Καλησπερα πηρα εχτες καινουργιο cube aim disc, οταν το καβαλησα καθε λιγο το πισω δισκοφρενο γρατζουνγε, το γυρισα αναποδα να τσεκαρω, και κατι που παρατηρω ειναι οτι η πισω ροδα δεν ειναι κεντραρισμενη, δηλ ναι μεν γυρναει χωρις να παιζει αλλα κοιταει λιγο προς τα δεξια. δηλαδη απο την πλευρα που ειναι οι αλυσιδες εχει μεγαλυτερο κενο περναει το δαχτυλο μου μεταξυ λαστιχου και πλαισιου μεχρι το νυχι ενω απο την διπλα δεν χωραει ν περασει κα8ολου, ειναι καπως ετσι δηλ: / . Την ξεκουμπωσα την κεντραρα με λιγο δυναμη κ την εσφιξα κ εμφανως καλυτερα στο ματι αλλα με το δισκοφρενο γινοταν χαμος γρατζουναγε ολη την ωρα, ελυσα το συστημα π εχει τ τακακια μεσα μηπως το κεντραρω τπτ, αλλα κ παλι επειμενει ν κοιταει στ δεξια η ροδα// τι φταιει????
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
αυτό που γράφεις. Δεν είναι πιαταρισμένη σωστά οπότε θα πρέπει να το πας πίσω να την διορθώσουν.
Αν ο άξονας του τροχού μπορεί να μπεί μόνο σε μιά θεση στο σκελετό (τα ντροπάουτ έχουν αυτό το σχήμα)
τότε δεν μπορεί να είναι λάθος τοποθετημένος, και το πρόβλημα βρίσκεται στο πλέξιμο/ομπρέλιασμα του τροχού. Αυτό όμως ΔΕΝ ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ τη ρύθμιση του δισκόφρενου.
Αν πάλι τα ντροπάουτ 'εχουν τέτοιο σχήμα (απίθανο), τότε μπορείς να ευθυργαμμίσεις χειροκίνητα τον τροχό.
Επειδή η πρώτη περίπτωση είναι η πιθανότερη, όπως είπαμε δεν σχετίζεται με την απόδοση του δισκόφρενου. Νομίζω πως το ποδήλατό σου έχει μηχανικά δισκόφρενα, τα οποία εξ' ορισμού είναι μειωμένης απόδοσης και δύσκολα στο να ρυθμιστούν ιδανικά. ΟΜΩΣ ένα ελαφρό σύρσιμο του τακακιού στο δίσκο ΔΕΝ είναι τραγικό καθώς δεν φρενάρει τον τροχό...
Ενα απο τα πιο συνηθισμενα ειναι, να ειναι απο λιγο εως πολυ στραβος ο αξονας του κεντρου του τροχου.
Ο τροπος για να το τσεκαρεις, ειναι να τοποθετησεις στα drop-out τον αξονα του τροχου (εννοειται με τον τροχο μαζι) σε διαφορετικη θεση καθε φορα (στριμμενος σε διαφορετικη θεση καθε φορα ο αξονας), και να παρακολουθησεις την θεση που καθεται η ζαντα σε σχεση με τα seat και τα chain stays του σκελετου.
Αν για παραδειγμα αλλαζει η αποσταση της ζαντας απο τα stays αναλογα με το πως στριβεις τον αξονα του τροχου την ωρα που τον τοποθετεις στα drop-out, τοτε ειναι σιγουρα στραβος ο αξονας του τροχου.
Το πιαταρισμα τωρα:
Αν με τον προηγουμενο ελεγχο δεν παρατηρειται καποια αλλαγη στη θεση του τροχου, τοτε βγαλε τον τροχο και (αφου ξεπερασεις την αλυσιδα απο την κασσετα εννοειται) τοποθετησε τον αναποδα στα drop-out: Δηλαδη τη δεξια πλευρα (με την κασσετα) στο αριστερο drop-out, και την αριστερη πλευρα στο δεξιο drop-out. Τοτε, παρατηρησε αν εχει αλλαξει η αποσταση της ζαντας-ελαστικου, απο τα stays του σκελετου:
Αν δηλαδη κατα την αρχικη τοποθετηση η ζαντα/λαστιχο ηταν κοντυτερα στο αριστερο chain stay του σκελετου, ενω με την αναποδη τοποθετηση ειναι κοντυτερα στο δεξι chain stay, τοτε ειναι λαθος πιαταρισμενος/ομπρελιασμενος ο τροχος.
Σε καθε περιπτωση, θα πρεπει να αποτανθεις στο καταστημα απο οπου αγορασες το ποδηλατο για να σου λυσει το προβλημα. Δωρεαν εννοειται.
Ευχαριστω ολους για τον χρονο σας, το γαμωτο ειναι οτι εκανα τοσο κοπο να προλαβω να το αποκτησω για να το απολαυσω σημερα που επιτελους δεν δουλευω.. τωρα υπομονη μεχρι την τριτη να το παω πισω στο καταστημα να δουμε τι θα γινει γιατι εν εχω τοσες γνωσεις να το πειραξω μονος μου, το μονο που ευχομαι ειναι να μην ειναι θεμα σκελετου... οριστε καποιες φωτο https://www.facebook.com/sarantos.sam/media_set?set=a.657363277665402.10...
