tin kirgiaki 29 - 4 tha gini i triti podilatiki bolta stin paralia .
simio sinantisis to agalma toy thoykididi ston alimo! ora 15.00.
pasoi pisti pasifistoi proselthete!
bebadas
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
tin kirgiaki 29 - 4 tha gini i triti podilatiki bolta stin paralia .
simio sinantisis to agalma toy thoykididi ston alimo! ora 15.00.
pasoi pisti pasifistoi proselthete!
bebadas
ouzo
Mesa kai ego.
Ki egw! Ki egw!!!
Zouzoulina
ekana to prwi thn diadromh apo floisvo ws elliniko k pisw mesw twn podilatodromwn k genika apo tous paradromous.
poli wraia diadromh
simeiwsh, sto ammos beach oi parkadoroi exoun valei amaxia panw sto xwro pou pernane podilates k pezoi, pira thn astinomia, plz opoios perasei as tous kanei paratiriseis k an exei xrono as parei mia thn astinomia
re pedia ti egine telika me tin bolta pos pige?
Επανερχόμενη από σύντομες διακοπές (γεμάτες με ποδηλατοβόλτες), μεταφέρω την εικόνα μου από την παραλιακή-Κυριακάτικη-ποδηλατική βόλτα. Μαζευτήκαμε, αν δεν κάνω λάθος, 8 άτομα (καλύτερα νομίζω από την προηγούμενη φορά και είχαμε και μία ΝΕΟΤΑΤΗ παρουσία, ίσα με πιτσιρίκα, που μας έβαλε τα γυαλιά) και κάναμε την διαδρομή ως την Γλυφάδα. Λιαστήκαμε, φάγαμε το παγωτάκι μας (επιβαλλόταν άλλωστε από τον καιρό αλλά και ως ανταμοιβή μας) και πήραμε τον δρόμο του γυρισμού. Στη διαδρομή μοιράσαμε και ορισμένα flyers για το CMR-Αθήνας (καλή η ιδέα του Stroumf να τυπώσει και να φέρει). Όντως, το νέο αυθαίρετο της παραλιακής είχε κλείσει τα περάσματα με αυτοκίνητα... Αλλά το post το διάβασα (εγώ τουλάχιστον) καθυστερημένα, δηλαδή μετά την βόλτα, αλλιώς θα είχα μαζί μου ορισμένα από εκείνα τα φοβερά αυτοκολλητάκια (με τα οποία και θα οργανωθώ ΑΜΕΣΑ)...! Αυτά από την βόλτα! Άντε για την επόμενη που θα είναι το CMR-Πειραιά αυτό το Σάββατο!
Zouzoulina
na fantastw oti itan ta amaxia sto ammos beach panw sto pezodromo?
evala kampsoa streetpanthers aytokolita sto ostria katw apo matia twn parkadorwn.
pira k ton dimo ellinikou k mou eipan oti to sigekrimeno magazi exei genika provlima k einai paranomo. tous eipa oti pira thn astinomia k mou eipan paei sxedon ka8e mera h dimotiki astinomia ekei.
P.S. apo to kentriko pigate h apo mesa apo kati podilatodromos-pezodromous pou exei? (pote den katalava ti einai akrivos)
pantos to prwi eida sinolika panw apo 100 poadilata se diafora simeia.
P.S. allo na kanei thn dimartiria enas..k allo mia omada opws eseis.
ChriS
politicsgr.blogspot.com
den einai mono afto einai pola magazi poy einai paranoma.
pos sas fenete na gremisoyme gia arxi to ektroma poy briskete stin katatala doran paralia toy alimoy;
kai as mas baloyn mesa oloys ,30-40 atoma
re pedia exoyme xreos na to kanoyme. ta tipakia einai antisintagmatika, mpar pano stin paralia tin dorean kai den eftane afto alla den mporis na pas stin paralia to bradi .
zi o papanikolis? zi o kanaris? zi o palestinos mesamas?
Bin Podilanden
Πρόσφατα διάβασα σε εφημερίδα ότι παράγοντες των δήμων της παραλιακής έρχονται συχνά σε αντιπαράθεση με τους ιδιοκτήτες των νυχτερινών κέντρων και μάλιστα πέφτουν και θύματα επιθέσεων με ξυλοδαρμούς από τους μπράβους τους. Αυτή είναι δυστυχώς η κατάσταση.
