Συμμετοχή στη συνάντηση για τη δικτύωση των κινημάτων πόλης

26 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vassia
Απών/απούσα

Την Κυριακή 13/5/2007 θα πραγματοποιηθεί στην Αγορά της Κυψέλης συνάντηση διαφόρων συλλογικοτήτων της Αττικής, κινήσεις πολιτών, επιτροπές, σύλλογοι, ομάδες, έντυπα, δημοτικές κινήσεις, ενεργοί πολίτες...που ευαισθητοποιούνται στα θέματα ποιότητας ζωής, τους ελεύθερους χώρους, το πράσινο, το δικαίωμα στην άθληση, την ψυχαγωγία, την κατοικία, την υγεία.

Η συνέλευση της ομάδας στις 2/5/2007 αποφάσισε να παραβρεθούμε στη συνάντηση και να συμμετέχουμε στη ανοιχτή συνέλευση κινημάτων πόλης.
Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη διεύθυνση http://indy.gr/community/panattiko-diktyo-kinimaton-polis(link is external)

Επομένως η παρουσία όσο το δυνατόν περισσότερων από εμάς είναι ευκταία και απαραίτητη.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
mitsos
Απών/απούσα

fili basia nomizo pos ofiles na enimerosis pos , an den kano lathos prokete gia mia protoboylia toy sinaspismoy kai pos den einai aneksartiti kinisi. exei xanagini kati paromio kai pali kapios etrexe na to pliroforisi pos prokete gia koma .den einai kai poli sosto xeris.

prosopiki moy apopsi einai nai stin diktiosi kai sti afto diaxirisi . oxi sto kapeloma kai stin komatiki egida ton dikeomaton mas, tipota den mpori na mas kanei na pesoyme stin komatiki pagida tin stigmi poy to podilatiko athlo poy exoyn kataferi ta pedia apo tis organosis gia to podilato kai pragmatika exoyn kanei poli doylia kai fenete stin afxisi ton podilaton stin poli.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Άδικα κατηγορείς τη Βάσια γιατί όπως γράφει είναι απόφαση γενικής συνέλευσης. Βέβαια η γενική συνέλευση το αποφάσισε γιατί πιστεύει ότι δεν είναι κάτι κομματικό, και πιστεύω ότι είναι απόλυτα ξεκάθαρο ότι δεν πριμοδοτούμε (ούτε θέλουμε) κανένα κόμμα.
Αν είναι (κομματικό), δώσε μας το δικαίωμα να κάνουμε λάθος και να κάνουμε την αυτοκριτική (και γιατί όχι και την καταγγελία) μας εκ των υστέρων. Ελπίζω να μην έχεις δίκιο (αλλά ούτε και εσύ είσαι σίγουρος όπως γράφεις)...
Έλα και συ την Κυριακή για να κρίνεις.

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

ayto to meros kataliji den einai h kanw la8os?

vasika afiste ta kommata ektos guys, sthn telikh den eimaste oloi edwmesa akro-aristeroi allios h stiri3h k to awareness 8a einai idio me ta pososta tou sinaspismou stis ekloges k den leei.

chris mantas

politicsgr.blogspot.om

paul bailey
Απών/απούσα

Οχι φιλε, δεν ειναι πρωτοβουλια του ΣΥΝ. Ελα στην συνελευση να δεις και μονο σου. Τι να κανουμε ομως που οι περισσοτεροι που ενδιφερονται και συμμετεχουν στα κινηματα πολης ειναι αριστεροι ή οικολογοι. Π.χ. προχθες στη δενδροφυτευση στο Πεδιο του Αρεως, οι παντες ηταν ή απο το οικολογικο χωρο (Οικολογικη Αθηνα) ή απο το χωρο της αριστερας (ΔΕΑ, Κοκκινο, Τροτσκιστες, ΣΥΝ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΚΟΑ. Δεν ειδα πουθενα δεξιο η Πασοκο. Αυτοι πατανε στο Πανελληνιο (μεγαλο μερος του οποιο βρισκεται σε καταπτημενη εκτση του Παρκου) μονο για τις φιεστες του Κυριακου.

paul bailey
Απών/απούσα

Στον chris mantas.
"ayto to meros kataliji den einai" που αναφερεις ειναι η Δημοτικη Αγορα Κυψελης. Το σωσανε οι καταοικοι της Κυψελης απο κατεδαφιση και ανεγερση γκαραζ πριν 5 μηνες. Ο τροπος λειτουργιας της εινα με ανοιχτες συνελευσης των κατοικων. Μεχρι σημερα εχουν διοργανωθει στο χωρο εκθεσεις ζωγραφικης, και φωτογραφιας, θεατρικες παραστασεις, λογτεχνικες βραδιες, εκαστικα εργαστηρια για παιδια, συζητησεις για την καθαριοτητα, για τους ελευθερους χωρους, για το περιβαλλον, κλπ. κλπ.

