Ε λοιπον μ ακουνε, και μαλιστα ΠΟΛΥ.... Μολις ελυσα το ενα προβλημα (με τις αλλαγες ταχυτητων) εμφανιστηκε αλλο, και εξηγω....
Μεχρι τωρα ολα ηταν τελεια, ουτε θόρυβοι, ουτε τιποτα οταν κατεβαινα φρεναριστη τις κατηφορες... Ωσπου χτες το πρωι, το παιρνω για να παω στη δουλεια μου και με το που παταω φρενο για να μη φυγω σφαιρα στην πρωτη κατηφορα....ΜΑΜΑΑΑΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ!!! Με ακουσαν πεντε γειτονιες, μιλαμε για ΠΟΛΥ σκουξιμο το φρενο, παιδια.... Καθε φορα που το πατουσα λιγο λιγο, (αφησα το συνεχομενο φρεναρισμα για να μην τους ξυπνησω ολους) εκανα σαν καραμουζα.... Με το που ηρθα στο γραφειο αρχισα το ψαξιμο, και διαβασα ενα αλλο τοπικ απο τη marlene με κατι αναλογο, ομως δυστυχως εκει τα λετε πολυ...τεχνικα, και δεν καταλαβα και πολλα, ουτε καν αν ειναι το ιδιο πραγμα αυτο που περιγραφουμε (ελπιζω να μην ειναι και να μη θελω κι εγω αλλαγη στο φρενο).... Θα σας πω λοιπον μερικα στοιχεια μηπως καταλαβετε εσεις, αν και πιθανοτητα να λυσω και να αλλαξω κατι μονη μου στο ποδηλατο δεν υπαρχει ως ανιδεη, μοναχα αν μπορω να κανω κατι πρακτικο, αλλιως θα το παω στο μαστορα.... Το πηρα χτες το απογευμα που ξαναβγηκα για βολτα κι εκανα δοκιμες, απ τις οποιες συμπερανα οτι θόρυβο ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ ξαναλεω, κανει μοναχα στο φρεναρισμα στις κατηφορες.... (και ξερω οτι ακουγεται πολυ ...κουλό αυτο), Στο ισιωμα ομως οσες φορες κι αν φρεναρα μια χαρα.... Πιο πολυ θορυβο κανει το μπροστινο (φρικη) κανει και το πισω αλλα πολυ πολυ λιγοτερο, δε θα το σκεφτομουνα καν δηλαδη αν ηταν τοσο μονο.... Οπτικα δεν βλεπω να ειναι καποιο τακακι στραβο (οπως στο διαγραμμα που ειδα στο τοπικ της marlene) οσο μπορω να δω φυσικα.... Επισης να πω, οτι το ποδηλατο οταν ειμαι σπιτι, ειναι μόνιμα σε μπαλκονι 3 στενα απ τη θαλασσα (αυτο το αναφερω επειδη ειδα οτι ο spyros και η god save the queen λενε για "θαυματα στα τακακια" απο την θαλασσα.... Αν φταιει αυτο παντως και δε μπορω να κανω κατι καταστραφηκα, μια και οι διαδρομες μου ειναι σχεδον συνεχως ανηφορες -κατηφορες, θα θελω και ασπιρινη οταν βγαινω!!)... Τι λετε, καμια ιδεα για κατι που να μπορω να κανω πριν το στειλω για ελεγχο??? Αυτο με το φρεναρισμα που ειπατε στον κατηφορο για να αποκτησουν "προσφυση" εχει νοημα να το κανω μετα απο τοσο καιρο η οχι???
χμμμ... εδώ είμαστε Ελλάδα... όχι Αγγλίααααααα...
1.λυσε ελαφρα τα αλλεν των τακακιων,παρε μισο μανταλακι και βαλτο κοντρα στην πισω πλευρα του καθε τακακιου και σφιξε τα με τετοιο τροπο ωστε οταν πατανε να ακουμπαει πρωτα η μπροστινη πλευρα του τακακιου και μετα ολοκληρο.Οταν θα κοιτας το τακακι θα πρεπει ελαφρα να 'βουταει' πιο κοντα στη ζαντα η μπροστινη του πλευρα.
Επισης προσεξε στην απο κατω πλευρα να παταει ΟΛΟ το τακακι σωστα πανω στη ζαντα,ψηλαφισε το με τα χερια σου να μην εξεχει πιο κατω απο τη ζαντα,για να εχει τη μεγιστη αποδοση του.