Πήγαμε από τους πεζόδρομους - ποδηλατόδρομους (και να μην τους έχουν βαφτίσει έτσι γίνομαι εγώ νονά). Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αποτελεσματικό να μας τους δώσουμε στο πιάτο μαζί με την επιτυχή επικυριαρχία τους επί της παραλιακής... Πάντως σίγουρα κάτι θα πρέπει να γίνει έστω και σαν πρώτο βήμα - και προτίθεμαι να κάνω την πρώτη μου προσπάθεια με το να τους προσβάλλω (βλ. αυτοκόλλητα) όπως με προσβάλλουν κι αυτοί (καταπατώντας τα δικαιώματά μου), αλλά με πιο πολιτισμένο τρόπο. Πάντως η δημοτική αστυνομία νομίζω πως δεν έχει και ιδιαίτερη "δύναμη" για να τους επιβάλλει να "μαζευτούν"...
Zouzoulina
i katastasi exei xasi kathe elenxo .oi nonoi tis paraliakis den akoyn oxi mono stoys anthropoys alla kai sto kratos, kathos ladonoyn ekei poy xeroyn.mpoyrloto kai fotia se opioys apofasisan na alotriosoyn kai tis teleftees pithamas tis fisis stis tsimentoypolois poy zoyme. to rodeo egine ostria a.e. kai i paralia alimoy kai ellinikoy eginan ammos beach a.e. kai kart .a.e./oles i paralies alotrionote me ragdeoys rithmoys kai kala mas kanoyn afoy den kanoyme tipota kai skiboyme ton pisinoyli mas. as arkestoyme ston podilatodromia poy tha kanei to kratos sto mono meros sti athina poy einai idietera podilatisimo kai asfales
To thema einai na min xanoume ki emeis ton elegxo mas, tin psyhraimia mas kai ti logiki mas. Kai ti proteineis se antiparathesi apo to "na skyvoume ton pisinouli mas"? Realistiki kai efarmosimi lysi mas xreiazetai!
Kai na paratirisw kai kati allo. Yparxoun anthrwpoi, ligoi eytyxws alla yparxoun, tous opoious mporei na synantisoume otan kanoume podilato kai autoi na einai pezoi. Oi antidraseis tous mporei na poikiloun apo to apla na anarwtithoun an epitrepetai to podilato ekei pou oi idioi perpatoun ws kai na se vrisoun me ton xeirotero tropo, xwris na tous exeis prokalesei (dystyxws to viwsame ki auto, isws na enoxlithike o sygkekrimenos kyrios giati egw den perimena gia to lewforeio opws ekane ekeinos). Se autous giati de skeftomaste na askisoume via?
Zouzoulina
apo oso katalvenw einai pezodromos, ara k simfwna me to KOK alla k pistevw mia koinoniki simaxia podilatwn - pezwn prepei na kanoume akri otan iparxoun pezoi k na tous sevomastes mias k eimaste sto xwro tous. prosopika ekana akri opote evlepa pezo k eidika manades me karotsakia.
oso gia ta magazia, opws eipa allo enas k allo mia sigrotimenh omada me epixirimata k oxi 'laikistika' metra. Ayto simenei oti pame me epixirimata gramena se plakat sto xwro tou PARANOMOU parking (etis leei o dimos, oxi egw), ara den mporei na mas kanei tpt h astinomia mias k eimaste se dimosio xwro.
episis, gia na ginomaste k ligo europh se ayta, metraei epistoles se efimerides k disfimisi sta en logw magazia, me liga logia...den pame sta sigekrimena magazia giati einai paranoma. to leme se filous gnwstous k sta blog mas k opou allou.
c.m.
politicsgr.blogspot.com
Ναι, οι περισσότεροι πεζοί εμφανίζουν πολιτισμένη συμπεριφορά (τουλάχιστον όσο έχω δει εγώ) αλλά σίγουρα είναι και αποδέκτες πολιτισμένης συμπεριφοράς (από εμένα τουλάχιστον). Ορισμένοι άλλοι το έχουν σφυρίξει λίγο (όπως αυτός που με έβρισε με τον χειρότερο τρόπο και, με απλά και λίγα λόγια, με εξόργισε αν και δεν είπα τίποτα)... Δεν ξέρω αν είναι μόνο και αυστηρά μόνο πεζόδρομος, και δεν επιτρέπονται τα ποδήλατα αλλά εφόσον δεν ενοχλώ κανέναν κι εφόσον δικαιούμαι να κινούμαι με ασφάλεια δεν πιστεύω ότι είμαι και δεν νιώθω παράνομη.
