Επιλογή ζάντας για hardtail mountain Kona lava dome 29''

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
dimi_gr
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας,

Εχω ένα kona lava dome 29'' και τώρα φοράω τα λάστιχα Schwalbe Marathon RACER HD 28 x 1.20 | 700 x 30C | 30-62

Οι ζάντες ειναι της μάνας του δλδ αναφέρονται εδώ στη σελίδα.

https://archive.konaworld.com/archive/2021/lava_dome...

Η πίσω έχει στραβώσει και ειχαν χαλαρώσει καποιες ακτινες λόγω οτι φορούσα πιο λεπτα λάστιχα και ανεβαινα πεζοδρόμια και κατέβαινα σκαλια..καποια μέρα εσπασε μια ακτίνα και την έβγαλα τελειως.Η ζαντα πλεον δεν ξέρω αν σώζεται έχει τσλακώσει λίγο σε ένα σημείο στο στεφάνι.

Θέλω να ρωτήσω τι ζάντα πρέπει να κοιτάξω και τι ακτίνες γιατί δεν έχω ιδέα και αν μπορούν όλα τα υπόλοιπα να συνεργαστούν δλδ κέντρα,φρενα κλπ..Και πόσο θα στοιχίσει;Αξίζει να τα πάρω και να την παω να την σεταρω σε ένα μαγαζί απ το να την πάρω από εκεί και να μου δώσει ότι έχει;

Ευχαριστώ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

απ'οτι καταλαβαινω δεν γνωριζεις αρκετα για να κανεις αυτη την δουλεια μονος σου. Λοιπον ας παμε στα facts.

1.το alex rim στεφανι που φορας ειναι κατι τελειως εισαγωγικο

2.οδηγεις χωρις πολυ σεβασμο προς τα εξαρτηματα σου (χτυπαω στα πεζοδρομια, ειχε στραβωσει-αλλα δεν το διορθωσα, εσπασε και καποια ακτινα και απλα την αφαιρεσα κτλ κτλ

3. παρολα αυτα θελεις να διαλεξεις μονος σου το τι εξαρτηματα θα χρησιμοποιησεις και να τα "επιβαλεις" στο μαγαζι που θα πας για να στα μονταρει (πραγμα που σημαινει οτι το μαγαζι μετα δεν θα εχει καμμια ευθυνη για οτι σου παρουσιαστει μετα).

Τι θα επρεπε να κανεις τωρα.

Να αρχισεις να προσεχεις λιγο και τον εξοπλισμο σου (κατι που θα μπορουσες να την βγαλεις με μια απλη ακτινολογηση τωρα θελεις στεφανι-ακτινες και κομπλε λυσιμο-δεσιμο τροχου). Επισης να ξερεις οτι κοπανωντας συνεχεια καποια στιγμη θα την "ακουσει" και το κεντρο του τροχου (εαν δεν την εχει "ακουσει" ηδη πραγμα πολυ πιθανο αφου το κεντρο ειναι το πιο εισαγωγικο εξαρτημα στους τροχους σου).

Στην συνεχεια να πας σε καποιο μαγαζι (κατα προτιμηση καποιο που εχει εμπειρια απο τροχους και πλεξιμο τροχων και οχι ενα απλο ποδηλαταδικο) και να του εξηγησεις ακριβως το προβλημα χωρις να του "επιβαλεις" λυσεις. Κανονικα αυτος θα ξερει το τι πρεπει να κανει και να σε καλυψει (εαν το κεντρο ειναι ΟΚ τοτε αυτο που θα εβλεπα λογικο θα ηταν ενα στεφανι για Enduro ποδηλασια μαζι με ενα σετ double butted ακτινες (ολα αυτα σε κορυφαιο επιπεδο μαζι με εργατικα θα ειναι κοντα στα 90 με 100) Θα σκεφτομουν με την ευκαιρια και ενα κεντρο με κλειστα ρουλεμαν (καλυτερη κυλιση, μεγαλυτερη αντοχη αλλα εκει θα ανεβει το κοστος). Ξεχνας οτιδηποτε ετοιμο τροχο σου προτεινουν (η δεν θα σε καλυψει η θα ειναι πολυ εως παρα πολυ ακριβοτερο)

Ξαναλεω. Δειχνουμε και λιγο σεβασμο στον εξοπλισμο μας 

dimi_gr
Απών/απούσα

Γενικά προσέχω τα πράγματα μου απλά δεν ανεφερα πώς κατέληξα εκεί.

Είμαι της άποψης ότι όταν φτιάχνετε ένα αντικείμενο για μια συγκεκριμένη χρήση,είναι καλό και υγιες να το εκμεταλλέυεσαι και να το ευχαριστιέσαι οσο μπορεις αλλά και όσο μπορεί.

Τώρα το θέμα ξεκίνησε όταν έβαλα πάνω λάστιχα που αναφέρω πιο πάνω γιατί είναι πολύ λεπτά αλλά ο μόνος λόγος που τα έβαλα ήταν για να μπορει να κάθεται στο προπονητηριο...θα μου πεις προπονητηριο hardtail με εναν δισκο μπροστα...ναι βλακεία αλλά το έκανα.

Έγινε ακτινολόγηση 25€ αν θυμαμαι καλά και βελτιωθηκε για λικο καιρό,μετά τα ίδια και χειροτερα,εκεί έγινε αυτό με την ακτίνα.

