Μακάρι! η Αττική ποδηλατική οδός! Μακάρι!

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα


ΠοδηλΑττική Οδός
http://atticarailtrail.ntua.gr/

Η «Αττική Οδός»του ποδηλάτου 06/05/2015
Από 15 δήμους θα περνάει ο ειδικός δρόμος για ποδήλατο και περπάτημα μήκους 62,5 χιλιομέτρων

Εναν δρόμο για ποδήλατο και περπάτημα μήκους 62,5 χιλιομέτρων από τους Αγίους Αναργύρους έως το Λαύριο, εκεί όπου βρίσκεται σήμερα η εγκαταλειμμένη σιδηροδρομική γραμμή Αγ. Αναργύροι - Λαύριο, και με δυνατότητα επέκτασης άλλων 8 χλμ. έως το Σούνιο σχεδιάζει το Εργαστήριο Βιώσιμης Κινητικότητας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείο (ΕΜΠ) για λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής.
Πρόκειται για την «Αττική Οδό» του ποδηλάτου, η οποία θα περνάει από 15 δήμους. Θα διασχίζει δήλαδή την Αττική από τη μία της άκρη έως την άλλη. Στόχος είναι να εξυπηρετεί τόσο καθημερινές μετακινήσεις με ποδήλατο μέσω της σύνδεσής της με το τοπικό δίκτυο των παρακείμενων περιοχών - το οποίο θα βελτιωθεί - όσο και μετακινήσεις αναψυχής ή άθλησης, καθώς αποτελεί μια ευκαιρία για βόλτα στο φυσικό περιβάλλον και σε τόπους ιστορικού ενδιαφέροντος.
Η γραμμή θα αποτελεί τμήμα του ευρύτερου μητροπολιτικού δικτύου ποδηλάτου της Αττικής το οποίο έχει θεσμοθετηθεί από το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας - Αττικής 2021.
Αυτή την περίοδο το έργο βρίσκεται στη φάση της διαβούλευσης. Αναμένεται να γίνουν ενημερωτικές συναντήσεις με τη συμμετοχή των δήμων και της περιφέρειας «προκειμένου να έχουμε και την άποψή τους» αναφέρει στα «ΝΕΑ» ο δρ πολεοδόμος - συγκοινωνιολόγος μηχανικός Ευθύμιος Μπακογιάννης από τη Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών (Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού), ο οποίος συμμετέχει στην ερευνητική ομάδα του ΕΜΠ. Το σίγουρο πάντως είναι, σημειώνει ο κ. Μπακογιάννης. ότι ο ποδηλατόδρομος δεν θα δημιουργεί κυκλοφοριακά προβλήματα αφού θα βρίσκεται πάνω στον άξονα της παλιάς γραμμής.

ΜΕ ΠΛΑΤΟΣ 3,5 ΜΕΤΡΑ. Σε αντίθεση με ό,τι έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί μέχρι στιγμής στην Αττική, ο συγκεκριμένος ποδηλατόδρομος θα είναι άνετος. «Θα είναι πλάτους 3,5 μέτρων και όχι 2. Δεν θέλουμε έναν στριμωγμένο ποδηλατόδρομο. Αυτό σημαίνει ότι θα προσφέρεται και για μετακίνηση και για αναψυχή. Μάλιστα, η κλίση του θα είναι μικρή στα περισσότερα σημεία» λέει ο κ. Μπακογιάννης. «Εχει προβλεφθεί, δε, να έχει πολλά φυτά και ξεχωριστή διαδρομή για τους πεζούς» συμπληρώνει. Η διαδρομή θα συνδυάζει αστικό και περιαστικό μέρος και όπως σημειώνουν οι ειδικοί του Εργαστηρίου Βιώσιμης Κινητικότητας, θα είναι εξαιρετική για ποδήλατο.
Μετά τη διαβούλευση, η οποία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τον Ιούλιο, θα αναζητηθεί η χρηματοδότηση για την υλοποίηση του έργου. Πάντως, η Περιφέρεια Αττικής έχει ήδη εντάξει στο τεχνικό της πρόγραμμα του τρέχοντος έτους το τμήμα του ποδηλατοδρόμου Δουκίσης Πλακεντίας - Κορωπί.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ. Το Εργαστήριο του Πολυτεχνείου, για τις ανάγκες τού πραγματικά φιλόδοξου σχεδίου και της έρευνάς του για λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής, έχει φτιάξει την ιστοσελίδα http://atticarailtrail.ntua.gr/ η οποία περιέχει ένα ερωτηματολόγιο που μπορούν να απαντήσουν οι πολίτες. Η ερευνητική ομάδα απευθύνεται δηλαδή στους χρήστες του μελλοντικού διαδρόμου, ο οποίος προορίζεται για περπάτημα και ποδήλατο για να διερευνήσει τις προθέσεις και τις απόψεις τους. Εως τώρα έχουν απαντήσει περίπου 2.000 άνθρωποι.

