... ψάχναμε παρέα για ποδήλατο
η εικόνα σήμερα
Τετάρτη Halbike, Πετρούπολη
Πέμπτη ???
Παρασκευή Freeday
Σάββατο Ξέμπαρκοι, Γιορτή Ποδηλάτου
Κυριακή LSP, Νεμέα, Λούμπεν, Νίκαια, Γύρος Αθήνας
διαλέξτε!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
... ψάχναμε παρέα για ποδήλατο
η εικόνα σήμερα
Τετάρτη Halbike, Πετρούπολη
Πέμπτη ???
Παρασκευή Freeday
Σάββατο Ξέμπαρκοι, Γιορτή Ποδηλάτου
Κυριακή LSP, Νεμέα, Λούμπεν, Νίκαια, Γύρος Αθήνας
διαλέξτε!
αλλά το πράγμα μιας και έχει μαζικοποιηθεί οφείλει να γίνει πιο σοβαρό και πιο συγκεκριμένο στα αιτήματα του.
Δηλαδή να προωθήσουμε το ποδηλατο ως εναλλακτικό μέσο μεταφοράς και όχι ως περιστασιακό μέσο διασκέδασης.
από άποψης διεκδίκησης αιτημάτων και σοβαρότητας;
Γνωρίζεις όλες τις ενέργειες που έχουν κάνει οι ποδηλάτες σαν άτομα, σαν επι μέρους σύλλογοι κλπ, κλπ την τελευταία 50ετία και νομίζεις ότι είναι αστείοι;
Δεν θα κάτσω να αραδιάσω το πόσα από τα αιτήματα των ποδηλατών έχουν με πολύ αντίδραση ικανοποιηθεί με βαριά καρδιά από την "σκατοπολιτεία της πλάκας" που ζούμε.
Γιατί μόνο "πολιτεία της πλάκας και της φαιδρότητας" μπορεί να χαρακτηριστεί η Ελλάδα που εν έτι 2010 συνηγορεί στο οργανωμένο έγκλημα της κλοπής ποδηλάτων μέσω των οργάνων αστυνόμευσής της
Είναι η ίδια η πολιτεία του χαβαλέ που αρνείται να δει το θέμα της διάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών από την άποψη της εξυπηρέτησης του πολίτη (φτιάχνοντας ασφαλή πάρκιγκ για ποδήλατα όπως στις πολιτισμένες χώρες έξω από σταθμούς - αφετηρίες μετρό, τρένων και λεωφορείων), γιατί το μόνο που την νοιάζει (την φαιδρή πολιτεία που ζούμε) είναι να αφήσει το χάλι των συγκοινωνιών έρμαιο των νονών της εκμετάλλευσης του πετρελαίου (σωματείων τύπου Καμόρας- βλ αυτό των ταριφάδων για παράδειγμα) κλπ. κλπ.
Τι σοβαρό δεν έχουμε κάνει σε μια πολιτεία που για μισό αιώνα αντί να έχει προσανατολίσει τις συγκοινωνίες και το διακομεταμιστικό εμπόριο στα τρένα, τα έφερε στο σημείο της χρεωκοπίας για να μην στεναχωρήσει τις δέκα οικογένειες που κατέστρεψαν τη χώρα με τα πετρέλαια και τις αντιπροσωπείες Ι.Χ.φτιάχνοντας μόνο δρόμους, δρόμους, δρόμους και παρκαροπεζόδρομους;
Τι σοβαρό δεν έχουμε κάνει σε μια πολιτεία που αρνείται να δώσει άδεια μεταφοράς ποδηλάτων σε τρένα και τα χρεώνει με ξεχωριστό εισητήριο στα καράβια;
ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ (τύπου Ολλανδίας, Δανίας, Γερμανίας κλπ)
Ωραία .. άρα την απάντηση την ξέρουμε. Γιατί διαιωνίζουμε λοιπόν την κατάσταση αυτή που ανέφερες πιο πάνω;; ( και για λόγους χώρου δεν την παρέθεσα εδώ)
Γνωρίζουμε ότι ζούμε σε ένα κατεστημένο της πλάκας, είμαστε, (υποτίθεται έτσι), σοβαροί και όχι σοβαροφανείς, αλλά εξακολουθούμε να το ανεχόμαστε.
