KANONEΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ
* Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνηση σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ. Τα ανάβεις αφού έχεις αρχίσει να στρίβεις. Έτσι, μένεις ήσυχος ότι έχεις εκτελέσει το χρέος σου.
* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντας σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
* Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.
* Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα “STOP”. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδραση σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.
* Ποτέ μην κλείσετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.
* Το φρενάρισμα πρέπει να γίνετε όσο πιο αργά μπορείτε για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS , το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.
* Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.
* Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.
* Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκετε ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.
* Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Χάρις στον υπουργό συγκοινωνιών, η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.
* Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είστε πρώτος σ’ αυτό.
* Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείτε στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.
* Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ότι χρειαστεί γι αυτό.
* Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.
* Το προστατευτικό κράνος φοριέται στον αγκώνα για ανεξακρίβωτους ακόμα λόγους. Σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε και εσείς τη μόδα.
* Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραπτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη...
* Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματος σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν υπομονετικά πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.
* Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουν ταχύτητα.
...οταν αντιληφθηκα οτι αυτα που γραφεις ως αστεια ειναι τα πραγματικα χαρακτηριστικα του ελληνα οδηγου..κ φυσικα ολα τα στραβα κ παραδοξα σε αυτη τη χωρα νοουνται ως απολυτως φυσιολογικα.
τελικα το συμπερασμα που βγαινει διαβαζοντας κανεις τις παρατηρησεις σου ειναι ενα:η οδηγηση εγκυμωνει κινδυνους.αφηστε τα αυτοκινητα κ πιαστε τα ποδηλατα...
...πρώτα χτυπάς τον αγκώνα. Οι λόγοι δεν είναι ανεξακρίβωτοι.
Λαι τελευταίος κανόνας.
Οδηγώντας το αυτοκίνητο, πρέπει οπωσδήποτε να περνάς ξυστα από ποδήλατα, μηχανές για να αποδεικνύεις ότι γνωρίζεις καλά τον όγκο του αυτοκινήτου σου.
Πολλοί καλοί οι κανόνες σου και όντως ο Έλληνας οδηγός συμπεριφέρεται κατ' αυτόν τον τρόπο
* οι καθρεφτες ειναι διακοσμητικοι. για κανα βαψιμο κλπ δηλ. σιγα μη κοιταξουμε πισω να δουμε τι γινεται
* προτεραιοτητα δε δινουμε σε γυναικες και πιο ηλικιωμενους οδηγους. Αυτοι δεν εχουν δικαιωματα στο δρομο μιας και δε μπορει να ξερουν οτι ξερουμε εμεις. οποτε ή πατηστε τους ή βριστε τους
* αυτοκινητα χαμηλοτερου κυβισμου απο εμας, επισης δεν εχουν δικαιωματα. ειναι δυνατον να μας προσπερασει (!@%^&&@) χιλιαρακι getz εβω εμεις εχουμε τουμπανο? τς τς
* καπνισμα, κινητο και τηλεκοντρολ για το στερεοφωνικο προυποθετουν δυο χερια... σθγα μη πιασουμε και τιμονι. θα βαλω τεμπελη την αλλη φορα
* ΟΛΟΙ οι ποδηλατες πρεπει να πεθανουν. τους παταμε για να κανουμε και εξασκηση σε κινουμενους στοχους. ακους εκει να με περασει στο φαναρι με υφακι και γω να μαι κολλημενος στη κινηση
* ενας καλος οδηγος θα πρεπει να μεταχειριζεται λεξιλογιο ισαξιο τρουμπας και βαλε... λεξεις αει στο διαολο, κουνησου μωρη κλπ θεωρουνται "πασέ" και πρεπει να αναβαθμιστούν
* ΕΓΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ... το προτεινς για αυτοκολλητο. εγω ξερω να οδηγαω καλυτερα απο ολους και μη μου κολλατε και πολυ πολυ γιατι το τουμπανο nissan almera μου γ... ολα τα αλλα. σιγα που χρειαζομαι abs... λεμε τωρα
Εγκρίνονται ως συμπληρωματικοί κανόνες...
Μπράβο παιδιά! Αναρωτιώμουν τόσα χρόνια γιατί όλα πάνε στραβά, ήταν γιατί εγώ αρμένιζα στραβά. Είχα διαβάσει τους λάθος κανόνες. Τώρα, ξέρω!!
Μόλις πριν από λίγο το Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών (με έκτακτο ανακοινωθέν του) έδωσε το πράσινο φως και πλέον όλοι οι υποψήφιοι οδηγοί θα εξετάζονται με τους νέους κανόνες οδήγησης, όπως προαναφέρονται. Τώρα θα λυθεί το πρόβλημα στη χώρα , αφού θα υπάρχει κοινή γραμμή πλεύσης για όλους! Α ρε γίγαντα Στυλιανίδη με τις καινοτομίες σου..... Όλα αυτά γίνονται για το καλό μας......
................................δίδακτος