Φανταζομαι απλως να γινοταν κατι τετοιο στην Ελλαδα.
Video by BBC South Today - Cracking down on cyclists without lights
Police are cracking down on cyclists in Oxfordshire who are riding without lights after dark. Riders are being told they could face a £50 fine if they continue to flout the law.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ξυλο, επανάσταση και 20 σελίδες το φρεντ!
Αυτούς με τα φοσφοριζέ μπουφάν τους έχετε δεί πολλές φορές το βράδυ;
Ας μιλήσουμε σοβαρά.
Πρόκειται για μια δράση της τροχαίας που σκοπό έχει να ενημερώσει τους ποδηλάτες και όχι να τους φοβίσει-τρομοκρατήσει(φαντάζομαι πως στην Ελλάδα θα γινότανε χαμός πρώτα γιατί κάθε ποδηλάτης θα ένοιωθε στο πετσί του την ΕΙΡΩΝΕΙΑ απο την αντίστοιχη τροχαία και τον ΦΟΒΟ).
Στο κάτω κάτω της γραφής το πρόστιμο είναι εικονικό καθώς αν παρουσιαστείς με φωτάκια εντός μιας εβδομάδος το πρόστιμο σβήνεται.
Και ναι στην Αγγλία το κράτος έχει γεμίσει τους δρόμους με ποδήλατα(ζωγραφιστά,γιατίδεν είναι παράνομο το ποδήλατο στον δρόμο και διαγραμμίσεις για ποδηλάτες)και συνεχίζει με την εκπαίδευση των ανθρώπων.
Τέλος μπορεί κάποιος να μου πεί γιατί δεν έκοψαν και κλήσεις για το κράνος;
Με την ίδια λογική,του να παρουσιαστείς εντός εβδομάδος και να εχεις κράνος;
Κύριοι περαστικά σας,η ελευθερία της μετακίνησης θα αργήσει πολύ για μερικούς απο εσάς.(Βέβαια το ωραίο είναι πως έχετε την εντύπωση πως είστε ελευθεροι να μετακινηθείτε)
ευχαριστώ και ανταποδίδω...
Επίσης εύχομαι και ελπίζω να μην εμπλακείς ποτέ σου σε τροχαίο ατύχημα και να μην προκαλέσεις και εσύ με την σειρά σου κάτι τέτοιο.
Καλές πεταλιές και μπόλικο αέρα στην ελευθερία σου.
Μακάρι να γινόταν κι εδώ αυτό, με τον τρόπο που έγινε εκεί -κλήση που σβήνεται με την εμφάνιση φώτων στο τμήμα- μαζί βέβαια με όλες τις υποδομές που έχουν. Ο δημοσιογράφος λέει ότι σε τρεις ώρες έδωσαν "πρόστιμο" σε 167 ποδηλάτες που δεν είχαν φως, άρα η χρήση του ποδηλάτου είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη. Προφανώς απέχουμε πολύ από αυτές τις συνθήκες.
Για το κράνος που ρωτάει ο Velocko μάλλον δεν είναι υποχρεωτικό
Πριν λίγο που έλεγε μία συνάδελφος ότι έγραψαν την κόρη της που ήταν εκεί και δεν είχε φωτάκι μπροστά.
Της ζήτησαν λέει να προσκομίσει απόδειξη ότι αγόρασε φωτάκι για να της σβήσουν το πρόστιμο.
Εξεπλάγην που ήξερα την περίπτωση. Να σαι καλά ρε kktsol, με έκανες να φανώ ενημερωμένος!
Εμένα να με συμπαθάτε που θα γίνω κομμάτι σατανικός, αλλά αυτά τα χαϊδέματα δε μου αρέσουν. Μυρίζουν φορολογική-προστιματική επίθεση στο ποδήλατο, και μακάρι να βγω ψεύτης. Συνήθως έτσι αρχίζει το πράμα, ευγενικά... και μετά πάρε να ΄χεις!
