Καλησπερα παιδια! Το τοπικ σχετιζεται με το ποδηλατο που εχω στη κατοχη μου εδω στην ολλανδια τους τελευταιους μηνες: Ενα raleigh hornet. Αυτο ειναι και το προβλημα γνωριζω μονο το ονομα σε αυτο το ποδηλατο! Και μιας και θα το φερω πισω ελλαδα τωρα που θα γυρισω(τι να κανουμε εχουμε περασει μαζι βροχες ,χιονια αμετρητα km καθε μερα χωρις να χαμπαριασει και πολλα) θα ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα που τα χω απορια απο τοτε που το αγορασα: Ψαχνω σε ολα τα σιτε την ηλικια αυτου του ποδηλατου και πληροφοριες σχετικα με αυτο πχ καταλογος με τεχνικα χαρακτηριστικα κλπ κλπ, και δεν εχω βρει τιποτα ! Ξερει κανεις τι το μοντελο αυτο τι τυπος η καθε πληροφορια σχετικα με την ηλικια του θα μου φανει χρησιμη!Φυσικα θα αναρωτηθειτε οταν το αγορασες δν σου παν? γουρουνι στο σακι πηρες? Η αληθεια ειναι οτι το πηρα μεταχειρισμενο ειχε κανει ενα πολυ γερο upgrade απο οτι μου παν και ειχε πολλα καινουργια εξαρτηματα πανω του. αλλες πληροφοριες δεν υπηρχαν και γενικα για μεταχειρισμενα φανταστειτε οτι εδω τα στοιβαζουν κατα δεκαδες στα ποδηλαταδικα εχουν τη τιμη κατα κυριο λογο πανω και απο κει και περα εσυ κρινεις απο τη κατασταση αν θα το αγορασεις...!
*τα αρχεια που επισυναψα ειναι φοτος απο το ποδηλατο
αυτα
ευχαριστω
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
DSC00595.JPG | 0 bytes |
DSC00596.JPG | 0 bytes |
DSC00597.JPG | 0 bytes |
DSC00598.JPG | 0 bytes |
DSC00600.JPG | 0 bytes |
DSC00601.JPG | 0 bytes |
http://velospace.org/node/1735
Κάπου εκεί. Προφανώς, στο σκελετό έπεσαν άλλα περιφερειακά.
Μόνο από τις μούφες να δεις, φαίνεται ότι αυτό το ποδήλατο θα περιλαμβάνεται στη διαθήκη στα εγγόνια σου...
Μπορει οπως ανακαλυψε ο "i alli ellada", να υπηρχε στην παραγωγη μοντελλο της Raleigh με το ονομα Hornet,απο το 1974, νομιζω ομως πως το δικο σου ποδηλατο κατασκευαστηκε πολυ αργοτερα.
Και υπαρχουν αρκετα πραγματα που συνηγορουν σε αυτο. Μια ματια στις φωτογραφιες που παραθετεις, δειχνει οτι τα φρενα του, και οι απαραιτητες βασεις τους στο σκελετο που τα συνοδευουν, ειναι τυπου cantilever, πραγμα αγνωστο το 1974. Αυτος ο τυπος φρενων αν δεν με απατα η μνημη μου, εμφανιστηκε για πρωτη φορα μαζι με τα πρωτα mountain bike: 1985/1987 η καπου εκει τελος παντων. Λιγο μετα(αφου αποδειχτηκε η υπεροχη τους απεναντι στις απλες δαγκανες της εποχης), αρχισε να φοριεται και σε αλλους τυπους ποδηλατων (στα καλα ομως μοντελλα αρχικα), οπως Touring (Trekking κατα τους Γερμανους), City, κλπ, ωσπου να γενικευτει η χρηση τους αργοτερα. Επομενως, και με βαση τα ανωτερω, θα τοποθετουσα το ετος παραγωγης του Raleigh σου, στο 1990 και εντευθεν.
Εξ αλλου, η εξαιρετικη κατασταση του χρωματος, των original σηματων και αυτοκολλητων, και με δεδομενη τη μαλλον συνεχη χρηση του ποδηλατου απο την ημερομηνια της πρωτης αγορας του (για Ολλανδια μιλαμε), συνηγορει στο οτι το ποδηλατο ειναι πιο προσφατη κατασκευη απο το 1974.
