Της ατυχίας το μέγεθος! Ατύχημα στα καλά... τρεχούμενα.

24 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
gts2013
Εικόνα gts2013
Απών/απούσα

Με ματιάσανε ή μάλλον αυτοματιάστηκα! Αφού πήρα θέση σε άλλο σχολείο (Άνω Λιόσια) είπα να κάνω ηχηρή εντύπωση. Αγόρασα μια καινούργια στολή, σε άκτιβ χρωματισμούς, φόρτωσα τα απαραίτητα στη τσάντα, πήγα το κουρσάκι για σέρβις, να είναι έτοιμο για να σκάσω μούρη την επομένη στο σχολείο ως το κάτι άλλο...
Άλλες όμως οι βουλές της τύχης ή της ατυχίας καλύτερα. Όπως έφυγα από τον μαστρο-Γιώργη μετά το σέρβις και έφτασα στο Σύνταγμα, πάνω στη στροφή της Φιλελλήνων προς Αμαλίας πάω να πατήσω φρένο στο φανάρι, ακούω ένα τσακ στα φρένα και βρίσκομαι να κάνω πλονζόν στο οδόστρωμα. Σταμάτησα με το κεφάλι στο κράσπεδο...
Μόλις κατάλαβα τι μου έτυχε, είδα ότι είχα σπάσει κάτι στο χέρι και στο μέτωπό μου έτρεχε αρκετό αίμα. Με τη βοήθεια ενός μηχανάκια μάζεψα το ποδήλατο και κάλεσα το ΕΚΑΒ. Ευτυχώς φορούσα κράνος (πήρα το μήνυμα από παλιότερη παρόμοια ανάρτηση συμποδηλάτη) και το τραύμα ήταν επιφανειακό.
Για να αυξηθεί το ποσοστό της ατυχίας, επρόκειτο για το βράδυ του ντιμπέιτ και οι διασώστες μάλλον είχαν ποοοοοολλή δουλειά! Μετά από κανένα μισάωρο με πήραν από το ΕΚΑΒ τηλέφωνο και μου είπαν να πάω μόνος μου στον Ερυθρό που διανυκτέρευε! Αφού άκουσαν τα εξ αμάξης σταμάτησα ένα ταξί, νάναι καλά ο άνθωπος!, και φόρτωσα πίσω το κουρσάκι και πήγα σπίτι τσακισμένος, ζαλισμένος, με πόνους στο στήθος και στην πλάτη.
Τελικά έφτασα στη Βούλα, όπου μου βρήκαν τέσσερα κατάγματα στο δεξιό χέρι, το ένα συντριπτικό στη βάση του μετακαρπίου, δύο ραγισμένα πλευρά και ευτυχώς εκδορές στο κεφάλι. Την επόμενη εβδομάδα πήγα στο σχολείο με εντυπωσιακή πράγματι εμφάνιση, γύψο στο χέρι, μελανιές στο κούτελο και με πιασμένο όλο μου το κορμί!
Θα πάω να με ξαναδούν την Τετάρτη και μάλλον θα βγάλω τον νάρθηκα σε δυό εβδομάδες, αν όλα πάνε καλά και δε χρειαστει εγχείρηση.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

gts2013 wrote:
πάω να πατήσω φρένο στο φανάρι, ακούω ένα τσακ στα φρένα και βρίσκομαι να κάνω πλονζόν στο οδόστρωμα.

Περαστικά! Αντε να πεις τώρα στα παιδιά "ανεβείτε στο ποδήλατο...)!
Για δες όμως τι έφταιγε και έφαγες τούμπα... Κάνε δηλ έναν έλεγχο στα φρένα να δεις μήπως υπήρξε κάποιο πρόβλημα εκεί και ποιό....(ντίζες, βίδες-παξιμάδια, παπουτσάκια κλπ)..

