Τα κατασκευαστικά έργα δεν πρόκειται να σταματήσουν ποτέ καθώς παίζει πολύ χρήμα. Στην περίπτωση του Υμηττού κόπηκε ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του έργου και άλλαξε ένα άλλο. Πάντως θα γίνει κανονικά, όπως κανονικά θα γίνει και το έργο στο Βοτανικό.
Όχι ούτε σε αυτό το άρθρο ούτε σε άλλα είδα να αναφέρουν ποιά σημεία κόπηκαν συγκεκριμένα λόγω περιβάλλοντος καθώς και για ποιό συγκεκριμένο -περιβαλλοντικό- λόγο.
Όχι ούτε σε αυτό το άρθρο ούτε σε άλλα είδα να αναφέρουν ποιά σημεία κόπηκαν συγκεκριμένα λόγω περιβάλλοντος καθώς και για ποιό συγκεκριμένο -περιβαλλοντικό- λόγο.
Ψαχνεις ψύλλους στα άχυρα. Γιατί, και να σου πουν θα λένε αλήθεια; Από ανθρώπους που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο τί περιμένεις;
βασικα αναρτωντας το θεμα , μου ηρθε στο νου η ποδηλατοπορεια που ειχαμε κανει για την διασωση του υμμητου για τον ιδιο ακριβως σκοπο πριν απο 2 η 3 χρονια (απλως τοτε κραζαμε αλλον υπεχωδες) μηπως ... λεω μηπως ειναι καιρος για μια νεα ποδηλατοπορεια...
Τα κατασκευαστικά έργα δεν πρόκειται να σταματήσουν ποτέ καθώς παίζει πολύ χρήμα. Στην περίπτωση του Υμηττού κόπηκε ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του έργου και άλλαξε ένα άλλο. Πάντως θα γίνει κανονικά, όπως κανονικά θα γίνει και το έργο στο Βοτανικό.
Δεν θέλω να το σκέφτομαι καν...
το σκέφτεται η Green Tina αντί για εσένα
Ας μας διαφωτίσει κάποιος ποιά συγκεκριμένα σημεία κόπηκαν για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος.
Τα λέει στο αρθρο.
Όχι ούτε σε αυτό το άρθρο ούτε σε άλλα είδα να αναφέρουν ποιά σημεία κόπηκαν συγκεκριμένα λόγω περιβάλλοντος καθώς και για ποιό συγκεκριμένο -περιβαλλοντικό- λόγο.
Ψαχνεις ψύλλους στα άχυρα. Γιατί, και να σου πουν θα λένε αλήθεια; Από ανθρώπους που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο τί περιμένεις;
βασικα αναρτωντας το θεμα , μου ηρθε στο νου η ποδηλατοπορεια που ειχαμε κανει για την διασωση του υμμητου για τον ιδιο ακριβως σκοπο πριν απο 2 η 3 χρονια (απλως τοτε κραζαμε αλλον υπεχωδες) μηπως ... λεω μηπως ειναι καιρος για μια νεα ποδηλατοπορεια...