Σήμερα το πρωί πήγα στην τροχαία Ελευσίνας με σκοπό να πάρω μια επίσημη απάντηση στο εξής ερώτημα: χρειάζεται τελικά το ποδήλατο άδεια και πινακίδα;
Μπαίνω στο γραφείο του αρμόδιου και τον ρωτάω αμέσως πώς μπορώ να βγάλω άδεια για το ποδήλατο μου! Στην αρχή κόλλησε λίγο, αλλά στη συνέχεια με άφησε άναυδο! Αφού μου έδωσε συγχαρητήρια για την επιλογή μου, που έχω το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς, (!) στη συνέχεια μου κατέβασε όλα τα βιβλία του Κ.Ο.Κ. κι ανακαλύψαμε ότι στο άρθρο 88 του Κ.Ο.Κ. στην παράγραφο που αφορά την άδεια του ποδηλάτου (2969/99), έγινε τροποποίηση με τον ΝΣ 3542 στις 3 Ιουνίου 2007 όπου επιτέλους καταργεί τον εντελώς χαζό νόμο που ήθελε τα ποδήλατα να φέρουν άδεια και πινακίδα.
Πάντως για να πω την αλήθεια δεν περίμενα τόσο καλή αντιμετώπιση από τον αρμόδιο, έδειξε ενδιαφέρον αμέσως, πράγμα που όπως προανέφερα με άφησε άναυδο!
Ελπίζω να σας έλυσα οποιεσδήποτε απορίες. :)
koitakse tha pw gia alli mia fora pos eimai yper tis adias pinakidas kai asfalisis tou podilatou
fantasou na vgeiw me tin ferari sou kai na pesei panw tou enas podilatis
pios tha plirosei tin zimia?????
plannet an eristic dark cycling deamon
Άλλο πράγμα η ασφάλιση και άλλο η υποχρεωτική έκδοση άδειας κυκλοφορίας.
Εν πάσει περιπτώσει, αν πέσει στη Ferrari σου ένα ποδήλατο με ευθύνη του, η οποία διαγιγνώσκεται βάσει του ΚΟΚ, τότε σε πληρώνει ο ποδηλάτης.
nai kala pos to theleis?
plannet an eristic dark cycling deamon
Τι εννοείς; Ότι ο μοναδικός μηχανισμός απόδοσης και κάλυψης αστικής ευθύνης είναι η ασφάλιση;
Γίνεται στην Ελλάδα ασφάλιση αστικής ευθύνης για το ποδήλατο.
Ειναι ασφάλιστήριο "αστικής ευθύνης οικογενειάρχη" στο οποίο μπορεί να υπάρχει και ειδική πρόβλεψη για ποδήλατο
Αν υπάρχουν ενδιαφερόμενοι να ζητήσω σε φίλο ασφαλιστή και ποδηλατη να σας ενημερώσει.
Αν πέσει ο ποδηλάτης στην Ferrari και αφότου βεβαιωθούν και οι 2 πως είναι καλά ο ποδηλάτης την κοπανάει και γίνεται άνεμος!!! Και το καλό είναι πως δεν έχει και πινακίδα για να θυμηθεί ο οδηγός της Ferrari :0)))
Θέλουμε πράσινο πράσινο πράσινο..
Εγω πίστευω οτι πινακίδες και άδεια για ποδήλατο,είναι περιτά!! Απο εκεί και πέρα όσον αφορά το θέμα με την ασφάλεια,θα συμφωνήσω με τον planet,το βασικό μου όχημα είναι το ποδήλατο,αυτό σημαίνει οτι με αυτό παω καθημερινά στη δουλεία μου,με αυτό κάνω τα ψώνια μου,τις βόλτες μου και γενικότερα όλες μου οι μετακινήσεις γίνονται με το ποδήλατο.Είμαι ολη μέρα και περνάω ανάμεσα απο μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα,και όπως ξέρετε είναι πάρα πολύ εύκολο να "μαζέψουμε"κάποιο καθρέφτη(το εχω κάνει μια φορά).Και εγω δε λεω οτι είναι απο Φερράρι,αλλά είναι απο ενα καινούργιο...ξέρεται απο αυτούς που έχουν 300-350 ευρώ! Εκεί σίγουρα θα ήθελα να πληρώσει κάποιος για εμένα,και να αποφύγω ολη τη μανούρα.Οσο για της ασφάλειες στην Ελλάδα,εχω διαβάσει σε παλιότερο φόρουμ οτι ασφαλίζει ποδηλάτες η Allianz,προσφατα έμαθα ότι κάνει και η Εθνική,αυτό δεν το ξέρω σίγουρα,αλλα θα το μάθω πολύ σύντομα!
