TPI: Threads Per Inch (English measurement): the number of fabric threads per inch in the carcass of the tyre, also known as cord density. Higher-quality tyres have higher densities. Unit conversion: 127 TPI = 420 threads/dm2, 66 TPI = 240 threads/dm2, 33 TPI = 110 threads/dm2.
αυτά απο το site τις michelin
σε απλά ελλινικά είναι οι ίνες που έχει μέσα το λάστιχο
όσες πιο πολλές ίνες έχει τόσο πιο σκληρό είναι το πέλμα και τόσο πιο δύσκολα φαγώνεται το λάστιχο
βέβαια όσο πιο σκληρό είναι τόσο λιγότερα κρατήματα έχει το λάστιχο
για αυτό τα καλά λάστιχα συνήθως έχουν λίγα tpi
αλλά κρατάνε και λιγότερο
:D
να μιλάμε μόνο γιά ότι γνωρίζουμε. Βέβαια οι μαιντανοί δεν έχουν επίγνωση της ευτέλειας τους.
ΑΜΑΝ διάβασε τα του site Michelin, αυτά φυσικά είναι αληθή. Αναφέρονται στον ΣΚΕΛΕΤΟ του ελαστικού και ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΕΛΜΑ ! Η σκληρότητα του σκελετού δεν επηρεάζει το κράτημα (τουλάχιστο όχι άμεσα) αλλά την αντοχή του σε φορτία και πιέσεις,την θερμοκρασία λειτουργίας, και την ποιότητα κύλισης του ελαστικού
βασικά όντως τα είπα ανάποδα
όσο πιο πολλές ίνες έχει τόσο πιο μαλακό είναι το λάστιχο με τις αντοίστηχες ιδιότητες
@strouf
δλδ το πέλμα είναι απο διαφορετικό υλικό ????
παρόλα αυτά όντος αναφέρετε στα πλαινά
αν και δεν έχει σημασία
σημασία έχει τι είναι και πως επιρεάζει το λάστιχο ο αριθμός των tpi
Dhladh oso pio polla TPI toso pio diskola patheno lastixo?
αυτό που κυρίως επηρεάζεται από την διαφορετική πυκνότητα των λινών του σκελετού είναι η ικανότητα του να αντέχει σε μεγαλύτερες πιέσεις. Συνεπώς έχει μειωμένη τριβή κύλισης και μικρότερο βάρος. Η πιθανότητα να πάθεις λάστιχο δεν επηρεάζεται ...
Ήδη έχω πάνω απο 2.000χλμ,αγωνιστικά και εκδρομικά έχοντας εσωτερική ταινία και δεν έχω τίποτα.Πολλά χλμ μάλιστα Β.Ελλάδα που το τριβόλι πάει σύννεφο.Να επαινέσω και τα λάστιχα που είναι τα PANARACER FIRE XC.(Κάπως έτσι)
@strouf
αν και ο μόνος λόγος που θα μιλήσεις ποτέ είναι για να μου την πεις http://www.vittoria.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&i...
εδώ βλέπεις πως το casing Που λες καλύπτει όλο το λάστιχο απλά στο πέλμα μπαίνουν επιπλέον στρώσεις
βέβαια αυτό δεν αναιρεί αυτά που είπα στο πρώτο μου post αν εξαιρέσεις που είπα ανάποδα τα tpi δλδ τα πολλά είναι μαλακά ενώ είναι το ανάποδο
@aman
γενικότερα στα λάστιχα ότι πιο ακριβό τόσο πιο εύκολα φαγώνεται αλλά προσφέρει κρατήματα και ταχύτητα (αν εξαιρέσεις τα υπερβολικά φτηνά)
αν δεις τα πολύ ακριβά λάστιχα τις vittoria είναι για χρήση κάποιων ωρών
pou les plannet an thimase thn shzhthsh gia tis diastaseis sta lastixa?
telika kateliksa sta maxxis larsen 26x2.0 120 TPI(giafto afth h erwthsh ti einai to TPI) kai leei tha kykloforisoun apo ton ianouario.
