...στον συνάνθρωπο και αθλητή.
Με συγκλόνισε η αγάπη του για τη ζωή και η επιμονή του στις προπονήσεις.
Μακάρι να γίνει καλά,
είναι παράδειγμα για όσους απογοητευόμαστε και το βάζουμε κάτω.
Δυσάρεστη εξέλιξη,δεν τα κατάφερε τελικά να βγει νικητής στην δύσκολη αυτή μάχη.
Αλλά όσοι διαβάσαμε τις τελευταίες μέρες για την ζωή του μόνο να διδαχθούμε μπορούμε.
Καλό δρόμο.
Περιμένω να δω στα πόσα τέτοιου είδους θανατηφόρα τροχαία θα ξυπνήσουμε και θα απαιτήσουμε να αλλάξουν οι συνθήκες στον δρόμο για τους ποδηλάτες και τους πεζούς.
Η τελευταία φορά που ασχοληθήκαμε ήταν με την συγκέντρωση στο ΣΕΦ που μάζεψε πολλά likes στο φατσομπούκι, ( ουάου- ήταν τρέντυ συνειδητοποιημένοι όλοι αυτοί ) και τελικά συγκεντρώθηκαν πάλι οι συνήθεις ύποπτοι, και μετά το θέμα πέρασε πάλι στην λήθη ( και το λέω και ποιητικά) γιατί οι περισσότεροι θεώρησαν ότι επιτέλεσαν το καθήκον τους.
Νομίζετε ότι έτσι γίνεται έργο;;; Αν ναι αράξτε μέχρι το επόμενο θανατηφόρο τροχαίο, για να ξαναρχίσουμε πάλι τα συλλυπητήρια και τα περαστικά που προσωπικά τα βρίσκω απίστευτα υποκριτικά όταν καθόμαστε αδρανείς.
Όταν είσαι ένα με το έδαφος (3η φωτό στο αρχικό link),
μην περιμένεις και πολλά.
Και πως βρέθηκε εκ πρώτης να ποδηλατει ένα με το έδαφος;;;
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες Eaglo.. είτε είσαι ένα με το έδαφος είτε δεν είσαι, δεν υπάρχει κυκλοφοριακή παιδεία, δεν υπάρχει καμία συναίσθηση του τι μπορεί να πάθει κάποιος αν τον χτυπήσει κάποιος άλλος με μεγάλη ταχύτητα, και ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ κανένας νόμος, ώστε να προλαμβάνει, ή να παραδειγματίζει αυτούς που παρανομούν.
Ο καθένας κάνει ότι του κατέβει στον δρόμο, τρέχει όσο γουστάρει, κάνει ότι καγκουριλίκι του έρθει και τα θύματα είτε μένουν μισοί άνθρωποι, είτε πάνε στα θυμαράκια.
Και εμείς...τάκα τάκα.. ( ξέρεις..) Περαστικά, συλλυπητήρια, καλό παράδεισο και άλλες τέτοιες μαλακίες, αντί να ξεκουνηθούμε λίγο από την βολή μας και να βάλουμε πρώτο πρώτο αίτημα την Οδική Ασφάλεια. ΠΡΩΤΟ ΟΜΩΣ και όλα τα υπόλοιπα μετά.
Μου αρέσει που μετά θέλουμε να διαδοθεί η ποδηλασία στο ευρύτερο κοινό και να βγούνε όλοι στους δρόμους χαρούμενοι να ποδηλατούν.. Ναι ... πωωως το θέλετε;;;
Όταν είσαι ένα με το έδαφος (3η φωτό στο αρχικό link),
μην περιμένεις και πολλά.
Σ' εκείνη τη φωτογραφία είναι με άλλα ποδήλατα (πιθανόν σε αγώνα). Στο βίντεο εξηγεί οτι όταν έκανε προπόνηση στο δρόμο είχε 2 σημαιάκια που εξείχαν ψηλά για να τον βλέπουν.
Τον Roul τον κάρφωσε μηχανάκι ντάλα μέρα στην παραλιακή σε
άδειο δρόμο και ήταν σε κανονικό ποδήλατο στο ύψος όπου υ-
ποτίθεται κοιτά ο οδηγός. Που να ήταν ένα με το έδαφος...
Όταν ο εγκέφαλος έχει μάθει ότι κατά 80% θα δεν τετράγωνο
κουτί και κατά 20% μηχανή, μην περιμένετε να επεξεργαστεί
σημαιάκια και ποδήλατα.