Σιγουρα προτιμας αυτο απο το γκαραζ, ετσι δεν ειναι;

mitsos
Απών/απούσα

sebome tin sineleysi kai tis apofasistis . apla ipa pos an einai ontos kati komatiko prepi na ipothi oxi gia na min erthoyn oi "dexioi" opos ipe kopios, alla epidi etsi einai pio sosto.exaloy ston filomoy poy ipe pos mono merikoi kanoin kinisi, as eimaste anthropoi kai oxi mpales. exo lathos kapoy;;
o deyterolalisantas

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Bin Podilanden
Το να σκεφτόμαστε σωστά, εναλλακτικά, το να μας ενδιαφέρει η αλλαγή προς το καλύτερο, το να έχουμε περιβαλλοντική -οικολογική συνείδηση και η καθημερινότητά μας να αποτελεί ένα λιθαράκι πολιτισμού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΜΙΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΚΕΨΗΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ. Το μεγαλύτερο αγκάθι της κοινωνίας είναι τα κόματα και κυρίως τα φοιτιτικά στα ΤΕΙ-ΑΕΙ. Εκεί που η προσωπικότητα του ατόμου δεν έχει παγιωθεί ακόμα και από μακρυμάλλης μεταλλάς-ροκάς και γαυροβάζελος στο Λύκειο μέσα σε ένα 6μηνο στη σχολή γίνεται π.χ. και ο πρώτος ΤσεΓκεβαρικός στριφτοτσιγαράκης, Μαρξ ή Λένιν και πουλάει αμούστακος ριζοσπαστικά φυλλάδια. (ισχύει για όλες τις νεολαίες). Η κοινωνία πρέπει να είναι αδιαίρετη. Φαντάζεστε εμας τους ποδηλάτες σε διάσπαση;;; Ούτε να το σκέφτομαι

vassia
Απών/απούσα

Για όποιον ενδιαφέρεται για το πρόγραμμα και για το ποιοί συμμετέχουν σας παραθέτω το πρόγραμμα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 13-5
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

10:00 ως 21:00
Λειτουργούν τα «περίπτερα» και οι χώροι των συλλογικοτήτων. Εκεί οι επισκέπτες θα μπορούν να ενημερώνονται συζητώντας με τους εκπροσώπους, να προμηθεύονται έντυπα υλικά, να βλέπουν φωτογραφικές ή άλλες εκθέσεις και σε μερικές περιπτώσεις video, slides ή παρουσιάσεις PowerPoint και άλλου οπτικοακουστικού υλικού.

10:00 ως 14:30
Διεξάγονται στο χώρο της Αγοράς οι «παράλληλες εκδηλώσεις» που οργανώνουν οι συλλογικότητες (Βλέπε πρόγραμμα παράλληλων)

18:00 ως 21:00
Συνέρχεται η «Συνέλευση των Κινημάτων». Εκεί οι συμμετέχοντες στα κινήματα αλλά και οι μεμονωμένοι πολίτες θα συζητήσουν και θα αποφασίσουν για το πως θα δημιουργήσουν ένα «δίκτυο» αλληλεγγύης, συνεργασίας, κοινών εκδηλώσεων κλπ. Στη συνέλευση συμμετέχουν άτομα και ΟΧΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ συλλογικοτήτων ώστε να δοθεί η δυνατότητα προτάσεων - λήψης αποφάσεων και ενεργειών σε όλους ανεξαιρέτως ιδιότητας.

21:15 ως ..........
Πάρτυ με πολλές...πολλές εκπλήξεις!

Καφέ-BΑR ¨Η Συνάντηση"
Όλες τις ώρες θα λειτουργεί το αυτοδιαχειριζόμενο καφενείο με ακτιβίστικες τιμές. Όταν αρχίσει το πάρτυ θα μεταλλαχθεί σε Bar.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Από το πρωί μέχρι το μεσημέρι στο χώρο της Δημ. Αγοράς θα διεξάγονται διάφορες παράλληλες εκδηλώσει που οργανώνουν οι συμμετέχουσες συλλογικότητες με ευθύνη τους.
Οι παρακάτω διοργανώσεις είναι αυτές που έχουν δηλωθεί μέχρι τώρα. Δεν αποκλείεται τις προσεχείς μέρες να υπάρξουν και νέες.

mini Σεμινάρια (που διοργανώνει η:)
Συντονιστική Επιτροπή της Λαϊκής Συνέλευσης των Λόφων Φιλοπάππου

Ώρα: 10:00 – 10:20
Αίτηση παροχής εγγράφων από πολίτες
Νόμοι, δικαιώματα, κατάχρηση άρνησης, αντίδραση στην άρνηση, αποζημιώσεις, θεμελίωση ιδιότητας «έχοντος νόμιμο συμφέρον», αιτήσεις απάντησης σε βουλευτές – υπουργούς (διαδικασία κοινοβουλευτικού ελέγχου απευθείας από πολίτες).
Διάρκεια: 20’. Εισηγητής: Νίκος Κ.

Ώρα: 10:20 – 10:40
Τα «καλά» παιδιά πάνε στον Παράδεισο. Τα «άτακτα» πάνε παντού.
Η λεπτή ισορροπία μεταξύ «γραφειοκρατικών» & «ακτιβίστικων» μοντέλων δράσης. Η εμπειρία του Φιλοπάππου.
Διάρκεια: 20’. Εισηγητής: Άκης Π.

Ώρα: 10:40 – 11:00
Σωματεία ή κινηματικές επιτροπές; Το διαρκές ερώτημα.
Αρνητικά και θετικά στοιχεία δύο διαφορετικών μοντέλων οργάνωσης. Ανάλυση μοντέλου Λαϊκή Συνέλευση / Συντονιστική επιτροπή.
Διάρκεια: 20’. Εισηγητής: Νίκος Μ.