Oi prostateutikes tainies pou mpainoun sta lastixa aksizoun h oxi?
Εξαρτάται γιατί συνήθως η ταινία με το φούσκωμα της σαμπρέλας στραβοκάθεται δεξιά ή αριστερά (συνήθως εξ ολοκλήρου) οπότε είναι άχρηστη.
Επιπλέον προσθέτουν βάρος μόνο στις ρόδες (κι όχι συνολικά στο ποδήλατο) οπότε κατά την εκκίνηση βάζεις περισσότερη δύναμη κι ενίοτε καταπονείς άσκοπα τα γόνατα σου, σκέψου να είσαι και σε ανηφόρα, επίσης λόγω μεγαλύτερης ροπής αδρανείας στους τροχούς, για να στρίψεις βάζεις μεγαλύτερη δύναμη οπότε έχεις και μια δυσκολία στην κατεύθυνση του ποδηλάτου.
(Για να καταλάβεις τι λέω βάλε την μπροστά ρόδα να περιστρέφεται στον αέρα και γύρνα δεξιά-αριστερά το τιμόνι, η δύναμη που θα χρειαστεί να βάλεις με τα διάφορα anti-puncture αυξάνεται κατακόρυφα...)
pou les plannet an thimase thn shzhthsh gia tis diastaseis sta lastixa?
telika kateliksa sta maxxis larsen 26x2.0 120 TPI(giafto afth h erwthsh ti einai to TPI) kai leei tha kykloforisoun apo ton ianouario.
TPI: Threads Per Inch (English measurement): the number of fabric threads per inch in the carcass of the tyre, also known as cord density. Higher-quality tyres have higher densities. Unit conversion: 127 TPI = 420 threads/dm2, 66 TPI = 240 threads/dm2, 33 TPI = 110 threads/dm2.
αυτά απο το site τις michelin
σε απλά ελλινικά είναι οι ίνες που έχει μέσα το λάστιχο
όσες πιο πολλές ίνες έχει τόσο πιο σκληρό είναι το πέλμα και τόσο πιο δύσκολα φαγώνεται το λάστιχο
βέβαια όσο πιο σκληρό είναι τόσο λιγότερα κρατήματα έχει το λάστιχο
για αυτό τα καλά λάστιχα συνήθως έχουν λίγα tpi
αλλά κρατάνε και λιγότερο
:D
να μιλάμε μόνο γιά ότι γνωρίζουμε. Βέβαια οι μαιντανοί δεν έχουν επίγνωση της ευτέλειας τους.
ΑΜΑΝ διάβασε τα του site Michelin, αυτά φυσικά είναι αληθή. Αναφέρονται στον ΣΚΕΛΕΤΟ του ελαστικού και ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΕΛΜΑ ! Η σκληρότητα του σκελετού δεν επηρεάζει το κράτημα (τουλάχιστο όχι άμεσα) αλλά την αντοχή του σε φορτία και πιέσεις,την θερμοκρασία λειτουργίας, και την ποιότητα κύλισης του ελαστικού
βασικά όντως τα είπα ανάποδα
όσο πιο πολλές ίνες έχει τόσο πιο μαλακό είναι το λάστιχο με τις αντοίστηχες ιδιότητες
@strouf
δλδ το πέλμα είναι απο διαφορετικό υλικό ????
παρόλα αυτά όντος αναφέρετε στα πλαινά
αν και δεν έχει σημασία
σημασία έχει τι είναι και πως επιρεάζει το λάστιχο ο αριθμός των tpi
http://www.vittoria.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&i...
Dhladh oso pio polla TPI toso pio diskola patheno lastixo?
Παραβαίνοντας την αρχή μου, θα απαντήσω. ΝΑΙ είναι από διαφορετικό υλικό.
;D
αυτό που κυρίως επηρεάζεται από την διαφορετική πυκνότητα των λινών του σκελετού είναι η ικανότητα του να αντέχει σε μεγαλύτερες πιέσεις. Συνεπώς έχει μειωμένη τριβή κύλισης και μικρότερο βάρος. Η πιθανότητα να πάθεις λάστιχο δεν επηρεάζεται ...