Οι εγκαταλειμμένες γραμμές. Σήμερα η εγκαταλειμμένη σιδηροδρομική γραμμή ανήκει στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου.
n Λειτούργησε από το 1885, αρχικά με αφετηρία το Ηράκλειο.
n Το 1889 ξεκίνησε η γραμμή Σιδηροδρόμων Αττικής (ΣΑ) με αφετηρία την Πλατεία Λαυρίου (δίπλα στην Πλατεία Ομονοίας) μέχρι το Στροφύλι (Κηφισιά) και η γραμμή διακλαδώθηκε μαζί της. Οι ΣΑ δημιουργήθηκαν από την Ελληνική Εταιρεία Μεταλλείων Λαυρίου ως αντιστάθμισμα προς το Δημόσιο για την παραχώρηση σε αυτήν του δικαιώματος εκμετάλλευσης των κοιτασμάτων της Λαυρεωτικής.
n Η επέκταση από το Ηράκλειο έως τους Αγίους Αναργύρους έγινε το 1929. Σκοπός της ήταν η σύνδεση της γραμμής Λαυρίου με τους κεντρικούς σταθμούς Αθήνας και Πειραιά.
n Η επιβατική λειτουργία της γραμμής ανεστάλη το 1957. Καταργήθηκε οριστικά το 1962 λόγω της αποκοπής της από τη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας. Το τμήμα μεταξύ Πλατείας Λαυρίου και Κηφισιάς είχε κλείσει από το 1926. Ξαναλειτούργησε το 1957 με τη γραμμή του ΗΣΑΠ Πειραιάς - Ομόνοια.

Τουριστική διάσταση
Οι επιστήμονες του Πολυτεχνείου θέλουν με τον σχεδιασμό του ποδηλατόδρομου να δώσουν έμφαση και στην τουριστική διάσταση που θα έχει όταν υλοποιηθεί. «Θα συνδέει το Λαύριο με το Σούνιο. Εκτός απ' αυτό όμως ήδη έχουμε εντοπίσει όλα τα σημεία ενδιαφέροντος, ιστορικά, αρχαιολογικούς χώρους, παραλίες, από τα οποία θα περνάει ο ποδηλατόδρομος και ο διάδρομος πεζών.

Με ποδήλατο θα διασχίζουμε όλη την Αττική 05.08.2015

Ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για την δημιουργία ενός πεζοποδηλατόδρομου, 70 χιλιομέτρων που θα αρχίζει από τους Αγίους Αναργύρους και θα φθάνει έως το Σούνιο, σχεδιάζει το Εργαστήριο Βιώσιμης Κινητικότητας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου για λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής.