Πληροφοριακα, οσα upgrade και να κανει κανεις, δυσκολα αποφασιζει να "βαλει χερι" στο χρωμα και τα αυτοκολλητα του σκελετου, γιατι ακριβως ειναι εξαιρετικα δυσκολο και ακριβο εγχειρημα η πιστη ανακατασκευη τους. Η δε ελλειψη τους, "απαξιωνει" σε μεγαλο βαθμο ενα ποδηλατο...(ποσο μαλλον αν ειναι κλασικο....).
Παντως, το ποδηλατο σου ειναι πολυ ομορφο, πολυ γερο(αθανατες μουφες) και σιγουρα εχει ποιοτητα οδηγησης (ατσαλι γαρ) σαφως ανωτερη απο ΠΟΛΛΑ συγχρονα αλουμινια (ποσο μαλλον απο τα παλιοτερα).
Καλα θα κανεις να το φερεις μαζι σου στην Ελλαδα, γιατι εκτος απο τη συναισθηματικη φορτιση που "κουβαλλαει", σαν σκελετος, εχει ποιοτητα που πρεπει να πληρωσεις αρκετα σημερα για να την βρεις...
Καλη χρονια, καλοταξιδος, και καλη επιστροφη!!
Σε αυτό το καταπληκτικό link http://www.cyclemuseum.org.uk/ncl/ncl.php της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ποδηλάτου της Βρετανίας βρίσκονται σκαναρισμένοι πολλοί κατάλογοι της Raleigh.
(Γενικά είναι εξαιρετικός ιστότοπος για όσους ψάχνουν πληροφορίες για παλιά ποδήλατα)
Δυστυχώς, εγώ όσο και αν έψαξα δεν κατάφερα να βρω πληροφορίες για το παλιό 6-τάχυτο κουρσάκι που είχα όταν ήμουν στην Αγγλία.
εγινε παιδια ευχαριστω πολυ για τη γρηγορη ανταποκριση σας!πολυ χρησιμες οι πληροφοριες κολομβε!και το λινκ ωραιο συνχεχιζω να ψαχνω!οσο για το hornet 1974 εχει διαφορες και δυσκολα να ναι τοσο μεγαλο σε ηλικια το δικο μου (δεδομενης της καταστασης του)
Δν μου λετε κ κατι αλλο ετσι οπως το βλεπετε το ποδηλατακι σε τι κατηγορια λετε να ανηκει, ποδηλατο πολης η κατι αλλο? επειδη εχω οδηγησει και ενα ποδηλατο πολης sparta λεγοταν ηταν πιο βαρυ, κουραστικο σε μεγαλες διαδρομες και η θεση του αναβατη εντελως ορθια. στο raleigh δε,μπορω να πω οτι δεν ειναι κ πολυ ορθια η θεση ειμαι σχετικα σκυφτος επισης εχει και 21 ταχυτητες. παιζουν ρολο τα παραπανω χαρακτηριστικα για να πουμε οτι ειναι λιγακι πιο σπορ κατασταση to raleigh?
Το ποδηλατο σου, ειναι αυτο που ονομαζουν οι Γερμανοι Trekking. Δηλαδη τουριστικο ποδηλατο με τροχους 28 ιντσων, με σταση σωματος του αναβατη και με σχεσεις μεταδοσης τετοιες, που το καθιστουν ιδανικο για μικρα η και μεγαλα ταξειδια σε ασφαλτοστρωμενους δρομους, καθως επισης και σε σχετικα ηπιους χωματοδρομους.
Οχι βεβαια πως δεν μπορεις να κινηθεις και σε κακους χωματοδρομους, απλα θα πρεπει να μετατρεψεις τους τροχους σου, τοποθετωντας εξαιρετικα ανθεκτικα στεφανια-κεντρα-ακτινες, και να "κοντυνεις" τις σχεσεις μεταδοσης δανειζομενος μπροστινους δισκους (η και δισκοβραχιονες) καθως επισης και πισω κασσετα απο ΜΤΒ.
Εννοειται πως ειναι πολυ καλο και για την πολη.
Με λιγα λογια, ο σκελετος αυτος, οντας εξαιρετικα ανθεκτικος και "απορροφητικος" στις ανωμαλιες του δρομου(οπως τα περισσοτερα ατσαλινα πλαισια με μουφες), ειναι μια πολυ καλη βαση, για να φτιαξεις το Touring bike των ονειρων σου.
Στο κατω-κατω, "Raleigh in the country" δεν γραφει στο downtube του σκελετου?
I got this bike too. It is a 1995 model, fairly unknown