Τέλος Ταξινόμησης - Τέλος πόλης -Τέλος πάντων - Μα είστε Τελείως,,,

29 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
podilat-iss-es
Εικόνα podilat-iss-es
Απών/απούσα

Τελικά, σε αυτή τη χώρα, ο Θεός ο καλός,
έχει μοιράσει πολύ έξυπνα μυαλά που συναγωνισμό δεν έχουν!

Με μια αιφνιδιαστική κίνηση λοιπόν, τα τζιμάνια του Υπουργείου Οικονομικών, αποφάσισαν, ακούσατε ακούσατε, να κάνουν έκπτωση 50% (!!!) στα τέλη ταξινόμησης των αυτοκινήτων και έτσι λοιπόν ΌΛΟΙ οι Έλληνες, που τους περισσεύουν κιόλας, θα πάνε να πάρουν ένα καινούριο αυτοκίνητο και να το βάλουν και στο σπίτι τους μέσα να το χαίρονται! Κορώνα στο κεφάλι τους.

Με αυτό το τρόπο λοιπόν και με τη στρατηγική αυτή επιλογή, πετυχαίνουμε ως χώρα, τα εξής:

1) Οι αντιπρόσωποι αυτοκινήτων, βλέπουν το νόμο και το κράτος να νομοθετεί υπέρ τους και έτσι είναι σίγουροι ότι ο Καραμανλής και η παρέα του, αλλά και όλοι οι πολιτικάντηδες του τόπου, είναι φίλοι τους, άρα θα παίζουν όλοι μαζί στην παιδική χαρά και δεν θα τους κρατάνε μούτρα.

2) Η βαριά Αυτοκινητοβιομηχανία, που άλλωστε η χώρα διαθέτει σε πολλές πόλεις της Ελληνικής επικράτειας, θα τονωθεί και έτσι δεν θα ανησυχούν τα παιδιά που δουλεύουν στην Ελληνική Πολιτεία του Μίσιγκαν, αφού είναι σίγουρο, ότι το μέτρο που διακρίνεται και από τη φροντίδα για τη μη δημιουργία ταξικών και κοινωνικών διαχωρισμών, θα τονώσει την αγορά των πολυτελών τζιπ με ονόματα Ινδιάνικων φυλών όπως Τσερόκι, Σιου αλλά και Ινδιάνων Χλωμή Βενζίνη, αλλά και Ελληνικών όπως Αντάρα, Κατάρα, Τσατσάρα! Φυσικά, να μη ξεχνάμε και τις Ελληνικές επαρχίες βορείως της Χώρας, όπου κατασκευάζεται η Μερτσέντες, δηλαδή η Νέα Στουτγάρδη, που ιδρύθηκε από πόντιους πρόσφυγες της Δ. Γερμανίας.

3) Ο κύριος Κώστας, της κυρίας Μαρίτσας απέναντι, καημό το είχε να πάρει ένα αυτοκίνητο στο γιόκα που πέρασε πριν από 10 χρόνια στο Πανεπιστήμιο το στουρνάρι, αλλά δεν μπορούσε, αφού δεν είχε έκπτωση και δεν είχε να ψωνίσει. Τώρα λοιπόν, του δίνεται μια μοναδική ευκαιρία, αλλά μόνο για 4 μήνες, να πάει και να το πάρει, ώστε να αποκαταστήσει τις σχέσεις με το γιο Τάσο, που δεν του μιλούσε 10 χρόνια τώρα και συνάμα να κυκλοφορεί και στο καφενείο της γειτονιάς με το κούτελο καθαρό, γιατί το χρέος του το έκανε! Έτσι λοιπόν θα κάνει και ένα άλλο καλό...
4) Θα πάει στη Σούζι, τη νόστιμη κοπελίτσα και ξανθούλα τσαχπίνα, που βρήκε μια δουλίτσα σε μια από αυτές τις καλές Τράπεζες που τους βάζουν και φοράνε και φουλάρια έτσι σαν αεροσυνοδοί και η καημένη όλο στόχους έχει να πιάσει για δάνεια, και η μαμά της η κυρία Κούλα πολύ ανησυχεί για το κορίτσι που βαράει μύγες και μπορεί να απολυθεί. Θα διαβεί την πόρτα ασφαλείας της Τράπεζας με τα πενήντα κουμπιά για να ανοίξει, που παθαίνεις κλειστοφοβία και σε φωτογραφίζουν για ανάμνηση με Polaroid τη μούρη και θα ζητήσει το Αυτοκινητοεκπτωσοδάνειο, με επιτόκιο 34,4536% σε Σομαλέζικο μπατούμ. Έτσι και ο κύριος Κώστας θα πάρει την κούρσα, και η Σούζι θα πάρει τρια αυγά Τουρκίας για μπόνους, και η κυρία Κούλα θα κοιμάται τα βράδια που είχε ανησυχία, και η Τράπεζα θα είναι χαρούμενη που πήρε τη Σούζι και έβγαλε και φράγκα. Και μάγκας και στη γειτονιά ο κύριος Κώστας!