BookLuv
Εικόνα BookLuv
Απών/απούσα

...στον συνάδελφο!
Ελπίζω να μην ταλαιπωρηθείς πολύ.
Ανάλογα με τη βαθμίδα στην οποία εργάζεσαι,
και τη σχέση που έχεις αναπτύξει με τα παιδιά,
θα μπορούσες να αξιοποιήσεις το περιστατικό
για ένα συμβουλευτικό μάθημα σωστής ποδηλασίας.
Οσο κι αν μας απαξιώνουν, αποτελούμε ακόμα πρότυπα
για αυτούς.

gts2013
Εικόνα gts2013
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για τις ευχές!
Κλώστησε το αριστερό τακάκι στην μπροστινή ρόδα και το ελατήριο κόλλησε πάνω της το δεξί και φρέναρα απότομα, οπότε τούμπαρα.
Για το άλλο που γράφει η φίλη, είμαι σε Γυμνάσιο, και ναι! προχώρησα σε εκτενή μαθήματα οδηγικής ασφάλειας και μάλιστα αποφασίσαμε με τα παιδιά να κάνουμε πρόγραμμα αγωγής υγείας σχετικά με την ποδηλασία!

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

Περαστικά σύντροχε. Εύχομαι να γίνεις καλά σύντομα.

Φαντάζομαι ότι το ατύχημα το έπαθες με το ποδήλατο του avatar σου που αγόρασες για να κάνεις εντυπωσιακή εμφάνιση στο γυμνάσιο. Τι πας και παίρνεις ρε παιδάκι μου τέτοια σαπάκια; Δεν ακούς πόσο ελαττωματικά είναι;

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Πάνω απ' όλα περαστικά και να μη σου ξανασυμβεί!

Να ρωτήσω κάτι, αν και ίσως να μην είναι της ώρας... το φρένο κόλλησε, μόλις είχες πάρει το ποδήλατο από σέρβις?
Θα με προβλημάτιζε αυτό στη θέση σου...

Περαστικά και πάλι και καλή δύναμη!

gts2013
Εικόνα gts2013
Απών/απούσα

έχεις δίκιο! Με προβληματίζει πολύ το θέμα, αλλά δεν έχω άλλον τόσο καλό και προσιτό μάστορα. Μέχρι τώρα είχα απόλυτη σιγουριά και νομίζω ότι όταν θα γίνω καλά και θα ξανακαβαλήσω, μάλλον εκεί θα ξαναπάω.
Το πήγα για σέρβις επειδή είχε στραβώσει κάπως η ρόδα από τις βόλτες του καλοκαιριού και το φρένο, ειδικά το μπροστινό, έχανε και έκανε θόρυβο. Το παιδέψαμε πολύ ώρα, με το τακάκι να έχει ένα θέμα (είχε φαγωθεί παράταιρα) και αποφασίσαμε να το αλλάξουμε την άλλη φορά. Ίσως αυτό ήταν το λάθος μου, που δεν επέμεινα να το αλλάξω τότε και "βολεύτηκα". Πάθημα... μάθημα!
όσον για το avatar μου, που γράφει κι ο πιο πάνω, μετά ξύπνησα!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Σίγουρα δεν σημαίνει ότι έγινε κάτι επίτηδες ή από αμέλεια ή ότι άλλο. Πάντως καλό θα ήταν να γίνει μια συζήτηση με τον μάστορα να βρείτε τι έφταιξε, ειδικά που λες ότι έγινε δουλειά πάνω στο μπροστά φρένο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το χέρι εκτός απροόπτου θα ισιώσει και θα το πλακώσεις
στη γυμναστική οπότε όλα καλά. Τα πλευρά θα σε ταλαιπω-
ρίσουν λίγο παραπάνω οπότε υπομονή.

Στα τεχνικά του θέματος, το μόνο που έχω να γράψω είναι
ότι σε φρένα και ελαστικά, δεν χωράνε ούτε τσιγγουνιές
αλλά ούτε αναβολές. Πόσο μάλλον τώρα που μπαίνουμε στη
"βροχερή" περίοδο και οι δρόμοι είναι παγοδρόμια.

