Eγγύηση σε παιδικό ποδήλατο

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kosmas150311
Απών/απούσα

Καλημερα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με την εγγυηση.

Η κορη μου εχει ενα ποδηλατακι specialized hotrock, το συγκεκριμενο μοντελο η εταιρεια το διαφημιζει πλην των αλλων και για το ευκολο βαλε-βγαλε των βοηθητικων ροδών καθως δε χρειαζεσαι κλειδι αλλα ξεβιδωνουν με το χερι.
Πριν μια βδομαδα λοιπον εκει που εκανε η μικρη ποδηλατο η βοηθητικη ροδουλα εφυγε με αποτελεσμα μια μικρη αναιμακτη πτωση, προσπαθωντας να βαλω τη ροδα στη θεση της δε βιδωνε καθως το σπειρωμα του σκελετου πλεον δεν υπηρχε.

Το ποδηλατο ειναι 1 χρονου μεσα στην εγγυηση εννοειται και λογω του οτι ειναι παιδικο πολυ αμφιβαλω αν εχει κανει πανω απο 20-30 χιλιομετρα. Το πηγα λοιπον στον τσιρικο σαββατο πρωι και χαζευα ποδηλατακια εως οτου το φτιαξουν. μετα απο κανα 10 λεπτο με φωναξαν και αυτο που ειχαν κανει ηταν να βαλουν παξιμαδι και να τοποθετησουν τη βοηθητικη με τον κλασικο τροπο, με λιγα λογια χαθηκε ενα "συγκριτικο" πλεονεκτημα του ποδηλατου.
Δεν ειπα κατι και πηγα στο ταμειο να αφησω τα στοιχεια μου και να φυγω, εκει μου ζητησαν 5 ευρω, εκει λοιπον τους εξεφρασα και το παραπονο μου 1ον για την επισκευη που κανανε και 2ον φυσικα το θεμα της εγγυησης αρνουμενος να τους δωσω χρηματα. Ο τεχνικος που ηρθε ηταν απολυτος οτι δεν τιθεται θεμα εγυησης καθως η ζημια οφειλεται σε κακη χρηση. προφανως επαιζε η ροδα λεει, δεν το πηρα χαμπαρι και το σπειρωμα τα παιξε.

Δεν ξερω τεχνικα εαν αυτο συνεβη, αλλα στην εγγυηση λεει με σαφηνεια οτι το ποδηλατο πρεπει να δοθει ελεγμενο βιδωμενο κλπ. η αλλη ροδα δεν εχει κανενα προβλημα, ειναι σφιγμενη. Συμφωνα με τον μαστορα επρεπε να ελεγχω συνεχεια αν ειναι βιδωμενη καλα η ροδα και αφου δεν το εκανα ειναι λαθος χρηση, απο την αλλη μιλαμε για 20 χιλιομετρα ποδηλασιας.

θα ηθελα τη γνωμη σας γιατι δεν ειμαι απολυτα σιγουρος εαν εχω δικιο και για 5 ευρω χαλαστηκαμε. Απλα υπηρχε και προηγουμενο με ακτινολογηση στο scott sub μου που μετα απο 6-7 μηνες απο την αγορα, μου την κανανε αλλα και παλι με σχετικη γκρινια.
Δηλαδη γενικα με την εγγυηση καλλιστα σου λεει ο αλλος εκανες κακη χρηση αντε γεια.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
xifias
Απών/απούσα

ναι τεχνικα το μαγαζι εχει δικιο,ειναι κλασσικη φραση τα μεν να ειανι αναλωσιμα κ τα δε απο κακη χρηση.τελικα δε μενει να καλυψει κ κατι αυτη η εγγυηση που μονο τον κατασκευαστη καλυπτει νομικα.

τεσπα εγω στη θεση σου θα το τραβαγα στα ακρα.θα εστελνα ενα μειλ με φωτο στην αντιπροσωπεια της specialized,αλλα κ στην ιδια με πληρεις λεπτομερειες του περιστατικου κ του μαγαζιου.αν ημουν στη θεση της,θα εστελνα ενα σκελετο ως συγνωμη.δε τους κοστιζει κατι.αν ημουν το μαγαζι θα εστελνα φωτο στην εταιρια ο ιδιος.

