Γεια σας. Είχα ένα ατύχημα.Μου βγήκε ένας από STOP έπεσα στο φτερό του ,πέταξα στο καπό του και μετά στην άσφαλτο.Τα έξοδα περίθαλψης μου τα καλύπτει η ασφαλιστική του αλλά για το ποδήλατο μου παίζει παιχνίδια ο πραγματογνώμονας.
Το ποδήλατο έπεσε με τον μπροστινό τροχό στο φτερό του και το βούλιαξε όλο,αλλά έπεσε με τέτοιο τρόπο που δεν έχει γρατσουνιές και επίσης η μπροστά ζάντα δεν στράβωσε.Όμως τραντάχτηκε αρκετά.
Ο μηχανικός που το πήγα είπε ότι έχει στραβώσει ο σκελετός.Το θέμα είναι ότι δε φαίνεται πολύ και επίσης μου είπε ότι δεν μπορεί να το αποδείξει κάπως.Όμως ίδιος σκελετός δε βγαίνει ως ανταλλακτικό και ζήτησε από τον πραγματογνώμονα αποζημίωση για όλο το ποδήλατο.Ο πραγματογνώμονας δεν το δέχτηκε γιατί ο μηχανικός δεν μπορεί να του το αποδείξει.
Επίσης έχει κι άλλα προβλήματα (μικρά για άλλους ΜΕΓΑΛΑ για μένα) που δε φαίνονται με το μάτι πχ. έχει μικρά καινά στο λαιμό και τρίζει,τα πετάλια μερικές φορές κάνουν κάποιο θόρυβο, η μπροστινή ανάρτηση έχει μαλακώσει.Το ποδήλατο δεν είχε κλείσει ούτε χρόνο οπότε καταλαβαίνετε..
Ο πραγματογνώμονας δεν είδε τίποτα απ όλα αυτά και είπε ότι το ποδήλατο του φάνηκε τελείως καθαρό, δηλαδή δεν θα μου δώσει ούτε ΕΥΡΩ.
Μίλησα πάλι μαζί του και μου είπε θα πάει να το μετρήσει με μέτρο!! και να το συγκρίνει με άλλο ένα ίδιο καινούριο.
Πραγματικά είμαι σε απόγνωση γιατί βλέπω καθαρά ότι θέλει να αποφύγει την αποζημίωση.
Υπάρχει τρόπος να μετρήσω το ποδήλατο και να αποδεικνύεται αν είναι όντως στραβό?
Τι άλλο μπορώ να κάνω?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Να πας σε έναν ποδηλατά που να ξέρει τη δουλειά του, γιατι φυσικά και υπάρχει τρόπος να αποδείξεις οτι ένας σκελετός είναι στραβός.
Τα " μικρά κενά στο λαιμό και τρίζει" τι είναι;; Μήπως στράβωσε και εκεί τίποτα;;;
Fuck... Kala 3emperdemata file...
Σε πολύ γνωστό ποδηλατά πήγα αλλά τι να πω...
Τα τριξίματα γίνονται σε φρεναρίσματα όταν μετατοπίζεται το βάρος του σκελετού μπροστά.Δηλαδή παίζει ο άξονας του πιρουνιού μέσα στο λαιμό μπρος πίσω.
DOOM_NX όπως το πες καλά ξεμπερδέματα, αλλά δεν το βλέπω.
Και γιατι να μην αποδειξει ο πραγματογνωμονας οτι δεν επαθε απολυτως τιποτα?
Παρτον συνεχεια τηλεφωνο. Μην τον αφηνεις σε ησυχια. Μαθε και που μενει και τραβα χτυπα του και την πορτα. Πες του οτι θελεις την αποφαση της πραγματογνωμοσυνης και αν προκληθει ατυχημα λογω του στραβωματος - χτυπηματος του ποδηλατου θα κινηθεις εναντιον του δικαστικα.
Ο καλυτερος τροπος ειναι, θα σε αποζημιωσει για να απαλλαγει.
Ολοι οι πραγματωνομονες το ιδιο κανουν σε καθε οχημα (λες και τα λεφτα θα βγουν απο την τσεπη τους).
Στο θεμα του δικου σου σκελετου τωρα. Αν ειναι μονο σκελετος.