Όσον αφορά την δυσφήμιση, πιστεύω ότι είναι μεγάλη δύναμη! Παράδειγμα η εποχή που ο κάθε φουσκωτός σε έκοβε στην πόρτα του εκάστοτε κλασσάτου club γιατί δεν του άρεσες (άγνωστο με ποια κριτήρια). Κουράστηκε ο κόσμος αυτή την καταπίεση και την ταλαιπωρία μέχρι να μπει να πληρώσει αδρά για να πιει μία "βόμβα", ο ένας το έλεγε στον άλλον και οι παρέες αραίωναν σιγά σιγά από τα κλασσάτα clubs με την αυστηρή πόρτα. Πλέον οι φουσκωτοί έχουν μείνει να παίζουν τον ρόλο της γλάστρας (εξ'ου και η μόδα να είναι σαν οδοντογλυφίδες πλέον κι όχι σαν μπαλονάκια) και να ασκούν βία μόνο σε όσους τολμούν να υπερασπιστούν τα αυτονόητα δικαιώματα όλων των πολιτών, τον χώρο μας!
Αλλά τελικά, υπάρχει νόμιμο μαγαζί στην παραλιακή;
Zouzoulina
οση δυσφημιση κ να κανεις υπαρχουν πολλα προβατα ακομα που θα γεμιζουν αυτα τα μαγαζια...δυστυχως.
βελλερ.
Σωστό κι αυτό αλλά οι υπόλοιποι που τους έχει μείνει λίγο ακόμα νιονιό δεν θα αποτελέσουν μία τάση ικανή να την ακολουθήσουν και τα πρόβατα;
Zouzoulina
koita h koinonia den einai orimi opws p.x. se voreia europh gia na iparxei katanalwtiki sinidisi k h ennoia tou boycotate sthn ellada einai sinonimi me akraies politikes 8eseis tipou kanw boycotate sthn ABC xwra giati etsi mou eipe o XYZ voleyths tou DEF akraio-something komatos pou 8elei thn ellada ston trito kosmo.
den iparxei h sinidisei me vash koinonika k oxi politika kritria alla mporei me kinimata p.x. podilates, streetpanthers mesw tou internet na parei ligo dinamh. Prosopika pira til thn astinomia k ir8an opws k ton dimo. 5-6 kliseis na parei to 100 min nomizeis oti 8a katsei, exoun k aytoi ta PR tous, 8a prepei na dixoun oti a3izoun ta lefta pou skane oi polites gia na ka8ontai sthn karekla tous.
to word of mouth exei dinami k as min to katalavenoume, egw to lew se sena, to post to diavazoun alla 20 atoma, oi 10 apo tous 20 to pernane se filous k gnwstous k paei legontas.
distixos den menw notia, ir8a apo kifisia gia na kanw thn volta mou k otan eida ta parkarismena amaxia k tous parkadorous 11 wra to prwi ekana to ka8ikon mou. milisa me tous parkadorous, eixan thn klasiki @@ simperifora.
to magazi anikei sto nikolouzo, etsi legete o epixirimatias. opws exei sta @@ tous pezous etsi k emeis sta @@ den pame k kanoume k disfimisi, ayto einai to rule of engagment.
k min jexname oti eimaste h silent majority.
c.mantas
politicsgr.blogspot.com
den einai sosto na to blepoyme elitistika zoyzoylina pos kapoi einai probata kai kapoi einai mages , den ena sosto einai xirotero kai apo afto pou krazis.kai ego to krazo alla kai emeis ti kanoyme stin praxi;;
ta logia einai aeras, ti epidi kanoyme to tipota to idio giafto iparxoyn afta ta kathikia kai den einai to problima peri tis boltas stin paralia poy den sas afisan na perasete me tin isixiasas! to problima einai politikotato kai theli oxi mono kritiki alla kai praxi.
to problima sarkonete otan emeis kitame alloy!
