Καλησπερα.
Θα ηθελα να ρωτησω, μιας και ακουω διαφορα σχολια τον τελευταιο καιρο, οτι best buy σαν "φτηνο" αγωνιστικο ειναι το Μοντελο Allez της Specialized.
Γιατι τοσος ντορος?
Ευχαριστω Προκαταβολικα.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλησπερα.
Θα ηθελα να ρωτησω, μιας και ακουω διαφορα σχολια τον τελευταιο καιρο, οτι best buy σαν "φτηνο" αγωνιστικο ειναι το Μοντελο Allez της Specialized.
Γιατι τοσος ντορος?
Ευχαριστω Προκαταβολικα.
το ποδηλατο ειναι παρα πολυ καλο με πολυ καλο σκελετο
ΕΚΤΟς απο μπροστινο εκτροχιαστη που κανει 5 ευρω ειναι ο shimano sora
Tests
http://www.mbike.gr/summary.asp?catid=4059&subid=2&tag=49&pubid=1271
http://www.roadbikereview.com/cat/latest-bikes/road-bike/specialized/PRD...
http://www.road-bike.co.uk/bikereviews/specializedallezbike.php
τι εννοείς ντόρο; Στα περιοδικά;
Πάντως μιας που ενδιαφέρομαι και εγώ για εισαγωγική κούρσα, είναι από τα ποδήλατα που θα κοιτάξω (μαζι με orbea t23, ideal onroad και scott speedster)
βασικά γιατί λένε ότι η καλύτερη?
Εσύ πλανετ τι προτείνεις για φθηνή κούρσα;
ποιο allez σου λενε;
μοντελο; το double η το triple;
δεν εχω απαντηση να δωσω στο αρχικο ερωτημα, να ευχηθω μονο καλες βολτες σε οτι επιλεξεις
δεν έχω κάτι υπόψιν
για να προτείνω
το καλό με τις κούρσες είναι ότι και οι φτηνές σειρές είναι καλές
οπότε δύσκολα να πάρεις κάτι που να μην βγει καλό
Nαι έχεις δίκιο. Δεν βλέπεις εύκολα σαβούρα.
Από εκεί και πέρα, ότι δίνεις παίρνεις.
Δεν είναι δυνατόν μια κούρσα των 600-700 ευρώ να σου έχει μια τοπ σειρά της σιμάνο πάνω. Θα έχει κάτι φθηνό. Είναι σαφές αυτό.
Οι περισσότεροι εδω μέσα δεν θα καταλάβουν καν την διαφορά
:D
E, μην το λες...το καλό το υλικό το καταλαβαίνεις. Αρκεί να έχεις ένα σημείο αναφοράς. Εγώ λόγου χάρη όταν πέρασα από μια παλιά alivio σε καινούρια deore έπαθα πλάκα...Άλλαζα ταχύτητες για πλάκα μόνο και μόνο για να ακούω το κλικ κλακ.
δεν παίζει αυτό
η μόνη διαφορά deore με allivio είναι το εύρος ταχυτήτων
:D
Μπορεί το allivio να ήταν στραβομένο να είχες σπασμένα καρουλάκια μπορεί πολλά :D
μόνο το σασμάν άλλαξες?
ρόλο παίζουν οι μανέτες παρά ο εκτροχιαστής.
ακόμα και εδώ deore με allivio δεν έχουν διαφορά
Όχι εννοώ ότι alivio είχε το παλιό (Hillmaster) και deore το καινούριο ποδήλατο (Scale). Οπότε η σύγκριση ίσως να μην είναι πολύ σωστή. Σαν να συγκρίνεις ένα peygeot 207 με ένα 205...ας πούμε..
Αλλά τέλοσπαντων θέλω να πω ότι είδα μια αισθητή διαφορά στον τρόπο που άλλαζαν οι ταχύτητες. Πιο ομαλά, πιο γρήγορα...μέχρι και ο ήχος ήταν διαφορετικός.
να σου θυμίσω μια απλή αλλαγή που έκανες και είδες τρομερή διαφορά?
όταν άλλαξες λάστιχα στο ποδήλατο
:D
Ναι, σύμφωνοι. Αλλά αυτό είχε να κάνει με τη λάθος χρήση του ποδηλάτου. Δηλαδή ενώ χρησιμοποιούσα το hillmaster στην πόλη επέμενα στο τρακτερωτό λάστιχο.