Φορολογία στο ποδήλατο δεν βλέπω να μπαίνει ,υποδομές δε υπάρχουν και
Ο τζίρος μου φαίνεται μικρός με βάση άλλους κλαδους
Εδώ δεν βγάζουν ρευστό από το αυτοκίνητο που έχουν υποδομές (διοργάνωση αγώνων στο πάλιο αεροδρόμιο ) που έχει συζητηθεί μπας και φύγουν οι επικίνδυνοι κοντρακιδες απο το δρόμο
Το παραπάνω είναι λίγο φλού και αόριστο δεν περίμενα πως κάποιος θα ταυτιζόταν
Βλέπουμε μάλιστα πως οι 4στους 5 είμαστε θετικοί στο να ΓΙΝΕΙ κάτι τέτοιο ΚΑΙ ΕΔΩ.
Απλά πάμε και νοικιάζουμε ένα πλήρωμα της τροχαίας για ένα βράδυ και βγαίνουμε όλοι παρέα,το μόνο πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος μέσα σε κεντρικό δρόμο κυκλοφορίας για να στήσουμε το περιπολικό είναι όλοι ΠΕΖΟΔΡΌΜΙΑ ποδηλατόδρομοι και δεν θα χωράει
...όταν γίνεται και καλοπροαίρετα και κυρίως ότι με την υποβολή αποδειξής αγοράς φωτών το αδίκημα παραγράφεται.
Από την άλλη υπάρχουν και στον αντίποδα υπερβολές όπως αυτή http://road.cc/content/news/168950-aussie-cyclist-fined-loosely-fitting-...
Βέβαια οι αυστραλοί μπορούν και φέρνουν κράνη με ένα τάληρο και τα πουλάνε με μηχάνημα!
ή και με πιο παραδοσιακούς τρόπους
Με τόσο υλικό που έχουν είμαι βέβαιος πως δεν υστερούν σε τίποτα με τα επώνυμα, αν δεν είναι καλύτερα! Αντιστοίχως υπάρχουν πανίσχυρα φωτάκια (επισκευτείτε το σχετικό θέμα) με κάτω από 10ευρώ που κανένας έμπορος δεν τα φέρνει και η πλειοψηφία κυκλοφορεί με φώτα με τα οποία δεν βλέπουν και ίσως να τους βλέπουν. Και επί αυτών των "κεριών" πληρώνουμε και ΦΠΑ, όταν μέχρι φέτος τουλάχιστον τα "οικολογικά" diesel πρακτικά επιδοτούνταν μέσω της έλλειψεις τελών. Είναι ένα πρόβλημα που αφορά κυρίως τους εμπόρους (οι οποίοι όταν αγοράσεις ποδήλατο καινούργιο δεν θα σου βάλουν ούτε τα υποχρεωτικά αντανακλαστικά) αλλά και δευτερευόντως το κράτος αναφορικά με τον ΦΠΑ
Αλλά τι λέω και εγώ για αφαίρεση ΦΠΑ, σε λίγο θα μπει ΦΠΑ και στον αέρα!
[Άσχετο]
χαχαχα.... πάμε σε άλλο "παλιό και καλό" θέμα....
Τα γράφω εδώ και μια δεκαετία περίπου.
Το κόστος ενός ποδηλατικού κράνους, αν εξαιρέσεις γραφικά - αυτοκόλλητα - διαφημίσεις - μαρκετινγκ κλπ κλπ είναι περίπου 5 ευρώ (ίσως να έβαζα και 10... κάποτε... προ κρίσης....).
Ιδού η τρανταχτή απόδειξη.
Το κόστος παραγωγής, πρέπει να είναι εκεί κοντά.
Προφανώς, τα συγκεκριμένα επιδοτούνται από την πολιτεία και δεν περιμένεις να βγάλεις κάποιο κέρδος....
Αλλά το ζητούμενο είναι πως μιλάμε για 5 ευρώ.
5 ευρώ.
5 ευρώ
5 ΕΥΡΩ
5 ΕΥΡΩ
.... αιντε πάμε τώρα να σπρώξουμε κανα 100αρι... μέχρι και 200αρι για όμορφα αυτοκόλλητα, και όμορφες αγκράφες, που είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ - ΠΑΣΙΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ότι προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια......