Ε.. άμα δεν το αλλάξουμε εμείς, που μας χαλάει δηλαδή, ποιος θα το κάνει για εμάς;
Και αλήθεια; Γιατί περιμένουμε ακόμα; Να συμβεί τι; Να το αλλάξει ποιος;
γενικα μεσα σε δυο χρονια
εχει σχεδον γεμισει η βδομαδα ποδηλατο
το ονειρευομασταν καποτε αλλα φαινονταν πολυ μακρια...και ομως
δευτερα: καθε πρωτη του μηνα CMR
τριτη: κενη
τεταρτη: halbike-peristeropetalies
πεμπτη: κενη
παρασκευη: freeday
σαββατο: sabbatobolta
κυριακη: loumpen-combo-pas argyroupolis
μην ξεχασουμε τους νοτιους-ποδηλατες που ειναι πολυ δραστηριοι
ανεβαζουν βολτες συχνα και δεν περιοριζονται σε συγκεκριμενη μερα
βολτες εβδομαδιαιας συχνοτητα που περασαν αλλα για διαφορους λογους δεν συνεχιστηκαν η ειναι περιοδικες
τα μπανια των βπ
αλητογατες βολτες που τοσο μας εχουν λειψει
beer ride
voltes peiraia
IORA ride
west side ride
βορειο σελας
passion bike(μεσωγεια)
σαββατοβραδο στην πιστα
αθηνα-πατρα ...και οπου βγαλει
νυχτοπεταληματα
ΕΝ.ΚΑ.ΠΟ (εναπομειναντες ηλιο καμμενοι αλητο ποδηλατες αθηνας)
ιποκρατειος πολιτεια
sidewalks
και καμια 10-ρια ακομα τοπικες βολτες
ηλιουπολη -καιρο τωρα
πετρουπολη -νεα προσπαθεια
αργυρουπολη -καιρο τωρα
αγ.αναργυροι -ξεκινησε πριν δυο βδομαδες
καλλιθεα -ξεκινησε το καλοκαιρι
αγ.παρασκευη -καιρο τωρα
ραφηνα,νεα μακρη -καιρο τωρα
νικαια -ξεκιναει 17/10
ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΣΜΟΣ
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΩΣ ΤΟΝ ΜΑΙ ΤΟΥ 2011
ΠΑΜΕ ΟΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΟΛΗ ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Τελικά τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα γενικά,και λίγο καλύτερα όσο αφορά τα ποδηλατικά πεπραγμένα.
Σαφώς χρειάζεται μια μεγαλύτερη δυναμική που μπορεί να προέλθει μόνο μέσα από την όλο και μεγαλύτερη συμμετοχή του κόσμου που θα έρθει να ενισχύσει τα ήδη γνωστά αιτήματα για την ποδηλατική άνοιξη καί στην χώρα μας .
Η ελπιδα.
Αν θες να αλλαξει κατι στην ζωη μας, πρεπει να αλλαξει κατι στην ζωη μας. ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
Αύριο ίσως να είμαστε και λιγότεροι
Δεν είναι μόνο οι ποδηλατόβολτες είναι οι ποδηλάτες γενικά! Πριν 2 χρόνια δεν έβλεπες το ποδήλατο στο δρόμο μόνο σε κανένα πάρκο άντε και σε κανένα βουνό, τώρα όμως δεν υπάρχει περίπτωση να βγω έξω και να μη δω ποδηλάτες ότι ώρα και να είναι!
Από τη μία, οι Βόλτες και οι Συμμετοχές σε αυτές αυξάνονται, από την άλλη οι Συμμετοχές στις Συνελεύσεις των Ποδηλατών/ισσών μένουν ίδιες ή και μειώνονται.
Μήπως λοιπόν έχει δίκιο ο jeanmarat, όταν μιλάει για "περιστασιακό μέσο διασκέδασης"?
Μήπως οι κοινωνίες μας απολιτικοποιούνται και τα μέλη τους λαβαίνουν μέρος σε "εκδηλώσεις" οι οποίες δεν έχουν να κάνουν με καμιά διεκδίκηση?
Γιατί το να λάβεις μέρος σε μία Συνέλευση, πως να το κάνουμε, είναι Πολιτική Πράξη.
Εύκολα λοιπόν ο καθένας θα πάρει μέρος σε μια ποδηλατόβολτα, θα χτυπήσει το κουδουνάκι του, θα κάνει την πλάκα με το διπλανό του, θα διηγηθεί την επομένη στην παρέα του την εμπειρία του, ή ξέρω γω τι άλλο.
Όταν όμως τον καλέσεις να λάβει μέρος ενεργά σε μία διεκδίκηση, να πει τη γνώμη του, να προτείνει λύσεις, τότε απέχει, μαζεύεται στο καβούκι του, Ιδιωτεύει...