να σας πω κατι.το θεμα της αδειας ειναι τελειως γελοιο απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν υποδομες για το ποδηλατο.ας υπηρχε ποδηλατοδρομος να πηγαιναμε μονο απο κει κ αν παρανομουσαμε να μας επιαναν βασει του αριθμου της πινακιδας.εφοσον το ποδηλατο στην ελλαδα ειναι οπως ο πεζος κατα καποιο τροπο, παει απο οπου θελει δλδ, τι νοημα εχει η αδεια κ ο αριθμος?
πως γινεται να παρανομησεις οταν δεν υπαρχουν κανονες?
Χωρίς να θέλω να διαφημίσω συγκεκριμένη εταιρία, θα παραθέσω τις παρακάτω πληροφορίες.
Υπάρχει ασφάλεια ποδηλάτου από την Αlianze και συγκεκριμένα από τον Κ. Στέφα που τυχαίνει να είναι και ποδηλάτης.
Η ασφάλεια αυτή είναι αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, δηλαδή ισχύουν οι ίδιες καλύψεις όπως και σε αυτή των αυτοκίνητων.
Το ασφαλιστήριο κατοχυρώνει και από κλοπή, από τη στιγμή που αναφέρετε ο αριθμός πλαισίου.
Ενδιαφέρον έχει, ότι ο εν λόγω ασφαλιστής, θέλει να βγάλει μια μορφή κάρτας ασφάλισης για τον κάθε εν δυνάμει ασφαλισμένο ποδηλάτη. Το έχει πάρει πολύ «ζεστά» το θέμα…
Το μέγιστο κόστος είναι 22ευρώ το χρόνο και είδη δόθηκε η πρώτη αποζημίωση.
Δυστυχώς μετά από μικρή έρευνα σε μεγάλες ασφαλιστικές, η μόνη που δίνει αυτή τη δυνατότητα είναι η παραπάνω ασφαλιστική λόγω του συγκεκριμένου ασφαλιστή-ποδηλάτη που το «κινεί».
Τηλ. Πληροφοριών 2102237501
Νομίζω όμως οτι σε αποζημιώνουν μόνο όταν το ποσό είναι πάνω απο 1000 (ή 2000?) ευρώ. Προσέξτε τα αυτα...
Καλό θα ήταν όποιος επιχειρήσει ν ασφαλιστεί, να προσέξει και τα «ψηλά» γράμματα του συμβόλαιο, αν αυτά υπάρχουν όπως επίσης και να ζητήσει όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν να του δοθούν.
Είναι κάτι καινούργιο και σίγουρα θα έχει και τρωτά σημεία, προσωπικά νομίζω ότι για ένα τέτοιο ποσό δεν γεννάτε λόγος αντιπαράθεσης. Αλλά και πάλι προσοχή
Συμφωνώ με bellerefontis.
Αλλά και τόσα να είναι, αξίζει να ασφαλίσεις μια καλή κούρσα (>1000€) που αν πάθει κάτι ο σκελετός πας κατευθείαν για αλλαγή σκελετού.
Burn In The Fires Of Inferno!!!
