Σώστε μας από τους “οικολόγους” (ή αλλιώς Ενάντια στον καπιταλισμό...)

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Ξεφυλλίζω το τρίτο τεύχος από το free press (δωρεάν διανομής) περιοδικό “Green η οικολογία στην πράξη”, και αναρωτιέμαι πόσο ακριβά τελικά μπορεί να πληρώνουμε τα δωρεάν περιοδικά. Το περιοδικό δεν έχει ούτε μία αναφορά στη λέξη ποδήλατο, παρόλο που έχει 4 σελίδες συνέντευξη του Νικήτα Κακλαμάνη και 2 σελίδες παρουσίαση υβριδικών αυτοκινήτων (παρέα με ολοσέλιδη διαφήμιση συγκεκριμένου μοντέλου).

Για να μην είμαι προκατειλημμένος είπα να διαβάσω και τίποτα άλλο για να δω, λοιπόν στο ίδιο περιοδικό υπάρχει τρισέλιδο άρθρο για το εμφιαλωμένο νερό (που έχει σχετικά θετική στάση, μια και περιβάλεται από σχετικές διαφημίσεις).

Επίσης το άρθρο για τις ΑΠΕ (ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) ενώ λέει ότι είμαστε πίσω στην παραγωγή (και κάνει μια γενικόλογη γκρίνια για το κράτος) δεν λέει ότι επιδοτήσεις δίνονται μόνο σε επιχειρήσεις και όχι σε ιδιώτες, ότι ακόμα κι αν αποφασίσει ένας ιδιώτης να κάνει την επένδυση και χωρίς την επιδότηση και πάει να πουλήσει ρεύμα στη ΔΕΗ θα του ζητήσουν δελτίο, δηλαδή να κάνει έναρξη ως ελεύθερος επαγγελματίας και να αρχίσεις να πληρώνεις ΤΕΒΕ, δηλαδή να πληρώνεις περισσότερα από όσα θα παράγεις.(Αλλιώς θα πρέπει να πληρώσεις για εγκατάσταση μπαταριών, ώστε να αποθηκεύεις την ενέργεια πράγμα το οποίο αυξάνει αρκετά το κόστος και μειώνει και την φιλικότητα προς το περιβάλλον (οι μπαταρίες -ακόμα κι όταν ανακυκλώνονται- δεν είναι ότι καλύτερο για το περιβάλλον. Πάντως για να μην είμαστε κακόπιστοι πάλι καλά σε αυτόν τον τομέα υπάρχει πρόοδος παλιά σε έχωναν μέσα αν σε έβρισκαν με καμιά ανεμογεννήτρια...(δεν κάνω πλάκα το μονοπώλιο της ΔΕΗ βλέπετε...)
Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πω ότι σε όλο αυτό το τμήμα βρίθουν οι διαφημίσεις από εταιρίες κλπ.
Πιάνω μόνο την κορφή του παγόβουνου... [πχ. σε κάποια νησιά έχουν αρχίσει και απαλλοτριώνουν σε εξευτελιστικές τιμές οικόπεδα (κατά προτίμηση σε πολλαπλάσια των 4 στρεμμάτων -όποιος κατάλαβε, κατάλαβε) και συνήθως κοντά στην παραλία και όχι σε υψώματα όπου θα περίμενε κανένας να έχει περισσότερο αέρα...]

Θα ήθελα να πιστέψω ότι είναι άγνοια...
Δυστυχώς δεν είμαι τόσο αθώος...

Το ίδιο συμβαίνει παντού Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ. Και τις περισσότερες φορές δεν γίνεται καν κατά παραγγελία, αν θέλεις να βάλει ο άλλος μια διαφήμιση με υβριδικό αυτοκίνητο δεν έχεις ένα 2σέλιδο άρθρο που τα κατακρίνει αμέσως μετά αλλιώς θα το κλείσεις το μαγαζί.

Το κακό είναι για να μην κλείσουν αυτοί το μαγαζί θα κλείσουμε εμείς το μαγαζί που λέγεται ΓΗ.

Στο παρόν τα χειρότερα εγκλήματα ενάντια στην ανθρωπότητα γίνονται πολλές φορές στο όνομα των ανθρώπινων δικαιωμάτων, να βάλουμε όλοι ένα χεράκι ώστε στο μέλλον τα χειρότερα εγκλήματα ενάντια στο περιβάλλον να μην γίνονται στο όνομα της οικολογίας.