Ώρα: 11:00 – 11:40
Τεχνικές ενημέρωσης & προσέγγιση κοινού.
Μαζική και εξατομικευμένη προσέγγιση. Εντοπισμός πιθανών υποστηρικτών. Διαδικασία στησίματος» μιας συγκέντρωσης.
Η πρόχειρη αφίσα, η επιστολή, η συγκέντρωση στοιχείων, το «χτίσιμο» και η χρήση βάσεων δεδομένων, χρήση ατομικής επιστολής, η συγκέντρωση χρημάτων.
Διάρκεια: 40’. Εισηγήτρια: Στέλλα Μ.

Ώρα: 11:40 – 12:10
Οι κεραίες πεθαίνουν όρθιες.
Εμπειρίες από τις τεχνικές απομάκρυνσης κεραιών κινητής τηλεφωνίας. Εμπλεκόμενες υπηρεσίες - ενδεδειγμένες σταδιακές ενέργειες – ενημέρωση & ευαισθητοποίηση γειτόνων. Η ιδιαιτερότητα αυτών των κινήσεων που στην πλειοψηφία τους γεννιούνται μόλις ξεφυτρώσει κάποια κεραία και αδρανούν μόλις αυτή πέσει.
Διάρκεια: 30’. Εισηγητής: Παναγιώτης Τ.Β.

Ώρα: 12:10 – 12:40
Αντιμέτωποι στο «θερμό επεισόδιο».
Τι κάνουμε όταν μια νόμιμη ενέργεια πολιτών αντιμετωπίζει αστυνομική αυθαιρεσία;
Κανονισμοί σωμάτων ασφάλειας. Νόμοι. Δικαιώματα αμφότερων των πλευρών. Πως αποφεύγουμε, παρακάμπτουμε (ή επιδιώκουμε) τη σύγκρουση.
Διάρκεια: 30’. Εισηγητής: Καλεσμένος επιτροπής

Δημόσιες συζητήσεις

Ώρα: 12:00 – 13:00
Για τον Υμηττό.
Τη συζήτηση συνδιοργανώνουν Φορείς που συμμετέχουν στη «Διαδημοτική Συντονιστική Επιτροπή για τη διάσωση του Υμηττού».

Ώρα: 13:00 – 13:30
«Η ΠΥΡΚΑΛ να γίνει πάρκο».
Πρόκειται για ζήτημα που αφορά σχεδόν όλους τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου.
Διοργάνωση: «Πολίτες σε Κίνηση» Δήμου Υμηττού

Ώρα: 11:30 – 13:30
Τα Μητροπολιτικά Πάρκα & οι Μετα-Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις.
Συνδιοργάνωση των Επιτροπών από: Ελαιώνα, Ελληνικό, Ίλιον, Πειραιά, Γαλάτσι

Ώρα: 11:00 – 12:00
Γκαζοχώρι. Ο μετασχηματισμός του εδάφους.
Συζήτηση και προβολή video.
Διοργάνωση: Δίκτυο Νομαδικής Αρχιτεκτονικής

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Όσες δηλώθηκαν μέχρι το πρωί της Τετάρτης 9/5

Συντονιστική Επιτροπή Λαϊκής Συνέλευσης για τους λόφους του Φιλοπάππου.
Αντικείμενο: Προστασία & ανάδειξη λόφων Φιλοπάππου. Διαφύλαξη ελεύθερων χώρων

Πρωτοβουλία Κατοίκων 3ου Διαμερίσματος για υπόγειο Προαστιακό.
Αντικείμενο: Επιτροπή πολιτών Μεταξουργείου, Βοτανικού, Κεραμεικού, Γκαζιού, Ρουφ που
αγωνίζονται για την υπογειοποίηση των γραμμών του Προαστιακού σιδηροδρόμου

Επιτροπή Αγώνα Κατοίκων για τον Προαστιακό στον Ταύρο.
Αντικείμενο: ΑΜΕΣΗ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ στον ΤΑΥΡΟ & όλον τον ΑΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ

Επιτροπή Πολιτών 4ου Διαμερίσματος (Προαστιακός)
Αντικείμενο: Υπογειοποίηση γραμμών προαστιακού στα όρια του Δήμου της Αθήνας

Επιτροπή Πολιτών για τη Διάσωση του Ελαιώνα.
Αντικείμενο: Διάσωση Αθηναϊκού Ελαιώνα απο τα σχέδια οικοδόμησης

«MOnuMENTA», αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία...
Αντικείμενο: για την προστασία της φυσικής και της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς Ελλάδας και Κύπρου. Εκδίδουν το ηλεκτρονικό περιοδικό

Δίκτυο Νομαδικής Αρχιτεκτονικής.
Αντικείμενο: ΔΡΑΣΕΙΣ & ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΚΑΖΟΧΩΡΙ

ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ - ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ
Αντικείμενο: προώθηση χρήσης ποδηλάτου ως εναλλακτικού μέσου μετακίνησης και η βελτίωση των συνθηκών κίνησης του μέσα στην πόλη.

Κοινότητα Ανοικοδόμησης
Αντικείμενο: Δικτυο Καλλιτεχνών, Αρχιτεκτόνων και Κοινωνιολόγων που παρεμβαίνουν και δρουν συλλογικά στο αστικό τοπίο και έχουν τη δομή κοινότητας

Κίνηση Πολιτών «Μεσοποταμία»
Αντικείμενο: Οικολογική, Κοινωνική, Πολιτιστική παρέμβαση στο Μοσχάτο.