O πολεοδόμος – συγκοινωνιολόγος μηχανικός Ευθύμιος Μπακογιάννης από τη σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών, ο οποίος συμμετέχει στην ερευνητική ομάδα του ΕΜΠ, μίλησε στην ΕΡΤ Ενημέρωση για την πορεία της μελέτης του προγράμματος. «Είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο που διέρχεται από 15 δήμους για όλους τους ευάλωτους χρηστές (πεζούς, άτομα με αναπηρία κ.α)», τόνισε ο κ. Μπακογιάννης.

Πρόκειται για έναν πεζοποδηλατόδρομο που θα ξεκινά από τους Αγίους Αναργύρους και θα καταλήγει στο Λαύριο. Θα συνδέει την Δυτική Αθήνα με τον αρχαιολογικό χώρο και θα διέρχεται από 15 δήμους.

Το κόστος της κατασκευής ανέρχεται στα 14 εκατομμύρια ευρώ (200.000 το χιλιόμετρο).

http://www.tanea.gr/news/greece/article/5235702/h-attikh-odos-toy-podhla...
http://www.ert.gr/me-podilato-tha-diaschizoume-oli-tin-attiki-vid/

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

αγαπημένη Royaloak, αυτό είναι το όνειρό μου, άριστη δημοσίευση.

Σας εύχομαι δροσιά και κάθε καλό

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Σου εύχομαι να τον ποδηλατήσεις Κωστάντζα μου...κι όλοι βέβαια να αξιωθούμε να τον χαρούμε έστω και γεμάτο σκυλιά που κάνουν βόλτα, παιδιά που παίζουν ή ό,τι άλλο συναντάμε ήδη στον ποδηλατόδρομο Θησείου-Καλλιθέας...και για μένα η πρόσβαση στις Καβοκολώνες του Σουνίου είναι ένα όνειρο να βρεθώ έτσι...

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Κρατάω μια ημερομηνία-στόχο που είπε ο Μπακογιάννης στο βίντεο της ΕΡΤ: Να υλοποιηθεί ένα κομμάτι από Δουκίσης Πλακεντίας μέχρι το 2017.

Όμως διαφωνώ με την ξεχωριστή διαδρομή για πεζούς. Αυτό το κάνει πιο ακριβό και επίσης μειώνει το διαθέσιμο πλάτος για κάθε είδος χρήσης. Εκτός αυτού δεν εγγυάται οτι οι πεζοί θα είναι διαχωρισμένοι από τους ποδηλάτες. Οι πεζοί συχνά περπατάνε στο οδόστρωμα ή στον ποδηλατόδρομο, ακόμα και όταν έχει ελεύθερο πεζοδρόμιο δίπλα. Συχνά η άσφαλτος είναι πιο μαλακή και επίπεδη από τις πλάκες πεζοδρομίου.

Ένα ενιαίο οδόστρωμα από άσφαλτο θα ήταν μια χαρά. Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με τους πεζούς να εμποδίζουν τους ποδηλάτες, νομίζω μπορούν να εκπαιδευτούν να περπατούν δεξιά με μερικές ενημερωτικές ταμπέλες.

Σύμφωνα με το άρθρο η διαβούλευση ήταν να ολοκληρωθεί τον Ιούλιο. Συμμετείχε κάποιος από εδώ σ' αυτή την διαβούλευση;

ξυπόλιτος
Εικόνα ξυπόλιτος
Απών/απούσα

Οι ποδηλατόδρομοι είναι για τους ποδηλάτες και τα πεζοδρόμια για τους πεζούς.
Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος τραυματισμού όταν πεζοί περπατούν σε ποδηλατόδρομο.
Εδώ ποδήλατο χτυπά πεζό που περπατάει σε ποδηλατόδρομο..
Ποδηλάτο χτυπάει πεζό

Theodore
Απών/απούσα

Το πρόβλημα δεν είναι να βρεθει ένας χώρος για να κάνουν ποδήλατο αυτοί που ήδη κάνουν ποδήλατο. Το πρόβλημα είναι πώς θα ενθαρρυνθεί ο κόσμος να αφήσει το αυτοκίνητο και να αρχίσει να χρησιμοποιεί το ποδήλατο για τις μετακινήσεις του.

