Χαιρετώ,
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος μερικά πράγματα για το μήκος του chainstay;
(απόσταση απο τη μεσαία τριβή εως τον άξονα της κασέτας)
Δηλαδή βλέπουμε οτι, συνηθως σε κούρσες το μηκος του είναι 40,5cm - 41,5cm περίπου, ενώ σε τρεκιν κατηγορία φτάνει τα 45cm, πχ Ideal ergomax/megisto κ.τ.λ.
Τι σημαίνουν τα παραπάνω νουμερα για τον αναβάτη και κυρίως για την οδηγική συμπεριφορά του ποδηλάτου;
Ευχαριστώ
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
μεγαλυτερο chainstay = ανετο
κοντο chainstay = πιο αμεση μεταφορα δυναμης αλλα οχι τοσο ανετο.
μεγαλυτερο chainstay = πιθανον να παρουσιαζει υποστροφη και γενικα πιο δυσκολο για μανουβρες.
κοντο chainstay = πιθανον να παρουσιαζει υπερστροφη και γενικα πιο ευκολο για μανουβρες.
Πολλά μπορεί να πει κανείς για τη γεωμετρία καθώς κάθε στοιχείο της επηρεάζει ή μάλλον οριοθετεί την συμπεριφορά του πλαισίου/ποδηλάτου.
Τα chainstays μπορεί να είναι μακριά ή κοντά ανάλογα τη χρήση που θέλουμε να έχει το ποδήλατό μας. Για παράδειγμα θέλουμε μακρια chainstays όταν στο ποδήλατο θέλουμε να μπαίνουν τουριστικές σχάρες/τσάντες για να μην χτυπάνε τα πόδια μας, πάμε αργά κι επιζητούμε σταθερότητα υπό φορτίο. Θέλουμε κοντά chainstays όταν έχουμε μια γρήγορη κούρσα ή ένα track γιατι προσδίδει νευρικότητα, αμεσότητα στο πετάλι, δίνει μικρό μεταξόνιο και το ποδήλατο μπαίνει "φέτες" στις στροφές. Θέλουμε σούπερ μακρύ σ ενα τσοπερ γιατί αλλιως ειμαστε φλώροι ενώ θέλουμε σουπερ κοντό σ ενα ΒΜΧ για να μπορούμε να σηκώνουμε το πίσω μέρος με ένα τίναγμα της φτέρνας.
and so on...
ευχαριστώ παιδες!
λυθηκαν αρκετές απορίες!
Επίσης, κοντά chainstays, λίγο πιο στιβαρός σκελετός και (θεωρητικά) κάποια εξοικονόμηση βάρους.