Το ΕΚΑΒ απλά απαράδεκτο. Με χτύπημα στο κεφάλι σου είπαν
να πάς μόνο σου...

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
σε φρένα και ελαστικά, δεν χωράνε ούτε τσιγγουνιές
αλλά ούτε αναβολές. Πόσο μάλλον τώρα που μπαίνουμε στη
"βροχερή" περίοδο και οι δρόμοι είναι παγοδρόμια.


Aυτό να το θυμάσαι, ό,τι και να σου λέει ο μάστορας....(εκτός αν βλέπεις οτι το λέει χωρίς λόγο μόνο και μόνο για να πουλήσει....)

akakios
Εικόνα akakios
Απών/απούσα

περαστικά.Μάλλον το ντιμπέιτ έφταιγε...

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

και να αναρρωστείς γρήγορα

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Σου εύχομαι γρήγορα να είσαι ξανά όρθιος και μάχιμος και με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία.
Αυτά τα "τσάκ" όμως, τα "κλώτσησε" και τα "έχανε" που λες, θα ήταν καλό να τα ορίσεις λίγο περισσότερο.
Και για σένα και για μας που, διαβάζοντας, μπορεί να μάθουμε κάτι παρα πάνω.
Μόλις σηκωθείς και μπορέσεις πάλι να ασχοληθείς, προσπάθησε να δείς τι έγινε .
Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβεις τι ακριβώς έγινε, το λόγο γιά τον οποίο έγινε.
Το πως έγινε; Τον τρόπο.
Φαγώθηκε τόσο το υλικό τριβής που έφτασε να τριφτεί μέταλλο με μέταλλο; Έγινε κάτι άλλο; Έφταιξε κάτι στο ελατήριο του φρένου;
Το "τσακ" που λες στην αρχή είναι αρκετά περίεργο.

gts2013
Εικόνα gts2013
Απών/απούσα

Ευχαριστώ όλους για τις ευχές!
Σ΄αυτό που με ρωτάει ο/η Διδότου δεν έχω προς το παρόν σαφή απάντηση. Θα προσπαθήσω όμως: Όπως έχω γράψει σε άλλο ποστ, το κουρσάκι το μαζεύω λίγο-λίγο μόνος μου. Του έχω βάλει λίγο πιο μακριά τακάκια στα φρένα και για να τα στερεώσω έχω βάλει ροδέλλα γιατί το αυλάκι είνα λίγο πιο ανοικτό. Το καλοκαίρι το τακάκι είχε κατέβει πιο χαμηλά και έτσι είχε φαγωθεί με λάθος τρόπο. Το σηκώσαμε και το σφίξαμε αλλά, όπως είπα, δεν το αλλάξαμε.
Μάλλον, λοιπόν, εκεί που πήγαινα και όταν πάτησα φρένο πιο δυνατά (είχε φανάρι στην Αμαλίας-Ευτυχώς γιατί αλλιώς κανένα τρόλεϋ θα με είχε κάνει τυρόπιττα) το τακάκι την άκουσε ή η ροδέλλα κλώτσησε και χώθηκε στο αυλάκι, με αποτέλεσμα να γυρίσει το τακάκι κάθετα και να κολλήσει το άλλο στον τροχό άσχημα.
Δεν είμαι τώρα σε θέση να ψάξω το θέμα ελατήριο. Θα το δω και θα αναφέρω.