Παρατηρητήριο Ελεύθερων Χώρων
Αντικείμενο: Καταγραφή των ελεύθερων χώρων και των κοινωνικών αντιστάσεων

Επιτροπή κατοίκων για την Αγορά της Κυψέλης
Αντικείμενο: Διαχείριση του χώρου της Αγοράς, πολιτιστικές & κοινωνικές δράσεις

Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Γουδί.
Αντικείμενο: Ελεύθεροι Χώροι

Πρωτοβουλία για τη διάσωση και αξιοποίηση της Columbia
Αντικείμενο: Η διάσωση και αξιοποίηση του εργοστασίου της Columbia και η δημιουργία δημόσιου μουσείου ελληνικής μουσικής και δισκογραφίας.

Κέντρο Κοινωνικής Παρέμβασης Ηλιούπολης.
Αντικείμενο: Παρεμβάσεις που αφορούν την κοινωνία τον πολιτισμό και το περιβάλλον.

Δίκτυο Πολιτών Χολαργού.
Αντικείμενο: Ποιότητα ζωής, Περιβάλλον – Υμηττός, κοινωνικά θέματα, φιλοζωία

Περιβαλλοντικός Φυσιολατρικός Σύλλογος Περιστερίου
Αντικείμενο: Περιβάλλον – Ποιότητα ζωής στην Πόλη – Ελεύθεροι Χώροι

Οικολογικός Περιβαλλοντικός Σϋλλογος Χαϊδαρίου
Αντικείμενο: Περιβάλλον – Ποιότητα ζωής στην Πόλη – Ελεύθεροι Χώροι, Ποικίλον Όρος

Κατάληψη Πάτμου & Καραβία
& Επιτροπή Κατοίκων για τη Διάσωση της «Γαζίας – Φυτευτής».
Αντικείμενο: Διάσωση του ως ελέυθερου χώρου

Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία του Υμηττού.
Αντικείμενο: Παρεμβάσεις & Εκλδηλώσεις για την ανάδειξη ζητημάτων που αφορούν την προστασία του Υμηττού.

Πρωτοβουλία Πολιτών Καλλιθέας

Επιτροπή Κατοίκων Ζέας (Πειραιάς)

ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΔΡΑΣΗΣ & ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΑΠΟΔΡΑΣΗ» (Αγιοι Ανάργυροι)
Αντικείμενο: Τοπική Αυτοδιοίκηση – Πάρκο Αντώνης Τρίτσης - Προαστιακός

Αυτόνομη Πρωτοβουλία Ηλιούπολης.
Πολιτιστικός Σύλλογος Ανω Αμπελοκήπων.
Επιτροπή Νέων Αρχιτεκτόνων (ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ).
Ανω Κάτω στο Καλαμάκι.
Πολίτες σε Κίνηση (Υμηττός)

Και τα δημοτικά σχήματα:

Συσπείρωση Πολιτών Πεύκης
Ριζοσπαστική Ενωτική Κίνηση Ερυθριωτών
Παρέμβαση Πολιτών Κηφισιάς
Νίκαια – Μιά πόλη για όλους
Αρτεμις – Ενεργοί Πολίτες
Βριλήσσια – Δράση για μια άλλη πόλη
Κερατσίνη – Ανθρώπινη πόλη
Ταύρος – Πόλη να ζείς
Κίνηση Πολιτών Καλλιθέας
Κίνηση Πολιτών Γέρακα για μια Αλλη Πόλη
Προοδευτική Δημοτική Συμπαράταξη Βύρωνα.
Ηράκλειο η επόμενη μέρα
Λιμάνι της Αγωνίας - Πειραιάς tolimanitisagonias@gmail.com(link sends e-mail);
Ανοιχτή Πόλη - Αθήνα syntonistiko@gmail.com(link sends e-mail);

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

Απάντηση σε

.χ. προχθες στη δενδροφυτευση στο Πεδιο του Αρεως, οι παντες ηταν ή απο το οικολογικο χωρο (Οικολογικη Αθηνα) ή απο το χωρο της αριστερας (ΔΕΑ, Κοκκινο, Τροτσκιστες, ΣΥΝ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΚΟΑ. Δεν ειδα πουθενα δεξιο η Πασοκο.

Τους βάλατε και υπέγραψαν δήλωση που να λένε απο ποιο κόμμα έρχονται; Αυτά τα σχόλια δεν ειναι σοβαρά. Η προστασία του περιβάλλοντος είναι υπόθεση όλων και αν θέλετε να κάνετε κομματικη προπαγάνδα να πάτε στο κοινοβούλιο. Δηλαδή πως κρίνεις το ποιος ειναι δεξιός ή Πασόκος; Ζητάς στην είσοδο κομματικές ταυτότητες (κάτι σαν face control); Να ξέρω να βγαλω μία του ΚΚΕ με φωτο το χασάπη το Στάλιν ή το μουρλό της Βόρειας Κορέας.

