες λωρίδες. Αντ'αυτού μονά ζυγά δικά τους. Δεν γίνεται να έρχεται κάποιος με 300 στη δεξιά λωρίδα κι όμως το κάνει, απλά γιατί έτσι θέλει. Εγώ θα ήθελα μια επισήμανση, όπως σε περιοχές με σχολεία για παράδειγμα, ότι "προσοχή εδώ κυκλοφορούν ποδήλατα" κι αυτό να ήταν παντού, ΜΕΧΡΙ, να γίνει συνείδηση η ύπαρξή μας.

Περί λεωφορείων τώρα. Οφείλουμε να σεβαστούμε τον δημόσιο ρόλο και το ρυθμό τους. Όμως πιστεύω ακράδαντα, ότι κανένα "λάθος" του ποδηλάτη δεν δικαιώνει αυτό που θα λέγαμε "τσαμπουκαλίδικη" κίνηση. Κίνηση δηλαδή που να επιβάλεται έμπρακτα κι επικίνδυνα το δίκαιο του ισχυρού. Προσωπικά δεν αρέσκομαι στη γενικολογία, ότι οι οδηγοί των ΜΜΜ είναι απρόσεκτοι και σιχαίνομαι τις γενικολογίες όταν μιλάμε για προσωπικά περιστατικά. Γι'αυτό και πείθομαι, ότι κάθε καταγγελία περίεργου περιστατικού θα έπρεπε να ενέχει το στοιχείο της ανταλλαγής εμπειρίας πρώτιστα και δευτερευόντως την πειθαρχική ή όποια άλλη αντιμετώπιση κι αυτό όπου χρειάζεται.

Το αν και πόσο μας τα είπε καλά ο gavos, εντάξει, δεν είμαστε εδώ το csi foresnics στον τόπο του εγκλήματος. Ας υποθέσουμε λοιπόν, οτι ο gavos δεν έκανε στην άκρη να περάσει το τρόλεϋ και παρέλειψε να μας το γράψει. Να ομολογήσει δηλαδή, ότι επέμενε να κινείται στη θέση του, που όπως γράφει ήταν ελαφρά δεξιά. Δυο ερωτήματα έχω. Πόσο στην άκρη μπορούσε να πάει στ'αλήθεια; Για Σταδίου μιλάμε, που αν δεν κρατήσει τη θέση του, η επιλογή είναι το ρείθρο. Μετά ίσως πρέπει να περιμένει κάμποσο για να την ανακτήσει και πιθανά κολλημένος στα κολωνάκια του Αβραμόπουλου. Οι άλλοι χρήστες όχι μόνο δεν είναι ευγενικοί να σου παραχωρήσουν θέση, αλλά μπορεί και να σε σκουπίσουν. Και δεύτερη ερώτηση, αυτή η "αμαρτία" του gavos δικαιώνει το τρόλεϋ να τον "ξυρίσει" εντελώς ;

Έγραψα την τελευταία παράγραφο χωρίς να έχω διαβάσει όσα γράφει σαν απάντηση ο gavos. Κι ό,τι έγραψα είναι από προσωπική μου εμπειρία. Εγώ πείθομαι από τα λεγόμενά του 100%.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

........ότι όταν ο συγκεκριμένος οδηγός έδινε για σήματα, δεν είχε εφευρεθεί το ποδήλατο.
Σε αντίθετη περίπτωση θα γνώριζε τα βασικά και δεν θα έλεγε ότι του ερχόταν στο κεφάλι εκείνη τη στιγμή για να δικαιολογήσει το Mr Jekyll που έκανε την εμφάνιση του στο προσκήνιο.
Από την άλλη, όταν κινούμαστε σε λεωφορειολωρίδες παραχωρούμε προτεραιότητα στα ΜΜΜ κάνοντας όσο πιο δεξιά το επιτρέπουν οι περιστάσεις για να διευκολύνουμε να περάσουν. Στη συνέχεια ξαναπάμε στη μέση για να μας βλέπουν.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

wheelofortune wrote:
Υπάρχει πουθενά στον ΚΟΚ άρθρο ή στους δρόμους σηματοδότηση που να υποδηλώνει σαφή απαγόρευση κυκλοφορίας για τα ποδήλατα;

Αχ... την ίδια απορία έχουμε οι περισσότεροι...

Έγινε σχετική ερώτηση στο αρμόδιο υπουργείο για να γνωμοδοτήσει το νομικό τμήμα του κι αναμένουμε... κι αναμέν... κι αν... κ...