* Φυσικά και δεν καταφέρομαι εναντίον της Ιδέας της Βόλτας!
* Δεν προσπαθώ να το "παίξω" Διανοητής, κουνώντας με αποστροφή το κεφάλι μου για την κατάσταση την οποία περιγράφω.
* Αγχωμένος είμαι γιατί στην τελική μεγαλώνω έναν Άνθρωπο και τρομάζω βλέποντας το τι πρόκειται να αντιμετωπίσει...
Φιλικά, Κωνσταντίνος.
Ξέχασες αυτές του Πόρτο Ράφτη.. Κακώς γιατί ετοιμάζω κάτι καλό αυτή την εποχή.. :)
Οι συμμετοχές στις συνελεύσεις των Ποδηλατισσών δεν αυξάνονται γιατί οι podilates λειτουργούν με τις ίδιες παρείστικες δομές που λειτουργούσαν πριν πέντε χρόνια. Δηλαδή συνελεύσεις που απευθύνονται σε κοινό δεκαπέντε ατόμων.
Και θα σας το τεκμηριώσω αυτό. Ας πούμε ότι υπάρχουν πεντακόσια άτομα που έχουν ένα θέμα προς διεκδίκηση για τους podilates ( το γράφω αγγλικά για να ξέρουμε ότι μιλάμε για την ομάδα), και αυτά τα 500 'άτομα πάνε όλα μαζί στην συνέλευσή τους, ( να φύγει και το παράπονο του exomail)... Πιστεύετε ότι θα ληφθεί υπόψιν η γνώμη τους; Και ότι αν ληφθεί θα οργανωθεί κάποια δράση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, προσαρμοσμένη στα δεδομένη της εκάστοτε περίπτωσης;;
Γιατί φέρνω αυτό το παράδειγμα;
Γιατί αυτά τα πεντακόσια άτομα υπάρχουν, και είναι όλοι εκείνοι που διαμαρτύρονται τόσο καιρό για τις κλοπές και για το γεγονός ότι δεν γίνονται διεκδικήσεις πάνω σε αυτό το θέμα.
Μάλιστα δεν είναι μόνο πεντακόσια.. είναι πολύ περισσότερα. Πότε ελήφθησαν υπόψιν οι απόψεις τους;
Μετά λες ότι ο καθένας ιδιωτεύει. Ε λογικό δεν είναι όταν λέγεται ένα πράγμα μία φορά, εκατό φορές και η απάντηση που έρχεται πίσω είναι υπεκφυγές;
( περί αυτού μία αναζήτηση στο φόρουμ θα είναι εξαιρετική για την ενημέρωση σας).
Ξεχάσατε τους "ΜΠΛΕ-δες" (πρώην "breveto-λάτρες", κάθε Τετάρτη απόγευμα βολτονήσεις από το ΜΠΛΕ μέχρι...).
Λοιπόν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, εχθές γύρισα κάπως πιο αργά από τη δουλειά μου. Παντού ποδηλάτες, σε κεντρικούς δρόμους, οι περισσότεροι όχι για βόλτα, αλλά για αστική μετακίνηση (φαινονταν, λόγω ρούχων και τσάντας...)
Μετά βγήκαμε με το tandem και γυρίσαμε αργούτσικα. Σε όλη τη διαδρομή, ΠΑΝΤΟΥ βλέπαμε ποδηλάτες. Η Αγγέλα που δεν έχει συνηθίσει να κυκλοφορεί στο κέντρο έπαθε πλάκα. Συνέχεια μου έδειχνε "να, κιάλλος, και εκεί, και πίσω μας"....
Το έχουμε ξανα-πει, τα πράγματα αλλάζουν. Οι βόλτες που οργανώνονται και μόνο, συν τα δύο μεγάλα ποδηλατικά FORA, σύν ένα σωρό άλλοι παράγοντες ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ προς την αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου ΚΑΙ σε συχνότητα ΚΑΙ σε χλμ.
Οι βόλτες γίνονται όλο και πιο πολυπληθείς και όλο πιο μεγάλες.
Οι ποδηλάτες συνηθίζουν να καβαλούν ποδήλατο, να κυκλοφορούν στην πόλη / με κίνηση, βλέπουν ότι αντέχουν / μπορούν, ξέρουν ότι θα βρουν παρέα, τους αρέσει...