για αστική ευθύνη σε καλύπτουν όλες οι ασφαλιστικές
Δημήτρης
καταρχήν ας πω την άποψη μου για άλλη μια φορά
ασφάλεια = κάλυψη ζημιών και τραυματισμούς σε τρίτους μαζί με γιατρική κάλυψη του ποδηλάτη
άδεια κυκλοφορίας = το όχημα καλύπτει κάποιες προϋποθέσεις για να κυκλοφορεί ελεύθερα στο δρόμο χωρίς να προκαλέσει ατύχημα p.x. δεν πιάσανε τα φρένα και έπεσε πάνω στη ferrari mou
pinakida einai o arithmos pou vgenei basi tis adeias pou tha boithouse se klopes kai tha alla dadikastikes periptoseis px kapios pou paei sto antitheto revma ktl ktl
diploma podilatou .. o anabatis gnorizei ton kok kai mporei na kykloforei san kanonikotato oxima mesa sti poli asxetos an yparxoun podilatodromoi i oxi
εγώ προσωπικά έβγαλα δίπλωμα στην τέταρτη δημοτικού κάτοικος Γερμανίας και κυκλοφορούσαμε στους δρόμους κανονικότατα έχοντας πάντα το δίπλωμα μαζί μου το όποιο έτυχε να μου το ζητήσει αστυνομικός και ενώ δεν είχαμε άδεια για το ποδήλατο το ποδήλατο ελεγχόταν από τον αστυνομικό επιτόπου....
αυτή είναι προσωπική εμπειρία δεν περιμένω να είναι πιστευτή από κανέναν ...
τώρα το ερώτημα είναι αν αξίζει να πάμε σε μια τέτοια διαδικασία..... μιας και στη χώρα που ζούμε δεν γίνετε αστυνόμευση αλλά εισπρακτική πολιτική από την ελληνική αστυνομία....
αλλά πιστεύω πως αυτά ευσυνείδητα μπορούμε να τα μάθουμε χωρίς πιστοποιήσεις και να τα μεταφέρουμε και στα παιδιά μας....
(ελευθερίτσα ετοιμάσου να σου κάνω ένα για να του μάθουμε τον κοκ)
έτσι πιστεύω πως είναι καλύτερα....
filika
petros
(τρανσλατεντ φορ ουρ φριενδτ vang)
plannet an eristic dark cycling deamon
Με αφορμή το θέμα της ασφάλισης ποδηλάτου, που δεν σας κρύβω φίλοι μου ότι ήταν από τα πρώτα πράγματα που σκέφτηκα, ως παλιός οδηγός μηχανής αλλά και ως αρχάριος/α ποδηλάτης, μπήκα στη διαδικασία να ψάξω το θέμα λίγο περισσότερο.
Ως δημοσιογράφος που σέβεται τον εαυτό του…αν και έχουμε γίνει ΖΟΥΓΚΛΑ!! Απευθύνθηκα σε 4 μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες. Την Εθνική, την Ιντεραμέρικαν, την Αλιανζ και την γενική ασφαλιστική. Δεν σας κρύβω ότι από τη στιγμή της ανακοίνωσης περί έρευνας πάνω στο θέμα αυτό, υπήρξε ιδιαίτερη προθυμία για συζήτηση με ανώτερους υπαλλήλους. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, η εταιρία που ασφαλίζει ποδήλατα είναι τελικά μόνο η Αλιανζ και αυτό γιατί έχει έναν ασφαλιστή ποδηλάτη! Ο οποίος το τρέχει το πράγμα και έχει καταφέρει να δημιουργήσει ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης έναντι τρίτων με μέγιστο κόστος, όπως μου είπε τα 22ευρώ το χρόνο.
Κρατώντας πάντα επιφυλάξεις, επειδή κάθε τι νέο έχει και τρωτά σημεία θα ξεκινήσω τη διαδικασία ασφάλισης του ποδηλάτου μου. Άλλωστε το ποσό είναι πολύ μικρό και δεν νομίζω ότι από αυτό μπορεί κάποιος να βγάλει υπερκέρδος.
Θα παρακαλούσα να γίνει διευκρίνιση της γενικότητας περί όλων των ασφαλιστικών εταιριών που ασφαλίζουν ποδήλατα με ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης.
Ίσως και να παραβλέπω κάτι, δεν το αποκλείω.