Και εγώ αγανακτώ αλλά όχι με τα θύματα όταν υπάρχει τέτοια αυθαιρεσία στον δρόμο.
Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι πρέπει να αναθεωρήσουμε τις προτεραιότητες μας. Όποιος δεν είναι πίσω από τιμόνι αυτοκινήτου κινδυνεύει και το χειρότερο είναι ότι δεχόμαστε ότι αυτά τα χάλια στους δρόμους μας είναι και καλά τώρα, "ατυχήματα".
Και αντί να διεκδικήσουμε ασφάλεια στον δρόμο, εμείς καθόμαστε και διεκδικούμε να βγούμε από τον δρόμο, ( ποδηλατόδρομο- πεζοδρόμιο).. δηλαδή όποιος έχει το αυτοκίνητο να αλωνίζει ελεύθερα και οι υπόλοιποι βρείτε τρόπο να προφυλαχτείτε.
Δεν είναι όμως και απόλυτο ότι όσοι είναι πίσω από το τιμόνι ένος αυτοκινήτου δεν κινδυνεύουν τόσο όσο και οι υπόλοιποι.
Άλλωστε ο φόρος αίματος από καθαρά τροχαία αυτοκίνιτιστικά είναι αρκετά μεγάλος.
Στην οδική ασφάλεια συμμετέχουν όλοι,κανείς δεν πρέπει να βλέπει εχθρικά τις άλλες κατηγορίες.
Ξέρω πως είμαστε οι πιο ευάλωτοι αλλά ξέρω και πως η δικιά μας ευαισθησία και λογική μπορεί να αλλάξει την καθημερινότητα όλων,αρκεί να αποφεύγουμε την παγίδα του να γινόμαστε όπως όλοι οι άλλοι.
το κακό είναι οτι τελικά και ο οδηγός του αυτοκινήτου κινδυνεύει,
παράδειγμα 1
στενό οπου πηγαίνοντας ευθεία απαγορεύετε να στρίψω δεξιά και μπορώ να πάω μονο ευθεία , τυφλό στενό κατα τα άλλα (απο αυτά που η πολυκατοικία είναι στη γωνία που λέμε ούτε να παρκάρεις δεν χωράς )
μου πετάγεται αντίθετα (προς εμένα δηλαδή) πιτσιρίκι με 3κυκλο σταματάω άρον αρον (πάλι καλά δεν έτρεχα )
η μάνα του καμιά 10ρια μέτρα πίσω το είχε ξαμολήσει λες και ειναι στο χωριό της πηγαίνοντας στο πάρκο
αν εγώ το πάταγα ,πρώτα θα έβρισκα τον μπελά μου χωρίς να φταίω , στη συνέχεια θα "κατέστρεφα" ενα παιδάκι που δεν φταίει και για τέλος θα έπρεπε να ζήσω με αυτό
παρόμοια σκηνικά οδηγικής παιδείας εχω συναντήσει πολλές φορές , το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, μπλέκεις ακόμα και χωρι να φταις
και για να μην παρεξηγηθώ είμαι απο αυτούς που αν δουν κάτι τετοιο μιλάνε (η μανα του πχ τα άκουσε) καποια μέρα θα φάω κανα ξύλο αλλα δεν ξέρω πότε
τώρα απο εκει και πέρα δεν γίνετε να φτιάξεις τον "σωστό" οδηγό , χρειάζεται παιδεία που δεν έμαθε να έχει απο μικρός .
Αν θές να την καλλιεργήσεις τράβα στα σχολεία και κάνε τους πλύση εγκεφάλου , ταυτόχρονα όμ ως πρέπει να πιάσεις και τον μαγκα πατέρα μητέρα , να του δείξεις 5-6 περιστατικά τι απέγιναν μετά απο τροχαία κάποιοι
αν δεν καταλάβουν αυτοί και να το περάσουν με την σειρά τους στα παιδιά δεν γίνετε δουλειά
το κακό είναι οτι μιλάμε με αφορμή μια ζωή που χάθηκε , τώρα οπως θυμάμαι πχ τότε που πήγαινα ποδηλασία (ετσι το λέγαμε λέμε :)) αντιστοιχούσε 1 αυτοκίνητο σε κάθε οικογένεια , οταν σήμερα φτάνουμε στα 2-3 καταλαβαίνουμε
οτι τελικά στο δρόμο δεν χωράμε όλοι .