.
.
.
.
[Πάμε και στο Σχετικό]
Διαχωρίζω το κομμάτι των φώτων / ανακλαστικών / γιλέκων, με το άλλο θέμα που έχει να κάνει με το κράνος. Τα φώτα είναι και πρέπει να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.
Δεν σου φταίω τίποτα να μου πεταχτείς σαν μαύρος νίντζα, μέσα στη νύχτα και είτε να σε χτυπήσω, είτε να κάνω στραβοτιμονιά για να σε αποφύγω και να τσακιστώ εγώ ή να χτυπήσω άλλον 3ο.
Αν δεν θές να φοράς κράνος, γούστο σου καπέλο σου. Ως πολιτεία / ως φόρουμ / ως ποδηλάτης, έχω χρέος να σου επισημάνω ότι κάνεις μ@λ@κία, ότι παίζεις με τη ζωή σου, ότι αυξάνεις τις πιθανότητες να "μην την βγάλεις καθαρή", αλλά δεν θεωρώ ότι πρέπει να σε υποχρεώσω να το φοράς. Τουλάχιστον όχι με νομοθετική ρύθμιση.
Αν βέβαια θέλεις να ακολουθήσεις στην βόλτα "μας", ΦΟΡΑ ΚΡΑΝΟΣ - ΓΙΛΕΚΟ - ΦΕΡΕ ΣΩΣΤΑ ΦΩΤΑ. Αν δεν θέλεις, δεν πειράζει, πάνε μόνος σου, βρες μια άλλη βόλτα. Δεν υποχρεώνουμε κανέναν ποδηλάτη να έρθει μαζί μας. Αλλά όσοι έρχονται ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΤΟΥΣ σύμφωνα με τους κανόνες της βόλτας (είναι και άλλοι, όχι μόνο αυτοί που ανέφερα πιο πάνω).
Απλό - κατανοητό - εύκολο.
[αν δεν έχεις κάτι από αυτά, και θέλεις να έρθεις, ζήτα μας, όλο και κάποιος θα σε βολέψει - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ].
Και ένα τελευταίο, αν θεωρείς ως "ελευθερία" το να μην φοράς κράνος ή να μην έχεις φώτα... ή να μην έχεις φρένα, ή ότι άλλο.... μεγειά σου με χαρά σου. Δική σου ζωή είναι. Ξαναλέω, έχω χρέος, το νιώθω ως συνάνθρωπος και ως συμποδηλάτης, να σου πω τι θεωρώ εγώ σωστό. Μέχρι εκεί. Αν ΔΕΝ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙΣ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙΣ, ΔΕΝ ΜΕ ΒΛΑΠΤΕΙΣ, κάνε ότι καταλαβαίνεις. Μέχρι εκεί - για σένα. Μέχρι εδώ - για μένα.
... Δεν είναι 5 ευρώ, είναι 5 δολ. Αυστραλίας... δλδ κάτι λιγότερο από 3,5 ευρώ (ελπίζω να μην το χειροτέρεψα τώρα).
Συμφωνω Ροκα, αλλο τα φωτα αλλο το κρανος. Κακως τα ομαδοποιουμε.
Το κράνος δεν χρειάζεται εκεί που υπάρχουν υποδομές ή δεν υπάρχει κίνηση αυτοκινήτων και αυτό γιατί το ποδήλατο δεν είναι εκ φύσεως επικίνδυνο σαν μεταφορικό μέσο.
Το κράνος χρειάζεται εκεί που υπάρχουν αυτοκίνητα, γιατί όλα τα θανατηφόρα τροχαία με ποδήλατα, έγιναν πάντοτε από συγκρούσεις με αυτοκίνητα. ( εξαιρούνται οι αγώνες αλλά δεν μιλάμε για αυτούς εδώ).
Στην Ελλάδα τώρα, όπου δεν υπάρχει κανένας περιορισμός και κανένας νόμος που να αφορά τους οδηγούς αυτοκινήτων, όποιος δεν καταλαβαίνει ότι θα πρέπει να προστατεύει ό,τι μπορεί να προστατευθεί και από όπου μπορεί να προστατευθεί, απλά παίζει με την τύχη του.