Όταν μια ομάδα είναι μειοψηφία, λογικό είναι να οργανώνεται, γκετοποιείται, αυτοπροσδιορίζεται, διαφοροποιείται κτλ κτλ προκειμένου να επιβιώσει. Υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα για ομάδες εθνικές, κοινωνικές, θρησκευτικές.
Σαν παράδειγμα δε θα πω κάποιο από τα προφανή, αλλά την ΕΛΠΑ. Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου και Περιηγήσεων. Δημιουργήθηκε το 1924! Όταν οι αυτοκινητιστές ήταν λιγοστοί, είχαν την ανάγκη οργάνωσης και αισθανόντουσαν ότι είχαν κάτι κοινό που τους διαφοροποιεί από τους υπολοίπους. Σήμερα πόσοι αυτοκινητιστές θεωρούν ότι είναι μέλη κάποιας ομάδας; Ελάχιστοι και συνήθως κάτοχοι "ιδιαίτερων" οχημάτων. Θα δεις φίλους του σκαραβαίου, του 2CV, της Ferrari κτλ. Μειοψηφίες. Και πάλι δε θα έχουν κάποιο "βαθύτερο πολιτικοκοινωνικό" σκοπό πέρα από την παρέα, τις βόλτες και τις πηγές ανταλλακτικών!
Λογικό δεν είναι λοιπόν με την διάδοση του ποδηλάτου, να εκλείπει η "ποδηλατική συνείδηση" και να εντάσσεται στην κοινωνία ως κάτι φυσιολογικό"; Ας μην παραπονούμαστε, καλό σημάδι είναι.
Ευχαρίστως θα πήγαινα στο κέντρο και στη δουλειά με ποδηλατο αλλά όλα αυτα θέλουν και μια βασική υποδομή:
Να μπορείς να κλειδώνεις το ποδήλατο κάπου με ασφάλεια.
Πολλές εταιρείες στην Ευρώπη και δημόσιοι οργανισμοί έχουν ντους αυτοκαθαριζόμενα έτσι ωστε ακόμα και το καλοκαιρι να πηγαινεις στο γραφειο με ποδήλατο και να μην φτανεις μουσκεμα για να δουλεψεις.
Αν δεν περιοριστει η μόλυνση στο κέντρο τα πράγματα θα ειναι πάντα άσχημα για τους ποδηλάτες..
Εντάξει μπορει κάποιος να πει μήπως θέλεις να βάλουν και μασερ για ποδηλάτες να κάνουν μασαζ μετα απο ζόρικες διαδρομές?
Ωραία θα ήταν....
Το σιγουρο ειναι οτι καθε μερα οι ποδηλάτες αυξανονται και η πολιτεία ειναι πιο κουφη και δυσκίνητη απο ποτέ.
Ακόμα και οι κλασικοί αυτικινητάκηδες γειτονες με βλέπουν με το ποδήλατο και με ρωτούν αν μπορούν να ερθουν στο freeday. Tρελάθηκα!!!
Βέβαια η καλύτερη λύση για να μην ιδρώνεις είναι να κάνεις χιλιόμετρα...εγώ όταν ξεκίνησα την ποδηλασία την αλεξάνδρας την ανέβηκα με χίλια ζόρια, φουλ ιδρωμένος και με την μικρότερη σχέση..χθες την ανέβηκα μονοκοπανιά με 48/14 χωρίς να κουραστώ καν..
Βάλτε χιλιόμετρα στα πόδια σας και θα δείτε την διαφορά...ας μην τα περιμένουμε όλα από το κράτος!
Υπάρχουν διαδρομές που στην αρχή τις έκανα με στάσεις και έπαιρνα και το ποδήλατο στα χέρια για να αντέξω, ενώ τώρα απορώ γιατί κουραζόμουν τόσο
Ελενη μου καλως η κακως οι συνθηκες ειναι πολυ συγκεκριμενες, και αλλαζουν αργαααααα...(και αυτο ειναι το αισιοδοξο σεναριο). Η αληθεια ειναι οτι αν περιμεναμε να βγουμε στο δρόμο οταν δε βρεχει,δεν υπαρχει κινδυνος κλοπης, δεν εχει μολυνση, δεν εχει αμαξια, μονο σε ποδηλατοδρομους, μονο σε ευθειες και μονο για διαδρομες που μετα καταληγεις σπιτι για μπανιο, δεν ξερω ποσες φορες θα ποδηλατουσαμε τελικα.... Γι αυτο απλα κανουμε υπομονη και επιμενουμε, και ισως καποια πραγματα βελτιωθουν με τον καιρο, ειτε γιατι θα αλλαζει η κατασταση ολο προς το καλυτερο, οτι και αν χρειαστει για να γινει αυτο, ειτε γιατι εμεις θα αντεχουμε περισσοτερα, οπως λεει ο Κaos.... (εννοειται οτι κι εγω δρόμους που παλια τους εβγαζα, αααν τους εβγαζα κιολας, με την καρδια..στο χερι, τωρα τους ανεβαινω φυσεκι!!! Χεχε!)