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Περαστικά και από εμένα, να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Πήγαινα κι εγώ κάποιες φορές με το ποδήλατο στο Τ.Ε.Ι. Πειραιά όταν δίδασκα.
Τα μεγάλα παιδιά που φοιτούν εκεί με κοιτούσαν λίγο περίεργα να καταφτάνω στο μάθημα με το κολάν, να τους λέω να περιμένουν λίγο έξω από την αίθουσα μέχρι να αλλάξω και μετά να κάνουμε μάθημα με το ποδήλατο ακουμπισμένο στο πλάι.
Πάντως, δειλά δειλά, κάποια ποδήλατα άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους στο parking των μοτοσυκλετών. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται διότι λόγω της οικονομικής κρίσης μου ζήτησαν να εργάζομαι 20 ώρες την εβδομάδα, να λαμβάνω 500 ευρώ τον μήνα, όποτε εκείνοι μπορούν να μου τα δίνουν (πχ τον μισθό του Οκτωβρίου να τον λαμβάνω τον Δεκέμβρη ή τον Γενάρη και πάει λέγοντας).
Οπότε, τέρμα η διδασκαλία που λατρεύω, έμεινε η ποδηλασία που επίσης λατρεύω. Σκέψου φίλε μου πως σου έμεινε η διδασκαλία και όσο για την ποδηλασία θα την έχεις ξανά σε λίγο καιρό.
Όλα καλά να πάνε και τίποτα να μη μας απογοητεύει, όλους!

Εν τω μεταξύ, ας δούμε και κάτι καλό που συμβαίνει σε ένα σχολείο της αλλοδαπής:

Thank you to Blake Garnand, fifth grade teacher, Julie Churchman, PE teacher & LCI # 4418 and Louis Andaloro, LCI # 2932, who are leading a bike club at Adams Elementary School on Thursday afternoons.

To help & promote bicycling to school, the Santa Barbara Bicycle Coalition/Bici Centro has been donating bikes & bike parts so participants can learn to refurbish a bike and earn it at the end of the program. They also learn about bike safety while riding on the streets.

Santa Barbara Bicycle Coalition

Bicycle Coalition

Wicca
Απών/απούσα

gts2013 wrote:
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές!
Σ΄αυτό που με ρωτάει ο/η Διδότου δεν έχω προς το παρόν σαφή απάντηση. Θα προσπαθήσω όμως: Όπως έχω γράψει σε άλλο ποστ, το κουρσάκι το μαζεύω λίγο-λίγο μόνος μου. Του έχω βάλει λίγο πιο μακριά τακάκια στα φρένα και για να τα στερεώσω έχω βάλει ροδέλλα γιατί το αυλάκι είνα λίγο πιο ανοικτό. Το καλοκαίρι το τακάκι είχε κατέβει πιο χαμηλά και έτσι είχε φαγωθεί με λάθος τρόπο. Το σηκώσαμε και το σφίξαμε αλλά, όπως είπα, δεν το αλλάξαμε.
Μάλλον, λοιπόν, εκεί που πήγαινα και όταν πάτησα φρένο πιο δυνατά (είχε φανάρι στην Αμαλίας-Ευτυχώς γιατί αλλιώς κανένα τρόλεϋ θα με είχε κάνει τυρόπιττα) το τακάκι την άκουσε ή η ροδέλλα κλώτσησε και χώθηκε στο αυλάκι, με αποτέλεσμα να γυρίσει το τακάκι κάθετα και να κολλήσει το άλλο στον τροχό άσχημα.
Δεν είμαι τώρα σε θέση να ψάξω το θέμα ελατήριο. Θα το δω και θα αναφέρω.

Μη χειρότερα.. τι διαβάζω..

Γιατί δεν βάζεις ένα NOS φρένο στο ποδήλατο, ( παλιού στυλ αλλά αχρησιμοποίητο ) και κάνεις πατέντες με ροδέλες στα τακάκια;

Τι να κρατήσει μία ροδέλα, το τακάκι ή τη ροπή από τους τροχούς του ποδηλάτου με εσένα πάνω; Τι σκεφτόσασταν ρε παιδιά όταν το κάνατε αυτό;

Τέλος πάντων.. ευτυχώς που είσαι καλά. Τα κατάγματα αν και πονάνε πολύ, θρέφουν γρήγορα και θα ξανα βγεις με το ποδήλατο σου σύντομα..
Αλλά άντε άλλαξε ένα φρένο βρε παιδί μου.. ! Άλλαξε το, τό ριμάδι!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ή μάλλον, ανθρακονημάτινος (αν κρίνω από το νέο σου avatar)....