Σε ότι αφορά το θέμα της αστυνομίας και των "εκπαιδευτικών/ενημερωτικών" προστίμων. Είναι γνωστό τοις πάση ότι στην Ελλάδα τα πρόστιμα πέφτουν για εισπρακτικούς και μόνον λόγους. Ο στόχος τους δεν είναι να προλαμβάνουν ή να συνετίσουν τους οδηγούς ( όλων των οχημάτων) αλλά απλά να μαζεύουν χρήμα όποτε χρειάζεται.
Οπότε το σενάριο του να γίνει ότι έγινε π.χ στην Οξφόρδη, είναι απλά σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
άλλο ένα ενδιαφέρον άρθρο που οι περισσότεροι μας το πιάνουμε από λάθος οπτικη γωνία.
ξεκινάμε με την αστυνόμεφση
ναι δεν θεωρώ πως πρέπει να έχει εισπρακτικό χαρακτήρα
αλλά πόσα χρόνια χρειάζεται η κοινωνία για να αντιληφθεί πως είναι ζωτικής σημασίας να έχεις έστω και κάποια Led των 5 ευρό μπρος πίσω ????
υποτίθετε πως πριν 30 χρόνια γινόταν η ίδια συζήτηση για την αστυνόμευση των "προηγμένων" χωρών της Ευρώπης
αλλά πως μετά απο΄30 χρόνια ακόμα χρειάζετε ο αστυνομικός να πει φόρεσε κράνος φόρεσε ζώνη ή οτιδήποτε άλλο
που είναι η πρόοδος των χωρών αυτών αν όχι στην παιδεία???
από εκεί και πέρα τα κράνη των 5 ευρώ
είναι αδιανόητο σε ένα ποδηλατικό φόρουμ να συζητάμε την τιμή ή το αν πρέπει να έχει φπα ή όχι το κράνος
!!!!!!!!!!!!????????????????!!!!!!!!!!!!!!
πάμε καλά???
το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να συζητήσουμε είναι αν το συγκεκριμένο κράνος προσφέρει ασφάλεια ή είναι απλά για να μην μας τα πρήζει η αστυνομία .....
βέβαια άκουσα και το καλό
το κράνος δεν χρειάζεται στην αστική μετακίνηση παρά μόνο στην Ελλάδα
ουσιαστικά το κράνος στα ποδήλατα υπάρχει γιατί σε περίπτωση πτώσης το πρώτο σημείο που κινδυνεύει να χτυπήσει είναι το κεφάλι
για αυτό και υπάρχουν τα κράνη
Ακριβώς, πτώση με 20-40 χλμ πάνω σε τσιμεντένιο/ασφάλτινο πεζοδρόμιο είναι ότι πρέπει για να χτυπήσεις για τα καλά το κεφάλι σου.
Βέβαια δεν ξέρω αν θα είναι γερό καρούμπαλο, αν θα πας στο νοσοκομείο, αν θα μείνεις φυτό ή απλά αν θα μείνεις στον τόπο. Μπορεί να το κάνει κάποιος 5-6 φορές (γα να έχουμε και στατιστικό δείγμα) και να μας πει :p
... στην Ολλανδία και στην Δανία,που δεν φοράνε κράνος, θα έπρεπε να είναι όλοι νεκροί αν υπολογίσουμε φυσικά τον αριθμό των ατόμων που χρησιμοποιούν ποδήλατο για τις αστικές μετακινήσεις τους, το χρονικό διάστημα που το κάνουν αυτό, τον αριθμό των ωρών που ποδηλατούν και φυσικά τα αστικά χιλιόμετρα που διανύονται σε ημερήσια βάση.
Αλλά για δείτε.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ! Ούτε νεκροί. ούτε στην εντατική με σπασμένα κεφάλια.
Ξέρετε πως το κάνουν; Δεν μοιράζουν κράνη και προστατευτικά. Απλά δεν μπλέκουν τους ποδηλάτες με τα αυτοκίνητα.