θεωρω οτι οταν ενα προιον απευθυνεται σε παιδια πρεπει ναχει κ τη σχετικη αντοχη,ποσο δε μαλλον οταν λανσαρεται ως συγκεκριμενης τεχνοτροπιας.τωρα αν η πεταλουδα χαλαρωσε,κ φαγωθηκε το σπειρωμα αυτο ειναι σφαλμα κατασκευης.εσενα δε σε αφορα,γιατι θα μπορουσε να χτυπησει κ πιο σοβαρα το παιδι σου,κ συ δεν εισαι μηχανικος για να κανεις σερβις στο ποδηλατο καθε φορα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Γενικά το ποδήλατο χρειάζεται περιοδικό έλεγχο καθώς
τα πράγματα τείνουν να ξεβιδώνουν και να απορυθμίζο-
νται.

Το ότι λάσκαρε η μια μόνο βοηθητική μπορεί απλά να
σημαίνει ότι η κόρη σου το έστριβε μονόπατα. Πολλά
παιδιάκια κάνουν ποδηλασία σε κύκλους με την ίδια
φορά συνέχεια και πέφτει το βάρος στη μια ρόδα.

Από εκεί και μετά όντως δεν υπάρχει κάλυψη εγγύησης
στα δικά μου μάτια. Η ζημιά θα θεωρηθεί χειριστικό
λαθος ή κακός έλεγχος του αναβάτη. Όπως αν έσφιγγες
πάρα πολύ τη βίδα του παλουκόσελο και έκανες ζημιά.

Σίγουρα μπορείς να κλαφτείς στoν αντιπρόσωπο ή και
στην ίδια την εταιρία αλλά δεν ξέρω τι θα καταφέ-
ρεις. Ενδεικτικά να σου αναφέρω ότι το πρώην κρά-
νος μου (Specialized 200+ Ευρώ), αγοράστηκε αρχές
του έτους και στην πρώτη βόλτα το άφησα επάνω στο
παρκαρισμένο ποδήλατο το οποίο έπεσε με αποτέλε-
σμα να σπάσει το κράνος (3-4χλμ η ταχύτητα πτώσης).

Η Specialized μου απάντησε ότι θεωρεί φυσιολογική
τη ζημιά, το κράνος λειτουρησε σωστά και δεν μου
το καλύπτει η εγγύηση. Απλά μου έδωσε ένα -30%
σε ότι κράνος Specialized αγοράσω όσο διαρκεί
η εγγύηση.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Το μαγαζί σου ζητησε 5 ευρώ εργατικά. Δεν νομίζω να χρέωσε το παξιμάδι και ξαναέκανε το ποδηλατο λειτουργικό.

Η "πατεντα" της σπεσιαλαηζντ δεν άντεξε στο χρόνο. Οι περισσότερες πιθανότητες είναι να το προλάβαινες αν το τσέκαρες κάθε φορά πριν το βγάλεις βόλτα. Το σφάλμα παρουσιάστηκε μετά απο κάποιο χρόνο/χλμ και θεωρώ -κι εγω- πιθανό να συμβεί λόγω χρήσης (αλλά όχι απαραίτητα "κακής").

Εκτός της ασάφειας της εγγύησης βλέπω και μια ασάφεια δικιά σου και για να καταλάβω: που ακριβώς κολλάς? Στα 5 ευρώ? Στην αλλαγή σκελετού? Στο τι καλύπτει η εγγύηση και την ασάφειά της? Στην αντοχή της πατέντας της σπεσιαλαηζντ? Στο μαγαζι που θα πρεπε να το επωμιστεί? Εάν παρουσιαζόταν 3 μήνες αργότερα εκτός εγγύησης και πήγαινες στον τσιρίκο και σου έλεγε παλι 5 ευρώ -με παξιμάδι- θα ήσουν ικανοποιημενος ή δυσαρεστημένος?