Ξανασφιξε και κανε το ιδιο για το αλλο.
Τα τακακια δηλαδη σε κατοψη θα πρεπει να ειναι καπως ετσι /I\ σε σχεση με τη ροδα και οχι ετσι |I|.
2.Eλαφρα περνα αναμεσα σε τακακι και ζαντα ενα λεπτο γυαλοχαρτο και τριψε τα λιγο να φυγουν υπολειμματα απο λαδια η οτι το κανει να σκουζει..
3.Τριψε ΚΑΛΑ τις ζαντες με ΟΙΝΟΠΕΥΜΑ και την πρασινη επιφανεια ενος scotch brite.Aν εχει πεσει degreaser ή λαδι,ισως γιαυτο σκουζει.Το ιδιο και με την υγρασια.
4.Πριν το χρησιμοποιησεις,περιμενε να στεγνωσουν οι ζαντες,γιατι τα τακακια θα ξανακουμπησουν το οινοπνευμα και θα ξαναβραχουν:)
Αν βεβαια οπως ανεφερα στη marlene,εισαι κοντα σε θαλασσα,δεν γινονται πολλα και η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα :)
Jagwire
http://www.jagwireusa.com/index.php/products/mountain/brake_pads/
http://www.jagwireusa.com/images/uploads/jagwire_mtnpads_instructions.pdf
Kool Stop
http://www.koolstop.com/brakes/index.php
http://www.koolstop.com/brakes/index.php#Anchor-adjustments-61748
Service
http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=21
http://www.sheldonbrown.com/canti-direct.html
http://www.youtube.com/watch?v=mGgidUE8drE
Bicycle covers & storage
http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=114&pid=0&p=
http://www.topeak.com/products/Storage
Prevent rust in your bike frame (λόγω θαλάσσιας αύρας)
http://www.ehow.com/how_14172_prevent-rust-bike.html
http://www.ehow.com/video_4975586_prevent-rust-bike-frame.html
http://www.youtube.com/watch?v=nT52kdZjR_0
Chain rust
http://www.bikeforums.net/archive/index.php/t-122321.html
Xαχαχαχα!!! Πωπω δικιο εχεις, ελα Χριστε, πως μου ρθε και το ξαναβαφτισα το κοριτσι!!!
Σοοοορρριιιιι....(κοκκινισμα!)
Οσο για τα περι τακακιων... Σας ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις, ομως φοβαμαι πειραξω μονη μου μηχανικα μερη.... Οποτε θα δοκιμασω να το καθαρισω κι αν δεν γινει κατι πριν πειραχτουν βιδες, κλισεις κλπ, προβλεπω αλλη μια βολιτσα μεχρι τον ποδηλατα, δυστυχως..... Ευχαριστω παντως...
ΒΑΜΒΑΚΙ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΩΝ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΝΑ ΣΤΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕΝΩ ΕΓΩ
Δοκιμασε λιγο μονη σου και γενικα 'μπλεξε' λιγο με τις βιδες και τα allen,αφενος γιατι μπορει να σου χρειαστει καποια στιγμη που ο ποδηλατας σου δεν θα ειναι εκει,[πχ.αν μεινεις απο λαστιχο ή αν σου χαλαρωσει ενα τακακι],
αφετερου γιατι καποια σφιξιματακια μπορεις και συνισταται να τα κανεις και μονη σου...
Εγω αμελησα μεσα στις γιορτες να δωσω τη δεουσα προσοχη στα σφιξιματα,και την επαθα....
εγω μετα απο καθε βολτα καθαριζω στο συνολο το ποδηλατο..τις ζαντες τις καθαριζω με βετεξ και ναναι ελαφρως βρεγμενο με νεροκαι τις ακτινες με μωρομαντηλα..απ οτι βλεπω καθαριζει.. το οινοπευμα κανει καλητερη δουλεια?
Πάντως αν είσαι κοντά στην θάλασσα, με την υγρασία να κάθεται παντού, ( ειδικά αν φυλάς το ποδήλατο έξω) δεν πρόκειται να δεις προκοπή. Εγώ διαπίστωσα ότι η υγρασία επηρεάζει επίσης και τα καλώδια των φρένων και ότι η μόνη σωτηρία είναι πολύ καλό λάδωμα, ( και γράσο.. ohh yeah), παντού.
