Απόσυρση παλαιων αυτοκινήτων εξετάζει το υπουργείο Οικονομικώνχ

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
deimos
Εικόνα deimos
Απών/απούσα

Τη δραστική μείωση των τελών ταξινόμησης σε περίπτωση απόσυρσης παλαιού αυτοκινήτου και αγοράς καινούργιου, εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου έχει δώσει εντολές στους συνεργάτες του να διερευνήσουν εναλλακτικά σενάρια για την τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου, σε μια προσπάθεια να ανακοπεί το κύμα κάθετης πτώσης των πωλήσεων, έκρηξης λουκέτων και απολύσεων και δραστικής συρρίκνωσης των εσόδων του Προϋπολογισμού.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου, 2.000 επιχειρήσεις του κλάδου αυτοκινήτου έχουν κλείσει, 9.000 εργαζόμενοι έχασαν τη δουλειά τους, η πτώση των πωλήσεων έχει αγγίξει το 65%, ενώ η μείωση του τζίρου έφτασε το 60%. Κατά το ίδιο διάστημα τα έσοδα του Προϋπολογισμού από τα τέλη ταξινόμησης μετά βίας ξεπέρασαν τα 200 εκατ. ευρώ μακράν του στόχου είσπραξης 508 εκατ. ευρώ στο σύνολο του έτους.

Το σχέδιο που επεξεργάζονται ήδη στο υπουργείο Οικονομικών αφορά στην παροχή κινήτρων απόσυρσης παλαιών με παράλληλη αγορά νέων Ι.Χ. με τη μορφή της μείωσης των τελών ταξινόμησης, σε ποσοστό έως και κατά 50%. Αν η εισήγηση γίνει αποδεκτή, για ένα καινούργιο Ι.Χ. 1.600 κυβικών εκατοστών, φορολογητέας αξίας 20.000 ευρώ, που σήμερα έχει τέλος ταξινόμησης 4.000 ευρώ, η φορολογική επιβάρυνση θα μπορεί να μειωθεί έως και στα 2.000 ευρώ με ανάλογο όφελος για τον αγοραστή.

Πηγή: Τα Νέα

------------------------------------------------------------------

Αλλο ενα ατοπημα για τους κυβερνωντες.Καταργησαν την αποσυρση και τωρα την επαναφερουν.

Βεβαια η Μερκελ και ο Σαρκοζι και οι λοποι ``εταιροι`` θελουν τα ανταλλαγματα τους για τα
δεανεικα που μας εδωσαν.

Αντι οικολογικων κινητρων (λενε οτι νοιαζονται για το περιβαλλον(εδω γελανε))
μας λενε να αποσυρουμε το οχημα μας για να παρουμε καινουργιο!!!

Προτεινω να αποστειλουμε μια επιστολη με αιτηματα για την αποσυρση

1)Οποιος κανει αποσυρση και δεν παιρνει νεο οχημα να αγοραζει ποδηατο-κρανος-φωτα κλπ αφορολογητα
2)Οποιος κανει αποσυρση και δεν παιρνει νεο οχημα να λαμβανει καρτα που να του επιτρεπει να χρησιμοποει ολα τα ΜΜΜ με το ποδηλατο του

Αυτα μου ρχονται τωρα οποις θελει ας προσθεσει

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

deimos wrote:

1)Οποιος κανει αποσυρση και δεν παιρνει νεο οχημα να αγοραζει ποδηατο-κρανος-φωτα κλπ αφορολογητα
2)Οποιος κανει αποσυρση και δεν παιρνει νεο οχημα να λαμβανει καρτα που να του επιτρεπει να χρησιμοποει ολα τα ΜΜΜ με το ποδηλατο του

Συμφωνώ απόλυτα με την πρότασή σου.

jijiconi
Απών/απούσα

deimos wrote:

1)Οποιος κανει αποσυρση και δεν παιρνει νεο οχημα να αγοραζει ποδηατο-κρανος-φωτα κλπ αφορολογητα
2)Οποιος κανει αποσυρση και δεν παιρνει νεο οχημα να λαμβανει καρτα που να του επιτρεπει να χρησιμοποει ολα τα ΜΜΜ ΣΚΕΤΟ

Πολύ σωστές οι προτάσεις σου (με ένσταση για το εφαρμόσιμο της 2ης πρότασης σου, γι αυτό και η αλλάγη)

Και η απόσυρση όμως είναι και οικολογική (δεν εννοώ ότι γίνεται για την οικολογία, αλλά η ανταλλαγή απαρχαιομένων αυτοκινήτων με νέα που εκπέμπουν λιγότερο βοηθά).
Φυσικά η παράλληλη ανάπτυξη υποδομών που θα ελαχιστοποιούσε την χρήση των αυτοκινήτων θα ήταν καλύτερη.