Η ασφάλεια αστικης ευθύνης οικογενειάρχη καλυπτει τον οικογενειάρχη και μέλη της οικογένειάς του από αστική ευθύνη πού προκύπτει μεταξύ άλλων και από την χρήση τού ποδηλάτου. (αναφέρεται σαφώς σε ειδική παράγραφο)
Υπάρχει η δυνατότητα της απαλαγής αρχικου ποσού και διαφορετικού πλαφόν κάλυψης προκειμένου τα ασφάλιστρα να είναι πιό οικονομικά.
Πήρα προσφορές από δύο εταιρέιες ( η αναφερόμενη πιό πάνω δέν ήταν μία από αυτές) και έκανα σφάλιστήριο.
Καλύπτομαι ότι ποδήλατο και άν οδηγάμε, δικό μου ή ξένο ή ακόμα νοικιασμένο εγώ η γυναίκα μμου και τα παιδιά μου..
Η παραπάνω κάλυψη πού αναφέρεις έχει το μειονέκτημα ότι καλύπτει μόνο ένα ποδήλατο...Συνήθως όμως πολλοί ποδηλάτες έχουν περισσότερα.
Ο κάλυψη κλοπής πού αναφέρθηκε φαντάζομαι δέν περιλαμβάνεται στα 22 ευρώ..Θά ήθελα για αυτό το θέμα περισσότερες πληροφορίες άν υπάρχουν.
Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης υπάρχει σε όλες τις εταιρίες...Η Εθνική Ασφαλιστική το έχει ως Κάλυψη Ατομικής & Οικογενειακής Αστικής Ευθύνης και δεν είναι κάτι καινούριο.
Το πακέτο περιλαμβάνει ΚΑΙ την κάλυψη αστικής ευθύνης από την χρήση του ποδηλάτου από τον ίδιο τον ασφαλισμένο ΚΑΙ την οικογένεια του χωρίς περιορισμό ποδηλάτων είτε ιδιόκτητων είτε ενοικιαζόμενων.
Επίσης έχω ζητήσει και χαμηλότερο ασφάλιστρο για περίπτωση ομαδικού.
Το θέμα το γνωρίζω πολύ καλά μιας και είμαι ασφαλιστής στην Εθνική και ποδηλάτης οπότε ήταν και το πρώτο με το οποίο ασχολήθηκα γιατί με αφορούσε και προσωπικά.
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με το θέμα μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 210 9270570 κ.Σπίνουλας
Καλημέρα.
Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός, ότι υπάρχουν περισσότερες από μια ασφαλιστικές εταιρίες, που καλύπτουν με διάφορους τρόπους ασφάλισης, τους χρήστες ποδηλάτου.
Μόλις ολοκληρωθεί το ασφαλιστήριο μου στον κ. Στέφα, θα ενημερώσω για τις λεπτομέρειες.
Τελικά, οι περισσότεροι σκέφτονται και δρουν πάντα καλύτερα.
Πριν από όλα θα ήθελα να ρωτήσω από όσους έχουν κάνει ασφαλιστήριο ή το ψάχνουν να ενημερώσουν εδώ αν υπάρχει κάλυψη κλοπής με κάποιον τρόπο.
Ολοκληρώνοντας την ασφάλεια μου σας παραθέτω στοιχεία προς κρίση και ενημέρωση.
Διάρκεια ασφάλισης: ετήσια
Αντικείμενο κάλυψης: Αστική ευθύνη προς τρίτους για σωματικές βλάβες η/και υλικές ζημιές που θα προξενήσουν από αμέλεια του ασφαλιζόμενου ως φυσικό πρόσωπο από τη χρήση του ποδηλάτου.
Σωματικές βλάβες/θάνατος 30.000.00
Υλικές ζημιές 15.000.00
Ανά συμβάν 60.000.00
Για όλη τη διάρκεια 120.000.00
Κόστος 22ευρώ
Απαιτείτε αριθμός πλαισίου γιατί η ασφάλεια αφορά συγκεκριμένο ποδήλατο
Άρθρο από το περιοδικό M.BIKE
Η πρώτη αποζημίωση από ασφαλιστική εταιρία, για τροχαίο ατύχημα δόθηκε πρόσθετα στον κ. Μιχάλη Αρετάκη από την ασφαλιστική εταιρία Allianz-e. Είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που ασφαλιστική εταιρία αποζημιώνει ατύχημα με ποδήλατο, ίσως επειδή ελάχιστοι ποδηλάτες είναι ασφαλισμένοι.