το πιο πιθανό είναι να μην είναι σωστά ρυθμησμένο ή περασμένη η δαγκάνα βασικά γύρνα το ποδήλατο ανάποδα και σφίξε το μπλοκάζ σύμφωνα με την δαγκάνα και όχι με τον σκελετό
και δες πως γυρνάει
το πιο σωστό είναι να το πας για έλεγχο στο κατάστημα που το πήρες
strouf ναι ειναι οπως το πρωτο. τα δισκοφρενα ειναι υδραυλικα
Ενα καλο "ομπρελιασμα" χρειαζεται απο καποιον καλο τεχνικο και εισαι ετοιμος!
Ενα καλο "ομπρελιασμα" χρειαζεται απο καποιον καλο τεχνικο και εισαι ετοιμος!
sorry για το διπλο ποστ
Kostikas το ομπρέλιασμα δεν είναι ούτε απλό ούτε το πρώτο που μπορεί να φταίει
φυσικά αφού είναι καινούργιο πρέπει να πάει στο μαγαζί (απάτητο είναι )
θα το παω την τριτη γιατι δουλευω αυριο και θα ενημερωσω για το τι θα συμβει
Άμα η ζάντα είναι ευθεία καθώς γυρνάει και δεν χρειάζεται ακτινολόγηση και το λάστιχο είναι τοποθέτημένο σωστά , ίσως να είναι λάθος τοποθετημένοι οι αποστάτες του άξονα του τροχού.
Είχα πάθει το ίδιο όταν άλλαξα τον πίσω άξονα και δεν πρόσεξα στην τοποθέτηση..μιλάμε για αποστάτες-ροδέλες χιλιοστών..
Να το πάς στο κατάστημα πάντως..είναι καινούργιο και δεν υπάρχει δικαιολογία.
Καλές βόλτες...
Φυσικά και δεν είναι κάτι απλό για αυτό και έγραψα να παει σε έναν καλό τεχνικό. Είναι σύνηθες πρόβλημα το ομπρέλιασμα στα καινούργια ποδηλατα, όπως και οι χαλαρές ακτίνες. Δεν είναι όμως και κάτι τραγικό. Εμένα σε ποδήλατο 3000 ευρώ και ο πίσω τροχός είχε χαλαρές ακτίνες. Πολύ σύνηθες.
σορυ γκαιζ αλλα τι ομπρελιασμα λετε?απο τις φωτο φαινεται πως η ροδα γερνει προς τη μερια του δισκοφρενου.εχει κλιση προς τα αριστερα κοιτωντας το απο πισω δηλ ειναι ετσι \ οπως ειπε το παιδι.
αυτο μαλλον σε στραβο σκελετο μου κανει.το ομπρελιασμα κ οι αποστατες φτιαχνουν το περα δωθε οχι την κλιση.ουδεποτε εχω δει κατι τετοιο ειδικα σε τετοια dropout.
Το λινκ δεν παίζει και είναι και στο facebook που δεν έχουμε όλοι.
Κατά τα άλλα, το ομπρέλιασμα και οι αποστάτες έχουν σχέση με το
κεντράρισμα του τροχού και όχι με το πέρα δώθε. Πάντως δεν έχει
νόημα η όλη κουβέντα αν δεν το πάει στο μαγαζί όπου το αγόρασε.
Επίσης θα μπορούσε να δοκιμάσει και με ρόδα φίλου, όπως και τη
δική του ρόδα σε ποδήλατο φίλου.
Λοιπον παιδια ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον το πηγα στο καταστημα σημερα το απογευμα, μου πε οτι τυχαινει κ οτι το κα8ε καινουργιο ποδηλατο ιχει κατι που θελει λιγο ρυθμισμα απλα πολυ δεν το ψαχνουν τοσο και συνηθως τα διορθωνουν αργοτερα μετα απο 3-4 εβδομαδες,καταληξαμε στο οτι θελει ομπρελιασμα, κ εγινε ολοισια, τωρα που το βολταρα το βραδι καμμια ωριτσα γυρνωντας σπιτι παλι ακουσα το φρενο ν γρατζουναει ανα πεταλια κ γυρνωντας το ποδηλατο αναποδα εχει ξαναστριψει οχι τοσο αλλα αρκετα για ν φενεται :o :(
Οι μαμίσισιες ρόδες είναι κατά 99% κακοπλεγμένες, με λάθος
τάσεις στις ακτίνες και γενικά θέλουν το μάστορά τους. Πή-
γαινε σε κάποιον ποδηλατά και ζήτα του να τις δεις γενικό-
τερα και να τις μαζέψει.