Οι περισσότεροι αθηναίοι που έχω ρωτήσει γιατί δεν χρησιμοποιούν ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους προβάλλουν ως (πολύ κατανοητό) λόγο την έλλειψη αίσθησης ασφάλειας. Ένας τέτοιος ποδηλατόδρομος δεν πρόκειται να το αλλάξει αυτό. Ακόμα και για διαδρομές που θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν από τη συγκεκριμένη διαδρομή, η μετάβαση μέχρι τον ποδηλατόδρομο και η μετάβαση μέχρι τον προορισμό, θα πρέπει να γίνει από τους ίδιους σχεδιασμένους για αυτοκίνητα δρόμους που γίνεται και σήμερα. Οι λόγοι που αποτρέπουν τον κόσμο από το ποδήλατο, θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

Αν θέλανε πραγματικά να προωθήσουν την αστική ποδηλασία, θα ξεκινάγανε διορθώνοντας τα τεράστια σχεδιαστικά λάθη των υπάρχοντων δρόμων, τα οποία δημιουργούν προβλήματα ασφάλειας όχι μόνο στους ποδηλάτες, αλλά και στους πεζούς, καθώς έχουν σχεδιαστεί λες και ο μόνος επιτρεπτός τρόπος μετακίνησης είναι το αυτοκίνητο.

Όσο για τους ποδηλατόδρομους, θα έπρεπε να αρχίσουν κατασκευάζοντας ποδηλατόδρομους στους μεγάλους κεντρικούς δρόμους, αφαιρώντας χώρο από το αυτοκίνητο, επανασχεδιάζοντας διασταυρώσεις και δημιουργώντας όλες τις απαραίτητες υποδομές (π.χ. φανάρια για ποδήλατα). Είναι αδιανόητο να υπάρχουν μέσα στον αστικό ιστό δρόμοι με τέσσερις και πέντε λωρίδες για αυτοκίνητα, ή δρόμοι με όριο ταχύτητας 70 και 90 χλμ την ώρα. Είναι αδιανόητο να υπάρχουν διασταυρώσεις που δεν έχουν φανάρια για πεζούς και πρέπει ο πεζός να περιμένει 10 λεπτά για να περάσει, όχι με ασφάλεια, αλλά απλώς με κάποιες πιθανότητες να επιζήσει.

Σχέδια σαν το παραπάνω είναι καταδικασμένα να αποτύχουν. Αντί για μια εγκαταλελειμένη σιδηροδρομική γραμμή, θα έχουμε απλώς έναν εγκαταλελειμένο ποδηλατόδρομο και μερικά εκατομμύρια θα έχουν πεταχτεί για άλλη μια φορά στα σκουπίδια χωρίς να αλλάξει τίποτα. Ο αστικός ποδηλάτης που χρησιμοποιεί το ποδήλατο για τις μετακινήσεις του δεν πρόκειται να ωφεληθεί στο ελάχιστο από αυτό το έργο.

Είναι ένας ποδηλατόδρομος φτιαγμένος από γιωταχήδες για γιωταχήδες, για να υπάρχει μια φτηνή δικαιολογία ότι κάτι κάνανε για το ποδήλατο. Κρύβει την ελπίδα της *μείωσης* των ποδηλάτων στους δρόμους, ώστε να μην ενοχλούν τα αυτοκίνητα. Με λίγα λόγια, ένα έργο προς την αντίθετη κατεύθυνση. Δεν πρόκειται να κάνει την Αθήνα πιο βιώσιμη, απλώς θα δώσει επιχειρήματα σε αυτούς που εκνευρίζονται όταν βλέπουν ποδήλατο στην Πατησίων.

«Να πας στον ποδηλατόδρομο, οι δρόμοι είναι για τα αυτοκίνητα!»