το οινόπνευμα κάνει καλή δουλειά για το "τσίριγμα"
μη βάζετε λιπαντικές ουσίες στις επιφάνειες τριβής των φρένων
(τα "μωρομαντηλα" νομίζω ότι περιέχουν λανολίνη - ζωικό λίπος)
αν με το οινόπνευμα αποτύχετε, δείτε το λινκ ή επισκεφθείτε τον ποδηλατά σας
http://bicycletutor.com/adjust-v-brakes/
To ποδηλατακι μου ειναι και παλι αθορυβο, μετα απο λίγο καθαρισμα, παει το σκουξιμο!! :))) Eυτυχως δε χρειαστηκε να κανω τιποτε αλλο, σας ευχαριστω για αααααλλη μια φορα για τη βοηθεια!!!
@ god saved the bike
Λες ν αρχισω να πειραματιζομαι??? Mε τις βιδες και τα αλενακια δεν εχω προβλημα να μπλεχτω, οπως και καλεμια, σφυρακια, σπατουλες, πιστόλια κόλλας, τριβεια, πινελα και εεεεεεενα σωρο αλλα πραγματα (ακουω και στο "Μπομπ ο μαστορακης" βλεπεις, χιχι!!).... Αλλωστε τα αλλενακια τα χρησιμοποιω ηδη για ρυθμισεις σελλας, τιμονιου κλπ, ομως οσον αφορα σημαντικα μερη του ποδηλατου (φρενα αλυσιδες κλπ) διστάζω, δεν εχω εμπιστοσυνη οτι δε θα κανω κατι που θα βγει σε κακο... Θα το προσπαθησω ομως, εχεις δικιο, μπορει να χρειαστει!!
@marlene
Μαρλεν εννοεις οτι πρεπει να "λαδωνω" την αλυσιδα συχνότερα η κατι αλλο που δεν καταλαβα (ασχετοσυνη βλεπεις)??
Αληθεια, με δεδομενο οτι οντως στο μπαλκονι το χω που ειναι σχετικα κοντα σε θαλασσα, μια κουκουλα σαν αυτες που ποσταρεις spyro (μα που τα βρισκει ολα αυτο το παιδι?? τρομερο), λες θα ηταν αρκετη να με γλυτωσει απο ολα αυτα τα προβληματα??? Φοβαμαι να το βαζω στην αποθηκη για προφανεις λόγους.....
Λάδωνε όσο πιο συχνά μπορείς αφού έχεις φυσικά καθαρίσει το ποδήλατο από λάσπες και χώματα. Λαδώνεις φυσικά την αλυσίδα, τις "αρθρώσεις" των εκτροχιαστών, ( δηλαδή τα σημεία όπου κινούνται), τα γρανάζια σου και γενικότερα οτιδήποτε κινείται και παίζει να αρχίσει να κάνει θόρυβο, "χτυπάει" κτλ. αν μείνει αλάδωτο.
Τα εξαρτήματα του ποδηλάτου δεν τα σκίζει τόσο το νερό όσο η υγρασία της θάλασσας που έχει και αλάτι μέσα και που διαπερνάει τα πάντα. Για αυτό και για να μην κάνει σαν κουδουνίστρα ρίχνε μπόλικο λαδάκι και ειδικά αν έχεις βουτήξει σε λακκούβες με θαλασσινό νερό, ( κάτι εξαιρετικά συνηθισμένο εδώ στην παραλία του Πόρτο Ράφτη αφού όταν έχει κύμα ο δρόμος πολλές φορές έχει λακκούβες με θαλασσινό νερό- το βλέπεις μόλις στεγνώσει πάνω στο ποδήλατο γιατί αφήνει σημάδια).
Εγώ σκουπίζω τα πάντα πριν φυλάξω το ποδήλατο, με ένα πανί, ( δεν το αποθηκεύω βρεγμένο γιατί έτσι και αλλιώς μου κάνει και χάλια τον χώρο), και μετά τσοντάρω λίγο λάδι όπου βλέπω ότι το έχω βγάλει όπως το στεγνώνω, ( όχι όμως κάθε φορά.. όποτε το βγάζω σε βροχή η τρελή υγρασία).