5) Άρα, φροντίζει ο Γιαννάκης ο υπουργός και για την κοινωνική συνοχή! Αυτή τονώνεται επίσης τα μάλα, από τη συνεύρεση ακόμα περισσότερων αυτοκινήτων και οδηγών στους δρόμους ΌΛΗΣ της Ελλάδας, που θα ανταλλάσσουν τηλέφωνα και τσιγάρα σε μποτιλιαρισμένους δρόμους αλλά και θα κάνουν και φλερτάκια. Όλα τα παραπάνω διαθέτουν και μια μοναδική, ελληνικής πατέντας επικοινωνία με τη γλώσσα του σώματος, που χαρακτηρίζεται από ευγενέστατες, χειρονομίες αναγνώρισης με πέντε δάχτυλα τεντωμένα, γνωστές και ως μούντζες, που συνοδεύονται και από την ιαχή: "Πάρτα Μαλ...α!!! Μαλ...η!!" (Μην μου πείτε ότι δεν σκέφτηκα και τις γυναίκες σοφερίνες).

6) Τέλος, μετά από όλα τα παραπάνω, θα μαζευτούν οι φωστήρες του Υπουργείου, οι αντιπρόσωποι και οι πωλητές τους, οι διαφημιστές, οι δανειολήπτες και καταναλωτές, οι Τραπεζίτες, η Σούζι που τα τσούζει, ο κύριος Κώστας και ο χαρούμενος γιος του που θα βάλει και μπουρί εξάτμιση που κάνει και βρουμ βρουμ, και ΌΛΟΙ μαζί θα κλείσουν και τα φώτα για 43.562,3333 δευτερόλεπτα για να γιορτάσουν και την Ώρα της Γης αφού είναι και Οικολόγοι! Θα τα πιούνε κιόλας, σε ένα μεγάλο ΠΑΡΤΥ που δεν θα θέλουν να τους χαλάσει κανείς, γιατί είναι δικό τους, Ελληνικό και τρικούβερτο, και θα βάλουν και τα αυτοκίνητα τους τα καινούρια στολίδια σε πολλά πολλά πεζοδρόμια...

Θα μεθύσουν και μετά θα ξυπνήσουν και δε θα μπορούν να πάνε πουθενά, αφού η λαμαρίνα τους η γυαλισμένη θα τους έχει πνίξει...μαζί με τα δανειάκια τους και την αποτυχημένη τους αυτοκινητοργασμική ζωή.

Vre den pate na deite an erhomai!

PS: Auti einai i kainoyria grafi gia tin Elliniki politeia tou Michigan, me tis polles autokinitoviomihanies pou analisame pio pano...

To κείμενο βρίσκεται στο blog του φίλου μας Spastou Petalaki

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

να αγιάσει το στόμα σου!!!!

nick46
Απών/απούσα

Θα σας φτιάξουν και αυτοκινητόδρομους. Μεγάλους!!

rihardos
Απών/απούσα

Ας γίνει, επιτέλους να πάθουν και το μεγάλο μποτιλιάρισμα και να τα βάλουν στους πισινούς τους τα αυτοκίνητα, αλλά και στων πολιτικών.

LFT
Απών/απούσα

Ελπίζω ότι έχει αυξηθεί ο αριθμός των πολιτών που έχουν καταλάβει πως η πολιτική ηγεσία της χώρας εξαντλεί την οικολογική της συνείδηση στην εκφώνηση χιλιοειπωμένων μονολόγων και την λήψη ανέξοδων μέτρων (όπως το σβήσιμο του διακόπτη για μια ώρα).

Κατά τα άλλα στην πράξη η χάραξη πολιτικής γίνεται προς εξυπηρέτηση συμφερόντων και κυρίως αποδεικνύεται ιδιαίτερα κοντόφθαλμη (τόσο για την οικονομία όσο και για το περιβάλλον).

Αναρωτιέμαι πόσο πιο εύκολα θα αποπληρωθούν τα νέα δάνεια ("...ας ανοίξει η στρόφιγγα των δανείων επιτέλους... μας λένε κάθε λίγο από τα κανάλια")... αλλά και πόσο θα βελτιωθεί το επίπεδο διαβίωσης των πολιτών που θα έχουν καινούριο αυτοκίνητο, αλλά πιο επιβαρυμένο περιβάλλον. Η αδυναμία αποπληρωμής των προηγούμενων είχε τα αποτελέσματα που βλέπουμε. Ανυπομονώ να δω τη συνέχεια.

