Χωρις να ειμαι χαιρεκακος μπορω να πω πως ειναι μια ικανοποιηση να μην τρεχεις για βενζινη και να προσπερνας ολους αυτους που περιμενουν στα βενζιναδικα αυτες τις μερες.
Μ αυτα και μ αυτα καποια πραγματα (οπως παντα) θα γινουν πραγματικοτητα χωρις να το σχεδιασει κανενας.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
είναι όντως ταλαιπωρία....για τους άλλους...αλλά και ταυτόχρονα ικανοποίηση όταν κάποιος είναι λιγότερο δέσμιος...
...αν και εγώ νιώθω μια μικροπρεπή ικανοποίηση όταν προσπερνάω σφαίρα τζιπάρες κολλημένες στις ουρές των βενζινάδικών! :D
Δείτε και εδώ(link is external) για μια πιο χιουμοριστική προσέγγιση του θέματος...
Ποδηλατικούς χαιρετισμούς,
Μάρκος
Είναι επίσης μεγάλη ταλαιπωρία και ιδαιτέρως δυστυχές το γεγονός ότι πρέπει όταν εμείς ποδηλατούμε (ή περπατούμε), να τροφοδοτούμε τα πρόθυμα πνευμόνια μας με τα υποπροϊόντα των ατελών καύσεων των καυσίμων των οχημάτων των συμπολιτών μας. Εάν μια απεργία αποτελεί τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο μπορεί να δοθεί μια ανάσα στην τσακισμένη αυτή πόλη τότε, so be it. Εάν μάλιστα κανείς προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα και εξετάσει το τοπικό αυτό "πρόβλημα" μέσα στο ευρύτερο διεθνές πλαίσιο στο οποίο ανήκει, αντιλαμβάνεται αμέσως πως η ανάγκη της αφύπνισης των βαθιά νυχτωμένων Ελλήνων οδηγών-καταναλωτών είναι πλέον μια επείγουσα και αναπόδραστη πραγματικότητα. Τα καύσιμα εξαντλούνται, ο αέρας μας εκφυλίζεται. Ας το πάρουν απόφαση και ας προσαρμοστούν σε αυτόν τον κόσμο ο οποίος, τι κρίμα, δεν μπορεί να συγχρονιστεί με όλων των ειδών τις επιθυμίες και τους εγωισμούς τους.
Οι σπουδαστές στους οποίους κάνω μάθημα είπαν κάτι πολύ ωραίο σχετικά με την έλλειψη καυσίμων: "η κατάσταση αυτή μου θυμίζει την ταινία Mad Max".
Για όσους δεν την έχουν δει, πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Mel Gibson και αναφέρεται σε μία μελλοντική εποχή όπου πλέον τα καύσιμα έχουν εξαντληθεί και ο πολιτισμός έχει παρακμάσει σφόδρα.
Αγαπητοί φίλοι λάτρεις της αυτοκίνησης (με κινητήρα εσωτερικής καύσης) έχω την αίσθηση πως τα παιδιά έχουν καλό κριτήριο. Νομίζω πως έχει έρθει για τα καλά η ώρα όπου πρέπει να κάνουμε οικονομία στα καύσιμα, αλλά και να αναζητήσουμε άλλες εναλλακτικές και μη ρυπογόνες πηγές ενέργειας. Ίσως τώρα το βλέπετε και εσείς πως η εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα δεν είναι και το καλύτερο δυνατό.
