Για μένα.
Σιγουρα αρκετοι θα έχουν αντιρρησεις & το ξέρω ότι δεν θα γίνει...
- Θέλω να υπάρχουν σε κεντρικούς δρόμους πινακίδες που να ενημερώνουν που υπάρχουν ποδηλατικές γέφυρες ή διαβάσεις σε ακτίνα 1 χλμ, θέλω επίσης οπου υπαρχουν εναεριες διαβάσεις πεζών να προστεθει ράμπα και για χρήση από ποδηλατες.
- Θέλω σε στασεις τρολλευ λεωφορειων κ.λπ να εχει δεστρες για ποδηλατα.
Θέλω επίσης στις στασεις να εχει χαρτη με τα κοντινότερα καταστηματα που έχουν ευκολίες για ποδηλατες όπως χωρο φυλαξης, τρομπα δαπέδου κ.λπ. - Θέλω όσοι ποδηλατόδρομοι γίνουν να εχουν πλατος μεγαλύτερο απο 160 εκατ, να έχουν υλικό επίστρωσης σαν ταρτάν που να μην αποθηκευει θερμότητα & να εχουν περγκολα απο πανω με φυλλοβόλα αναρριχητικά για τη ζεστη το καλοκαιρι.
- Θέλω στις δεξιες στροφες πανω απο τα φαναρια να έχει καθρεφτη ώστε οι οδηγοι φορτηγών να βλεπουν αν διπλα τους ειναι ποδηλατης.
- Θέλω στο google maps ή σε αλλο αντιστοιχο προγραμμα να υπάρχει η επιλογη διαδρομής με ποδηλατο όπου αυτο θα σημαινει διαδρομες με μικρότερη κλιση έστω και μεγαλυτερης διαρκειας.
- Θέλω στα σχολεια να μπει στα Γυμνασια μαθημα χρησης ποδηλατου μαζι με επεξηγηση των τυφλων σημειων των αλλων οχημάτων για την οδηγηση στην πολη στη Γυμναστική.
- Θέλω από Γαλάτσι για Κηφισσιας ή όπου αλλού παρεμβάλλεται σημαντικό ύψωμα να έχει ποδηλατική σηραγγα ωστε να αποφευγονται τα αυξημένα καυσαερια των οχημάτων & να προσφέρεται ετσι κινητρο σε περισσοτερους να κινηθούν αποφευγοντας τις μεγαλες κλίσεις.
Η απλα να υπάρχει στο εμπρος μερος των αστικών λεωφορείων σχαρα για μεταφορά ποδηλάτων
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
........από μένα πάντως είσαι εντάξει................μπορείς να τα κάνεις.
Ειδικα αυτο με την περγολα με εστειλε. Θα μπορουσε βεβαια τον χειμωνα να ηταν και θερμαινομενοι οποτε να μην κρυωνουμε.
Το αλλο νομιχω αν σου κανουνε αυτο με την περγολα δεν θελεις την σηραγγα.
τελικα την μανα σου και τον πατερα σου θέλεις.....
και πολυ καλα τα θέλεις , σωστος!!!!
και με ποιον συνδιασμο ειπαμε οτι βαζεις υποψηφιοτητα;
Το ποδήλατο νομίζω τώρα το έβαλαν...δεν έχω βρει πως δουλεύει. δεν νομίζω να εχει κλίσεις.
Θέλω να μην ασχολειται κανεις μαζι μου.
Θελω να μην ξερουν οι πολιτικοί ότι υπάρχω.
Τα υπόλοιπα θα τα βρω μόνος μου.
Ενδιαφερων.Να δούμε αν θα βολευουν οι προτεινόμενες διαδρομές,αλλά σε εμένα εμφανίζει μόνο για αυτοκίνητο Μ.Μ.Μ & πεζοπορία
Αν βάλεις Ελλαδα και λήψη οδηγιών λογικά θα στο βάλει.
Μετά αν βάλεις διεύθυνση και στα 2 παιδεία και πατήσεις λήψεις οδηγιών...εξαφανίζεται το ποδηλατάκι.
Οπότε, νομίζω (και ίσως λογικά) αφορά χώρες με δίκτυο ποδηλατοδρόμων.
Υπονοείς κάτι ?
Από πρόχειρο ψάξιμο:
Εκτός από δίκτυο ποδηλατόδρομων, χρησιμοποιεί και άλλα δεδομένα, όπως κλίση εδάφους, για να βγάλει την ποδηλατική διαδρομή.
Αυτο γενικά. Για Ελλάδα, δε φαίνεται να έχει καθόλου ποδηλατικά δεδομένα :D
Και το openstreetmap σε παρόμοια φάση είναι (μπορεί να βρεις κάπου κάποιον επίσημο ποδηλατόδρομο -καλό-), αλλά τουλάχιστον δε χρειάζεται να περιμένουμε από άλλους, μπορούμε να το εμπλουτίσουμε μόνοι μας :)
Κληματαριά-on-top. Μπροστά...
Τι εννοείς?
Κύριοι, μπορείτε να πείτε και σε εμάς τι συμβαίνει, ή θα μιλάτε στη δική σας διάλεκτο;;;!
Αφου για την αθήνα τα πραγματα δεν φαινονται ελπιδοφόρα πιστευω οτι αξιοποιώντας την ιδεα του roadrash για openstreet maps μπορει κανεις να περιηγηθει σε ενδιαφέροντα μερη της Ελλάδας βασει αυτού http://www.geo-routes.com/
Parks and public spaces define our greatest cities and shape our most vibrant communities. They are our community’s most valuable assets, and they belong to all of us. We have a right and a responsibility to be involved in decisions related to their use, management, and design.
Sustainable & Healthy Mobility
Walking, cycling, and public transit combined are the most efficient ways to move within our cities. The benefits of sustainable mobility are great, not only for people but for the environment and the economy.
Inclusive community engagement
"Cities have the capability of providing something for everybody, only because, and only when, they are created by everybody." -Jane Jacobs, urban author and activist
Open Streets Programs
Open Streets are programs that open selected streets to people by closing them to cars on a weekend morning for approximately six hours on a regular and predictable basis. People participate by walking, cycling, or using other forms of active transportation to explore the streets in a new way.
Walking, cycling, and public transit combined are the most efficient ways to move within our cities. The benefits of sustainable mobility are great, not only for people but for the environment and the economy.
. http://880cities.org/ .
. http://www.8-80cities.org/Videos11.html .
Κοιμήσου αγόρι μου,κοιμήσου μην χαλάς τον ύπνο σου.