Όλοι όσοι διαφωνούν με την ασκούμενη πολιτική, χαρακτηρίζονται "περιφερόμενοι μπαχαλάκιδες με αλογοουρές" από το δήμαρχο, επειδή τόλμησαν να εκδηλώσουν τη διαφωνία τους.
Αν όμως κατέβαιναν με πούλμαν στις πολιτικές συγκεντρώσεις, για να χειροκροτήσουν κρατώντας τα πλαστικά τους σημαιάκια, τότε θα ήταν ενεργοί πολίτες.

Όσο για τους ποδηλάτες... αυτοί μπορούν να κάνουν τις ποδηλατάδες τους, στις μακέτες που τόσο καλά φυλάσσονται σε υπόγεια υπουργείων.

Κύριοι καταλάβετε το. Τα λεφτά δεν επαρκούν για όλους. Η πολιτική ηγεσία έχει θέσει τις προτεραιότητές της. Πρώτα θα χορτάσει η ίδια. Μετά θα ταΐσει αυτούς που τη στηρίζουν (λόγω συμφερόντων ή λόγω ανοησίας) και αν περισσέψει κανένα ξεροκόμματο, θα το χρησιμοποιήσει για εκπόνηση μεγαλεπήβολων σχεδίων που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορούν να εφαρμοστούν γιατί εν τω μεταξύ θα έχουν στερέψει τα λεφτά.

Πράσινη ανάπτυξη... και @@ρια λαδολέμονο.

Όσο στην πλειοψηφία τους οι πολίτες θα προτιμούν να είναι μποτιλιαρισμένοι μες το νέο τους αυτοκίνητο και θα αντιλαμβάνονται έτσι τις κοινωνικές παροχές... τέτοια μέτρα θα εισπράττουμε και όλοι οι υπόλοιποι.

Απλά στο περιθώριο των νέων παροχών θα λαμβάνονται και μερικά μέτρα, ανέξοδα... του τύπου..."οικολογία του κ_λου" ... έτσι απλά για να πανηγυρίζουμε όλοι μαζί και να έχουμε κάτι να ασχολούμαστε.

Nastybishop
Απών/απούσα

Eμένα για να είμαι ειλικρινής δεν με ενοχλεί τόσο αυτό το μέτρο. Γιατί η αγορά αυτοκινήτων περνάει τα πάνδεινα αυτή την περίοδο, ας μην είμαστε χαιρέκακοι λοιπόν γιατί υπάρχουν πολλές οικογένειες που ζούνε από την εν λόγω αγορά, ίσως βρεθούν στο δρόμο και είναι κρίμα. Και φυσικά δεν μιλάω για τους μεγαλέμπορους, αλλά για απλούς πωλητές, ανθρώπους στα λογιστήρια, τεχνικούς κτλ.

Απλά αυτό που θα έπρεπε να κάνει το κράτος είναι εδώ και καιρό να είχε δώσει κάποια κίνητρα στην αγορά ποδηλάτου. Όπως πχ μειώση του ΦΠΑ στα ποδήλατα.

podilat-iss-es
Εικόνα podilat-iss-es
Απών/απούσα

Απο λάθος ξεχάσαμε να προσθέσουμε στο πρωτοσέλιδο, την απάντηση του υπουργείου οικονομικών στο αίτημα μας για μείωση του ΦΠΑ στο ποδήλατο. Ρίξτε της μια ματιά.
http://podilates.gr/node/1596

rihardos
Απών/απούσα

Nastybishop wrote:
Eμένα για να είμαι ειλικρινής δεν με ενοχλεί τόσο αυτό το μέτρο. Γιατί η αγορά αυτοκινήτων περνάει τα πάνδεινα αυτή την περίοδο, ας μην είμαστε χαιρέκακοι λοιπόν γιατί υπάρχουν πολλές οικογένειες που ζούνε από την εν λόγω αγορά, ίσως βρεθούν στο δρόμο και είναι κρίμα. Και φυσικά δεν μιλάω για τους μεγαλέμπορους, αλλά για απλούς πωλητές, ανθρώπους στα λογιστήρια, τεχνικούς κτλ.

Απλά αυτό που θα έπρεπε να κάνει το κράτος είναι εδώ και καιρό να είχε δώσει κάποια κίνητρα στην αγορά ποδηλάτου. Όπως πχ μειώση του ΦΠΑ στα ποδήλατα.