Όσο για τα ατοπήματα των κυβερνώντων και την Μέρκελ, μόνο κουβέντα καφενείου θα προκαλέσουν.

skozan
Εικόνα skozan
Απών/απούσα

jijiconi wrote:

Και η απόσυρση όμως είναι και οικολογική (δεν εννοώ ότι γίνεται για την οικολογία, αλλά η ανταλλαγή απαρχαιομένων αυτοκινήτων με νέα που εκπέμπουν λιγότερο βοηθά).
Φυσικά η παράλληλη ανάπτυξη υποδομών που θα ελαχιστοποιούσε την χρήση των αυτοκινήτων θα ήταν καλύτερη.

Η οικολογία είναι μόνο ένα πρόσχημα· η κατασκευή ενός αυτοκινήτου είναι ενεργειακά δαπανηρή, ρυπογόνα και μόνο οικολογική δεν είναι. Αν θέλαμε να είμασταν οικολογικά ορθοί θα επιβραβεύαμε μόνο όσους αποσύραν και δεν αγοράζαν στην συνέχεια νέο αυτοκίνητο.

Επίσης τα επιχειρήματα περί απώλειας εσόδων είναι επιεικώς γελοία, καθώς δεν είμαστε παραγωγός χώρα αυτοκινήτων και απλά στέλνουμε τα λεφτά μας στο εξωτερικό για ένα μικρό ποσοστό το πάει σε κύκλο εργασιών στο εσωτερικό και σε φορολογία. Αυτά μάλιστα ακριβώς τα έλεγαν πριν ένα χρόνο οι κυβερνώντες για την προηγούμενη κυβέρνηση που έκανε αντίστοιχο μέτρο. Είναι γελοίοι όλοι τους.

lefkal
Εικόνα lefkal
Απών/απούσα

Δηλαδή μια 5μελής οικογένεια που θα αποσύρει το αυτοκίνητό της τι θα κάνει θα πάρει κάρτα απεριορίστων για τα ΜΜΜ? και για πόσο θα ισχύει 1χρόνο? 1μήνα? και μετά τι?
Αν συνεχίσει έτσι η τιμή της βενζίνης δε βλέπω την αγορά του αυτοκινήτου να κινείται.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

...και γενικά μην κοιτάμε πως εμείς κάνουμε ποδήλατο αρα μπρούν κ άλλοι

καλό ειναι να σου δώσουν πχ τις δυο επιλογές +του να παρεις αυτοκίνητο

..και απο εκεί κ πέρα οποίος πιστεύει οτι κάτι θα τον καλύψει προχωράει...

καλά αφήστε που αυτό που λέτε δεν γίνετε μέχρη να βγάλουν και τέλη κτεο για τα ποδήλατα(δεν το κάνουν για την ψυχή τις μάνας τους)

φιλικά πάνος

jijiconi
Απών/απούσα

skozan wrote:

Η οικολογία είναι μόνο ένα πρόσχημα· η κατασκευή ενός αυτοκινήτου είναι ενεργειακά δαπανηρή, ρυπογόνα...

Έχεις δει κάποια έρευνα που να λέει ότι η μόλυνση από την κατασκευή και τα καυσαέρια ενός νέου αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη από την χρήση ενός αυτοκινήτου 15ετίας? Ή απλά υποθέτεις?
Όπως έγραψα και παραπάνω δεν πιστεύω πως γίνεται η απόσυρση με γνώμονα την οικολογία

skozan wrote:
Επίσης τα επιχειρήματα περί απώλειας εσόδων είναι επιεικώς γελοία, καθώς δεν είμαστε παραγωγός χώρα αυτοκινήτων και απλά στέλνουμε τα λεφτά μας στο εξωτερικό για ένα μικρό ποσοστό το πάει σε κύκλο εργασιών στο εσωτερικό και σε φορολογία. Αυτά μάλιστα ακριβώς τα έλεγαν πριν ένα χρόνο οι κυβερνώντες για την προηγούμενη κυβέρνηση που έκανε αντίστοιχο μέτρο. Είναι γελοίοι όλοι τους.

