καλησπερα ποδηλατες. ειμαι 2.05 και 130 κιλα τι ειδος και μεγεθος ποδηλατου πρεπει να παρω για να με αντεξει? το θελω για βολτες και για τις δουλιτσες εντος πολης. σκεφτομαι να διαθεσω περιπου 400 ευρω. πρεπει να εχει αναρτηση η οχι?. μου προτεινανε ενα KTM MANHATTAN 2013 πως το βλεπετε εσεις σαν ποιο εμπειροι? σας ευχαριστω.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Σου χρειάζεται κάτι σε πάνω από 60 μέγεθος και φτιαγμένο από ατσάλι. Δεν νομίζω ότι πρέπει να κοιτάξεις κάτι σε αλουμίνιο γιατί τα περισσότερα από αυτα έχουν όριο τα 110 κιλά (υπάρχουν και εξαιρέσεις ενοειται αλλά θα σου βγουν ακριβά ).
Ίσως θα ήταν καλό να κοιτάξεις για μεταχειρισμένο vintage διπλόσκελετο ή κάτι τέτοιο.
Επίσης θα πρέπει να πάρεις κάτι με πολύ γερούς τροχούς αλλά για το τι και πως θα πρέπει να σε κατατοπισουν άλλοι γιατί δεν το εχω ασχοληθεί με το ζήτημα.
δύσκολη περίπτοση
λίγα λεφτά και πολλά κιλά
βασικά δες κάτι χωρίς ανάρτηση
δεν παίζει να βρεις ανάρτηση που να σηκώνει τα κιλά σου
καλούς τροχούς και καλή μεσαία τριβή
να ρωτήσω από που είσαι?
ψιλοζόρικο κ για άλλους λόγους, αν υποθέσουμε πως σε σχετικά όρθιας θέσης (καθιστής, οκ) πας. Θες νούμερο πάνω από 60. Που σημαίνει μεγάλο κέντρο βάρους πολύ ψηλά. Ήδη προσωπικά με 61 ή 62 νούμερο (έχω καλύψει με μονωτική ταινεία την μεριά για το κολλάρο μπροστινού ντεραγιέ) κ με 1,94 κ 90 κιλά έχω ψιλοπρόβλημα αστάθειας στο τρέκκιν. Αρα θα σου συνιστούσα κάτι σε φίτνεσσ ή κούρσα για κέντρου βάρους χαμήλωμα. Ε, κ αν διαλύσεις κ κανα στεφάνι χαλάλι σου, κοτζάμ mitsos είσαι, δεν τ΄αξίζεις? Εν τω μεταξύ θα 'χεις έρθει στα κιλά σου αν δεν συγχέζεις τα ισοηλεκτρολυτικά με τα μπυρόνια. Κατά τα λοιπά ισχύουν τα των ανωτέρω. Καλή επιτυχία!
πι ελ γουέλκαμ μπακ
...μήπως Τιτάνιο;
Φιλε υπαρχουν εταιριες που εχουν ως ανω οριο για τα ποδηλατα mountain τα 135 κιλα. Σε αντιθεση με οσα σου γράψανε παραπανω τα ποδηλατα δρομου εχουν χαμηλοτερα ορια. Το μεγιστο που προσωπικα εχω δει για δρομου ειναι 125 κιλα. Τωρα βεβαια καποιοι θα αρχισουν να λενε τα ιδια που ελεγαν και με τις εγγυησεις οποτε ειναξ στο χερι σου αν θα ακουσεις εμενα, τον Χ, Ψ ή μια εταιρια που προφανως εχει τεσταρει τα προιοντα της. Και φυσικα η τιμή δεν παει κατα αναγκη με το ποσα κιλα αντεχει το καθε ποδηλατο αλλα φυσικα μην περιμένεις πολλα απο ποδηλατα τυπου Praktiker κτλ.
Οποτε μην απογοητευεσαι και ψαξτο καλυτερα. Πολλοι ξεκίνησαν με πολυ περισσοτερα κιλα απο εσενα και με το ποδηλατο τα εχασαν.
μια απορία. Αυτοί που ταξιδεύουν, πόσα κιλά φτάνουν τα ποδήλατά τους συνολικά, προσμετρώντας σχάρες μπρος πίσω απαραίτητο εξοπλισμό και προμήθειες συν τον αναβάτη; Δεν ξεπερνούν τα 130 κιλά; Αν ναι τότε τι ποδήλατα είναι αυτά;
Πάντως πιστεύω ότι ο περιοριστικός παράγοντας θα είναι περισσότερο οι ζάντες, παρά ο σκελετός. Ένα ατσάλινο ΜΤΒ δεκαετίας 90 με γερές δίπατες ζάντες θα είναι οκ!
Χωρίς να είμαι ειδικός.
...που δυσκολα μπορει να απαντηθει σε ενα post.
Μαλλον συγγραμα χρειαζεται, και οχι post.
Για την ακριβεια, υπαρχουν διαφορες σχολες Touring ποδηλατων, με διαφορετικης φιλοσοφιας και προσεγγισης προτασεις η καθε μια.
Οι σκληροπυρηνικοι παντως, που θεωρουν ποδηλατο τουρισμου το ποδηλατο που μπορει ανετα να κανει το γυρο του (οποιουδηποτε) κοσμου, φορτωμενο με οτιδηποτε μπορει να χρειαζεται ο αναβατης του, εχουν ποδηλατα που ζυγιζουν αδεια γυρω στα 20 κιλα.
