Αναβάθμιση ταχυτήτων σε Merida Crossway

3 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Proskopos
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους πρόσφατα αγόρασα ένα Merida Crossway το θεωρώ πολύ καλό ποδήλατο σαν αρχάριος ποδηλάτης . Το. Μοναδικό το μείον είναι το εύρος των ταχυτήτων 24 στο σύνολο και σκέφτομαι να πάω σε 27 αξίζει η πετάω λεφτά ;

Εδώ παραθέτω αυτά που φοράει

CHAINWHEEL Shimano TY301

48-38-28 teeth

170 mm-XXS/SM, 175 mm-ML/XXL

 

CASSETTE Sunrace CSM668

11-32 teeth

8 speed

 

CHAIN Sunrace M84

SHIFTERS Shimano ST-EF505

FRONT DERAILLEUR Shimano FD-TY710

REAR DERAILLEUR Shimano RD-M360

Και αυτά σκέφτομαι να του βάλω 

Front derailleur Shimano Altus FD-M370

Rear derailleur Shimano Deore, RD-M591

Shifters Shimano ST-EF505

Bottom bracket Shimano BB-UN100

Crank set Shimano FC-M371, 48-36-26T

Cassette sprocket Shimano Acera CS-HG201-9, 11-32T

Chain Shimano CN-HG53

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Merida Crossway, επώνυμο και μια χαρά ποδήλατο, που θα σε κρατήσει για πολλά - πολλά χρόνια (αρκεί να κάνεις ποδήλατο και να μην πιάσει σκουριά στο μπαλκόνι)

Δηλώνεις αρχάριος ποδηλάτης. Επίσης δηλώνεις ως μοναδικό μείον "το εύρος των ταχυτήτων 24 στο σύνολο και σκέφτομαι να πάω σε 27", αλλά και μόνος σου παραδέχεσαι ότι μπορεί και να "...πετάω λεφτά"...!!!

Ακόμα και αν είχε 21 ταχύτητες και ήθελες να πας σε 30 ή ξερω_γω_43_ταχύτητες, πάλι θα σου έλεγα ότι: ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ. Όπως με όλα τα νέα χόμπι, το λογικό και σωστό είναι να ξεκινήσεις με κάτι οικονομικό αλλά όχι φθηνιάρικο [καλά, εδώ στη περίπτωσή σου το συγκεκριμένο είναι ένα αξιολογότατο καραμάχιμο τρεκκιν], που θα σε βοηθήσει χωρίς να σε αποθαρρύνει. Αφού ασχοληθείς πολύ, αφού γράψεις πολλές ώρες και πολλά χλμ με δαύτο, και εφόσον θα θέλεις να ανέβεις επίπεδο / να ασχοληθείς ακόμα περισσότερο, και εφόσον έχεις αποκτήσει μια πρώτη ιδέα τι δεν σου αρέσει / τι πρέπει να βελτιώσεις / τι πρέπει να αλλάξεις, ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.

Και η συγκεκριμένη αλλάγή που σκέφτεσαι ΔΕΝ είναι καν τέτοια. Από 48-38-28 τρίδισκο θα πας σε 48-36-26 τρίδισκο, δηλαδή θα μαλακώσεις λίγο τις εύκολες σχέσεις σου. Πίσω, στην κασέτα από 8αρα με 11-32 θα πας σε 9αρα πάλι με 11-32 .... δηλαδή απλά θα παρεμβάλεις ένα γρανάζι στα ήδη υπάρχοντα..... Αν το καλοσκεφτείς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ όλο αυτό. Μόνο χρήματα θα ξοδέψεις.

Ξεκίνα όπως είσαι. Αν δεις μεγάλα ζόρια (λόγω διαδρομής ή φυσικής σου κατάστασης σου ή ότι άλλο) ίσως να αλλάξεις ΜΟΝΟ την κασέτα πίσω (που είναι και σχετικά οικονομική αλλαγή) με κάποια που να έχει μεγαλύτερο "μεγάλο_γρανάζΙ". πχ να πας σε μια 11-34 ή 11-36 (ΔΕΝ έχω ιδέα τι κυκλοφορεί πλέον σε κασέτες 8αρες, έχω χάσει επαφή με τέτοια εξαρτήματα), ώστε να έχεις μαλακότερες σχέσεις.....

Στη θέση σου θα έκανα τα παρακάτω: θα έβγαινα συχνά, θα έγραφα χλμ όσο μπορούσα. Θα έβρισκα παρέα (παρόμοιας δυναμικότητας) να βγαίνω μαζί τους. Θα έχτιζα εξοπλισμό, πχ κράνος, τρόμπα, κάποια ελάχιστα ποδηλατικά ρούχα πχ σορτσάκι με μαξιλαράκι. ΜΕΤΑ - πολύ μετά, θα σκεφτόμουν για οτιδήποτε άλλο.....

 

Καλές πεταλιές yes

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

με λιγα λογια πετας τα λεφτα σου. 

Υπαρχουν αλλες αλλαγες που εχουν πολυ πιο πολυ νοημα (πιρουνι χωρις αναρτηση πχ)