Τα καλά της κρίσης...

29 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Tasos
Απών/απούσα

Μείωση 48,4% στις νέες άδειες κυκλοφορίας στο 4μηνο

...και όχι μόνο (να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας)

Ποδήλατα: Αύξηση πωλήσεων 50%

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν σκεφτείς πόσοι ποδηλατάδες έκανα επέκταση ή μεταφορά σε μεγαλύτερο κατάστημα, πόσοι άνοιξαν και άλλα "περιφερειακά" καταστήματα, πόσες νέες αντιπροσωπείες έχουν έρθει....

Ο κλαδος ανθεί, όλοι (οι καλοί) έχουν δουλειές και θα συνεχίζουν να έχουν.

Τέλος αν σκεφτείς τα 2000 ποδήλατα που μαζεύονται σε κάθε freeday... μια βίδα να θέλει το καθένα... !!!!

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Πριν δύο χρόνια (τότε τους ένδοξους καιρούς με τις ομηρικές μάχες της Μαρλεν) είχα αναφέρει ότι για να αφαιρέσεις από τα χέρια του Έλληνα το τιμόνι, είναι ή με εγχείρηση ή να του πιέσεις το πορτοφόλι.
Τελικά αποφύγαμε την εγχείρηση.

vec
Απών/απούσα

"Η επανάστασις θα πραγματοποιήσει τους σκοπούς της τελειώνοντας την εγχείρησιν όπως ο χειρούργος εις την χειρουργικήν τράπεζαν, διότι αν δεν επιτύχει η εγχείρησις, ο ασθενής θα αποθάνει"

Από την ομιλία του Γιώργου Παπανδρέουδόπουλου

Μακάρι με το που βάλει, αν βάλει, λεφτά στην τσέπη πάλι ο κάτοικος του τόπου να μην κάνει πάλι τα ίδια, αλλά να έχει προλάβει να αγαπήσει το ποδήλατο.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

...ότι από αυτούς που θα μάθουν να χρησιμοποιούν το ποδήλατο στη μετακίνησή τους δεν θα είναι πολλοί αυτοί που θα ξαναγυρίσουν στο αυτ/το, ακόμη κι αν πέσει η τιμή της βενζίνης.
Αυτό θα γίνει επειδή θα δούνε ότι αυτό που τους προσφέρει η μετακίνηση με ποδήλατο, ΜΜΜ, πεζοπορία, τους χαρίζει κάτι ποιοτικά ανώτερο από αυτό που βίωναν καθημερινά με τη μετακίνηση με ΙΧ. Τους δίνει ποιότητα ζωής.
Απλά δεν παραιτούνταν από την οδηγική συμπεριφορά τους επειδή προτιμούσαν την ασφάλεια της συνήθειας και της προστασίας που χάριζε το μεταλλικό κέλυφος.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Κανένα πρόβλημα παίδες. Λεφτά υπάρχουν.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

....την κάτσαμε την ποδηλαταδα.
Όλα οσα ξέραμε θα γίνουν έτσι.
η ζωή κύκλους κάνει

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Κάτσε να έρθει το καλοκαίρι που θα κόψουμε και τα πετρέλαια
από τους Ιρανούς λόγο αναγκαστικού εμπάργκο από την ΕΕ και
θα δεις τι έχει να γίνει.

Πάντως μην περιμένετε να μείνουν τόσα μαγαζιά. Αεριτζίδες
και σουπερ μάρκετ θα μας αποχαιρετήσουν και λογικά μετά
το αρχικό ξέσπασμα καταναλωτισμού θα μείνουν λίγοι και
καλοί.

Ξαναθέτω το ερώτημα
Όταν θα γίνουμε πάρα πολλοί και έρθουν τα πρώτα χαράτσια
τι θα κάνουμε;

LittleIndian
Εικόνα LittleIndian
Απών/απούσα

Τί χαράτσια?