Δηλαδή τι θα έπρεπε να γίνει για να ήσουν ευχαριστημένος με την αντιμετώπιση του προβλήματος?

kosmas150311
Απών/απούσα

φιλε μου, τελικα το σαββατο ο πωλητης του tsirikou,που τον θεωρω πολυ καλο στη δουλεια του, εβγαλε φωτο και θα εστελνε Mail στην εταιρεια. θα στειλω και εγω στην εταιρεια να τους εκθεσω το προβλημα. γνωριζει καποιος κατα ποσο ειναι τεχνικα δυνατο να φτιαχτει νεο σπειρωμα και να λυνοταν το προβλημα ετσι. ο τεχνικος ηταν του στυλ "αδυνατο να βρουμε μετα (αν ανοιξουμε τη διαμετρο λιγο) πεταλουδα που να ταιριαζει κλπ" με πειραξε ο συνδιασμος ότι προτιμησαν την ευκολη λυση του παξιμαδιου σε συνδιασμο με την κινηση τους να με χρεωσουν. να αναφερω βεβαια οτι μολις αντεδρασα αμεσως ειπαν ok μην αφησεις χρηματα. απλα ειχα φορτωσει λιγο και μετα το τραβηξα και εγω.

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

θα μπορούσες να λύσεις όλες τις απορίες σου πηγαίνοντας το ποδήλατο στον εν Ελλάδι αντιπρόσωπο της εταιρείας στον Πειραιά.

Εκεί φαντάζομαι θα έπαιρνες άμεσες απαντήσεις ως προς το τι καλύπτει η εγγύηση σου και τι μπορούν να κάνουν για το συγκεκριμένο θέμα.

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

θα μπορούσες να λύσεις όλες τις απορίες σου πηγαίνοντας το ποδήλατο στον εν Ελλάδι αντιπρόσωπο της εταιρείας στον Πειραιά.

Εκεί φαντάζομαι θα έπαιρνες άμεσες απαντήσεις ως προς το τι καλύπτει η εγγύηση σου και τι μπορούν να κάνουν για το συγκεκριμένο θέμα.

kosmas150311
Απών/απούσα

scramber καλημερα. καταρχην να σου πω οτι εγραψα ακριβως για το λογο οτι δεν ειμαι σιγουρος για το αν εχω δικιο.

κολλαω λοιπον

1)στο τι καλυπτει η εγγυηση και στην ασαφεια της
"η εταιρεια εγγυαται επισης οτι η συναρμολογηση του ποδηλατου θα γινει με το σωστο τροπο απο τον αντιπροσωπο της πριν την παραδοση". τα 20 χιλιομετρα που εχει γραψει το παιδικο ποδήλατο σε 1 χρονο, ειναι η απόσταση που κανω καθε μερα εγω με το ποδηλατο μου για να παω στη δουλεια μου. φαντασου να αγορασεις σημερα ενα ποδηλατο και μεθαυριο να σου φυγει η ροδα μετα απο 50 χιλιομετρα, να φας τα μουτρα σου και να σου πει ο αλλος "λαθος χρηση, δεν το ειχες σφιξει". βεβαια και εγω δεν μπορω να αποδειξω οτι το bike εχει μονο 20 χιλιομετρα.

να επισημανω οτι στους 5 μηνες το scott sub μου αρχισε να κανει οκταρακια. και τοτε ειπαν φερτο. καναν ακτινολογηση και ζητησαν κανα εικοσαρικο. τους υπενθυμισα την εγγυηση σαν να μου καναν χαρη ειπαν και τοτε οκ. ειπαν πρεπει να εισαι πιο προσεκτικος στις λακουβες κλπ. (βεβαιa ο ενας τροχος ηταν ok και με του αλλου της ακτινες επαιζες κιθαρα). δηλαδη αν εφταιγα εγω και οι λακουβες μονο στον ενα θα ειχα αυτο το χαλι?