Πατέντες στα φρένα: θέλουν πολύ μέτρο, ολίγη προσοχή και συχνό τσεκάρισμα....

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"... Το καλοκαίρι το τακάκι είχε κατέβει πιο χαμηλά και έτσι είχε φαγωθεί με λάθος τρόπο. Το σηκώσαμε και το σφίξαμε αλλά, όπως είπα, δεν το αλλάξαμε..."

Κατ'αρχην περαστικα, και ...σιδεροκεφαλος απο δω και περα.
Ευχομαι γρηγορη αναρρωση, χωρις πολλη ταλαιπωρια, και γρηγορα ξανα στο δρομο.
ΟΜΩΣ. ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΔΕΙΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ.
Το συμβαν με το τακακι ειναι πολυ συνηθισμενο. Καμμια φορα, λογω προβληματικης αρχικης ρυθμισης/τοποθετησης, δεν παταει ολοκληρο στη ζαντα, και "τρωγεται" σε ενα τμημα του μονο, δημιουργωντας το περιφημο "σκαλοπατι" η "δοντι".
Οταν δημιουργηθει και μεγαλωσει λιγο το δοντι, εχει την ταση να μαγκωνει στη γωνια της ζαντας καθε φορα που πατιεται το φρενο.
Επομενως πρεπει τακτικα να ελεγχει κανεις τα φρενα/τακακια (ειδικα οταν αντιληφθει οτι κατι δεν παει καλα, ειτε οταν αισθανθει οτι κολλανε τα τακακια) και σε περιπτωση που δει οτι υπαρχει δοντι/σκαλοπατι στο τακακι, πρεπει αμεσα ειτε να αλλαξει το τακακι, ειτε να αφαιρεσει/εξαφανισει το δοντι.
Για να φυγει το δοντι απο το τακακι, πρεπει αφου αφαιρεθει το τακακι απο τη δαγκανα του φρενου, να λειανθει το δοντι που εξεχει απο το υπολοιπο τακακι, ετσι ωστε η επιφανεια του τακακιου που παταει στη ζαντα να ειναι απολυτα επιπεδη.
Αυτο γινεται πολυ ευκολα με μια λιμα, ενα κομματι χοντρο γυαλοχαρτο, η με πολλη προσοχη με ενα καλο κοπιδι.
Τοποθετουμε το γυαλοχαρτο η τη λιμα πανω σε μια επιπεδη επιφανεια, και πανω τριβουμε το τακακι.
Στην αναγκη (εχει τυχει αρκετες φορες) μπορει να γινει on the road, τριβοντας με δυναμη το δοντι πανω στο τσιμεντο του πεζοδρομιου, στο δρομο, κλπ. Το αποτελεσμα ειναι αριστο, σε καθε περιπτωση. Το δοντι εξαφανιζεται και το τακακι γινεται απολυτα χρησιμοποιησιμο ξανα.
Αυτο βεβαια προϋποθετει οτι το τακακι εχει ακομη αρκετο υλικο, ωστε να αξιζει να μπεις στην ανωτερω διαδικασια.
Διαφορετικα, απλα αλλαζεις τακακια και συνεχιζεις.
Παντως, στην περιπτωση σου, επρεπε αφου διαπιστωσες οτι υπαρχει δοντι, πρωτα να λειανεις το τακακι και μετα να το ανεβασεις στη σωστη του θεση και να το ξαναρυθμισεις.
Επισης, οσον αφορα την πατεντα με τη ροδελλα:
Δεν ειναι κακη ιδεα, απλα θα πρεπει να χρησιμοποιησεις καταλληλου μεγεθους ροδελλα, ωστε ο αξονας/βιδα του τακακιου να μπαινει ισα-ισα στην τρυπα της ροδελλας (να μην "κολυμπαει" δηλαδη), και η ροδελλα να εχει αρκετο πλατος ωστε να παταει σωστα στη δαγκανα του φρενου χωρις να κινδυνευει να πεσει μεσα στη σχισμη του μπρατσου της δαγκανας. Και βεβαια η ροδελλα θα πρεπει να εχει αρκετο παχος, ωστε να μην λυγιζει απο το δυνατο σφιξιμο που θα χρειαστει, για να μονταριστει με ασφαλεια το τακακι.
Πατεντες με φρενα εχουν γινει και γινονται παρα πολλες, μερικες απο αυτες κιολας βρισκουν το δρομο τους στην βιομηχανικη παραγωγη και μαζικη διαθεση στο κοινο.
Οποτε, η "πατεντα" απο μονη της δεν ειναι κατι εξ'ορισμου καλο η κακο.
Η σωστη ιδεα ομως, πρεπει να συνοδευεται και απο αναλογα καλη υλοποιηση.
Διαφορετικα, προκυπτουν τα γνωστα προβληματα.