Το τέλος ταξινόμησης, το είχα ήξερα στα τριακόσια ευρώ. Δεν ξέρω πόσο, ακόμα έχει αυξηθεί, αλλά το μέτρο είναι "φούσκα".
Κατ αρχήν, ας πάρουμε κάποιον που χρειάζεται καινούργιο αυτοκίνητο και έχει μαζέψει τα λεφτά που χρειάζονται.
Υπάρχουν δύο περιπτώσεις ή δεν θα το αγοράσει, λόγω οικονομικής κρίσης και φοβάται να ξανοιχτεί, ή θα το πάρει, αδιαφορώντας για την κρίση.
Στην δεύτερη περίπτωση, μπροστά σε τόσο μεγάλο έξοδο, δεν θα δυσκολευτεί να βρεί τα χρήματα του τέλους ταξινόμησης (μία έξοδος σε εστιατόριο και μετά σε μπαράκι να το 50ρικο).
Αν πάλι δεν τα έχει, δεν νομίζω πως θα έχει και τα υπόλοιπα, ή την δυνατότητα των δόσεων.
Απλά το μέτρο είναι μια προεκλογική παπάρα, που θα την χάψει ο κάθε πικραμένος.

rihardos
Απών/απούσα

podilat-iss-es wrote:
Απο λάθος ξεχάσαμε να προσθέσουμε στο πρωτοσέλιδο, την απάντηση του υπουργείου οικονομικών στο αίτημα μας για μείωση του ΦΠΑ στο ποδήλατο. Ρίξτε της μια ματιά.
http://podilates.gr/node/1596

έχουν καταπατήσει κάθε κανόνα, έχουμε φάει τα πρόστιμα της ζωής μας από ψηφοθυρική πολιτική αμέλεια, αδιαφορία, αλλά τώρα είμαστε τυπικόί με το νόμο
Ε βέβαια, πόσοι είναι ποδηλάτες στη χώρα και τι ψηφίζουν. "Άσε δε μας κάνουν, ας πληρώνουν"
Αλοίμονο ο κοιλαράς μέσα στο τζιπ που ψηφίζει και ταϊζει μιζαδόρους τύπους, μη καβαλήσει ποδήλατο και του πέσει η "αρχοντιά"

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Ομολογώ οτι και εγώ σκέφτηκα ακριβώς όπως οι περισσότεροι απο εμάς...το πρώτο που είπα ήταν 'μα τι @@@ είναι,αυτό βρήκαν να κάνουν για να ενισχύσουν τον κρατικό προυπολογισμό?αυτό που ήδη έχει δημιουργήσει τόσα προβλήματα?'.
Πήρα λοιπόν σήμερα το κουρσάκι μου,έβαλα μία αλλαξιά ρούχα στην τσάντα γιατί είχα ακούσει οτι θα ρίξει και καμια σταγόνα,και ξεκίνησα απο Μαρούσι.Στη μέση της διαδρομής η βροχή άρχισε να γίνεται κάτι παραπάνω απο ενοχλητική.Συνεχώς δυνάμωνε,δεν φορούσα γυαλιά και με δυσκολία έβλεπα,χώρια που τα slik λάστιχα απαιτούν χειρισμό ακριβείας για να μην σαβουριαστώ...
Έφτασα στη δουλειά παπι..Δε με νοιάζει η βροχή,με νοιάζει η εμφάνιση μου στη δουλειά.Δεν θα άλλαζα το ποδήλατο με τίποτα αλλά και η δουλειά μου σημαίνει πολλά για μένα.
Παρολαυτά κάθε μέρα συναντάω ελάχιστους στο δρόμο μου με την ίδια συνήθεια..
Πού θέλω να καταλήξω?
Όταν το ίδιο το κράτος μας γυρνάει την πλάτη στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς,όταν η κρατική τηλεόραση όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενο thread κατα κάποιον τρόπο μας σατυρίζει,όταν οι πεζοί σε κοιτάνε στη βροχή και νομίζουν οτι είσαι τρελλός/η,μήπως τα τέλη ταξινόμησης έρχονται δεύτερα?
Γιατι καλά όλα και εμείς αντέχουμε,αλλά

με μία βροχή στη μέση,πόσοι πιστεύετε οτι θα άφηναν τα αμάξια τους σπίτι και θα έπαιρναν ποδήλατο?