Σου ειπε ο ποδηλατας σου οτι ειναι στραβος. Αρα αφου στο λεει μπορει να σου δωσει και γραπτως την εκτιμηση του οτι ειναι στραβος. Μετα πρεπει ο πραγματωνομονας να αποδειξει οτι δεν ειναι ή να σε αποζημιωσει. Αν ο ποδηλατας σου δεν στο δινει γραπτως τοτε για εμενα σημαινει οτι λεμε οτι ειναι στραβος αλλα ουτε και ο ιδιος δεν το πιστευει πολυ.
Επισης μου φαινεται πολυ παραξενο που δεν εχεις προβλημα στο πιρουνι, ροδα και εχει στραβωσει ο σκελετος. Ειδικα το πιρουνι αν εχει στραβωσει ο σκελετος το θεωρω σιγουρο οτι εχει προβλημα.
Ρωτα καποιον πιο ειδικο (πχ τον δικο σου ασφαλιστη για το πως λειτουργει το συστημα, θα βρεις πολλα παραθυρα) (πχ μπορει να μπορεις να αποδειξεις οτι ο σκελετος εχει προβλημα στον λαιμο οποτε παλι πας για αλλαγη).
Παντως να ξερεις οτι για ολοκληρο ποδηλατο δεν θα αποζημοιωθεις. Στην καλυτερη περιπτωση θα σου αφαιρεσουν απο το καινουργιο ποδηλατο την αξια των υπολοιπων εξαρτηματων οποτε αν μιλαμε για νορμαλ κοστος ποδηλατου δεν προκειται να παρεις πανω απο 150-200 ευρω. (για ποδηλατο των 500-600)
Ζητάς ΕΠΙΜΟΝΑ να σου στείλει κάποιο "επίσημο έγγραφο" με σφραγίδες, λογότυπα, υπογραφές, ημερομηνίες ότι σύμφωνα με την γνώμη του ως ΕΙΔΙΚΟΥ και ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΩΝΑ, το ποδήλατο δεν έχει καμμία βλάβη και είναι απολύτως ασφαλές για την χρήση του.
Εξήγησέ του ότι σε περίπτωση που κάτι δεν είναι ΟΚ και συμβεί ατύχημα, και τραυματιστείς, μετά θα τρέχει....
Ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.
μου συνέβει κάτι ανάλογο με το αυτοκίνητο. Είχαμε διαφωνία με τη τογιότα για το αν έπρεπε να μου αλλάξουν τα αμορτισέρ(υπό εγγύηση). Αφού με διαβεβαίωσαν ότι τα αμορτισέρ μου δεν έχουν κανένα πρόβλημα, το αποδέχτηκα και ζήτησα να μου το διαβεβαιώσουν γραπτώς!
Εννοείται ότι μου τα άλλαξαν αμέσως!
Αποδέχεσαι λοιπόν την γνώμη του πραγματογνώμονα και του τη ζητάς γραπτώς και εμπεριστατομένα, όπως ακριβώς προτείνει και ό ροκαρόλα.
Και πιο συγκεκριμένα ότι το ποδήλατο αν έχει κάτι είναι πολύ μικρό, αλλά παρόλα αυτά ο ποδηλατάς θέλει να το βγάλει σκάρτο μια και τελικά σε αυτόν θα καταλήξουν τα λεφτά της αποζημίωσης. Οπότε σωστά σκέφτηκες να βρεις τρόπο να μετρήσεις τον σκελετό αν είναι σωστός ή όχι. Πώς δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι θα υπάρχει τρόπος.
Τώρα για το παίξιμο στο λαιμό δεν ξέρω, μα να έπαθε βλάβη εκεί από το τρακάρισμα αλλά να μη στράβωσε ο τροχός μου φαίνεται λίγο παράξενο. Μήπως τις βλάβες που λες τις είχε το ποδήλατό σου από πριν αλλά εσύ απλά δεν είχες δώσει σημασία;
Για να καταλάβεις πάντως πώς ακούγεται ότι δουλεύει το σύστημα με τις αποζημιώσεις, τουλάχιστον στα ατυχήματα μεταξύ αυτοκινήτων, υπάρχει έντονη η βρώμα πώς τα έχουν κάνει πλακάκια πραγματογνώμονες και συνεργεία και όλοι βγάζουν. Τα συνεργεία χρεώνουν ακριβά τις φτηνές επισκευές, και δίνουν το κατιτίς τους στον πραγματογνώμονα και είναι όλοι ευχαριστημένοι. Περνάει στο ντούκου, γιατί οι ασφαλιστικές δεν ασχολούνται με ποσά τον 300 και των 400 ευρώ, γιατί πολύ απλά έχουν να ασχοληθούν με ποσά των 300.000 και 400.000 ευρώ.
