bin podilanden
Εκείνο που προέχει κατά τη γνώμη μου είναι πώς το ποδήλατο μπορεί να λειτουργήσει κατ'αρχήν ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ μέσο μετακίνησης στην πόλη. Πώς μπορούν δηλαδή εκατοντάδες πολίτες ή και χιλιάδες γιατί όχι να έχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στο κέντρο της πόλης, στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ/ΗΣΑΠ, στους οργανισμούς κοινής ωφέλειας κλπ, χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ το ποδήλατο. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τη δημιουργία ενός οργανωμένου, αλλά απόλυτα οργανωμένου, δικτύου ποδηλατοδρόμων που θα κάνει τους πολίτες να αισθάνονται ασφάλεια για μετακίνηση με το ποδήλατο. Το σημαντικότερο κέρδος για τον φίλο του ποδηλάτου είναι πώς θα μπορεί να μετακινείται στην πόλη του ΠΡΩΤΑ ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, δηλαδή να μην έχει κανένα άλλο μέσω μεταφοράς ανάγκη. Από εκεί και πέρα οι όποιοι τρόποι συνδυασμένης μετακίνησης κατά τους οποίους θα μπορούμε να μεταφέρουμε το ποδήλατο και στο ΜΕΤΡΟ, υπό όρους στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ αλλά και στον ΗΣΑΠ περισσότερο απ' ότι τώρα, νομίζω ότι ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής αλλά πάντως ακολουθούν.
Ένα δίκτυο που στο μεγαλύτερο ποσοστό του θα είναι αποκλειστικής διέλευσης ποδηλάτων θα φέρει στο φως χιλιάδες ποδηλάτες.
Γι΄αυτό λοιπόν αυτοί που μεθαύριο θα υμνούν τους ήρωες του 1821 για τα επαναστατικά τους κατορθώματα απέναντι στην Τουρκοκρατία, τους υπενθυμίζω ότι ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΗ 2007 μόνο βάζοντας βαθιά το μαχαίρι στο κόκκαλο των σύγχρονων προβλημάτων(π.χ. αυτοκίνητα) γίνεσαι εκφραστής της ιστορίας σου. Όταν υπηρετείς τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα εκφράζεις την υποταγή στον ισχυρό, που σημαίνει ότι αν οι προ 2 αιώνων πρόγονοί μας είχαν τα ίδια μυαλά τώρα ο πρωθυπουργός της Ελλάδας θα ήταν ο Καραμάν Αλή (Πασάς).
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Empros loipon na organwsoume thn Anexarthsia mas k podhlatikws. Podhlatodromoi ypo thn aigida toy YPEXODE oi opoioi na onomastoun k me ta onomata twn agwnistwn toy '21 kai giati oxi toy 1940.
Ante k kalo Pasxa
Bin Podilanden
Σέβομαι τις προσπάθειες για την συνεργασία του ποδηλάτου με τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς αλλά πρέπει να ξέρουμε ότι ο ποδηλάτης δεν έχει ανάγκη από κανέναν. Ο ποδηλάτης είναι (και πρέπει να είναι) τελείως ανεξέρτητος και ελεύθερος στις μετακινήσεις του. Δεν περιμένει λεωφορεία, δεν συνοστίζεται στα τρένα και στα τραμ κλπ, μετακινείται μόνος του πιό ήρεμα, αθόρυβα και καθαρά. Δεν ενοχλεί κανέναν. Σκεφτείτε ότι αν για παράδειγμα από την Ηλιούπολη θέλουμε να πάμε Πειραιά. Τί σόι ποδηλάτες θα θεωρούμαστε αν από τα περίπου 12 χλμ αυτής της απόστασης, καλύψουμε τα 9-10 με μετρό και ΗΣΑΠ; Άρα λοιπόν πρώτα ας δώσουμε βάση στον σχεδιασμό οργανωμένων ποδηλατοδρόμων που θα μας βοηθήσουν να κινούμαστε πίο άνετα και θα πειστούν και πολλοί άλλοι να χρησιμοποιούν ποδήλατο και ας αφήσουμε για αργότερα την είσοδό μας στο μετρό.
Γιατί έχω την εντύπωση ότι αυτή η ιστορία μοιάζει με τη σχέση γονιών με παιδί:
- Μπαμπά (μετρό), θα με αφήνεις να μπαίνω μέσα με το ποδήλατο;
- Εεε παιδί μου τί είναι αυτά που λες. Άσε με τώρα και θα δούμε.
Ο παππούς (ΗΣΑΠ) μας κάνει τα χατίρια μόνο αλλά δεν μας κακομαθαίνει κιόλας:
- Να μπαίνεις παιδί μου αλλά θα στην άκρη και όχι το πρωί και το μεσημέρι που κοιμάμαι!
- Η θεία (τραμ) πάντα γενναιόδωρη:
- Όποτε θέλεις να έρχεσαι παιδί μου!!!