2)στην ασφάλεια της πατεντας της εταιρειας. διαφημιζεται σαν πλεονεκτημα, ενω στην ουσια δεν ειναι. αλλωστε ποσες φορες βαζεις και βγαζεις τις βοηθητικες???? αλλα ok διαφημισε οτι θες. αλλα ουσιαστημα μιλαμε για μειονεκτημα που μπορει να προκαλεσει πτωση παιδιου. οποτε θελω να το θεσω στην εταιρεια

3)στην συμπεριφορα του τεχνικου τμηματος που αφου πρωτα δεν απαντησε στο mail για 4 μερες. πηρα τηλ το τμημα πωλησεων μετα και αφου τους εξεθεσα την περιπτωση μου ειπαν¨"φερτο το με την αποδειξη αγορας". αρα θεωρησα και εγω οτι για να θελουν την αποδειξη ειμαστε οκ με την εγγυηση. και μετα σου λενε 5 ευρω. ε το πηγαινα και 100 μετρα απο το σπιτι μου αν ηταν να πληρωσω για να μου το φτιαξουν με παξιμαδι. αν ηταν εκτος εγγυηση δε θα πηγαινα στον τσιρικο καιαπλως δε θα ημουν ικανοποιημενος απο την εταιρεια και την πατεντα της.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Απ ότι μπορώ να καταλάβω αυτό το τρυκ της σπεσιαλαηζντ ειναι μάλλον ασταθές κι επικίνδυνο γι αυτό εγώ θα πήγαινα και θα έβαζα παξιμάδι ΚΑΙ στον άλλο τροχό για να είμαι ήσυχος. Γνωρίζω όμως πως, παρόλη την αποτυχία της πατέντας, η σειρά hotrock είναι απο τις καλύτερες επιλογες για παιδικο ποδήλατο.

Για τα υπόλοιπα:

Η συναρμολόγηση εγινε με τον σωστό τρόπο από τον αντιπρόσωπο (αυτό τουλάχιστον θα ισχυριστεί). Το πήρε το κατάστημα, το έλεγξε και στο πούλησε (αυτό θα ισχυριστεί κι αυτό). Εσύ έπρεπε να έβλεπες το σφάλμα και πριν προλάβει να γίνει το κακό να τους το πήγαινες για ενα σφιξιμο, αν δεν μπορούσες να το σφίξεις εσύ. Δυστυχώς δεν έγινε έτσι, εσύ δεν το πήρες χαμπάρι παρά αφού χάλασε, το κατάστημα και ο αντιπρόσωπος δεν το δέχονται αφού δεν υπάρχει τίποτα να αποδεικνύει από ποιον έγινε το σφάλμα γι' αυτό και πετάνε την μη ορθή χρήση.

Η εγγυήσεις είναι σαφείς όταν πρόκειται για κάποιο δομικό στοιχείο ενός σκελετού, ένα ράγισμα, ένα τσάκισμα κλπ. και τότε οι εταιρίες συνήθως αντικαθιστούν τα πλαίσια. Αλλά το αν χάλασαν π.χ. οι βόλτες της παγουροθήκης, είναι πάντα αμφισβητούμενο και διαφέρει από εταιρία σε εταιρία.

Τι μένει? Η πολιτκή του καταστήματος πώλησης που είναι ανάμεσα σε μια εταιρία/αντιπροσωπεία και στα φυσικά πρόσωπα και δείχνει αν κάνει τη δουλειά ενός "μαξιλαριού", αν απορροφά δηλαδη τα παράπονα και τους κραδασμούς πριν φτάσουν στη "μαμα" (εταιρία). Κι από ένα κατάστημα μεγάλο δεν υπάρχει τίποτα παρά μια χούφτα άνθρωποι που είτε τους τρώει η δουλειά και σε "γράφουν", είτε (παρα)είναι φιλότιμοι και προσπαθούν έστω κι έτσι να το παλέψουν.

Στη δική σου περίπτωση αυτός ο καλός πωλητής, για παράδειγμα, που καθισε να το φωτογραφίσει και να στειλει μεηλ στην εταιρία και ίσως είναι κάτι που μάλλον εσύ θα έπρεπε να κάνεις μια και αυτός είναι πωλητής σ' ένα κατάστημα.