Δεν έχει σημασία αν έχεις 150 φωτάκια αλλα να προβλέπει ,ςνα προσαρμόζεσαι στο περιβάλλον αλλιώς θα κλειστούμε σπίτι μας
τώρα απο εκει και πέρα δεν γίνετε να φτιάξεις τον "σωστό" οδηγό , χρειάζεται παιδεία που δεν έμαθε να έχει απο μικρός .
Αν θές να την καλλιεργήσεις τράβα στα σχολεία και κάνε τους πλύση εγκεφάλου , ταυτόχρονα όμ ως πρέπει να πιάσεις και τον μαγκα πατέρα μητέρα , να του δείξεις 5-6 περιστατικά τι απέγιναν μετά απο τροχαία κάποιοι
αν δεν καταλάβουν αυτοί και να το περάσουν με την σειρά τους στα παιδιά δεν γίνετε δουλειά
...
αυτο ακριβως
πρεπει να το πιστεψουμε ετσι ακριβως.
...
scarpedico wrote:
πλυση εγκεφαλου
= μαθηματα στα σχολεια, σποτακια στην δημοσια τηλεοραση, προωθηση και διεκδικηση των παραπανω απο τις ποδηλατικες συλλογικοτητες με πρωτευοντα χαρακτηρα.
Και οταν λεω πρωτευοντα εννοω πιο ψηλα στη λιστα απο τους ποδηλατοδρομους.
...
Να δειξουμε στον κοσμο οτι δεν ζηταμε κι αλλα εργα και τσιμεντα αλλα οτι προωθουμε το ποδηλατο γιατι βελτιωνει τις συνθηκες ζωης. Δεν μειωνω τη σημασια των ποδηλατικων αξονων κλπ. αλλα πιστευω οτι ακομα και να υπηρχαν, για να μπορουσαν να λειτουργησουν σωστα (βλ. καταληψη τους απο μπαζα, σκουπιδια, παρκαρισμενα, τραπεζοκαθισματα, κλαδεματα κ.α ων ουκ εστιν αριθμος) θα χρειαζοταν παλι να υποστηριχθει μια διαδικασια μαθησης.
...
επισης υπαρχει αυτο:
scarpedico wrote:
αν δεν καταλάβουν αυτοί και να το περάσουν με την σειρά τους στα παιδιά δεν γίνετε δουλειά
αλλα μην υποτιμαμε και την αντιστροφη "δουλεια" (την επιμορφωση δηλ.) που γινεται απο τα παιδια προς τους γονεις. Ειναι πολυ σημαντικη. Ισως και πιο σημαντικη απο το αντιθετο.
Πχ. Το Ιντερνετ ας πουμε και την Ανακυκλωση, ενα σωρο κοσμος, τα προσεγγιζει μεσα απο τα παιδια του.
...στον συνάνθρωπο και αθλητή.
Με συγκλόνισε η αγάπη του για τη ζωή και η επιμονή του στις προπονήσεις.
Μακάρι να γίνει καλά,
είναι παράδειγμα για όσους απογοητευόμαστε και το βάζουμε κάτω.
Δυσάρεστη εξέλιξη,δεν τα κατάφερε τελικά να βγει νικητής στην δύσκολη αυτή μάχη.
Αλλά όσοι διαβάσαμε τις τελευταίες μέρες για την ζωή του μόνο να διδαχθούμε μπορούμε.
Καλό δρόμο.
Περιμένω να δω στα πόσα τέτοιου είδους θανατηφόρα τροχαία θα ξυπνήσουμε και θα απαιτήσουμε να αλλάξουν οι συνθήκες στον δρόμο για τους ποδηλάτες και τους πεζούς.
Η τελευταία φορά που ασχοληθήκαμε ήταν με την συγκέντρωση στο ΣΕΦ που μάζεψε πολλά likes στο φατσομπούκι, ( ουάου- ήταν τρέντυ συνειδητοποιημένοι όλοι αυτοί ) και τελικά συγκεντρώθηκαν πάλι οι συνήθεις ύποπτοι, και μετά το θέμα πέρασε πάλι στην λήθη ( και το λέω και ποιητικά) γιατί οι περισσότεροι θεώρησαν ότι επιτέλεσαν το καθήκον τους.
Νομίζετε ότι έτσι γίνεται έργο;;; Αν ναι αράξτε μέχρι το επόμενο θανατηφόρο τροχαίο, για να ξαναρχίσουμε πάλι τα συλλυπητήρια και τα περαστικά που προσωπικά τα βρίσκω απίστευτα υποκριτικά όταν καθόμαστε αδρανείς.