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

ξυπόλιτος wrote:
Οι ποδηλατόδρομοι είναι για τους ποδηλάτες και τα πεζοδρόμια για τους πεζούς.
Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος τραυματισμού όταν πεζοί περπατούν σε ποδηλατόδρομο.
Εδώ ποδήλατο χτυπά πεζό που περπατάει σε ποδηλατόδρομο..
Ποδηλάτο χτυπάει πεζό
Το βίντεο που παράθεσες είναι απόδειξη οτι ο διαχωρισμός ποδηλατοδρόμου από πεζόδρομο δεν αποκλείει τα ατυχήματα. Οι πεζοί περπατάνε στον ποδηλατόδρομο, επειδή προφανώς τους αρέσει περισσότερο από το πεζοδρόμιο που είναι δίπλα. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο δεν πρέπει να γίνουν ξεχωριστός ποδηλατόδρομος και πεζόδρομος στη Σ.Σ. λαυρίου. Είναι σπατάλη χρημάτων, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα κατασκευάζοντας περισσότερα χιλιόμετρα ενιαίου πεζο-ποδηλατόδρομου, αυξάνοντας έτσι τη συνολική ασφάλεια.

Αν θέλουμε να βελτιώσουμε την οδική ασφάλεια και την άνεση των πεζών, ας ξεκινήσουμε δίνοντας τους πίσω τα πεζοδρόμια και τις διαβάσεις πεζών που έχουμε δώσει στα αυτοκίνητα. Ας μην ξεκινήσουμε κάνοντας τους λιγοστούς ποδηλατόδρομους ακόμα πιο ακριβούς.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

ξυπόλιτος wrote:
Ποδηλάτο χτυπάει πεζό
Οι μεν ποδηλάτες θεωρούν οτι επειδή θεωρητικά απαγορεύονται οι πεζοί στον ποδηλατόδρομο μπορούν να τρέχουν όσο θέλουν και οτι για το ατύχημα φταίνε οι πεζοί.
Εντελώς χάλι.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

To Burke Gilman Trail, είναι ένας πεζο-ποδηλατόδρομος σε πρώην σιδηροδρομική γραμμή στο Seattle. Μπορείτε να βρείτε φωτογραφίες, όπως αυτή. Έχει ένα ενιαίο απλό ασφάλτινο οδόστρωμα για πεζούς και ποδηλάτες, με περιστασιακές ταμπελίτσες που λένε να πηγαίνουν όλοι δεξιά, και να ειδοποιούν οι ποδηλάτες όταν προσπερνάνε (με κουδουνάκι ή φωνή). Είναι θαυμάσιο για αναψυχή, καθώς μπορείς να κάνεις ποδήλατο για δεκάδες χιλιόμετρα, με ελάχιστα εμπόδια (μερικές διασταυρώσεις που και που). Ταυτόχρονα, περνάει και μέσα από γειτονιές της πόλης, επομένως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για μερικές μετακινήσεις. Τυπική χρήση του είναι 1300 ποδήλατα καθημερινά και 2200 τα Σαββατοκύριακα, όταν έχει καλό καιρό.

Ένα τέτοιο μονοπάτι μπορεί να παροτρύνει κάποιον να κάνει ποδήλατο για αναψυχή, ίσως και για πρώτη φορά, ξεκινώντας από την πόλη. Όταν ξεκινήσεις να κάνεις ποδήλατο για αναψυχή στην πόλη, είσαι ένα βήμα πιο κοντά στο να μετακινηθείς με ποδήλατο. Έτσι και στον ποδηλατόδρομο Λαυρίου, η σκέψη είναι να ξεκινήσει η κατασκευή από το σταθμό Δουκίσης Πλακεντίας, που όχι μόνο είναι μέσα στην πόλη αλλά δίνει τη δυνατότητα να πάει κάποιος στον ποδηλατόδρομο με το μετρό, από οποιοδήποτε μέρος της Αθήνας που είναι κοντά στο μετρό.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Theodore wrote:
Όσο για τους ποδηλατόδρομους, θα έπρεπε να αρχίσουν κατασκευάζοντας ποδηλατόδρομους στους μεγάλους κεντρικούς δρόμους, αφαιρώντας χώρο από το αυτοκίνητο

Δεν μπορειτε να δειτε γιατι αυτο ειναι λαθος, παρολο που εχει συζητηθει παρα πολλες φορες!!!!!!