bebadas
αυτη ειναι η δομη της κοινωνιας ομως(της δικης μας τουλαχιστον).υπαρχουν κ τα προβατα που πανω τους φυσικα (οπως και σε ολο τον κοσμο βεβαια) στηριζονται οι εκαστοτε εκμεταλλευτες παντος τυπου.κ κατι ειναι τουλαχιστον τα λογια απο την απαθεια κ την αμαθεια.γιατι το λες τωρα κ σε χ χρονια κατι θα αλλαξει.οταν ομως δεν κανεις τιποτα για να αλλαξεις την κατασταση αυτη μενει στασιμη απο τη στιγμη κιολας που οι "υπευθυνοι" του κρατους διατηρουν αυτη την άνοια κ φυσικα δεν ειναι στη νοοτροπια του μεσου ελληνα να αλλαζει τα πραγματα.ας ειναι αυτος καλα κ οι αλλοι ας πνιγοντΑΙ (που λεει ο λογος).
δεν υπαρχει λογος να συγκρινομαστε καν με τους ευρωπαιους.
βελλερ.
Bin Podilanden
Όσο και αν η δύση και όλος της ο πολιτισμός (καταναλωτικός) έχει εισβάλλει για τα καλά στο πετσί του έλληνα εδώ και δεκαετίες, πρέπει να παραδεχτούμε ότι μέσα μας ρέει και θα ρέει ανατολίτικο αίμα. Οι συγκρίσεις με τους υπόλοιπους λαούς της ευρώπης είναι καθημερινές, αλλά βλέπουμε ότι η δουλειά δεν τραβάει όσο και αν το ζορίζουμε. Είναι φυσικό να μην τους φτάνουμε για τον εξης λόγο. Όταν λέμε Ευρώπη το μυαλό μας πάει σε Γαλλία, Ολλανδία, Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία, Δανία, Ελβετία. Αυτό είναι το λάθος. Από γεωγραφικής-ιστορικής και μόνο πλευράς αν δούμε τις επιρροές που δέχτηκε αυτός η Ελλάδα φαίνεται ότι δεν έχει καμία σχέση με τις παραπάνω χώρες ενώ αντίθετα υπάρχουν άπειρα κοινά σημεία με χώρες των Βαλκανίων, του ανατολικού μπλοκ αλλά και Τουρκία και λοιπές αραβικές χώρες.
Τί προγόνους είχαμε, τίποτα παριζιάνους ή καταλανούς; Δε νομίζω. Άλλωστε τόσοι και τόσοι που έχουν πάει στις προαναφερθήσες χώρες της Ευρώπης γιατί πάνε; Κουβαλάνε τίποτα ιδέες, νοοτροπίες και τρόπους στις αποσκευές τους ή μόνο καλλυντικά; Όλα για το πρεστίζ και για να φανούμε στους διπλανούς ότι πήγαμε εδώ και εκεί. H ζωή σε αυτή τη χώρα αρχίζει και τελειώνει στο "πόσα λεφτά βγάζεις" "που θα πας το Σάββατο" "τί αμάξι έχεις" "που θα πάμε διακοπές τον Αύγουστο" "τί ρουχα να βάλω"
Νομίζω πως χρησιμοποιώντας λέξεις οι οποίες προειπώθηκαν, παρεξηγήθηκα. Δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες, χρησιμοποίησα τη λέξη "πρόβατο" σε αντικατάσταση του ανθρώπου που δεν έχει ανοίξει (ακόμα) τα μάτια του να αντιμετωπίσει και να πάρει θέση απέναντι στην πραγματικότητα. Από την άλλη θεωρώ ότι το γεγονός ότι το "έχω άποψη και την λέω και διεκδικώ" ταυτίζεται στην Ελλάδα με "ακραία πολιτική θέση" μπορεί να αλλάξει με ΜΗ βίαιες πράξεις - αυτό που ήθελα να εκφράσω είναι ότι δεν συμφωνώ με μία πράξη του τύπου "πάμε να τα κάνουμε λαμπόγυαλο και να μας πάνε μέσα" (όσο κι αν εξοργίζομαι κάποιες φορές). Πιστεύω και είμαι διατεθειμένη να διεκδικήσω τα "αυτονόητα" με αμεσότητα με τους συμπολίτες μου (είτε αυτό λέγεται συζήτηση και διάλογος σε πολιτισμένους τόνους είτε λέγεται αυτοκόλλητα streetpanthers γιατί όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος) και με απαίτηση από την αστυνομία να κάνει την δουλειά της δεδομένου κιόλας ότι την πληρώνουμε όλοι μας για αυτόν τον λόγο. Κι έτσι πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο, και πραγματικά το πιστεύω! Και με βοηθάει στο να σκέφτομαι θετικά το γεγονός ότι σε ενάμισι χρόνο έχω δει τρομακτική αύξηση των ποδηλάτων σε όλες τις ηλικίες και όλες τις ώρες της μέρας.