2. Καλά τα λες για την πατεντα της Specialized αλλά αυτό το πρόβλημα μπορεί να είναι σχεδιαστικό και βάλτα με την "μαμα" εταιρία. Εδώ που τα λέμε δεν καταλαβαίνω γιατί κολλάς σε αυτήν την αηδία που αποδεικνύεται κι επικίνδυνη! Χίλιες φορές οι βοηθητικές με παξιμάδι που μπαινοβγαίνουν μ ενα 15άρι κλειδί.

3. Πρέπει να καταλάβεις πως οποιεσδήποτε εγγυήσεις δεν καλύπτουν εργατικά, εκτός κι αν δηλωνεται με σαφή τρόπο. Κατ εμέ δικαιούνταν να σου ζητήσουν 5 ευρώ αλλά πάλι είναι το χέρι του καταστήματος αν θα απορροφήσει το κόστος (όπως κι έκανε).

Εν κατακλείδι δεν θεωρώ πως το κατάστημα -σαν σύνολο- δεν συμπεριφέρθηκε σωστά μιας και αποκατάστησε τη βλάβη. Το αν έχεις παράπονα από τον τεχνικό που πνίγεται κι έπρεπε να είναι δυό ή αν θεωρείς άδικο το ταληράκι ή αν βρισκεις απαράδεκτο τα καταστήματα να μην απαντάνε σε μεηλ (άλλη ελληνική πρωτοτυπία αυτό) είναι κάτι που συμφωνώ κοιτώντας το ηθικά αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική, σ αυτή ζούμε όλοι και δεν μας αρέσει.

Αν πάλι έχεις χρόνο για κυνήγια, ο αντιπρόσωπος της Σπεσιαλάηζντ είναι στον Πειραιά, κατέβα μια βόλτα και δες τις θα σου πει.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εγγύηση σημαίνει να γίνει κάποια ζημιά στο σκελετό χωρίς να
υπάρχει πτώση ή τρακάρισμα. Να σου ραγίσει το πηρούνι, να
σου κοπεί κάποιος σωλήνας, να σπάσει το τιμόνι κτλ.

Το κατάστημα σου παραδίδει ένα λειτουγικό ποδήλατο. Αυτό δεν
σημαίνει ότι θα είναι έτσι για πάντα. Με τον καιρό οι βίδες
χαλαρώνουν και γενικά χρειάζεται συντήριση και ασχολία.

Κατά τα άλλα, τα παιδικά ποδήλατακια είναι της πλάκας και δεν
έχει νόημα να τα συγκρίνεις με αυτά που καβαλάμε εμείς. Επειδή
ακριβώς είναι της πλάκας θα πρέπει να είσαι 2 φορές προσεκτικός
πρωτού το καβαλήσει το παιδί σου.

Αν θεωρείς μειονέκτημα το ότι ξεβιδώθηκε μια βίδα, τότε με την
ίδια λογική δεν θα έπρεπε να φαγώνονται τα τακάκια, τα λάστιχα,
οι ντίζες κτλ.

Για ακτινολόγηση μετά από 5 μήνες δεν υπάρχει εγγύηση διότι με
την ίδια λογική θα του πας και στους 8 μήνες και στους 12 μήνες
και πάει λέγοντας. Οι τροχοί δεν καταπονούνται το ίδιο, συνήθως
ο πίσω τρώει πολύ περισσότερο ξύλο από τον μπροστά οπότε αν το
πρόβλημα ήταν στον πίσω, τότε δεν υπάρχει κάτι το παράξενο.