Ηθικον διδαγμα:
Οταν ξεκιναμε να κανουμε μια δουλεια, την κανουμε μεχρι τελους, και την κανουμε σωστα!

Και παλι περαστικα, και με το καλο στο δρομο γρηγορα!!!

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
...
Παντως, στην περιπτωση σου, επρεπε αφου διαπιστωσες οτι υπαρχει δοντι, πρωτα να λειανεις το τακακι και μετα να το ανεβασεις στη σωστη του θεση και να το ξαναρυθμισεις.
...
Πατεντες με φρενα εχουν γινει και γινονται παρα πολλες, μερικες απο αυτες κιολας βρισκουν το δρομο τους στην βιομηχανικη παραγωγη και μαζικη διαθεση στο κοινο.
Οποτε, η "πατεντα" απο μονη της δεν ειναι κατι εξ'ορισμου καλο η κακο.
Η σωστη ιδεα ομως, πρεπει να συνοδευεται και απο αναλογα καλη υλοποιηση.
Διαφορετικα, προκυπτουν τα γνωστα προβληματα.

Ηθικον διδαγμα:
Οταν ξεκιναμε να κανουμε μια δουλεια, την κανουμε μεχρι τελους, και την κανουμε σωστα!
...


Κι εγώ εξακολουθώ να προβληματίζομαι (τώρα μάλιστα μετά την απάντηση του columbus πολύ περισσότερο) γιατί ότι πατέντα, επισκευή κλπ. έγινε στο συγκεκριμένο φρένο, δεν την έκανε μόνος του ο φίλος, αλλά την έκανε ο ποδηλατάς (ή έστω μαζί με τον ποδηλατά), και μάλιστα λίγο πριν το ατύχημα!

gts2013
Εικόνα gts2013
Απών/απούσα

Μόλις μπορέσω θα πάω στον μάστορα να δούμε μαζί τι έφταιξε. Εγώ που δεν είμαι μάστορας έχω εξήγηση... μεταφυσική! Με ματιάσανε!
Δε λέτε πάλι καλά που δε μου έτυχε σε καμμιά ποδηλατοβόλτα το καλοκαίρι που έπαιρνα μαζί μου και καμμιά εικοσαριά παιδιά!

Wicca
Απών/απούσα

... που λέει και το τραγούδι..

Και οι δυο σας φταίτε φίλε gts, και συγγνώμη που στο λέω κιόλας.
Ένα τακάκι ή ένα καινούργιο φρένο δεν στοιχίζουν τόοοοοσα πολλά χρήματα δα για να μην αλλαχθούν.

