Καλησπέρα αγαπητοί φίλοι.
Έχω ένα Κολνάγκο Ίμπακτ και έχει επάνω full σειρά Shimano Claris
και δουλεύει αρκετά καλά θα έλεγα.
Ο ποδηλατάς μου πρότεινε για αναβάθμιση την Shimano 105 και εντάξει
την θεωρώ καλή επιλογή, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω την Campagnolo Veloce.
Με ενδιαφέρει να δώ πως δουλεύει ο ''Ιταλός''.
Το θέμα είναι αν υπάρχουν συμβατά χειριστήρια για fitness στο τιμόνι..
Η Campagnolo δεν βγάζει...
Ξέρεις κανείς να απαντήσει πάνω σε αυτό το θέμα?
Επίσης θα ήθελα κάποιος να τοποθετηθεί αν ξέρει, για τα φρένα
Formula C1, Shimano XT και Magura T2.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Κι όμως βγάζει και η Campagnolo. Έχω εγώ veloce χειριστήρια 3x10 για ίσιο τιμόνι, τα οποία είχα ακριβοπληρώσει πριν χρόνια.
http://www.evanscycles.com/products/campagnolo/veloce-flatbar-shifters-e...
Τα χειριστήρια που μου δείχνεις φίλε Tasakos10
δυστυχώς δεν είναι συμβατά με υδραυλικά δισκόφρενα!
Θέλω να βάλω υδραυλικά, οπωσδήποτε...
Μήπως θα ταίριαζαν[αν ξέρει κάποιος] χειριστήρια από
Shimano Deore 10αρα ή Sram X7 10αρα επίσης?
Εχω έναν γνωστό που έχει βάλει Shimano XT και SRAM X.0
σε ένα Cannondale Rush και δουλεύουν εξαιρετικά.
Περιμένω γνώμες..[και για τα υδραυλικά φρένα]
Αν είχες δοκιμάσει καλά μηχανικά, όπως τα Avidbb7, μπορεί να μην ήθελες καν υδραυλικά.
Σόρυ για την ψιλόοφτοπικ επισήμανση, απλώς το ανέφερα επειδή μπορεί να φανεί χρήσιμο σε κάποιον.
Το ποδηλατο σου ειναι fitness δλδ εχει ισιο τιμονι. Και φοραει shimano. Δεν υπαρχει κανενας λογος να πας σε campagnolo αφου δεν θα εχεις τις λεβιεδομανετες (που αυτες ειναι που κανουν την διαφορα). Στο υπολοιπο ειτε shimano εχεις, ειτε campagnolo οι διαφορες ειναι μικρες εως καθολου.
Για τα υδραυλικα δεν εχει νοημα να σου πει καποιος αφου και τα shimano 395 να βαλεις παλι θα σε καλυψουν. Δεν μπορεις με την χρηση που μπορει να κανει το ποδηλατο σου να δικαιολογησεις υδραυλικα. Μεχρι και στις κουρσες που βαζουν τετοια και ξερουν οτι θα πιεστουν καποιοι βαζουν 140 δισκοπλακα. Δεν εχουν ζορι οτι και να βαλεις.
Έχεις Tasakos10 κάποια άποψη για τα φρένα
Shimano XT, Magura MT2 και Formula C1?
Ευχαριστώ..
Θεωρώ φίλε kktsol ότι άλλο να βάλω τα ''απλά'' 395 της Shimano
και άλλο τα XT ή XTR που οκ είναι για ''σκληρή'' χρήση, αλλά
και η όλη αίσθηση είναι πολύ υψηλού επιπέδου...
Επίσης είναι μία επένδυση, θα τα έχω πολλά χρόνια.
Στην πραγματικότητα η σκέψη μου είναι, να βάλω
MAGURA MT2 ή ΜΤ4 πίσω και FORMULA C1 μπροστά για να έχω μία
ποικιλία... οκ, ακούγεται κάπως περίεργος συνδιασμός, αλλά
μ'αρέσει η ποικιλία γενικότερα.
Επίσης για το θέμα της μετάδοσης, η Campagnolo είναι ανώτερη από
την Shimano[και την Sram] που όμως είναι επίσης πολύ υψηλού επιπέδου.
Οι διαφορές είναι στα σημεία... περισσότερο η Campagnolo έχει το
ΙΤΑΛΙΚΟ ντιζάΐν...