Σοβαρευτείτε και αφήστε τα λιγούρια τα κόμματα στην απέξω. Αν οι φίλοι μας οι αριστεροί (βαζω τον ευατό μου στο κέντρο) έχουν 'οικολογική' σκέψη και τρόπο ζωής τότε να μαζέψουν τις αφίσες απο τους δρόμους που μας γεμίζουν κάθε τόσο, να καθαρισουν τους τοιχους απο τα συνθήματα και να μαζεψουν τα πανώ που έχουν ξεχάσει απο τις δημοτικές εκλογές. Φαντάζομαι η αφισορύπανση είναι οικολογικός τρόπος ζωής ή κάνω λάθος;

chris mantas

energybalance
Απών/απούσα

Λιτότης,εγκράτεια,εξοικονόμιση ενέργειας (υπο energybalance)
Πες τα ρε κριςΜαντα. Και θα θέσω ένα ακόμα πιο καίριο ζήτημα: Πως μπορείς να θεωρείς τον εαυτό σου οικολόγο και να λες οτι ενδιαφέρεσαι για την ποιότητα ζωής στην πόλη σου (π.χ. Αθήνα) ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζεις την νομιμοποίηση των μεταναστών και γενικώς την άποψη ότι οποιοσδήποτε αλλοδαπός μπορεί να έρθει στην Αθήνα και να έχει δικαίωμα διαμονής? Δηλαδή η κάθε πόλη έχει απεριόριστες δυνατότητες υποστηρίξεως (χώρος για κατοικία, τροφοδοσία, κατανάλωση ενέργειας, μεταφορές κλπ) ατελείωτων κατοίκων? Όχι βέβαια! Μιλάγαμε στα τέλη 80-αρχές 90 για την ανάγκη αποκεντρώσεως και επιστροφής πληθυσμού στην επαρχία με κατάλληλα κίνητρα (τίποτα δεν έγινε βέβαια) και απο αρχές 90 με τις κυβερνήσεις που είχαμε οι οποίες προώθησαν την
μετανάστευση ,κατάντησε η Αθήνα να δεχτεί άλλο 1 εκατομύριο ανθρώπους αλλοδαπούς, ασύνδετους βεβαίως με την γη αυτή και τον χώρο γενικότερα (που σημαίνει ότι δεν θα αγωνιστούν για την βελτίωση της ποιότητας ζωής,μονο δουλειά να έχου τους ενδιαφέρει και δε θα διστάσουν να είναι και στην παρανομία, δεν θα συμμετάσχουν σε κινήματα πάλης, αν π.χ. χρησιμοποιούν ποδήλατο το κάνουν απο φτώχεια και όχι συνειδητά)
Διαβάστε και το περιοδικό Ρεσάλτο του Μαίου.

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

beg your pardon?

ti sxesh exoun ayta? aplos lew kratiste ta komata makria apo ola ayta.

oso gia to resalto to 3erw k apofevgw na diavazw akro-aristera k akro-dexia magazines. periodika gemata complex, sintiritismo, ipokrisia k misos den tairiazoun stis liberal idees mou. no hard feelings about it.

aplos sou dinw thn apantisi tou friedman gia thn metansteysh

Is immigration, I asked -- especially illegal immigration -- good for the economy, or bad? "It's neither one nor the other," Mr. Friedman replied. "But it's good for freedom. In principle, you ought to have completely open immigration.

chris mantas -

theofil
Απών/απούσα

Καλά ρε παιδιά έχετε-έχουμε δημιουργήσει ένα πολύ όμοφο κίνημα.Μας συνδέει η αγάπη μας για το ποδήλατο και όσοι διακρίνονται από τα ίδια αισθήματα θεωρώ ότι είναι μαζί μας.
Για τα κόμματα η κουβέντα είναι μεγάλη.Αν πάντως κάποιο ανοίγει το δρόμο και είναι υπέρ των κινημάτων,αυτό θεωρώ ότι είναι καλό.Μακάρι όλες οι παρατάξεις να ακούν όλους τους πολίτες και όχι να εξυπηρετούν μικροσυμφέροντα,ακολουθώντας τον ίδιο δρόμο και υιοθετώντας πολιτικές φιλικές στο περιβάλλον και στον άνθρωπο.
Πάντως θεωρώ ότι πρέπει να διατηρηθεί αυτό το πολύχρωμο μωσαικό των ποδηλατισσών από όποιο χώρο και αν προέρχονται.
Πάντως είναι εύκολη κριτική περί οικολογικής συνείδησης και του τι κάνουν οι άλλοι αλλά εγώ λέω να κοιτάμε τον εαυτό μας πρώτα.Όσο για το φίλο που μίλησε για τη νομιμοποίηση των μεταναστών και υποθέτω ότι είναι κατά πραγματικά με λυπεί πολύ η θέση του(πραγματικά ο τρόπος σκέψης του με άφησε άφωνο).Τέλος δε με ενδιαφέρει για ποιον λόγο κάποιος προτιμά το ποδήλατο.Αν ήμουν στη δυσχερή θέση να διαλέξω θα διάλεγα αυτόν που το χρησιμοποιεί από ανάγκη και ωςμεταφορικό μέσο(βλέπε μετανάστες) και όχι αυτόν που το κάνει από hobby.