ναι σίγουρα
αλλά θυμίσου την έσθηση που είχε
παίζουν γενικότερα τέτοιες μικροαλλαγες που μεταμορφώνουν το ποδήλατο
:D
Π.χ.
ανεβένεις σε ένα ποδήλατο που έχει χτ
και έχει και καλύτερη σέλα
και λες τι άνετα πάω με την xt
λες και κάθεσαι πάνω στο σασμάν
Ξέρει κανείς βάρος?
Παιδιά το έχω εγώ το ποδήλατο. Του έχω αλλάξει πολλά πράγματα πάνω του και θα ήθελα να σας πω εμπεριστατωμένα τα εξής:
1) Όπως είναι το θεωρώ πάρα πολύ καλό. Σε σύγκριση που έκανα με πάρα πολλά μοντέλα (Scott, Ideal, Giant, Trek & Orbea) της ίδιας περίπου τιμής, μου φάνηκε το καλύτερο. Να πω ότι δεν μου αρέσει αισθητικά (το μαύρο, αλλά το είδα και κόκκινο) και άρα μιλώ για τα μηχανικά. Ο πωλητής μου είπε ότι έχει τον καλύτερο σκελετό, που αξίζει να αναβαθμίσεις.
2) Αρχίζω με τις αλλαγές. Βρήκα τροχούς δεύτερο χέρι πολύ ελαφρείς (1400 γραμμάρια) και ήταν σαν να άλλαξα ποδήλατο. (έπεσε 600 γραμμάρια το βάρος και μάλιστα το "ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟ"). Άλλη επιτάχυνση! Η ανηφόρα για πλάκα!
3) Έβαλα πετάλια SPD, +2 επίπεδα πάνω
4) Μετά με "έτρωγε" ο τριπλός δισκοβραχίωνας (δεν αρέσει και στον Πλάνετ αισθητικά και είπα να προβώ στην αλλαγή!), ο οποίος για ανηφόρα είναι ότι πρέπει. Επειδή δεν ήθελα να ξεφύγω οικονομικά και ήμουν σε αμφιβολία αν αξίζει να βάλω σειρά 105 ή Ultegra (και να αλλάξω τα πάντα), πήρα τον 4550 compact Shimano που νομίζω ότι είναι τελικά ίδιος με τον 105, για 9πλα συστήματα. Κόστος με τοποθέτηση 90 ευρώ. Η σημαντική αλλαγή είναι στο βάρος που έπεσε σημαντικά. Οι ανηφόρες βγαίνουν το ίδιο εύκολα γιατί "ανέβηκα" σε φυσική κατάσταση :)
5) Βρήκα σέλα Specialized 175 γραμμάρια και το ποδήλατο ελάφρωσε κι άλλο. Η προηγούμενη όμως ήταν πιο άνετη.
Για βάρος ελπίζω να το μετρήσω κάποια στιγμή.
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος, όλα λειτουργούν μια χαρά. Το ποδήλατο είναι πραγματικά απολαυστικό! Είμαι πολύ περίεργος να δοκιμάσω ποδήλατο των 1500-2000 ευρώ να δω τι μπορούν να κάνουν αυτά! Υποψιάζομαι ότι τα carbon θα έχουν διαφορά.
χαίρομε που επηρεάζω κόσμο
βασικά 2 σημαντικές αλλαγές και τις κατάλαβες κιόλας
1) τροχοί που δεν ήταν μόνο η διαφορά βάρους που έδωσε
2) σέλα :D
o 4550 είναι Hollotech 2?
α και μία κλασική σπαστική ερώτηση
ο σκελετός γιατί είναι καλός για αναβάθμιση ??
πέραν του γεγονότος ότι είναι specialized
Eίναι specialized.
@nasty
λες να αναβαθμίσω το δικό με αυτοκόλλητα specialized ??
:P
Χαχαχαχα!
Τρομερή αναβάθμιση.
Μου θύμισες αυτό που έκανε ο βασιλιάς του Βορρά
http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?t=12302
Tον πάω πολύ αυτόν τον τύπο. Μιλάμε για τρέλα όχι αστεία!
αν θέλεις σου φτιάχνω και σένα μερικά να έχεις
:d
Έκανε ωραία δουλειά ο άτιμος οφείλεις να το παραδεχτείς....αφού πολλά παιδιά σε εκείνο το φόρουμ ψάρωσαν, νόμιζαν ότι ήταν νέο μοντέλο της scott.