Ο κ. Αρετάκης την 25η Μαρτίου 2007, πήρε το ποδήλατο του για να μετακινηθεί μέχρι ένα φιλικό σπίτι. Στο δρόμο, παραβίασε ένα σήμα στοπ και συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα.
Ευτυχώς ο ποδηλάτης τραυματίστηκε ελαφρά παρά την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Ήταν αρκετά τυχερός ώστε το σώμα του να εκτιναχθεί πάνω από τον ουρανό του αυτοκινήτου και στριφογυρίζοντας να προσγειωθεί πίσω από το αυτοκίνητο σχετικά όρθιος.
Πέφτοντας πάνω στο παρμπρίζ όμως το έσπασε ενώ ταυτόχρονα έγιναν και άλλες μικρότερες ζημιές στο αυτοκίνητο και λιγότερες στο ποδήλατο. Ο προνοητικός όμως κ. Αρετάκης είχε φροντίσει ν ασφαλίσει το ποδήλατο του για ζημιές προς τρίτους και έτσι η ασφαλιστική του εταιρία ανέλαβε την ευθύνη αποζημίωσης του αυτοκινήτου.
Να σημειώσουμε ότι ο κ. Αρετάκης χρησιμοποιεί αποκλειστικά το ποδήλατο του ως μέσο μετακίνησης(και άθλησης) και «γράφει» 500χλμ το μήνα. Και συνεχίζει με τα λεγόμενα του Αρετάκη…..
Για να μη κουραζόμαστε.
Το άρθρο αυτό, μου δόθηκε από την ασφαλιστική. Στο site του Μ.ΒΙΚΕ δεν βρήκα κάτι αν και δεν το έψαξα και πολύ αφού δεν έχει αρχείο.
Η ασφάλεια κλοπής νομίζω ότι συμφέρει, χωρίς να έχω δει λεπτομέρειες συμβολαίου, από τη στιγμή που ο σκελετός και μόνο στοιχίζει 1000ευρώ και πάνω.
Ο κ. Αρετάκης θα πρέπει να είχε και ακροβατικές ικανότητες για να προσγειωθεί όρθιος!!!
Αν παραβιάζεις ΣΤΟΠ με το ποδήλατο τότε το ασφάλιστρο είναι περιτό. Μια, δυο, τρείς και θα καταλήξεις στα θυμαράκια οπότε τελειώνουν τα προβλήματά σου.
Το μόνο που αξίζει είναι ασφάλεια κλοπής. Έχουμε πληροφορίες για το ζήτημα; Μέχρι τι ποσό καλύπτουν και τέτοια.
βασικά στο θέμα κλοπής το πρόβλημα είναι θα σου ζητήσουν να βάλεις 8 λουκέτα και 15 συναγερμούς....
πέραν τις πλάκας δεν πιστεύω γιατί από ότι ξέρω θα πρέπει να αποδείξεις ότι παρέχεις μέγιστη ασφάλεια πράγμα λίγο δύσκολο με το ποδήλατο....
δεν ξέρω ίσος κάποιος ασφαλιστής θα μας διαφώτιζε
plannet an eristic dark cycling deamon
...
Καταρχην και να ισχυε ο νομος δε θα εβαζα ποτε πινακιδα στο φιξακι. Ασχημο θα φαινεται...Κατα δευτερον πρεπει επιτελους να σταματησουν οι δικαιολογιες πως δεν υπαρχουν υποδομες για ποδηλατο και ποδηλατοδρομοι και λοιπες Μ@@!#$#$ες. Get on your bike and ride. Μια χαρα ειναι ετσι. Υπαρχει και παιχνιδι στο δρομο και εχει ενδιαφερον.