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Bin Podilanden
Όλοι οι άνθρωποι αγαπούν το ποδήλατο, όπως όλοι αγαπούν τα ζώα. Δε σημαίνει ότι όσοι δεν κάνουν ή δεν έχουν ποδήλατο δεν το αγαπούν κιόλας. Και εγώ αγαπώ τα σκυλιά αλλά δεν έχω ούτε θα ήθελα ποτέ να είχα. Απλά όσο αφορά το ποδήλατο είναι και θέμα φυσικής κατάστασης στις περισσότερες περιπτώσεις. Έπειτα η μορφολογία της Αθήνας είναι και λίγο δύσκολη για ποδήλατο μεγάλων αποστάσεων. Η Αθήνα δεν είναι Άμστερνταμ, Χάμστερνταμ ίσως. Το να λέμε ότι χρησιμοποιούμε ποδήλατο επειδή είναι οικονμικό δεν τιμά την ιδέα του ποδηλάτου γιατί αυτό σημαίνει ότι αν αύριο αποκτήσουμε λεφτά και οικονομική άνεση θα το δώσουμε σε άλλον και τσάμπα και θα πάρουμε αμαξάκι; Οπως και να ΄χει είτε για χόμπι, είτε για οικονομία, είτε για γυμναστική, είτε για οικολογία το ποδήλατο είναι καλό χωρίς πολλή κουβέντα και μόνο καλό κάνει.

theofil
Απών/απούσα

Re podiladen αν αγαπούσες πολιύ τα σκυλιά θα είχες ένα κοντά σου πιστεύω.. :-)Και γω δεν είμαι ρατσιστής αλλά δε μπορώ τους μαύρους δίπλα μου στο λεοφωρείο..Δε συμφωνώ με τον παραλληλισμό που έκανες για τα ζώα γιατί θεωρώ ότι πιάστηκες με κάτι μικρό από αυτό που έθιξα εγώ.Συμφωνώ πάντως με μερικά από τα λεγόμενά σου.Το θέμα για μένα είναι να κάνουμε πράγματα που είναι για το καλό μας όπως είπες.Το θέμα είναι ότι πολλοί εκεί έξω θέλουν το καλό μας(;) μέχρι εκεί που δεν αγγίζει τα δικά τους συμφέροντα.
Στα λόγια βλέπεις όλοι οι πολιτικοί για το ποδήλατο π.χ λένε ότι πράγματι μπορεί να συμβάλλει στην αλλαγή της εικόνας της πόλης.Στην πράξη όμως;;Ελάχιστοι καταθέτουν προτάσεις κ παλεύουν.Και οι περισσότεροι αυτών των λίγων όταν γίνβουν εξουσία ξεχνούν...

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Bin Podilanden
...και να ήθελες ποδηλατόδρομους πάλι δε θα είχες. Άλλοι κρύβονται από πάνω. Δε δίνονται κονδύλια για ποδηλατόδρομους ή και να δίνονται πηγαίνουν αλλού. Το κράτος (μόνο το ελληνικό) θα μεριμνήσει για το ποδήλατο μόνο αν επιφέρει έσοδα σε αυτό π.χ. άδεια ποδηλάτου που θα ανανεώνεται κάθε χρόνο με 50 ευρώ παράβολα. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΔΗΠΟΥΡΓΟ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΙΑΠΗ. ΦΑΝΤΑΣΟΥ 1500 ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ. ΚΟΛΑΣΗ

I like my bike
Απών/απούσα

Δεν είμαι ρατσιστής.. οι άλλοι είναι μαύροι :0)))

Θέλουμε πράσινο πράσινο πράσινο..

theofil
Απών/απούσα

Φίλη ποδηλάτισσα το παραπάνω σχόλιο ελπίζω να το πιασες.Είναι αυτό που λένε οι περισσότεροι,όταν μιλάνε για κάτι εκ του ασφαλούς,ξέρεις αρκεί να μην φτάνει τα χωράφια τους και κολλούσε νομίζω σε παραπάνω σχόλιο.Του τύπου όλοι οι ξένοι είναι εντάξει εκτός των αλβανών κ.α που δε μου έρχονται στο νου.Αυτό εννούσα παραπάνω..Ελπίζω να κατάλαβες.
σορυ που τρώω χώρο για κάτι άσχετο σε αυτό το θέμα παιδιά.

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

vlepw mia pliada posts apo "By Anonymous"

vazete kana onoma na 3eroume poios leei ti k se poion.

k oi metanastes, u know...oti vlepoun kanoun, vlepoun thn paranomia na paei sinefo k thn kanoun, petaei o neo-ellinas thn gopa tou katw k to kanoun, ena copy paste twn neo-ellinwn einai, ta zwa tous neo-ellines na katigoroume, oxi tous 3enous.

chris m.