Elderly biker wrote:
φράση "αν με γράφεις εσύ, σε γράφω κι εγώ" δείχνει ότι προηγήθηκε το δικό σου "γράψιμο"...

Οκ αλλά δεν διαβλέπεις μια εκδικητικότητα; από έναν επαγγελματία σωφέρ...

tabakiera wrote:
πρώτα απ όλα η ασφάλεια παίδες!

BITOFEVERYTHING
Απών/απούσα

στο παρακατω 'λινκ'-συνδεσμο θα βρειτε τον ΚΟΚ οπως αυτος ισχυει σημερα και οπως τροποποιειται καθε στιγμη
ελπιζω να ειναι η τελευταια φορα που ανεβαινει το παραπανω 'λινκ'-συνδεσμος
(η ατονη γραφη εχει να κανει με την αρχαιοελληνικη καταγωγη μου...'που θα πει θα την σπικαρω την αρχαιοελληνικη καποια μερα')

http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=249&id=&tid=249

σε οτι σφορα το ποιος ειναι υπευθυβος για οτι εχει συμβει παραπανω σας πληροφορω οτι εξεταζεται ανα περιπτωση οπου καθε περιπτωση προβλεπεται απο τον ανωτερω ΚΟΚ οπως ισχυει....
για οσους δεν καταλαβαν μπορει ο ΚΟΚ να αλλαξει χωρις κανεις να το ξερει...εννοω κανεις απο την 'πλεμπα'-'πληβειους'............

σε οτι αφορα την αδεια κυκλοφοριας, η υποχρεωση εφοδιασμου και αλλες λεπτομερειες αναφερονται στο ανωτερω

'ποιον να στησουμε στον τοιχο'............
οποιον ανα περιπτωση ειναι υπευθυνος συμφωνα με το ανωτερω επιπλεον της κειμενης νομοθεσιας......όπερ (καλο ε......) σημαινει ολη η ελληνικη και κοινοτικη νομοθεσια...............

ακουστε παιδακια (οποιοι τουλαχιστον νομιζουν οτι ειναι) ενημερωνεστε, δραστε, 'αυτοκριτικαρεστε' και θα εχουν αποτελεσμα τα οσα κατα καιρους ανακυπτουν.....

καλη τυχη.............

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Ένα που "χάσαμε" κατά τη γνώμη μου είναι το ότι ΥΠΟΧΡΕΩΝΌΜΑΣΤΕ να κινούμαστε ΜΟΝΟ σε ποδηλατόδρομους, όπου αυτοί υπάρχουν. Νάτη η γκετοποίηση. Και φανταστείτε τους ποδηλατόδρομους, που ήδη ξέρουμε πάνω στα πεζοδρόμια, εκεί που ήδη κατοικοεδρεύουν δάφνες και πικροδάφνες, δεντροστοιχίες με δασέα φυλλώματα ή κάδοι σκουπιδιών. Τα άλλα είναι φλου αρτιστίκ. Ή δεν θα τα σκαλίσουμε ή θα τα σκαλίσουμε για τα καλά. Εγώ λέω να μην τα σκαλίσουμε, αν δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε επ' ακριβώς αυτό που μας συμφέρει. Αφού δεν καταφέραμε αυτό με τους ποδηλατόδρομους φαντάσου τα άλλα...

VAkt
Εικόνα VAkt
Απών/απούσα

wheelofortune wrote:
Ένα που "χάσαμε" κατά τη γνώμη μου είναι το ότι ΥΠΟΧΡΕΩΝΌΜΑΣΤΕ να κινούμαστε ΜΟΝΟ σε ποδηλατόδρομους, όπου αυτοί υπάρχουν.

ώπα....αυτό το έχω χάσει....που ακριβώς είναι;

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

vakt wrote:
wheelofortune wrote:
Ένα που "χάσαμε" κατά τη γνώμη μου είναι το ότι ΥΠΟΧΡΕΩΝΌΜΑΣΤΕ να κινούμαστε ΜΟΝΟ σε ποδηλατόδρομους, όπου αυτοί υπάρχουν.

ώπα....αυτό το έχω χάσει....που ακριβώς είναι;

από το λίνκ που παρατίθεται από τον BITOFEVERYTHING, επιλέγεις το

ν. 2696/1999 (ΦΕΚ 57/Α΄), και βρίσκεις το σχετικό στην σ.900, άρθρο 40, παράγραφο 5.

contact