το είδα και γω και θα λεγα οτί την ίδια δουλειά θα κάνανε και στην εταιρία..
Α ρε Πλάνετ! Μου άλλαξες την αισθητική! Ε, έτσι που γράφεις παντού, κάπου θα μας επηρεάσεις όλους!
Για τη "σπαστική" ερώτηση, νομίζω ότι οπτικά ο σκελετός μοιάζει πολύ με την υπόλοιπη "ακριβή" οικογένεια! Α, είναι και πάρα πολύ καλά φινιρισμένος! Τέλος πάντων στο ποδήλατο πιστεύω ότι ο ποδηλάτης κάνει τη διαφορά και όχι το αντίστροφο, το τι "ψοφίμια" βλέπεις με πανάκριβα ποδήλατα δεν λέγεται! Επίσης το ποδήλατο προσφέρεται για χαρά και για δημιουργία, γι αυτό και δεν αντέχω τα του στυλ:"μη το πάρεις, είναι εισαγωγικό μοντέλο, αν δεν δώσεις χ000 ευρώ δεν μπορείς να κάνεις ποδήλατο".
Ο 4550 (αν θυμάμαι καλά το νούμερο) είναι Hollowtech 2 και πραγματικά πρέπει να είναι παντελώς ίδιος με τον 105 αλλά για 9πλο. Για πες μου τώρα εσύ (αφού κάτι θα πεις :), σε περίπτωση που αλλάξω και τα υπόλοιπα και από 9πλο πάω σε 10πλο σύστημα, θα μπορώ να κρατήσω το συγκεκριμένο δ/βραχίωνα?
γενικότερα σε όλα τα ποδήλατα έχουν αυτό το καμπυλωτό σχήμα
που δεν μου αρέσει
όπως και με την gt
όλα τα ποδήλατα το ίδιο σχήμα
αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και το ίδιο
απλά μου την σπάει είναι η τάδε μάρκα και αξίζει να το αναβαθμίσεις
όχι αυτό που λες για τα εισαγωγικά κομμάτια δεν υσχίει
καλό ποδήλατο είναι αυτό που σε υπερκαλύπτει κατά ένα 20%
ούτως η αλός δεν κανείς μας δεν χρησιμοποιεί το 50% των δυνατοτήτων του ποδηλάτου
το θέμα είναι να ξέρεις τι θέλεις και να χτίσεις το ποδήλατο όπως εσύ θέλεις
για αυτό και προτιμώ τις custom λύσεις
αρκεί βέβαια να ξέρεις τι κάνεις
π.χ. στα Μτβ Προτιμώ την allivio μιας και έχει την καλύτερη τιμή απόδοση και καλύπτει όλες τις χρήσεις των περισσοτέρων εδώ μέσα
άσχετα αν και εγώ γλυκοκοιτάω την xt
για την sora όντως είναι Hollowtech 2 το είδα σήμερα
και αυτό είναι πολύ σημαντικό στο ποδήλατο πάνω
βέβαια σε θέματα δισκοβραχίονα προτιμώ campy
και η shimano συνηθίζει να μετονομάζει περσινές σειρές στα πιο φτηνά μοντέλα
π.χ. Ο deore δισκοβραχίονας νομίζω πως ήταν ίδιος με έναν παλιότερο lx ή xt
και αυτό λογικά το κάνει και στις κούρσες
και ελπίζω να σας αλλάξω όλους και να ψάχνεται μέχρι την παραμικρή βίδα όπως κάνω και εγώ
:D
Και ακόμα και στα ποδήλατα τα απλά είναι που αξίζουν
:D
Όπως σας περιγράφω το δικό μου παραπάνω, το ζύγισα και βγαίνει 9,1 κιλά. Ξέχασα να αφαιρέσω το πίσω φως (ένα με 3 Leds, ολίγον γκουμουτσέ) και το κοντέρ (ενσύρματο με cadence). Είχε επίσης πάνω τη βάση για το παγούρι και βάση (μικρή) για τρόμπα. Απ ότι μου είπαν όλες οι τιμές βάρους που θα δείτε ανακοινώσιμες δεν περιλαμβάνουν τα πετάλια (στη δική μου περίπτωση φυσικά πάνω). Υπολογίζω το κανονικό μοντέλο μεταξύ 9,8-10+ κιλά.