vouros
Απών/απούσα

Αυτό το επιχείρημα που αναφέρθηκε ότι θα μείνουν στο δρόμο εργαζόμενοι αν δεν επιδοτηθεί η αγορά αυτοκινήτου, χρησιμοποιούν οι διάφορες επιχειρήσεις για να εκβιάσουν προνόμια κάθε φορά που τα πράγματα δεν πηγαίνουν και τόσο καλά. Τι πρέπει λοιπόν να γίνει; Να κάνουμε πως δεν βλέπουμε το αδιέξοδο; Πρέπει να καταλάβουμε όλοι οτι κάθε κρατική παροχή αντλείται από το ταμείο του κράτους, δηλαδή από τον καθένα μας και άπαξ και δοθεί κάπου, το στερείται κάποιος άλλος. Ο συγκεκριμένος κλάδος είχε εκρηκτική άνοδο τα τελευταία δέκα χρόνια. Και αυτή η άνοδος αντιπροσωπεύει μερικά από τα χειρότερα χαρακτηριστικά της ελληνικής πρώτα απ'όλα αλλά και τις ευρωπαικής κοινωνίας γενικότερα. Δηλαδή επιδειξιομανία, αλόγιστη χρήση, οικονομική και ψυχολογική εξάρτηση, σπατάλη, ανυπαρξία προοπτικής. Αντί να μας αφήνει άφωνους το πως συντηρήθηκε αυτή η κοινωνική τάση τόσα χρόνια, ψάχνουμε να βρούμε τρόπους να την διατηρήσουμε. Και να το κάνουν αυτό κράτη που συντηρούν τις οικονομίες τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες, το κατανοώ κι ας με κάνει έξω φρενών η κοντόφθαλμη λογική τους. Αλλά να το κάνουμε και εμείς; Πόση βλακεία χρειάζεται κάτι τέτοιο. Σίγουρα θα απολυθούν άνθρωποι. Πολλοί από αυτούς πριν από μερικά χρόνια έκαναν κάτι άλλο. Και κάτι άλλο θα κάνουν αύριο. Αυτό το κάτι άλλο να ζητήσουμε να επιδείξει το κράτος. Και αυτό να έχει θετικές προοπτικές. Σίγουρα η οικονομία παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στη ζωή των περισσότερων ανθρώπων. Αλλά ποιος είπε ότι η οικονομία είναι ανεξάρτητη από την οικολογια; Το αντίθετο. Απλώς εμείς δεν το έχουμε ακόμα συνειδητοποιήσει γιατί ζούμε στην Ελλάδα και όχι στη Αφρική για παράδειγμα. Σε δέκα χρόνια όμως που θα έχουμε γίνει Αφρική θα το καταλάβουμε με τον σκληρό τρόπο και θάναι πολύ αργά για να αντιδράσουμε. Και τώρα μάλλον αργά είναι.

rihardos
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
Γιατι καλά όλα και εμείς αντέχουμε,αλλά

με μία βροχή στη μέση,πόσοι πιστεύετε οτι θα άφηναν τα αμάξια τους σπίτι και θα έπαιρναν ποδήλατο?

Πάντοτε υπάρχει και η χρυσή τομή.
Φυσικά και το μηχανοκίνητο όχημα χρειάζεται, με μέτρο όμως.
Δεν μπορεί μιά οικογένεια τεσσάρων ατόμων, να χρειάζεται αντίστοιχα αυτοκίνητα για μετακινήσεις, ούτε βγαίνω να πάρω τσιγάρα με το αμαξάκι μου.
Στην δική μου δουλειά, πολλές μετακινήσεις μου απαιτούν αυτοκίνητο, λόγω μεταφορών, αλλά για κάθε "μικροδουλειά", ακόμη και πολύ μακριά από το σπίτι, χρησιμοποιώ ποδήλατο ή πόδια, ή ακόμη και μέσα μαζικής μετακίνησης, (προτιμώ πόδια ή ποδήλατο, βέβαια).

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..για την αγορα υβριδικου οχηματος. Ετσι θα εχουμε με ενα σμπάρο , 6-7 τρυγόνια και θα ειναι ολοι ευχαριστημενοι

rihardos
Απών/απούσα

Καλύτερα έτσι

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

xtravaganzagold wrote:
..για την αγορα υβριδικου οχηματος. Ετσι θα εχουμε με ενα σμπάρο , 6-7 τρυγόνια και θα ειναι ολοι ευχαριστημενοι

όντως σωστό...αναρωτιέμαι γιατί τα υβριδικά δεν έχουν ακουστεί καθόλου στην αγορά και ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι σημαίνει καν υβριδικό όχημα...
Μήπως επειδή τα έχουν κάνει πλακάκια και με τις βιομηχανίες πετρελαίου & παραγώγων και μας δουλέυουν όλοι μαζί?
Ρωτάω τώρα εγώ με το χαζο-μυαλό μου:P
σσ.σε λίγο θα αρχίσω να πιστεύω τον Λιακόπουλο με όσα βλέπω να συμβαίνουν :D

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

επίσης θα νομιμοποιήσουν πάλι και τους 'κουλοχέρηδες' για να αυξήσουν πιο πολύ τον προυπολογισμό...το είπαν προχτες στις ειδήσεις..για να μην παραπονιόμαστε μόνο εμείς...[ε ρε σπίτια που θα κλείσουν πάλι...]