Να ξέρεις ότι εκείνο που χαλάει πρώτο είναι τα περιφερειακά σου. Ο σκελετός δύσκολα να πάθει κάτι, ( εκτός αν τον πετάξεις μέσα στην θάλασσα και τον αφήσεις εκεί), γιατί είναι από αλουμίνιο και είναι και βαμμένος συνήθως.
Δεν ξέρω αν το να το σκεπάζεις του κάνει καλό. Εγώ έχω την αίσθηση ότι μία αδιάβροχη κουκούλα κρατάει την υγρασία "μέσα" ειδικά αν το πρωί έχει λιακάδα και δεν την αφήνει να εξατμιστεί. Εγώ στην θέση σου δεν θα το κουκούλωνα, ( εννοείται ότι δεν θα το άφηνα και να βρέχεται στην βροχή) και το μόνο πράγμα που θα προστάτευα είναι η σέλα, αν είναι καμία gel ή δερμάτινη για να μην χαλάσει.
ακριβώς έτσι είναι, η κουκούλα δεν ενδείκνυται σε υγρά μέρη. Να προσθέσω επίσης πως χρειάζεται να σκουπίσουμε το περίσσιο λάδι από την αλυσίδα και ότι άλλο λαδώσουμε, ώστε να μην τρέξει όπου δεν πρέπει.(Βλέπε στεφάνια τροχών, δισκόφρενα , ελαστικά, το παρκέ της νοικοκυράς κ.τ.λ.)
..."κάθεται" απο πάνω πρός τα κάτω στο ποδήλατο.
Σε μέρη κοντά στη θάλασσα ή αλλού που έχει γενικότερα υγρασία η κουκούλα κάνει μεγάλη διαφορά.
Καλό θα είναι να είναι σκουπισμένο το ποδήλατο και η κουκούλα διπλωμένη όταν δεν χρησιμοποιείται.
γενικότερα η καθαριότητα πάνω στο ποδήλατο είναι πολύ σημαντική από ότι έχεις καταλάβει και εσύ
βέβαια δεν θα λαδώσεις όλο το ποδήλατο αλλά όπως πολύ σωστά είπε και η marlene
το οποίο είναι μόνο η αλυσίδα και αυτό 3-4 σταγόνες αρκούν μιας και το υπόλοιπο θα πεταχτεί
βέβαια ακόμα και εγώ βάζω πάντα παραπάνω και το μαζεύω με την πετσέτα μετά
δεν βάζουμε λάδι ούτε στα γραννάζια ούτε στους εκτροχιαστές ούτε πουθενά αλλού
γράσο
βάζουμε στις ντίζες για να μην κολλάνε και σε κάποια σπειρώματα για να μην κολλήσουν από την οξείδωση
και μπαίνουν και στους πίρους το θέμα είναι πως δύσκολα θα πάει εκεί που πρέπει και θα κάνεις χάλια τον εκτροχιαστη
τώρα για την θάλασσα να ξέρεις πως περιορίζει δραμάτικα την ζωή του ποδηλάτου για αυτό να κάνεις πολλά χλμ για να γίνει απόσβεση το ποδήλατο
για την φύλαξη θα κοιτούσα να βρω ένα μέρος μέσα στο σπίτι και όχι στο μπαλκόνι
η κουκούλα δεν ξέρω αν κάνει καλό η κακό
σίγουρα είναι καλύτερα από το να το έχεις τελείως εκτεθειμένο μιας και μπορεί να φυλακίζει μέσα την υγρασία αλλά την περιορίζει κιόλας και το προστατεύει από το ψήσιμο του ήλιου
(αυτό με την κουκούλα θέλω να το ψάξω λίγο)
αυτά τα λίγα και από μένα
Η υγρασία μπορεί να κάθεται από πάνω προς τα κάτω αλλά στεγνώνει από κάτω προς τα πάνω, απλά δηλαδή εξατμίζεται, και αν το έχεις σκεπασμένο με αδιάβροχη κουκούλα αυτή θα κρατήσει την υγρασία μέσα, και μάλιστα θα την υγροποιήσει με την ζέστη και θα βρεις το ποδήλατο μούσκεμα το πρωί.
Πιστεύω ότι η κουκούλα δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα σε τέτοια περίπτωση εκτός αν συσκευάσεις κανονικά το ποδήλατο, δηλαδή δεν το κουκουλώσεις αλλά το κλείσεις μέσα σε αδιάβροχο ύφασμα ( σαν αυτά που έχουν οι κουκούλες). Αλλά εντελώς σφραγισμένο.. ( που δεν γίνεται).
