http://www.springwise.com/pop-up-cycle-lanes-add-safer-bike-routes-road/
Προσωρινός υπερυψωμένος ποδηλατόδρομος με πλακάκια.
Το άρθρο αναφέρει οτι μια μικρή ομάδα μπορεί να συναρμολογήσει 1 χλμ ποδηλατόδρομου σε μια μέρα.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
http://www.springwise.com/pop-up-cycle-lanes-add-safer-bike-routes-road/
Προσωρινός υπερυψωμένος ποδηλατόδρομος με πλακάκια.
Το άρθρο αναφέρει οτι μια μικρή ομάδα μπορεί να συναρμολογήσει 1 χλμ ποδηλατόδρομου σε μια μέρα.
Πολύ καλή ιδέα. Αναρωτιέμαι πόσο θα άντεχε στην Ελλάδα. Υποθέτω οτι όσο εύκολα συναρμολογείται, τόσο εύκολα ξηλώνεται. Το χειμώνα τα πλακάκια μπορεί να καταλήξουνε σε τζάκια την άλλη μέρα. Περιέχουν και ανακυκλωμένο ξύλο.
...θα χρειάζονταν από κάτω δρόμοι. Εννοώ κανονικοί δρόμοι, ίσιοι χωρίς λακκούβες κάθε τρία μέτρα, κάθετα σκαψίματα και μπαλώματα, χωρίς σχάρες ομβρίων κλπ.
Οπότε δεν παίζει για μας.
Έχω υπόψιν μου έναν ακόμα πιο εύκολο, οικονομικό και αποδοτικό τρόπο για να φτιαχτεί ένα ποδηλατόδρομος.
Μία γραμμή κίτρινη βαμμένη στον δρόμο έτσι φαρδιά ωραία να φαίνεται. Όποιος την παραβιάσει και παρκάρει, κυκλοφορεί, ή εμποδίζει την κυκλοφορία των ποδηλάτων στο μέσα μέρος της γραμμής πρόστιμο 500 ευρώ.
Και τελειώνει έτσι το θέμα. Έχουν μαδήσει όλα τα κοινοτικά προγράμματα για να φτιάξουν ποδηλατόδρομους με τσιμέντα, με πλακάκια και ρωμαϊκά ψηφιδωτά, με κολωνάκια και κίονες και συνήθως τα χρήματα "δεν φτάνουν" ( ξέρουμε το γιατί). Και οι ποδηλατόδρομοι δεν καταλήγουν σε κανέναν προορισμό, αφού συνήθως είναι σε ξεκάρφωτες οδούς και δεν αποτελούν δίκτυο που διευκολύνει τις μετακινήσεις των ποδηλατών.
Να τους βάψουν στον δρόμο όπως βάφουν τις υπόλοιπες λωρίδες λοιπόν. Και να παραχωρήσουν μέρος από τον δρόμο για την κίνηση των ποδηλάτων και να έχει ο κάθε δρόμος και την λωρίδα αποκλειστικής κίνησης ποδηλάτων. Από την μέσα πλευρά του δρόμου, πιο μέσα από τις λεωφορείολωρίδες. Απλό γρήγορο και οικονομικό.
αν και με ελαχιστες ενστασεις (πρακτικου τυπου) συμφωνω με την ιδεα σου,αλλα δυστηχως η βενζινη αποφερει πλειστα κερδη στο κρατος..γιατι να νοιαστει για τον τσαμπα ποδηλατη..
Ναι δίκιο έχεις γιατί να νοιαστεί; Ο κάθε ένας από εμάς είναι καλός εφόσον είναι σε θέση να πληρώνει. Διαφορετικά θεωρείται αναλώσιμος.
Λοιπόν .. μου έκαναν δώρο ένα κοντεράκι. Και το έβαλα στο ποδήλατο έτσι από περιέργεια να δω τις αποστάσεις.
Έπαιζα λοιπόν αυτές τις μέρες με το κοντεράκι μου και κοίταγα αποστάσεις. Το κέντρο όλο για να το διασχίσεις 5 χιλιόμετρα.
Ζωγράφου, Παγκράτι, Ν. Σμύρνη, ´Αλιμος, Καρέας, Ηλιούπολη, Αιγάλεω, Περιστέρι, Φιλαδέλφεια ( έτσι ενδεικτικά γύρω γύρω για να πάρετε μία ιδέα) ε ούτε μία από αυτές τις περιοχές δεν είναι σε απόσταση μεγαλύτερη από δέκα χιλιόμετρα από το κέντρο.
Για ποιον λόγο δεν κινείται λοιπόν περισσότερος κόσμος με ποδήλατα; Διότι γίνεται της κακομοίρας με τα αυτοκίνητα, γιατί δεν υπάρχει τρόπος να κινηθεί κάποιος σε οποιονδήποτε δρόμο με το ποδήλατο του, ( με οποιοδήποτε μέσο βασικά), με στοιχειώδη ασφάλεια και με μία σταθερή ταχύτητα.
Σήμερα κατέβηκα στο κέντρο για κάτι δουλειές. Ταχύτητα μέχρι την Πυρκάλ 35-40 χαω. Μόλις πάτησα στην Ηλιουπόλεως ταχύτητα τα 15. ( εγώ και η κίτρινη στρατιά των Ταξί).
Στην επιστροφή από Φραντζή, ταχύτητα .... 5. Βασικά έκανα σλάλομ ανάμεσα στα αυτοκίνητα με την μέθοδο "σπρώχνω με το πόδι στυλ πατίνι, για να περάσω ανάμεσα" , ή "παίρνω το ποδήλατο παραμάσχαλα και καβαλάω πάνω από τα παρκαρισμένα να μπω στο πεζοδρόμιο για να φτάσω μέχρι το φανάρι να περάσω απέναντι στην Καφαντάρη".
