καλησπερα παιδια ειδα σε ενα βιντεακι εναν τυπο που εδειχνε μια παραξενη τακτικη σε περιπτωση σκασιματος ελαστικου χωρις να εχεις εφεδρικη σαμπρελα συγκεκριμενα εβγαζε τη σκασμενη σαμπρελα την εκοβε στο σημειο του σκασιματος και εδενε σφιχτα τις δυο ακρες της σαμπρελας ξεχωριστα δηλαδη η σαμπρελα γινοταν ενας κυλινρικος σωληνας πια τη φουσκωνε λιγο και την τοποθετουσε στο λαστιχο εβαζε αερα και αυτο ηταν υποστηριζε οτι μπορουσε να φτασει μεχρι το σπιτι του η στο service ανετα το εχει δοκιμασει κανεις;ισχυει;αν εχετε εμπειρια απο το θεμα γραψτε την ευχαριστω
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Αλλά γιατί να μπει κάποιος σε μία τέτοια διαδικασία και να μην αλλάξει απλά μία σαμπρέλα. Ούτε τόσο βάρος είναι να κουβαλάει κάποιος μαζί του μία ανταλλακτική σαμπρέλα, ούτε στοιχίζει τόσα πολλά λεφτά.
Έπειτα με την τεχνική που περιγράφεις, ( δεν βάζεις και το βιντεάκι btw εδώ να το δούμε), την τρύπια σαμπρέλα την καταστρέφεις εντελώς. Δεν μπορείς μετά να την μπαλώσεις και να την ξαναχρησιμοποιήσεις.
πιστευω πως απλα στο βιντεο εδειχνε τι μπορει να κανει καποιος σε περιπτωση που δεν εχει μαζι του σαμπρελα και πιθανον να ειναι σε καποια ερημια σιγουρα δεν θα εχει προβλημα στο να καταστρεψει την σαμπρελα του για να επιχειρησει κατι τετοιο απλα ρωταω γιατι δεν ειχα σκεφτει μια τετοιου ειδους λυση αναγκης και αναρωτιεμαι αν το εχει δοκιμασει καποιος βιντεο δεν ξερω πως να κατεβασω δεν ειμαι και πολυ σχετικος στα computer ισως απο το google μπορει να το βρει καποιος
Για να δούμε ποιο βίντεο είναι βάλε απλά εδώ το λινκ από την σελίδα που είδες. Θα το βρεις πάνω πάνω στον browser σου.. Αντιγράφεις κάτι που ξεκινάει με http:// κτλ κτλ κτλ..
Δεν έχω ακούσει κάποιον να το αναφέρει αυτό αλλά και πάλι κουφό μου φαίνεται, γιατί αν είναι να ξεμείνεις από σαμπρέλα στην μέση του πουθενά, που θα βρεις να την αντικαταστήσεις δηλαδή μετά;!! ( εκεί στο πουθενά;; :D ) Καλύτερα δηλαδή να καθίσεις να μπαλώσεις το λάστιχο εκεί που είσαι, ( του κερατά .. μη μου πεις ότι θα έχει ξεμείνει κάποιος και από μπαλώματα.. ! ) παρά να χαλάσεις την σαμπρέλα τόσο πολύ και μετά να ψάχνεις να αγοράσεις άλλη. ( μιλάω τώρα για την απίθανη περίπτωση να σου συμβεί αυτό).
Εκτός αν δεν είναι έτσι τα πράγματα. Αλλά βάλε καλύτερα το link από το βίντεο να το δούμε να καταλάβουμε καλύτερα τι παίζει.
επειδη το μερος που ειναι πανω απο τα ματια μου δεν μπορει να καταλαβει και πολλα απο υπολογιστες αυτο που μου λες για τα λινκ μου φαινεται τουλαχιστον εξωγηινο και δεν μπορω να κανω και πολλα αν μπορει να σε βοηθησει το site εγραφε teva.com
μου ειπαν οτι το εχουν κατεβασει και στο zougla.gr ισως εκει θα το βρεις καλυτερα μπαινω τωρα για να το ψαξω
ισχυει το εχει στην κατηγορια x-sports
Έλα το βρήκα...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=118306&cid=84
Άι καλά.. Το άτομο δεν παίζεται.. Όχι απλά κάνει κόμπο την σαμπρέλα αλλά για να την κόψει στις άκρες χρησιμοποιεί το δισκόφρενο.. Δεν υπάρχει.. χα χα χα ..
Υποθέτει ότι το λάστιχο βγαίνει με τα χέρια διότι αν δεν βγαίνει και χρειάζεσαι εξωλκείς τότε θα έχεις και τσαντάκι μεταφοράς άρα και σαμπρέλα. Υποθέτει επίσης ότι θα έχεις τους κλασσικούς δίσκους και όχι τους "πριονοτούς".
Επίσης σε βουνό με πέτρες και ιστορίες δεν ξέρω πόσο θα αντέξει το στεφάνι.