Oi prostateutikes tainies pou mpainoun sta lastixa aksizoun h oxi?
Ήδη έχω πάνω απο 2.000χλμ,αγωνιστικά και εκδρομικά έχοντας εσωτερική ταινία και δεν έχω τίποτα.Πολλά χλμ μάλιστα Β.Ελλάδα που το τριβόλι πάει σύννεφο.Να επαινέσω και τα λάστιχα που είναι τα PANARACER FIRE XC.(Κάπως έτσι)
@aman
όχι το ανάποδο
απλά στο πρώτο μου Post τα είπα ανάποδα
@strouf
αν και ο μόνος λόγος που θα μιλήσεις ποτέ είναι για να μου την πεις
http://www.vittoria.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&i...
εδώ βλέπεις πως το casing Που λες καλύπτει όλο το λάστιχο απλά στο πέλμα μπαίνουν επιπλέον στρώσεις
βέβαια αυτό δεν αναιρεί αυτά που είπα στο πρώτο μου post αν εξαιρέσεις που είπα ανάποδα τα tpi δλδ τα πολλά είναι μαλακά ενώ είναι το ανάποδο
ok plannet thanks.kai ta link pou evales polu endiaferonta!!!
@aman
γενικότερα στα λάστιχα ότι πιο ακριβό τόσο πιο εύκολα φαγώνεται αλλά προσφέρει κρατήματα και ταχύτητα (αν εξαιρέσεις τα υπερβολικά φτηνά)
αν δεις τα πολύ ακριβά λάστιχα τις vittoria είναι για χρήση κάποιων ωρών
pou les plannet an thimase thn shzhthsh gia tis diastaseis sta lastixa?
telika kateliksa sta maxxis larsen 26x2.0 120 TPI(giafto afth h erwthsh ti einai to TPI) kai leei tha kykloforisoun apo ton ianouario.
Εξαρτάται γιατί συνήθως η ταινία με το φούσκωμα της σαμπρέλας στραβοκάθεται δεξιά ή αριστερά (συνήθως εξ ολοκλήρου) οπότε είναι άχρηστη.
Επιπλέον προσθέτουν βάρος μόνο στις ρόδες (κι όχι συνολικά στο ποδήλατο) οπότε κατά την εκκίνηση βάζεις περισσότερη δύναμη κι ενίοτε καταπονείς άσκοπα τα γόνατα σου, σκέψου να είσαι και σε ανηφόρα, επίσης λόγω μεγαλύτερης ροπής αδρανείας στους τροχούς, για να στρίψεις βάζεις μεγαλύτερη δύναμη οπότε έχεις και μια δυσκολία στην κατεύθυνση του ποδηλάτου.
(Για να καταλάβεις τι λέω βάλε την μπροστά ρόδα να περιστρέφεται στον αέρα και γύρνα δεξιά-αριστερά το τιμόνι, η δύναμη που θα χρειαστεί να βάλεις με τα διάφορα anti-puncture αυξάνεται κατακόρυφα...)
To ίδιο ισχύει και για τα ελαστικά
http://www.londonfgss.com/thread5985.html
Με 120 TPI σε βλέπω να αλλάζεις σχετικά σύντομα, ειδικά αν τα τσουλήσεις και άσφαλτο. Βέβαια από κράτημα (πρέπει) να μετράνε αλλά....
για τι χρήση τα θέλεις τα συγκεκριμένα???
http://www.maxxis.com/Bicycle/Mountain/Larsen-TT.aspx
gia oti na nai plannet.an kai to kalokairi pu erxete pisteuw tha to vazw pio polu se xwmata kai laspes
http://www.maxxis.com/Bicycle/Mountain/Larsen-TT.aspx
gia oti na nai plannet.an kai to kalokairi pu erxete pisteuw tha to vazw pio polu se xwmata kai laspes