Η Πρωτοβουλία «Τρέχοντας για τα παιδιά στο Δρόμο» και η ΑΡΣΙΣ Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων διοργανώνουν την Κυριακή 16 Δεκέμβρη 2012 στην Αθήνα εκδήλωση με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών κατά της παιδικής εργασίας.
Αντίστοιχη εκδήλωση προγραμματίζεται να γίνει και στη Θεσσαλονίκη τον Ιανουάριο του 2013.
Συγκεκριμένα, στις 12 το μεσημέρι στο Θησείο, στο παρκάκι δίπλα στο Σταθμό, θα γίνει συνάντηση δρομέων και ποδηλατών, όπως και εθελοντών της ΑΡΣΙΣ, και θα ξεκινήσει μια μικρή γιορτή με ενημέρωση, μουσική και παιχνίδια για τα παιδιά και διανομή στους περαστικούς ενημερωτικών φυλλαδίων κατά της παιδικής εργασίας.
Στη συνέχεια, γύρω στις 12.30 οι δρομείς και οι ποδηλάτες θα κάνουν μια χαλαρή περιήγηση 7 χιλιομέτρων σε δρόμους της πόλης, με το σύνθημα «Σχολείο και παιχνίδι για τα παιδιά – Χρήματα και δουλειά για τους μεγάλους». Η συμμετοχή δρομέων και ποδηλατών είναι ελεύθερη.
Όσοι – όσες ενδιαφέρονται να βοηθήσουν στο έργο της ΑΡΣΙΣ με τα παιδιά στο δρόμο, μπορούν να φέρουν στο χώρο συνάντησης βιβλία, χρώματα, τετράδια, παιχνίδια ή τρόφιμα που θα διανεμηθούν σε παιδιά που έχουν ανάγκη.
Στο χώρο της εκδήλωσης θα διατίθενται ενημερωτικά έντυπα, μπλουζάκια και αυτοκόλλητα της Πρωτοβουλίας «Τρέχοντας για τα Παιδιά στο Δρόμο».
Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέσω της σχετικής σελίδας
Παιδικη εργασια η καλυτερα παιδικη δουλεία = Ασιατικες χωρες (τουλαχιστον μεχρι στιγμης). Οποτε οσο και να ποδηλατησουμε, εφοσον αγοραζουμε κινεζικα επειδη ειναι πολυ φθηνα, στηριζουμε και την παιδικη εργασια.
ΑΠΟΛΥΤΑ σωστός, αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω.
Το να καταργήσουμε την παιδική εργασία, είναι ό,τι πιο εύκολο: δεν ξαναγοράζουμε προϊόν που κατασκευάζεται μ αυτόν τον τρόπο. Μέσα σε μια μέρα (για την ακρίβεια, σε λίγα λεπτά) θα 'χει καταργηθεί.
Η μέχρι τώρα πορεία μας δείχνει ότι κανείς (απ' αυτούς που μπορούν, π.χ καταναλωτικές οργανώσεις) δεν ενδιαφέρεται ουσιαστικά να κάνει κάτι τέτοιο.
Θα πρέπει να μην ξαναγοράσεις ΠΟΛΛΑ πράγματα. . .
όπως το pc και την οθόνη που κοιτας και διαβάζεις τις λέξεις αυτες
...και αυτή...
και αυτή )
Υλικά όπως κασσίτερος (νομίζω ότι είναι ο κασσίτερος) που χρησιμοποιείται σε ότι προϊόν έχει πλακέτα...''διαχειρίζονται'' από μικρά παιδιά.........
KAI μιλώντας για την παιδική δουλεία δεν ξεχνάμε και τη ΔΟΥΛΕΊΑ γενικότερα και τις συνθήκες εργασίας ...
ΒΛΕΠΕ το εργοστάσιο της ''νεότερης'' σημαίας του καπιταλισμού και καταναλωτισμού Iphone, που μετράμε αυτοκτονίες μέσα στο ίδιο το εργοστάσιο...και η ΔΥΣΗ τι κάνει? ? ? Διαφημίζει το iphone 5 και στην Ελλαδα υπάρχει ''ουρα''για να το αποκτήσεις.
Η πλάκα είναι οτι αυτοί που αδιαφορούν για οτι γίνεται εκτός του κόσμου τους(δηλαδή βαρια βαριά εκτός Ευρωπής (για να μην πω μόνο συγκεκριμένες χώρες...τόσο κοντόφθαλμοι) θα δουν σε λίγα χρόνια τα παιδιά τους να δουλεύουν με μισθούς και ώρες Ανατολής ... αφού η κινεζοποίηση μας είναι γεγονός και με νόμους....