Θα ζητάνε και χρήματα για το ποδήλατο τώρα???

ntam
Εικόνα ntam
Απών/απούσα

tkant wrote:
...ότι από αυτούς που θα μάθουν να χρησιμοποιούν το ποδήλατο στη μετακίνησή τους δεν θα είναι πολλοί αυτοί που θα ξαναγυρίσουν στο αυτ/το, ακόμη κι αν πέσει η τιμή της βενζίνης.
Αυτό θα γίνει επειδή θα δούνε ότι αυτό που τους προσφέρει η μετακίνηση με ποδήλατο, ΜΜΜ, πεζοπορία, τους χαρίζει κάτι ποιοτικά ανώτερο από αυτό που βίωναν καθημερινά με τη μετακίνηση με ΙΧ. Τους δίνει ποιότητα ζωής.
Απλά δεν παραιτούνταν από την οδηγική συμπεριφορά τους επειδή προτιμούσαν την ασφάλεια της συνήθειας και της προστασίας που χάριζε το μεταλλικό κέλυφος.

tkant δεν νομίζω να πέσει ποτέ η βενζίνη πια....να μείνει σταθερή για κάποιο διάστημα ναι,να ανέβει κιάλλο ναι,να πέσει όμως αποκλείεται!!!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

LittleIndian wrote:
Τί χαράτσια?
Θα ζητάνε και χρήματα για το ποδήλατο τώρα???

Σου φαίνεται παράξενο; Εαν είχες 100 αμάξια με ασφάλειες,
τέλη, διπλώματα, άδειες, ΚΤΕΟ, βενζίνες και ξαφνικά είχες
100 ποδήλατο με μηδενικά έξοδα τι θα έκανες σαν κράτος;

Αυτά για οικολογίες και ανθρώπινες πόλεις είναι μαλακίες
και μεγάλες μάλιστα. Μιλάμε για τρελά χαμένα έσοδα, τρελές
χαμένες μίζες, απίστευτο όγκο μαύρου χρήματος που θα χαθεί
αν μειωθούν τα μηχανοκίνητα οχήματα.

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Όταν θα γίνουμε πάρα πολλοί και έρθουν τα πρώτα χαράτσια
τι θα κάνουμε;

Γαργάρα θα τα κάνουμε τα χαράτσια, όπως και όλα τα άλλα μέχρι τώρα…
Και δεν είναι εντελώς απίθανο να μάς φορολογήσουν κάποτε στο μέλλον και για τα ποδήλατα…

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

νομίζω ότι μέχρι τώρα δεν υπάρχουνε χαράτσια για ποδήλατα ούτε σε χώρες όπου κυκλοφορούν πάρα πολλά όπως Ολλανδία γερμανία κ.τ.λ. Ελπίζω να μην πρωτοτυπήσουμε και σε αυτό.

LittleIndian
Εικόνα LittleIndian
Απών/απούσα

Καλά άν πρωτοτυπίσουμε και σ αυτό καλύτερα να πηγαίνω με τα πόδια!

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

......αύριο το απόγευμα να κάνουμε ποδηλατοπορεία διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα ενάντια στα χαράτσια των ποδηλάτων.

Φίλε LittleIndian
Αν φορολογήσουν το ποδήλατο, τι θα τους εμποδίσει να φορολογήσουν και το περπάτημα;

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

tkant wrote:
Αν φορολογήσουν το ποδήλατο, τι θα τους εμποδίσει να φορολογήσουν και το περπάτημα;

Σωστά. Ας μην ασχολούμαστε με το αν φορολογήσουν το ποδήλατο ή όχι. Αν πραγματικά μειωθούνε τα έσοδα του κράτους αισθητά επειδή ο κόσμος άφησε τα αυτοκίνητα και πήρε ποδήλατα, τότε είναι σίγουρο οτι...
1) Και οι βουλευτές θα έχουν ποδήλατα, επομένως είμαστε εξασφαλισμένοι πως δεν θα βάλουν φόρο.
2) Δεν θα χρειάζονται πλέον περισσότεροι φόροι γιατί το κράτος θα σώζει λεφτά από τα μειωμένα έξοδα για ιατρική περίθαλψη.

Σοβαρά τώρα, ασχολείστε με το ποδήλατο και πιστεύετε πως η αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου θα είναι οικονομικά επιζήμια για το κράτος;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Διότι μιλάς για ένα κράτος που στηρίζει ένα τεράστιο
μέρος των εσόδων του στην φορολόγηση και στα χαράτσια.
Θα υπάρξει τεράστια απώλεια από φόρους στα καύσιμα, από
τα τέλη, στις ασφαλιστικές σε σε σε. Το βασικό που πρέπει
να θυμάσαι είναι ότι πετρελαιάδες, ασφαλιστικές κλπ πάνε
χέρι χέρι με τα 300 γίδια και σίγουρα δεν νοιάζονται για
την καλή μας υγεία και το πράσινο περιβάλλον.