Τελευταία έκανα τελείως νορμαλ χρήση-πόλης.Μάλιστα έχω βάλε τα λάστιχα Schwalbe Big Ben 29 x 2,00 τα οποία είναι πολύ χοντρά σε σχέση με τα 1.20.

Γενικά θα μπορούσα να ασχοληθώ και να το κάνω μόνος αν δεν χρειάζεται ειδικά εργαλεία αλλά καλύτερα να γίνει από επαγγελματία.

Ένα άλλο θέμα που είχε ήταν η πίσω κασετα πηδούσε δοντιά στην μεγάλη πίεση σε 5,6η ταχύτητα,είχε ρυθμιστεί σε μαγαζί πάλι αλλά δεν στάματησε να το κάνει.Καταλαβαίνω ότι δεν φοράει καλή σειρα περιφερειακών και αρχιζουν να φθινουν...αν και μικρό το διαστημα χρήσης του ποδηλάτου που αγοράστηκε καινούργιο,ηταν εντονη και όχι σε χώμα θα ελεγα.Εξωτερικά είναι σαν καινούργιο γενικά απλά τα περιφερειακα λογικό να ζοριζονται,εκανα και κάτι κασκαντεριλικια,ειμαι και 85 κιλα.Δεν ζητάω απο το ποδήλατο πραγματα που δεν μπορεί να κάνει ή όταν το κάνω αναμένω τις συνέπειες.

Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη.Υπάρχει μαγαζί ανατολικά που προτείνεται να το πάω να μου πει μια γνώμη-τιμή χωρίς να με δαγκώσει;Αν είναι δυνατόν να προταθεί με τους κανόνες του φορουμ.

Ευχαριστώ.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

να ξεκινησω απο αυτο που διαβασα και εαν το καταλαβα καλα καποιος θελει να σε σκοτωσει. Εβαλες ελαστικο 28χ1,20 για να μπορεις να κανεις προπονητηριο με αυτο και με τα ιδια ελαστικα εβγαινες και στον δρομο?? Το καταλαβα καλα?? Εαν ναι, τοτε ειναι τραγικο λαθος. Τα ελαστικα για τον δρομο με το που θα κανεις μια φορα προπονητηριο εχουν "καει" και μετα στον δρομο δεν κρατανε τιποτα. Μεχρι και κομματι απο το ελαστικο μπορει να σου ξεκολησει. Αλλο λαστιχο βαζουμε για το προπονητηριο και αλλο για τον δρομο. Κλεινει αυτο.

Δεν θα σου πω "προπονητηριο με ενα δισκο μπροστα". Προπονητηριο (αναλογα και το προπονητηριο) κανεις και με μονοταχυτο.

Τα προβληματα σου δεν οφειλωνται στο λεπτο ελαστικο. Εαν ηταν ετσι με τις κουρσες δεν θα καναμε ποδηλατο αλλα θα αλλαζαμε τροχους συνεχεια.

Για το οτι σου  κλωτσαει στην 5 και 6 πισω δεν ειναι θεμα ρυθμισης εκτος εαν δεν μιλαμε για το ιδιο πραγμα. Εαν οταν πιεζεις με δυναμη στην 5 και 6 ταχυτητα αισθανεσαι σαν η αλυσιδα να πηδαει δοντια τοτε θελεις η αλυσιδα ή κασσετα ή εχεις προβλημα στο ελευθερο. Αυτο πρεπει να το δει καποιος που ξερει.

Για τον τροχο τωρα θαυμαζω την αισιοδοξια σας (οχι μονο την δικη σου). Λυσιμο και δεσιμο τροχου οσο απλο και εαν φαινεται και οσο κοιτωντας βιντεακια στο youtube νομιζεις οτι μπορεις να το κανεις απλα δεν. Ειναι και ο λογος που αφου το πηγες και στο εκαναν ακτινολογηση μετα σου ξαναπαρουσιασε τα ιδια και χειροτερα. Υπαρχουν μαγαζια που σε καποιες περιπτωσεις σηκωνουν τα χερια.

dimi_gr
Απών/απούσα

Το προπονητήριο είναι το Tacx Boost Trainer της garmin.Δεν είχα ιδέα ότι ήθελε ειδικό λάστιχο για το προπονητηριο και η αλήθεια είναι ότι καθε φορά τρωγόταν και αφηνε τριματα κάτω,θεώρησα ότι θα ήταν φυσιολογικό αφού είχα φροντίσει να μην πιέζεται πολύ πάνω του και να υπάρχει ομαλή κύλιση.Θα με ενδιέφερε να μάθω τι ελαστικό πρέπει να χρησιμοποιώ στο προπονητήριο.Επίσης όσοι το κάνετε έχετε εξτρα τροχο για αυτή τη χρήση μόνο; 

Θα γίνει τσεκ και πίσω για να αλλαχτεί ότι πρέπει.

Δεν αμφιβάλλω καθόλου για τη δυσκολία και την πολυπλοκότητα που μπορεί να έχει ένας τροχός για να μονταριστεί και να ακτινολογηθεί,αναφερόμουν κυρίως στην τραμπα εξαρτημάτων πχ κεντρα κλπ που ίσως μπορούσα να κάνω.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

το να αλλαξεις κεντρο σημαινει οτι πρεπει να λυθει ολος ο τροχος και να δεθει απο την αρχη.

εγω εχω δευτερο τροχο και βαζω τα παλια ελαστικα μου. Αυτα που εχω ηδη αλλαξει και δεν ια χρησιμοποιηθουν ξαβα στον δρομο

contact