Επισης ΠΙΝΑΚΙΔΑ = Επιπλεον βαρος
Καλησπέρα,μόλις τώρα διάβασα την συζήτηση σας όσον αφορά την Αστική ευθύνη ποδηλάτου και επειδή είμαι ασφαλιστής που ανήκω στο γραφείο του Κου Στέφα,σας δίνω μια διεύθυνση μέσω facebook(Όνομα group:Ασφαλιστικές λύσεις) που μπορείτε να ενημερωθείτε λεπτομερώς για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και τις παροχές του και να επικοινωνήσουμε για οποιεσδήποτε περαιτέρω λεπτομέρειες χρειαστείτε.
http://www.facebook.com/group.php?gid=114976371854213&v=app_2373072738#!...
http://www.facebook.com/group.php?gid=114976371854213&v=app_2373072738#!...
Επειδή διάβασα μια άποψη ότι αποζημιώνεστε μόνο για ζημιές πάνω άπο 1.000,00 ή 2.000,00 euro να σας ενημερώσω ότι αποζημιώνονται όλων των ποσών οι ζημιές,απλά επιβαρύνεστε μόνο τα πρώτα 120,00 euro της κάθε ζημιάς.
Θα χαρώ να επικοινωνήσουμε απο εδώ και μέσω του group Ασφαλιστικές λύσεις στο facebook.
Δεν χρειάζονται άδεια κ' πινακίδες τα ποδήλατα.
Επειδή όμως είναι όχημα που κινείται στο δρόμο καλό είναι να είναι ασφαλισμένο.
Επικοινώνησα με Aliance. Τρομερή εξυπηρέτηση και γνώση του θέματος περί ασφαλειών ποδηλάτου κ' θα προχωρήσω σε συμβόλαια.
Λοιπόν εν ολόγοις σε περίπτωση που χτυπήσουμε καποιον τον αποζημιώνει η Aliance, αν μας χτυπήσει κάποιος (μακάρι να μη γίνει) μας αποζημιώνει η ασφάλειά του. Όπως με τα αυτοκίνητα.
Βασίλης
Θα με πιάσει το κακό μου και μετά η Σοφία θα με κράζει με το δίκιο της.
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΑΝΩ:
Ασφαλιστήριο Αστικής Ευθύνης Ποδηλάτου
ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ?
Μπορείς να σκανάρεις και να ανεβάσεις ένα τέτοιο συμβόλαιο χωρίς να φαίνονται τα στοιχεία του δικαιούχου / ασφαλιζόμενου κλπ κλπ?
Το έχω μεγάλη περιέργεια να δω τι γράφει ο τίτλος.
Ναι αυτό γράφει! "ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΎΝΗΣ ΠΟΔΗΛΆΤΟΥ" Τουλάχιστον στήν αίτηση.
Εχω ζητήσει και εγώ το ίδιο ακριβώς από την ασφαλίστρια πού μου το πρότεινε δηλ. πλήρες αντιγραφο τών όρων του συμβολαίου...
Το έχω υπ όψη μου λίγο καιρό τώρα αλλά περίμενα να πάρω το πλήρες κείμενο πριν το δημοσιοποιήσω...
και αναρωτιέμαι....
Αν το ανακοίνωνα εγώ, θεωρώντας ότι είναι χρήσιμο σε όλους, θα με κατηγορούσε ο φίλος και εμένα ότι κάνω διαφήμηση...
Είπαμε, άκομψος ο φίλος ασφαλιστής αλλά χρήσιμη η πληροφορία του...
κανένα νέο ρε παιδιά;;; Εγώ προχθές σε ερώτημα στην Εθνική ασφαλιστική μου αρνήθηκαν κατηγορηματικά οποιαδήποτε ασφάλεια που έχει σχέση με το ποδήλατο.
http://www.podilates.gr/?q=node/1197#comment-89865
Ειναι για τραυματισμους/τροχαιο προς τον αλλο.
Ασφαλεια για το ΙΔΙΟ το ποδηλατο ακομη δεν εχουμε εδω.
Aλλοι παλι εχουν τα παντα...:(
https://www.eta.co.uk/insurance/cycle/application