Γεια σας. Αγόρασα λεβιεδομανετες Shimano St-EF51. Μήπως ξέρετε πως να τις περάσω? Κάποιο βίντεο ή και κάποια συμβουλή σας ίσως βοηθήσει! Οι παλιές λεβιεδομανέτες είναι Shimano St-Ef40
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Γεια σας. Αγόρασα λεβιεδομανετες Shimano St-EF51. Μήπως ξέρετε πως να τις περάσω? Κάποιο βίντεο ή και κάποια συμβουλή σας ίσως βοηθήσει! Οι παλιές λεβιεδομανέτες είναι Shimano St-Ef40
Θέλει χρόνο, έχει δουλίτσα
... να υποθέσω ότι τα νέα, έχουν επάνω περασμένα συρματόσχοινα, ε?
... αν όχι, αφαίρεσε τα παλιά, και τσέκαρέ τα, αν είναι ΟΚ μπορείς να τα ξαναβάλεις... αν και θα δυσκολευτείς κομματάκι παραπάνω.
1 - Ξεβίδωσε τις βίδες συγκράτησης των συρματόσχοινων στα ντεραγιέ και στις δαγκάνες φρένων.
2 - Βγάλε τα γκριπς από δεξί - αριστερό άκρο του τιμονιού.
3 - Ξεβίδωσε την μεγάλη άλλεν βίδα που συγκρατεί τα παλιά στο τιμόνι.
4 - Χαλαρά, γλιστράς τα παλιά έξω από το τιμόνι.
5 - στη θέση τους γλιστράς χαλαρά τα νέα.
6 - σφίγγεις ΕΛΑΦΡΑ τα νέα στην θέση που ήταν τα παλιά.
7 - περνάς τα συρματόσχοινα στα παλιά καλώδια (*), με προσοχή να μην ανοίξουν οι άκρες των συρματόσχοινων.
8 - περνάς και τις γυμνές άκρες των συρματόσχοινων στις βίδες συγκράτησης (δαγκάνες φρένων και ντεραγιέ) και σφίγγεις τις βίδες.
9 - θα χρειαστεί να ΞΑΝΑΡΥΘΜΙΣΕΙΣ φρένα και ταχύτητες από τους ρεγουλατόρους τους.
10 - αφού βεβαιωθείς ότι φρένα + ταχύτητες δουλεύουν σωστά ΣΦΙΓΓΕΙΣ ΚΑΛΑ τις βίδες των νέων χειριστηρίων στο τιμόνι και τις βίδες συγκράτησης των συρματόσχοινων.
(*) είναι ευκαιρία να καθαρίσεις ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ τα καλώδια. Παίρνεις το καλώδιο στο χέρι, στάζεις μέσα λίγο σπρέι WD-40 ή αντίστοιχο. Τινάζεις - με προσοχή - να φύγει η μαυρίλα. Ρίχνεις ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ λαδάκι λεπτόρευστο, μετά το τοποθετείς στις "υποδοχές" του πάνω στο σκελετό , και μετά περνάς τα συρματόσχοινα.
Αν δεν έχουν περασμένα συρματόσχοινα... θα πρέπει να βρεις πως περνούν τα συρματόσχοινα μέσα από τα νέα χειριστήρια. Για τις ταχύτητες ... βρες μια μαύρη πλαστική βίδα - σταυρό (philips ... και καλά...) κάπου στη μεριά που είναι το δακτυλίδι που στηρίζει στο τιμόνι.... είναι δυσδιάκριτη...
Για τα φρένα είναι πιο εύκολο. Πιέζεις ΤΕΡΜΑ την μανέτα και βρίσκεις το βαρελάκι.....
ψάξε στο techdocs shimano να βρεις το pdf τους και για τα 2
δες πώς βγαίνει η ντίζα και προχώρα
επίσης θέλω την βοήθεια σας κάπου αλλού! Που βγάζω και πως ξαναπερνάω την ντίζα του μπροστινού ντεραγιέ?
www.podilates.gr/node/36260
Κατά τα άλλα, το google είναι φίλος μας, δες από το 5:40 και μετά.
http://www.youtube.com/watch?v=OCJqdHxlUfs
Προφανώς εσύ θα χρησιμοποιήσεις την ίδια ντίζα οπότε θα τη δέσεις
στο ίδιο σημείο με πριν οπότε δεν θα χρειαστείς να κάνεις όλες τις
ρυθμίσεις που κάνει ο τυπάς ο οποίος βάζει νέα ντίζα.
τα ρολόγια τρελάθηκαν
ή ο ροκα είναι admin των admin
κατεβάζεις στο πρώτο δίσκο και χαλαρώνεις την βίδα που το συγκρατεί
και πάλι για μένα το να ρωτάς τι βίδες ξεβιδώνεις δεν έχει νόημα αν δεν δεις τις φωτογραφίες που δίνει η μαμα εταιρία για το που μπαίνει πχ η ντίζα
προφανώς μετά μπορεί να θές ρύθμισμα των ντεραγιέ
στο παράλληλο σύμπαν... από το οποίο σας γράφω... το nickname μου είναι TimeMaster.... και καβαλάω ένα σπαστό ηλεκτρήλατο mini-bike....
![](/sites/default/files/smileys/laugh.gif)
![](/sites/default/files/smileys/sarcastic2.gif)
.
.
.
.
.
.
[... θυμήθηκα το ανέκδοτο: "με λένε Γιωρίκα και οδηγώ νταλίκα... με λένε Μικέ και πάω σε μασκέ..."]
θα πρέπει να δεις βιντεάκια στο youtube και να κοιτάξεις manuals.
Μόνο δύο διευκρινήσεις για να μην παιδευτείς άδικα.
Αν αφαιρέσεις τις παλιές ντίζες μην ξεχάσεις να αφαιρέσεις τα καπελάκια-ασφάλειες στις άκρες των συρματόσχοινων και μην ξεχάσεις να «ξεκρεμάσεις» τις ντίζες από τα φρένα αν έχεις v-brakes. Ακούγονται αυτονόητα, αλλά αν δεν κάνεις συχνά εργασίες στο ποδήλατο εύκολα τα ξεχνάς.
Επίσης για να αφαιρέσεις τα gripps ανασηκώνεις με ένα πολύ λεπτό κατσαβίδι ή άλλεν μια γωνία και ρίχνεις οινόπνευμα ανάμεσα στο gripp και το μέταλλο του τιμονιού και το στρίβεις με το χέρι δεξιά αριστερά μέχρει να αρχίσει να μετακινείται με ευκολία.