Αν μόνο η φορολογία είναι 20% δεν μου φαίνονται λίγα..
Και με την αγορά ποδηλάτου έξω τα στέλνεις. Και η ελληνική ideal απλά συναρμολογεί.

Δεν λέω ότι δεν θα ήταν ωραία να είχαμε λιγότερα αυτοκίνητα, αλλά δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη.
Επίσης με το να κάνεις απαγορευτικό για τον Έλληνα να πάρει καινούριο αυτοκίνητο δεν σημαίνει πως δεν θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το παλιό του.
Μακάρι να ληφθούν παράλληλα μέτρα για την ελαχιστοποίηση της ανάγκης της χρήσης του αυτοκινήτου. Εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης χρειάζεται. Ικανοποιητικό δίκτυο ΜΜΜ, ποδηλατοδρομους,πεζόδρομους και θα έρθει και η αλλαγή νοοτροπίας.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Όποιος αποσύρει αυτοκίνητο και δεν αγοράσει άλλο θα έχει τσάμπα μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, και αυτός και η οικογένεια του για το υπόλοιπο της ζωής τους και δώρο από ένα ποδήλατο.

Μπου χα χα.. Για αστείο το είπα γιατί δεν πρόκειται να το εφαρμόσει ποτέ και καμία κυβέρνηση αυτό.
Αν ήθελαν όμως να κάνουν κάτι πραγματικά αποτελεσματικό .. λέμε τώρα...

Υποθετικό το σενάριο..

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

υπουργείο Οικονομικώχ ( εκ παραδρομής αλλά μέτρησε.. το υπουργείω οικονομικ-ώχ). ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ .. ΚΟΡΥΦΑΊΟ!!

skozan
Εικόνα skozan
Απών/απούσα

jijiconi]<br /> Έχεις δει κάποια έρευνα που να λέει ότι η μόλυνση από την κατασκευή και τα καυσαέρια ενός νέου αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη από την χρήση ενός αυτοκινήτου 15ετίας? Ή απλά υποθέτεις?<br /> Όπως έγραψα και παραπάνω δεν πιστεύω πως γίνεται η απόσυρση με γνώμονα την οικολογία<br /> [quote wrote:

http://www.wired.com/autopia/2008/05/the-ultimate-pr/
http://findarticles.com/p/articles/mi_m3012/is_2_185/ai_n12937459/

Γενικά δεν είναι ισοδύναμη ή μεγαλύτερη αλλα σημαντική και για ένα χρόνο ζωής κάπου στα 120 000 μίλια η κατανάλωση ενέργειας για την κατασκευή είναι περίπου το 20%. Μέχρι στιγμής πάντως οι περισσότεροι που δίνουν τα παλιά τους αυτοκίνητα, τα αντικαθιστούν με νεότερης τεχνολογίας μεν αλλά μεγαλύτερου κυβισμού, SUV, κλπ οπότε πραγματικά πιστεύω πως δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά στην κατανάλωση. Και το πρόβλημά μου δεν είναι αν θέλουμε να γλυτώσουμε 10,20 ή και 50% της κατανάλωσης καυσίμου, αλλά η φιλοσοφία να πετάμε κάτι παλιό για να αγοράσουμε κάτι καινούργιο για να ικανοποιήσουμε περισσότερο την καταναλωτική μας «ευαισθησία». Διότι συγνώμη, αν κάνω τη δουλειά μου με το αυτοκίνητο 10-15ετίας, γιατί να φεσωθώ 10000-20000€ τα οποία δεν θα τα αποσβέσω ούτε με την διαφορά στην κατανάλωση βενζίνης ούτε με το κόστος ανταλακτικών / εργασιών για το παλιό αυτοκίνητο; Όλα αυτά είναι προσωπικές εκτιμήσεις για να μην παρεξηγούμαι, δεν θα πέσω πάντως στην παγίδα «νέα απόσυρση», βουρ για νέο τζίτζι-μπρίτζι αυτοκίνητο.