Δεν ξέρω.. αλλά δεν νομίζω ότι έχει κάποιο νόημα αυτό και ούτε μπορεί κάποιος να κουκουλώνει το ποδήλατο και μετά να έχει τον νου του πότε θα βγάλει ήλιο για να πάει να το ξεκουκουλώσει..
Πιστεύω ότι αν το ποδήλατο είναι καλά λαδωμένο δεν παθαίνει κάτι και ας μείνει έξω. Εκτός αν το αφήσει κάποιος έξω έξι μήνες σε συνεχή υγρασία δεν το σκουπίζει ποτέ, δεν το μετακινεί και δεν το λαδώνει. Ε εκεί θα τα παίξει.
οκ βέβαια πάντα πριν το σκεπάσουμε το σκουπίζουμε
δεν έχω δει κάποιον να σκεπάζει κάτι βρεγμένο
δλδ αν το κλείσεις μέσα σε αδιάβροχο σκέπασμα δεν θα δημιουργηθεί υγρασία μέσα???
εδώ λες κάτι σωστό και άκρως φιλοσοφημένο
όταν λες καλά λαδωμένο εννοείς να το βουτήξουμε σε λάδι??
γιατί εγώ ξέρω πως από όλο το ποδήλατο μόνο την αλυσίδα λαδώνουμε :D
Άλλα παράσιτα! Κάποιος να γυρίσει την κεραία παρακαλώ..
Εχεις χρησιμοποιήσει κουκούλα; Απο τον τρόπο που το περιγράφεις μου φαίνεται πως όχι, πραγματικά βοηθάει και δεν έχει καμμία σχέση με το να το αφήνεις ξεσκέπαστο.Το δικό μου είναι πάντα στεγνό, είτε με μέρα που έχει συννεφιά είτε έχει ήλιο, μερικές φορές το αφήνω 2 μέρες σκεπασμένο, και είναι στεγνό.
Αυτό ακριβώς έκανα με το mountain,απο το φεβρουάριο μέχρι πρίν 1 μήνα που το έβαλα μέσα στο σπίτι, έφαγε τρελλό ήλιο το καλοκαίρι και πολλή υγρασία αλλά ήταν σκεπασμένο, όταν το ξεσκέπασα ήταν όπως ακριβώς το έιχα αφήσει.
Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι οτι προστατεύει απο τον ήλιο, ο οποίος καταστρέφει τα πλαστικά.Ειδικά στα ποδήλατα που τα περισσότερα εξαρτήματα είναι μαύρα χαλάνε για πλάκα.Η σέλλα μου καταστράφηκε μέσα στο καλοκαίρι επειδή το άφηνα σε σημείο που το χτυπούσε ο ήλιος το μεσημέρι.
Είπα εγώ τίποτα για τον ήλιο ή να μην χρησιμοποιεί κάποιος κουκούλα; Φυσικά και χαλάει τα πλαστικά ο ήλιος και τα λάστιχα αν θες να ξέρεις από τους τροχούς ( τα στεγνώνει και χαλάνε). Ειδικά ο ήλιος του καλοκαιριού που μέχρι αυγά ψήνει στην άσφαλτο.. ( μη τρελαθούμε κιόλας).
Δεν είπα ότι δεν πρέπει κάποιος να χρησιμοποιεί κουκούλα αν έχει το ποδήλατο του μόνιμα έξω στην μέση του πουθενά. Αυτό που λέω είναι ότι αμφιβάλλω αν είναι η καλύτερη λύση στην περίπτωση που φυλάσσεις το ποδήλατο σου έξω πολύ κοντά στην θάλασσα με υγρασία που οφείλεται σε αυτήν.
Η άποψη μου είναι ότι αν το χρησιμοποιείς τακτικά, ( και επομένως το στεγνώνεις και το καθαρίζεις πότε πότε), και είναι καλά λαδωμένο δεν παθαίνει τίποτα και ότι στην υγρασία της θάλασσας χειρότερα μπορεί να λειτουργήσει η κουκούλα.