Την πατέντα την καταλαβαίνω όταν ένα ανταλλακτικό είναι πολύ σπάνιο να το βρεις, ή πολύ ακριβό για να το αντικαταστήσεις.

Την πατέντα όμως δεν θα έπρεπε ούτε εσύ να την ζητήσεις, ( αν την ζήτησες στην τελική) ούτε και ο μάστορας να δεχτεί να στην φτιάξει ( ή να πήρε την πρωτοβουλία μόνος του) για ένα μπροστινό φρένο σε ένα vintage αλλά όχι και τόσο παλιό ποδήλατο, ( διάβασα τις σχετικές συζητήσεις που είχατε κάνει) για το οποίο υπάρχουν ανταλλακτικά ακόμα στην αγορά, οικονομικά και αξιόπιστα.

Η άποψη μου είναι ότι οι πατέντες κάθε είδους,όταν υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά, είναι περιττές. Και όπως έδειξε και η ( άσχημη) εμπειρία, επικίνδυνες.

Προς γνώσιν και συμμόρφωση τα παραπάνω και όσων διαβάζουν και όχι για να κάνω κάποιου είδους κήρυγμα. Απλά σκέφτομαι ότι θα μπορούσες να είχες χτυπήσει πάρα πολύ άσχημα ειδικά αν ερχόταν κάποιος με αυτοκίνητο πίσω σου.

gts2013
Εικόνα gts2013
Απών/απούσα

Πέρασαν σαράντα τρείς ημέρες και σήμερα το απόγευμα ελευθερώθηκα από τον γύψο! Τώρα μένει μόνο να νικήσω την αγκύλωση και να κινήσω πάλι κανονικά όλα τα δάχτυλα και τον καρπό. Μια γωνίωση την έφαγα, το μικρό το δαχτυλάκι έχασε 25% από τη σωστή θέση του, αλλά όλοι μου είπαν ότι είναι στα ανεκτά όρια.
Αρχίζω αμέσως τις ασκήσεις που μου έδειξε ο γιατρός, γιατί θέλω όσο γίνεται πιο γρήγορα να πάω βόλτα και πάλι με το ποδήλατο. Εννοείται ότι πρώτα θα το επισκευάσω στήν εντέλεια, μην την ξαναπάθω!

Φανερός Πράκτωρ
Απών/απούσα

gts2013 wrote:
Πέρασαν σαράντα τρείς ημέρες και σήμερα το απόγευμα ελευθερώθηκα από τον γύψο! Τώρα μένει μόνο να νικήσω την αγκύλωση και να κινήσω πάλι κανονικά όλα τα δάχτυλα και τον καρπό. Μια γωνίωση την έφαγα, το μικρό το δαχτυλάκι έχασε 25% από τη σωστή θέση του, αλλά όλοι μου είπαν ότι είναι στα ανεκτά όρια.
Αρχίζω αμέσως τις ασκήσεις που μου έδειξε ο γιατρός, γιατί θέλω όσο γίνεται πιο γρήγορα να πάω βόλτα και πάλι με το ποδήλατο. Εννοείται ότι πρώτα θα το επισκευάσω στήν εντέλεια, μην την ξαναπάθω!

Άντε, σιδερένιος! Καλά χιλιόμετρα!
Τελικά, ακόμα έτσι είναι το ποδήλατο; Ο ποδηλατάς που έκανε την "δουλειά" ακόμα δεν ξέρει την κατάληξη της πατέντας του;

gts2013
Εικόνα gts2013
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για τις ευχές!
Τόσες ημέρες το είχα δέσει σε ένα δέντρο στην αυλή και απλώς το κοιτούσα όταν πέρναγα. Δεν είχα κουράγιο να το πιάσω να το φτιάξω. Αλλά από Πέμπτη θα το πάω στον μάστορα να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Αν και ήδη έχω μπει στο τριπάκι να πάρω κάποιο καινούργιο ή καλό μεταχειρισμένο.