Τα βουλευτικά οχήματα δεν τυγχάνουν κάποια ευνοϊκής
μεταχείρισης ή φοροαπαλλαγής; Δεν μπορεί, τόσο έργο
προσφόρουν τα γίδια...

LittleIndian
Εικόνα LittleIndian
Απών/απούσα

Δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ μα ποτέ να πληρώσω ο,τιδήποτε για το ποδήλατο!

Φθείρει τον δρόμο? Όχι

Χρειάζεται να πας σε σχολή οδηγών για να βγάλεις δίπλωμα? Όχι

Κάυσιμα θέλει? Όχι

Ρυπαίνει το περιβάλλον? Ναί αλλά όχι με καυσαέρια. Ρυπαίνει όταν το πετάξεις, όπου και πάλι τα πλαστικά του ή τα carbon μέρη του είναι και αυτά που ανακυκλώνονται πιο δύσκολα.

Άρα δεν υπάρχει λόγος να φορολογηθεί επιπλέον! Άλλο να φάω πρόστιμο γιατί δεν φοράω κράνος ή γιατί πήγα από το πεζοδρόμιο, κάθε άλλο παραπάνω είναι παράλογο και αρρωστημένο...
Μ'αρέσει πάρα πολύ να οδηγώ αυτοκίνητο. Πραγματικά! Κάποιες φορές είναι απόλαυση και ευκολία αλλά τις περισσότερες είναι βάρος. Όσο κι αν μου αρέσει όμως, 1.70 βενζίνη δεν δίνω, καλύτερα να τα πίνω ουίσκια μέχρι να μου τρυπήσει το συκώτι μου!
Η μετακίνηση είναι δικαίωμα και όχι πολυτέλεια. Το αμαξάκι ένα μέσο μετακίνησης που χρησιμοποιείς για δική σου ευκολία αλλά πρέπει να το χρησιμοποιείς και με φειδώ. Αν τώρα το αμαξάκι μου 1300 κυβικών έχει τα έξοδα σε βενζίνες και τέλη μιας πόρσε πρίν δέκα χρόνια ξέρω γω, τότε συγνώμη αλλά δε θα πάρω. Και φαντάσου είναι και απ'αυτά με την χαμηλή κατανάλωση! Δικές σου λοιπόν οι πινακίδες δικά σου και τα τέλη σου και οι βενζίνες σου και τα σηματάκια σου και τα σκατάκια σου.
Μπορώ να ζήσω και με λιγότερη χρήση αυτοκινήτου όπως όλοι μας

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

LittleIndian wrote:
Η μετακίνηση είναι δικαίωμα και όχι πολυτέλεια.

Κούκου, τα!
Και τα δικαιώματα δεν μπορούν να φορολογηθούν;
Ολα αυτά που πληρώνεις, τα πληρώνεις με τη θέλησή σου;

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Διότι μιλάς για ένα κράτος που στηρίζει ένα τεράστιο
μέρος των εσόδων του στην φορολόγηση και στα χαράτσια.

Αλλά τα έξοδα του είναι ακόμα μεγαλύτερα και πηγαίνουν στην υγεία, στα δημόσια έργα, στη διαφθορά, και στους τόκους.

Το ποδήλατο συνεισφέρει ξεκάθαρα στη μείωση των εξόδων για την υγεία και για τα δημόσια έργα. Καμια φορολόγηση δεν μπορεί να ξεπεράσει αυτό το όφελος.

Eaglos wrote:
Το βασικό που πρέπει
να θυμάσαι είναι ότι πετρελαιάδες, ασφαλιστικές κλπ πάνε
χέρι χέρι με τα 300 γίδια και σίγουρα δεν νοιάζονται για
την καλή μας υγεία και το πράσινο περιβάλλον.

Είναι καιρός αυτά τα άτομα να σταματήσουνε να μας την πέφτουνε. Ας σταματήσουμε λοιπόν να τους φοβόμαστε.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"...Μπορώ να ζήσω και με λιγότερη χρήση αυτοκινήτου όπως όλοι μας..."