........θα δέσεις δύο κόμπους το λάστιχο και θα γίνει τουλάχιστον 15-20 πόντους πιο κοντό. Θα το βάλεις μέσα και θα υπάρχει ένα τμήμα που δεν θα υπάρχει σαμπρέλα και θα βρίσκει η ζάντα στο δρόμο.
Γγγγγγγγ τάκ Γγγγγγγγγ τάκ Γγγγγγγγγ τάκ Γγγγγγγγγ τάκ
Όλα αυτά είναι "πατέντες" για την πολύ δύσκολη στιγμή που θα βρεθείς μόνος και "απροετοίμαστος" ή χωρίς εξοπλισμό και θα πρέπει να επιστρέψεις σπίτι με τον λιγότερο καταστροφικό τρόπο (για εσένα και το ποδήλατό σου).
Έχω ξαναδιαβάσει για σαμπρέλα δεμένη κόμπο, έχω ξανακούσει για κομμάτι μονωτική ταινία ή οποιοδήποτε αυτοκόλλητο του ποδηλάτου (που να του έχει απομείνει λίγη κόλλα) σε σαμπρέλα, ως προσωρινό μπάλωμα.
Επίσης έχω ακούσει για δεματικά tire-up να χρησιμοποιούνται σε περίπτωση κομμένου συρματόσχοινου (ΠΡΟΣΟΧΗ για ντεραγιέ, ΟΧΙ για φρένα)...
Πρόσφατα στο cyclist-friends είδαμε βιντεάκι πως βγαίνει ελαστικό κουρσάδικο ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ / Λεβιεδάκια / Κουτάλια κλπ.... μόνο με τα χέρια... (έκοβα το χέρι μου ότι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ... να που γίνεται....).
Αγαπητή Marlene, τι ποσοστό ποδηλατών λες ότι κουβαλάει σαμπρέλα ή κιτ μπαλωμάτων ΚΑΙ τρόμπα? Ακόμα και σε οργανωμένες βόλτες εδώ μέσα ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΦΕΡΤΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, έχω δει πολλούς "αλεξιπτωτιστές / κομμάντο / είδα φως και μπήκα" χωρίς τίποτα μαζί τους...
Ασε είναι να μην σου τύχει....
Τέλος να παραθέσω και 3 προσωπικές περιπέτειες...(υπόψην κουβαλάω πάντα τσαντάκι με ένα σωρό εργαλεία κλπ κλπ)
1. κάποια στιγμή έσκασε η σαμπρέλα στο τρεκκιν, άνοιξα το ΚΙΤ με τα μπαλώματα και είδα ΞΕΡΑΜΕΝΗ την κόλλα (= άχρηστη, = πάρτο στα χέρια και γύρνα 4 χλμ....).
2. σε ποδηλατοβόλτα, μετά της συζύγου, έσκασε η πίσω σαμπρέλα της, "ανακάλυψα" ότι ο πίσω τροχός της δεν έχει QuickRelease, άρα τσάμπα οι σαμπρέλες και τα μπαλώματα που κουβαλούσα, ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ 15αρι γερμανικό κλειδί...το οποίο ΤΟΤΕ δεν είχα μαζί μου (... φυσικά πλέον.... ΕΧΩ και από αυτό....)
3. κουρσο-προπόνηση, σκάει το πίσω ελαστικό.... ανοίγω το τσαντάκι και βλέπω την spare σαμπρέλα ΣΚΙΣΜΕΝΗ... προφανώς κάτι είχε ζοριστεί μέσα στο τσαντάκι και την είχε σκίσει. Πλέον κουβαλάω μπαλώματα ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΟΥΡΣΑΣ
Ασε είναι να μην σου τύχει....
Αλλά πάντα κάτι μπορεί να κάνεις για "να μη σου τύχει".
Θέλω να πω ότι προτιμώ προσωπικά να κουβαλάω μία σαμπρέλα και ένα κουτάκι μπαλώματα, ( φετινά, όχι προπέρσινα για να μη είναι ξεραμένη η κόλλα), να έχω προβλέψει τέλος πάντων με κάποιον τρόπο δύο πράγματα χωρίς να φορτωθώ όλη μου την προίκα στο ποδήλατο, παρά να περιμένω να λύσω το πρόβλημα, αν μου προκύψει, με τέτοιου είδους πατέντες..
Καλά λέει όποιος είπε εδώ πιο πάνω ( δεν μπορώ να δω τώρα) ότι αν δέσεις κόμπο την σαμπρέλα θα έχεις σε ένα σημείο κενό και θα χτυπάει η ζαντα. Εμένα αυτές οι πατέντες μου φαίνονται πιο πολύ έτσι... για εντυπωσιασμό παρά σαν κάτι που μπορεί να λειτουργήσει..
Ε τώρα "αν σου τύχει" το δέκα το καλό και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.. τι να κάνουμε .. αυτά έχει η ζωή!! ( το παίρνεις στα χέρια και περπατάς.. :D )