Οταν λεμε αδεια, εννοουμε με σχαρες, φωτα, φτερα, stand, παγουροθηκες, κοντερ, και οτι αλλο ειναι προσαρμοσμενο πανω στο ποδηλατο.
Μαζι με φουλ φορτιο αποσκευων, το συνολικο βαρος του ποδηλατου, μπορει να φτανει και τα 80 κιλα (ποδηλατο+αποσκευες).
Και βεβαια, σ'αυτα προστιθεται και το βαρος του αναβατη.
Δηλαδη, τα 180-200 κιλα συνολικο βαρος (ποδηλατο+αποσκευες+αναβατης), δεν ειναι κατι το εξωπραγματικο, γι αυτης της κατηγοριας τα ποδηλατα.
Αυτα, συνηθως εχουν 26αρηδες τροχους, και ειναι ντυμενα με πολυ ανθεκτικα περιφερειακα.
Το κοστος τους βεβαια, δεν ειναι αυτο που θα λεγαμε "οικονομικο".
Για να γυρισουμε στο θεμα μας ομως:
Ενα ποιοτικο ατσαλινο (και οχι μονο) ΜΤΒ οποιασδηποτε εποχης, με ενα γερο ζευγαρι τροχων, ειναι μια χαρα για εναν βαρυ αναβατη.
Και οχι απαραιτητα ΜΤΒ. Αλλα απαραιτητα με γερους τροχους.
Δεκαετίας 90 έγραψα, γιατί πιστεύω ότι μπορεί ίσως να βρεθεί πολύ καλής ποιότητας ατσαλένιος σκελετός σε πολύ χαμηλή τιμή.
πάντως παιδία άλλο το φορτώνο το ποδήλατο και άλλο βάρος αναβάτη
δεν είναι το ίδιο πράγμα
δλδ εδώ http://www.salto.gr/customer/product.php?productid=18094&cat=523
επείδη την ξέρω την περίπτωση
είχε πίσω 80-100 κιλά βάρος όταν ξεκίνησε
ερβαλεία βάζα κονσέρβες
σε μια κούρσα απλή
τι πάει να πει πως οι κούρσες αντέχουν αναβάτη 150-200 κιλών?
απο μενιδι
Αυτό ρωτάω και γω. Μπορεί ένα ποδήλατο, ας μην πάρουμε την κούρσα ως παράδειγμα, να αντέξει 80-100κγ φορτίο+αναβάτη, και δεν μπορεί να αντέξει τον αναβάτη σκέτο και ας είναι αυτός 130κγ;
Εγώ πιστεύω αυτό τα ευαίσθητα σημεία είναι οι ζάντες, και η μεσαία τριβή και τα πετάλια. Αν σηκωθεί ο ποδηλάτης και κάνει ορθοπέταλο και η μεσαία τριβή δεν είναι αρκετά ποιοτική ίσως χαλάσει πολύ γρήγορα. Ο σκελετός δε νομίζω να έχει πρόβλημα.
Δηλαδή όταν ένα HT σκάει από 2 μέτρα άλμα, πόσα κιλά έχει επάνω του?
Ας μας πει τι έχει στο μυαλό του και τι θα ήθελε και ας κατευθύνουμε προς τα εκεί τη συζήτηση.
Προσωπικά θα του έλεγα κάτι τέτοιο: http://www.ebay.de/itm/141036745470
η κάτι τέτοιο (στο οποίο μάλλον λάθος είναι η τιμή): http://www.ebay.de/itm/130968861549
και Cromo: http://www.ebay.de/itm/141036649005
όταν είσαι βαρύς αναβάτης όλο το βάρος σου το τρώει η πεταλιέρα
και η μεσαία τριβή
ουσιαστικά αυτό είναι το πιο ευέσθητο κομμάτι του ποδηλάτου
για αυτό και το κάνουν τόσο ενυσχιμένο
και μιλάμε και σκελετικά
και όχι μόνο σαν μεσαία τριβή
το αποτέλεσμα είναι να πάλετο όλο το ποδήλατο δεξιά αριστέρα
αν πατάς και με δύναμη (χαρακτιριστικό νέου ποδηλάτη) παλαντζάρει ο σκελετός μέχρι και οι ζάντες
αυτό συμβαίνει γιατί όταν πατάμε δυνατά χρησημοποιούμε και το βάρος μας
εμένα μου έχει τύχει να σπάω ακτίνες λόγο λάθος πατημάτων
βεβαία και λόγο βάρους
Πάντως τα 110 κιλά μου τα αντέχει ακόμα και το 20 χρονών cromo που καβαλάω τώρα, με ξερό πιρούνι. Όπως και το SUB που καβάλαγα πριν, επίσης με ξερό κλπ κλπ Και δεν προσέχω ακριβώς πως πάω, και δεν το πολύ κατέχω σε τεχνικές drop. (επίσης τα πλένω κάθε 3-4 χρόνια αν και δεν νομίζω να βοηθάει :P)
Επί της ουσίας: ένας σκελετός νούμερο 60+ δεν είναι φτιαγμένος για αναβάτη 75 κιλών ούτως ή άλλως.
για αυτό μην δίνεις όρκο :D