Καλά.. καμία σκιά δεν είχε να το βάλεις το ποδήλατο; Πως κατάφερες να του ψήσεις την σέλα;
Μένω πολύ κοντά στη θάλασσα και διαπίστωσα οτι κάνει δουλειά η κουκούλα, γιαυτό σου είπα οτι νόμίζω πως δεν την έχεις δοκιμάσει.
Τη σέλλα την έψησα επειδή είχα 2 μοναδικά σημεία στο μπαλκόνι για να αφήνω το ποδήλατο, στο 1 ψηνότανε το πρωί μεχρι τις 12 και στο άλλο απο τις 12 - 1 και μετά, οπότε όπου και να το άφηνα γινότανε σφαγή απο τον ήλιο. :P
Ηθελα να ρωτησω το εξης..ΛΑδωμα-γρασαρισμα καθε ποτε πρεπει να κανουμε στην αλυσιδα και περιφερειακα?Εχω βαλει στα στανταρ μου να το πηγαινω 1 φορα τον μηνα για ελεγχο-συντηρηση το ΜΤΒ μου. Πιστευετε οτι ειναι καλο το διαστημα των service που προκειτε να κανω?
Σημειωση:Η χρηση του ειναι μεσα στην καθε εβδομαδα απο 3 φορες και πανω. σε καλες μερες.ΑΠοφευγω να βγαινω μετα απο βροχη μεχρι να στεγνωσει το οδοστρωμα..
@papi
Έτσι κι εγώ ξεκίνησα με ερωτήσεις για card μετά για κουκούλα και ποικίλα άλλα θέματα... η διαφορά μας είναι ότι πλεονεκτώ γιατί ρωτώ πλέον απευθείας το Χρήστο, τον Κώστα, τη Λυδία και πολλούς άλλους στους ΦτΠ όταν έχω απορίες και βέβαια παρίσταμαι και στα σεμινάρια του Χρήστου.
Όταν δεν γνωρίζω κάτι -όπως στο θέμα της marlene- συμβουλεύομαι την πηγή... και μετά απαντώ, σαφώς και δεν είμαι μηχανικός αλλά δεν θέλω να εξαρτώμαι από άλλους στις απλές επιδιορθώσεις αλλά ούτε και να κάνω μπούρδες στο ποδήλατο μου.
Όλοι ξεκινάμε για έρευνα αγοράς και ψάχνουμε... αν και κάποιες κοπέλες μας κάνουν και ψαχνόμαστε αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Κάλυμμα θα βάλεις στα ποδήλατα, τα oxford τα φέρνει το Praktiker, εγώ έχω το ασημί-μαύρο σε XL μέγεθος.
Το σημαντικό είναι να μην κλείσεις-δέσεις από κάτω το κάλυμμα, δηλαδή να μην το κάνεις θερμοκήπιο γιατί τότε δημιουργείται μικροκλίμα, αλλά να το έχεις ανοικτό-ελεύθερο για να αερίζεται!
Οι καιρικές εναλλαγές με τον καιρό πετρώνουν τα ελαστικά και κάνουν μικρούλες ρωγμές καθώς και τα τακάκια αλλά αυτό είναι αναπόφευκτο.
_____________________________________________________________________________________
@jimk1984
1) Την αλυσίδα & τα ντεραγιέ τα πιάνεις κι αν είναι στεγνά τα λαδώνεις.
2) Τα πετάλια όταν περιστρέφονται και βγάζουν μεταλλικό ήχο.
3) Οι φωλιές shimano των καλωδίων έχουν γράσο για τα συρματόσχοινα.
4) Η μεσαία τριβή είναι φιξ - άρα ποτέ.
5) Τα κέντρα shimano είναι καλυμμένα με πλαστικές τάπες οπότε δεν θέλουν συχνά, αν και θα σου πουν στο ποδηλατάδικο.
6) Λαιμοί κλπ σχεδόν ποτέ...
http://www.podilates.gr/node/6678#comment-67409 (Λιπαντικά εν Ελλάδι)
http://bicycletutor.com/lubricants/
http://bicycletutor.com/tune-up/
http://www.bikeradar.com/gear/article/workshop-how-to-clean-and-lube-you...
http://www.youtube.com/watch?v=7Qk0PKq9UuU
http://www.parktool.com/products/detail.asp?cat=5&item=MG-1
ΦΙλε σπυροςβ ευχαριστω για τις απαντησεις..