Ελπίζω να μην κούρασα και να έβαλα σε σκέψεις....

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Η επικοινωνιακή πολιτική των αυτοκινητιστικών εταιριών καλά κρατεί. Προκειμένου να σταθούν όρθιες στις πωλήσεις τους, επινόησαν το λεγόμενο πράσινο ή οικολογικό αυτοκίνητο και πραγματικά όλα τα περιβαλλοντικά έντυπα έχουν γεμίσει με άρθρα και διαφημίσεις τέτοιων μοντέλων για να αισθάνεται ο οδηγός ότι κάνει και καλό στο περιβάλλον που χρησιμοποιεί αυτοκίνητο. Τα τελευταία χρόνια το μάρκετινγκ επινόησε τον όρο βιολογικό-οικολογικό στα είδη διατροφής αλλά δεν παύει να είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ένα τρικ. Βαφτίζουν το προϊόν βιολογικό αν δεν έχει ψεκαστεί. Ο σπόρος όμως είναι μεταλλαγμένος. Ή το αντίθετο, βιολογικός σπόρος και ψεκασμός με χημικά ή πάλι "βιολογικά" λιπάσματα. Ότι να ΄ναι.Πάντως σε ότι αφορά το αυτοκίνητο εγώ δεν έχω δεί πράσινο ούτε σε χρώμα.

I like my bike
Απών/απούσα

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποια σχετική νομοθεσία για να μην παραπλανούν τους καταναλωτές? Οι όροι «οικολογικό», «πράσινο» «φιλικό προς το περιβάλλον» θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται με σύνεση όταν πρόκειται για υπηρεσίες και καταναλωτικά είδη. Μην καταντήσει η faux οικολογία ένα εργαλείο διείσδυσης σε μια νέα αγορά και βλάψει τόσο την έννοια της προστασίας του περιβάλλοντος όσο και το περιβάλλον το ίδιο.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Δυστυχώς κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Money the root of all evil. Το χρήμα αλλάζει χρώματα, γίνεται και πράσινο άμα λάχει. Παιχνίδια με τις λέξεις. Όπως η καπνοβιομηχανία ελίσσεται στο στυλ "να μη θιχτεί το δικαίωμα επιλογής του καπνιστή" ή οι εταιρείες οινοπνευματωδών στο στυλ "μην οδηγείτε όταν πίνετε". Κλασικά κόλπα. Κλασική προπαγάνδα. Κλασικά πράγματα. Όσο οι πολίτες κοιμούνται αυτά θα γίνονται......

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Καλό θα ήταν να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε καμιά κινητοποίηση ενάντια στην απόσυρση.
Όταν το αυτοκίνητο παράγει το μεγαλύτερο μέρος της ρύπανσης για να φτιαχθεί και να καταστραφεί (60%) είναι σκάνδαλο να δώσουμε χρήματα για ένα αυτοκίνητο που έχει λίγο μικρότερη κατανάλωση.
ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕ δηλαδή ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ, ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ.
Αυτά τα χρήματα θα πιάσουν τόπο μόνο αν χρησιμοποιηθούν για έργα για τη μείωση της χρήσης ΙΧ στην πόλη...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

... αλλά ποια δύναμη να επιβάλει την αλλαγή; Οι πολίτες έχουν αποχαυνωθεί από το πολύ καθισιό στη καμπίνα του ΙΧ, τι θα τους ξεκολλήσει;

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

Στα τελευταία δύο τέυχη βλέπω αναφορές για το ποδήλατο.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

Στα τελευταία δύο τέυχη βλέπω αναφορές για το ποδήλατο.
Στα χέρια μου τώρα έχω ένα δισέλιδο αφιέρωμα για την Καρδίτσα που επικεντρώνεται κυρίως στα αρνητικά επακόλουθα της μελέτης που έγινε εκει και δεν είναι άλλο απο την εγκατάλειψη απο τους φορείς της πόλης.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως είναι ότι απο το περιοδικό ζητάνε την βοήθεια όλων μας και ανοιγουν δίαυλο επικοινωνίας.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ.
''Εδώ στο περιοδικό,λέμε τούτο το δισέλιδο για το ποδήλατο και τους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης στην πόλη,να καθιερωθεί.Η δική σας συμβολή και επικοινωνία θεωρείται απαραίτητη.Αγαπητοί ποδηλάτες περιμένω τα δικά σας mail για ότι εσείς κρίνεται ενδιαφέρον:pdrivas@greenmag.gr''

contact