...είναι αναγκαίο, τότε τι γίνεται;
Συνάδελφος που κατεβαίνει στον Ρέντη κάθε μέρα από το Άνω Σούλι και η κυρία Νεοπλουτίδου που πάει προς νερού της με το PAJERO , "κρίνονται" λόγω του μέσου που χρησιμοποιούν με τα ίδια κριτήρια;
Και μήπως υπάρχει εταιρεία που θα έβγαζε τους πωλητές της με ποδήλατα στους πελάτες της ή θα έκανε τις διανομές της με tandem;
Καλοί οι αφορισμοί και οι γενικολογίες, αλλά, όταν το θέμα φτάσει επί της ουσίας και έρθει και το γνωστό επίμηκες ζαρζαβατικό κοντύτερα στα οπίσθιά μας, μήπως αλλάξουμε γνώμη;
Το να εξετάσουμε άλλα καύσιμα και άλλες μη ρυπογόνες πηγές ενέργειας, είναι κάτι που μπορούμε να ξεκινήσουμε να το κάνουμε από αύριο το πρωί ή μήπως δεν περνάει και τόσο
απ' το χέρι μας;
Δεν αντιτίθεμαι, αλλά, επειδή έχω περάσει και κατά καιρούς περνάω αναγκαστικά το λούκι της αυτοκίνησης λόγω είδους εργασίας, βλέπω ΚΑΙ λίγο πιό ελαστικά το θέμα.
το πρόβλημα των εναλλακτικών καυσίμων είναι γνωστό εδώ και καιρό
απλά κανείς δεν θα κάνει τίποτα απολύτως
ο κύριος Ford είχε ανακαλύψει στις αρχές του προηγούμενου αιώνα κινιτηρα υδρογόνου για αυτοκίνητο ξαφνικά σκοτώθηκε :D
οπότε το πρόβλημα είναι πολύ ποιο βαθύ από το να λεμέ πάρτε ένα ποδήλατο λιγότερα καύσιμα :D
Μήπως όμως αν κάποιος δεν πληρώνει κάθε μήνα την δόση της αγοράς ,την βενζίνη, τα πλυντήρια,τις ασφάλειες ,τα τέλη κυκλοφορίας,τις τυχόν ζημιές,την θέση πάρκινγκ,τα διόδια, αν τελικά δεν πληρώνει όλα αυτά μήπως θα μπορούσε να βρεί μια δουλειά με μικρότερη αμοιβή και περισότερο ελέυθερο χρόνο.
Οσο για τις εταιρείες η κατάσταση είναι ακόμα πιο τραγική, απο την στιγμή που η τροφοδοσία της αγοράς είναι ταυτόχρονα εμπόδιο για την ομαλή λειτουργία της.
Και συνεχίζοντας, δεν νομίζω να υπάρχει τίποτα πιο παρανοικό απο τη βιομηχανία του αυτοκινήτου, απο τη στιγμή που δεσμέυει τόσους φυσικούς πόρους και τόσο ανθρώπινο δυναμικό, για να παράγει ένα προιόν το οποίο έχει την δυνατότητα να μεταφέρει πέντε άτομα με ταχύτητα εκατο εξήντα χιλιόμετρα την ώρα,και αντι για αυτό τα αυτοκίνητα μεταφέρουν ένα άτομο με ταχύτητα δώδεκα χιλιόμετρα την ώρα.
Βέβαια το πραγματικό αποτέλεσμα της αγοράς του αυτοκινήτου είναι η ταχύτητα με την οποία τα χρήματα κινούνται απο την τσέπη μας στα χρηματοκιβώτια των αυτοκινητοβιομηχανιών, ταχύτητα που αν χρησιμοποιείς και Internet banking μπορεί να φτάσει την ταχύτητα του φωτός.
Το θέμα δεν είναι αν είναι απαραίτητο το αυτοκίνητο και αν πρέπει να αλλάξουμε δουλειά για να πουλήσουμε το αυτοκίνητο, ούτε και όλα συνδέονται μεταξύ τους έτσι απλουστευτικά, ούτε και θα σ' άρεσε οι εταιρείες να μην μοιράσουν γάλα ή αλεύρι στους φουρναραίους ή φάρμακα στα φαρμακεία.
Εμμέσως όμως αγγίζεις το πρόβλημα που δεν είναι άλλο από αυτό το τετράπλατο τέρας που λέγεται Αθήνα και όπου κατοικεί το 65% του πληθυσμού και όπου ό,τι και να κάνεις δεν θα βρεις ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ λύση.
Και τώρα θα μου πεις, πήγαινε ζήσε στην επαρχία ή (στην περιφέρεια, όπως συνηθίζεται να λέγεται πιό ευγενικά).
Άντε, βρε συ ροδάκινο και βρες δουλειά στην Τήνο (την φέρνω για παράδειγμα για τί έχω στέγη εκεί και μ' αρέσει να μιλάω με δικά μου παραδείγματα), όπου οι μόνες θέσεις είναι στις οικοδομικές κατασκευές και στα χωράφια (όσοι έχουν) ή στο δημόσιο (αν έχεις δόντι).
Τα πράγματα όταν είναι σκατένια και προσπαθούμε να βρούμε λύση προσπαθώντας να τα κάνουμε να μυρίζουν λιγώτερο αντί να κυττάξουμε πώς να φύγουμε μέσα απ' τα σκατά, συνήθως αποσκατώνονται (συγγνώμη για τα γαλλικά) και για το ύφος, είναι απόγνωση και όχι θυμός.
Η παραπάνω πρότασή μου αφορά την ορθή χρήση του αυτοκινήτου.
Έχω δύο πολύ αγαπητούς μου φίλους που είναι άτομα με ειδικές ανάγκες. Γι' αυτούς το αυτοκίνητο είναι κάτι παραπάνω από μέσο μετακίνησης. Είναι (φαινομενικά) απόλυτα εξαρτημένοι από αυτό. Παρόλα αυτά χρησιμοποιούν όποτε μπορούν το Μετρό και τα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Προσωπικά υποστηρίζω τα εξής: αν έχεις να μεταφέρεις πράγματα, πας πολύ μακρυά, θα γυρίσεις σπίτι σου πολύ αργά και άλλα παρόμοια, τότε ΝΑΙ πάρε το αυτοκίνητό σου. Αν όμως αρκεί απλά να ξυπνήσεις λίγο πιο πρωί για να προλάβεις να πάρεις το λεωφορείο που θα σε πάει στη στάση του Μετρό, που θα σε πάει στη δουλειά σου, ε τότε άστο το αμάξι στο σπίτι. Με λίγα λόγια ΣΚΕΨΟΥ πριν γυρίσεις τη μίζα. Μπορεί και να μη χρειάζεται να το κάνεις.
Οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας ήδη είναι παρούσες. Μπορεί το υβριδικό αυτοκίνητο να στοιχίζει ακριβά ακόμα, το ίδιο όμως συνέβει και με τα κινητά παλαιότερα. Σήμερα όλοι έχουν από ένα. Προσωπικά είμαι αισιόδοξος πως θα έχουμε θετικές εξελίξεις στον τομέα αυτό.
se poio xorio pas pio grigora me to aftokinito apo oti me to metro i ton ilektriko???
Αλλά, planet, δυστυχώς σε πολλά "χωριά" πας πιο γρήγορα με το αυτοκίνητο (ή σε παρόμοιο χρόνο).
Επίσης πας ατσαλάκωτος, με τα τακουνάκια ή τα λουστρίνια κλπ. Επίσης μετά μπορείς να πας προς όποια περιοχή θέλεις, άσχετα με το αν σε βολεύουν μετρό κλπ.
Δεν το λέω αυτό επειδή μου αρέσει το αυτοκίνητο, εγώ προτιμώ να πηγαίνω με ποδήλατο+μετρό+ηλεκτρικό+πόδια (και αντίστοιχη επιστροφή), αλλά και τα ΜΜΜ δεν βοηθάνε.
Γιατί τα λεωφορεία (εκεί που μένω τουλάχιστον) είναι απίστευτη ταλαιπωρία (συχνά περιμένω 40 λεπτά, αν δεν έχω ποδήλατο ή αυτοκίνητο αφήσει στη στάση), γιατί το μετρό και τα τρένα είναι ΠΗΧΤΡΑ, γιατί το δίκτυο είναι περιορισμένο και κυρίως επειδή ο συνολικός σχεδιασμός γίνεται θεωρώντας ως βασικό μέσο μετακίνησης το αυτοκίνητο και συμπληρωματικά τα ΜΜΜ και γιατί αυτή η κωλοπόλη είναι φτιαγμένη έτσι που να αναγκάζεσαι συνέχεια να πηγαίνεις από τη μια άκρη στην άλλη.
Για τα αυτοκίνητα υδρογόνου, ξαναδες το γιατί μάλλον δεν είναι λύση. Το υδρογόνο θέλει μεγάλες ποσότητες ενέργειας για να παραχθεί και να συμπιεστεί.
Και επειδή ένας φίλος απορούσε αν υπάρχει εταιρεία που θα έβγαζε τους πωλητές της με ποδήλατα στους πελάτες της ή θα έκανε τις διανομές της με tandem ... Μη δίνεις ιδέες, γιατί σε ένα φίλο μου στη δουλειά του τους πρότειναν να τους δώσουν αντί για αυτοκίνητα παπάκια ή ποδήλατα... για να κάνουν οικονομία στη βενζίνη - και δεν λέει καθόλου αν είσαι εξωτερικός 8 ώρες την ημέρα χειμώνα καλοκαίρι...
tha kaneis kai oikonomia sta gymnastiria :D
an ependyan ta xrimata pou ependyoun stous benzinokinitires pistevw pos lysi tha brsikotan apla to thema einai oti ydrogono bgazei o kathenas petreleo omos?
oi epilektoi
sigoura den lew na katargithei telios to aytokinito kai ego mesa sto xorio yparxoun periptoseis pou anagkazome na parw aftokinito
px extes eixa na paw enan megalo ektypoti :D
alla tora gia na pas douleia
logika tha bolevete apla tha mporeis na agoraseis enan plastiko foriamo apo magazia typou practicer kai na exeis kapia rouxa stin douleia oste na pigeneis me formes i me katalili gia podilato endimasia kai na alazeis ekei :D
kamia lysi den bolevei apolyta ollous
:D
ego paw se pelates me podilato pou einai sta dipla xoria :D
px extes eixa na paw enan megalo ektypoti :D
!!!!!******- KAI DEN EIXES TRAILER ????-*****!!!!!!
aisxos kai dropi :-)
Planet, δεν έχω πρακτικό πρόβλημα να πάω στη δουλειά με βερμούδα, αλλά συνήθως υπάρχουν κάποιοι "κώδικες" και αυτή τη στιγμή είμαι ήδη από τους πιο πάρταλους ενδυματολογικά (βοηθάει και το ότι ειμαι ντιβέλοπερ και δεν μιλάω πολύ με πελάτες κλπ), αλλά πολλά άλλα παιδιά είναι αναγκασμένα να έρχονται "κυριλάτα".
Πέρα από αυτά, για το θέμα του υδρογόνου που μου αρέσει και περισσότερο, συμφωνώ ότι ένα βασικό "πλεονέκτημα" του πετρελαίου όπως και άλλων πηγών ενέργειας είναι η συγκεντροποίηση σε όλη τη διαδικασία παραγωγής και διακίνησης.
Όμως, αν το δούμε από περιβαλλοντική σκοπιά, το να παράγεις υδρογόνο (από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση γιατί ενδέχεται να έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος (χωρίς να υπολογίσουμε τα"τσακάλια" που με αφορμή τις εναλλακτικές μορφές πάνε να αποχαρακτηρίσουν δάση κλπ ...)
Την ίδια στιγμή, πχ, είναι ενδεχομένως δυνατό να παράγεις ρεύμα από το λιγνίτη (με υπάρχουσες μεθόδους αλλα που δεν υπάρχουν εδώ και είναι και ακριβές) με πολύ μικρότερο περιβαλλοντικό κόστος (ισχυρίζονται ότι οι εκπομπές CO2 πχ είναι μηδενικές). Δεν είναι ντε και καλά η λύση, αλλά μετά από ένα διάστημα που ήμουν "φανατικός" με τις ανανεώσιμες, μου δημιουργείται η εντύπωση ότι στην πραγματικότητα πολλές φορές η όλη "εναλλακτικότητα" στρέφεται ενάντια στο περιβάλλον.
αλλου το ξεκινησα το θεμα και αλλου το βρισκω...
Δεν ειναι κακο το αυτοκινητο και ουτε αυτοι που οδηγουν (εχω και γω βεβαιως βεβαιως) αυτο που ηθελα να πω αρχικα ειναι οτι ειναι ωραιο να εχεις εναλλακτικες και ετσι με την απεργια δεν χρειαστηκε να αγχωθω γιατι ειχα τη λυση του ποδηλατου προχειρη.(οποτε μπορουσα να ελαχιστοποιησω τη χρηση του ακοπα)
Μην ειμαστε ακραιοι (και σε αυτο το φορουμ ειμαστε ενιοτε) το αυτοκινητο εχει σαφη λογο υπαρξης και ειναι αναποσπαστο στοιχειο της ζωης μας. Αυτο που νομιζω ολοι κατακρινουμε ειναι η *καταχρηση*. Οταν μενεις στο μαρουσι δε χρειαζεται να πας με το αμαξι στο θησειο για καφε, αλλα δεν ειναι και καφρος οποιος δεν παει απ τους θρακομακεδονες στον πειραια και πισω με το ποδηλατο!!
oxi den exw trailor
to thema tin enalaktikis energias einai oti yparxei
tora mporei to ydrogono pou ethesa os paradeigma na einai akyro kai ontos asymforo afto den simenei oti den yparxoun lyseis
px palia eixa akousei mia protasi pou katathethike ston stathmo tis kritis gia fotoboltaika me aposvesi se 3-5 xronia
kai aporiftike... kai pio kathari energia apo ta fotoboltaika den yparxei apo oti kserw...... :D
apla kobonte oi mizes pou erxonte apo tis eisagoges ligniti
genikotera tha sinexisoun na ksodevoun to petreleo tis gis mexri pou to bareli na ftasei ta 500$ kai tha sinexisoume na eksartomaste apo afto
tora sto thema tou ntisimatos sou eipa kai pio panw oti mporeis na exeis enan foriamo kai na alazeis stin douleia sou ollo kai kapia apothiki tha yparxei kai an ginei apodekto apo tous perisoteroys ypalilous tote tha einai mia prototipia pou tha aresei se ollous
:D
ego otan imoun athina o allos erxotane me kanoniko podilatiko eksoplismo kai alaze stin douleia
bebea o aksestos o aglos oute kan na plithei den pigene apla gemize me aposmitika olo tou to soma :P
εγώ παιδιά απλά παράτησα το αυτοκίνητο στο γκαράζ και μετακινήθηκα με λεωφορείο-ποδήλατο και πόδια στη δουλειά και στις μετακινήσεις μου γενικότερα και απλά άφησα την αδερφή μου να γκρινιάζει επειδή δεν είχε βενζίνη για να πάει για καφέ!!!
Αυτό είναι! Εκεί είναι και το μεγάλο πρόβλημα (κατά τη γνώμη μου). Αυτός ο "ρημαδοκαφές" που πρέπει ντε και καλά να τον πιεις μετά αυτοκινήτου. Έκανες πολύ καλά φίλε μου που την άφησες να γκρινιάζει ;-)
aloste mia gynaika panta tha briskei enan logo na gkriniazei :P