Στις 3 Ιουνίου ψηφίστηκαν τα Ρυθμιστικά σχέδια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
http://www.pezh.gr/node/469
Η συμμετοχή στη Δημόσια Διαβούλευση ήταν σχεδόν μηδενική (συνολικά 101 σχόλια).
Το μητροπολιτικό δίκτυο ποδηλάτου παραμένει αλλά με πολύ μικρότερη έκταση: 9 γραμμές στο παράρτημα XIV (βλ. Άρθρο 30, παράγραφος 6) που αναφέρει τους ακόλουθους ποδηλατικούς άξονες:
Βουλιαγμένης
Συγγρού
Μεσογείων
Βασ. Σοφίας
Λένορμαν - Βασ. Αλεξάνδρου
Ευφρονίου
Ποσειδώνος (από ΣΕΦ προς Βάρη)
Πειραϊκή Ακτή
Αιτωλικού
Παλαιολόγου-Όμήρου
Πικροδάφνης-Σωκράτους
Κηφισιά-Φάληρο (μέσω Ταϋγετού-Αγ. Ζώνης-Αγ. Μελετίου-Γ' Σεπτεμβρίου-Αθηνάς-Ερμού-Θεσσαλονίκης-Ιλισού)
διάδρομος καταργημένων σιδηροδρομικών γραμμών Λαυρίου και Ανθουπόλεως
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
"Την Πέμπτη 3 Απριλίου 2014 ολοκληρώθηκε με επιτυχία η δημόσια διαβούλευση..."
Απασχόληση του κόσμου με τα ΜΜΕ, κλασική τακτική προπαγάνδας, με άλλα θέματα, ελάχιστος χρόνος διαθέσιμος, βάζουν και δικούς τους να γεμίζουν τις σελίδες με σχόλια... και μετά βγαίνουν και επικαλούνται την επιτυχία της δημόσιας διαβούλευσης.
Έμαθα οτι δεν ψηφίστηκε από τη Βουλή, αλλά είναι ακόμα στη διαδικασία.
Διαβάζοντας πιο προσεκτικά την αρχική είδηση, βλέπω οτι "υπερψηφίστηκε επί της αρχής και επί των άρθρων στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου".