ΦΑΡΑΩΝΙΚΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ

30 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
λόκαλ-athens
Απών/απούσα

Εμπρός λοιπόν για τους Φαραωνικούς ποδηλατόδρομους του σοσιαλιστικού κράτους.

Ορίστε μερικές προτάσεις για να ενταχθεί το ποδήλατο στους ΔΡΟΜΟΥΣ και όχι να μπει στη γυάλα των ποδηλατόδρομων.

1. Άμεση απαγόρευση ΟΛΩΝ των ΙΧ απο τον μικρό δακτύλιο εκτός από αυτά με επαγγελματική άδεια (η οποία θα είναι ακριβή).

2. Ζώνες Ελεγχόμενης Στάθμευσης σε όλο το λεκανοπέδιο. Στους μόνομους κατοίκους το ποσό να είναι ουσιαστικά ακριβό. Κανένας ποδηλάτης να μην πληρωνει για τον δημόσιο χώρο που χρειάζονται οι αυτοκινηταράδες. Ο Δημόσιος Χώρος δεν είναι ιδιωτικό πάρκινγκ!

3. Άμεση παραπομπή όλων των μπάτσων που επιδεικτικά παρκάρουν στα πεζοδρόμια μας! Αυτοί θα αστυνομέυσουν τον ποδηλατόδρομό σας?

4. Να υποχρεωθούν οι μπάτσοι να γράφουν όλα τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και μηχανάκια καθημερινά. (ξεπερνούν τα 70.000)

5. Η Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας (sic) να ακούει τους συμβούλους της που επι χρόνια τώρα λένε: αν η Αθήνα έχει υποδομή για 500.000 οχήματα δεν γινεται να κυκλοφορούν 2.500.000. Θα πρείπει να μειωθούν με ΑΜΕΣΟΥΣ τρόπους όπως ΖΕΣ, διόδια, υποχρεωτικό ιδιωτκό παρκινγκ κτλ. Αυτά τα λέι ο Παπαδατος (προεδρος συγκινονιολόγων) χρόνια τώρα!

6. ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ μην τρώτε τον ψηφοθηρικό πρόλογο της ΜΟνάδας Βιώσιμης Κινητικότητας! Οι δρόμοι ανήκουν στα ποδήλατα! Δεν χρειαζόμαστε ποδηλατόδρομους αλλά λιγότερα αυτοκίνητα.
Να απαγορευτούν τα αυτοκίνητα!

οι δρόμοι μας ανήκουν!

ομάδα λόκαλ/athens

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kynhgos77
Απών/απούσα

Εμενα προσωπικα δεν μου καιγετε καρφι πλεον αν υπαρχουν τα αυτοκινητα, κινουμαι και αναμεσα τους και το απολαμβανω.
Με τον τροπο αυτο παρασερνω και αλλους στην ποδηλασια, αποδεδειγμενο τα τελευταια χρονια, σε αντιθεση με το υφος των γραφομενων σου που το μονο που δημιουργει σε οποιον το διαβαζει ειναι μισος για το ποδηλατο και κατα επεκταση σε εμενα.
Με καποια μετρα που λες συμφωνω, αλλα δεν συμφωνω με το υφος που τους δινεις.

one less car
Απών/απούσα

Συμφωνώ απόλυτα και με το ύφος!!!
Δεν χρειαζόμαστε ποδηλατόδρομους αλλά λιγότερα αυτοκίνητα.
Εάν φτιάξουν ποδηλατόδρομους, στόχος τους θ΄αναι να μας μαντρώσουν σ' αυτούς για να κινούνται τα αυτοκίνητά τους πιο άνετα.

λόκαλ-athens
Απών/απούσα

Ακριβώς, One Less CAr!

Θα αρχίσουν να σε γράφουν οι μπάτσοι με προστιμα επειδή είσαι εκτός ποδηλατόδρομου και οι αυτοκινηταράδες θα σου λένε τι θες εδω πέρα, δεν σου φτιαξανε ποδηλατόδρομο?

Θα είναι το τέλος της ελευθερίας του ποδηλάτου...

kynhgos77
Απών/απούσα

τρεις λαλουν και δυο χορευουν.
Φαγωθηκατε τοσα χρονια για ποδηλατοδορομους και τωρα που βλεπετε πως μπορει να υλοποιηθουν δεν τους θελετε και θελετε ολον τον δρομο!!!!!
Τελικα μηπως θελετε γκρινια και μονιμη μιζερια εκτος απο τον δρομο?
ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι εφοσον θα υπαρχει ποδηλαταοδρομος θα πρεπει να κινεισε μεσα σε αυτον με ποδηλατο. Συγνωμη, οταν φωναζατε για ποδηλατοδρομο δεν το ξερατε αυτο?

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Και συμφωνώ ότι οι ποδηλατόδρομοι φτιάχνονται στην Ελλάδα όχι με στόχο να διευκολύνουν τα ποδήλατα αλλά να τα βγάλουν από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων. ( τα έχω ξαναγράψει άλλωστε επανειλλημένα αυτά στα διάφορα φόρα και έχω τσακωθεί και για αυτό το θέμα).
Οι ποδηλατόδρομοι με τον τρόπο που φτιάχνονται δεν διευκολύνουν τις μετακινήσεις για αυτούς που έχουν σαν αποκλειστικό μέσο μετακίνησης το ποδήλατο, ( δηλαδή αυτούς που δεν μπορούν να συντηρούν αυτοκίνητο ας πούμε).
Γίνονται ως δρόμοι αναψυχής, δεν περνάνε από κομβικά σημεία τα οποία θα εξυπηρετούσαν τους πολίτες, όπως μπροστά από σχολεία, καταστήματα, σούπερ μάρκετς κτλ, και δεν καλύπτουν διαδρομές ανάμεσα σε διαφορετικές γειτονικές περιοχές, εκτός φυσικά από τον μεγάλο που θα γίνει που θα ξεκινάει από την Κηφισιά και θα καταλήγει στο Φάληρο.

Αν εγώ θέλω π.χ να πηγαίνω στο κέντρο, στην δουλειά μου, από την Ηλιούπολη πως θα το κάνω αυτό;
Αν θέλω να πηγαίνω το παιδί μου στο σχολείο με ασφάλεια πως θα μπορώ να το κάνω αυτό;

Από την αρχή έχω πει ότι πρέπει να κλείσει το κέντρο για τα αυτοκίνητα. Και όχι ο μικρός δακτύλιος αλλά ο μεγάλος. Δεν γίνεται μία πόλη που είναι τόσο πυκνοκατοικημένη να επιβαρύνεται και με τόσα εκατομμύρια ΙΧ ημερησίως. Ούτε αποτελεί λύση να γίνει ένα μεγάλο έργο που θα καλύπτει μερικές περιοχές χωρίς να διευκολύνει τις υπόλοιπες μετακινήσεις με το ποδήλατο.

Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν οι υπεύθυνοι του έργου για ποιο λόγο το κάνουν. Για να διευκολύνουν τις αστικές μετακινήσεις και να βοηθήσουν περιβαλλοντικά την πόλη, ή για να κάνουν έργο μόστρας, ώστε να καλύψουν τις απαιτήσεις που ζητάει σε περιβαλλοντικά θέματα η ΕΕ;

Διευκρινήζω ότι δεν είμαι κατά του να φτιαχτούν ποδηλατόδρομοι. Είμαι ενάντια όμως στον λόγο με τον οποίο φτιάχνονται και στο πως πάνε να χρησιμοποιηθούν.

Αν η ελληνική πολιτεία επιθυμεί να βάλει το ποδήλατο στην ζωή των πόλεών της, θα πρέπει να φροντίσει ώστε τα έργα που φτιάχνει να έχουν σχέση με την ζωή αυτή και όχι να είναι απλά αναπλάσεις με στόχο την αναψυχή και μόνον των πολιτών της.

Σε πόλεις πάντως που πραγματικά επιθυμούσαν να επιβάλλουν πιο οικολογικές μετακινήσεις, το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων έγινε παντού, ακόμα και στο πιο μικρό στενάκι, συνέδεσε κομβικά σημεία της πόλης, είχε προτεραιότητα, τα αυτοκίνητα αποκλείστηκαν από το κέντρο των πόλεων αυτών, ( όχι μόνο με απαγόρευση αλλά και με πολύ υψηλά τέλη κυκλοφορίας, διόδια, ακριβό πάρκινγκ κτλ) και γενικότερα έγινε ολόκληρη καμπάνια υπέρ των οικολογικών αστικών μετακινήσεων στον πληθυσμό.

Εδώ απλά φτιάχνονται έργα που απορροφούν κονδύλια, και η όλη υπόθεση μου μοιάζει σαν μία μεγάλη αρπαχτή..

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

kynhgos77 wrote:
τρεις λαλουν και δυο χορευουν.
Φαγωθηκατε τοσα χρονια για ποδηλατοδορομους και τωρα που βλεπετε πως μπορει να υλοποιηθουν δεν τους θελετε και θελετε ολον τον δρομο!!!!!
Τελικα μηπως θελετε γκρινια και μονιμη μιζερια εκτος απο τον δρομο?
ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι εφοσον θα υπαρχει ποδηλαταοδρομος θα πρεπει να κινεισε μεσα σε αυτον με ποδηλατο. Συγνωμη, οταν φωναζατε για ποδηλατοδρομο δεν το ξερατε αυτο?

Μην τσουβαλιάζεις όλο τον κόσμο.. Ποιοι είναι εκείνοι που φαγωθήκανε τόσα χρόνια για να γίνουν οι ποδηλατόδρομοι..

Είναι πολύ συγκεκριμένα άτομα αυτά στα οποία αναφέρεσαι και δεν είναι ούτε όλοι οι ποδηλάτες και ούτε όλες οι ομάδες.

Επανειλημμένα είχαν επιστήσει την προσοχή ορισμένοι από εδώ μέσα, στον τρόπο που διαχειρίζονται συγκεκριμένα άτομα την διεκδίκηση για το θέμα των ποδηλατοδρόμων. Και επανειλημμένα είχαν επιστήσει την προσοχή στο γεγονός ότι οι ποδηλατόδρομοι δεν γίνεται να χρησιμοποιηθούν αποδοτικά αν δεν φύγουν τα αυτοκίνητα, ( ή μέρος αυτών των αυτοκινήτων ) από την κυκλοφορία της πόλης.

Τώρα βλέπουμε ότι κινδυνεύουμε να έχουμε το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιδιώχθηκε. Να γίνουν οι ποδηλατόδρομοι για να φύγουν τα ποδήλατα από την μέση, αντί να γίνουν για να επεκταθεί η χρήση τους..
Αντί να διεκδικούμε δυναμικά τον περιορισμό της επιβολής μίας αυτοκινητικής κουλτούρας, εμείς μείναμε στην καραμέλα ποδηλατόδρομοι..

Αντί να ζητάμε μαζί με άλλες ομάδες πολιτών ( πεζούς, ΑΜΕΑ, εμπόρους ) την γενικότερη βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας στην πόλη, την επέκταση των πεζοδρόμων, πεζοδρομίων, και γενικότερα οτιδήποτε μπορεί να διευκολύνει ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, εμείς μείναμε με τον ποδηλατικό εαυτούλη μας και τους ποδηλατόδρομους..

Αλλά γιατί να τα ξανά λέμε αυτά τα πράγματα. Τα έχουμε πει και ξανά πει και ουδέποτε τα έλαβαν υπόψιν τους, εκείνοι που αυτόβουλα έχουν αναλάβει να διαπραγματεύονται αυτό το θέμα.. ( και χωρίς να ρωτάνε και την άποψη των υπολοίπων)..

cdouvis
Απών/απούσα

ας το πιάσουμε από την αρχή το θεμα, επιστροφή στα βασικά. Να δούμε πρώτα που συμφωνούμε. Θέλουμε περισσότερα ποδήλατα και λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους της πόλης? Πιστεύω ότι όλοι συμφωνούνε. Άρα η διαφωνία είναι στη στρατηγική που θα επιλέξουμε σαν Παναγιώτης, Ελένη, Μαρία, ΠΟΔΗΛΑΤ-ισσ-ΕΣ, λόκαλ-athens και δεν ξέρω τι άλλο για να το πετύχουμε

έτσι όπως το βλέπω η ομάδα λόκαλ-athens έχει σαφείς απόψεις. Επίσης βλέπω ότι θέλει αυτο που θέλει και το θέλει τώρα. Δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό. Πιστεύω όμως ότι πρέπει να κριθεί και από το αποτέλεσμα που θα πετύχει με αυτά που κάνει/λέει στο βαθμό τουλάχιστον που μπορούμε να το προβλέψουμε

τι λέτε λοιπόν, θα πετύχει κάτι θετικό με μια τέτοια στάση? Θα πετύχει την μερική απαγόρευση των ΙΧ από τον δακτύλιο κλπ? Κατά τη γνώμη μου μακάρι να ήταν έτσι αλλά δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Η Αθήνα είναι κάτι εκατομμύρια και είναι πολύ μικρό το ποσοστο εκείνων που μπαίνουν σε αυτό το φόρουμ και εκείνων που αν έμπαιναν θα μοιράζονταν τις περισσότερες απόψεις που γραφονται εδώ. Όπως το βλεπω δηλαδή τα λόγια της λόκαλ-athens είναι ωραία αλλά μη ρεαλιστικά. Και το χειρότερο: μου φαίνεται ότι αυτή η απολυτότητα μπορεί να δημιουργήσει αντιδράσεις και έχθρες εναντίον του ποδηλατικού κινήματος από όσους θα δεχτούν τα λόγια αυτά σαν απειλή ή προσβολή με αποτέλεσμα να μας γυρίσει πίσω στην αλλαγή νοοτροπίας των οδηγών που έχουμε παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια

ενω αν διαλέξουμε μια πιο ήπια και διαλλακτική στάση, πάνω-κάτω όπως το χειριζόμαστε μέχρι τώρα δηλαδή, θα πετύχουμε μια μετάλλαξη της πόλης προς την κατεύθυνση του Άμστερνταμ, Κοπεγχάγης κλπ. Και δεν το λέω στην τύχη. Εχουν ήδη γίνει πολλά τέτοια βήματα και μικρές επιτυχίες. Σίγουρα όχι αρκετά φυσικά αλλά δείχνουν κάτι, ότι το πράγμα κινείται και θα ζήσουμε να δούμε π/δ κάτι που πολλοί αμφισβητούσαν πριν από μόλις 1-2 χρόνια

τώρα αν υπάρχει στα σοβαρά αντίρρηση ως προς το αν θέλουμε ή όχι να κατασκευαστούν π/δ ... τι να πω, μαγκιά σας. Καλύτερα ανοίξτε ένα άλλο τόπικ να το συζητήσουμε μιας και αυτο άρχισε με άλλο θέμα

στη Μαρλένε δεν θα απαντήσω ως συνήθως. Δεν μπορώ να γράφω κόντρα σεντόνια κάθε φορά και διαφωνώ με 10 σημεία τουλάχιστον σε κάθε ποστ της αρα σόρι αλλά έχουμε και δουλειές, βγάλτε τα πέρα μόνοι σας :P

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Που διαφωνείς (και σε δέκα σημεία μάλιστα) σε αυτά που λέω; Στο γεγονός ότι η βιώσιμη και οικολογική μετακίνηση δεν είναι ένα θέμα που αφορά μόνον τους ποδηλάτες, αλλά και όλους εκείνους που για τον α ή β λόγο δεν έχουν αυτοκίνητο ή δεν θέλουν να το χρησιμοποιήσουν;

Επίσης που αλλού διαφωνείς; Ότι με την εμμονή μας για να φτιαχτούν οι ποδηλατόδρομοι, ξεχάσαμε ότι αυτοί θα πρέπει να είναι μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδιασμού για ποιοτικότερες μετακινήσεις μέσα στην πόλη;

Που βρίσκεις λάθος σε αυτό που σου λέω;

Οι ποδηλατόδρομοι θα έπρεπε να είναι μέρος μεγαλύτερων αλλαγών στο κυκλοφοριακό σχεδιασμό της πόλης, που θα περιλαμβάνει βελτίωση των πεζοδρομίων, αύξηση των πεζοδρόμων, μείωση των αυτοκινήτων, βελτίωση των παροχών για τα ΑμεΑ κτλ κτλ κτλ.. Αυτά δεν μπορούν να γίνονται ξεκάρφωτα.. Πρέπει να γίνονται όλα μαζί, για να μην βρεθεί παρακάτω κάποιος που έκοψε ράμπα για ανάπηρους κάθετα στον ποδηλατόδρομο, επέκτεινε το πεζοδρόμιο εις βάρος αυτού ή οτιδήποτε άλλο.

´Έχουν απορροφηθεί κατά καιρούς άπειρα χρήματα από την ΕΕ για τέτοιου είδους αναπλάσεις, τώρα παίρνουμε και άλλα για τους ποδηλατόδρομους, αλλά στην ουσία εκεί που φτιάχνουμε κάτι, χαλαμε κάτι άλλο.. και στο τέλος τέλος, όλα γίνονται με γνώμονα την "ευδαιμονία και μακροημέρευση" των οδηγών αυτοκινήτων, ( αφού από εκεί εισπράττει το κράτος) και όχι των υπολοίπων.

Ή μάλλον νομίζει ότι εισπράττει.. γιατί χρήματα ΔΕΝ υπάρχουν και ήρθε η ώρα να δούμε ποιος έχει χρήματα να συντηρεί αυτοκίνητο, με τόσα τέλη, τόσες ασφάλειες και τόσες βενζίνες. ( θα ήταν ένα καλό επιχείρημα ακόμα και αυτό.. το χρησιμοποιήσαμε άραγε; )

kynhgos77
Απών/απούσα

marlene wrote:
Και συμφωνώ ότι οι ποδηλατόδρομοι φτιάχνονται στην Ελλάδα όχι με στόχο να διευκολύνουν τα ποδήλατα αλλά να τα βγάλουν από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων. .

Nαι οντως, ηταν τοοοσα πολλα τα ποδηλατα στην Ελλαδα που αρχισαν τους ποδηλατοδρομους για να τα βγαλουν απο την μεση.
Δηλαδη αν κατασκευαστει ενα καλο δικτυο ποδηλατοδρομων στην Αθηνα εσενα θα σε ενδιαφερει ο λογος που κατασκευαστηκε?
Αν κατασκευαστηκε για να μην μπλεκεις με τα αυτοκινητα, ο λογος αυτος ειναι απολυτως ορθος και λογικος και οχι συνομωσιολογικος.
Marlene στο εχουν και αλλες φορες, μην βλεπεις παντου φαντασματα.

jijiconi
Απών/απούσα

Προς λόκαλ

Διάβασα με ενδιαφέρον τις απόψεις σας. Έχω τις εξής απορίες σε κάποια σημεία:

Η πρόταση σας για απαγόρευση των ΙΧ έχει εφαρμοστεί στο παρελθόν σε κάποια πόλη, τόσο εκτεταμένη απαγόρευση σε τόσο μεγάλο τμήμα της πόλης?
Σίγουρα κάτι τέτοιο θα οφελούσε τους ποδηλάτες, τους υπόλοιπους ανθρώπους που είτε δεν μπορούν είτε δεν θέλουν να κάνουν ποδήλατο τους σκεφτήκατε?
Τους εργαζόμενους στο κέντρο? Την βροχή? Δεν θα πρέπει να υπάρχει εναλλακτική λύση?

Επίσης αν οι δρόμοι του κέντρου χρησιμοποιηθούν σχεδόν εξ ολοκλήρου από ποδηλάτες, θα είναι παράλογοι οι συμπολίτες μας να ζητήσουν να πληρώνουμε τελη κυκλοφορίας?

Το παρκάρισμα των μπάτσων είναι σημείο κλειδί για την λύση του κυκλοφοριακού?

Τέλος, στόχος σας είναι η εξυπηρέτηση της κίνησης των ποδηλάτων στην Αθήνα, ή η αντιπαράθεση με τους οδηγούς αυτοκινήτων? Για ποιό λόγο το να κινείσαι ασφαλώς στον ποδηλατόδρομο είναι μάντρωμα, και είναι προτιμότερο να κινείσαι ανάμεσα σε αυτοκίνητα? Προσωπικά αισθάνομαι πιο ελεύθερος όταν ποδηλατώ χωρίς την έγνοια ότι θα περάσει από πάνω μου απρόσεκτος οδηγός.