Και υπήρχε κόσμος που καθόταν εκεί στην άνοδο της Φραντζή και της Κασομούλη και περίιιιμεεεενεεεεε μες στα αυτοκίνητα... και γύρω γύρω ντουμάνια, γιατί ήταν όλοι στο ρελαντί και λιβανίζανε τον περίγυρο με τα καυσαέρια τους.
Μία τυπική μέρα, 11 η ώρα το πρωί στην Αθήνα.
Δεν έχει δρόμο να διαβώ, σοκάκι να περάσω...
Και κλάμα το τραγούδι..
Ανάπτυξη σου λένε μετά, Π(ο)ιότητα ζωής, Έργα.
Και αναρωτιέται και η Royal γιατί έχουν φλιπάρει όλοι μαζικά.
Ελα μου ντε .. γιατί;;; ????????
Oχι απαραίτητα μια και γράφει το αρθρο οτι αυτά τα "πλακάκια" μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για να σκεπάσουν κακοτεχνίες του δρόμου.
"However, the lanes also offer a long-term solution, providing traction designed for bike tyres, covering defects in the road, and offering a more visible and physical separation between cyclists and other road traffic."
Θα μου πεις, άλλο οι χαράδρες που έχει ο ελληνικός δρόμος και άλλο οι μοκρές ρωγμές που μπορεί να έχει ένας β.ευρωπαικός δρόμος...
Υποθέτω πως υπάρχουν προδιέγραφες ασφαλείας και κάποια στάνταρ για να κάνεις ποδηλατόδρομο. Αν κάποιος ποδηλατης πάθει ένα ατύχημα ΠΑΝΩ σε έναν ποδηλατόδρομο που δεν έχει αυτά τα στάνταρ, κάνει μήνυση στο κράτος και το ξεβρακώνει. Αυτό θέλουν να αποφύγουν οι κύριοι λαμόγιοι και δεν περνάνε απλά μια κίτρινη γραμμή (σκέψου μόνο πόσα μπαλώματα θα έπρεπε να κάνουν στις άπειρες κακοτεχνίες που υπάρχουν στην δεξιά πλευρά των δρόμων της Αθήνας)
κρατω αυτο.οντως ειναι παρανοια.κ παραλληλα πραγματικοτητα.οχι μονο εκει.κ βασικα ακομα πιο αξιοπεριεργο ειναι η υπομονη του κοσμου να ταλαιπωρειται ετσι,κ η νοοτροπια του του βενζινοκουραδισμου.
δηλαδη δε βαριεται να τριγυρναει με το καρο,παρκαρε ξεπαρκαρε,οταν κ αν βρεις εκει που θα πας,κ το ιδιο οταν γυρισεις.λιγο μυαλο ναχε ο κοσμος,λιγο θεληση,κ λιγο ορεξη παραπανω.
οντως η αθηνα ειναι μικρη,κ ο λογος που ο κοσμος δε χρησιμοποιει ποδηλατο ειναι αφενος η κινηση κ η συμπεριφορα των υπολοιπων οδηγων,κ αφετερου η ΠΑΙΔΕΙΑ του.
μεγαλωσε κοιτωντας τη παρτη του κ την ευκολια του,κ οτι φυσικα το αμαξι ειναι μεσο αυτοεπιδειξης κ μαγκιας.ετσι εμαθε απτο χωριο του.κ οτι το ποδηλατο λιγο πολυ ειναι για το βεγγο.
οσο για το φιλο πανω,οντως ισως υπαρχει οφελος απο αποψη περιθαλψης υγιεστερων ατομων λογω ασκησης,αλλα οταν υφισταται ενα ολοκληρο καθεστως γυρω απτο αμαξι,απο αντιπροσωπειες,ανταλλακτικα,λαδια ξυδια βενζινες κ μεσαζοντες,κ το τελευταιο ασφαλειες κ τραπεζες,ε δε θελει κ πολυ φαντασια για να δουμε οτι κινει πολυ χρημα,κ πως καθε προσπαθεια να παραγκωνιστει θα φερει πολλες απωλειες στο κρατος κ τους χορηγους του.
φαντασου ναχε ποδηλατοδρομο απο κεντρο για παραλια κ πειραια,κ οσοι βλεπεις να βολταρουν δω κ κει δειλα δειλα,να παηγαιναν τελικα στις δουλειες τους με ποδηλατο.ουτε εισητηρια,ουτε βενζινες..τους το κλεισαμε το μαγαζι.
κ θα ριξουν χρημα για ποδηλατοδρομους να βγαλουν τα ματια τους?νο γουει χοσε..
Ειναι ευκολη η διαφορα. Η βενζινη-αυτοκινητο (γραφω και αυτοκινητο γιατι οι μοτοσυκλετες τους χαλανε λιγο τα ποσοστα) πληρωνει, δινει λεφτα (που καποιο ποσοστο μπορει να ειναι και μιζα και να μπαινει σε καποιες τσεπες) ενω το κερδος απο το ποδηλατο ειναι λεφτα που δεν πρεπει να δωσει (που ετσι και αλλιως δεν τους νοιαζει αφου δεν βγαινουν απο τις τσεπες τους)
Και οι εργολάβοι; Οι μηχανικοί; Οι "μελετητές";
Κλέφτες να γίνουν;
Κλέφτες είναι.. δεν έχουν ανάγκη..