aldro
Απών/απούσα

Mε την εισπρακτική λογική φοβάμαι ότι ο μόνος τρόπος να ενδιαφερθούν για εμάς θα ήταν μόνο εάν πληρωναμε εφαπαξ τέλος αγορας ποδηλατου.
Το οποίο θα ήταν ίσο με την αξία του ποδηλάτου!!!
Δυστυχώς

df
Απών/απούσα

υβριδικά??? ποιά όμως???? σαν να λέμε δηλαδή ένα υβριδικό lexus με κινητήρα εσωτερ. καύσης 2500cm2 ρυπαίνει λιγότερο από ένα συμβατικό 800cm2 στο πλήρη κύκλο λειτουργίας του????
αφήστε και τον χώρο που καταλαμβάνει στο οδόστρωμα.

one less car
Απών/απούσα

Τι ζητάτε ρε... ποδηλατόδρομους;
πάρτε περιφεριακούς στον Υμηττό για να πορεύεσθε με τα καγιέν...
Τι ζητάτε μείωση του Φ.Π.Α στα ποδήλατα;
πάρτε μείωση στα αυτοκίνητα μην πέσει έξω η οικονομική αυτοκρατορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης...
Να μου το θυμηθείτε μόλις ζητήσουμε λίγο πιο φωναχτά απ' ότι τώρα να αλλάξει ο κ.ο.κ. που θα αμολήσουν τα παλιόσκυλά τους με της μηχανάρες τους να μας συνετίσουν και ίσως να μας βγάλουν τις... κουκούλες, και μεις θα αναρωτιώμαστε μα φοράμε κουκούλα;;;;

Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

Σε κάποιο άρθρο που διάβασα στους 4 τροχούς το οποίο δεν βρίσκω αυτή την στιγμή έγραφε ότι ο κλάδος του αυτοκινήτου αποτελεί αν θυμάμαι καλά γύρω στο 20%(!) της οικονομίας μας... γι'αυτό μην απορείτε καθόλου με αυτά τα μέτρα. όσο για την μείωση τιμών, αυτή στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού είναι γύρω στα 1000 με 2000€, καθόλου ασήμαντο ποσόν.
επίσης, καλύτερα να μην σχολιάσω τα δίαφορα ποστ για τα υβριδικά, μια τεράστια απάτη στην πλάτη των άσχετων και ανίδεων οικολόγων... καλύτερα κύριοι να διεκδικούσατε την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης.

babis
Απών/απούσα

Έχουμε την (εκάστοτε) κυβέρνηση που ψηφίσαμε και που μας αξίζει.
Παραδοσιακά η ελληνική πολιτεία αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο σαν την κότα με τα χρυσά αυγά, γι' αυτό και τα περί ποδηλάτου, υβριδικών και λοιπών οικολογικών ευαισθησιών τα "ακούει" βερεσέ. Το ίδιο συμβαίνει και με το τσιγάρο. Ενδιαφέρεται, στα αλήθεια, η πολιτεία για τον περιορισμό του τσιγάρου τη στιγμή που εισπράττει τεράστια έσοδα Για τα οινοπνευματώδη; Για τη βενζίνη; Όλα τα παραπάνω (αυτοκίνητα, καπνικά, αλκοολούχα και πετρελαιοειδή) είναι χρυσοφόρα, και δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι από το ξεζούμισμα .. με καμία κυβέρνηση

νοοτροπία
Εικόνα νοοτροπία
Απών/απούσα

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλίσαντα rihardo που τόνισε την τρύπα στην οποία είναι έτοιμοι να πέσουν όλοι όσοι συνεχίζουν να υποστηρίζουν τα πετρελαιοκίνητα ιδιωτικά μεταφορικά μέσα αφού θα κολλήσουν στην κίνηση. Κατά την κρίση και την χάλια μας κατάσταση υποθέτω ότι η αγορά θα τονωθεί μόνο αν κάθε πολίτης πάρει αμάξι, πράγμα αδύνατον, εν αντιθέσει με το ποδήλατο που μπορεί να αντιστοιχεί σε αναλογία 1:1 με τους πολίτες μιας περιοχής, μην ξεχνάμε κάνει ακόμα και για παιδιά.

Συνεπώς αν υποστηριχθεί το ποδήλατο:

1 Οι απολυμένοι των αντιροσωπειών θα βρουν δουλειά στις αντιπροσωπείες ποδηλάτων και στα ποδηλατάδικα.

2 Οι μηχανικοί και γενικά οι απασχολούμενοι στον τομέα του μηχανοκίνητου δίκυκλου ή τετράτροχου είδους δεν θα χάσουν τις δουλειές τους αφού παραμένουν σε κυκλοφορία παλιά μοντέλα ΙΧ.