energybalance
Απών/απούσα

Λιτότης,εγκράτεια,εξοικονόμιση ενέργειας (υπο energybalance)
Τι σε άφησε άφωνο στον τρόπο σκέψεώς μου? Το ότι όσο ο πληθυσμός μιας πόλεως μεγαλώνει τόσο περισσότερα προβλήματα θα δημιουργούνται? Ήδη θέλουν να κατασκευάσουν την περιφερειακή Υμμητού, οικιστικές πιέσεις δέχονται όλοι οι χώροι πρασίνου, και παρόλα αυτά δεν λαμβάνεται καμία μέριμνα για να σταματήσει η εισροή ανθρώπων στην Αθήνα.
Μα είναι δυνατόν κι εσύ chris mantas να πιστεύεις την παράλογη πρόταση αυτού του Friedman? Πλήρως ελεύθερη μετακίνηση ανθρώπων είναι καλό για την ελευθερία λέει!Για να καταλάβεις το απαράδεκτο του συλλογισμού του να ένα παράδειγμα: Τα Χανιά είναι μια ωραία ας πούμε πόλη.Αποφασίζουμε λοιπόν 500.000 Αθηναίοι να πάμε σταδιακά τα επόμενα 10 χρόνια ,να ζήσουμε εκεί.Και να χτίσουμε σπίτια εκεί και να βρούμε δουλειές. Προφανώς θα καταστρέψουμε την πόλη και τις γύρω περιοχές.Αν κάποιος μας απαγορεύσει να πάμε (οι ίδιοι οι Χανιώτες προφανώς ΠΡΕΠΕΙ να το κάνουν) τους κατηγορούμε και για φασίστες και ότι εμποδίζουν την ελεύθερη μετακίνηση ανθρώπων!Την δικιά τους ελευθερία όμως και το δικαίωμά τους να ζουν όπως πρέπει στην πόλη τους ποιός θα το φροντίσει? Και το θέμα δεν είναι να χρησιμοποιείς το ποδήλατο απο ανάγκη (διότι όταν πάψεις να είσαι φτωχός θα στραφείς στο αυτοκίνητο)αλλά με πλήρη επίγνωση των ωφελειών που θα έχεις εσύ ως χρήστης και οι συμπολίτες σου.
nrgybalance

I like my bike
Απών/απούσα

Δηλαδή τι είναι αυτό που κάνει κάποιον Αθηναίο? Να έχει γεννηθεί εδώ? Να έχει γεννηθεί εδώ ο πατέρας του? Ο παππούς του? Ο προπάππος του? Ποιοι είναι εκείνοι που έχουν δικαίωμα να ζούνε εδώ πέρα και ποιοι όχι? Είναι όπως με τους απόγονους εκείνων που πήγαν στην Αμερική με το Mayflower αν ήταν τόσοι πολλοί πια, το πλοίο θα χώραγε 100.000 άτομα. Όλοι θέλουμε να λέμε ότι έχουμε δικαίωμα στην Αθήνα γιατί από εδώ είμαστε άλλωστε, αλλά κανείς δεν ισχυρίζεται πως είναι Αρβανίτης που είναι και οι μόνοι αληθινοί Αθηναίοι. Θεωρούμε τα όσα γνωρίσαμε πως είναι το status quo και λέμε «έξω οι ξένοι από την Αθήνα» όταν πριν 20 μόλις χρόνια έβλεπες συνθήματα στους τοίχους που έγραφαν «έξω οι Βλάχοι από την Αθήνα»

Θέλουμε πράσινο πράσινο πράσινο..

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

αντί να κυνηγάμε όσους έρχονται στην Αθήνα ή να γράφουμε στους τοίχους "έξω οι βλάχοι από την Αθήνα" και να τσακωνόμαστε στις πόσες γενιές θεωρείσαι Αθηναίος. (Να μην ξεχνάμε ότι η Αθήνα το 1830 ήταν ένα χωριό των 30.000 κατοίκων....)
Καλό θα ήταν να κοιτάξουμε λίγο ποιοι λόγοι κρύβονται πίσω από αυτή την αστυφιλία (πάρα πολύς κόσμος που ξέρω θέλει να φύγει για χωριά και κωμοπόλεις, γιατί δεν μπορεί να το κάνει;) και να κυνηγάμε τις αιτίες...

energybalance
Απών/απούσα

Λιτότης,εγκράτεια,εξοικονόμιση ενέργειας (υπο energybalance)
Σωστή η ερώτησή σου.Ένας σημαντικός λόγος είναι ότι μας έχουν κάνει να θεωρούμε την ενασχόληση με τα αγροτικά ή κτηνοτροφικά επαγγέλματα ως κάτι υποτιμητικό ή οπισθοδρομικό.Προτιμάει ένας νεος που έχει ένα κτήμα, να το πουλήσει και να βολευτεί με μια θέση υπαλλήλου στην Αθήνα (που θα την βρεί κατόπιν αποφοιτήσεώς του απο κάποιο ΙΕΚ/ΤΕΙ/αν χρειαστεί και ΑΕΙ)διότι
αισθάνεται οτι το αγροτικό εισόδημα δεν είναι και σταθερό ανα μήνα.Και φυσικά όσο λιγότερος κόσμος μένει στις επαρχίες τόσο ελλατούται η δυνατότητά των να συγκρατήσουν τους εναπομείναντες. Βέβαια όσοι γεννιόμαστε και μεγαλώνουμε στα αστικά κέντρα είμαστε ακόμα πιο απομακρυσμένοι απο τα αγροτικά θέματα και δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθούμε.Εξ άλλου τώρα με τους λαθρομετανάστες,ακόμα και να θέλει κάποιος ακτήμων, να έχει μια δουλειά ως τεχνίτης (πχ ξυλουργός ή υδραυλικός) και για συμπλήρωμα να κάνει και εποχιακές αγροτικές δουλειές, δεν μπορεί.Ποιός κτηματίας/ιδιοκτήτης γης (απο τους ανοήτους βέβαια που κοιτάνε κοντόφθαλμα το βραχυπρόθεσμο κέρδος τους) θα τον πάρει για 35 ευρώ την μέρα όταν μπορεί να χρησιμοποιήσει τους λαθρομετανάστες με τα μισά πχ λεφτά?
Μετά είναι και η αίσθηση που έχει περάσει ότι στα χωριά δεν θα έχεις τι να κάνεις και "που να πας το βράδυ".Σαν να είναι η πραγματική ζωή οι ώρες που θα περάσεις στριμωγμένος σε κάποιο νυχτομάγαζο (σαν αυτά που χτίζουν στην Γλυφάδα καταπατώντας τις παραλίες)με ήχο (μουσική το λένε τάχα)δυνατό που να μην μπορείς να συνομιλήσεις με τους γύρω σου. Βάλε και την ανασφάλεια για την ιατρονοσοκομειακή περίθαλψη (κυρίως για τα νησιά Αιγαίου αυτό), και τελικά μόνο ελάχιστοι τολμηροί αποφασίζουν την αποκέντρωση.