Για τα αλλα και χωρις να ξερω απο που ακριβως περναει η σιδηροδρομικη γραμμη, μου εχει μεινει η εντυπωση οτι ο συγκεκριμενος ποδηλατοδρομος δεν ειναι ποδηλατοδρομος μετακινησης αλλα βολτας. Και εαν η λογικη ειναι βολτα τοτε ΟΚ. Αλλα εαν τον προοριζουν για μετακινηση ειναι απο παρα πολλες μεριες λαθος. Εαν προοριζεται για μετακινηση το πρωτο που θα επρεπε να συζηταμε ειναι οι "καθετοι" ποδηλατοδρομοι σε αυτον, δλδ αυτοι που θα του δινουν προσβαση. Το να γινει ενας ποδηλατοδρομος με 30 λουριδες και μονο για ποδηλατες απο την Αθηνα μεχρι την Θεσσαλονικη θα ειναι ουσιαστικα αχρηστος εαν δεν συνδιαστει με βοηθητικο δικτυο ποδηλατοδρομων.

morgoth
Απών/απούσα

Το κομματι απο Ηρακλειο μεχρι Γερακα μια χαρα μπορει να εξυπηρετησει σκοπους αστικων ποδηλατων και ειναι και αρκετα μεγαλο. Περναει απο αρκετους Δημους (Ηρακλειο, Νεα Ιωνια, ορια Φιλοθεης, Χαλανδρι, Αγια Παρασκευη, Γερακα) και μπορει να ενωθει ευκολα με το ηδη υφισταμενο δικτυο αυτων των περιοχων (οι ποδηλατοδρομοι του Χαλανδριου, του Γερακα και της Αγιας Παρασκευης ολοι καταληγουν στην Δουκισσης Πλακεντιας).

Το υπολοιπο μεχρι Λαυριο ειναι για βολτα/εκδρομη, μια χαρα ειναι χρειαζεται και αυτο, μακαρι να ζησουμε να το δουμε καποτε.

Ο χωρος τον πεζων θα πρεπει να ειναι διαχωρισμενος κατα την αποψη μου. Δυστυχως ο ελληναρας δεν καταλαβαινει το "οκ περπαταω στην ακρη ωστε να περνανε και τα ποδηλατα και ειμαστε ολοι χαρουμενοι",το ζευγαρακι πχ θα τοποθετηθει στρατηγικα ωστε να πιανει ολο το πλατος του ποδηλατοδρομου, ειναι θεμα μαγκιας και επιβολης.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

...θα ομολογήσω μια πράξη μου στρίγγλας...έρχομαι απ’ το Μοσχάτο, επί του ποδηλατόδρομου, κοντά στο σταθμό του Ταύρου...δύο κοπελούδες μέσα σ’ ένα Σμαρτ έχουν παρκάρει κόντρα στην κίνησή μου. Κάθονται. Με βλέπουν και κάθονται. Πάω κι εγώ και κάθομε ακριβώς μπροστά τους και σχεδόν ακουμπώντας το αυτοκίνητο. Τις κοιτώ. Με κοιτούν και χασκογελούν. Ωραία λέω μέσα μου θα γελάσουμε τώρα...περνάνε μερικά λεπτά...μου κάνει νόημα η οδηγός να κάνω πίσω να φύγει...Δεν έκανα (η στρίγγλα)...Περνάνε κι άλλα μερικά λεπτά..ακίνητη εγώ, ακίνητη κι αυτή...χασκογελάει και μου λέει θέλω να φύγω...της λέω, δεν έχω αντίρρηση μπορείς να φύγεις...εγώ περιμένω. Μου δείχνει εμπρός μου και λέει να φύγω από ‘δω. Της λέω, εδώ είμαι εγώ και δεν κουνιέμαι...είσαι πάνω στο δρόμο μου...περιμένω να φύγεις κι έχω τεράστια υπομονή...βρες άλλο τρόπο, εγώ δεν κουνιέμαι είμαι στο δρόμο μου κι εσύ με εμποδίζεις...Χαζογελάει, κάνει όπισθεν και φεύγει με όπισθεν...