Η αλήθεια είναι πως από ποδηλατόδρομο προτιμώ ένα δίκτυο δρόμων ήπιας κυκλοφορίας και πεζοδρόμων με πρόσβαση στα ποδήλατα, αφού πιο πολυ από το ότι δεν μπορώ να ποδηλατίσω σε αυτήν την πόλη, με ενοχλεί το ότι δεν μπορώ να περπατήσω.

Coursaros
Απών/απούσα

Η απαγόρευση κυκλοφορίας σε ένα τόσο μεγάλο κομμάτι του κέντρου δεν ισχύει σε καμία πόλη της ευρώπης που έχω πάει.Σε όλες, μα όλες τις πόλεις, υπάρχουν παντού χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων επί πληρωμή΄και σε πολλές περιπτώσεις αρκετά μακριά από το σημείο που θέλει κανείς να πάει, ειδικά στα ιστορικά κέντρα και η αστυνομία κόβει κλήσεις συνεχώς και όχι για εισπρακτικούς λόγους. Ακόμα και στο Αμστερνταμ, που διαφημίζεται ως η πρώτη πόλη στην κυκλοφορία ποδηλάτων, η κίνηση των Ι.Χ ήταν ήπια και η αστυνόμευση εντονότατη.
Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι η απόκτηση παιδείας από όλους και οδηγούς Ι.Χ, δικύκλων και ποδηλάτες.
εδώ οι οδηγοί περνάνε με κόκκινο και κάνουν προσπεράσεις από την δεξιά πλευρά κάτι που απαγορεύει ο ΚΟΚ, αλλά κανέναν δεν φαίνεται να τον νοιάζει, ούτε καν την αστυνομία, και κάθε χρόνο είμαστε πρωταθλητές στα τροχαία ατυχήματα και συνεχώς ψάχνουμε να βρούμε την αιτία

λόκαλ-athens
Απών/απούσα

@ kynhgos77
Φίλε Κυνηγέ, η ομάδα λόκαλ/athens δεν έχει υποστηρίξει ποτέ την κατασκευή ποδηλατοδρόμων. Αντιθέτως με πάρα πολλές ανακοινώνεις στο www.localathens.gr έχει κάνει σαφή και δριμύ κριτική προς αυτούς που ευαγγελίζονται τα "ποδήλατα στο μετρό" και "ποδηλατοδρόμους".
Πέρα από αυτό, το ειρωνικό ύφος σου δεν καταλαβαίνουμε από που προέρχεται, και μας ενοχλεί. Εμείς ως ομάδα από το 2006 προσπαθούμε να αναδείξουμε την ελευθερία που σου προσφέρει το ποδήλατο, τους δημόσιους χώρους που κινδυνεύουν και την αλληλεγγύη και αυτοδιαχείριση που πιστεύουμε ότι πρέπει να προϋπάρξει για οτιδήποτε δημιουργικό μεταξύ των ανθρώπων. Ειδικά σε τέτοιους καιρούς κατανάλωσης και ασημαντότητας. Δείξε λίγο σεβασμό!

@ marlene
τα επιχειρήματά σου είναι ξυράφι κοπελιά, όπως πάντα!

Σε μια πόλη που δεν υπάρχουν πεζοδρόμια το κράτος θα αρχίσει απο τους ποδηλατοδρόμους!?????
Εδώ δεν μιλάμε για το ποδήλατο έτσι ΣΤΕΙΡΑ. Μιλάμε για την ποιότητα ζωής, την ελευθερία των δημόσιων χώρων, τον αέρα που αναπνέουμε, την αισθητική της πόλης, το δίκαιο και φυσικά την ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ.

Η θέση της ομάδας λόκαλ/athens είναι ότι με ένα ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ κράτος γεμάτο λαμόγια, εμπρηστές δασών, εργολάβους τσιμεντολάγνους και αυτοκινηταράδες ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ! ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ!

Το ποδηλατικό κίνημα δημιουργήθηκε από μερικούς ανθρώπους με γνώμονα ένα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΙΝΗΜΑ και έτσι πιστεύουμε ότι πρέπει να παραμείνει. Χωρίς να σφίξει το χέρι κανενός καθεστωτικού.

@ cdouvis
Δεν καταλαβαίνουμε πως μπορείς να πιστεύεις ότι το σημερινό κράτος έχει την βούληση να μας φέρει πιο κοντά προς την Κοπεγχάγη ή το Αμστερνταμ!!!???? Δηλαδή σε τι άλλο έχει συμβεί αυτό? Στην εργασία, στην ποιότητα ζωής, στην προστασία της φύσης, στην δημιουργία αστικών πάρκων? Για ποιο λόγο πιστεύεις κάτι που δεν ΘΕΛΕΙ το κράτος να κάνει.

@ jijiconi
Το Λονδίνο έβαλε διόδια. Στο Φραιμβούργο απαγορεύονται τα αυτοκίνητα από το κέντρο, στην Λισαβόνα απαγορεύονται ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εκτός από των μόνιμων κατοίκων. Παραδείγματα υπάρχουν πολλά.
Εδώ στην Μπανανία οι μπάτσοι δεν γράφουν τις παρανομίες! Τις κάνουν πρώτα οι ίδιοι!

Η ομάδα λόκαλ/athens πιστεύει ότι το ποδήλατο είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, αυτό δηλαδή που χρειάζεται η χώρα.
Είναι επίσης ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ διότι ανατρέπει το καθεστώς των αυτοκίνητων.

Ζητάμε και δουλεύουμε προς την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της παλιά ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ και επειδή το κράτος ΕΙΝΑΙ η παλιά νοοτροπία της λαμογιάς και καταστροφής ζητάμε και θέλουμε την ανατροπή του με κάτι πιο δίκαιο...

Στο χέρι μας είναι να το βρούμε....

Ας μείνουμε ανεξάρτητοι.

Ας κάνουμε κάτι μόνοι μας για εμάς....

RECLAIM PUBLIC SPACE
ομάδα λόκαλ/athens

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

λόκαλ-athens wrote:
@ kynhgos77
...το ειρωνικό ύφος σου δεν καταλαβαίνουμε από που προέρχεται, και μας ενοχλεί. ... Δείξε λίγο σεβασμό!
...

RECLAIM PUBLIC SPACE


η θα θανατωθείς....ξέρουμε που μένεις...
viva la revolution
che lives!

jijiconi
Απών/απούσα

λόκαλ-athens wrote:

@ jijiconi
Το Λονδίνο έβαλε διόδια. Στο Φραιμβούργο απαγορεύονται τα αυτοκίνητα από το κέντρο, στην Λισαβόνα απαγορεύονται ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εκτός από των μόνιμων κατοίκων. Παραδείγματα υπάρχουν πολλά.
Εδώ στην Μπανανία οι μπάτσοι δεν γράφουν τις παρανομίες! Τις κάνουν πρώτα οι ίδιοι!

Η ομάδα λόκαλ/athens πιστεύει ότι το ποδήλατο είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, αυτό δηλαδή που χρειάζεται η χώρα.
Είναι επίσης ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ διότι ανατρέπει το καθεστώς των αυτοκίνητων.

Ζητάμε και δουλεύουμε προς την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της παλιά ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ και επειδή το κράτος ΕΙΝΑΙ η παλιά νοοτροπία της λαμογιάς και καταστροφής ζητάμε και θέλουμε την ανατροπή του με κάτι πιο δίκαιο...

Στο χέρι μας είναι να το βρούμε....

Ας μείνουμε ανεξάρτητοι.

Ας κάνουμε κάτι μόνοι μας για εμάς....

RECLAIM PUBLIC SPACE
ομάδα λόκαλ/athens

Θεωρώ πως η επιβολή διοδίων δεν είναι απαγόρευση, αλλά διαχωρισμος.
Είσαι φραγκάτος, μπές...
Επίσης όσων αφορά την Λισσαβώνα, για να το αναφέρεις θα ξέρεις καλύτερα, αλλά δεν βρήκα on-line τίποτα που να αναφέρει απαγόρευση, το αντίθετο, εκτός αν εννοείς απαγόρευση στην παλιά πόλη, δηλαδή σε καμμιά 10αρια τετράγωνα όπως στην Πράγα. Αυτό βολεύει τους τουρίστες αφού μόνο αυτοί πάνε εκεί.

Από τα λεγόμενα σου βλέπω πως το ποδήλατο το βλέπετε σαν σύμβολο ελευθερίας και ιδεολογίας, άρα διαφωνούμε επί της αρχής.
Εγώ το βλέπω ως ευχάριστο μέσο μετακίνησης και τρόπο να περνάω και τον ελεύθερο χρόνο μου. Γι αυτό και θέλω ποδηλατόδρομους για να γίνει κύριο μέσο μετακίνησης.

Θεωρώ πως δεν είμαστε ξεχωριστοί επειδή έχουμε ποδήλατο, μπορεί να είμαστε το ίδιο κάφροι ή διαπλεκόμενοι με κάποιον που έχει ΙΧ.

Καλή τύχη στην προσπάθεια σας.

kynhgos77
Απών/απούσα

λόκαλ-athens wrote:
@ kynhgos77
Φίλε Κυνηγέ, η ομάδα λόκαλ/athens δεν έχει υποστηρίξει ποτέ την κατασκευή ποδηλατοδρόμων. Αντιθέτως με πάρα πολλές ανακοινώνεις στο www.localathens.gr έχει κάνει σαφή και δριμύ κριτική προς αυτούς που ευαγγελίζονται τα "ποδήλατα στο μετρό" και "ποδηλατοδρόμους".
Πέρα από αυτό, το ειρωνικό ύφος σου δεν καταλαβαίνουμε από που προέρχεται, και μας ενοχλεί. Εμείς ως ομάδα από το 2006 προσπαθούμε να αναδείξουμε την ελευθερία που σου προσφέρει το ποδήλατο, τους δημόσιους χώρους που κινδυνεύουν και την αλληλεγγύη και αυτοδιαχείριση που πιστεύουμε ότι πρέπει να προϋπάρξει για οτιδήποτε δημιουργικό μεταξύ των ανθρώπων. Ειδικά σε τέτοιους καιρούς κατανάλωσης και ασημαντότητας. Δείξε λίγο σεβασμό!

Προσωπικα και εμενα δεν με ενδιαφερουν οι ποδηλατοδρομοι, στο ειπα και πιο πανω. Οι ποδηλατοδρομοι ομως χρειαζονται γιατι δεν εχει ολος ο κοσμος την αντοχη, τα αντανακλαστικα και το θαρρος που μπορει να εχω εγω και εσυ σαν νεοι για να κινηθουν μεσα στον δρομο με τα αυτοκινητα.
Να απογορευτουν τα αυτοκινητα στο κεντρο, καλο ειναι μεν αλλα ατοπο, αυτη ειναι η αληθεια και το ξερεις.
Εξαλλου εμενα και πολλων αλλων ποδηλατων δεν μας λεει κατι αυτο, γιατι εσυ μπορει να μενεις και να κινησε κεντρο αλλα για εμας το κεντρο ειναι απλα ο προορισμος η ενα κομματι απο την διαδρομη μας, ενα 20% αυτης ας πουμε. Στην υπολοιπη???? Θελετε να χρεισημοποιουν ποδηαλατο ολες οι ηλικιες απο παιδια μεχρι ηλικιωμενους.
Τι προτεινεις, να κινουντε μαζι με τα αυτοκινητα η να απογορευθουν τα αυτοκινητα σε ολο το λεκανοπεδιο? Γιατι το κεντρο να αποτελεσει εξαιρεση δηλαδη απο την στιγμη που αλλες περιοχες και δρομοι εχουν μεγαλυτερο προβλημα κυκλοφοριακου?
Το να καθεστε και να αποκαλειτε τους αλλους μπατσους, κουτακηδες, αυτοκινηταραδες, ελληναραδες κτλ μονο δημιουργικοτητα δεν θα προκαλεσετε μεταξυ των ανθρωπων.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

kynhgos77 wrote:

Nαι οντως, ηταν τοοοσα πολλα τα ποδηλατα στην Ελλαδα που αρχισαν τους ποδηλατοδρομους για να τα βγαλουν απο την μεση.
Δηλαδη αν κατασκευαστει ενα καλο δικτυο ποδηλατοδρομων στην Αθηνα εσενα θα σε ενδιαφερει ο λογος που κατασκευαστηκε?
Αν κατασκευαστηκε για να μην μπλεκεις με τα αυτοκινητα, ο λογος αυτος ειναι απολυτως ορθος και λογικος και οχι συνομωσιολογικος.
Marlene στο εχουν και αλλες φορες, μην βλεπεις παντου φαντασματα.

Ασφαλώς και με ενδιαφέρει ο λόγος για τον οποίο κατασκευάζεται, αφού κατασκευάζεται ΚΑΙ με δικα μου λεφτά και πρέπει να είναι πρακτικός και όχι για μόστρα.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ;;

Πως γίνεται να στοιχίζουν τόσο πολύ;; Με ρωμαϊκά ψηφιδωτά τους έχουν στρώσει;

Είναι εμφανές ότι οι δήμοι υπερκοστολογούν τα έργα αυτά και ότι μασάνε τα λεφτά .. και ότι εμείς είμαστε το άλλοθι τους για αυτήν την μεγάλη αρπαχτή, καθώς είμαστε ένα υποτιθέμενο κοινό που ζήτησε τους ποδηλατόδρομους. Οι δε ποδηλατόδρομοι δεν είναι καν πρακτικοί γιατί δεν έχει νόημα να συνδέσεις την Κηφισιά με το Φάληρο αλλά καλύτερα είναι να συνδέσεις το κέντρο της Κηφισιάς με την περιφέρεια της.. Τι να την κάνουμε την Αττική οδό των ποδηλατοδρόμων αν δεν μπορούμε να πάρουμε το ποδήλατο να πάμε να ψωνίσουμε την μαναβική μας στην γειτονιά μας;;; Πως ακριβώς θα χρησιμοποιήσουμε λιγότερο το αυτοκίνητο σε μία τέτοια περίπτωση;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

jijiconi wrote:
Προς λόκαλ

Διάβασα με ενδιαφέρον τις απόψεις σας. Έχω τις εξής απορίες σε κάποια σημεία:

Η πρόταση σας για απαγόρευση των ΙΧ έχει εφαρμοστεί στο παρελθόν σε κάποια πόλη, τόσο εκτεταμένη απαγόρευση σε τόσο μεγάλο τμήμα της πόλης?
Σίγουρα κάτι τέτοιο θα οφελούσε τους ποδηλάτες, τους υπόλοιπους ανθρώπους που είτε δεν μπορούν είτε δεν θέλουν να κάνουν ποδήλατο τους σκεφτήκατε?
Τους εργαζόμενους στο κέντρο? Την βροχή? Δεν θα πρέπει να υπάρχει εναλλακτική λύση?

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν έχουν θέση στις πόλεις δηλαδή; Δεν υπάρχουν σαν εναλλακτική;
Ας ρίξουν χρήματα σε αυτά, ας απελευθερώσουν επιτέλους τους δρόμους από την κατάρα του μποτιλιαρίσματος και τον παρκαρισμένων αυτοκινήτων, που φυλακίζουν τους πεζούς σε πεζοδρόμια του ενός μέτρου.
Όπου έγιναν πεζοδρομήσεις και αυξήθηκε το πλάτος των πεζοδρομίων, οι αγορές πήραν τα πάνω τους και οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων στους δρόμους αυτούς.

Ερμού, Φωκίωνος Νέγρη, Θησείο, Μεταξουργείο, το Γκάζι, ο Κεραμικός, ( οι τελευταίες μόνο μπουρδέλα και χαμόσπιτα είχαν) αναβαθμίστηκαν ακαριαία.. Είναι τυχαίο ότι όπου πέρασε σταθμός τους Μετρό ανέβηκε η αξία της κάθε περιοχής;

Quote:
Επίσης αν οι δρόμοι του κέντρου χρησιμοποιηθούν σχεδόν εξ ολοκλήρου από ποδηλάτες, θα είναι παράλογοι οι συμπολίτες μας να ζητήσουν να πληρώνουμε τελη κυκλοφορίας?

Δεν κατάλαβα γιατί να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας για να χρησιμοποιήσεις τον δρόμο για τον λόγο για τον οποίο φτιάχτηκε. Δηλαδή για να τον χρησιμοποιεί το κοινό. Τέλη κυκλοφορίας οφείλουν να πληρώνουν οι κάτοχοι αυτοκινήτων, αφού καταλαμβάνουν τους δρόμους που κανονικά δεν απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο στην χρήση αυτοκινήτων.

Εδώ σε αυτήν την χώρα, με οποιοδήποτε άλλο μέσο εκτός από το αυτοκίνητο και αν κινηθείς, νιώθεις ανεπιθύμητος και κινδυνεύεις.
Οι δρόμοι όμως δεν φτιάχτηκαν για τα αυτοκίνητα μέσα στις πόλεις. Φτιάχτηκαν για τους ανθρώπους και όχι για τις μηχανές ..

Για να μπορεί να βγαίνει ο καθένας να περπατάει, να κοινωνικοποιείται, να μπορεί να πάει εκεί που θέλει χωρίς αυτό να αναγάγεται σε δρόμο μετ' εμποδίων, χωρίς να αναπνέει την μπίχλα που βγάζουν οι εξατμίσεις και χωρίς να φοβάται ότι θα γίνει χαλκομανία αν τολμήσει να κατεβάσει το πόδι του από το πεζοδρόμιο.

Quote:
Το παρκάρισμα των μπάτσων είναι σημείο κλειδί για την λύση του κυκλοφοριακού?

Τέλος, στόχος σας είναι η εξυπηρέτηση της κίνησης των ποδηλάτων στην Αθήνα, ή η αντιπαράθεση με τους οδηγούς αυτοκινήτων? Για ποιό λόγο το να κινείσαι ασφαλώς στον ποδηλατόδρομο είναι μάντρωμα, και είναι προτιμότερο να κινείσαι ανάμεσα σε αυτοκίνητα? Προσωπικά αισθάνομαι πιο ελεύθερος όταν ποδηλατώ χωρίς την έγνοια ότι θα περάσει από πάνω μου απρόσεκτος οδηγός.

Η αλήθεια είναι πως από ποδηλατόδρομο προτιμώ ένα δίκτυο δρόμων ήπιας κυκλοφορίας και πεζοδρόμων με πρόσβαση στα ποδήλατα, αφού πιο πολυ από το ότι δεν μπορώ να ποδηλατίσω σε αυτήν την πόλη, με ενοχλεί το ότι δεν μπορώ να περπατήσω.

Οι μπάτσοι κάνουν αυτό που τους ζητάμε εμείς να κάνουν. Αν εμείς θελήσουμε να αλλάξουμε σε πιο βιώσιμες τις συνθήκες κυκλοφορίας στις πόλεις μας, το αυτό θα κάνουν και οι μπάτσοι. Θα ακολουθήσουν αυτό που ζητάει το κοινό. Εμείς άλλωστε είμαστε οι εργοδότες τους..

Εγώ προτιμώ πόλεις χωρίς αυτοκίνητα. Έχω ζήσει σε τέτοιες πόλεις, όπου τα κέντρα τους ήταν μόνο για πεζούς, ποδήλατα και άλλα ήπια μέσα μετακίνησης και η διαφορά στην ποιότητα ζωής, ακόμα και στα πιο πυκνοκατοικημένα από αυτά, ήταν εμφανής.

Αντί να βγάζουν μία γκρίζα και βρωμερή εικόνα, όσο κόσμο και αν είχαν, έβγαζαν προς τα έξω ένα όμορφο ποικιλόχρωμο και άνετο στυλ ζωής..

Καμία σχέση δηλαδή με αυτό που βιώνουμε τώρα στα κέντρα των πόλεων μας..

jijiconi
Απών/απούσα

Από την φράση ΠΡΟΣ ΛΟΚΑΛ τι δεν κατάλαβες?
Σταμάτα να χρησιμοποιείς τα σχόλια μου ως αφορμή να το παίξεις ποδηλατομάνα και επαναστάτρια.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

jijiconi wrote:
Από την φράση ΠΡΟΣ ΛΟΚΑΛ τι δεν κατάλαβες?
Σταμάτα να χρησιμοποιείς τα σχόλια μου ως αφορμή να το παίξεις ποδηλατομάνα και επαναστάτρια.

Αν θέλεις να σου απαντάει αποκλειστικά ο λόκαλ στείλε του π.μ. Άπαξ και δημοσιεύεις εδώ, στο δημόσιο χώρο του φόρουμ, θα παίρνεις απαντήσεις και από τους υπόλοιπους.

Δεν είμαι ποδηλατομάνα... δεν είμαι ούτε επαναστάτρια. Δεν χρειάζομαι τις ηλίθιες ιδιότητες που θέλεις να προσδίδεις στον καθένα ( κρίνοντας προφανώς εξ' ιδίων τα αλλότρια ) για να πω την γνώμη μου..

jijiconi
Απών/απούσα

Σε ερώτηση για τις θέσεις των ΛΟΚΑΛ εσύ σαν τι απαντάς?
Σαν ποδηλατομάνα και δήθεν επαναστάτρια που σε όλα έχει άποψη!
Δεν χρησιμοποιώ αυτές τις εκφράσεις για τον καθένα, μόνο για σένα, έτσι και αλλιώς όλοι σε ξέρουν.
Γράψε ότι σαχλαμάρα θες (γιατί πρέπει να έχεις την τελευταία λέξη), δεν ασχολούμαι άλλο με την πάρτη σου.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

jijiconi wrote:
Σε ερώτηση για τις θέσεις των ΛΟΚΑΛ εσύ σαν τι απαντάς?
Σαν ποδηλατομάνα και δήθεν επαναστάτρια που σε όλα έχει άποψη!
Δεν χρησιμοποιώ αυτές τις εκφράσεις για τον καθένα, μόνο για σένα, έτσι και αλλιώς όλοι σε ξέρουν.

Σαν Αλητόγατα από τους Αλητόγατους που έχουν τα ίδια μέλη ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ με αυτές που έχουν οι Λόκαλ.

ΕΓΩ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΘΕΣΗ.. εσύ σε ποιο γκευλίκι θέσεων βρίσκεσαι;

Έχεις θέσεις;; Έχεις απόψεις που μπορείς να τις στηρίξεις και να υποστείς και τις συνέπειες αν σε παίρνει;
Ή είσαι μία ΟΦΑ ( ΌΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ) που πάει όπου πάει το ρεύμα, και όπου του πούνε οι τσέλιγκες του..

Εμένα με ξέρουν γιατί έχω δηλώσει τις θέσεις μου.. Εσένα για ποιο πράγμα νομίζεις ότι σε ξέρουν;;;

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Φίλε local συμφωνώ μαζί σου 100%
Το ποδήλατο είναι ιδέα δεν είναι για να κάνεις τα 10 μέτρα από την στάση έως την δουλειά (αν και καλό θα ήταν αν τύχει κάτι να μπορείς να το μεταφέρεις)
Επίσης η θέση του ποδηλάτου είναι στον δρόμο εμένα οι ποδηλατόδρομοι μου φαίνονται ότι είναι για τους ποδηλάτες του Σ/Κ. Άσε που σε όσους Δήμους έχουν φτιάξει 'ποδηλατόδρομους' (συνήθως μια κόκκινη λωρίδα πάνω στο πεζοδρόμιο) σε περιορίζει στην χρήση του γιατί συνήθως είναι απλα μια λωρίδα που πάει από το Α στο Β σημείο... Ο.κ. και μετά; τι κάνεις γυρνάς πίσω; ή σε περίπτωση που θες να στρίψεις;

Εγω πάντως ΔΕΝ θέλω ποδηλατόδρομους για τους λόγους που ανέφερες στο αρχικό σου post

kynhgos77
Απών/απούσα

Marlene οταν μιλας για λοκαλ και αλητογατους να μην αναφερεσαι σε τσελιγκες.
Αν ο αλλος γουσταρει να ειναι ο εαυτος του και το ποδηλατο του μονο, και δεν συμφωνει με τις ιδεες σου, δεν ειναι αναγκαστικα και οπου φυσα ο ανεμος. Αν θελεις να χαρακτηρισω κατι σαν μοδα της εποχης μας, κοιτα στον καθρεπτη.

fantasmamore
Απών/απούσα

Όχι για εμένα. Ούτε για πολλούς άλλους ποδηλάτες. Και χωρίς ποδηλατόδρομους μια χαρά κυκλοφορούμε. Είναι αναγκαίοι όμως για να βγεί στον δρόμο η κυρία που φοβάται να πάρει το ποδήλατο για να κάνει τα ψώνια της, ο παππούς που βγαίνει βόλτα με το εγγονάκι του, το παιδάκι, ο αρχάριος ποδηλάτης ακόμα, που φοβάται τα αυτοκίνητα. Είναι προς όφελος όλων μας να βγούνε αυτοί οι άνθρωποι στους δρόμους με τα ποδήλατα.
Για να έχουν χρησιμότητα βέβαια οι ποδηλατόδρομοι χρειάζεται να σε πηγαίνουν εκεί που θέλεις (κι όχι διαδρομές λίγων χιλιομέτρων, ασύνδετες), να περνάν από κεντρικές οδικές αρτηρίες (από εκεί περνάμε για να πάμε στις δουλειές μας, στα μαγαζιά, στα μέρη που διασκεδάζουμε).
Η δημιουργία ποδηλατοδρόμων σωστών και πρακτικών (κι όχι υπερυψωμένα πεζοδρόμια με πλακάκια και αηδίες) θα βοηθήσει στην ποιότητα της ζωής όλων μας. Και θα βγάλει πολύ περισσότερους ποδηλάτες στους δρόμους.

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

emena giati moy fainete oti 8a parati8ei kai 8a ginei sxedon axristo giati den 8a exei evri diktio(opws kanane kai me to TRAM) kai to mono pou 8a ginete einai na pati8ei kanas pezos kai na mas thn lene oi autokinitades?!
Gia na ginoun ta parapanw xreiazete odikh suneidhsh k oxi podilatodromoi...emena oi podilatodromoi mou fainontai epikindinoi

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

kynhgos77 wrote:
Marlene οταν μιλας για λοκαλ και αλητογατους να μην αναφερεσαι σε τσελιγκες.
Αν ο αλλος γουσταρει να ειναι ο εαυτος του και το ποδηλατο του μονο, και δεν συμφωνει με τις ιδεες σου, δεν ειναι αναγκαστικα και οπου φυσα ο ανεμος. Αν θελεις να χαρακτηρισω κατι σαν μοδα της εποχης μας, κοιτα στον καθρεπτη.

Σαφώς και ο καθένας έχει το δικαίωμα να μιλάει εκπροσωπόντας τον εαυτό του. Στο πλείστο των περιπτώσεων αυτό κάνω και εγώ και σπάνια μιλάω εκ μέρους κάποιου άλλου.

Στην προκειμένη περίπτωση οι θέσεις που παίρνω είναι κυρίως οι δικές μου θέσεις που ταυτίζονται με αυτές των λοκαλ και των Αλητόγατων. ( και για αυτό και υποστηρίζω αυτές τις δύο ομάδες. Θέση και συμμετοχή ταυτίζονται κάτι που το θεωρώ και σωστό να συμβαίνει).