3 Για μεγαλύτερη αύξηση των εργαζομένων και μείωση των ανέργων
προτείνεται η δημιουργία βιομηχανιών κατασκευής ελληνικών ποδηλάτων
που θα παίρνει ενέργεια από το περιβάλλον, δηλαδή από τους μεγάλους ευεργέτες της χώρας μας: τον ήλιο τον άνεμο και την θάλασσα (που μόνο δύναμη δεν τους λείπει εν αντιθέσει με τους πολιτικούς και την ΔΕΗ τους)
και ύλη από την πλούσια γη μας.

4 Επίσης για μια αρχική επάνοδο από το ΚΡΑΧ ΤΟΥ 21ου αιώνα όπως λένε κάποιοι οικονομολόγοι μπορούμε να εφαρμόσουμε την μέθοδο του Προέδρου των Η.Π.Α. μετά το κραχ του 29 η οποία πρότεινε την τροφοδότηση της αγοράς από το κράτος δηλαδή Δημόσια έργα. Αντίστοιχα μπορούμε να τροφοδοτήσουμε (και γράφω σε α' πληθ. λόγω των φόρων που καταβάλουμε οι περισσότεροι) την δημιουργία ποδηλατοδρόμων όπως κάνανε στην Κοπεγχάγη σε ένα πολύ ωραίο θέμα που ανέπτυξε η asterimarp στο http://podilates.gr/node/4105 με προσοχή στο σημείο της μείωσης των ατυχημάτων από 100 χιλ. περίπου αν θυμάμε καλά σε 12 εκ των οποίων 4 ποδηλάτες (ελπίζω να μην εννοούσαν χιλιάδες).

5 Κλείνοντας σας προτείνω να ψάξετε να μάθετε τι απέγιναν διάφορα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που βγήκαν για μαζική παραγωγή και ενώ τραβούσαν πολύ το κοινό αποσύρθηκαν άνευ όρου ή αιτίας απλά και μόνο επειδή ενόχλησαν τους πετρελαιοπαραγωγούς, καθώς και το πόσο καιρό τους πήρε εκεί στην πολιτισμένη Δανία για να μπορούν σήμερα να μιλούν για πολιτισμένη πόλη (Κοπεγχάγη)

Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας και αυτό είναι καλό γιατί θα είμαστε πολύ καιρό απασχολημένοι!

Nastybishop
Απών/απούσα

Δυστυχώς βλέπω σε πολλά fora, αλλά και συζητήσεις, μια υπερβολή κλασσικής της νοοτροπίας μας σαν Ελλήνων. Φυσικά εγώ δεν πρόκειται να παίξω εδώ το συνήγορο της ομοσπονδίας εισαγωγέων...αλλά από την άλλη δεν μπορώ να δεχτώ τις κατάρες που πέφτουν στο κλάδο λες και είναι η ρίζα του κακού για οτιδήποτε στραβό πάει σε αυτή την χώρα.

Όπως επίσης δεν μου αρέσει η επίκληση της δημιουργικής καταστροφής του Schumpeter από πολλούς ανθρώπους που αν έπεφτε το τσουνάμι στα δικά τους τα χωράφια, άλλα πράγματα θα έλεγαν και θα έκαναν.

Μια ξαφνική πτώση των πωλήσεων -50% μπορεί να συντρίψει ακόμα και μια υγιής αγορά. Και αν την συντρίψει, αυτό μακροχρόνια συνεπάγεται την δημιουργία ολιγοπωλιακών καταστάσεων (αφού θα έχουν επιβιώσει λίγοι και δυνατοί). Άρα ακόμα χειρότερα.

Αυτά τα γράφει κάποιος μανιώδης λάτρης του ποδηλάτου, που όμως είναι και οδηγός αυτοκινήτου -όπως και όλοι είστε- και δεν αναζητεί αποδιοπομπαίους τράγους. Τέλος ναι και οι εργαζόμενοι έχουν σημασία. Όπως και σε άλλους κλάδους που χωλαίνουν πχ κλωστουφαντουργία κτλ.

Αυτό που πρέπει να κάνει το κράτος -άσχετα τώρα με ένα προσωρινού χαρακτήρα μέτρο που πήρε για τα αυτοκίνητα- είναι να ενθαρρύνει τα ποδήλατα ...Πατήστε πάνω στο κουμπάκι "ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ" αυτού του ιστότοπου και θα δείτε τι ΠΡΕΠΕΙ να κάνει (όλοι ξέρουμε βασικά).

asterimarp
Εικόνα asterimarp
Απών/απούσα

Στο Freiburg, μια πανέμορφη πόλη της νότιας Γερμανίας, που αυτή τη στιγμή θεωρείται από τις πιο "πράσινες" της Ευρώπης, αναλογεί σχεδόν ένα αυτοκίνητο για κάθε κάτοικο. Τα ποδήλατα δε, βρίθουν. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούν μόνο για μετακινήσεις του Σαββατοκύριακου.
Και πέρα από αυτό υπάρχει και το πανέμορφο ηλεκτροκίνητο αυτοκινητάκι Phaedra που μπορεί κάλλιστα να καλύψει τις ανάγκες μέσα στην πόλη σε μέρες βροχερές.
Φταίει η νοοτροπία του Έλληνα. Ένας Αγγλος καθηγητής μου στο φροντιστήριο μας είχε πει (και μου έχει μείνει): είστε ο μόνος λαός που ξέρω που καμαρώνετε όταν αγοράζετε κάτι και το πληρώνετε ακριβά!