Μήπως ο πραγματογνώμονας περιμένει απλά το ποσοστό του από τον ποδηλατά;
Κάτι μου λέει πως ο πραγματωγνώμονας δεν θα αλλάξει γνώμη, αν δεν έχει ήδη κάνει την πραγματοσύνη και την έχει υποβάλει κιόλας. Αν δεις ότι δεν βγαίνει άκρη γρήγορα σε δικηγόρο γιατί δεν θα βγάζεις άκρη μετά.
Επίσης πήγαινε και σε άλλο μάστορα που να μπορεί να αποδείξει ότι το σκελετό είναι στραβό και να βγάλει αναλυτικά όλα τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν.
Σε παρόμοια περίπτωση που είχα αντιμετωπίσει με το αυτοκίνητο που δεν μου άλλαζαν 2 ζάντες αλουμινίου με την δικαιολογία ότι "ισιώνουν" και ήθελαν να βάλουν και την γνωστή "παλαιότητα" σε αμάξι 11 μηνών, έκανα αγωγή με όλα τα στοιχεία, μαζί και με κάτι έξοδα μετακίνησης λόγο ιατρικού προβλήματος. 4-5 μήνες πριν το δικαστήριο ξαναχτυπήσαμε την πόρτα της ασφαλιστικής και τα πήραμε όλα τα λεφτά. Βέβαια πληρώνεις κάτι και στα έξοδα της αγωγής αλλά δεν θα τους άφηνα έτσι. Άλλωστε και πάλι πιο κερδισμένος βγήκα. Η ασφαλιστική ήταν η Εθνική. Ούτε καμιά μικρή ούτε καμια τυχαία.
Η απόδειξη οτι είναι στραβός ο σκελετός δεν είναι και τίποτα το τόσο φοβερό για κάποιον που ξέρει τη δουλειά του - ακόμα και για εσένα αν έχει λίγο υπομονή:
Θα βάλεις τους τροχούς στο ποδήλατό σου έτσι ώστε να πατάνε καλά στις υποδοχές, θα στήσεις το ποδήλατο τελείως όρθιο (βάλε κάποιον να στο κρατάει) και παρατήρησέ το απο πίσω (σκύψε λίγο, να το βλέπεις απο πιο χαμηλά). Αν οι τροχοί ευθυγραμμίζονται - δηλ. βρίσκεται ο ένας ακριβώς πίσω απο τον άλλο και ο σκελετός βρίσκεται επίσης συμμετρικά στη μέση , τότε είσαι οκ. Αν τώρα το πιρούνι σου έχει στραβώσει θα το δεις απο την μπροστινή ρόδα: αν όταν την βάλεις στις υποδοχές της, δεν βρίσκεται στη μέση, τότε χαιρέτα το το πιρουνάκι σου - ή αν βάλεις τελείως κάθετα προς το έδαφος τον τροχό, τον "φορέσεις" στο πιρούνι και το πιρούνι γέρνει σαν τον πύργο της Πίζας...
Θα υπάρχουν και πιο επιστημονικοί τρόποι, μετρώντας με αλφάδια κλπ .
Οταν λοιπόν δεις οτι ο σκελετός είναι στραβός και δεν βρεις ποδηλατά που να σου γράψει τι βλέπει (που είναι απαράδεκτο να μη μπορεί ένας τεχνικός να γράψει μια πραγματογνωμοσύνη), τότε πάρε απλώς μερικές φωτογραφίες το ποδήλατό σου απο πίσω, έτσι που να φαίνεται πως μπατάρει και πως δεν βρίσκονται εν σειρά οι ρόδες και δατ΄τς ολλ. Καλή τύχη.
Ευχαριστώ για τις σκέψεις και τις προτάσεις σας παιδιά. Από βδομάδα θα έχω νέα..
Επίσης μπορείτε να μου προτείνετε κάποιον καλό ποδηλατά τεχνικό στην Αθήνα?
...στην Αθηνα:
Αν σε βολευει το κεντρο, περνα μια βολτα απο τον Αλτιπαρμακη (Αριστοτελους 10).
Αν σε βολευουν τα πιο βορεια προαστεια, περνα μια βολτα απο το Λουκα στα Μελισσια (Λεωφ. Δημοκρατιας 77).