Θέλω κάποια στιγμή να βάλω και ελαστικά... τώρα έχω Kenda Kwest και
τα θεωρώ σχετικά μέτρια...προσανατολίζομαι σε Schwable ή Maxxis αν
και είναι τσιμπημένα.. αλλά είναι κορυφαία[υπάρχει σκέψη και για Tufo].
Θέλω όμως τις γνώμες σας, γενικά είμαι άνθρωπος που θέλει να ακούει τις
απόψεις των άλλων και να γίνεται ένας όμορφος και επικοδομητικός διάλογος.
Περιμένω απόψεις και από άλλους...
Ευχαριστώ και σας εύχομαι καλές γιορτές..
Επίσης Υγεία και Ευτυχία να συνοδεύει πάντα τις ζωές σας.
Στα υδραυλικά (οσο λες για shimano) ανεβαίνοντας στη τιμή παίρνεις μικρότερο βάρος παραπάνω ρυθμίσεις.Το καλό φρενάρισμα είναι καθαρά προσωπική αποψη
Τα φρένα ομως αυτά φτιάχτηκαν με προσανατολισμό το βουνό (xc cross country αντε λίγο περισσότερο aggressive ) .Σε συνθήκες πόλης τα slx xt δεν θα σου παρέχουν κάτι παραπάνω απο ενα βασικό υδραυλικό, πρακτικά η ποιότητα έχει ανεβεί ετσι και αλλιώς στα φρένα .
Προσωπικά αν και η εξαέρωση συντήρηση δεν με απασχολεί (θεωρώ οτι είναι κάτι βατό εν μέρη ) θα προτιμούσα σε ενα ποδήλατο που θα έκανα μαζί του χιλιόμετρα στο δρόμο να εχω την δυνατότητα επισκευής του φρένου μου κουβαλόντας 1 ντίζα .Για αυτό και βλέπω τα καλά μηχανικά (σαν αυτά που λέει ο takaros)
σαν ορθότερη λύση .
Για magura που εχω δοκιμάσει (δεν θυμάμαι μοντέλο ) δεν είδα κάτι ιδιαίτερο πέραν απο μαλακότερη μανέτα (που προσωπικά δεν μου άρεσε ) ,
τώρα ως κάτοχος slx με δισκόπλακες xt εχω βγάλει τα συμπεράσματα μου για τα φρένα (στο βουνό) και όσο μπορέσω θα τα κρατήσω (είμαι ευχαριστημένος ) , στην πόλη ομως δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω απο τα tektro draco που είχα (και είναι του 11) ακόμα και στο βρεγμένο .
εδώ να πώ οτι τα deore φρένα είναι πολύ καλη επιλογή αυτή την στιγμή
καλές γιορτές να εχουμε !
Λες οτι θες τις αλλες γνωμες αλλα τελικα δεν τις ακους
1.αποφευγουμε να βαζουμε αλλα μπρος αλλα πισω. Φρενα δεν βαζεις για ποικιλια αλλα για να σταματας με ασφαλεια. Και πολυ σημαντικο σε αυτο ειναι να εχεις ιδια αισθηση μπρος-πισω για τα φρεναρισματα πανικου.
2.Το καθε φρενο εχει σχεδιαστει για μια συγκεκριμενη δουλεια. Εαν θελεις πραγματικα αλλη αισθηση βαλε το shimano saint. Αλλα σκεψου οτι ολα αυτα ειναι σχεδιασμενα για αλλη χρηση και για αλλο τροπο οδηγησης. Το εγραψα και παραπανω αλλα πηγε "ακλαφτο". Το οτι οι εταιρειες εχουν σαν στανταρ στα road την 140μμ δισκοπλακα και οτι ολα τα road diskbrakes ειναι φτιαγμενα για να ειναι προοδευτικα και οχι αποτομα οπως τα ΜΤΒ δισκοφρενα παλι δεν το ελαβες υποψιν σου. Αφου θελεις by the book τοτε βαλε shimano br-r785(ο αντιστοιχος κωδικος σε road του br-m785 που ειναι για βουνο) και σκεψου οτι καποιοι λογοι υπαρχουν που ολοι χωριζουν τα υδραυλικα σε road-MTB xc-MTB hard use.
3. Το οτι σου ειπα για 395 δεν το ειπα στην τυχη. Τα πιο αμεσα φρενα (η αλλη αισθηση που λες) θελουν και αλλα πραγματα για να εχεις αποτελεσματικο φρεναρισμα. Τελικα θα καταληξεις με κατι που θα φοβασαι να
το χρησιμοποιησεις σε ποσοστο των δυνατοτητων του (για 100% δεν το συζητω καν) γιατι θα μπλοκαρει και το μπλοκαρισμα μπροστα ειναι πτωση.