skozan wrote:
Επίσης τα επιχειρήματα περί απώλειας εσόδων είναι επιεικώς γελοία, καθώς δεν είμαστε παραγωγός χώρα αυτοκινήτων και απλά στέλνουμε τα λεφτά μας στο εξωτερικό για ένα μικρό ποσοστό το πάει σε κύκλο εργασιών στο εσωτερικό και σε φορολογία. Αυτά μάλιστα ακριβώς τα έλεγαν πριν ένα χρόνο οι κυβερνώντες για την προηγούμενη κυβέρνηση που έκανε αντίστοιχο μέτρο. Είναι γελοίοι όλοι τους.

Αν μόνο η φορολογία είναι 20% δεν μου φαίνονται λίγα..
Και με την αγορά ποδηλάτου έξω τα στέλνεις. Και η ελληνική ideal απλά συναρμολογεί.

Δεν λέω ότι δεν θα ήταν ωραία να είχαμε λιγότερα αυτοκίνητα, αλλά δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη.
Επίσης με το να κάνεις απαγορευτικό για τον Έλληνα να πάρει καινούριο αυτοκίνητο δεν σημαίνει πως δεν θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το παλιό του.
Μακάρι να ληφθούν παράλληλα μέτρα για την ελαχιστοποίηση της ανάγκης της χρήσης του αυτοκινήτου. Εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης χρειάζεται. Ικανοποιητικό δίκτυο ΜΜΜ, ποδηλατοδρομους,πεζόδρομους και θα έρθει και η αλλαγή νοοτροπίας.

Όλα σωστά και συμφωνω, πλην όμως:
1. Ποδήλατο, αυτοκίνητο δεν είναι συγκρίσιμα, το πρώτο είναι στο 1-10% κόστους απόκτησης αυτοκινήτου.
2. Δεν ξέρω από οικονομικά, αλλά οι εισαγωγές αυτοκινήτων πρέπει αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό κομμάτι των εισαγωγών. Γιατί λοιπόν να τονώσουμε και άλλο τις εισαγωγές α) με χρηματοδότηση στην αγορά νέων αυτοκινήτων ουσιαστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό β) στέλνοντας χρήματά μας έξω και διευρύνοντας ενδεχομένως επιπλέον τα ελλείμματα, αντί να προσπαθήσουμε να χρηματοδοτήσουμε εσωτερικές δραστηριότητες που να έχουν και αναπτυξιακό χαρακτήρα; Όπως έγραψα και στο προηγούμενο μήνυμα, αυτά ακριβώς έλεγε πριν ένα χρόνο η κυβέρνησή μας όταν κατέκρινα τη μείωση στα τέλη ταξινόμησης που είχε κάνει η προηγούμενη κυβέρνηση και την απόσυρση που ξεκίνησαν οι προηγούμενοι και οι επόμενοι την κατήργησαν με το που βγήκαν.
3. Με προσβάλει σαν πολίτη σε εποχή που έχουμε κρίση κρίση, κόβουμε από μισθούς, ανεβάζουμε φόρους, από την άλλη εξαγγέλουμε μέτρα τόνωσης της αγοράς αυτοκινήτου. Δεν ξέρω πως το βλέπετε αλλά εμένα μου φαίνεται ανακολουθία.