Και κάτι τελευταίο. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι μεμψιμοιρούμε σε μία μίζερη κατάσταση (που ενσαρκώνεται στη στάση ζωής πολλών στην Ελλάδα όπως περιγράφεις, Bin) που μας έμεινε ως κατάλοιπο από πολλά χρόνια "επιροής" από άλλους "πολιτισμούς"! Αρνούμαι κατηγορηματικά να το δεχτώ και ειδικά άκριτα! Για αυτό και χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους που ευελπιστούν και παλεύουν για να αλλάξουν τα πράγματα. Κι, επίσης, μην ξεχνάμε ποιος δημιούργησε τη λέξη "πολιτισμός"! Ας μην μειώνουμε τους εαυτούς μας και ας μην μπαίνουμε μόνοι μας σε μία κατώτερη θέση όπως πολλοί θέλουν να μας περάσουν ως συνείδηση (βλ. αρκετοί από τις χώρες της Ευρώπης)! Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ τίποτα τέλειο αλλά και τίποτα τιποτένιο... Άλλωστε, όταν λέμε "ποδήλατο στην Ευρώπη" γιατί δεν πάει ο νους μας στην Ιταλία; μήπως γιατί είναι η Μέκκα του αυτοκινήτου (βάλε και λίγο την Μεσογειακή διάθεση...);;;
υ.γ. ουφ... τα είπα πρωί πρωί! Και χαίρομαι που υπάρχει ακόμα διάλογος! Καλημέρα σε όλους!!!
Zouzoulina
pantos otan emena sthn padova zozoulina oloi me podilato pigenan, mallon k ekei einai h mekka tou podilatou.
to aytokinito einai kirios meso glamourias oxi mono ton neo-ellinwn alla k twn amerikanwn kirios tou notou, an k ekei pali an pas p.x. NY h L.A. sto little venice 8a deis podilato me to tono.
oso gia to eimaste anatolies, egw 8ewrw ton eayto mou ditikoeuropaioi, vevaia polloi neo-ellines exoun akoma to tourkiko DNA sto aima tous, giati k ta skiladika einai panta gemata.
BTW ayrio to prwi to mega exei streetpanthers, psaxnoue na vroume paidia na vgoun sthn T.V. opoios 8elei as mpei ligo sto forum twn s/panthers na stilei mail oti mporei na parei meros.
xtes kalesa thn astinomia se sigekrimeno magazi tou oteshop pou exei kanei to pezodromio parking, xtes to eipa se ena gaidaro k me evrise, h apantisi ir8e apo thn astinomia me klisi k simera tilefono sto dioikiti troxaias gia katagelia. etsi prepei na xtipame. ekei ponaei, otan er8ei k efarmostei o neos KOK me 9 pontous apo to point system k 350 euro prostimo me aferesi pinakidas gia ena mina gia parkarisma se rampa anapirwn tote 8a tous ponesei PARA POLI.
Νομίζω ότι λέμε τα ίδια πράγματα με άλλα λόγια κι ας πιστεύουμε και στους ίδιους τρόπους αντίδρασης... Απλά μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι και να μην κολλάμε και ταμπέλες πάνω στο τσουβάλι. Άλλωστε κι εδώ δεν υπάρχουν μέρη-πόλεις που είναι πιστές στο ποδήλατο (Καρδίτσα, Λάρισα, Ναύπλιο); Και αλλού δεν είναι αφόρητη η κατάσταση με τα αυτοκίνητα (Μόντρεαλ, Παρίσι, Νέα Υόρκη...)
Απλά μην ισοπεδώνουμε!