ΥΓ. Κακώς μιλάω στο 3 πληθυντικό γιατί και εγω έχω αγοράσει προϊόντα από ανατολή.
Έτσι λοιπόν, να καούν οι πολύεθνικές και η παγκοσμιοποίηση που υποδουλώνει τους λαούς.
Και; Ας μην αγοράσω.
Οι πολυεθνικές είναι ένα μηδενικό μπροστά στη δύναμη των καταναλωτών.
Άλλο που εμείς δεν το 'χουμε συνειδητοποιήσει.
Τους λαούς τους υποδηλώνουμε εμείς, ως καταναλωτές, κι όχι οι πολυεθνικές, που απλά ακολουθούν τις προτιμήσεις μας.
Αλλά, μας βολεύει το παραμύθι "οι κακές πολυεθνικές, οι καλοί εμείς".
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τη δύναμη του marketing που δεν ικανοποιεί μονο θέλω και ανάγκες αλλά δημιουργεί/μετατρέπει αυτά τα θέλω σε ανάγκες.
Και οι πολυεθνικές μαζί με την πραγματική σου ανάγκη...πχ. επικοινωνία σου πλασάρει iphone, ipad, netbook, σουξου μουξου...και έτσι ερχόμαστε στον υπερκαταναλωτισμό.
Θα συμφωνήσω ότι και εμείς σας καταναλωτές έχουμε τεράστια δύναμη.
Αλλά και εδώ το marketing έχει βρει τη λύση.....στοχεύει απευθείας σε συγκεκριμένες ομάδες (niche mkt)
(οπότε δεν έχει τεράστιο όγκο καταναλωτών να αντιμετωπίσει αλλά εξυπηρετεί τα θέλω τους και τα μετατρέψει σε ανάγκες πολύ πιο εύκολα...
Διαίρει κα βασίλευε ένα πράμα. ευκολότερο όταν σπάνε την πίτα σε μικρά μικρά κομματάκια)
και όχι mass μκτ όπως έκανε κάποτε η LEVIS όταν οι καταναλωτές (του τότε κόσμου) δεν ήταν εκπαιδευμένοι.
Συμφωνώ ότι έχουμε υποδουλώσει τις ανατολικές χώρες επειδή είμαστε υπερκαταναλωτές... άλλα όχι και ότι είναι παραμύθι οι πολυεθνικές και η παγκοσμιοποίηση.
Δεν είναι τόσο εύκολη η απαξίωση του ανθρώπου όταν η πολυεθνική αποσκοπεί ΜΟΝΟ στο κέρδος και κάνει τα πάντα για αυτό.
Δηλαδή, η ψυχολογία καταναλωτή (σαν τμήμα πολυεθνικών) είναι τυχαίο που υπάρχει? Ψυχολόγοι προτείνουν στις εταιρείες από τι χρώμα θα βάλουν στη συσκευασία, τι μουσικη θα παίζει στην διαφήμιση, τι ρούχα να φοράει το μοντέλο κλπ.
¨ΟΛΟΙ επηρεαζόμαστε απο το μαρκετινγκ θέλουμε δε θέλουμε...από εκεί και περα έχει σημασία αν εχουμε εκπαιδευτεί να μπλοκάρουμε τα μηνύματα.
Δεν είναι τόσο εύκολη η απαξίωση του ανθρώπου όταν η διαφήμιση και η πολυεθνική χειραγωγούν (ή mkt όρος: manipulate)
Μην σκέφτεσαι οτι όλος ο κόσμος σκέφτεται με το δικό σου μυαλό...που εσύ μπορεί να μην ξαναγοράσεις, pc, κουζίνα, παπούτσια νάικι, κινητό κτλ...κάποιοι δεν μπορούν να κατανοήσουν, άλλοι δεν θέλουν, αλλοι αδιαφορούν.
ΔΗΛΑΔΗ δεν υπάρχει παγκόσμια ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗ, ίσως τοπική αλληλεγγύη στους καταναλωτές να βρεις κάπου αλλα για αυτό έγιναν οι εταιρείες πολυεθνικές...
Και ίσως δεν με κατάλαβες...δεν διαφωνώ στο να απαγορευτεί η δουλεία παιδιών και η εκμετάλλευση ανθρώπων. Ανέλυσα μια κατάσταση και τις σκέψεις μου για αυτήν.
Και το μάρκετινγκ, άλλη μια δικαιολογία είναι. Για να αποποιηθούμε τις ευθύνες μας.
Αν θέλουμε αλλάζουμε τον κόσμο, αν δεν θέλουμε δεν τον αλλάζουμε και τα ρίχνουμε στις κακές πολυεθνικές και την παντοδυναμία του μάρκετινγκ.
Έτσι παραμένουμε οι καλοί.