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

oi metanastes den einai to provlima. to provlima einai sthn elleijh koultouras k thn kafrila tou neo-ellina. h ellada gia xronia xtistike giro apo ena kratos teras, me kapoia di8en dimosia aga8a pou perifrorounte me ka8e mesa apo voleymenous sindikalistes k to ka8e voleymeno k h pleiojifia thn plironei. gia na paei o kosmos sthn eparxia prepei na exei kinitro k to kratos na eynoei thn dimiourgia epixirisewn.

pws na kaneis omws epixirisi, p.x. se ipiresies otan edw den exoun akoma ADSL k prepei na exeis pOTE me ta pagia tou k ta panakriva timologia? pws 8a kaneis mia epixirisi otan exeis 35% foro k oles oi gitonikes xwres exoun flat tax 10% k mporeis na dimiourgiseis mia epixirisi se 3 meres enw edw 8es 60 meres (stoixeia OECD einai ayta) k exeis k to kratos na se tirana.

gia na katalijw den ftaine oi metanastes alla ta miala mas k to koumounistikou tipou kratos pou exoume

chris m.

I like my bike
Απών/απούσα

Η επαρχία δεν μπορεί να βασιστεί μόνο στην Αγροτική οικονομία και τον Αγροτουρισμό για να συγκρατήσει η να προσελκύσει τον πληθυσμό. Έτσι και αλλιώς η ερήμωση της επαρχίας έχει εν μέρει σταματήσει λόγω και των πολλών μεταναστών (να διορθώσω αν επιτρέπεται τον φίλο/η πιο πάνω πως είναι μετανάστες και όχι λαθρομετανάστες και για αυτό το «λάθρο» λιγότερο, πρέπει να στήνονται με τις ώρες κάθε τόσο έξω από τις υπηρεσίες).
Το θέμα είναι να βρεθούν τρόποι (ή καλύτερα να εφαρμοστούν οι τρόποι) να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής στις πόλεις και παράλληλα να δημιουργηθεί το περιβάλλον που θα τραβήξει τον Έλληνα αστό στην επαρχία. Θέλει, κατά την γνώμη μου, καταρχάς καλύτερη εφαρμογή των νέων τεχνολογιών για να αποκεντρωθεί πρώτα το δημόσιο. Με ποια λογική το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης είναι στην Αθήνα?
Στην συνέχεια να δοθούν κίνητρα στους συνταξιούχους να πάνε να ζήσουν στην επαρχία. Προσπαθούμε να προσελκύσουμε Βρετανούς και Γερμανούς συνταξιούχους, αλλά για σκεφτείτε αν μπορούσαν κάποιοι άνθρωποι που βγήκαν στην σύνταξη (κάποιοι με μόλις 15 χρόνια εργασίας στο υδροκέφαλο και στενόμυαλο δημόσιο) να έφευγαν για την επαρχία?
Ιδέες υπάρχουν πολλές, ακόμα και οι αιρετοί μας άρχοντες τις γνωρίζουν, βούληση δεν υπάρχει και απόδοση ευθυνών για τις χρόνιες λανθασμένες πολιτικές και προσπάθειες για να τις αλλάξουν.

Θέλουμε πράσινο πράσινο πράσινο..

bellerefontis
Απών/απούσα

στο χωριο δεν ειναι το που θα πας το βραδυ το προβλημα αλλα το γεγονος οτι δεν μπορεις να κανεις τπτ απο αποψη μορφωσης σχολικης, πολιτιστικης κ καθε ειδους.ουτε σε αυτο το σαιτ θα μπορουσες να γραψεις αν ησουν σε χωριο.στην πραγματικοτητα δεν θα ηξερες καν οτι λαβαινουν χωρα τετοια δρωμενα σχετικα με το ποδηλατο.δεν εναντιωνομαι στη ζωη στο χωριο ισα ισα που μαρεσει ιδιαιτερως κ την προτιμω απο την πνιγηρη πολη αλλα αμα ειναι να ζω μια ζωη στην απομονωση, καλυτερα στην πολη.γιαυτο "αποσυρονται" οι ανθρωποι απο τα 50 κ πανω κ πανε στα χωρια τους η καπου μακρια, γιατι δεν τους νοιαζει πια κατι εκτος απο την ηρεμια τους.αν εισαι ομως 20 κ 25 κ 30 γιατι να πας.κ αυτο ειναι προβλημα φυσικα γιατι πλεον ετσι ειναι,δεν αλλαζει τπτ.ουτε τα χωρια θα αναπτυχθουν ουτε οι πολεις θα αδειασουν.μετα απο 20 χρονια θα αλλαξει κατι στην ελλαδα που θα φυγουν αυτα τα κορακια απο την εξουσια(η γενια του πολυτεχνειου κ καλα) που αγωνιστηκε για να τα φαει ολα με την ησυχια της μετα.

contact