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
...θα ομολογήσω μια πράξη μου στρίγγλας...έρχομαι απ’ το Μοσχάτο, επί του ποδηλατόδρομου, κοντά στο σταθμό του Ταύρου...δύο κοπελούδες μέσα σ’ ένα Σμαρτ έχουν παρκάρει κόντρα στην κίνησή μου. Κάθονται. Με βλέπουν και κάθονται. Πάω κι εγώ και κάθομε ακριβώς μπροστά τους και σχεδόν ακουμπώντας το αυτοκίνητο. Τις κοιτώ. Με κοιτούν και χασκογελούν. Ωραία λέω μέσα μου θα γελάσουμε τώρα...περνάνε μερικά λεπτά...μου κάνει νόημα η οδηγός να κάνω πίσω να φύγει...Δεν έκανα (η στρίγγλα)...Περνάνε κι άλλα μερικά λεπτά..ακίνητη εγώ, ακίνητη κι αυτή...χασκογελάει και μου λέει θέλω να φύγω...της λέω, δεν έχω αντίρρηση μπορείς να φύγεις...εγώ περιμένω. Μου δείχνει εμπρός μου και λέει να φύγω από ‘δω. Της λέω, εδώ είμαι εγώ και δεν κουνιέμαι...είσαι πάνω στο δρόμο μου...περιμένω να φύγεις κι έχω τεράστια υπομονή...βρες άλλο τρόπο, εγώ δεν κουνιέμαι είμαι στο δρόμο μου κι εσύ με εμποδίζεις...Χαζογελάει, κάνει όπισθεν και φεύγει με όπισθεν...

+1

Wicca
Απών/απούσα

Theodore wrote:
Το πρόβλημα δεν είναι να βρεθει ένας χώρος για να κάνουν ποδήλατο αυτοί που ήδη κάνουν ποδήλατο. Το πρόβλημα είναι πώς θα ενθαρρυνθεί ο κόσμος να αφήσει το αυτοκίνητο και να αρχίσει να χρησιμοποιεί το ποδήλατο για τις μετακινήσεις του.

[...]

Είναι ένας ποδηλατόδρομος φτιαγμένος από γιωταχήδες για γιωταχήδες, για να υπάρχει μια φτηνή δικαιολογία ότι κάτι κάνανε για το ποδήλατο. Κρύβει την ελπίδα της *μείωσης* των ποδηλάτων στους δρόμους, ώστε να μην ενοχλούν τα αυτοκίνητα. Με λίγα λόγια, ένα έργο προς την αντίθετη κατεύθυνση. Δεν πρόκειται να κάνει την Αθήνα πιο βιώσιμη, απλώς θα δώσει επιχειρήματα σε αυτούς που εκνευρίζονται όταν βλέπουν ποδήλατο στην Πατησίων.

«Να πας στον ποδηλατόδρομο, οι δρόμοι είναι για τα αυτοκίνητα!»

Θα συμφωνήσω σε όλα με τον theodore και θα προσθέσω ότι βρίσκω και το κόστος εξωφρενικό. 200.000 το χιλιόμετρο ...!?? Με τι θα τον στρώσουν αυτόν τον ποδηλατόδρομο;; Με Ρωμαικά ψηφιδωτά τάχα;;;

Ή μήπως έχουν ενσωματώσει στην τιμή τα εξτραδάκια του κάθε εργολάβου;