Αμεσως μετα, συνειδητοποιεις οτι μπορεις να ζησεις χωρις καθολου αυτοκινητο.
Οπως ζουσαν ολοι οι ανθρωποι, πριν απο 3-4 δεκαετιες.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:

Οπως ζουσαν ολοι οι ανθρωποι, πριν απο 3-4 δεκαετιες.

...και όπως ζούν τώρα πολλοί κάτοικοι των βορείων χωρών (Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Σκανδιναυία, Κάτω χώρες κλπ) μην έχοντας ιδιωτικό αυτοκίνητο αλλά έχοντας τη δυνατότητα ενοικίασης και χρήσης όποιου είδους αυτοκινήτου χρειάζονται (μια στο τόσο) ανά περίσταση, όταν τα ΜΜΜ και το ποδήλατο δεν αρκεί (για μεταφορά αντικειμένων, για ταξίδι κλπ). Η παντελής απουσία όλων των αυτοκινήτων, έτσι όπως είναι διαμορφωμένες οι δομές των πόλεών μας, είναι για πολύ κόσμο αδύνατη.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δυστυχώς φίλοι μου στον καπιταλιστικό κόσμο
κάποιος πρέπει να παράγει και κάποιο να τα
καταναλώνει. Για να είναι οι Γερμανοί άνετοι
έπρεπε εμείς να πήξουμε στα αυτοκίνητά τους.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Και κάτι ακόμα. Το αυτοκίνητο δεν είναι άνεση, ή ευκολία. Πλέον! Έτσι όπως κατάντησε τις πόλεις, είναι το ακριβώς αντίθετο. Απλά επιβάλλεται, στο νεοέλληνα για ένα λόγο: επειδή είναι ΤΕΜΠΕΛΙΑ!
Ο ελληνάρας αποτελεί ιδανικό υπόστρωμα για να πουλάνε λαμαρίνες. Μη τυχόν ιδρώσει η κάλτσα. Μη τυχόν δουλέψει κανένας μυς. Μη τυχόν στάξει καμιά σταγόνα από το μέτωπο. Μη τυχόν και εκτεθεί στη ζέστη, στο κρύο, στον αέρα. Α πα πα! Ζάχαρη είναι ο μπαγάσας και φοβάται μη λιώσει.

Προχτές 12 το βράδυ με χιονιά, γύριζα σπίτι. Οι νιφάδες τι ωραία μου χάιδευαν τα μάγουλα! Κρύο γύρω στο μηδέν. Περνούσαν σιγά δίπλα μου και με κοιτούσαν σαν εξωγήινο. Ένα ζευγάρι έκοψαν, κατέβασαν το τζάμι και μου λένε να σας πάρουμε; Όχι λέω, απολαμβάνω τη βόλτα μου, μη μού τη στερήσετε. Να δείτε πώς με κοίταξαν. Priceless!

Κάθε μέρα τους χορταίνω, κονσερβαρισμένους στα λαμαρινόκουτα, στρατιές από μπετόβλακες κολλημένους στα φανάρια, το κινητό στο ένα χέρι, τον καφέ στο άλλο, σα νευρόσπαστα φοβισμένα να βρίζονται που ο ένας εμποδίζει τον άλλον.

Μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις είναι να σού λέει ο μπετόβλακας φύγε να περάσω, και σε 20 μέτρα να κολάει στο φανάρι. Περνώ από δίπλα και του στέλνω φιλάκια, άντε αν είμαι φορτωμένος και κανένα υπονοούμενο που θα το θυμάται για πολύ...