πια η διαφορά της υγρασίας που περιέχει και αλάτι και στην υγρασία που δεν περιέχει αλάτι σε συνδιασμό με την κουκούλα???
@papi
είπα θα το ψάξω και το έκανα τελικά
αν είναι να χρησιμοποιήσεις κουκούλα καλό είναι να μην το κρατάς πολύ καιρό μέσα στην κουκούλα γιατί το ποδήλατο αποτελείτε από μέταλλα και αυτά τραβάνε υγρασία
καλό είναι η κουκούλα να είναι μέχρι τέρμα κάτω και κάτω από το ποδήλατο να έχεις κάποιον μουσαμά για να αποφεύγεις να μπαίνει επιπλέον υγρασία μέσα στο ποδήλατο
οπότε καλό είναι τα πρωινά να το ρίχνεις ένα σκούπισμα απο την βραδινή υγρασία
ουσιαστικά καλό είναι στην αρχή να το παρακολουθείς και να έρθεις σε ένα δικό σου συμπέρασμα πως αποφεύγεις την υγρασία
γενικότερα η υγρασία έχει και πολλούς παράγοντες και δύσκολη λύση
είναι δύσκολος εχθρός (κάτι σαν ράμπο δεν σκοτώνεται με τίποτα)
Πως να ξέρω τώρα ΠΙΑ, ΠΟΙΑ είναι η διαφορά..
Μάλλον στο Ο βρίσκεται που αλλάζει εντελώς το νόημα της πρότασης.
Για δοκίμασε άλλη μία φορά μήπως και καταφέρω να καταλάβω διαβάζοντας τι ακριβώς θέλεις να πεις.
γιατί συμβαίνει αυτό ???
τι διαφορά έχει όταν η υγρασία προέρχεται από την θάλασσα???
καλύτερα τώρα????
Η οξείδωση προέρχεται και από τη ρύπανση του ατμοσφαιρικού αέρα.
Για διάβασμα
http://www.env-edu.gr/Documents/%CE%91%CF%84%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%...
http://www.arxaiologia.gr/assets/media/PDF/migrated/111.pdf
Μεγαλυτερη συγκεντρωση σε αλατα?
Δεν ξερω,λεω εγω τωρα με τις πενιχρες γεωλογικες μου γνωσεις...
Το ιδιο φθειρεται ενα ρουχο που βρεχεται σε θαλασσινο νερο και το ιδιο σε 'γλυκο' νερο λιμνης ή αρδευσης?
Νομιζω πως οχι,γιατι η περισσεια αλατων κατακαθεται αναμεσα στους συνδεσμους και σε μερη που δεν φτανει ενα πανι καθαρισματος,και ακομα και αν βρεξεις ολο το ποδηλατο για να το πλυνεις,φευγουν πολυ πιο δυσκολα προκαλωντας επιπλεον τριβες και φθορα ειδικα στα κινουμενα μερη πχ.στα ελασματα των δαγκανων των φρενων.
Μπορει δε-παντα κατα τη γνωμη μου- εαν η συγκεντρωση των σωματιδιων σε συγκεκριμενα μερη ειναι σχετικα μεγαλη,να κανουν μικροπροβληματακια σε θεματα επαναφορας των μηχανικων μερων...
σωστά όλα αυτά και γνωστά
αλλά γιατί στην μία θα κάνει ή δεν θα κάνει δουλειά η κουκούλα ενώ στην άλλη όχι
εγώ είχα μηλίσει πριν καιρό στην marlene για παραθάλασιες καταστάσεις και τότε η marlene Με έλεγε υπερβολικό και τα γνωστά trolling της
@spyros
πολλά διαβρόνουν τα μέταλλα
ακόμα και μέταλλα που θεωριτικά είναι προστατευμένα
είναι μεγάλη συζήτηση
Νομιζω...
Οτι στα παραθαλασσια μερη οι θαλασσιες αυρες εχουν κινηση απο τη θαλασα προς το εσωτερικο της πολης και απο κατω προς τα πανω[θαλασσιο κλιμα]
ενω στα ηπειρωτικα μερη οι αυρες κινουνται απο το εσωτερικο προς τη θαλασσα εχοντας καθοδικη κινηση οποτε στην πρωτη περιπτωση δυεισδυει η υγρασια απο κατω προς τα πανω ενω στη δευτερη κατακαθεται πανω στην κουκουλα :)
am i right? :)