Zouzoulina
basika sigoyra i bia einai kako, alla i bia pano sto tsimento poy ebale kapios ilithios kai malista kai tipika paranoma akribos mprosta stin paralia e oxi den einai askopo
oyte kako.se mia topiki dioikisi poy o dimarxos ellinikoy exei faei nomizo 2 fores xilo apo toys mrovoys.den eimai traboykos oyte ziteo na traboykisoyme toys braboys ,kitaxte mono to ostria to poylise o dimarxos stin eteria poy eftiaxe os dimos.piase to avgo kai koyrepseto. oy den exoyme ta kotis gia topiki aftodiikisi kai menoyme stin topiki diikisi as ta loystoyme.na ontos afxithikan oi podilate entiposika
!!!
just for the record.
pira simera th troxaia kifisias gia katagelia se magazi pou exei kanei to pezodromo parking k exoun vgalei tis kolones. H diadikasia einai katagelia sthn astinomia k ayth thn metaferei sto dimo alla kai mporeis na pas sto dimo k na kaneis eponimi anafora, na parei protokolo k na zitiseis p.x. na mpoun kolones se pezodromio h pezodromo wste na prostatevontai oi pezoi.
εδω κ την πατατα με το ζορι αρχισαν να την τρων οι ελληνες(αν θυμαστε την ιστορια με το λιμανι κ τους στρατιωτες που τη φυλουσαν για να κανει εντυπωση επι καποδιστρια νομιζω).απο μονοι τους δεν μπορουν να κανουν τπτ.κ βαζω στοιχημα οτι αμα ξαφνικα εμφανιστουν ποδηλατα με το τσουβαλι εξω απο σταθμους μετρο\ηλεκτρικου προς ενοικιαση θα παρουν ολοι απο ενα να καβαλησουν κ να πανε στη δουλεια τους.βαζω την ιδεα βαζει κανεις το κεφαλαιο..??
βελλερ.
SE PROLAVAN..
TO ATTIKO metro skeftete na parei 500 podilata k na ta exei e3w apo tous sta8mous...
nikiazi to idio to metro!!!
παλι καλα να λες που θα γινει κατι τετοιο κ ας με προλαβαν.
θαναι τραγικο αν γινει κατι τετοιο να επιτρεπονται δλδ μονο μετρο-ποδηλατα αν κ ακουγεταο κουφο.
το οτι θα νοικιαζει ποδηλατα το μετρο δε σημαινει οτι θα αφηνει να μπαινουν κ μεσα, ισα ισα που θα λενε οριστε παρτε ποδηλατα για να μην κουβαλατε τα δικα σας στα βαγονια.ασε που θα βγαζουν κ λεφτα απο ολο αυτο ενω μεχρι τωρα ειναι αντιθετοι με το ποδηλατο γενικα.αληθεια απο ποτε ?
Bin Podilanden
Αν η Ακρόπολη και ο Παρθενώνας είναι πολιτισμός, τότε το γεγονός ότι χρησιμοποιήθησαν (πιθανόν) εκατοντάδες δούλοι για να χτιστεί, δεν αποτελεί πολιτισμό. Το ίδιο ισχύει για τις Πυραμίδες, το Σινικό τοίχος κ.α.
Πολιτισμός δεν πρέπει να είναι μόνο οι τραγωδίες του Σοφοκλή και ότι κληρονομήσαμε από την αρχαιότητα αλλά και το τί παράγουμε τώρα. Και ο πολιτισμός φαίνεται στα πιό απλά πράγματα της καθημερινότητας. πχ. στο να μη μιλάμε στο κινητό δυνατά ενώ βρισκόμαστε στο λεωφορείο και μας ακούνε όλοι, στο να μην παρκάρουμε πάνω στα πεζοδρόμια, στις ράμπες για ΑΜΕΑ, ποδήλατα, πεζους, σε στάσεις λεωφορείων, στο να μην προκαλούμε θόρυβο με την εξάτμιση και το μαρσάρισμα, στο να μη χτίζουμε αυθαίρετα ή παραβιάζοντας τον συντελεστή δόμισης, στο να μη λαδώνουμε για να βολευτούμε στο δημόσιο, στο να μην καπνίζουμε ενοχλώντας τους άλλους και πάει λέγοντας. ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ. ΤΟ ΜΕΤΡΟ, ΟΣΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.