LittleIndian
Εικόνα LittleIndian
Απών/απούσα

Αυτό με τα αυτοκίνητα έχει παραγίνει.
Πολλά αυτοκίνητα, πολύ μποτιλιάρισμα και συνεπώς, πολλοί εκνευρισμένοι οδηγοί.
Αλλά και το μποτιλιάρισμα να μην υπήρχε έχουμε και αυτούς που νομίζουν πως ο δρόμος τους ανήκει. Τρέχουν, βρίζουν, προσπερνούν αντικανονικά και η κόρνα πάντα κολλημένη στο χέρι. Το αυτοκίνητο σύμβολο ευμάρειας και κοινωνικής καταξίωσης του μέσου Έλληνα. Όσο περισσότερα άλογα τόσο το καλύτερο και μετά τρακάρουν και κλαίνε για τον > τάδε που έτρεχε με 180 στη Συγγρού ενώ ήταν μεθυσμένος, μιλούσε στο κινητό για το μωρό που έριξε στο μπαράκι, έβλεπε τηλεόραση στη οθόνη του αμαξιού και έτρωγε βρώμικο ταυτόχρονα.
Για να μην μιλήσουμε για τα θηριώδη SUV και τα 4x4 που δεν έχουν πατήσει ποτέ χώμα!

Εντάξει δεν μισώ τα αυτοκίνητα μόνο όλη αυτή την υπερβολή γύρω από το αυτοκίνητο το οποίο ακόμα και τώρα είναι θρησκεία!
Μπαίνει ο άλλος στο δικό μου και με κορόιδευε για τη τελική του και γιατί τα πλαστικά στο ταμπλό είναι σκληρά!
Άντε να του εξηγήσω πως ούτε τρέχω, ούτε στη κίνηση κάθομαι και χαιδεύω το ταμπλό!
Όταν δεν χρειάζεται να το πάρω δεν το παίρνω και όταν χρειάζεται το παίρνω. Ένα εργαλείο είναι και τίποτα άλλο. Απλά τα πράγματα. Ωραίο όταν κάνεις ένα ταξιδάκι το καλοκαίρι (όχι σε νησί-έλεος) όταν θα το φορτώσεις πράγματα, όταν είσαι σίγουρος πως οι συγκοινωνίες το βράδυ δεν θα σε βολέψουν αλλά εντελώς αχρείαστο για να πας στη δουλειά σου το πρωί.
Σόρρυ για το σεντονάκι...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το καλό της κρίσης είναι ότι μειώθηκαν τα σκουπίδια.
Αυτό με τη σειρά του μας δείχνει ότι το πρόβλημα
οφείλεται στην ασύστολη κατανάλωση και όχι στο ότι
αφήνουμε σε κατάσταση αναμονής το ραδιόφωνο ή στο
ότι δεν πετάμε το κουτάκι του γάλατος στους μπλε
κάδους.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

LittleIndian wrote:
(...) Για να μην μιλήσουμε για τα θηριώδη SUV και τα 4x4 που δεν έχουν πατήσει ποτέ χώμα! (...)

Αυτό που είπες να το πάρεις πίσω!

Ξέρεις τι γίνεται στα πολύπαθα βουνά, τα χιλιοπατημένα από τους κάφρους οδηγούς και περήφανους αθλητές SUV & 4x4;

Εκτός αν επιζητούμε και όσοι απλά πατάνε τα πεζοδρόμια για να χωρέσουν στο παρκάρισμα/στρίψιμο/μικρότουςμυαλό/κλπ επιτέλους να πάνε να πατήσουν και κανά δέντρο/ζώο/περιπατητή στην Πάρνηθα.

LittleIndian
Εικόνα LittleIndian
Απών/απούσα

Λέω πως δεν έχουν καμία χρησιμότητα όχι πως πρέπει να οργώνουν τα βουνά!
Μή βαράς!

Δεν νομίζω πως έτσι κι αλλιώς μπορεί ένα cayenne, με εικοσάρα ζάντα και με λάστιχο με τόσο μικρό προφίλ που σχεδόν δεν φένεται, να μπορεί να πάει στο βουνό!
Ξέρω τι γίνεται στα πολύπαθα βουνά αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Εκεί έχεις να κάνεις με ανθρώπους που το χόμπι τους είναι να ανεβοκατεβαίνουν πλαγιές και να χώνονται στα ρέματα. Και σαφώς προκαλούν καταστροφές από αυτή τους την ενασχόληση.
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς ικανοποιούνται από αυτό και δεν το θεωρώ σωστό.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

LittleIndian wrote:
Μή βαράς!

Εννοείται δεν βαράω :) Αστειευόμουν εντελώς αλλά δεν φαίνεται αυτό internetικώς, απλά ήθελα να δείξω αυτήν την διάσταση εκμεταλλευόμενος ίσως μια διατύπωσή που κάπου ίσως 'έχανε'.