ποδηλατας ειναι και μαλιστα ασχολειται με ποδηλατα κτλ, αυτο που σκεφτομαι ειναι να το καβαλησω κι αλλο να στραβωσει κι αλλο και να το ξαναπαω κ η ν μ φερει αλλη ροδα αν φταιει αυτη η καινουργιο σκελετο, αν ειναι δυνατον με λιγο καβαλημα σε ασφαλτο να ξαναστραβωσει, οταν εφυγα απο εκει ηταν ολοισια, το γυρισα και αναποδα κ το τσεκαρα, 75 κιλα ανθρωπος ειμαι και το προσεχω δεν κανω ταρζανιες
Αλλά προφανώς είτε βαριέται είτε δεν γνωρίζει από τροχούς.
Σου ξαναλέω ότι κατά 99% οι τροχοί σου έχουν λάθος τάση,
θέλουν δηλαδή περισσότερο βίδωμα τα καψούλια στις ακτίνες.
Ο ποδηλατάς ίσως να έκανε απλά ένα ομπρέλιασμα αγνοώντας
το γεγονός ότι οι ακτίνες είναι πολύ χαλαρές με αποτέλε-
σμα στα πρώτα χιλιόμετρα να ξαναστραβώσει η ρόδα.
Βρες κάποιον που να ασχολείται με τροχούς και πες του να
σου ελέγξει την τάση και να ακτινολογήσει τον τροχό σου.
Πες του δηλαδή ότι οι ακτίνες είναι πολύ χαλαρές και θέ-
λουν σφήξιμο. Προσωπικά θα έδινα και τον μπροστά.
Εχει καποιος να προτεινει καποιο καταστημα αγια παρασκευη-χαλανδρι-γερακα?
...απο το Λουκα, στα Μελισσια, αν δεν σε βγαζει πολυ εξω απο το δρομο σου.
Επισης, εκτος απο ακτινολογηση, ζητησε να ελεγξουν τον αξονα του τροχου για στραβωμα, αν δεν μπορεις να το κανεις ο ιδιος.
Edit:
Αν μετα την ακτινολογηση, το στεφανι (ζαντα) εχει μετακινηθει παλι απο τη μεση, οπου θα επρεπε να ειναι, (και δεν παιζει δεξια-αριστερα την ωρα που περιστρεφεται), τοτε δεν ειναι προβλημα ακτινολογησης, αλλα στραβου αξονα τροχου.
Με στραβο αξονα, το στεφανι αλλαζει επιπεδο περιστροφης, καθε φορα που ο στραβος αξονας περιστρεφεται λιγο κι αλλαζει θεση.
Ενας ευκολος τροπος να το τσεκαρεις, ειναι να βγαλεις και να ξαναβαλεις τον προβληματικο τροχο στριβοντας τον αξονα λιγο κατα την τοποθετηση, ωστε να κατσει σε νεα θεση (ο αξονας). Αν στη νεα θεση εχει αλλαξει και η θεση του στεφανιου σε σχεση με το σκελετο, τοτε ειναι καθαρα ζητημα στραβου αξονα.
Μετα απο την βοηθεια μελους απο το forum και τον ευχαριστω πολυ, οπου δοκιμασαμε την ροδα του κ βαλαμε αυτες τις βιδες για να δουμε αν ειναι στραβος ο σκελετος αποφανθηκαμε οτι ειναι οκ και το προβλημα το εχει ο τροχος, οπως ειπε κ ο φιλος πιο πανω μαλλον βαριοταν να κανει δουλεια ο τυπος απο το καταστημα και γι αυτο παλι ξαναστραβωσε, τωρα μενει να βρω ενα καλο καταστημα ν κανουν καλη δουλεια να μου την κεντραρουν, columbus ναι θα το ψαξω για τον Λουκα μου τον προτειναν επισης
Γιατί μπαίνεις στη διαδικασία να λύσεις μόνος σου ένα πρόβλημα που δε θα έπρεπε να είναι δικό σου. Το ποδήλατο είναι καινούριο οπότε πας στο κατάστημα που το πήρες και λες: Το ποδηλατό μου δε παίζει...τέλος
Το πήρα καινούργιο, σε μικρό διάστημα παρουσίασε πρόβλημα: ΦΤΙΑΧΤΟ.
Αν ξαναπαρουσιάσει πάλι (σύντομα) πρόβλημα: ΞΑΝΑΦΤΙΑΧΤΟ.
Άλλωστε δεν είναι και τόσο σπουδαίο για τον μάστορα. Λίγη δουλειά είναι.
Δεν έχει υλικά, δεν έχει χασούρα.
Είναι μέσα στην "υποστήριξη μετά την πώληση" ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ σε ότι πουλάει.
Απλά, προετοιμάσου με τα σωστά επιχειρήματα, σε περίπτωση που σου αρχίσει "τίποτα δεν έχει, έτσι είναι, δεν πειράζει" κλπ κλπ που ακούμε κατά καιρούς για να μας ξεφορτωθούν....
ή απλά πηγαίνεις και δίνεις 10 ευρώ σε συστημένο μάστορα και
ξεμπερδεύεις χωρίς να πρέπει να αρχίσεις τα χάπια.
το αφησα και πηρα αλλο και ξεμπερδεψα, οσο για τον Λουκα πολυ καλος
Δεν περνάς να σου ρίξει μια ματιά στους τροχούς;
πηγα, απο εδω και περα για οτιδηποτε εκει θα πηγαινω