Γενικοτερα τωρα, αυτο το ποστ περιγραφει τις σκεψεις μου το πρωι που ερχομουν στη δουλεια, γι αυτο γραφω πολλα... Περιμενα στο φαναρι, και βλεπω απο μακρια εναν ποδηλατη στον καθετο δρομο.... Χαμογελαω, και πριν προλαβω να σκεφτω, περναει απο διπλα μου αλλος ενας (περνωντας με κοκκινο, χμμμμ...) Μερικα μετρα πιο κατω, ενα ποδηλατο δεμενο στο καγκελο... Ε, το χαμογελο μου πια δεν κρατιοτανε!! Ειναι ωραια η πολη με ποδηλατα!!!
Papi εχεις δίκιο απλά εγω ειμαι ακόμα στη φάση που πως να το θεσω διακριτικά.. Ας πουμε οτι θα χρειαστούν κάποια χιλιομετρα μεχρι να παψω να γκρινιάζω στις ανηφόρες που με ζοριζουν αρκετα.. Προς το παρον παιρνω το ποδηλατο στη πλάτη.. Σ εκεινο το freeday στη Δροσιά τα χρειάστηκα..
Κόλησαν τα πνευμόνια στο πετάλι!
.........όταν τα κοιτάξεις στα μάτια εξαφανίζονται.
Θυμάμαι τις πρώτες εβδομάδες που είχα ξεκινήσει το ποδήλατο προτιμούσα να κάνω μεγάλους κύκλους παρά να πάω από τις ανηφόρες. Με τρόμαζαν για κάποιο λόγο.
Μία μέρα στο βαγόνι του προαστιακού, καθώς γύριζα από τη δουλειά, μπήκε ακόμα ένας ποδηλάτης. Θυμάμαι φόραγε κολλάν και ποδηλατική μπλούζα με καλό ποδήλατο και φαινόταν αθλητής (ή εμένα μου φαινόταν έτσι) και πιάσαμε την κουβέντα.
-Που μένεις; (αθλητικός ποδηλάτης)
-Στην Πετρούπολη (εγώ)
-Α! και πας από την πλαγιά και βγαίνεις στην Αγ. Νικολάου έτσι;
-Όχι ρε φίλε, τι λες τώρα; Από κει έχει ανηφόρες !
Όποτε θυμάμαι τη στιχομυθία αυτή, ακόμα και τώρα, με πιάνουν τα γέλια σκεπτόμενος τι του απάντησα.
tkant: Πετρούπολη, όπως λέμε Everest, Ταυγετος, Υμηττός κτλ...
Που θα πάει όμως. Σιγά σιγά με το περα δώθε των ποδηλατιστών μπορεί και να ισιώσουν οι ανηφόρες!!
...φταίει το μέρος και η ώρα; Κάντε μια πειραματική συνάντηση κάποιο ΣΚ πρωϊ ή μεσημεράκι σε μια καφετέρια ή σε κάποια άλσος, βουνό, πάρκο.
Παιδιά ο ιδρώτας νομίζω παραμένει, είτε είσαι έμπειρος ή όχι ποδηλάτης. Δεν νομίζω ότι κάνει μεγάλη διαφορά.
Επίσης η εικόνα της Αθήνας τουλάχιστον, είναι απογοητευτικότατη. Λαμαρίνα, θόρυβος, βρωμιά, γκάζια. Παντού. Τα ποδήλατα, να μην λέμε ότι θέλουμε, είναι πάρα πολύ λίγα εως ανύπαρκτα.
Το ότι επιστρέφοντας από τους δρόμους είσαι ένα ράκος, σημαίνει ότι απλά γίνεται της πουτ@ν@ς από τους κάφρους με τα μηχανοκίνητά τους.
Το μόνο αισιόδοξο, ότι υπάρχουν κάποιοι που μετακινούντε με ποδήλατο και αυτό, παρότι λίγο, είναι αυξητικό.
Πες τα ανθρωπέ μου..
περισσότερα από δύο χρόνια μας ταξιδεύει μακριά από την πόλη.
www.comboride.com
γίνατε εταιρεία που λέγατε?