tabakiera
Απών/απούσα

ακούω σήμερα στους λυριτζή-οικονόμου την εξωφρενική ατάκα για την αύξηση της τιμής της βενζίνης: "έτσι όπως πάε ο κόσμος δεν θα παίρνει ποτέ το αυτοκίνητο για μες στην πόλη, όπου έχει ΜΜΜ". Και οι μαλ*κες έγνεφαν καταφατικά.
ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΣΩΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ Γ*ΜΟΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!!!
μπας και φτιάξουν συγκοινωνίες, μπας και πιάσουν ποδήλατα, μπας και περπατήσουν και τους πέσει η κοιλούμπα.
επίσης, η αγορά έχει 60% πτώση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων. Άρα 60% μείωση στους φόρους που εισπράτει το κράτος. Και η λύση που προτείνεται είναι να μειωθεί εξαρχής 50% ο φόρος, μπας και τονωθεί η ζήτηση. Μα έτσι στην καλύτερη περίπτωση το κράτος θα εξακολουθήσει να έχει την ίδια μείωση στους φόρους που εισπράτει!!! Και απλά κάποιοι χάχακες ή λαμόγια θα έχουν χρεωθεί στους γερμανούς και τουσ γιαπωνέζους για νέα κούρσα.
Δηλαδή, χωρίς ουσιαστικό κέρδος για το κράτος, επιδοτούμε τις αυτοκινητοβιομηχανίες του εξωτερικού και αυξάνουμε το χρέος των ελληνικών νοικοκυριών. Μεγαλοφυές, τι να πω!
Δε φτάνει που πέφτουμε στο γκρεμό, χρεωνόμαστε κ από πάνω για να δουλεύουν οι γερμανοί και να φύγουν τελικά όλοι μετανάστες στη γερμανία.
Τι να πω, ας τελειώσει αυτή η tragicomedie που λένε και στο μαξίμου, να χρεωκοπήσουμε, να γίνει αλλαγή του καθεστώτος, μπας και αποκτήσουν κάποτε μέλλον τα εγγόνια μας...

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Για χαρά,

το 2009 η δημοκρατωρία της Γερμανίας ανακοίνωσε το abwrackpraemie, δηλαδή να αποσυρθούν τα παλαιά αυτοκίνητα για νέα. Το σκεφτήκαμε κι εμείς, όμως δεν μας είχε φέρει πλεονέκτημα, αφού άξισε μόνο για αυτοκίνητα. Η οικονομία βεβαίως βελτιώθηκε, και κέρδισε η δημοκρατωρία. Το να πάρεις τα λεφτά στο χέρι το αποκλειόταν.
φυσικά θα τα είχαμε ξοδέψει για ποδηλατικά --- μα δεν έγινε έτσι.

Άς μου επιτρέπεται κάνα σχόλιο για το Μέρκλ. Χτές το βράδυ ανακοίνωσε να υποστηρίξει κυρίως τις επιχειρήσεις πυρηνικών εργοστάσιών για να προχωράμε οικολογικά. Άν είναι δυνατόν;! Τούτο το παχύκωλο ζώο έκανε διδακτωρικό φυσικής για να μας κορωιδέψει;;;
Τους πολιτικούς μήν τους πιστέψτε τίποτε!
όλα τα καλά

η βλαμμένη ποδηλατομανής

tabakiera
Απών/απούσα

νομίζω έχει κάνει διδακτορικο στην αναλυτική χημεία.
οπότε μοιραία καταλαβαίνει καλύτερα την καύση παρά την ραδιενέργεια

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

οι ποδηλάτες καλά τα λέμε όπως ο-η tabakiera αλλά το θέμα είναι οτι ξέρεις πόσοι μαλάκες τηλεθεατές έγνεψαν με καταφατική απόγνωση το κεφάλι τους στα σχόλια των δημοσιογράφων εκείνη την ώρα?

Που να κουνήσουν τον κώλο τους βλέπεις να τους βαρά ο ήλιος και το αγιάζι!

Που να ιδρώσουν και να κολλήσει το μεικ απ?

Κάποιος είπε οτί επειδη εμείς είμαστε ποδηλατεσ δε πα να πει οτι μπορούν και οι άλλοι... αμ μπορούν.. αλλά είναι σαπιοκώληδες κομπλεξικοί και τεμπέληδες που για να πάνε απο τον κ@λο ως το μ@υνί θέλουν αυτοκίνητο

Και κάντε τη σφυγμομέτρηση μόνοι σας που είστε πάνω στο ποδήλατο κάθε μέρα να δείτε πόσοι πάνε μόνοι τους χώρις ούτε ένα συνεπιβάτη, και χωρίς να κουβαλάνε ούτε ένα μπουκάλι νερό! Παρα μόνο το κώλο τους και 1μισο τόνο σίδερο..

Κυριε Υπουργέ μπορείτε να αυξήσετε την τιμή της αμόλυβδης στα 10ευρώ το λίτρο? Σας θερμοπαρακαλωωωωωω