μιλας με καποιον που ειναι φανατικος της campa αλλα το σημαντικοτερο κομματι που δειχνει και το design δεν το παιρνεις (λεβιεδομανετες). Τα αλλα κομματια εκτος οτι ειναι πολυ μικρα στο μεγεθος και δεν πολυφαινονται και δεν εχουν ουτε διαφορα στην λειτουργεια. Επειδη απ'οτι καταλαβα βεβαια θα πας σε συνολικη αναβαθμιση (αρα και δισκοβραχιωνα που ειναι μεγαλο κομματι και φαινεται) θεωρω οτι σαν design οι 2015 δισκοβραχιωνες (record και super record) ειναι και αποτυχια στην εμφανιση. Αλλα αυτο ειναι το πως το βλεπεις και εαν σου αρεσει ή οχι. Επισης εαν φτασεις σε 11αρα campa θα δυσκολευτεις παρα πολυ στο να βρεις shifters για flat bar.
Καταρχάς να αναφέρω ότι συμφωνώ 100% με αυτο που είπε ο kktsol του από πάνω πατώματος περί φρένων. Τα φρένα δεν τα βάζεις για ποικιλία αλλά για ασφάλεια και πρέπει να έχεις την ίδια αίσθηση και τις ίδιες δυνατότητες και μπροστά και πίσω.
Από εκεί και πέρα η Campagnolo είναι καλή σε design αλλά τις απόλυτες άμεσες αλλαγές που έχει η Sram δεν τις έχει καμία εταιρία. Έκαστος εις στο είδος του με άλλα λόγια, και αυτό ισχύει και για τις εκάστοτε εταιρίες.
Επίσης το να βάλεις διαφορετικά υψηλής ποιότητας περιφερειακά ανακατωμένα σε ένα ποδήλατο, δεν εξασφαλίζει κατά την γνώμη μου, ότι το συνολικό αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό και θα λειτουργεί άψογα χωρίς συνεχείς ρυθμίσεις.
Δεν νομίζω ότι θα βρεις χειριστήρια κουρσάδικης εντεκάρας σειράς για ίσιο τιμόνι, στη δε Campagnolo με την καμία, γιατί τα περιφερειακά τους δεν είναι και πολύ συμβατά με των άλλων εταιριών.. και στην τελική αν είσαι διατεθειμένος να περάσεις σε τέτοια αναβάθμιση, τότε γύρισε το σε κούρσα με το αντίστοιχο τιμόνι να τελειώνεις.
Τα υδραυλικά δισκόφρενα δεν σου είναι απαραίτητα, θα βαρύνουν το ποδήλατο, θα έχουν ασυμβατότητες και δεν νομίζω ότι προσφέρουν και τίποτα στο είδος του ποδηλάτου που έχεις, με την έννοια ότι δεν πρόκειται να πάρεις τα βουνά και τα μονοπάτια για να πεις ότι δεν θα σε καλύψουν τα φρένα που έχει πάνω το ποδήλατο.
Επειδή δεν πιστεύω τα περί "είμαι όλος αυτιά" και "θέλω
να ακούσω γνώμες", σου λέω να κάνεις αυτό που έχεις στο
μυαλό σου για να τα δεις από πρώτο χέρι διότι αν δεν
πάθεις, πώς θα μάθεις;
Κατά τα άλλα, στα υδραυλικά μείνε σε Shimano. Εύκολα στην
εξαέρωση, εύκολα στη συντήριση, βρίσκεις ανταλλακτικά πα-
ντού και δουλεύουν πολύ καλά. Το κατά πόσο είναι χρήσιμα
σε ποδήλατο δρόμου στο απάντησαν ήδη. Για τα Magura δεν
έχω γνώμη. Για τα Formula είχα τα Κ18 και τράβαγα τα βυ-
ζιά μου επειδή διάλεξα αυτά και όχι τα XT.
Campy σε ίσιο τιμόνι δεν έχει νόημα. Ούτε τη σχεδίαση, ού-
τε την εργονομία θα έχεις. Είναι τραγικά ακριβές και ανταλ-
λακτικά θα τα ψάχνεις με το κυάλι. H μόνη 10άρα που έμεινε
για το 2015 είναι η Veloce και γενικά δεν θα παίζει 10άρι
σε μερικά χρόνια. Επίσης από το 2011 και μετά έφαγαν τρελή
υποβάθμιση ποιοτικά οι Veloce, Centaur, Athena. Οπότε η
σχέση ποιότητας/τιμής έχει πάει κατά διαόλου.