Όταν είσαι ένα με το έδαφος (3η φωτό στο αρχικό link),
μην περιμένεις και πολλά.
Και πως βρέθηκε εκ πρώτης να ποδηλατει ένα με το έδαφος;;;
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες Eaglo.. είτε είσαι ένα με το έδαφος είτε δεν είσαι, δεν υπάρχει κυκλοφοριακή παιδεία, δεν υπάρχει καμία συναίσθηση του τι μπορεί να πάθει κάποιος αν τον χτυπήσει κάποιος άλλος με μεγάλη ταχύτητα, και ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ κανένας νόμος, ώστε να προλαμβάνει, ή να παραδειγματίζει αυτούς που παρανομούν.
Ο καθένας κάνει ότι του κατέβει στον δρόμο, τρέχει όσο γουστάρει, κάνει ότι καγκουριλίκι του έρθει και τα θύματα είτε μένουν μισοί άνθρωποι, είτε πάνε στα θυμαράκια.
Και εμείς...τάκα τάκα.. ( ξέρεις..) Περαστικά, συλλυπητήρια, καλό παράδεισο και άλλες τέτοιες μαλακίες, αντί να ξεκουνηθούμε λίγο από την βολή μας και να βάλουμε πρώτο πρώτο αίτημα την Οδική Ασφάλεια. ΠΡΩΤΟ ΟΜΩΣ και όλα τα υπόλοιπα μετά.
Μου αρέσει που μετά θέλουμε να διαδοθεί η ποδηλασία στο ευρύτερο κοινό και να βγούνε όλοι στους δρόμους χαρούμενοι να ποδηλατούν.. Ναι ... πωωως το θέλετε;;;
Τον Roul τον κάρφωσε μηχανάκι ντάλα μέρα στην παραλιακή σε
άδειο δρόμο και ήταν σε κανονικό ποδήλατο στο ύψος όπου υ-
ποτίθεται κοιτά ο οδηγός. Που να ήταν ένα με το έδαφος...
Όταν ο εγκέφαλος έχει μάθει ότι κατά 80% θα δεν τετράγωνο
κουτί και κατά 20% μηχανή, μην περιμένετε να επεξεργαστεί
σημαιάκια και ποδήλατα.
Διακρίνω μία παραίτηση Eaglos;;;
Wicca τι να κάνει αγανακτεί
Και εγώ αγανακτώ αλλά όχι με τα θύματα όταν υπάρχει τέτοια αυθαιρεσία στον δρόμο.
Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι πρέπει να αναθεωρήσουμε τις προτεραιότητες μας. Όποιος δεν είναι πίσω από τιμόνι αυτοκινήτου κινδυνεύει και το χειρότερο είναι ότι δεχόμαστε ότι αυτά τα χάλια στους δρόμους μας είναι και καλά τώρα, "ατυχήματα".
Και αντί να διεκδικήσουμε ασφάλεια στον δρόμο, εμείς καθόμαστε και διεκδικούμε να βγούμε από τον δρόμο, ( ποδηλατόδρομο- πεζοδρόμιο).. δηλαδή όποιος έχει το αυτοκίνητο να αλωνίζει ελεύθερα και οι υπόλοιποι βρείτε τρόπο να προφυλαχτείτε.
Πες μου δεν είναι εντελώς παράλογο αυτό;
Δεν είναι όμως και απόλυτο ότι όσοι είναι πίσω από το τιμόνι ένος αυτοκινήτου δεν κινδυνεύουν τόσο όσο και οι υπόλοιποι.
Άλλωστε ο φόρος αίματος από καθαρά τροχαία αυτοκίνιτιστικά είναι αρκετά μεγάλος.
Στην οδική ασφάλεια συμμετέχουν όλοι,κανείς δεν πρέπει να βλέπει εχθρικά τις άλλες κατηγορίες.
Ξέρω πως είμαστε οι πιο ευάλωτοι αλλά ξέρω και πως η δικιά μας ευαισθησία και λογική μπορεί να αλλάξει την καθημερινότητα όλων,αρκεί να αποφεύγουμε την παγίδα του να γινόμαστε όπως όλοι οι άλλοι.