kynhgos77
Απών/απούσα

1ον. Δεν χρειαζετε κατ εμε τετοια επιθεση και μισος στην προωθηση αγορας του αυτοκινητου. Αυτο που πρεπει να μας ανησυχει ειναι η χρηση αυτου να ειναι με μετρο.

2ον. Τα μετρα αυτα ειναι μουφα για εμενα διοτι αν καποιος δεν εχει αυτοκινητο και εχει κατα νου να παρει ειτε ετσι ειτε αλλιως θα επερνε.
Απο τους μονους που θα κερδισει η αγορα ειναι απο ατομα οι οποιοι εχουν αυτοκινητο, δελεστηκαν απο την προσφορα και θα τρεξουν να την εκμεταλλευτουν για να γλιτωσουν 500 - 1000 ευρω!
Σκεφτηκαν ομως τι θα κανουν με το ''παλιο''? Χωρις τα παραπανω μετρα η αντιπροσωπια αν το κρατουσε 5000 πχ τωρα θα τους πει 4000 μην πω και λιγοτερα. Μια η αλλη δηλαδη αφου τα μεταχειρισμενα πεσαν και αυτα.

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

df wrote:
υβριδικά??? ποιά όμως???? σαν να λέμε δηλαδή ένα υβριδικό lexus με κινητήρα εσωτερ. καύσης 2500cm2 ρυπαίνει λιγότερο από ένα συμβατικό 800cm2 στο πλήρη κύκλο λειτουργίας του????
αφήστε και τον χώρο που καταλαμβάνει στο οδόστρωμα.

..και θα βγουν ακομη περισσοτερα- honda , toyota , lexus για αρχη , chevy volt -opel ampera στη συνεχεια (εντελως ηλεκτρικα , αν δεν πτωχευσει η GM) , mercendes-bens blue motion , κατι ετοιμαζεται και για το golf και για πολλα αλλα. Γενικα , υπαρχει ψωμι σε αυτη την αναπτυσσόμενη αγορα και ολες οι εταιριες θα συμπεριλαβουν στην γκαμα τους "οικολογικα" αυτοκινητα. Ειχαν γινει προσπαθειες και στο παρελθον (honda insight , toyota prius 1ης γενιας-rav ev-1 , το ev-1 της GM(το εφαγε η γατα - http://www.youtube.com/watch?v=nsJAlrYjGz8 ) ,αλλα η οικολογια τοτε δεν "πουλουσε" οπως τωρα...

..ελπιζω παντως να μην ξαναδουμε καρικατουρες σαν αυτο : http://www.youtube.com/watch?v=9X2-r8RoNL4 !!!!! Ηλεκτρικο τρικυκλο που μοιαζει με λαμποργκινι countach , λεγεται evette (απο το corvette) , δεν εχει τιμονι αλλα joystick , φλογες στα καθισματα, logo με το πινελακι και αλλα πολλα..

..αλλά αυτα :
http://www.youtube.com/watch?v=O87UmsDvHBU

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

MORE MORE MORE !

http://www.youtube.com/watch?v=ZBdrtjDsod0

πολυ γελιο !Εξαιρετικο animation εποχης

mpes sto tram
Απών/απούσα

ΜΕ 2 ΛΕΞΕΙΣ ΕΔΩΣΕΣ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ!!ΕΚΕΙ ΠΟΝΑΝΕ ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ!Η ΩΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΟΜΩΣ.. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ!ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2-3 ΚΟΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ.ΡΙΧΤΕ ΤΟΥΣ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΣΟΥΖΕΙ!!!!!

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

Για ποια αγορα λεμε;

θα σας πω

1) συνεργεια, ελληνικο φαινομενο, με τοσα τρακαρισματα και καγκουρες κανουν χρυσες δουλειες. κατι τροποποιησεις κατι απο εδω και απο εκει. να σου μια μεγαλη αγορα
2) μεταχειρισμενα, η ελλαδα εχει γινει ο σκουπιδοτοπος της ευρωπης.
3) ασφαλιστες και παρακατιανοι
4) γκαραζ και παρκαδοροι
5) ηχοσυστηματα και μαλακιες..
6) βενζιναδες
7) μαντραδες και αληταρια οπως ο Λυμπεροπουλος των ιδιοκτητων ταξι

νατη η παραλληλη αγορα...