Εννοείτε αγαπητοί φίλοι ότι σας ακούω[διαβάζω] αυτά που λέτε
αλλιώς δεν θα ζήταγα γνώμες.
Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι τονίζεται την διαφορά που υπάρχει στην
αίσθηση στα δισκόφρενα[ανάμεσα πχ σε Magura και Shimano] και ότι
σε φρεναρίσματα πανικού[που θα συμβούν 100% σε μία από τις βόλτες μας]
υπάρχει σοβαρός κίνδυνος πτώσης[δλδ τραυματισμού-το λιγότερο].
Οπότε όταν θα γίνει αναβάθμιση σε υδραυλικά φρένα, θα πάω σε μία εταιρία
και ένα μοντέλο[πχ Shimano XT] και όχι σε ''πειράματα''.
Τώρα για την αναβάθμιση μετάδοσης, το site της Sram έχει χειριστήρια
10αρας https://www.sram.com/sram/urban/products/flatbar-10
αλλά αρκετά τσιμπημένα[πχ 165ε] για fitness αλλά δεν μπορώ να ξέρω
αν θα λειτουργούν με Campagnolo.. οπότε θα πρέπει να στραφώ σε Sram?
[που όπως είπε ένας φίλος, μάλλον είναι η καλύτερη λύση].
Υπάρχει βέβαια πάντα η επιλογή της Shimano[πχ 105 με χειριστήρια Sora].
Κοιτάξτε, εγώ προσωπικά έχω ως μοναδικό όχημα το ποδήλατο[κάνω καθημερινά
10χλμ με αυτό] + το ότι μία φορά την εβδομάδα κάνω μία μεσαία-μεγάλη απόσταση
[30χλμ] και πάω σε ένα χωριό σε κάποιους συγγενείς, οπότε θέλω κάτι
καλύτερο σε όλους τους τομείς, σε σχέση με αυτό που έχω τώρα.
Η αναβάθμιση θα γίνει στα-δι-α-κά και μετά από πολύ ψάξιμο και έρευνα αγοράς.
Από'κει και πέρα έχω και ένα θεματάκι με τα ελαστικά μου..
Έχω Kenda Kwest τοποθετημένα από το εργοστάσιο, αλλά δεν με ικανοποιούν[
έχω πέσει 3 φορές, γλυστράνε πολύ στο βρεγμένο] και σκέφτομαι και
εκεί την αναβάθμιση..[πχ Tufo, Schwable ή Maxxis].
Έχετε να προτίνεται κάποια σειρά ελαστικών?
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ..
Να δω ποσες φορες θα πρεπει να στο πω για να το εμπεδωσεις!!!!!
"Το εγραψα και παραπανω αλλα πηγε "ακλαφτο". Το οτι οι εταιρειες εχουν σαν στανταρ στα road την 140μμ δισκοπλακα και οτι ολα τα road diskbrakes ειναι φτιαγμενα για να ειναι προοδευτικα και οχι αποτομα οπως τα ΜΤΒ δισκοφρενα παλι δεν το ελαβες υποψιν σου. Αφου θελεις by the book τοτε βαλε shimano br-r785(ο αντιστοιχος κωδικος σε road του br-m785 που ειναι για βουνο) και σκεψου οτι καποιοι λογοι υπαρχουν που ολοι χωριζουν τα υδραυλικα σε road-MTB xc-MTB hard use.
............. Τα πιο αμεσα φρενα (η αλλη αισθηση που λες) θελουν και αλλα πραγματα για να εχεις αποτελεσματικο φρεναρισμα. Τελικα θα καταληξεις με κατι που θα φοβασαι να το χρησιμοποιησεις σε ποσοστο των δυνατοτητων του (για 100% δεν το συζητω καν) γιατι θα μπλοκαρει και το μπλοκαρισμα μπροστα ειναι πτωση."
και να σκεφτεις οτι ηδη εχεις πεσει προφανως απο χασιμο μπροστινου.Δεν θες να καταλαβεις οτι με road λαστιχακια το σωστο ειναι να πας σε road υδραυλικα (αφου θες σωνει και καλα υδραυλικα)
Τα campa δεν ειναι συμβατα με τιποτα αλλο.Παω στην επομενη παραγραφο.
Η αναβαθμιση δεν μπορει να γινει σταδιακα.
Απο την στιγμη που θα πας σε δεκαρα σειρα απο 8αρα ειναι ολα μαζι.
ΠΧ θες να βαλεις πρωτα τα δισκοφρενα και μετα την μεταδοση. Για να βαλεις τα δισκοφρενα θα πρεπει να βαλεις χωριστα shifter (εαν δεν κανω λαθος αυτα που εχεις τωρα ειναι μανετα φρενου και αλλαγες μαζι). Αρα θα παρεις και τα δεκαρια shifter (εκτος εαν εννοεις οτι θα παρεις 8αρια για το μεταβατικο σταδιο) που τα δεκαρια δεν ειναι συμβατα με τα οκταρια εξαρτηματα.
ΠΧ το αναποδο. Για να αλλαξεις κατι στην μεταδοση πρεπει να την αλλαξεις ολη.(Δισκοβραχιωνα-shifters-αλυσιδα-κασετα-ντεραγιε (μπορει να σου παιξει με σωστη ρυθμιση το μπροστα ντεραγιε)). Ταυτοχρονα θα πρεπει να παρεις και μανετες για τα φρενα που εχεις τωρα ή να βαλεις κατ'ευθειαν τα υδραυλικα.
Γνωμη μου. Το ποδηλατο σου για αυτο που περιγραφεις οτι θες να κανεις δεν θελει καμμια μα απολυτως καμμια αλλαγη.
continental,vittoria,michelin
Στα ελαστικα πρεπει να ξεκαθαρισεις στο μυαλο σου ακριβως τι θελεις.
ΠΧ εγω οταν ακουω χωριο εχω στο μυαλο μου πατημενους χωματοδρομους, δρομους που θυμιζουν χωματοδρομους κτλ. Αλλα λαστιχα θα παρεις για αυτο που περιγραφω και αλλα για να κατεβαινεις ασφαλτο πλακωμενος.
Να δω ποσες φορες θα πρεπει να στο πω για να το εμπεδωσεις!!!!!
"Το εγραψα και παραπανω αλλα πηγε "ακλαφτο". Το οτι οι εταιρειες εχουν σαν στανταρ στα road την 140μμ δισκοπλακα και οτι ολα τα road diskbrakes ειναι φτιαγμενα για να ειναι προοδευτικα και οχι αποτομα οπως τα ΜΤΒ δισκοφρενα παλι δεν το ελαβες υποψιν σου. Αφου θελεις by the book τοτε βαλε shimano br-r785
Δεν ήξερα την διαφορά μεταξύ φρένων κούρσας και βουνού
ευχαριστώ για την πληροφορία.
Πόσο στοιχίζουν τα υδραυλικά για κούρσα?
Πρέπει να είναι Πανάκριβα? Ξέρεις τιμή?
και να σκεφτεις οτι ηδη εχεις πεσει προφανως απο χασιμο μπροστινου.Δεν θες να καταλαβεις οτι με road λαστιχακια το σωστο ειναι να πας σε road υδραυλικα (αφου θες σωνει και καλα υδραυλικα)
Έχω πέσει λόγω ελαστικού φίλε μου... γλυστράνε τα Kenda.
Η αναβαθμιση δεν μπορει να γινει σταδιακα.
Απο την στιγμη που θα πας σε δεκαρα σειρα απο 8αρα ειναι ολα μαζι.
ΠΧ θες να βαλεις πρωτα τα δισκοφρενα και μετα την μεταδοση. Για να βαλεις τα δισκοφρενα θα πρεπει να βαλεις χωριστα shifter (εαν δεν κανω λαθος αυτα που εχεις τωρα ειναι μανετα φρενου και αλλαγες μαζι).
Κάνεις λάθος, είναι ξεχωριστά τα χειριστήρια.. Claris και τα δύο βέβαια.
Τέλος για ελαστικά θέλω ασφάλτινα.. το χωριό στο οποίο πάω
είναι ασφάλτινος ο δρόμος.. χωριό μεν, αλλά κοντά στην θάλασσα
μένω στο Ρέθυμνο.
Ευχαριστώ
Στο ίντερνετ βγάζει τα Shimano BR-R785
με τιμή 500 λίρες!
δηλαδή 700-800 ευρώ στην Ελλάδα!
Δεν νομίζω ότι είναι ''λογική'' μία τέτοια επιλογή
για ένα fitness.. δεν θα πάω και σε αγώνες!