οκ ότι πεις
ΩΧ-ΩΧ....
Α και οι ολλάνδοι πρέπει να έχουν μαλακά κεφάλια. Αφού έχει πεζοδρόμια, και αφού αν σκάσεις σε καμία γωνία πεζοδρομίου με το κεφάλι ΣΠΑΕΙ (το κεφάλι), τότε πρέπει να έχουν μαλακά κεφάλια.
(καλό είναι να μην γράφουμε ότι να 'ναι, γιατί διαβάζουν και ανήλικα)
Κάποιος που δεν έχει κράνος
Εδώ αν κάτσουν οι τροχονόμοι(έχουμε ακόμα τέτοιους γιατί νομίζω ότι τους έχουμε μετατρέψει απλά σε ρυθμιστές της κυκλοφορίας) να περιμένουν ποδήλατα χωρίς φώτα πραγματικά δεν θα δικαιολογήσουν τα λεφτά τους. Στον πιο κεντρικό δρόμο θα στηθείς πολλές ώρες για να δεις τα ποδήλατα που θα δεις στην αγγλία σε 10 λεπτά.
Πολύ καλή κίνηση της αστυνομίας.
Προχθές το απόγευμα (είχε σκοτεινιάσει) έκανα μια μεγάλη διαδρομή με το αμάξι λόγο δουλειάς από κεντρικούς δρομους.
Στο δρόμο προσπέρασα συνολικά 5 ποδηλάτες.
Είχα παρακολουθήσει το παρόν νήμα από την αρχή του και έκατσα και τους παρατήρησα. (μιλάμε είχε και τρελή κίνηση οπότε με βόλεψε στην παρατήρηση)
- Δύο (ζευγάρι ήταν, πήγαιναν μαζί) είχαν μόνο κόκκινες ψείρες πίσω (μόνιμα αναμμένες) και φόραγαν μαύρα μπουφάν. Τους είδα όταν ήταν μπροστά μου λόγο των φώτων του αυτοκινήτου μου, οι κόκκινες ψείρες που είχαν δεν φαίνονταν παρά μόνο από πολυ κοντά και φυσικά όταν τους προσπέρασα ΔΕΝ φαίνονταν καθόλου από τον καθρέπτη. (είχαν εξαφανιστεί εντελώς)
- Ένας (αυτοκτονικός μάλλον) δεν είχε καθόλου φώτα αλλά τουλάχιστον φόραγε ανοικτόχρωμα ρούχα.
- Ένας είχε κανονικό παλλόμενο φώς πίσω (τον είδα από μακρυά) και ένα μάλλον απλό μπροστινό το οποίο ήταν μόνιμα αναμένο αλλά εξαιτίας των άλλων αυτοκινήτων δεν φαινόταν από τον καθρέπτη μου όταν τον προσπέρασα παρά μόνο αν κοίταγα επίμονα.
- Ένας είχε σωστά φώτα μπρός/πίσω και φόραγε και αντανακλαστικό μπουφάν. Με το σωστά εννοώ ότι τον έβλεπα ΚΑΘΑΡΑ καθώς ήταν δυνατά και παλλόμενα και όταν τον έφτανα και μετά που τον προσπέρασα.
Συμπέρασμα.
Μάλλον καλά κάνουν στην γηραιά Αλβιώνα και τους τρίζουν λίγο τα δόντια.
Εχοντας ζησει και οδηγησει στο λονδινο... πραγματι, το προβλημα ειναι τα φωτα μπρος-πισω και τιποτα αλλο
Κι εγώ που δεν έχω πάει Λονδίνο βλέπω ότι όσο περνάνε τα χρόνια και εδώ εξελισσόμαστε σε... Λονδίνο.
Γιατί όμως να βλέπουμε τόσο μακρυά ενώ η ουσία είναι παρά πολύ κοντά μας.
www.prlogos.gr/kozanh/34014-2015-10-01-19-02-34
Η τροχαία σίγουρα μπορεί και θέλει,εμείς;