Nexus?

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Diver
Απών/απούσα

Κοιτώντας την αχανή επιλογή ποδηλάτων και συστημάτων, ορισμένες προτάσεις έρχονται με την επιλογή του nexus. Κρίνοντας ότι θέλω ένα γρήγορο ποδήλατο για ταχύτητα, τι γνώμη έχετε για το nexus και ειδικότερα σε fitness ποδήλατο;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

apo oti kserw an kai to exw dei kai ego mono epifaniaka
ta nexus einai pio baria
ousiastika prosferei dynamo sto kentro
apo to plai vgenei kalodiaki kai ftanei sto fos gia na parexei tin aparetiti energia
alla nexus den ta exo dei se fitness
sinithos se city ta exo dei
:D

Diver
Απών/απούσα

Το είδα σε ideal παλαιότερο και νέο μοντέλο(link is external)

Επειδή σκοπεύω να "κυνηγάω" στις διαδρομές ένα orbea Aos(link is external) δεν ξέρω αν το nexus μπορεί να με καλύψει σε εύρος σε ταχύτητες.
Η ευκολία αλλαγών και η ελάχιστη συντήρηση είναι τα ατού, το εύρος είναι το θέμα...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Στo site της Shimano έχει λίγο πολύ 8 σειρές Nexus. Σε ποιά αναφέρεσαι;

Diver
Απών/απούσα

Περισσότερες πληροφορίες πέραν του ότι της ideal έιναι 7-speed δεν έχω προς το παρόν. Ίσως κάποιος που έχει κάποιο Ocean στην κατοχή του να μπορεί να διαφωτήσει...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

to aos einai fitness podilato
opote i pas se fitness i pas se koursa
apla tha prepei oi anabates na exoun tin idia dynami-fysiki katastasi :)

abyss
Απών/απούσα

Το hub - δυναμό που αναφέρει ο Plannet είναι εμπρόσθιο, αλλά εσύ προφανώς αναφέρεσαι σε σύστημα εσωτερικών ταχυτήτων Nexus.

Το Nexus λοιπόν, ως σύστημα εσωτερικών ταχυτήτων, έχει μερικά σημαντικά πλεονεκτήματα, που δε νομίζω όμως ότι ταιριάζουν σε fitness ποδήλατο.

Είναι αξιόπιστο και θέλει μηδαμινή συντήρηση, επιτρέπει την αλλαγή ταχύτητας εν στάσει (σημαντικό αν σταματήσεις σε ανηφόρα), οι σχέσεις που προσφέρει δεν επικαλύπτονται με άλλες και προσφέρει καλό εύρος ταχυτήτων (το Nexus-8 νομίζω προσφέρει περίπου 65'', από 20 έως 85, ενώ ένα τυπικό ποδήλατο 27 ταχυτήτων, με μπροστινό δίσκο 24-34-42 και 8άρα κασσέτα 11-34 προσφέρει 84΄΄, από 19-103).

Απ' την άλλη είναι πιο βαρύ, προσφέρει λιγότερες σχέσεις και γενικά είναι καταλληλότερο για χρήση στην πόλη ή για touring και λιγότερο για ταχύτητα.

Diver
Απών/απούσα

Ενδιαφέροντα στοιχεία thanks.
Το orbea έχει μπροστινό δίσκο 24-34-48 με 7ρα πίσω κασσέτα και όσο το οδήγησα μου έδινε την εντύπωση ότι εύκολα θα επέλεγα και μακρύτερο γρανάζι για τελική.
Από τα λίγα που γνωρίζω μάλλον θα είναι δύσκολο να αλλάξω κλιμάκωση σε nexus, και από ότι κατάλαβα δεν έχει εξαρχής και κατάλληλο εύρος για τη χρήση που θέλω...
Ένα ενδιαφέρον link(link is external) για την ιστορία.

Diver
Απών/απούσα

Update...
τελικά το πήρα!
Το συγκεκριμένο που τσίμπησα έρχεται με 8-speed Nexus και αλλάζοντας το εξωτερικό γρανάζι θα μπορώ (αν και εφόσον θέλω) να παίξω με την κλιμάκωση. Ωστόσο από τη σύντομη βόλτα δεν το βλέπω ότι θα χρειαστεί τέτοια τροποποίηση στα άμεσα σχέδιά μου.
Στο δρόμο μου έκανε τρομερή εντύπωση η ταχύτητα και ευκολία αλλαγής σχέσης. Δίνει μια ευελιξία στην κίνηση, και στις ανηφόρες οι αλλαγές ταχυτήτων είναι εξαιρετικά βολικές. Το όλο σύστημα μετάδοσης έχει μία χαρακτηριστική αμεσότητα η οποία ήταν εμφανής από την τράμπα με το Orbea του φίλου.

podilatis mesogeiwn
Εικόνα podilatis mesogeiwn
Απών/απούσα

Ένας φίλος έχει Ocean με nexus 8άρι και έχει προβλήματα λόγω κακής συντήρησης, μόλις ενάμισι χρόνο μετά την αγορά του ποδηλάτου. ΚΑΝΕΙΣ δεν του είχε πει ότι το nexus στα 500 χλμ πρέπει να το πας σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα να το ανοίξουν και να του αλλάξουν τα λάδια, όπως κάνεις περίπου σε ένα καινούριο αυτοκίνητο με το σανζμάν. Αποτέλεσμα είναι ότι στα περίπου 4000 χλμ άρχισαν οι θόρυβοι και να μην μπαίνουν καλά οι ταχύτητες. Το ποδήλατο αναγκαστικά πήγε στην Πάτρα για συντήρηση όπου η Ideal δεν το αναγνώρισε ως πρόβλημα ικανό για αλλαγή του συστήματος (ήταν μέσα στην εγγύηση) και επέστρεψε σε απλά λίγο καλύτερη κατάσταση. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορεί μέχρι να χαλάσει εντελώς (υπολογίζεται σε περίπου άλλες 5000 χλμ) και να αλλαχθεί με κάτι άλλο. Αυτά ...

Diver
Απών/απούσα

Thanks για την πληροφορία, θα το ρωτήσω.
Έχω συχνές μετακινήσεις σε πάτρα, οπότε θα ρωτήσω και από εκεί.

Diver
Απών/απούσα

Κατόπιν επικοινωνίας μου με την Ideal (τους έστειλα email και με πήραν οι ίδιοι στο κινητό) η μόνη συντήρηση που απαιτείται είναι αυτή που αναφέρει και η Shimano
Maintenance on a hub with internal gears(link is external)
Δηλ αλλαγή λαδιών κάθε 5000km ή δύο χρόνια.
Το μόνο που μου είπαν είναι μετά από 1 μήνα να πάω στο μαγαζί αγοράς να ελέγξουν τη ντίζα αλλαγής ταχυτήτων (όπως και τα υπόλοιπα μέρη της shimano θέλουν ένα μικρό έλεγχο ανεξάρτητα δηλ με το nexus).