Από την άλλη, κατά 99,99% οι τροχοί στα έτοιμα ποδήλατα θέλουν
από την αρχή έλεγχο και ακτινολόγηση. Αν δεις ότι κάθε τρεις
και λίγο έχεις θέμα με τον τροχό, τότε απλά δεν καλύπτει τις
ανάγκες σου και θες κάτι διαφορετικό.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Πέρα από το τεχνικό θέμα και τα θέματα εγγυήσεων, τι θα κόστιζε στον Τσιρίκο (και το κάθε τέτοιο κατάστημα) να μη ζητήσει το 5 ευρώ για την "επισκευή" ενός "ιδιαίτερου" προβλήματος ενός ποδηλάτου που έχει αγοραστεί από το κατάστημα του?
Επίσης, μιλάμε για μία βλάβη που επιδιορθώθηκε με την ανάγκη χρήσης "πατέντας" και στην ουσία δημιουργεί αμφιβολίες για την κατασκευάστρια εταιρία.
Για εμένα δε θα κόστιζε τίποτα να μη ζητήσει τα 5 ευρώ, κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις, αντίθετα μάλλον θα κέρδιζε έναν πελάτη (ή και περισσότερους).
Λέω εγώ τώρα, ξεφεύγοντας λίγο από την ουσία της συζήτησης...

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Vasscott στα δικά μου μάτια εκει βλέπεις ποτε ξεχωρίζει ενα μαγαζί, εαν ο τρόπος που εργάζεται χαρακτηρίζετε απο:

"θέλω ο πελάτης να είναι ευχαριστημένος με την λιγότερη χασούρα απο εμένα (και αν θέλει να ξαναέρθει) "

ή

"θέλω να πουλήσω και να πληρωθώ ανάλογα τις υπηρεσίες μου (και αν θέλει να ξαναέρθει) "

απλά υπάρχει και η γραμμή του πως σου φέρετε ο πελατης , δηλαδή κάποιοι μπορεί να "διώχνουν" κάποιους επίτηδες (για διάφορους λόγους ) ή απλά να ελίσσονται ανάλογα την περίπτωση αν προτιμάς .

μπορείς να φιλτράρεις και να βρείς τον ποδηλατά σου ? κάνε το .Σε ενα ποδηλατικό μαγαζί που δουλεύουν 10+ άνθρωποι το βλέπω δύσκολο να βρεις συνεννόηση (ενω σε άλλους κλάδους οχι πάντα )

xifias
Απών/απούσα

αν ειναι αυτο.. http://www.specialized.com/us/en/bikes/kids/hotrock-girls/hotrock-12-coa...(link is external)

τοτε οντως το συστημα πασχει.προφανως ειναι ατσαλινη βιδα σε αλουμινενιο σπειρωμα?που σφιγγει με το χερι..ευπαθεστατος συνδιασμος.

παντως καλα τα λεμε θεωρητικα αλλα αυτο εκει το σημειο δεν δικαιολογειται να ξεβιδωνει μονο του.κ αν ξεβιδωνει ειναι ελλιπης σχεδιασμος.

κ προσωπικα..δεν θυμαμαι κ πολλες βιδες να ξεβιδωνουν μονες τους πανω στο ποδηλατο.ισα ισα φρακαρουν χειροτερα με τον καιρο.

kosmas150311
Απών/απούσα

καλημερα σε ολους. αυτο που εβαλες στο link ειναι το ποδηλατακι. ετσι οπως το λες κατα τα αλλα.

πλην του συγκεκριμενου προβληματος ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι. και αν και ενα απο τα ακριβοτερα παιδικα, ουσιαστικα ειναι φθηνοτερο καθως μεταξυ 3-5,5 χρονων τη βγαζεις με ενα ποδηλατο. δε χρειαζεσαι να αρχισεις απο 12αρι καθως το 16αρι ειναι αρκετα χαμηλωμενο για τριχρονο. και ελαφρυ και πολυ καλη γεωμετρια

η ολη συζητηση δε γινεται ουτε για το 5 ευρω , ουτε για το 20 ευρω στην περιπτωση της ακνινολογησης.αλλα για αυτην την "ασαφεια" στην εγγυηση. αναφερθηκε πιο πανω πχ οτι σου αλλαζουν το πλαισιο αν ραγισει σπασει κλπ και αυτο ειναι ολο. αλλα απο οτι θυμαιμαι λεει 5 χρονια σκελετος και 2 χρονια λοιπα μερη του ποδηλατου. δηλαδη ο τροχος και οι ακτινες του δεν συμπεριλαμβανονται εκει. λογικα η εγγυηση θα επρεπε να ΜΗΝ υπαρχει σε περίπτωση "κακης χρηση" και οχι σε περίπτωση ¨απλης χρησης¨". επισης το θεμα των εργατικων. σου σπαει το πλαισιο, στελνουν καινουργιο δωρεαν στον αντιπροσωπο, ο οποίος σου ζηταει 100 € για τη συναρμολόγηση-εργατικα.