Τα απορρίπτω λόγω κόστους..
Από'κει και πέρα, θα ψάξω κάτι άλλο...
πάντως διάφορα ποδήλατα urban/fitness έχουν mtb υδραυλικά
[βλέπε Cannondale Bad Boy, Scott Sub, Orbea Carpe, Bianchi Camaleonte].
Τι γνώμη έχετε για υδραυλικά SHIMANO ALFINE?
[είχαν τοποθετηθεί στο Ducati/Bianchi Panigale Alfine]
Ίσως αυτά είναι για urban/fitness καταστάσεις.. τι λέτε?
Κρίνοντας από τα χιλιόμετρα που λες ότι κάνεις, προσωπικά το μόνον που θα άλλαζα στο ποδήλατο θα ήταν ένα ζευγάρι λάστιχα. Θεωρώ οποιαδήποτε άλλη αλλαγή περιττή και σε καμία περίπτωση αντίστοιχη της χρήσης του ποδηλάτου. Με άλλα λόγια όλα αυτά που λες ότι θες να κάνεις, δεν σου είναι ούτε απαραίτητα ούτε και θα δεις καμία ιδιαίτερα διαφορά αφού οι όποιες διαφορές φαίνονται σε διαδρομές 100+ την κάθε φορά.
Καλή χρονιά να' χεις..
να ξεκινησω απο τα kenda και να γραψω πιο αναλυτικα αυτο που θελω να πω.
Απο την στιγμη που εχεις πεσει επειδη γλυστρανε τα λαστιχα φαντασου οταν θα θελεις απο αυτα τα λαστιχα να σταματανε και να μην μπλοκαρουν στα φρενα πιεζοντας πολυ πιο αποτομα και με δεκαπλασια δυναμη (αυτο στο λεω για να καταλαβεις, δεν ειναι τοση η διαφορα).
Τα δικα μου kenda παντως δεν γλυστρανε (kondenter) αλλα και παλι δεν τα βαζω στην ιδια κατηγορια σαν τα michelin pro4 ή πιο καλα (και ακριβα λαστιχα).
Εαν εχεις χωριστες μανετες και shifters μπορεις να κανεις τις αναβαθμισεις που λες σε δυο βηματα (αλλα οχι σταδιακα). Δλδ μια αναβαθμιση τα φρενα και μια η μεταδοση. Δεν μπορεις να τα σπασεις σε παραπανω βηματα.
Η τιμη που λες για το br-r785 ειναι για το σετ με λεβιεδομανετες κουρσας (αυτο ανεβαζει την τιμη). Πρεπει να ψαξεις με μανετες για flat bar.
Ξαναλεω οτι ενα σετακι 395 ή 445 θα εισαι μια χαρα (ειδικα εαν αλλαξεις και τις δισκοπλακες με 140αρες). Και αυτα που εφερες σαν παραδειγμα αυτα φορανε (με την ιδια λογικη, ειναι πιο προοδευτικα και οχι τοσο αποτομα). Βεβαια εκτος απο το camaleonte τα αλλα ειναι λαθος παραδειγμα γιατι φορτιζουν διαφορετικα τους τροχους (αλλη θεση οδηγησης).
Επισης ξαναλεω οτι για αυτο που λες οτι θες να κανεις δεν θες καμμια αλλαγη (τα λαστιχα ειναι αναλωσιμα).
το μέγεθος τις δισκόπλακας το οριζει ο κατασκευαστής του σκελετού πιρουνιού(η ανάρτησης ) , δεν κοιτάμε τον διπλανο κατασκευαστή αλλα τον δικο μας
το τι φρένα θα βάλεις πάνω και πόσο άγκυρες θα είναι στο λέει πρώτα ο κατασκευαστής του φρένου ,
αν πάω και βάλω σε ενα xc ποδήλατο μονής ανάρτησης που δεν δουλεύει και σωστά 4πήστονα φρένα απλά παίζω με την πιθανότητα εκτός απο το να κάνω ζημιά και να χτυπήσω .
Οχι μονο. Ο κατασκευαστης πιρουνιου και σκελετου οριζει τι αντεχει ο σκελετος ή το πιρουνι. Το μεγεθος της δισκοπλακας οριζεται απο την χρηση για την οποια προοριζεται, απο τα υπολοιπα κομματια με τα οποια πρεπει να συνεργαστει για το αποτελεσμα και πρεπει να ειναι και μεσα στα ορια που οριζει ο κατασκευαστης (σκελετου ή πιρουνιου).