Laou Laou με πρόλαβες ,
το κακό είναι οτι τελικά και ο οδηγός του αυτοκινήτου κινδυνεύει,
παράδειγμα 1
στενό οπου πηγαίνοντας ευθεία απαγορεύετε να στρίψω δεξιά και μπορώ να πάω μονο ευθεία , τυφλό στενό κατα τα άλλα (απο αυτά που η πολυκατοικία είναι στη γωνία που λέμε ούτε να παρκάρεις δεν χωράς )
μου πετάγεται αντίθετα (προς εμένα δηλαδή) πιτσιρίκι με 3κυκλο σταματάω άρον αρον (πάλι καλά δεν έτρεχα )
η μάνα του καμιά 10ρια μέτρα πίσω το είχε ξαμολήσει λες και ειναι στο χωριό της πηγαίνοντας στο πάρκο
αν εγώ το πάταγα ,πρώτα θα έβρισκα τον μπελά μου χωρίς να φταίω , στη συνέχεια θα "κατέστρεφα" ενα παιδάκι που δεν φταίει και για τέλος θα έπρεπε να ζήσω με αυτό
παρόμοια σκηνικά οδηγικής παιδείας εχω συναντήσει πολλές φορές , το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, μπλέκεις ακόμα και χωρι να φταις
και για να μην παρεξηγηθώ είμαι απο αυτούς που αν δουν κάτι τετοιο μιλάνε (η μανα του πχ τα άκουσε) καποια μέρα θα φάω κανα ξύλο αλλα δεν ξέρω πότε
τώρα απο εκει και πέρα δεν γίνετε να φτιάξεις τον "σωστό" οδηγό , χρειάζεται παιδεία που δεν έμαθε να έχει απο μικρός .
Αν θές να την καλλιεργήσεις τράβα στα σχολεία και κάνε τους πλύση εγκεφάλου , ταυτόχρονα όμ ως πρέπει να πιάσεις και τον μαγκα πατέρα μητέρα , να του δείξεις 5-6 περιστατικά τι απέγιναν μετά απο τροχαία κάποιοι
αν δεν καταλάβουν αυτοί και να το περάσουν με την σειρά τους στα παιδιά δεν γίνετε δουλειά
το κακό είναι οτι μιλάμε με αφορμή μια ζωή που χάθηκε , τώρα οπως θυμάμαι πχ τότε που πήγαινα ποδηλασία (ετσι το λέγαμε λέμε :)) αντιστοιχούσε 1 αυτοκίνητο σε κάθε οικογένεια , οταν σήμερα φτάνουμε στα 2-3 καταλαβαίνουμε
οτι τελικά στο δρόμο δεν χωράμε όλοι .
Δεν έχει σημασία αν έχεις 150 φωτάκια αλλα να προβλέπει ,ςνα προσαρμόζεσαι στο περιβάλλον αλλιώς θα κλειστούμε σπίτι μας
Τελικά δεν άντεξε.
http://www.cretalive.gr/crete/view/den-anteje-o-giwrgos-shfakhs-esbhse-s...
Συλλυπητήρια στους δικούς του.
...
Συλλυπητηρια και απο μενα.
...
...
αυτο ακριβως
πρεπει να το πιστεψουμε ετσι ακριβως.
...
= μαθηματα στα σχολεια, σποτακια στην δημοσια τηλεοραση, προωθηση και διεκδικηση των παραπανω απο τις ποδηλατικες συλλογικοτητες με πρωτευοντα χαρακτηρα.
Και οταν λεω πρωτευοντα εννοω πιο ψηλα στη λιστα απο τους ποδηλατοδρομους.
...
Να δειξουμε στον κοσμο οτι δεν ζηταμε κι αλλα εργα και τσιμεντα αλλα οτι προωθουμε το ποδηλατο γιατι βελτιωνει τις συνθηκες ζωης. Δεν μειωνω τη σημασια των ποδηλατικων αξονων κλπ. αλλα πιστευω οτι ακομα και να υπηρχαν, για να μπορουσαν να λειτουργησουν σωστα (βλ. καταληψη τους απο μπαζα, σκουπιδια, παρκαρισμενα, τραπεζοκαθισματα, κλαδεματα κ.α ων ουκ εστιν αριθμος) θα χρειαζοταν παλι να υποστηριχθει μια διαδικασια μαθησης.
...
επισης υπαρχει αυτο:
αλλα μην υποτιμαμε και την αντιστροφη "δουλεια" (την επιμορφωση δηλ.) που γινεται απο τα παιδια προς τους γονεις. Ειναι πολυ σημαντικη. Ισως και πιο σημαντικη απο το αντιθετο.
Πχ. Το Ιντερνετ ας πουμε και την Ανακυκλωση, ενα σωρο κοσμος, τα προσεγγιζει μεσα απο τα παιδια του.