Και είναι τόσο σαφείς και ξεκάθαρες οι θέσεις μου που δεν επιτρέπω σε κανέναν jijiconi, που πότε υποστηρίζει το ένα θέμα και πότε το άλλο, να αμφισβητεί το τι λέω και με ποια ιδιότητα το λέω.

Αντί λοιπόν να ρωτάει τι κάνω εγώ, ας μας πει την δική του θέση. Και αν δεν θέλει να του απευθύνω τον λόγο τότε ας στείλει πμ στον λοκαλ να του απαντήσει κατ' ιδίαν.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

fantasmamore wrote:
Όχι για εμένα. Ούτε για πολλούς άλλους ποδηλάτες. Και χωρίς ποδηλατόδρομους μια χαρά κυκλοφορούμε. Είναι αναγκαίοι όμως για να βγεί στον δρόμο η κυρία που φοβάται να πάρει το ποδήλατο για να κάνει τα ψώνια της, ο παππούς που βγαίνει βόλτα με το εγγονάκι του, το παιδάκι, ο αρχάριος ποδηλάτης ακόμα, που φοβάται τα αυτοκίνητα. Είναι προς όφελος όλων μας να βγούνε αυτοί οι άνθρωποι στους δρόμους με τα ποδήλατα.
Για να έχουν χρησιμότητα βέβαια οι ποδηλατόδρομοι χρειάζεται να σε πηγαίνουν εκεί που θέλεις (κι όχι διαδρομές λίγων χιλιομέτρων, ασύνδετες), να περνάν από κεντρικές οδικές αρτηρίες (από εκεί περνάμε για να πάμε στις δουλειές μας, στα μαγαζιά, στα μέρη που διασκεδάζουμε).
Η δημιουργία ποδηλατοδρόμων σωστών και πρακτικών (κι όχι υπερυψωμένα πεζοδρόμια με πλακάκια και αηδίες) θα βοηθήσει στην ποιότητα της ζωής όλων μας. Και θα βγάλει πολύ περισσότερους ποδηλάτες στους δρόμους.

Κανείς δεν λέει να μην γίνουν.. Έχει όμως σημασία με ποιες προυποθέσεις θα γίνουν και τι θα εξυπηρετούν.
Την δεδομένη στιγμή γίνονται σαν έργα μόστρας.
Δεν καλύπτουν βασικούς άξονες μέσα στις εκάστοτε περιοχές, και έτσι τον στόχο να βγάλουν την κυρία και τον παππού με το εγγονάκι δεν θα τον επιτεύξουν.

Γιατί δεν θα πηγαίνουν στο μαγαζί που πάει η κυρία, και το εγγονάκι στο νηπιαγωγείο παρόλο που με πολύ λιγότερα χρήματα θα μπορούσαν να καλύπτουν όλους τους δρόμους και όλες τις διαδρομές και πραγματικά να είναι ένα μέσο για να προωθηθεί η ποδηλασία.

Οι λόκαλ έχουν δίκιο σε αυτό που λένε. Αν δεν γίνουν γενικότερα έργα και κινήσεις για τον περιορισμό των αυτοκινήτων, σε συνδυασμό με την προώθηση του ποδηλάτου, οι ποδηλατόδρομοι δεν θα προσφέρουν και πολλά πράγματα.

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

cdouvis wrote:
...
τι λέτε λοιπόν, θα πετύχει κάτι θετικό με μια τέτοια στάση? Θα πετύχει την μερική απαγόρευση των ΙΧ από τον δακτύλιο κλπ? Κατά τη γνώμη μου μακάρι να ήταν έτσι αλλά δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. ... Όπως το βλεπω δηλαδή τα λόγια της λόκαλ-athens είναι ωραία αλλά μη ρεαλιστικά. Και το χειρότερο: μου φαίνεται ότι αυτή η απολυτότητα μπορεί να δημιουργήσει αντιδράσεις και έχθρες εναντίον του ποδηλατικού κινήματος από όσους θα δεχτούν τα λόγια αυτά σαν απειλή ή προσβολή με αποτέλεσμα να μας γυρίσει πίσω στην αλλαγή νοοτροπίας των οδηγών που έχουμε παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια

ενω αν διαλέξουμε μια πιο ήπια και διαλλακτική στάση, πάνω-κάτω όπως το χειριζόμαστε μέχρι τώρα δηλαδή, θα πετύχουμε μια μετάλλαξη της πόλης προς την κατεύθυνση του Άμστερνταμ, Κοπεγχάγης κλπ. Και δεν το λέω στην τύχη. Εχουν ήδη γίνει πολλά τέτοια βήματα και μικρές επιτυχίες. Σίγουρα όχι αρκετά φυσικά αλλά δείχνουν κάτι, ότι το πράγμα κινείται και θα ζήσουμε να δούμε π/δ κάτι που πολλοί αμφισβητούσαν πριν από μόλις 1-2 χρόνια

τώρα αν υπάρχει στα σοβαρά αντίρρηση ως προς το αν θέλουμε ή όχι να κατασκευαστούν π/δ ... τι να πω, μαγκιά σας. Καλύτερα ανοίξτε ένα άλλο τόπικ να το συζητήσουμε μιας και αυτο άρχισε με άλλο θέμα
..


Τα πράγματα είναι απλά, τα είπε όλα ο φίλος (να αγιάσει το στόμα σου)
Απολυτότητες και απαντήσεις σεντόνια υπέρ ενός οικολογικού και ήσυχου τρόπου μετακίνησης (που μερικοί θέλουν να του δώσουν και πολιτική χροιά) δεν είναι αναγκαίοι. Το ποδήλατο είναι ένα όμορφο και βολικό μέσο μετακίνησης και όχι κάλπη.. τα αποθημένα σας εκεί! Το επιθετικό ύφος δεν ταιριάζει στο στυλ του ποδηλάτου και σίγουρα δεν εκφράζει εμένα!
υ.γ. μερικοί άνθρωποι ζουν για να τσακώνονται σε φόρουμ νομίζω... χαχα

λόκαλ-athens
Απών/απούσα

Διαφωνούμε ΚΑΘΕΤΑ με την άποψη ότι το ποδήλατο, η αρχιτεκτονική, η χωροταξία, η μετακίνηση και κατ επέκταση η φορολογία και δικαιοσύνη που πρέπει να την διέπει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πολιτική!!!

Η πόλη και η εμπειρία της ΕΙΝΑΙ πολιτική.

Εμείς λέμε:

ΡΙΞΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Αν το κράτος που πριν 6 μήνες εν μέσω κρίσης έδινε φορολογικές ελαφρύνσεις στην απόκτηση SUV θέλει να φτιάξει τώρα ποδηλατόδρομους ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ.

Πρέπει πρώτα να επέλθει η ΡΙΞΗ με το αυτοκίνητο. Αλλαγή νοοτροπίας. Ουσία και όχι καρότα.

Μια που εμείς αρχίσαμε αυτό το thread ας το αφήσουμε εδώ.
Τροφή για σκέψη.

Ride Safe!

contact