Πιο ειλικρινείς αυτοκόλλητες προειδοποιήσεις ποδηλάτων για μηχανοκίνητα οχήματα
Καταχωρήθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου 2016
Ένα tweet από @aseasyasriding μου θύμισε για το πρόβλημα των εν λόγω αυτοκόλλητων
Aντιρρήσεις για την χρήση τους
τα οποία φαίνεται να έχουν πολλαπλασιαστεί στο πίσω μέρος των βαρέων οχημάτων (και τώρα σε άλλα εμπορικά οχήματα τα τελευταία χρόνια), τα οποία είναι όλα κάποια παραλλαγή μιας προειδοποίηση προς τους ποδηλάτες να μην περάσουν το όχημα εσωτερικά. Προφανώς μισώ αυτά τα πράγματα, αλλά θα παραδεχτώ ότι έχω κάτι σκοτεινό θαυμασμό για την ιδέα πίσω από αυτά. Αυτά τα αυτοκόλλητα πιθανόν να προέρχονται από συζητήσεις στο εσωτερικό της οδικής μεταφοράς εμπορευμάτων και υποψιάζομαι ότι η απόφαση για την έκδοσή τους έχει ληφθεί ως εξής:
Η χρήση βαρέων φορτηγών οχημάτων των οποίων ο σχεδιασμός έχει βελτιστοποιηθεί σημαντικά για τη χρήση αυτοκινητοδρόμων στις πόλεις χωρίς σημαντικές τροποποιήσεις σημαίνει ότι ακόμη και μια στιγμιαία αποτυχία ικανότητας ή συμπόνιας από έναν οδηγό μπορεί να οδηγήσει σε θανατηφόρες συνέπειες για άλλους χρήστες του δρόμου (ιδιαίτερα για τους ποδηλάτες).
Η τροποποίηση των βαρέων φορτηγών οχημάτων θα ήταν πολύ δαπανηρή για τη βιομηχανία οδικών εμπορευματικών μεταφορών και συνεπώς αντιστέκεται.
Ακόμη και αν η βιομηχανία ήταν δεκτική στην ιδέα της τροποποίησης των βαρέων οχημάτων, η χρονική περίοδος μεταξύ της δημόσιας εκμάθησης της πρόθεσής τους να τροποποιήσουν τα σχέδια HGV και του τελευταίου μη τροποποιημένου βαρέα φορτηγών που βγαίνουν από την υπηρεσία θα αποτελούσε εφιάλτη ευθύνης για τη βιομηχανία.
Ορισμένα τμήματα της βιομηχανίας οδικών μεταφορών χρησιμοποιούν δομές αμοιβής (όπως η αμοιβή ανά φορτίο) οι οποίες θέτουν τις αμοιβές των οδηγών σε αντίθεση με την ασφάλεια άλλων χρηστών του οδικού δικτύου.
Ο αριθμός των θανάτων που συνδέονται με τη βιομηχανία οδικών μεταφορών προσφέρει μια κακή εικόνα.
Επομένως, τα σημερινά προειδοποιητικά αυτοκόλλητα δημιουργήθηκαν για φορτηγά οχήματα (τα οποία από τότε έχουν εξαπλωθεί σε άλλα επαγγελματικά οχήματα όπως λεωφορεία, φορτηγά και ακόμη και ταξί). Αυτά τα αυτοκόλλητα μετατρέπουν έξυπνα και φρικτά ένα πρόβλημα βιομηχανίας οδικών μεταφορών σε ένα πρόβλημα συμπεριφοράς ποδηλάτη στο μυαλό πολλών από εκείνους που τα βλέπουν. Σιγά-σιγά αλλά σίγουρα στη δημόσια φαντασία, το πρόβλημα ενός οδηγού HGV που ξεπερνά έναν ποδηλάτη για να στρίψει δεξιά γίνεται το πρόβλημα των ποδηλατών που περνούν τα βαρέα φορτηγά στο εσωτερικό. Το πρόβλημα των τεράστιων τυφλών σημείων των βαρέων φορτηγών γίνεται το πρόβλημα των ποδηλατών που διέρχονται τα βαρέα φορτηγά στο εσωτερικό. Το πρόβλημα των οδηγών HGV(Heavy cargo vehicles) που δεν σηματοδοτούν την πρόθεσή τους να στρίψουν, γίνεται το πρόβλημα των ποδηλατών που περνούν τα βαρέα φορτηγά στο εσωτερικό τους. Το πρόβλημα της ανάληψης κινδύνου από τους οδηγούς που πληρώνοντα με το φορτίο γίνεται πρόβλημα συμπεριφοράς ποδηλάτη.
Σε απόκριση στην προσπάθεια (στην πραγματικότητα πολύ επιτυχημένη) της πραγματικής παραμόρφωσης που αντιπροσωπεύουν τα αρχικά αυτοκόλλητα, σκέφτηκα ότι θα παρουσιάσω κάποιες εναλλακτικές λύσεις οι οποίες ίσως είναι λίγο πιο ειλικρινείς:
Υ.Γ (Επειδή αναφέρονται στην Αγγλία που οδηγούν στην αριστερή λωρίδα , εκεί που λέει left σκεφτειτε right )
............................calling.
https://www.podilates.gr/publication/londino-protasi-gia-filika-pros-toys-podilates-fortiga