εννοειται ουτε να παρω καινουριο σκελετο απο την εταιρεια θελω. καταρχην ειναι σαν καινουργιος αυτος που εχω και δευτερον θα γινει χαμος απο την κορη αν ερθει τπτ σε αλλο χρωμα.

απλα εστειλα mail στην εταιρεια να εκθεσω οχι το προβλημα μου, αλλα το προβλημα της πατεντας τους που την εκθιαζουν σαν καινοτομια.

ο πωλητης του τσιρικου εστειλε στην εταιρεια απο την αλλη για να εκθεσει το προβλημα μου.

οποτε θα σας ενημερωσω για τις απαντησεις τους. ευχαριστω πολυ.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κάποια μαγαζιά, κάνουν καλά που χρεώνουν ένα τόσο μικρό ποσό για εργασίες που ίσως θα μπορούσαν να είναι και δωρεάν.
Θέλουν να αποφύγουν ένα ατελείωτο "πήγαινε - έλα" από πελάτες που δεν ξέρουν αλλά απαιτούν, που δεν θέλουν να ασχοληθούν με το τίποτα, αλλά έχουν άποψη για όλα, θεωρούν ότι τίποτα δεν χαλάει και τίποτα δεν χρειάζεται την ελάχιστη προσοχή τους.
ΔΕΝ αναφέρομαι στο συγκεκριμένο κατάστημα - δεν τους ξέρω, δεν έχω πάει από εκεί.
Αλλά ξέρω τι γίνεται σε περιπτώσεις πχ καταστημάτων πώλησης Η/Υ. Ο πελάτης θεωρεί ότι επειδή αγόρασε Η/Υ από το κατάστημά σου, ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να του μάθεις την χρήση Η/Υ και να του επιδιορθώνεις κάθε π@π@ριά που κάνει. Θα σου το φέρει 125 φορές, για να του ρυθμίσεις το ένα, να τσεκάρεις το άλλο, να επαναφέρεις το 3ο και να του εξηγήσεις γιατί το κίτρινο εικονιδιάκι δεν είναι κόκκινο .... Αν από την αρχή το ξεκόψεις και του εξηγήσεις ότι η παρέμβαση / ενασχόλησή σου απαιτεί μια ελάχιστη χρέωση,ίσως το ξανασκεφτεί. Ίσως και εσύ χάσεις τον πελάτη. Λεπτές ισορροπίες....
Και υπάρχουν αντίστοιχα παραδείγματα και σε άλλες κατηγορίες αγαθών.... ειδικά σε είδη τεχνολογίας που και καλά είναι ευρείας χρήσης και διάδοσης, αλλά που ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΟΥΝ την ελάχιστη γνώση και ενασχόληση από τον χρήστη, ...που όμως δεν είναι διατεθημένος να κάνει ούτε αυτό το ελάχιστο. (κοινώς: RTFM....)
Ξαναλέω, δεν αναφέρομαι στο ποδηλατάδικο ή στην συγκεκριμένη περίπτωση.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Και υπάρχουν αντίστοιχα παραδείγματα και σε άλλες κατηγορίες αγαθών.... ειδικά σε είδη τεχνολογίας που και καλά είναι ευρείας χρήσης και διάδοσης, αλλά που ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΟΥΝ την ελάχιστη γνώση και ενασχόληση από τον χρήστη, ...που όμως δεν είναι διατεθημένος να κάνει ούτε αυτό το ελάχιστο. (κοινώς: RTFM....)

Ποσα χρονια πισω με πηγες με αυτο το RTFM. Και ειλικρινα απορω ποσοι ξερουν τι σημαινει αυτο(παντα νομιζα οτι ειναι κατι μεταξυ μας στον κλαδο που σπουδαζα).